Nog erger, met enige regelmaat valt gewoon heel mijn verbinding weg, en moet ik de modem resetten om weer verbinding te krijgen.
Gebeld met de helpdesk, krijg ik een verhaal over teveel connecties aan mn broek en dat ik wel 9 (!!) portmappings open heb staan. Dat dat veel te veel is en dat dat er voor zorgt dat er teveel verbindingen open blijven staan wat de modem niet aankan. (Het is een portmapping, portmappings zorgen er niet voor dat er verbindingen open blijven staan maargoed ik ging er maar niet verder op in).
Ik had voor de test een de blizzard downloader aanstaan, zonder de p2p optie. Begint hij over torrents e.d. en dat ik de hoeveelheid connecties die gemaakt worden moet beperken daarmee.
Ok prima, maar ik heb het probleem ook bij online gaming, dat mn verbinding gewoon wegvalt terwijl ik aan het gamen ben. Begint hij weer opnieuw met zn torrent, verbindingen beperken verhaal.
Hallo? Ik gebruik een applicatie waarbij geen controle kan uitoefen over hoeveel verbindingen er worden gezet. (insert random spel).
Uiteindelijk kwam hij met het advies om maar mn modem te resetten nadat ik een p2p applicatie heb gebruikt.
Toen heb ik het maar laten gaan.... het is toch ronduit belachelijk dat ik mijn modem moet resetten om fatsoenlijk te kunnen internetten.
Ik wil gewoon een stabiele internet verbinding, en zit al helemaal niet te wachten op een preek dat ik teveel verbindingen maak en dat mn modem dat niet aankan. Ik ga het nog een tijdje aankijken maar als er niks veranderd stap ik over naar een andere provider. Eentje die wel een fatsoenlijke modem levert, en niet die achterlijke kut davolink welke om de haverklap vastloopt.
1) Ik zag net mijn facturen en zag dat na 3 maanden mijn factuur van 24,95 naar 39,95 is gegaan. Ik heb gebruik gemaakt van een aanbieding begin februari en die was volgens mij dat men 6 maanden lang een korting kreeg?
Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
Probleem is al opgelost. UPC blijft signaal leveren op de coax.cornfed99111 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:34:
[...]
Je moet rekening houden met ongeveer 4-6 Mbit bandbreedte per stream (SD of HD).
Als je meet hoe snel nu je verbinding is (zonder een tv stream), weet je hoeveel streams passen op je verbinding.
Je kan alleen maar één extra decoder bestellen, meer niet en ze zijn niet gratis. Dacht ze €50 kosten.
Maar Tele2 bepaalt zelf of je in aanmerking komt ervoor. Als zij zeggen nee, dan is het nee.
Voor HDTV zit je sowieso niet echt goed bij IPTV als je kwaliteit wilt in bitrate en 1080i wordt ook niet aangeboden. Alleen 720p zowel bij KPN Interactieve tv als bij Tele2. Wel bizar dat Tele2 een HD pakket op de lange baan schuift niet slim anno 2010 moet je toch wel proberen om op zijn minst de RTL,SBS Groep in het pakket op te nemen is mijn mening.GiLeX schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 18:48:
Even van het tele2.gebruikers.eu forum geplukt:
[...]
Leuk nieuws dus.....![]()
Meer HD zenders pas ergens in 2011, hoezo ze lopen achter de concurrentie aan,
Niet aleen bieden Ziggo, UPC en C.D bijvoorbeeld meer HD kanalen maar ook nog eens in een betere kwaltiteit.
Goede zet van Tele2
Tele2 is daarentegen ook wel een meer budget aanbieder waar je voor 40 euro 3-1 abo hebt zij het met een basis telefoon aanbod waar je nog extra starttarief, vast-vast kosten moet bij rekenen en je ook een basis televisie/radio aanbod hebt. Wat dat betreft heb je toch op de kabel en waar beschikbaar op glasvezel (Glashart - Tweak,Lijbrandt) een ruimere keus met name qua tv/radio aanbod zelfs nog meer dan bij UPC behalve dan qua BBC.
vergeet je niet dat je dat ca. 16 euro per maand kost?Zandpad schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:22:
[...]
Probleem is al opgelost. UPC blijft signaal leveren op de coax.
ik ben zowaar gebeld vanmorgen
dozen zijn ook al binnen (hoezee!) en staat ingepakt klaar. geen idee waarom ik er twee kreeg, maar goed.
morgen maar even droppen bij postkantoor
[ Voor 28% gewijzigd door paQ op 19-07-2010 15:48 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Verwijderd
Als het goed is heb je de retourboxen nu wel in goede orde ontvangen. Tenminste dat is wat ik hier kan zien. Graag hoor ik van je of je de dozen inmiddels hebt ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Als je nou de reactie boven eens goed leest
Zal wel de warmte zijnpaQ schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:46:
[...]...............................
dozen zijn ook al binnen (hoezee!) en staat ingepakt klaar. geen idee waarom ik er twee kreeg, maar goed.
morgen maar even droppen bij postkantoor
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Nee, maar in Culemborg lag internet er net helemaal uit, het modem heeft zich een aanrtal maal hertart (firmware update ?) en nu gaat het weer een beetje, op de tele2 site is niks te vinden over een storing.MarkoAlmelo schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:32:
Is internet ook zo ontzettend traag bij anderen in Almelo en omgeving?
-------
Even een kickje, heeft iemand hier antwoord op?TimmieVelthuis schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:13:
Even een korte vraag waar jullie vast antwoord op kunnen geven.
Ik zag net mijn facturen en zag dat na 3 maanden mijn factuur van 24,95 naar 39,95 is gegaan. Ik heb gebruik gemaakt van een aanbieding begin februari en die was volgens mij dat men 6 maanden lang een korting kreeg?
Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Uhm ja dat is het vreemde, het abonnement is opgezegt, maar het signaal is nog steeds daar?paQ schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:46:
[...]
vergeet je niet dat je dat ca. 16 euro per maand kost?
Kosten zijn 18,70 in Apeldoorn
Je betaald 16.80 in vrijwel alle gemeentes waar UPC zit of in enkele uitzonderingen minder. 18,70 kan niet. Of heb je ook nog een digitaal tv pakket aangehouden maar ook dan zou het 16,80 + bijv. 4,50 voor Starter abo zijn.Zandpad schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:06:
[...]
