Ik maak al ruim 2 jaar gebruik van Tele2 ADSL 20MB internetverbinding.
Tot voor kort nooit problemen, helaas heb ik sinds een week of 4 een vaag probleem.
Authenticatie bij hotmail duurt onwijs lang, zeker 1 site (
www.eenkadovoor.nl) is niet meer bereikbaar, misschien meer, maar daar ben ik dan nog niet achter en naar ons (vriendin en ik) gevoel is de algehele internet beleving trager geworden.
Het duurt langer dan voorheen voordat sites worden weergegeven.
Ik maak thuis gebruik van een PC en een notebook van de zaak.
Helaas op beide machines de zelfde problemen, het enige wat dit uit sluit is dat ik een probleem heb op m'n prive PC...
Ik zit hier nu op m'n werk en daar kan ik de desbetreffende site op m'n notebook
www.eenkadovoor.nl wel bereiken.
Binnen mijn vriendengroep gevraagd of ze eens willen kijken of ze deze site wel kunnen benaderen, en zij kunnen het allemaal wel, helaas heeft niemand Tele2 internet.
Volgens mij is het een Tele2 probleem, ik heb hierover contact opgenomen met de helpdesk, de helpdeskmedewerker die ik aan de lijn kreeg had ook even geprobeerd de site
www.eenkadovoor.nl en hem lukte het wel

Hij heeft de Call toen doorgezet naar een Tele2 support engineer. Ik ben ook teruggebeld door een techneut van Tele2 die vervolgens mijn voicemail heeft ingesproken.
Het kwam er in het kort op neer dat ik maar contact moest opnemen met de sitebeheerder omdat het niet een Tele2 probleem was.
Wat ik nogal kort door de bocht vind, aangezien het probleem zich alleen bij mij lijkt voor te doen.
Als je vervolgens terug belt kom je eerst weer bij de 1e lijns support uit, moet je weer het hele probleem uitleggen, wordt je in de wacht gezet, komt er na 10 minuten iemand bij je terug. "Nee hoor meneer u moet bellen met de sitebuilder is niet ons probleem"

Als je dan vraagt "mevrouw probeert u aub de site eens te benaderen" krijg je als antwoord "meneer ik mag niet prive browsen"

"Ja maar een collega die ik van de week aan de lijn had deed dit ook voor mij en hij kon de site wel benaderen. "Ja meneer wat hij doet moet ie zelf weten, ik ga m'n baan niet op het spel zetten" Topper helpdesk
Zou iemand hier met een Tele2 verbinding aub eens willen proberen de site
www.eenkadovoor.nl te benaderen.
1) Ik hoor graag de uitkomsten hiervan.
2) Hoe denken jullie over dit probleem