XS4ALL Only

Pagina: 1 2 ... 35 Laatste
Acties:
  • 199.591 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:35

Nakebod

Nope.

afaik is xs4all pack alle diensten die je als xs4all abbo al hebt, alleen dan tegen betaling.
http://www.xs4all.nl/allediensten/pack/specificaties.php
Dus als je bijv newszilla wilt, 500 MB mailboxen, 200 MB webspace, maar je hebt een andere provider, dan kan je xs4all pack nemen.
An sich een mooie dienst als ik het zo kijk, gezien ik bijv mijn VOIP nummer echt niet kwijt wil als ik zou overstappen. Die kan ik dan gewoon behouden via xs4all.
Niet dat ik voorlopig van plan ben om over te stappen, maar toch :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2288

KPN is moederbedrijf van XS4ALL ... tis gewoon efficient voor ze zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Hmmm,

Ik heb nu ADSL Basic bij XS4All en betaal per maand 51,15 (23,20 aan XS4All + 27,95 aan KPN) met ADSL Basic XS4All Only ga ik ongetwijfeld mijn korting verliezen en dus gewoon 59,50 betalen. Eerlijk gezegd is het mij die 8,35 extra per maand niet waard om 2000kbps meer down te krijgen, want ik gebruik nu al zelden de volledige snelheid ... maar toch weer een mooi initiatief van XS4All.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:39:
[...]
De kwaltieit van xs4all is IMHO over-rated. Maar dat is voor mij persoonlijk iig.
Zolang het werkt werkt het. Zodra je een technische mening ergens over hebt en daarover in discussie wilt, danwel verhaal wilt halen, dan word je afgescheept met PR-medewerkers die inhoudelijk geen flauw idee hebben. Dat was bij Cistron (en vroeger bij XS4ALL ook) wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:01

DDX

lijkt me ook wel leuk idee om 2 * xs4all lite te nemen (ipv 1 * fast die ik nu heb)
2 * 4/1 , kan je upload verdelen 1 voor rdp sessies/vpn, terwijl je de andere voor mailverkeer etc gebruikt

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

TrailBlazer schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:21:
[...]

nadeel is wel dat de internet abbonnementen in loop der jaren alleen maar duurder zijn geworden en het de telefonieabbonenemt alleen maar goedkoper. Als ik nu verleng voor hetzelfde abbo ga ik per maand 13 euro meer betalen. Aan echte klantenbinding doen ze zo niet.
Dit staat eronder he !!!

*) Contractsverlenging houdt in dat u uw huidige contract met een jaartermijn verlengt.

Nu weet ik echter niet of er ergens in het contract een prijs vermeld moet staan.
Misschien kan iemand met meer kennis van zaken ons vertellen of we een gratis modem kunnen krijgen en hetzelfde aan abonnomentskosten blijven betalen :? Als we dit zouden doen

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-03 16:56

BJD

Is het niet zo dat je een ADSL abbo bij KPN moet hebben wil je profiteren van de korting op digitenne?
Want als ik het nu zo 123 bekijk komt het er op neer dat je voor digitenne dan de volle mep betaalt ipv de korting voor "bestaande abbonees van KPN"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 15:39
Als ik het goed begrijp ga je bij het evt overstappen op ONLY ook een nieuw contract aan, waar je vervolgens weer minstens één jaar aan vast zit? Dat zou mij slecht uitkomen omdat ik misschien wel binnen een jaar verhuis (zonder het abbo mee te willen nemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 22:37

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

@ddx : dan moet je zeker overstappen als er de mogelijkheid bestaat ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door Zuluman op 13-12-2006 00:39 ]

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:09
volgens mij is het niet mogelijk om op 1 lijn meerdere adsl aansluitingen te krijgen?

verder...
wat zeurt iedereen over een modem, ik begrijp het effe niet. als je overtapt of verlengt heb je toch een modem?
of wil je een nieuwe, met wireless en zo ?

volgens mij krijg je doe normaal toch ook niet als je verlengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Ziet er goed uit dat XS4All Only. Zat er al een tijdje op te wachten dat ze met zo iets komen waarbij dus niet per se meer gebruik hoeft te worden gemaakt van de KPN belabo's. Zodra ik op me zelf ga wonen zal ik XS4All nu zeker meenemen in mijn overwegingen.
* Joen belt ook zelden via de vaste lijn. Mobiel overigens ook maar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:01

DDX

engelbertus schreef op woensdag 13 december 2006 @ 01:03:
volgens mij is het niet mogelijk om op 1 lijn meerdere adsl aansluitingen te krijgen?
volgens mij kan je standaard via je isra punt 2 aansluitingen laten binnenkomen ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:27

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

engelbertus schreef op woensdag 13 december 2006 @ 01:03:

verder...
wat zeurt iedereen over een modem, ik begrijp het effe niet. als je overtapt of verlengt heb je toch een modem?
of wil je een nieuwe, met wireless en zo ?

volgens mij krijg je doe normaal toch ook niet als je verlengt?
Ik vermoed dat veel mensen een ADSL1 modem hebben en dan een ADSL2 modem willen hebben (voor de 8+Mb/s) of het gaat over de voip mogelijkheden met je normale telefoon die niet op de standaard modems (bv speedtouch 510) zit.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 18-06 22:08

Zjemm

...

9. Als ik overstap, krijg ik dan een nieuw jaarcontract bij XS4ALL? naar top

Nee, u krijgt geen nieuw jaarcontract, u dient wel akkoord te gaan met nieuwe aanvullende voorwaarden.

je krijgt dus geen nieuw jaar contract.

plus dat als je je nu aanmeld (vooraanmelding) dan gaan ze je eerst bellen en pas dan beslis je of je het wil of niet

dus je kan je gewoon zorgeloos aanmelden.

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Topicstarter
Zjemm schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:30:
9. Als ik overstap, krijg ik dan een nieuw jaarcontract bij XS4ALL? naar top
Nee, u krijgt geen nieuw jaarcontract, u dient wel akkoord te gaan met nieuwe aanvullende voorwaarden.
je krijgt dus geen nieuw jaar contract.
plus dat als je je nu aanmeld (vooraanmelding) dan gaan ze je eerst bellen en pas dan beslis je of je het wil of niet
dus je kan je gewoon zorgeloos aanmelden.
Ik weet niet of je dan nog nee kan zeggen, lijkt me dat je eerst de keuze maakt en dat bellen is alleen maar een melding van: reset je modem en klaar ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Goede feature van xs4all. Eigenlijk vind ik het niet meer dan logisch dat je één rekening voor internet betaalt ipv twee rekeningen. Ik wacht nog even af t/m januari vanwege de veranderende tarieven en snelheden die altijd rond deze periode zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dr snuggles schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:54:
Goede feature van xs4all. Eigenlijk vind ik het niet meer dan logisch dat je één rekening voor internet betaalt ipv twee rekeningen. Ik wacht nog even af t/m januari vanwege de veranderende tarieven en snelheden die altijd rond deze periode zijn :).
Er is inderdaad het een en ander gaande. Uit dit topic: Anoniem: 32279 in "KPN Snelheidsverhogingen - Deel III"
Deze info:
Ik heb ook de indruk dat er een soort van embargo op de informatie zit. We kregen altijd redelijk wat tips maar de laatste weken is het wel heel stil. Zoals op onze website staat verwachten we dat de grootschalige uitrol van IP TV zal leiden tot een nieuwe verhoging. Veel langer dan januari kan KPN ook niet wachten want dat zou ze te veel klanten kosten. Ondertussen werken wij heel hard aan een totaal vernieuwde website welke we voor het eind van het jaar af willen hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 13-12-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 20:08
Niet specifiek XS4ALL Only, waar wel grappig:

GRATIS BELLEN TUSSEN KERST EN NIEUWJAAR

http://www.xs4all.nl/allediensten/voip/kerstactie.php
Van 22 december t/m 1 januari 2007 bellen XS4ALL-abonnees met een VoIP Out account gratis naar vaste telefoonnummers en een aantal populaire bestemmingen. De actie start op 22 december om 17 uur. XS4ALL koos voor deze datum, omdat VoIP op die dag precies 1 jaar bestaat.