Uhm ja dat is het vreemde, het abonnement is opgezegt, maar het signaal is nog steeds daar?
Kosten zijn 18,70 in Apeldoorn
[ Voor 3% gewijzigd door funrider op 21-07-2010 12:31 ]
Verwijderd
Die komt vanzelf, maar tele2 heeft op het moment de aandacht eerst weer bij andere zaken.....Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:18:
Wanneer komt die update van digitale televisie nou? Ik zie nog steeds het oude menu? ook na resetten tv-kastje ...
Als er meer bekend is zal Danielle van webcare waarschijnlijk vanzelf wel een mededeling plaatsen...
Het is normaal dat je niet gelijk wordt afgesloten van de kabel. Dat kan best enkele maanden duren.
Je bent vaste en zeker aan de beurt als de kabel monteur ergens in de buurt is.
@ zkywalker
Misschien moeten we een kaarsje opsteken in de kerk. Dan komt de update vast en zeker....
Mwah.. hier al 1,5 jaar signaal, zonder te betalencornfed99111 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:58:
@ Zandpad
Het is normaal dat je niet gelijk wordt afgesloten van de kabel. Dat kan best enkele maanden duren.
Je bent vaste en zeker aan de beurt als de kabel monteur ergens in de buurt is.
Nice though.. als tele2 eruitligt....
Ik heb iets meer dan één jaar gratis tv gekregen van Ziggo. Ook niet slecht.
Zij hebben zoveel jaar geleden al 3 jaar op hun signaal geleund...
in overeenkomst met BBC zit helaas nog geen digitale IPTV,DVB-C doorgifte afspraak. En het is ook maar de vraag of dat gaat gebeuren. En BBC 3,4en HD zijn voorlopig nog geen realiteit bij Tele2 (IPTV danwel DVB-C digitaal). Dus wat je dan nu gaat krijgen dat je op je slaapkamer, zolder e.d. wel BBC 1,2 kunt kijken maar niet op je digitale tv in je woonkamer. Want om nu weer met je full-hd 40inch scherm terug te stappen naar analoge tv is ook wel wat heftig. Of alleen te switchen voor BBC.
[ Voor 21% gewijzigd door funrider op 27-07-2010 09:34 ]
Verwijderd
Heb ze net nog aan de lijn gehad wegens een soortgelijk probleem. De verbinding valt hier regelmatig weg bij programma's als msn, skype, WoW, Eve online, etc. Probleem op meerdere pc's, zowel draadloos als niet draadloos. Valt niet lang genoeg weg om rechtsonder een "no connection" melding te krijgen, maar wel lang genoeg om programma's de connectie te laten verliezen.D-Raven schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 18:17:
Heb sinds een maand of 2 problemen met mijn internet verbinding. Hij is gewoon ontzettend instabiel. Als ik iets download van een snelle server dan loopt mn download snelheid op tot een bepaald punt waarna het gewoon finaal instort naar 2kb/s om vervolgens weer te klimmen, rinse and repeat.
<knip vanwege grootte>
Tijd geleden nog een monteur gehad, die wist mij te vertellen dat de metingen niet optimaal waren, waarna tele2 nog contact op zou nemen om te kijken of het was opgelost... niet meer van ze gehoord.
Tijdje later weer gebeld, kreeg een nieuwe modem toegestuurd, heeft wederom niks opgelost.
En dan vandaag weer gebeld. Het komt erop neer dat, ondanks dat ik heb gezegd dat de monteur aangaf dat de metingen niet optimaal waren, de verbinding wel goed is, en dat ik de poorten van programma's zelf moet instellen omdat dit het misschien kan oplossen. Ook zou de modem eventueel de hoeveelheid dataverkeer van de pc's niet aankunnen, wat er maximaal 5 zijn op hetzelfde moment. Als ik dan zeg dat er op het moment 2 aan staan en ik nog problemen heb, wordt er weer verwezen naar programma's die het misschien overbelasten...
Nog maar even kijken wat de volgende stap gaat worden.
EDIT
Net weer even aan de lijn gehad. Na 15 minuten praten bleek dat ze eigenlijk niks konden doen om het op te lossen. Dat wordt overstappen naar een andere provider.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 21:32 ]
Verwijderd
Ik heb jouw net een e-mail bericht gestuurd. In het onderwerp staat ' tweakers ' vermeld. Zou jij zsm kunnen reageren.
Ik heb sinds vandaag ook dit probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:50:
[...]
Heb ze net nog aan de lijn gehad wegens een soortgelijk probleem. De verbinding valt hier regelmatig weg bij programma's als msn, skype, WoW, Eve online, etc. Probleem op meerdere pc's, zowel draadloos als niet draadloos. Valt niet lang genoeg weg om rechtsonder een "no connection" melding te krijgen, maar wel lang genoeg om programma's de connectie te laten verliezen.
Tijd geleden nog een monteur gehad, die wist mij te vertellen dat de metingen niet optimaal waren, waarna tele2 nog contact op zou nemen om te kijken of het was opgelost... niet meer van ze gehoord.
Tijdje later weer gebeld, kreeg een nieuwe modem toegestuurd, heeft wederom niks opgelost.
En dan vandaag weer gebeld. Het komt erop neer dat, ondanks dat ik heb gezegd dat de monteur aangaf dat de metingen niet optimaal waren, de verbinding wel goed is, en dat ik de poorten van programma's zelf moet instellen omdat dit het misschien kan oplossen. Ook zou de modem eventueel de hoeveelheid dataverkeer van de pc's niet aankunnen, wat er maximaal 5 zijn op hetzelfde moment. Als ik dan zeg dat er op het moment 2 aan staan en ik nog problemen heb, wordt er weer verwezen naar programma's die het misschien overbelasten...
Nog maar even kijken wat de volgende stap gaat worden.
EDIT
Net weer even aan de lijn gehad. Na 15 minuten praten bleek dat ze eigenlijk niks konden doen om het op te lossen. Dat wordt overstappen naar een andere provider.
Het netwerk is helemaal ok, en mijn broertje kan gewoon op de PS3 spelen, maar als hij of ik aanmeld op MSN knalt hij eruit, is msn eerder ingelogd en logt de PS3 dan in dat wordt msn weer uitgelogd.
Hetzelfde gebeurt met een gesprek op skype, die valt uit.
