[KLACHT MODUS]
Sinds 2 weken werkt mijn internet niet meer. Eerst kreeg ik geen extern IP-adres meer. Op het beruchte Comtrend modem brandde het VDSL lampje wel, maar het ADSL lampje niet.
KPN monteur langs geweest en die heeft de bekabeling na gelopen en doorgemeten. Daar bleek niets mee aan de hand te zijn. Na een meting kwam het signaal binnen en bleek deze gewoon te werken. Het VDSL lampje brandde nog steeds. Alleen nog steeds geen extern IP-adres en geen ADSL lampje.
Daarop Tele2 gebeld en om een nieuw modem gevraagd. Deze heb ik ontvangen en aangesloten. Wat zal je denken, geen verbinding Het VDSL lampje ging nu ook niet meer branden. Daarop Tele2 weer gebeld en die hebben besloten dat ze een Imtech monteur langs sturen. Leuke hieraan is dat deze tussen 08:00 - 13:00u langs komt. Ben ik niet thuis dan betaal ik €40,- voorrij kosten.
En dit is nu net waar mij de schoen wringt. Waarom kan ik geen concrete afspraak maken met dit bedrijf? Met een bedrijf als KPN, die eerder is langs geweest, was prima een tijdsvak af te spreken waarin zij langs kwamen. Om 08;10 ging de voorbel en had de KPN monteur de wijkkast al gecontroleerd.
Als mijn internet thuis zou werken dan zou ik nog wel rond kunnen krijgen met mijn werk dat ik thuis zou werken. Maar dat is nu net het probleem. Nu moet ik een halve dag vrij nemen (kost ook geld) omdat zij geen concrete afspraken kunnen maken, terwijl het een probleem bij Tele2 is. Tele2 heeft een leveringsvoorwaarde aan mij, ik ben klant bij hun. Ik neem een dienst af die niet werkt. Wanneer ik geen afspraak maak met Imtech wordt het probleem niet opgelost, kunnen zij hun dienst niet leveren en mag ik onder het contract uit. Alleen maar omdat geen concrete afspraak te maken is met dit monteurs bedrijf.
[/KLACHT MODUS]
Ik hoop dat alles snel opgelost is. Zonder dat ik daarvoor hoef te betalen en dat Imtech gewoon tussen 08:00 en 10:00u langs komt.