Ik zou ze even bellen en aangeven dat je niet tevreden bent over de snelheid. dan halen ze namelijk de knijp eraf die er soms op zit. Weet dit uit eigen ervaring en is dus geen gelul. Iets met dubbel patchen en gebruikers die het toch niet merken enzoMisterLBP schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:58:
Ben sinds januari ook een tele2 gebruiker. Alleen er zijn een paar dingen die ik niet begrijp.
Ik heb een 20Mb abbo, ik woon 1923m van de centrale vandaan, ik heb alleen mijn netwerkkabel aangesloten naar mijn pc (waar alle processen zijn afgesloten behalve Google Chrome), en toch haal ik maar 650KB/s. Terwijl dit in theorie ongeveer 1,8MB/s hoort te zijn? Ik weet dat er een verschil is tussen theorie en praktijk, maar dit is bijna 1/3 wat ik ontvang. Wat is er mis???
Hierbovenop ontvang ik sinds vanochtend zelfs 25KB/s! Kan dit te maken hebben met de fup? Ik download wel veel. Maar als dat zo is hoor ik toch eerst een waarschuwingod te ontvangen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Mocht dat niet helpen dan kan het je netwerk zijn. Kabels etc. al nagekeken? Andere poort proberen, andere kabel, poorten open, etc. etc.