Is er een nieuwe firmware uitgekomen die dit misschien veroorzaakt?
Verwijderd
Firmware lijkt me onwaarschijnlijk, heb het probleem al sinds eind vorig jaar (ja, lang niks aan gedaan, maar zo liep het nu eenmaal).Dorest0rm schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:12:
[...]
Ik heb sinds vandaag ook dit probleem.
Het netwerk is helemaal ok, en mijn broertje kan gewoon op de PS3 spelen, maar als hij of ik aanmeld op MSN knalt hij eruit, is msn eerder ingelogd en logt de PS3 dan in dat wordt msn weer uitgelogd.
Hetzelfde gebeurt met een gesprek op skype, die valt uit.
Is er een nieuwe firmware uitgekomen die dit misschien veroorzaakt?
Ook problemen met andere applicaties?MarkoAlmelo schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:22:
Interessant wat je zegt, zodra ik een webcam gesprek opstart valt msn regelmatig weg.
Wel valt de radio stream na ongeveer 30 minuten weg, normaal was dat altijd rond de 5 uur (bufferen)
maand terug internet al tering traag, bleek er een storing te zijn. Vorige week draadloos internet fucking onstabiel. En nu is alles instabiel.
Dit word dus de 3e keer dat ik alles kan ga resetten
De PS3 logt niet meer uit sinds die een DMZ heeft gekregen.
Maar mijn irc/msn en xfire knallen er telkens uit, alsof de modem al die verbindingen niet bij kan houden
Verwijderd
Tjee zeg, heb jij nou niks anders te melden in dit topic dat je een extra modem hebt gekregen en hem maar niet wil retourneren omdat "er-iets-is-is-met-dozen-en-zo-kan-ik-danielle-van-tele-2-in-dit-topic-bashen?"... triest ...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2010 19:37 ]
ik wil gewoon mijn modem retourneren. that's all.
De enige die dat zo moeilijk maakt is Tele 2 zelf
en zolang tele2 zijn klanten niet serieus neemt en hier een beetje de wijsneus met de webaccount komt uithangen alsof alles dan magisch wordt opgelost, heb ik nergens meelij mee
[ Voor 46% gewijzigd door paQ op 25-07-2010 20:21 ]
Verwijderd
De modem resetten helpt maar voor even en dan is het weer hopeloos. De latency is meer dan 200ms maar bij een speedtest is deze wel goed.
Ik heb dit probleem pas een paar dagen hoop dat dit opgelost gaat worden.
Ik heb ook het probleem met internetradio dat deze er om de zoveel tijd uitknalt.
Gaat weer de verkeerde kant op Tele2
doe eens snel je PC's cleanen, die brakke sweex, etech, sitecom , <vul in> switch router vervangen en als laatste je slechte software maar eens killen...
Dus met alleen een game aan.freedzed6 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:59:
OMG wat een snel kneuzen hier! Hebben ze een probleem met hun eigen brakke netwerk gaan ze de tele2 modem maar de schuld geven! Stappen ze over en dan hebben ze nog steeds deze problemen...
doe eens snel je PC's cleanen, die brakke sweex, etech, sitecom , <vul in> switch router vervangen en als laatste je slechte software maar eens killen...
Windows die up to date is.
Virusvrij.
Geen andere rotzooi.
Is het nog logisch dat het hele netwerk eruit klapt?
Ook geen switches, alles is direct verbonden naar de modem.
Verwijderd
Beste Furi0uz,Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:39:
Hallo Danielle,
Ik heb jouw net een e-mail bericht gestuurd. In het onderwerp staat ' tweakers ' vermeld. Zou jij zsm kunnen reageren.
Ik heb je e-mail in goede orde ontvangen en je hier een antwoord op gegeven. Ik hoop dat dit nu duidelijk voor je is. Wanneer je nog vragen hebt over de aanvraag van kabelTV dan verneem ik dit graag van je.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb gisteren ook een vergelijking gemaakt waarin de 4-1 (internet,bel,tv analoog,tv digitaal) opties van Tele2 en UPC mooi naast elkaar staan o.a. qua tv, bellen e.d. met name op radio/tv zender aanbod in het digitale pakket schiet Tele2 tekort ook lopen ze wat achter als je uit wil breiden met HD.thobe schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:42:
Kreeg in april een brief over een verhoging van mijn snelheid van 4 Mb naar 8 Mb. Dit zou begin juli plaatsvinden. Ik had hier nog niets van gemerkt, dus heb even de klantenservice gebeld. De keuzemenu's zijn niet echt handig als je snel iemand wilt spreken, je moet door veel menu's worstelen voordat je iemand aan de lijn krijgt. Maar dat is nog niet het ergste, na wat wachten krijg je te horen dat de brief een fout was en dat ik op mijn afstand geen verhoging kan krijgen (ongeveer 1000 meter van centrale af). Erg jammer dit, ik ga denk ik alsnog overstappen op een totaalpakket van UPC. Krijg voor een paar euro meer veel sneller internet (25 Mb) en de beltarieven zijn door de verhoging van laatst ook bijna gelijk.
Mooie vergelijking!funrider schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:38:
[...]
Ik heb gisteren ook een vergelijking gemaakt waarin de 4-1 (internet,bel,tv analoog,tv digitaal) opties van Tele2 en UPC mooi naast elkaar staan o.a. qua tv, bellen e.d. met name op radio/tv zender aanbod in het digitale pakket schiet Tele2 tekort ook lopen ze wat achter als je uit wil breiden met HD.
Dat is alleen het eerste jaar zo daarna per maand opzegbaar indien je in de tussentijd je pakket niet aangepast hebt.thobe schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:56:
[...]
Mooie vergelijking!Heb vroeger ook al eens UPC gehad (in de Chello tijd). Toen lag bij mij internet en telefonie er om de dag wel uit. Heb begrepen dat dat tegenwoordig niet meer zo is. Nog een voordeel van UPC is inderdaad de digitale tv. Heb nu het royaalpakket, en met minder neem ik ook echt geen genoegen meer. Enige wat mij nu nog tegen kan houden van een overstap naar UPC is het jaarcontract dat je krijgt (wat als het tegenvalt...) en het feit dat ik toch wel erg slechte ervaringen had op het netwerk (6 jaar terug?).
Yup, leve die zg. marktwerking. Hou toch op, ik stem niet voor niets niet op die neo-liberale partijen.