Gedurende de actieperiode worden gesprekken naar familie en vrienden in het buitenland en naar vaste* telefoonnummers binnen Nederland niet in rekening gebracht. Dit geldt voor alle nieuwe en bestaande abonnees van XS4ALL, overal ter wereld.

Met VoIP Out van XS4ALL telefoneren abonnees voordelig via een internetverbinding. De keuze voor hardware of software is volledig vrij. Voor VoIP betalen abonnees geen extra abonnementskosten; XS4ALL abonnees betalen alleen voor telefoongesprekken die zij voeren.

XS4ALL kondigt deze actie vroegtijdig aan om abonnees de gelegenheid te geven VoIP te activeren en in gebruik te nemen. Hoe makkelijk het kan zijn om via VoIP te bellen, leest u op http://www.xs4all.nl/allediensten/voip/. Iedere abonnee van XS4ALL kan VoIP aanzetten in het Service Centre.

*) Met uitzondering van betaalde servicenummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
ik snap het nog niet helemaal
ik betaal nu

+/-18,00 telefoon abonement aan kpn,
+/-19,95 adsl abonement aan kpn
+/- 10,00 adsl abonnement aan xs4all

straks betaal ik de 19,92 aan xs4all ipv kpn.

zeg ik dan kpn op betaal ik alleen aan xs4all

voorheen had je dat je altijd nog minimaal 9 euro kwijt was aan kpn als jeje telefoon abonement opzegde, voor het koperlijntje

dat verdwijnt nu dus helemaal ?
wie betaalt dat nu dan?

of zit dat bij het telefoon abonement in?

dan is opzeggen altijd goedkoper want dan hoef je zelf nooit meer die 9 euro te betalen.

als het niet (meer bij de telefoonlijn zit, wordt het dan ook goedkoper als je alleen telefoon abonement hebt?

ik vindt dat het er niet overzichtelijker op is geworden, hoe de kosten in elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
engelbertus schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:19:
ik snap het nog niet helemaal
ik betaal nu

+/-18,00 telefoon abonement aan kpn,
+/-19,95 adsl abonement aan kpn
+/- 10,00 adsl abonnement aan xs4all

straks betaal ik de 19,92 aan xs4all ipv kpn.
29,95 aan XS4ALL voor het ADSL-gedeelte
zeg ik dan kpn op betaal ik alleen aan xs4all

voorheen had je dat je altijd nog minimaal 9 euro kwijt was aan kpn als jeje telefoon abonement opzegde, voor het koperlijntje

dat verdwijnt nu dus helemaal ?
wie betaalt dat nu dan?
of zit dat bij het telefoon abonement in?
Als je KPN-telefonie abonnement opzegt, blijf je 29,95 betalen. XS4ALL neemt die NLS-kosten voor haar rekening
dan is opzeggen altijd goedkoper want dan hoef je zelf nooit meer die 9 euro te betalen.
Behalve voor de oude klanten die een korting hadden
als het niet (meer bij de telefoonlijn zit, wordt het dan ook goedkoper als je alleen telefoon abonement hebt?

ik vindt dat het er niet overzichtelijker op is geworden, hoe de kosten in elkaar zitten.
Valt wel mee. De kosten voor je telefoonlijn 9,67 bij BelBudget, etc blijven gewoon als je je vaste lijn niet opzegt. Het enige wat verandert is dat je geen los onderdeel ADSL meer op je KPN-rekening krijgt, omdat alles bij XS4ALL zit.

Het wordt juist simpeler daardoor:

Voorheen:

KPN:
Telefonie (vaste lijn) : €18,xx (Kan niet opgezegd worden)
ADSL: €19,95

XS4ALL:
ADSL: €10,--

Nadien:

KPN:
Telefonie (vaste lijn): €18,xx (Kan opgezegd worden, geen extra kosten)

XS4ALL:
ADSL: €29,95

Waarbij in het tweede geval het KPN-gedeelte eventueel kan vervallen.

[ Voor 9% gewijzigd door GraveR op 13-12-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Is er al iemand die antwoord/reactie heeft gehad op de aanvraag van xs4all only? Mijn aanvraag is al een week geleden de deur uitgegaan maar heb verder nog nix vernomen. Ook als ik inlog bij order status staat er niks aangegeven dat er iets loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:57

MagicTempest

Fly pig!

Dat komt uiteraard omdat het om voorinschrijvingen gaat.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:38:
[...]

Ik weet niet of je dan nog nee kan zeggen, lijkt me dat je eerst de keuze maakt en dat bellen is alleen maar een melding van: reset je modem en klaar ben je?
ik dacht het ergens gelezen te hebben
edit:

gevonden: (laatste zin)

Hier kunt u uw interesse aangeven voor een overstap naar XS4ALL Only (alleen voor bestaande XS4ALL-klanten met ADSL van KPN). Op dit moment kan XS4ALL slechts een aantal aanvragen per dag afhandelen. Het kan daarom enige tijd duren voordat wij u per e-mail benaderen om een definitieve bestelling te plaatsen.

[ Voor 60% gewijzigd door Zjemm op 13-12-2006 15:49 ]

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Zjemm schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:46:
[...]

ik dacht het ergens gelezen te hebben
edit:

gevonden: (laatste zin)
Op dit moment kan XS4ALL slechts een aantal aanvragen per dag afhandelen. Het kan daarom enige tijd duren voordat wij u per e-mail benaderen om een definitieve bestelling te plaatsen.
Waarvan akte:
Update:
13-12-2006: Het aantal voorinschrijvingen is overweldigend. Op dit moment is niet exact te zeggen wanneer XS4ALL uw voorinschrijving realiseert, maar wij verwachten dat de wachttijd kan oplopen tot maanden. Wij vragen uw begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

precies....je kan je dus gerust inschijven...voorlopig gebeurd er niets en ze zullen eerst contact met je opnemen.

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:21

Gaitman

The Real One

Ik heb het volgende (eergisteren) na de helpdesk gestuurd:
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een aantal vragen m.b.t. XS4ALL Only abonnementen
  1. Er zijn geen extra kosten verbonden doordat er gebruik wordt gemaakt van de KPN lijn? Ook niet na het eerste jaar? (de “normale” € 8,- p/m kosten die op http://www.xs4all.nl/xs4allonly/xs4allonly.php staan)
  2. De overige kosten, op http://www.xs4all.nl/xs4allonly/xs4allonly.php , zijn niet van toepassing bij het overstappen na XS4ALL Only?
  3. Wat gebeurd er als KPN zijn ADSL snelheden verhoogd, worden de XS4ALL Only abonnementen dan ook verhoogd of kan het dan zo zijn dat op een gegeven ogenblik de snelheden van ADSL van KPN hoger worden dan de snelheden van XS4ALL Only?
Alvast bedankt voor de antwoorden.

Met vriendelijke groet,
{...}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Ben ook even aan het rekenen geslagen.

Ik betaal nu
kpn deel telefonie: 9,10
kpn deel adsl: 27,95
xs4all deel adsl: 23,20
totaal: 60,25

xs4all-only basic
kpn deel telefonie: 9,10 (wordt 0 als ik in januari nummer porteer en lijn opzeg)
kpn deel adsl: 0
xs4all deel adsl: 59,95
totaal: 69,05 (of 59,95)

Echter, om naar xs4all only over te schakelen wordt er 25 euro in rekening gebracht.
Als ik daarnaast besluit om eerst naar adsl-light over te schakelen en pas daarna xs4all only aan te vragen betaal ik twee keer die 25 euro extra kosten! 1 keer voor het downgraden van het abonnement en 1 keer voor het omschakelen naar xs4all only. Ik bespaar dan wel 20 euro per maand, maar moet wel eenmalig 50 euro extra kosten betalen. Die 50 euro heb ik dan wel met 3 maanden terugverdiend, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

uashy schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:47:

Ik betaal nu

xs4all-only basic
kpn deel telefonie: 9,10 (wordt 0 als ik in januari nummer porteer en lijn opzeg)

Echter, om naar xs4all only over te schakelen wordt er 25 euro in rekening gebracht.
Als ik daarnaast besluit om eerst naar adsl-light over te schakelen en pas daarna xs4all only aan te vragen betaal ik twee keer die 25 euro extra kosten! 1 keer voor het downgraden van het abonnement en 1 keer voor het omschakelen naar xs4all only. Ik bespaar dan wel 20 euro per maand, maar moet wel eenmalig 50 euro extra kosten betalen. Die 50 euro heb ik dan wel met 3 maanden terugverdiend, maar toch...
Tsja,

als ze er geen 25 euro voor vragen voor aanpassingen blijft iedereen switchen tussen de mogelijkheden. Ze moeten er ook wat voor doen, ik vind 25 euro een redelijk bedrag.

