Waar ik op over wil stappen:
- Tele2 Compleet TV €44,90 p.m. (€34,90 1e/6maanden) [1/20Mb]
Wat ik nu heb:
- Chello light €32.95 p.m. [3/1Mb]
- UPC digitale TV €2,99 p.m.
Huidige statistieken:
- Afstand tot centrale is ~1300 meter
- HTTP/FTP download is (wat Eweka ongeveer aangeeft) ~375K/sec
- Digitale TV van UPC werkt eigenlijk perfect maar wil graag eredivisie voetbal zien.
- Telefoon werkt ook gewoon goed, nooit problemen
- Internet uptime is ook goed (snelheid kan natuurlijk veel beter)
Wat ik wil weten:
- Wat is de betrouwbaarheid van de TV? (met andere woorden, hoe vaak zit je zonder)
- Wat is de kwaliteit van de TV? Ik hoor van verschillende kanten dat het af en toe lagt.
- Hoe zit het met de decoder van de TV? Ik las rond voorjaar 2006 dat hier nogal veel problemen mee waren, zijn deze inmiddels verholpen?
- Wat is de betrouwbaarheid van de Telefonie?
- Heeft er nog iemand een "Stom, stom, niet doen!" opmerking?
- Hoe zit het met de FPU? Hoeveel GB kan ik ong downloaden per maand en heeft iemand wel eens commentaar gehad?
Ben nogal bang dat het tegenvalt omdat UPC goed bevalt. Ook omdat ADSL2+ minder betrouwbaar is dan internet via de kabel.
- Tele2 Compleet TV €44,90 p.m. (€34,90 1e/6maanden) [1/20Mb]
Wat ik nu heb:
- Chello light €32.95 p.m. [3/1Mb]
- UPC digitale TV €2,99 p.m.
Huidige statistieken:
- Afstand tot centrale is ~1300 meter
- HTTP/FTP download is (wat Eweka ongeveer aangeeft) ~375K/sec
- Digitale TV van UPC werkt eigenlijk perfect maar wil graag eredivisie voetbal zien.
- Telefoon werkt ook gewoon goed, nooit problemen
- Internet uptime is ook goed (snelheid kan natuurlijk veel beter)
Wat ik wil weten:
- Wat is de betrouwbaarheid van de TV? (met andere woorden, hoe vaak zit je zonder)
- Wat is de kwaliteit van de TV? Ik hoor van verschillende kanten dat het af en toe lagt.
- Hoe zit het met de decoder van de TV? Ik las rond voorjaar 2006 dat hier nogal veel problemen mee waren, zijn deze inmiddels verholpen?
- Wat is de betrouwbaarheid van de Telefonie?
- Heeft er nog iemand een "Stom, stom, niet doen!" opmerking?
- Hoe zit het met de FPU? Hoeveel GB kan ik ong downloaden per maand en heeft iemand wel eens commentaar gehad?
Ben nogal bang dat het tegenvalt omdat UPC goed bevalt. Ook omdat ADSL2+ minder betrouwbaar is dan internet via de kabel.