@funrider: mooi plaatje tx. Heb wel een opmerking qua mobiel en vast bellen bij UPC, ik heb laatst vanwege hoge rekeningen telefoonkosten eens bekeken, en volgens mij rekent upc 0.15/minuut voor vast (hoe kom je bij 0.04?) en wel 30 ct/minuut voor mobiel.
Tenslotte nog een opmerking over iptv, dat is volgens je overzicht 4 a 5 Mbit, zie je dat? Tenslotte is het digital wat ik nu heb 8 Mbit, weliswaar maar op een 32 incher.
Nouja, geen haar op mijn hoofd die aan overstappen denkt, zelfs als het 15€ had gescheeld, had ik er weinig zin in gehad. Ook al, omdat ik van de 25mbit er echt 24 haal (af en toe), met die 20Mbit mag je al blij zijn als je 17 haalt.
[ Voor 48% gewijzigd door Sjah op 27-07-2010 13:19 ]
nou wat een prijskraker he, met 5 euro per maand
Wat een poeha is daar om gemaakt zeg
[ Voor 5% gewijzigd door paQ op 27-07-2010 13:38 ]
Voorlopig is het alleen nog maar verkrijgbaar voor Abonee's die nu bij Ziggo of UPC zitten, waarschijnlijk pas eind dit jaar voor tele2 klanten.
Je moet iig een bestaand/actief kabel abootje hebben voorlopig.
Tele2 is weer goed bezig
Misschien dat Tele2 hierin ook afhankelijk is van Ziggo/UPC?GiLeX schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:55:
En het wordt nog leuker:
Voorlopig is het alleen nog maar verkrijgbaar voor Abonee's die nu bij Ziggo of UPC zitten, waarschijnlijk pas eind dit jaar voor tele2 klanten.
Je moet iig een bestaand/actief kabel abootje hebben voorlopig.
Tele2 is weer goed bezig
Ze hadden natuurlijk kunnen wachten tot eind dit jaar.... en alle klanten die nu wel hadden kunnen overstappen hadden dan ook moeten wachten.
Vanaf het moment dat de kabelmarkt openging en de kostprijs definitief bekend was, tot deze lancering is volgens mij erg snel gegaan, alleen "kaal-kabel" opleveren duurt nog even.
https://wren.co/join/Devian
Dus de mensen die nu Tele2 hebben er ernaast nog analoog kabel(om tv in de slaapkamer te kunnen kijken bvb) gaan er niet op vooruit volgens jou?paQ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:37:
[...]
nou wat een prijskraker he, met 5 euro per maand
Wat een poeha is daar om gemaakt zeg
een pakket is 9 van de 10 keer goedkoper, dus het heeft geen zin om kabel voor 5 euro te leveren en de rest voor 12 euro méér dan de concurrent.
Ligt aan het pakket.Devian schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:01:
[...]
Dus de mensen die nu Tele2 hebben er ernaast nog analoog kabel(om tv in de slaapkamer te kunnen kijken bvb) gaan er niet op vooruit volgens jou?
want die 5 euro is alleen als je de rest van de meuk er ook bij neemt.
Dat is nou wat we noemen een sigaar uit eigen doos.
http://se.tele2.nl/kabeltelevisie/kabeltelevisie.html
En dan alleen als je al kabel HAD van UPC of Ziggo, anders is er helemaal (nog) geen mogelijkheid
Ik kan mijn antwoord volgens mij bijstellen naar: nee, ook zij niet
[ Voor 67% gewijzigd door paQ op 27-07-2010 14:07 ]
Wie ben jij om daar iets over te zeggen? Hoe weet jij hoeveel klanten misschien weg willen bij UPC/Ziggo om wat voor reden dan ook? Hoe weet jij hoeveel klanten van Tele2 er nog analoog kabel bij hebben? Heb jij daar marktonderzoek naar gedaan?paQ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:02:
maar wie heeft er nou kaal kabel?
een pakket is 9 van de 10 keer goedkoper, dus het heeft geen zin om kabel voor 5 euro te leveren en de rest voor 12 euro méér dan de concurrent.
[...]
Ligt aan het pakket.
want die 5 euro is alleen als je de rest van de meuk er ook bij neemt.
Dat is nou wat we noemen een sigaar uit eigen doos.
http://se.tele2.nl/kabeltelevisie/kabeltelevisie.html
En dan alleen als je al kabel HAD van UPC of Ziggo, anders is er helemaal (nog) geen mogelijkheid
Ik kan mijn antwoord volgens mij bijstellen naar: nee, ook zij niet
Voor iemand die geen Tele2 meer heeft zit je nog wel erg vaak in het Tele2 topic, vooral negatieve reacties te plaatsen.
ho effe.Devian schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:19:
[...]
Wie ben jij om daar iets over te zeggen? Hoe weet jij hoeveel klanten misschien weg willen bij UPC/Ziggo om wat voor reden dan ook? Hoe weet jij hoeveel klanten van Tele2 er nog analoog kabel bij hebben? Heb jij daar marktonderzoek naar gedaan?
Voor iemand die geen Tele2 meer heeft zit je nog wel erg vaak in het Tele2 topic, vooral negatieve reacties te plaatsen.
Het vraagstuk hier ging toch om die geweldige prijsknaller van de nieuwe speler in de kabelwereld?
toch niet om de massa's mensen die willen overstappen naar Tele 2 (?)
marktwerking mijn reet. Je bent in het beste geval EUR 0,05 goedkoper uit dan bij UPC.
dat is gewoon een feit. Maak er nou niet meer hiep hiep hoera van dan dat het in werkelijkheid is.
En dat ik me meestal niet positief uitlaat over Tele2, komt dat ik niets dan ellende heb gehad met Tele2, ook nu ik géén klant meer ben.
Modem wat ik niet retour krijg (kreeg)
nog steeds maandelijkse afschrijvingen voor een Inet veilig pakket
29,95 administratiekosten voor een dienst die ik nooit volledig heb kunnen gebruiken
Veel van die ellende is te wijten aan onvolledige communicatie, en dat houden ze deels nog steeds vol. Het is pas sinds zeer recent dat men loslaat hoveel Mbit je tv-kijken wegtrekt, en hoe 'levensecht' dat HD van hen nou werkelijk is, en dat het maar op 3 zenders kan.