* Tukk heeft Xs4all only aangevraagd.
Hoe het in de toekomst gaat qua upgrades gaan ze je echt niet vertellen, dat weten ze namelijk nog niet, vermoed ik. Ik ga naar de goedkoopste abbo bij de KPN voor de telefoon, bevalt me Only niet, dan zoek ik wel wat anders.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Misschien kijk ik verkeerd, maar ik kan nergens expliciet vinden, dat het overstappen naar only 25,= euro kost 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
_Rayman_ schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:20:
Misschien kijk ik verkeerd, maar ik kan nergens expliciet vinden, dat het overstappen naar only 25,= euro kost 8)7
Ik kom ook niet verder dan
XS4ALL abonnees die nu aangeven te willen overstappen betalen geen aansluit- of overstapkosten aan XS4ALL. Als u geïnteresseerd bent in XS4ALL Only kunt u zich hier aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
uashy schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:47:

Ik betaal nu

xs4all-only basic

Is het niet goedkoper om VOOR de overstap te downgraden?

Als je je abo met een jaar verlengt bij XS4ALL, dan neemt XS4ALL de downgrade kosten voor haar rekening. Dus in deze situatie kun je gratis downgraden. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Klopt, alleen ik wil niet weer een verlenging zodat ik een jaar eraan vast zit. Heb nu de mogelijkheid om per maand op te zeggen. Zal het in de wirwar van alle cijfertjes verkeerd geïnterpreteerd hebben, de overstap naar only lijkt inderdaad gratis :)

Ga dan waarschijnlijk eerst de overstap maken van basic naar light, en daarna naar only. Kan ik in januari-februari mijn kpn abo opzeggen. De eenmalige kosten voor de downgrade neem ik dan voor lief, dan hou ik tenminste de optie open om per maand op te zeggen.

[ Voor 13% gewijzigd door uashy op 13-12-2006 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
waarom heeft iedereen hier met een xs4qall abonement korting?

dat heb iuk niet, waar is dat voor? only zou toch vevenveel moeten kosten dan het abonement dat je nu hebt als je daar de kpn kosten bij optelt?

adsl start kost 29,95, dus 10 euro - xs4all en 19,95 - kpn

ik zie hier mensen opeens 10 euro meer betalen als ze only nemen.. *confused*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
GraveR schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:34:
[...]

29,95 aan XS4ALL voor het ADSL-gedeelte

[...]

Als je KPN-telefonie abonnement opzegt, blijf je 29,95 betalen. XS4ALL neemt die NLS-kosten voor haar rekening

[...]

Behalve voor de oude klanten die een korting hadden

[...]

Valt wel mee. De kosten voor je telefoonlijn 9,67 bij BelBudget, etc blijven gewoon als je je vaste lijn niet opzegt. Het enige wat verandert is dat je geen los onderdeel ADSL meer op je KPN-rekening krijgt, omdat alles bij XS4ALL zit.

Het wordt juist simpeler daardoor:

Voorheen:

KPN:
Telefonie (vaste lijn) : €18,xx (Kan niet opgezegd worden)
ADSL: €19,95

XS4ALL:
ADSL: €10,--

Nadien:

KPN:
Telefonie (vaste lijn): €18,xx (Kan opgezegd worden, geen extra kosten)

XS4ALL:
ADSL: €29,95

Waarbij in het tweede geval het KPN-gedeelte eventueel kan vervallen.
dat snap ik wel, maar ik bwil geen bel budget maar kpn opzeggen dat kan, dan betaal je 9,23 voor de lijn.en heb je geen diensten meer van de kpn.

als ik dat nu dus doe ( kpn abonement opzeggen, dan betaalt niejand die 9,23 meer, of de adsl provider moet dat opeens voor haar rekening nemen voor mij, terwijl die dat niet doet bij klanten met een telefoon abonnement bij kpn. dus okf als ik kpn opzeg wordt ik een duurdere klant bij xs4all. of xs4all moet die 9,23 voor alle klanten betalen , en zou dat niet meer nodig zijn voor het telefoon abonement.

maar het telefoon abonement wordt niet goedkopoer.

dus ik ben toch wel benieuwd wie het koperlijntje nu moet betalen.

dat zat bij de kpn en komt nu terecht bij xs4all zoals je zegt. maar wat als ik geen adsl neem. dan krijg ik een gratis koperlijn om te kunnen bellen. dat lijkt me concurentievervalsing en daar zou de opta niet blij mee zijn ?

andere conclusie is dat die 9,23 helemaal vervalt, en kpn dus een flinke inkomstenbron gaat missen. 120 euro per jaar voor een koperen draadjedat er al jaren ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
engelbertus schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:17:
[...]

dat snap ik wel, maar ik bwil geen bel budget maar kpn opzeggen dat kan, dan betaal je 9,23 voor de lijn.en heb je geen diensten meer van de kpn.

als ik dat nu dus doe ( kpn abonement opzeggen, dan betaalt niejand die 9,23 meer, of de adsl provider moet dat opeens voor haar rekening nemen voor mij, terwijl die dat niet doet bij klanten met een telefoon abonnement bij kpn. dus okf als ik kpn opzeg wordt ik een duurdere klant bij xs4all. of xs4all moet die 9,23 voor alle klanten betalen , en zou dat niet meer nodig zijn voor het telefoon abonement.

maar het telefoon abonement wordt niet goedkopoer.

dus ik ben toch wel benieuwd wie het koperlijntje nu moet betalen.

dat zat bij de kpn en komt nu terecht bij xs4all zoals je zegt. maar wat als ik geen adsl neem. dan krijg ik een gratis koperlijn om te kunnen bellen. dat lijkt me concurentievervalsing en daar zou de opta niet blij mee zijn ?

andere conclusie is dat die 9,23 helemaal vervalt, en kpn dus een flinke inkomstenbron gaat missen. 120 euro per jaar voor een koperen draadjedat er al jaren ligt...
Zie de ADSL-Only pagina. De kosten die je zou hebben als je je telefoonlijn opzegt (die 9,23 waar jij het over hebt) die neemt XS4ALL dus voor haar rekening:
Opzeggen telefoonabonnement:
- additionele kosten €0,- (normaal €8,- p/m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
engelbertus schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:10:
waarom heeft iedereen hier met een xs4qall abonement korting?

dat heb iuk niet, waar is dat voor? only zou toch vevenveel moeten kosten dan het abonement dat je nu hebt als je daar de kpn kosten bij optelt?

adsl start kost 29,95, dus 10 euro - xs4all en 19,95 - kpn

ik zie hier mensen opeens 10 euro meer betalen als ze only nemen.. *confused*
Die korting geldt alleen voor 'oude' abonnee's. Een tijd geleden zijn de abonnementen in prijs verhoogd voor nieuwe klanten. Vandaar dat sommigen het hebben over korting.

Voor wat betreft de kosten: Die komen nu op 1 factuur ipv een gedeelte voor KPN (dat is dus exclusief de kosten voor de vaste telefoonlijn!) en het gedeelte voor XS4ALL.

