Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:32:
Ik heb recentelijk me aangemeld voor tele2, echter gaat dit pas in vanaf 31 oktober (het nieuwe pakket met internet+telefonie en de gratis laptop).
Nu zei de mevrouw aan de telefoon dat er een bevestigings brief zou worden bezorgd en ik kreeg een sms dat ik me order kan volgen op de tele2 website. (Echter zonder account gegevens, die geloof ik per brief worden aangeleverd). Dus nu is mijn vraag, is het normaal dat dit zo lang duurt (omdat het pas per 31oktober ingaat) of moet ik er achter gaan? Vrouw aan de telefoon had al een paar keer verwarring met me bankrekening nummer en gegevens alhoewel bij het "eindgesprek" ik alles getripple checkt heb en het daar wel klopte.
Ik heb ook recentelijk (12 september) Tele2 Compleet Plus met laptop, zonder TV besteld. M'n verzoek was om het abonnement per 1 oktober in te laten gaan, maar ze zeiden aan de telefoon al dat dat waarschijnlijk niet zou lukken. Ik kreeg in het gesprek echter al wel meteen een gebruikersnaam en wachtwoord, waarmee ik m'n bestelling via Mijn Tele2 op de site kan volgen en zelfs al gebruik kan maken van een emailaccount.
Hieronder de status van mijn bestelling, waarbij ik momenteel op punt 4 zit te wachten:
1. De bestelling is ontvangen door Tele2. Check
2. De respijtperiode van uw bestelling is verstreken. Check
3. De bestelling is verder verwerkt door Tele2. Check
4. Tele2 is gestart met de technische voorbereiding.
5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op
6. De order is technisch opgeleverd door Tele2 en de modem wordt door onze modempartner verstuurd. De bevestiging hiervan volgt per e-mail.
7. De verbinding is technisch opgeleverd door Tele2.
Hieronder mijn abonnementshistorie:
1. 20 september 2008 De Tele2 systemen zijn nog niet klaar voor gebruik.
2. 20 september 2008 Tele2 heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd.
3. 20 september 2008 Tele2 heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
4. 19 september 2008 De respijtperiode van jouw bestelling is verstreken.
5. 12 september 2008 Tele2 heeft order geregistreerd.
6. 12 september 2008 De Tele2 systemen zijn nog niet klaar voor gebruik.
Het begin ging wel lekker, maar nu is er al 5 dagen niets gebeurd, terwijl ik zou denken dat ze na een verdere verwerking van de bestelling ook meteen beginnen met het treffen van technische voorbereidingen. Heb geen zin om na 1 oktober al te lang zonder internet te komen zitten. Meerdere keren per dag dus maar ff de site checken en vooral de opmerking "Zolang de voorraad strekt" op de website, bevalt me helemaal niet mbt de laptop waar ik nogal naar uitkijk...
Iemand enig idee of het normaal is dat het enige tijd duurt voordat men met technische voorbereidingen begint?