Ik vind dat jij je veelste positief uitlaat over Tele2 !
klanten die wegwillen bij UPC of Ziggo, kunnen inderdaad Tele 2 overwegen ja. Je hebt dan de voordelen van een kabelverbinding (analoog zonder gezeik met settops that is), maar goedkoper wordt het niet.
daarbij komt dat de service, snelheid, vlotte afhandeling, klantvriendelijkheid en kundigheid van UPC al mijn verwachtingen overtreft.
Wat dat betreft kun je zeggen dat Tele2 en UPC elkaars tegenpolen zijn
[ Voor 12% gewijzigd door paQ op 27-07-2010 14:32 ]
Er is 1 geval waarin Tele2 wel positief uitwerkt. Je hebt al 20mbit en telefonie bij ze, en daarnaast nog enkel je analoog bij UPC. Dan kan je mooi 7€ besparen, als je dat 40€ abootje neemt.
[ Voor 39% gewijzigd door Sjah op 27-07-2010 14:33 ]
Met een normaal kabel abonnement, zonder diensten van Tele2 erbij ben je 10% goedkoper uit dan met UPC/Ziggo.paQ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:25:
[...]
ho effe.
Het vraagstuk hier ging toch om die geweldige prijsknaller van de nieuwe speler in de kabelwereld?
marktwerking mijn reet. Je bent in het beste geval EUR 0,05 goedkoper uit dan bij UPC.
dat is gewoon een feit. Maak er nou niet meer hiep hiep hoera van dan dat het in werkelijkheid is.
En dat ik me meestal niet positief uitlaat over Tele2, komt dat ik niets dan ellende heb gehad met Tele2, ook nu ik géén klant meer ben.
Modem wat ik niet retour krijg (kreeg)
nog steeds maandelijkse afschrijvingen voor een Inet veilig pakket![]()
![]()
(>> storneren maar weer)
29,95 administratiekosten voor een dienst die ik nooit volledig heb kunnen gebruiken
Veel van die ellende is te wijten aan onvolledige communicatie, en dat houden ze deels nog steeds vol. Het is pas sinds zeer recent dat men loslaat hoveel Mbit je tv-kijken wegtrekt, en hoe 'levensecht' dat HD van hen nou werkelijk is, en dat het maar op 3 zenders kan.
Ik vind dat jij je veelste positief uitlaat over Tele2 !
![]()
klanten die wegwillen bij UPC of Ziggo, kunnen inderdaad Tele 2 overwegen ja. Je hebt dan de voordelen van een kabelverbinding (analoog zonder gezeik met settops that is), maar goedkoper wordt het niet.
offtopic:
daarbij komt dat de service, snelheid, vlotte afhandeling, klantvriendelijkheid en kundigheid van UPC al mijn verwachtingen overtreft.
Wat dat betreft kun je zeggen dat Tele2 en UPC elkaars tegenpolen zijn
Heb je Tele2 Internet of Tele2 Compleet (beide zonder digitale tv) dan ben je volgens mij al +/- 40% goedkoper uit.
En heb je al TV van Tele2, maar ook nog een analoog abonnement bij Ziggo of UPC dan bespaar je 10 euro per maand.
Het is leuk dat je 1 bepaald type klant in je voorbeelden gebruikt, maar er zijn genoeg scenario's denkbaar waarbij het voor klanten wel degelijk goedkoper gaat worden.
Tel daarbij op dat eind van het jaar nog meer nieuwe aanbieders erbij komen, dan vind ik dit alles een goede zaak.
Het gaat ook om de keuze zelf. Op de ADSL markt kun je van provider wisselen als je niet tevreden bent.Sjah schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:27:
Helaas vind ik dat paQ een punt heeft, zeker. Wat Tele2 doet , is niet veel meer dan draaien met prijzen, netto betaal je doodleuk niks minder dan UPC.
Er is 1 geval waarin Tele2 wel positief uitwerkt. Je hebt al 20mbit en telefonie bij ze, en daarnaast nog enkel je analoog bij UPC. Dan kan je mooi 7€ besparen, als je dat 40€ abootje neemt.
Op de kabelmarkt heeft dat nooit gekund.
Hoe ontevreden je ook was, je kon niet naar een andere kabelaanbieder.
Die keuze is er nu wel, tegen vergelijkbare of goedkopere prijzen.
Analoog aanbod, is alleen interessant als er dikke prijsverlaging is, wat interesseert het dat omaatje nou hoe goed ze wordt behandeld door de helpdesk die ene keer in de 10 jaar dat ze belt. Die wil een halvering van d'r kosten, zodat ze d'r kleinzoon een wat duurder kadootje kan geven van d'r aow'tje en kleine pensioen.
het is leuk dat jij de boel naar jezelf toerekentDevian schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:34:
[...]
Met een normaal kabel abonnement, zonder diensten van Tele2 erbij ben je 10% goedkoper uit dan met UPC/Ziggo.
Heb je Tele2 Internet of Tele2 Compleet (beide zonder digitale tv) dan ben je volgens mij al +/- 40% goedkoper uit.
En heb je al TV van Tele2, maar ook nog een analoog abonnement bij Ziggo of UPC dan bespaar je 10 euro per maand.
Het is leuk dat je 1 bepaald type klant in je voorbeelden gebruikt, maar er zijn genoeg scenario's denkbaar waarbij het voor klanten wel degelijk goedkoper gaat worden.
Tel daarbij op dat eind van het jaar nog meer nieuwe aanbieders erbij komen, dan vind ik dit alles een goede zaak.
die 10% is 1,80
die 40% is alleen als je even je vaste telefoonlijn vergeet mee te rekenen die je bij Tele2 nodig hebt
en in je laatste voorbeeld heb je het over een klant die teveel betaalt voor zijn diensten. Die besparing is evenredig als ie zijn tele2 meuk overhevelt.
Je hebt gelijk dat klanten die alleen Internet van Tele2 nemen of KPN vaste telefonie moeten hebben, of 5 euro extra betalen per maand voor de huur van de lijn.
Wat ik wil aangeven is dat er situaties zijn waarin de kosten geen (indrukwekkend) verschil maken. Maar er zijn wel degelijk situaties waarin er wel een flink verschil is.
Het belangrijkste is echter dat klanten kunnen kiezen, en als men ontevreden bij UPC/Ziggo zit nu de keuze er is om over te stappen naar Tele2.