• engelbertus
die korting, hoe lang geleden is dat dan geweest ?
wij hebben nu anderhalkf jaar adsl, en daarvoor via xs4all en gewoon inbellen..
dus dat van die korting moet al een hele tijd geleden geweest zijn dan ?

• pimpimmers
  • Niet online
Ik ben heel blij met deze actie ik wil namelijk al een tijd af van mijn ISDN2 abo bij KPN dus dit is de mooiste oplossing.
Alleen vraag ik me nu 1 ding af, ik heb ADSL Fast 79,95 ik heb bijna een jaar geleden mijn abo verlengd met een jaar zodat ik een ADSL2+ modem voor 80,- kreek ipv 160,-.
Dit heb ik gedaan omdat ik ADSL2+ kon verwachten in die periode. Maar ik heb het nu nog steeds geen ADSL2+ dus zit nog op 8Mbit ipv 12Mbit.

Nu met het xs4all only zie ik helemaal niets over ADSL2+ en staat er Fast dat ik 20Mbit krijg. Kan dat wel als de centrale nog niet geupdate is voor ADSL2+?

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

engelbertus schreef op donderdag 14 december 2006 @ 00:24:
die korting, hoe lang geleden is dat dan geweest ?
wij hebben nu anderhalkf jaar adsl, en daarvoor via xs4all en gewoon inbellen..
dus dat van die korting moet al een hele tijd geleden geweest zijn dan ?
Volgens mij al meer dan 3 jaar.
Het is in ieder geval al erg lang geleden.

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 22:15
Voor degenen die overwegen om over te stappen naar XS4All Only om vervolgens te downgraden:
Houdt er rekening mee dat de downgrade pas ergens medio 2007 kan worden gerealiseerd. Ik heb hier telefonisch contact over gehad met de helpdesk van XS4All. Downgrades op de 'Only' abonnementen krijgen een lage prio, omdat ze eerst de migraties willen realiseren. Ik kreeg het advies om eerst mijn huidige abbo te downgraden (ik wil van ADSL van KPN Lite naar ADSL van KPN Start). Als deze downgrade is gerealiseerd kan ik horizontaal migreren naar ADSL Only Start, zodat mijn snelheid naar 2048/512 gaat. Beetje jammer wel dat de migratie enige maanden kan gaan duren zoals te lezen is op de XS4All website. Je zit dan enkele maanden op lage snelheid (1500/256).
Voor alle duidelijkheid: De migratie naar XS4All Only is kosteloos. De downgrade kost 25 Euro, tenzij je een nieuw jaarcontract aangaat bij XS4All. Dan neemt XS4All die kosten voor zijn rekening.

• engelbertus
ze doen dus älles"om de klant maar weer een jaar te binden...

op zich mooi, maar het zegt wel wat over de concurentiepositie van xs4all, en over de adsl markt, en dat ze verwachten dat consumenten veel / genoeg redenen zullen krijgen om naar een andere provider over te steappen dan waar ze nu zitten. als dat dan niet een algemene verwachting voor de markt is, dan toch specifiek voor de xs4all klanten.

dus de positie van xs4all in de markt zou wel eens minder kunnen worden volgend jaar ?

• GraveR
engelbertus schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:50:
ze doen dus älles"om de klant maar weer een jaar te binden...

op zich mooi, maar het zegt wel wat over de concurentiepositie van xs4all, en over de adsl markt, en dat ze verwachten dat consumenten veel / genoeg redenen zullen krijgen om naar een andere provider over te steappen dan waar ze nu zitten. als dat dan niet een algemene verwachting voor de markt is, dan toch specifiek voor de xs4all klanten.

dus de positie van xs4all in de markt zou wel eens minder kunnen worden volgend jaar ?
Nee hoor, ze zorgen gewoon dat ze de kosten die zij maken terugbetaald krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Kan iemand mijn vraag nog beantwoorden. Ik heb nu ADSL fast maar zit nog op 8Mbit omdat de centrale nog niet geupdate is. Als ik nu xs4all only neem krijg ik dan wel mijn 20Mbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
pimpimmers schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:24:
Kan iemand mijn vraag nog beantwoorden. Ik heb nu ADSL fast maar zit nog op 8Mbit omdat de centrale nog niet geupdate is. Als ik nu xs4all only neem krijg ik dan wel mijn 20Mbit?
Geen idee. Ik heb deze vraag wel bij XS4ALL neergelegd. Kijken wat hun antwoord wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
GraveR schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:26:
[...]

Geen idee. Ik heb deze vraag wel bij XS4ALL neergelegd. Kijken wat hun antwoord wordt.
Zelf denk ik van wel maarja wil het toch zeker weten.
Er staat wel op de site in de 2 tabellen dat xs4only fast alleen 20Mbit is en niet 8Mbit of 20Mbit.

Als jij iets hoort hoor ik het graag.
Ik heb wel wel al vast aangemeld zodat ik eindelijk van KPN af kan.
KPN belt zelfs soms om te vragen waarom wij niet meer bellen met onze ISDN2 lijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 09:51

LieveNiels

On Fire

Heeft iemand uberhaupt al een belletje van xs4all gekregen nadat ze zich aangemeld hadden voor Only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
LieveNiels schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:51:
Heeft iemand uberhaupt al een belletje van xs4all gekregen nadat ze zich aangemeld hadden voor Only?
Je kan toch gewoon hier kijken https://www.xs4all.nl/all...g/adsl/statusaanvraag.php
Ik heb me net een half uurtje geleden aangemeld maar er staat nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels

LieveNiels

On Fire

dit gaat over het aanvragen van ADSL,...04-02-2004 Opgeleverd... dus de fysieke verbinding, niet deze upgrade.. bijna dire jaar al klant dus :) daarvoor was het 56k á 5ct per minuut...haha....en bij deze upgrade krijg je er 'zomaar' 1000k bij...

geweldig hoe tijden veranderen :9

[ Voor 45% gewijzigd door LieveNiels op 15-12-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Laatst online: 02-06 13:41

skabouter

Skabouter

Ik had even gebeld aangezien ik dus ook die korting krijg waarover in dit topic gesproken word. Helaas, als je over wilt stappen naar XS4ALL Only ziet XS4ALL dit als een nieuw abonnement en moet je dus gewoon het volle pond gaan betalen.

ik wou graag een wireless modem (Wii he ;)) en vroeg of ik gratis mijn modem kon omruilen, dit kon wel, door het verlengen van mijn huidige contract, met behoud van de korting

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels

LieveNiels

On Fire

skabouter schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:59:
Ik had even gebeld aangezien ik dus ook die korting krijg waarover in dit topic gesproken word. Helaas, als je over wilt stappen naar XS4ALL Only ziet XS4ALL dit als een nieuw abonnement en moet je dus gewoon het volle pond gaan betalen.
Hmm, wanneer krijg je die vast klant korting dan, en hoeveel? Ik ben namelijk al bijna 3 jaar klant nu...en als ik Only neem dan ben ik dus ineens weer 'nieuwe klant' bij wijze van spreken?

In dat geval is zo'n upgrade niet echt bepaald handig. Volgens de geruchten komt er binnenkort een algemene ADSL snelheidsverhoging, dus dan zou het aantrekkelijker zijn (qua prijs) om op de algemene snelheidsverhoging te wachten ipv nu al een mbitje down en 512 up erbij te krijgen en mijn aanstaande korting te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 10:30

Strikie

Athletics

Zelf heb ik een XS4ALL ultra abbo,snelheidsverhoging is dus niet mogelijk!Maar verder zie ik niets om deze duurste abbonementsvorm een vorm van korting te geven?
Iemand hier iets over gehoord?

Ik betaal het meest maar krijg de minste korting :?

[ Voor 1% gewijzigd door Strikie op 15-12-2006 11:13 . Reden: Typo ]

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

skabouter schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:59:

ik wou graag een wireless modem (Wii he ;)) en vroeg of ik gratis mijn modem kon omruilen, dit kon wel, door het verlengen van mijn huidige contract, met behoud van de korting
Dat hadden ze wel eventje bij de kleine letters mogen zetten.
Dan toch maar even mailen naar xs4all

Toch maar leren lezen. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 15-12-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Tukk schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:13:
[...]

