Ik weet niet of jullie de nieuwsbrief lezen, maar de telefoon tarieven wijzigen flink, en over het algemeen in het nadeel van ons...
Tele2 wijzigt haar gesprekstarieven
Per 15 juli 2010 wordt het tarief voor bellen naar mobiele nummers in Nederland verlaagd van €0,169 per minuut naar €0,164 per minuut. Het tarief voor bellen naar vaste nummers in Nederland, met uitzondering van betaalde service nummers, wijzigt van €0,034 per minuut naar €0,039 per minuut.
Daarnaast hebben wij voor u het starttarief overzichtelijker gemaakt door hetzelfde starttarief voor alle gesprekken toe te passen: voor gesprekken naar nationale-, mobiele- en 0900-nummers wijzigt het starttarief van €0,05 per gesprek naar €0,10 per gesprek. Het starttarief van internationale gesprekken wijzigt van €0,09 per gesprek naar €0,10 per gesprek. Ten slotte wijzigt het tarief van de Tele2 Klantenservice van lokaal tarief naar €0,10 per minuut.
Deze wijzigingen van deze tarieven gaan in vanaf 15 juli 2010. Mocht u nog vragen hebben over deze wijzigingen of naar aanleiding hiervan uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit vóór 15 juli 2010 kosteloos doen. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice op 0900- 2411602 (lokaal tarief).
Het is dus mogelijk om je abonnement hierdoor op te zeggen.
Ik zit nog te twijfelen of ik dit ga doen. Sinds begin dit jaar heb ik de complete tele2 pakket, maar ben er niet geheel tevreden over. HD zenders is niet erg uitgebreid, decoder laat het regelmatig afweten, als de adsl (om wat voor reden dan ook) niet werkt is het niet mogelijk om je opnames te bekijken! Modem wat niet erg veel in te stellen is en draadloos niet echt best is. Etc.
Ook de opname functionaliteit houd veel te wensen over (al zal daar door de aangekondigde update weer genoeg in veranderen). Op dit moment slaagt 1/3 van de opnames niet en resulteert in zwart beeld of helemaal geen opname.
Nu komt er nog een tariefs verhoging van telefoon bij.
UPC zit met haar tarieven en toch hogere kwaliteit gevaarlijk dicht in de buurt en twijfel om hiernaartoe over te stappen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Get!em op 22-06-2010 14:08
]