En juist dat omaatje kan nog analoog hebben van Ziggo, terwijl ze goedkoop belt via Tele2.Sjah schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:46:
Kan nu ook niet, tenminste als ik voor een volledig kabelaanbod terecht wil, dus ook internet, en telefonie via persee de kabel en ook keus voor een HD-abootje via de kabel (dat vooral, teringdure HD-upc), dan is er niks nieuws onder de zon.
Analoog aanbod, is alleen interessant als er dikke prijsverlaging is, wat interesseert het dat omaatje nou hoe goed ze wordt behandeld door de helpdesk die ene keer in de 10 jaar dat ze belt. Die wil een halvering van d'r kosten, zodat ze d'r kleinzoon een wat duurder kadootje kan geven van d'r aow'tje en kleine pensioen.
Ze heeft geen digitale kastjes nodig of HD zenders. Maar door over te stappen betaald ze wel een paar tientjes per jaar minder aan de TV.
[ Voor 45% gewijzigd door Devian op 27-07-2010 15:00 ]
schiet mij maar lek...Devian schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:58:
En juist dat omaatje kan nog analoog hebben van Ziggo, terwijl ze goedkoop belt via Tele2.
Ze heeft geen digitale kastjes nodig of HD zenders. Maar door over te stappen betaald ze wel een paar tientjes per jaar minder aan de TV.
UPC cai, 16,80
Bellen Tele2 17,00 (weekend onbeperkt vast)
-----------------------
33,80 /mnd
als ze overstapt met d'r cai naar tele2, bespaart ze per jaar 12 x 1,80 = 21,60
inderdaad. Ze bespaart dan EUR 21,60 per jaar
Per maand dus 32 euro
gaan we de andere kant op:
UPC cai, 16,80
Bellen UPC avond weekend 13,50 (avonden en weekend onbeperkt vast)
---------------
30,30.mnd
dat is 1,70 goedkoper/mnd
en 4,70 goedkoper als ze niet zonodig onbeperkt hoeft te bellen
naar jezelf toe rekenen dus.
Situatie nu:
Kabel UPC= 16,80
Internet+bellen = 29,95
Totaal = +/ 46EUR per maand
Situatie toekomstig:
Kabel Tele2 = 10 euro
Internet+bellen = 29.95
Totaal = +/ 40 euro.
Besparing is dan +/- 70 euro per jaar.
Het gaat mij er niet om om aan te tonen dat het in alle situaties goedkoper is voor iedereen, maar om nou te zeggen dat het nooit goedkoper/voordeliger uit is voor de klant en dat Tele2 lucht verkoopt gaat mij te ver.
Alleen het kabelrecht kost Tele2 meer dan 8 euro per maand, en dat is zonder de rechten op tv zenders, dat kost ook nog eens geld. Ondanks de relatief hoge kosten voor Tele2 zijn er nog genoeg scenario's waarbij het voor de klant wel voordeliger word als nu. Het grootste voordeel is er voor klanten die al bij Tele2 zitten en een 2p/3p pakker hebben met daarnaast nog kabel tv. Veel van deze klanten hebben aangegeven het te missen/jammer te vinden dat er niet meer tv's analoog aan zijn te sluiten. Deze mogelijkheid is er nu wel.
Maar volgens mij kunnen we deze discussie eindeloos volhouden
snap je dat het geen nut heeft allerlei voorbeelden te gaan zitten bedenken dat het wel eens goedkoper uit zou kunnen pakken?
Die voorbeelden zijn er voor elke willekeurige aanbieder bij te halen.
Het gaat om het grote beeld, en in het grote beeld (net zoals bij alle 'marktwerkingsaanbiedingen') ben je aan het eind van het verhaal niets wijzer
Tele2 Webcare schreef:
Beste Forumleden,
Indien je nog een kabelaansluiting hebt kun je nu overstappen naar Tele2. Het signaal van Ziggo of UPC wordt dan overgenomen. Zowel voor bestaande als nieuwe klanten die (nog) geen kabelaansluiting hebben lopen bij Ziggo of UPC kunnen wij dit aan het einde van het jaar bieden. Op dit moment kunnen wij namelijk alleen een bestaand signaal overnemen. Het is dan ook van belang wanneer je wel al een kabelaansluiting hebt lopen bij UPC of Ziggo om dit niet zelf op te zeggen.
Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Als jullie nog meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je reactie op mijn blog vergelijking. De kosten die op mijn weblog staan kloppen. Ik heb ze van deze pagina op de UPC site afgehaald. Je moet wel bedenken dat er een starttarief van 0,10 cent per gesprek is. Dus vast bellen is 0,04 cent p/minuut + 10 cent starttarief per gesprek. Bij mobiel bellen is hetzelfde verhaal alleen dan 0,175 ct/p/minuut + 10 cent starttarief per gesprek.Sjah schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:13:
[...]
@funrider: mooi plaatje tx. Heb wel een opmerking qua mobiel en vast bellen bij UPC, ik heb laatst vanwege hoge rekeningen telefoonkosten eens bekeken, en volgens mij rekent upc 0.15/minuut voor vast (hoe kom je bij 0.04?) en wel 30 ct/minuut voor mobiel.
Tenslotte nog een opmerking over iptv, dat is volgens je overzicht 4 a 5 Mbit, zie je dat? Tenslotte is het digital wat ik nu heb 8 Mbit, weliswaar maar op een 32 incher.
Nouja, geen haar op mijn hoofd die aan overstappen denkt, zelfs als het 15€ had gescheeld, had ik er weinig zin in gehad. Ook al, omdat ik van de 25mbit er echt 24 haal (af en toe), met die 20Mbit mag je al blij zijn als je 17 haalt.
IPTV is inderdaad een lagere bitrate zo'n 4 a 5Mbit streams terwijl dit bij UPC Digital zo rond de 8Mbit zit in het geval van de 10 populaire Nederlandse zenders (RTL,SBS Groep,PO) wat is je punt? Dit staat er ook.
Hebben hier mensen ervaring in de provincie Overijssel? En krijg je ook echt waarvoor je betaald? Blijkbaar zit ik soms "ver van de centrale" dus dan is het alsnog minder. Hoe kan ik dit testen voordat ik overstap?
Age of the Geek, baby!
Koffie en meer...