Dat hadden ze wel eventje bij de kleine letters mogen zetten.
Dan toch maar even mailen naar xs4all
Staat dus gewoon in de FAQ:
18. Worden kortingen die ik heb op mijn huidige ADSL abonnement meegenomen naar het nieuwe XS4ALL Only abonnement?

Nee, voor XS4ALL Only gelden de tarieven zoals genoemd op de specificatie pagina's. Abonnees die er voor kiezen om over te stappen profiteren bij XS4ALL Only van meer snelheid en de mogelijkheid om zonder extra kosten het telefonieabonnement op te zeggen. De extra kosten die XS4ALL hierdoor maakt maken het onmogelijk om bestaande kortingen die in het verleden zijn toegekend mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
LieveNiels schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:04:
[...]

Hmm, wanneer krijg je die vast klant korting dan, en hoeveel? Ik ben namelijk al bijna 3 jaar klant nu...en als ik Only neem dan ben ik dus ineens weer 'nieuwe klant' bij wijze van spreken?

In dat geval is zo'n upgrade niet echt bepaald handig. Volgens de geruchten komt er binnenkort een algemene ADSL snelheidsverhoging, dus dan zou het aantrekkelijker zijn (qua prijs) om op de algemene snelheidsverhoging te wachten ipv nu al een mbitje down en 512 up erbij te krijgen en mijn aanstaande korting te behouden.
Zie GraveR in "XS4ALL ONLY"

Dat is ergens 2003 of 2004 geweest dat de lager abo's in prijs zijn gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

ik ben vandaag gebeld door xs4all dat ik binnenkort wordt overgezet op adsl only. mijn kpn lijn wordt dus via hun betaald. ergens in januari krijg ik een brief wanneer ik die kan opzeggen en mijn nummer kan porteren. totdan kan ik de kpn lijn gewoon gebruiken om eventueel te bellen. zo kan ik in de tussentijd voip uitproberen en als het me bevalt de kpn lijn opzeggen.

ben wel mijn korting kwijt maar daartegenover staat dat mijn vaste lijn kosten komen te vervallen. komt bijna op hetzelfde neer. die 9 euro voor die vaste lijn voor de 9 euro korting die ik kreeg.

ik ben nog steeds benieuwd wat er gaat gebeuren in januari. ik was van plan orange family totaal telefonie 20mbit te nemen. maar ik w8 tot januari af. 10 euro korting bij orange een jaar lang en die ipod is leuk maar volgens mij zit er wat achter dat ze je voor 31 december willen abonnenren. dan maar geen ipod en geen 120 euro voordeel. misschien gaat adsl only nar 20mbit. ik weet het niet maar er klopt iets van geen kanten. klinkt raar maar ik heb het gevoel dat er iets broeit.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Zuluman schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:36:
ik ben vandaag gebeld door xs4all dat ik binnenkort wordt overgezet op adsl only. mijn kpn lijn wordt dus via hun betaald. ergens in januari krijg ik een brief wanneer ik die kan opzeggen en mijn nummer kan porteren. totdan kan ik de kpn lijn gewoon gebruiken om eventueel te bellen. zo kan ik in de tussentijd voip uitproberen en als het me bevalt de kpn lijn opzeggen.

ben wel mijn korting kwijt maar daartegenover staat dat mijn vaste lijn kosten komen te vervallen. komt bijna op hetzelfde neer. die 9 euro voor die vaste lijn voor de 9 euro korting die ik kreeg.

ik ben nog steeds benieuwd wat er gaat gebeuren in januari. ik was van plan orange family totaal telefonie 20mbit te nemen. maar ik w8 tot januari af. 10 euro korting bij orange een jaar lang en die ipod is leuk maar volgens mij zit er wat achter dat ze je voor 31 december willen abonnenren. dan maar geen ipod en geen 120 euro voordeel. misschien gaat adsl only nar 20mbit. ik weet het niet maar er klopt iets van geen kanten. klinkt raar maar ik heb het gevoel dat er iets broeit.
Wanneer had jij je aangemeld dan? Ik de 7e rond 17:20, maar nog niets gehoord :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Zuluman schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:36:
ik weet het niet maar er klopt iets van geen kanten. klinkt raar maar ik heb het gevoel dat er iets broeit.
Feli met het feit dat je de KPN er uit hebt ;)

Ik twijfel ook, ik heb me aangemeld, maar helemaal goed voelt het niet.
Als je Xs al niet meer kan vertrouwen, wie dan wel :/ :>

Indien ze er een rotzooi van maken ben ik bij de eerste mogelijkheid vertrokken, het is voor mij hun laatste kans die ik ze geef. Het bedrijf Xs4all ligt me naar aan het hart, maar ...

Tot nu toe, thumbs up voor Xs4all Only en laten we het beste hopen d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Tukk op 15-12-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

@GravR

ik heb me ergens vorige week aangemeld. maar ik had me al eerder aangemeld maar toen had iemand me een modem aangesmeerd en een contractverlenging maar dat heb ik geannuleerd. heb me toen meteen aangemeld bij voorinschrijving. heb ook een analoge lijn bij kpn aangevraagd. ik wil me opties open houden,. heb nu isdn1 en dat beperkt je keuze wel. vandaar die extra analoge lijn. dan heb ik ook niks met overstappe te maken. gewoon een verse aansluiting. nieuw nummer maar dat boeit niet zo veel meer.

heb ffe gekeken. 11 december :-) maar ben al 10 jaar klant...misschien mee te maken

[ Voor 7% gewijzigd door Zuluman op 15-12-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:32

netblade

Sunrise

Ik heb pas sinds 2005 Xs4all, daarvoor heb ik die rotzooi van Verzaaktel gehad, die bakten er werkelijk waar niets van.

Ik snap dan ook niet dat mensen lopen te whinen over het feit dat xs4all duur is, dan stap je toch over?
Misschien gaat het goed, maar ik kan je alvast verzekeren dat Orange zelfs op nog geen 100meter van de centrale de beloofde 20MBIT NIET haalt vanwege hun cheapass pears en routings.

Mijn oom is er tevreden over, maar ik zou het niet willen, ik hoef tenminste geen payserverabo aan te schaffen, ik hoef geen livebox of experiabox vol met ellende in huis te hebben, ik heb lekker mijn eigen modem en ik kan er alles mee doen zonder enige beperkingen of een vage nonfunctional webinterface bij een backend server te configgen.

Nee ik ben dik tevreden met xs4all, de keren dat ik de helpdesk heb gebeld komt het niet op me over dat ze van een belscript draaien en ze zoeken zelfs dingen uit als ik wat lastige vragen heb. En bellen me daarover terug.

Dan betaal ik maar meer, ik weet tenminste dat het 24/7 werkt zonder vage ellende etc.

* netblade heeft zich ook al aangemeld voor xs4all only en verwacht zeer binnenkort ook wel een telefoontje. 7-12 aangemeld rondom 17:30.

Binnenkort -> Doeidoei KPN, hallo xs4all voip met huidig vastnet nummer, gezien dat er in tegenstelling tot IPB niet elke week uitligt.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik ben nog geen euro goedkoper uit, volgens mijn reken technieken (Basic - korting + belbudget).. That's not enough!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
netblade schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:08:
ik hoef tenminste geen payserverabo aan te schaffen.

Nee ik ben dik tevreden met xs4all, de keren dat ik de helpdesk heb gebeld komt het niet op me over dat ze van een belscript draaien en ze zoeken zelfs dingen uit als ik wat lastige vragen heb. En bellen me daarover terug.
Ik heb naast xs4all nog wel een payserver erbij, maar ik download ook wat te veel :P
En helpdesk is inderdaad super, heb ze bijna nooit nodig, maar ik ben 2 keer perfect geholpen toen het wel even nodig was en dat is bij Planet Internet , UPC en @home echt 100% anders. Ik kan gruwelverhalen vertellen die ik persoonlijk heb meegemaakt, ik zit nu niet voor niks bij xs4all. Maar voor studenten begrijp ik het best dat ze naar een goedkopere provider grijpen. Dat is immers een paar bier meer in de kroeg en ook belangrijk (of zelfs nog belangrijker als je student bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 10:32

netblade

Sunrise

Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:28:
[...]

