Ik heb vorige week een gesprek gehad bij Peak, was redelijk positief erover. Maar na het bod wat ze me vandaag deden & de reacties die ik hier zoal lees

damn
Ik vond het al raar toen ze me vroegen of ik bij het verkrijgen van een leasebak eventueel bereid was iets te minderen in salaris, maar dat is tot daaraan toe.
Ik heb een MBO 4 ICT opleiding in de pocket en een HBO P voor Digitale Communicatie, ik doe allang niks meer met systeembeheer etc maar ben nu webdeveloper. Bij mijn huidige bedrijf vang ik nu EUR 2300,- per maand (ben 25) en daar loop ik soms al redelijk op te mopperen, maargoed... het zij zo... belt Peak vanmorgen dat ze wel wat problemen hebben met mijn salaris indicatie!
Bieden ze me EUR 1850,-! 450 euro (das fucking 1 maand huur!) achteruit wat natuurlijk volstrekt balachelijk is en imho al helemaal NIET in contrast staat tot die kosten voor een Seatje =/
Maar, alle gekheid op een stokje _stel_ dat ik het zou doen:
1. Leasebak kosten, wat zou me zoiets extra kosten op mijn salaris? (ik snap niet echt bijzonder veel van bijtelling =/, tenslotte nooit mee te maken gehad)
2. Certificering, ze bieden me binnen de eerste 2 weken een Zend PHP 5 cursus... maar die 50 euro voor een certificiring daarvan zat dan alweer in het aanbod verwerkt

Hoe zit dat met kosten voor zoiets? Ik zie het niet zitten dat mocht ik ontslag nemen dat ik even leeggeklopt wordt voor studiekosten...