Nice! Wat is je stabiele download snelheid dan? (MB/s én Mbit/s)Masselink schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:12:
Ik heb in Almelo Tele2 en haal de maximale verbinding. Een beetje overhead eraf dan. 1km van de centrale.

Dat is wat ik hier op dit moment heb. Ik zit te denken om de 20Mb/s of de Fiber 60Mb/s te halen... SpeedTest verwoord het echter erg apart. Er staat duidelijk Mb/s maar ik kan een 100Mb file van bijvoorbeeld mijn FTP in Enschede downloaden met 1,2Mb/s. Is bij hun dan de 20Mb/s échte MB's? Hoe heb jij dat geregeld?
Mijn livebox (ja ja, old skool) meld nog:
Downstream: 13556Kb
Upstream: 1016Kb
[ Voor 23% gewijzigd door ReSpawN op 28-07-2010 16:07 ]
Age of the Geek, baby!
Maar heb ik nou over het hoofd gezien dat bij het afsluiten van mijn "HD-abbo" met het animo kastje dat dan de 2e decoder (samsung) niet meer werkt?
ehhhh..HOI
Heb ook nog een oude samsung in gebruik naast een Animo maar hier geen problemen, zelf tegelijk werken ze nog hier als het moet
Had eerder 2 samsungs staan, nu dus Animo en samsung. en de overgebleven samsung staat in de kast stof te happen
Bel je de klantenservice, krijg je vrolijk te horen: ja meneer, daar hebt u een brief over gehad (nooit iets gezien, maar ja, kan natuurlijk altijd aan de post hebben gelegen). En ja meneer, dat kunnen wij zomaar doen, anti-spam policy. Opgehangen voordat ik echt begon te schelden. Was (en ben) er echt behoorlijk pissig er over.
Wat ik nog het meest jammer vind, is dat ik een tijdje geleden dus op het internet al tegen kwam dat ze in bepaalde gebieden poort 25 dicht zouden gooien, waarop ik met de klantenservice heb gebeld, en zij gaven aan dat het bij mij niet het geval zou zijn. Er werd mij zelfs verteld dat de mails per abuis naar de klanten waren verzonden, en dat er niets zou wijzigen. Daar heb ik toen maar op vertrouwd. Schijnbaar kan je zelfs daar niet van op aan.
Heb maar een mailtje gestuurd naar dat e-mailadres waar je schijnbaar een uitzondering op zou moeten kunnen aanvragen, echter ben ik bang dat het niets gaat uitmaken.
Dan maar na ik geloof 6 of 7 jaar afscheid nemen van Zonnet/Versatel/Tele2, en opzoek naar een provider die poort 25 niet blokkeert en dat ook niet gaat doen
Jammer dat het zo moet.
[ Voor 17% gewijzigd door EDIT op 28-07-2010 21:41 ]
Omdat er steeds meer spam verstuurd werd door Tele2 klanten met een eigen mailserver is besloten om poort 25 dicht te zetten net zoals vele andere providers ook al gedaan hebben.
Het kan best zo zijn dat de vorige keer dat je daar over belde dit nog niet aan de orde was.
Je kunt je inderdaad opgeven om een soort "vrijstelling" te krijgen, dan word beoordeeld a.d.h.v je mail of je daarvoor in aanmerking komt.
volgens mij haal je wat zaken doorelkaar.MarkReSpawN schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:05:
[...]
Nice! Wat is je stabiele download snelheid dan? (MB/s én Mbit/s)
[afbeelding]
Dat is wat ik hier op dit moment heb. Ik zit te denken om de 20Mb/s of de Fiber 60Mb/s te halen... SpeedTest verwoord het echter erg apart. Er staat duidelijk Mb/s maar ik kan een 100Mb file van bijvoorbeeld mijn FTP in Enschede downloaden met 1,2Mb/s. Is bij hun dan de 20Mb/s échte MB's? Hoe heb jij dat geregeld?
Mijn livebox (ja ja, old skool) meld nog:
Downstream: 13556Kb
Upstream: 1016Kb
MB is Megabyte, Mb Megabit
Je downloadt dus die 100 MB file met 1,2MB/sec (niet Mb)
Wat goed kan kloppen als je speedtest zo rond de 11 Mb hangt.
als je een abo neemt TOT 20Mb/s bij Tele2, dan zullen die 11 van je speedtest nooit meer dan 20 kunnen worden. Veel waarschijnlijker is dat het minder is. Of je meer dan 11 haalt is de vraag.
Of er fiberspeed beschikbaar is zul je moeten nakijken.
[ Voor 5% gewijzigd door paQ op 29-07-2010 09:42 ]
Age of the Geek, baby!
Xchat hangt ineens, internet is erg traag en hangt ook soms. Dit op 3 pc's, 2x windows 7 en 1x OSX.
Modem al gereset, niet geholpen, 1 pc bedraad, 2x wireless.
Het rare is dat via speedtest ik gewoon goede pings haal en goede snelheden.
Iemand enig idee?
Postcode 3402, IJsselstein
[ Voor 3% gewijzigd door Francis op 01-08-2010 18:10 ]
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
ik heb zelf ook al deze problemen ja, sinds een week of 2.Francis schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:01:
Ben ik trouwens de enige die sinds een klein weekje ontzetten last van lag heb in alles wat ik op internet doe?
Xchat hangt ineens, internet is erg traag en hangt ook soms. Dit op 3 pc's, 2x windows 7 en 1x OSX.
Modem al gereset, niet geholpen, 1 pc bedraad, 2x wireless.
Het rare is dat via speedtest ik gewoon goede pings haal en goede snelheden.
Iemand enig idee?
Wow is soms niet te spelen wordt er steeds uit geknald, na modem reset gaat het een half uurtje goed. maar dan zie je de ping gewoon weer oplopen.
muziek streams worden ook steeds onderbroken terwijl dat voor een paar weken ook niet gebeurde.
Aan de PC zelf niets gedaan of geïnstalleerd. ik heb ook draadloos en gedraad geprobeerd maar hetzelfde probleem.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 08:39 ]
Heb verschillende internet radiozenders geprobeert, allemaal het zelfde probleem.
Het is 5 dagen geleden begonnen.
Postcode 2253
Voorschoten
nog maar eens gaan bellen dan.
edit: postcode + plaats 6654 Afferden(gld)
[ Voor 8% gewijzigd door summetje op 01-08-2010 17:38 ]
Sinds vorige maand is het tarief wel veranderd. In een nieuwsbrief aan de klanten was dat na te lezen.