Ik heb naast xs4all nog wel een payserver erbij, maar ik download ook wat te veel :P
En helpdesk is inderdaad super, heb ze bijna nooit nodig, maar ik ben 2 keer perfect geholpen toen het wel even nodig was en dat is bij Planet Internet , UPC en @home echt 100% anders. Ik kan gruwelverhalen vertellen die ik persoonlijk heb meegemaakt, ik zit nu niet voor niks bij xs4all. Maar voor studenten begrijp ik het best dat ze naar een goedkopere provider grijpen. Dat is immers een paar bier meer in de kroeg en ook belangrijk (of zelfs nog belangrijker als je student bent).
offtopic:
* netblade had het geluk bij zijn ouders te kunnen verblijven tijdens zijn studies, maar inderdaad zonder bier kun je niet leven, dat is nou nét nog iéts belangijker dan downloaden ;)

Ik download niet zo veel, maar als ik eens wat nodig heb, is het wel handig dat ik dat stabiel en 'snel' kan doen, voor mij is deze 320KB/s snel zat, het gaat me eerder om de leuke upload die bij bij Only krijg >:) .

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201057

Ik heb nu ISDN1 met ADSL Lite van XS4ALL. Ik wilde al langer overstappen van ISDN1 naar analoog, maar daarvoor moest je je ADSL eerst opzeggen en na omzetting naar analoog opnieuw aanvragen. Je kon dan weken zonder internet komen te zitten. Hier had ik geen zin in.

Nu lijkt er een alternatief te zijn. Eerst overstappen naar XS4ALL ONLY en daarna je ISDN1 laten omzetten naar analoog (wil mijn telefoonummer nog graag houden en overstappen naar het goedkope Belbudget abonnement). Ik heb dit al bij XS4ALL nagevraagd en zij geven aan dat dit mogelijk is (ADSL is niet meer afhankelijk van je telefoonlijn). Wat ik echter niet begrijp is hoe dit kan werken met mijn huidige ADSL modem (Alcatel Speedtouch 510i v4). Dit is nl. alleen maar geschikt voor een ISDN lijn volgens mij. Toch geeft XS4ALL aan dat ik mijn oude modem kan blijven gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Anoniem: 201057 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:13:
Ik heb nu ISDN1 met ADSL Lite van XS4ALL. Ik wilde al langer overstappen van ISDN1 naar analoog, maar daarvoor moest je je ADSL eerst opzeggen en na omzetting naar analoog opnieuw aanvragen. Je kon dan weken zonder internet komen te zitten. Hier had ik geen zin in.

Nu lijkt er een alternatief te zijn. Eerst overstappen naar XS4ALL ONLY en daarna je ISDN1 laten omzetten naar analoog (wil mijn telefoonummer nog graag houden en overstappen naar het goedkope Belbudget abonnement). Ik heb dit al bij XS4ALL nagevraagd en zij geven aan dat dit mogelijk is (ADSL is niet meer afhankelijk van je telefoonlijn). Wat ik echter niet begrijp is hoe dit kan werken met mijn huidige ADSL modem (Alcatel Speedtouch 510i v4). Dit is nl. alleen maar geschikt voor een ISDN lijn volgens mij. Toch geeft XS4ALL aan dat ik mijn oude modem kan blijven gebruiken...
Wij hebben hier ook ISDN1 in combinatie met Lite. De volgende stappen hebben wij voor ogen:
VOIP aanvragen => ADSL Only => Hoofdnummer porteren => KPN abonnement opzeggen.

Of het modem dan nog werkt, betwijfel ik ook. Kan het niet echt onderbouwen, maar het klinkt inderdaad niet logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:21

Gaitman

The Real One

Ik heb vandaag antwoord gehad op:
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een aantal vragen m.b.t. XS4ALL Only abonnementen
  1. Er zijn geen extra kosten verbonden doordat er gebruik wordt gemaakt van de KPN lijn? Ook niet na het eerste jaar? (de “normale” € 8,- p/m kosten die op http://www.xs4all.nl/xs4allonly/xs4allonly.php staan)
  2. De overige kosten, op http://www.xs4all.nl/xs4allonly/xs4allonly.php , zijn niet van toepassing bij het overstappen na XS4ALL Only?
  3. Wat gebeurd er als KPN zijn ADSL snelheden verhoogd, worden de XS4ALL Only abonnementen dan ook verhoogd of kan het dan zo zijn dat op een gegeven ogenblik de snelheden van ADSL van KPN hoger worden dan de snelheden van XS4ALL Only?
Alvast bedankt voor de antwoorden.

Met vriendelijke groet,
{...}
Het antwoord:
Beste mijnheer {...},

Dank voor uw e-mail.

De prijs blijft hetzelfde, alleen als u nu korting heeft raakt u die kwijt, u krijgt met adsl only wel een hogere snelheid.

Wat KPN in de toekomst gaat doen met de snelheid weten wij niet.

Als u hier nog vragen over heeft, vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

##########
1e lijn sales
Xs4all Internet BV

Telefoonnummer: 020-3987654
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 20.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Laatst online: 17-06-2010
OK, als ik alles goed begrepen heb:

- ik ga geen nieuw jaarcontract aan als ik op Only overstap,
dus mijn huidige contractduur blijft (dit ivm mogelijke verhuis in 2007).
- mijn "langer dan 3 jaar abonneekorting" vervalt
- ik krijg een nieuw IP adres
- mijn KPN telefoonlijn kan ik behouden indien gewenst

Dat mijn korting vervalt kan ik mee leven, want ik ben onlangs van BelBasis naar BelBudget overgestapt.
De winst die ik daaruit haalde wordt weer teniet gedaan omdat ik nu 9 euro meer ga betalen bij XS4ALL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
BonBon schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:59:
OK, als ik alles goed begrepen heb:

- ik ga geen nieuw jaarcontract aan als ik op Only overstap,
dus mijn huidige contractduur blijft (dit ivm mogelijke verhuis in 2007).
- mijn "langer dan 3 jaar abonneekorting" vervalt
- ik krijg een nieuw IP adres
- mijn KPN telefoonlijn kan ik behouden indien gewenst

Dat mijn korting vervalt kan ik mee leven, want ik ben onlangs van BelBasis naar BelBudget overgestapt.
De winst die ik daaruit haalde wordt weer teniet gedaan omdat ik nu 9 euro meer ga betalen bij XS4ALL.
- Ja, je de huidige duur blijft staan
- Ja, korting vervalt
- Ja, je krijgt een nieuw IP
- Ja, kun je houden of opzeggen (zonder de extra kosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok, het is nu nog steeds dus onduidelijk wat er met de snelheid gaat gebeuren als KPN gaat verhogen. Ik wil daar eerst zekerheid over hebben. De reactie van XS4ALL bevat niet het antwoord. Lekker is dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:53:
Ok, het is nu nog steeds dus onduidelijk wat er met de snelheid gaat gebeuren als KPN gaat verhogen. Ik wil daar eerst zekerheid over hebben. De reactie van XS4ALL bevat niet het antwoord. Lekker is dat...
1. of ze weten het gewoon niet (betwijfel ik)
2. of het is een marketing verhaal. Als bekend wordt dat er een algemene gratis snelheidsverhoging aankomt blijft iedereen toch bij zijn/haar oude abonnement.
3. misschien is dat Only abo al de algemene snelheidsverhoging, maar giet XS4ALL dit in een vorm van "beste leden, we hebben een aanbieding".

p.s. Ik ben sinds 2002 trouw XS4ALL lid en heb niks dan lof over deze ISP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik verwacht, gezien de reputatie van XS4ALL, dat ze hun klanten tevreden willen houden en dus de eventuele snelheidverhoging, die KPN doorvoert, ook gewoon voor hun XS4ALL Only klanten doorvoeren.

