Nee, mijn download snelheid is 5 Mb, weet je nog, met 1 decoder.
2 decoders wordt officieel niet ondersteund ,dus daar kun je idd. niets mee.
Maar laten we dat juridisch geneuzel hier maar laten zitten.
Er heeft iemand een technisch probleem, en dat is niet de klant van tele2, wat en wie hier tussen zit maakt voor de gebruiker (de afnemer van een dienst) verder niet uit.
Onder dat contract uit komen is echt het probleem niet hoor.
Ik wil gewoon echter Tele2 behouden en net als voorheen gewoon met 2 decoders kunnen tv kijken.
Ik begrijp ook wel dat er niemand een kabel rechtstreeks van de centrale naar mijn huis trekt.
Alleen de uitspraak die je doet:je zal er mee moeten leven tot contracteinde.
Dat is typisch de tele2 uitspraak, en daar ga ik dus niet mee akkoord.Zou even lekker worden als bedrijven die producten/diensten leveren allemaal zo gaan reageren.
Maar goed Tele2 zal dus met een voorstel moeten komen, o.i.d. ik moet ze die mogelijkheid wel geven.
2 decoders wordt officieel niet ondersteund ,dus daar kun je idd. niets mee.
Maar laten we dat juridisch geneuzel hier maar laten zitten.
Er heeft iemand een technisch probleem, en dat is niet de klant van tele2, wat en wie hier tussen zit maakt voor de gebruiker (de afnemer van een dienst) verder niet uit.
Onder dat contract uit komen is echt het probleem niet hoor.
Ik wil gewoon echter Tele2 behouden en net als voorheen gewoon met 2 decoders kunnen tv kijken.
Ik begrijp ook wel dat er niemand een kabel rechtstreeks van de centrale naar mijn huis trekt.
Alleen de uitspraak die je doet:je zal er mee moeten leven tot contracteinde.
Dat is typisch de tele2 uitspraak, en daar ga ik dus niet mee akkoord.Zou even lekker worden als bedrijven die producten/diensten leveren allemaal zo gaan reageren.
Maar goed Tele2 zal dus met een voorstel moeten komen, o.i.d. ik moet ze die mogelijkheid wel geven.
[ Voor 4% gewijzigd door ziggymaster op 22-03-2008 16:03 ]