[ Voor 3% gewijzigd door cornfed99111 op 02-08-2010 12:37 ]
Ben pas op 22-6-2010 naar Tele2 gegaan hebben dat niet gezegd en nadat ik het een ander forum ook had geschreven hebben ze pas aan gepast, vanochtend was het nog niet aangepast anders had ik het niet vermeld.cornfed99111 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:36:
Lokaal tarief was/is nooit gratis. Je moest immers lokaal tarief betalen.
Sinds vorige maand is het tarief wel veranderd. In een nieuwsbrief aan de klanten was dat na te lezen.
[ Voor 16% gewijzigd door brommer1 op 02-08-2010 13:18 ]
Helaas hier in Grunn geen fiber beschikbaar, maar ik heb genoeg aan 20mbit an sich. Wel heb ik een paar vragen:
- Wordt die 20mbit ook echt (redelijk) gehaald? Haal nu met Telfort 14mbit netto, zal dit gezien de zelfde aansluiting/afstand/etc ongeveer hetzelfde blijven of wijkt Tele2 hier negatief vanaf?
- Werkt dat digitale TV via de telefoonlijn? Kan me er niks bij voorstellen namelijk, dowloaden en TV kijken tegelijk werkt ook redelijk?
- Kunnen er 2 van die ontvangers aangesloten worden? Dat zou me 5 euro in de maand schelen voor mijn 2e slaapkamer TV.
Met het IPTV gebeuren is al voldoende hier geschreven. het kan beter, kwaliteit is redelijk maar niet te vergelijken met digitalve TV via kabel. En daarbij elke tvstream gaat van je overall snelheid af. gemiddeld een 4 tot 6 mbit die je dan van je totaal mag aftrekken dus.
Voorbeeldje : Tele2 3-1 pakket tot 20mbit. gemiddelde max snelheid ligt meestal tussen 10 a 15 mbit. trek je IPTVstream er nog vanaf als je tv kijkt en je houd een 4 tot 9 mbit over.
Er kan in principe een tweede decoder op het modem. Alleen als tele2 vind dat je basis snelheid op de lijn te laag is zullen ze je gewoon geen tweede decoder leveren.
EDIT schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:31:
Het wordt, ben ik bang, tijd hier om na jaren prima internet te hebben gehad, Tele2 op te zeggen. Zonder ook maar enige melding hebben ze vandaag even poort 25 dichtgegooid, met als gevolg dat ik via enkele (voor mij belangrijke) mailservers geen mail meer kan verzenden (en natuurlijk draait de betreffende mailserver weer enkel op poort 25 daar, en hebben ze geen alternatieve poort).
Volgens mij ging het bij EDIT helemaal niet om een eigen mailserver, maar om uitgaande mailservers waar hij mail naartoe stuurt. Uitgaand poort 25 is dus geblokkeerd bij hem.Devian schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:24:
Poort 25 is inderdaad dicht gezet, er is hier een brief over gestuurd naar de klanten.
Omdat er steeds meer spam verstuurd werd door Tele2 klanten met een eigen mailserver is besloten om poort 25 dicht te zetten net zoals vele andere providers ook al gedaan hebben.
Het kan best zo zijn dat de vorige keer dat je daar over belde dit nog niet aan de orde was.
Een oplossing zou zijn om via een externe server een ssh sessie open te zetten naar zijn doel-mailservers. ssh gaat immers via poort 22.
Al 3 x me router gereset van de week.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Yippie kayak, other buckets!
Ik dacht dat mijn slechte verbinding kwam door mijn amateuristisch ingestelde netwerk, omdat steeds als ik op de laptop de verbinding opnieuw startte het internet het weer even deed. MSN bleef echter problemen geven, ik krijg 60% van de berichten niet door en wordt vrij vaak opnieuw aangemeld.
Online komen met mijn ps3 was ook een drama, maar ik dacht dat dit ook door mijn netwerk zou kunnen komen.
Ik ken het, vorige week namen ze contact met me op.hatsa schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:46:
Hebben mensen hier nog steeds last van storingen?
Ik dacht dat mijn slechte verbinding kwam door mijn amateuristisch ingestelde netwerk, omdat steeds als ik op de laptop de verbinding opnieuw startte het internet het weer even deed. MSN bleef echter problemen geven, ik krijg 60% van de berichten niet door en wordt vrij vaak opnieuw aangemeld.
Online komen met mijn ps3 was ook een drama, maar ik dacht dat dit ook door mijn netwerk zou kunnen komen.
Volgens mij gaat er iets niet goed
[ Voor 18% gewijzigd door brommer1 op 06-08-2010 13:25 ]
Had iemand hier al een passende oplossing voor?
Ik zou 1 augustus internet in mijn nieuwe woning krijgen, maar door dat stelletje prutsers wordt het nu pas 28 augustus. Of nouja, volgens de bevestiging krijg ik vanaf 28 augustus internet op mijn oude adres... Handige harry's daar.
Instabiele verbinding.
Beste Tele2 klanten, Mede dankzij een aantal meldingen van klanten over een instabiele verbinding hebben we de oorzaak hiervan kunnen achterhalen. Volgende week updaten we de software van het modem waardoor dit is opgelost. De aanpassing wordt automatisch geinstalleerd of kan handmatig gestart worden door het modem te resetten. Tele2 bedankt deze klanten voor het plaatsen van deze meldingen! Gepost op 06/08/2010
Olé
Mocht wel eens tijd worden, aangezien sommige er al een paar maanden van last lijken te hebben
Verwijderd
Dank je wel dat je het nieuws alvast hebt verteld aan de andere forumleden.
Met vriendelijk groet,
Danielle van Tele2
Blij dat dit nu zo wordt opgelost.
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Verwijderd
freedzed6 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:59:
OMG wat een snel kneuzen hier! Hebben ze een probleem met hun eigen brakke netwerk gaan ze de tele2 modem maar de schuld geven! Stappen ze over en dan hebben ze nog steeds deze problemen...
volgende keer misschien maar niet meer zo hard van stapel lopen en wat meer vertrouwen hebben in je medetweaker
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Tele2 vaste diensten, andere onderwerpen horen thuis in:
- Tele2 Mobiel: [Tele2 Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2