Maar ja, zeker weten doe ik niets :)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Piels schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:40:
Ik verwacht, gezien de reputatie van XS4ALL, dat ze hun klanten tevreden willen houden en dus de eventuele snelheidsverhoging, die KPN doorvoert, ook gewoon voor hun XS4ALL Only klanten doorvoeren.

Maar ja, zeker weten doe ik niets :)
Dat ligt eraan in hoeverre XS4ALL iets te zeggen heeft hierin.

Als ik het aanbod van XS4ALL Only vergelijk met Solcon (die o.a. ook via BitStream2 levert) dan komen de snelheden 1 op 1 overeen.

Het lijkt er dus op dat de KPN hier het laatste woord in heeft en niet de losse providers. Bovendien is het een compleet ander product, dus het _zou_ kunnen dat upgrades op het 'ADSL van KPN'-netwerk niet zonder meer gelden voor het BitStream2-netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Eeuj. Kreeg zojuist een email met de mogelijkheid tot overstap.

Info voor de mensen die niet op een ADSL2+-centrale zitten en nu Fast: Je verbinding wordt 'gedowngrade' naar Basic; zelfde snelheid, lager bedrag.

Edit:Is deze overstap te zien in in de normale orderstatus?

[ Voor 12% gewijzigd door GraveR op 19-12-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 02-06 09:21
Kreeg net dit e-mailtje van xs4all
Geachte heer/mevrouw,

U staat genoteerd op de voorinschrijvingslijst om over te stappen naar XS4ALL
Only.

U kunt nu uw definitieve aanvraag indienen om naar XS4ALL Only over te stappen
op https://oms2.xs4all.nl/migratie
U logt in met uw loginnaam en wachtwoord.

Nadat u uw aanvraag hebt ingediend, duurt het ongeveer 30 dagen voordat de
overstap voltooid is.

Hebt u problemen met inloggen of een andere vraag? Neemt u dan contact op met
de afdeling Sales, 020-3987654. Een overzicht van veelgestelde vragen vindt u
op: http://www.xs4all.nl/xs4allonly/faq.php

Met vriendelijke groet,

XS4ALL Internet B.V.
Afdeling Sales
En nog wat opmerkingen die je op die site zie...
* De opleveringstermijn is 30 dagen vanaf het moment van aanvraag.
* U kunt pas overstappen naar XS4ALL als u langer dan een jaar ADSL bij XS4ALL afneemt
* Gaat u binnenkort verhuizen, dan raden wij u aan te wachten met overstappen. Verhuizen met XS4ALL Only is nu nog niet mogelijk.
* Na de overstap krijgt u een ander IP-adres. Dit is van belang voor abonnees die gebruik maken van specifieke diensten, zoals een VPN (Virtual Private Network), hostnaam en een eigen mailserver.
* We vragen u tijdens deze aanvraag akkoord te gaan met aanvullende voorwaarden voor XS4ALL Only
Ik heb hem trouwens even bevestigd.
GraveR schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:50:
Eeuj. Kreeg zojuist een email met de mogelijkheid tot overstap.

Info voor de mensen die niet op een ADSL2+-centrale zitten en nu Fast: Je verbinding wordt 'gedowngrade' naar Basic; zelfde snelheid, lager bedrag.

Edit:Is deze overstap te zien in in de normale orderstatus?
Na bevestigen wel...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3b5dfaf16b63d37f9b8ecdef770e4e1c/full.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Graham op 19-12-2006 18:42 . Reden: bevestigd/orderstatus ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Graham schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:34:
Kreeg net dit e-mailtje van xs4all

[...]

En nog wat opmerkingen die je op die site zie...

[...]

Ik heb hem trouwens even bevestigd.
Lama, wordt hier boven al behandeld :)

[ Voor 23% gewijzigd door GraveR op 19-12-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 14:35

Nakebod

Nope.

Wat ik me nog steeds afvraag, kan je ook kiezen voor een nieuw modem?
Je hebt geen nieuw modem nodig, aldus de FAQ, maar mijn modem geeft af en toe vage problemen.
Geen zin eigenlijk om dan ook nog een nieuw modem aan te moeten schaffen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Wat gebeurt er als je die definitieve aanmeld link volgt en alles invult zonder eerst 'n e-mail van XS4ALL te hebben gehad?

edit: laat maar.........

"U heeft uw belangstelling voor XS4ALL Only al getoond; u kunt uw bestelling op dit moment nog niet definitief maken. Om klanten die overstappen naar XS4ALL Only goed te kunnen begeleiden, doseren wij het aantal aanvragen per dag. Zodra XS4ALL uw overstap kan realiseren, wordt u per e-mail uitgenodigd om uw feitelijke, definitieve bestelling te plaatsen.

Tot die tijd vragen wij uw geduld."

bron: XS4ALL.

[ Voor 64% gewijzigd door BonBon op 19-12-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 02-06 09:21
Nakebod schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:53:
Je hebt geen nieuw modem nodig, aldus de FAQ, maar mijn modem geeft af en toe vage problemen.
Dan zou ik dat gewoon melden via e-mail/telefoon. Misschien krijg je dat gewoon een nieuwe (gratis).

Verder heeft dat niets met xs4all-only te maken dus zou ik dat ook niet (ver)melden).
BonBon schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:55:
Wat gebeurt er als je die definitieve aanmeld link volgt en alles invult zonder eerst 'n e-mail van XS4ALL te hebben gehad?
Geen idee. Zou wachten op de e-mail maar je kunt het natuurlijk proberen. Helemaal aan jou.

Beetje moeilijk te beantwoorden en wel redelijk retorisch ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Graham op 19-12-2006 18:57 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
BonBon schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:55:
Als je geen voorinschrijving hebt gedaan, krijg je gewoon de melding dat je niet hebt ingeschreven.

Dus het lijkt erop dat als je hem al zou kunnen invullen, ook gewoon kunt invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Nakebod schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:53:
Nee, je krijgt geen nieuw modem tijdens de overstap en daarna kun je ook geen modem aanvragen.

ALS je de dus een nieuw modem wilt, eerst abo verlengen, daarna XS4ALL Only overstap doen.

Deze info komt van Sales.

[ Voor 0% gewijzigd door GraveR op 19-12-2006 20:39 . Reden: Typo daar->daarna ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
voor diegene die de mail al gehad hebben, op welke datum hebben jullie je aangemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:45:
voor diegene die de mail al gehad hebben, op welke datum hebben jullie je aangemeld?
Staat iets terug in de thread, maar ik op 7 december rond 17:20

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
ik heb diezelfde dag aangemeld alleen een half uurtje later, heb helaas nog nix gehoord van xs4all zijn kant :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:47

Pubbert

random gestoord

Afbeeldingslocatie: http://www.thunder.meldersnet.nl/xs4.jpg

Had ook al een brief thuis :)

[ Voor 24% gewijzigd door Pubbert op 22-12-2006 15:29 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
En als je inlogt op het ServiceCenter, dan zul je zien dat daar je nieuwe IP ook al staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Indeed :P Het is alsof je tijdelijk een dubbel abonnement hebt :P
ADSL Basic abonnement: dfh, 82.92.66.x/32
Verbruikstatistieken inzien
Hostnaam x.xs4all.nl. instellen of wijzigen

ADSL Basic abonnement (XS4ALL Only): dfh, 82.95.249.x/32
Hostnaam instellen of wijzigen
Ik ben benieuwd waneer de upgrade wordt uitgevoerd.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Datafeest schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:55:
Indeed :P Het is alsof je tijdelijk een dubbel abonnement hebt :P

[...]

Ik ben benieuwd waneer de upgrade wordt uitgevoerd.
Het is een migratie, niet zozeer een upgrade. Je wordt namelijk op een andere DSLAM in de centrale gezet.
82.95.243.x/32
Allemaal in een soortgelijke reeks dus :)

[ Voor 14% gewijzigd door GraveR op 22-12-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 22:57

djidee

Mr. Slungel

Aanvraag net ook bevestigd... Gok toch maar gewaagd, aangezien een verhuizing wel ergens 2e helft volgend jaar gaat plaatsvinden, maar dat moet wel lukken lijkt me....

Zitten alleen maar voordelen aan, en als xs4all voip zich goed blijft doorontwikkelen, laat ik in januari/februari ook mijn nummer porteren naar xs4all toe.

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

offtopic:
- Als je contractsverlenging doet voor 12maanden, behoudt je dan je korting op het abogeld?
- En weet iemand wanneer XS4ALL weer nieuwe modems gaat introduceren? Bij de huidige Thomson wireless modem schijnt nl. de VOIP nummerherkenning niet te werken oid.
- Kun je een wireless modem ook gewoon "niet-wireless" gebruiken? Lijkt me wel toch?
thx :)

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 22-12-2006 22:47 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Help!!!! schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:34:
offtopic:
- Als je contractsverlenging doet voor 12maanden, behoudt je dan je korting op het abogeld?
- En weet iemand wanneer XS4ALL weer nieuwe modems gaat introduceren? Bij de huidige Thomson wireless modem schijnt nl. de VOIP nummerherkenning niet te werken oid.
- Kun je een wireless modem ook gewoon "niet-wireless" gebruiken?
thx :)
- Nee, staat ook in de FAQ en in deze thread enkele malen reeds genoemd
- Nee, is afhankelijk van KPN. Modems kun je niet meer bestellen als je over bent op XS4ALL Only, nummerweergave werkt niet via de landline via de 716 (is opgelost in de 780), via VoIP heb je wel nummerweergave
- De 716 heeft ook een 4 poorts ethernet switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

GraveR schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:42:
[...]

- Nee, staat ook in de FAQ en in deze thread enkele malen reeds genoemd
- Nee, is afhankelijk van KPN. Modems kun je niet meer bestellen als je over bent op XS4ALL Only, nummerweergave werkt niet via de landline via de 716 (is opgelost in de 780), via VoIP heb je wel nummerweergave
- De 716 heeft ook een 4 poorts ethernet switch
Dank je :). Echter ik wil dus eerst contractsverlenging doen om een nieuwe modem te krijgen en daarna wellicht in de toekomst nog overstappen op XS4ALL only maar daar ben ik nog niet zeker van. Dat je bij de laatste je korting kwijt ben weet ik.
Snap overigens niet waarom XS4all dan niet de 780 is gaan leveren :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
GraveR schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:42:
[...]
Wat raar dat fouten worden opgelost door een nieuwe modem uit te brengen ipv nieuwe firmware. De reden dat ik nu een SP716 heb is omdat in mijn oude SP510 bepaalde vervelende bugs zaten. Zodra ik VOIP ga gebruiken zou ik eigenlijk weer een nieuwe modem moeten aanschaffen (of gewoon geen nummerweergave)? :X

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Help!!!! schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:50:
[...]

Dank je :). Echter ik wil dus eerst contractsverlenging doen om een nieuwe modem te krijgen en daarna wellicht in de toekomst nog overstappen op XS4ALL only maar daar ben ik nog niet zeker van. Dat je bij de laatste je korting kwijt ben weet ik.
Snap overigens niet waarom XS4all dan niet de 780 is gaan leveren :?
KPN levert de modems uit, niet XS4ALL. En KPN gebruikt op dit moment de 780s voor haar eigen IPB. Zal wel oude voorraad zijn, de nog resterende 716's.
Datafeest schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 23:53:
[...]

Wat raar dat fouten worden opgelost door een nieuwe modem uit te brengen ipv nieuwe firmware. De reden dat ik nu een SP716 heb is omdat in mijn oude SP510 bepaalde vervelende bugs zaten. Zodra ik VOIP ga gebruiken zou ik eigenlijk weer een nieuwe modem moeten aanschaffen (of gewoon geen nummerweergave)? :X
Dit probleem werd veroorzaakt door een relais in het modem, waardoor de CID niet of verminkt overkomt. Dit valt niet te fixen met een firmware update.

Nogmaals via VoIP zelf heb je wel nummerweergave, de nummerweergave werkt niet als het nummer via de vaste lijn binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 18-06 22:40
* U kunt pas overstappen naar XS4ALL als u langer dan een jaar ADSL bij XS4ALL afneemt
Extreem vaag:
Let op: U moet langer dan een jaar abonnee van ADSL van KPN zijn. Voor het verstrijken van uw contractstermijn bij KPN kunt u niet overstappen.
Wat is het dan nu, moet ik langer dan een jaar lid zijn bij XS4ALL, of langer dan 1 jaar ADSL van KPN hebben? Ik heb namelijk al 5 jaar ADSL van KPN maar nog maar 4 maanden XS4ALL!

*zucht* Straks Sales maar weer eens bellen, ik snap er de bieten van

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Jassy schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:28:
[...]

Extreem vaag:

[...]

Wat is het dan nu, moet ik langer dan een jaar lid zijn bij XS4ALL, of langer dan 1 jaar ADSL van KPN hebben? Ik heb namelijk al 5 jaar ADSL van KPN maar nog maar 4 maanden XS4ALL!

*zucht* Straks Sales maar weer eens bellen, ik snap er de bieten van
Het gaat in dit geval om het KPN-gedeelte. Dat is zoals je zegt al 5 jaar, dus in dit geval zou een overstap geen probleem moeten zijn.

Bovendien kun je gewoon de voorinschrijving/aanvraag doen. Als het toch niet blijkt te kunnen ketst de order zonder nare gevolgen gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 18-06 22:40
GraveR schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:32:
[...]

Het gaat in dit geval om het KPN-gedeelte. Dat is zoals je zegt al 5 jaar, dus in dit geval zou een overstap geen probleem moeten zijn.

Bovendien kun je gewoon de voorinschrijving/aanvraag doen. Als het toch niet blijkt te kunnen ketst de order zonder nare gevolgen gewoon af.
Dat heb ik ook gewoon gedaan, niet geschoten is altijd mis ;)

Ik vind dit wel erg vaag van XS4ALL maar goed :'(

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Jassy schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:33:
[...]

Dat heb ik ook gewoon gedaan, niet geschoten is altijd mis ;)

Ik vind dit wel erg vaag van XS4ALL maar goed :'(
Mja, hetzelfde had ik met mijn non-ADSL2+-centrale en Fast. Op de site stond dat je dan over zou gaan naar de 20Mbit-variant. In de praktijk krijg je een downgrade naar Basic (en het was niet mogelijk van abo te wisselen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Moet je echt wachten op mail van XS4ALL of kan je ook gewoon je aanmelden via https://oms2.xs4all.nl/migratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zoals je boven aan de pagina kunt lezen in de post, dan blijkt dat je je alleen kan aanmelden nadat je bent uitgenodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

GraveR schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:22:
[...]

KPN levert de modems uit, niet XS4ALL. En KPN gebruikt op dit moment de 780s voor haar eigen IPB. Zal wel oude voorraad zijn, de nog resterende 716's.

[...]

Dit probleem werd veroorzaakt door een relais in het modem, waardoor de CID niet of verminkt overkomt. Dit valt niet te fixen met een firmware update.

Nogmaals via VoIP zelf heb je wel nummerweergave, de nummerweergave werkt niet als het nummer via de vaste lijn binnenkomt!
Dank voor de duidelijke uitleg. :) Hopelijk komt XS4ALL gauw met nieuwe modems.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 19:45

Len

Leeg

Het lijk mij wel een goed idee om over te stappen, maar ik ben bang dat ik mijn korting op mijn KPN-digitale TV dan kwijt ben.
Die korting kreeg ik omdat ik dat als 3e dienst nam bij KPN (ADSL via KPN, telefoon via KPN en dan de TV via KPN).
Volgens mij was die korting toch iets van 2 a 3 euro per maand :)

Free Tibet

Pagina: 1 2 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.