Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:59:
Tja,
Ook ik heb (helaas) sinds 'n week of twee de 1.40 firm.
En inderdaad; Bij het minste geringste downloaden, dus ook webpagina's, stotterende gesprekken.
Ik dacht: laat ik nu toch maar eens de storingsdienst bellen. Is trouwens de eerste keer sinds ik IPB van Febr. heb.
Dus: Gisteren middag rond 13 uur de eerste poging gewaagd naar 0800-0505.
Ik heb deze helpdesk medewerker dus de hele situatie uitgelegd en hem ook vertelt dat het probleem pas de kop opgestoken heeft vanaf de nieuwe firm.
hij vond dit maar vreemd, en had er nog nooit over gehoord....!
Heb ik hem dus maar eens vertelt dat bijna alle elende begonnen is met die firm, en dat KPN maar eens in de diverse fora's moest snuffelen.
Maargoed; Daar kwam de eerste tip: 30 sec.!! de reset indrukken!
Ik vroeg hem of hij dit zeker wist, toen heeft hij het maar een beetje gecorrigeert en er 20 sec. van gemaakt.
Ik vroeg hem of het probleem dan vlgs. hem dan opgelost zou zijn en hij beaamde dit. (Natuurlijk NIET dus, maargoed, dat wisten we al).
Om 14.00 uur maarweer opnieuw gebeld, en toen kreeg ik een vlgs. mij competentere medewerker aan de telefoon.
Hij zou mij een nieuwe voedingadapter voor mijn Siemens sturen........!
Op mijn vraag dat dit dan toch eigenlijk best wel vreemd is, aangezien alles perfect bijna een jaar gewerkt heeft en dat bij een firmwijziging de adapter ineens niet meer voldoet, vond hij dit eigenlijk ook.
Ik zou nu binnen 4 dagen terug gebeld worden.
Tja, en wat schetst mijn verbazing: s' avonds half acht kreeg ik een dame aan de telefoon vanwege mijn ticket!!!!
ze had van tevoren een meting verricht en er was iets niet goed met de firm.!!
Ik schoot toen onbedoeld in de lach, waarop ze (terecht) 'n beetje pissig reageerde met de vraag of ik haar nu uitlachte.
Ik heb haar uitgelegt dat dit absoluut NIET zo was, en dat dit meer was omdat ik weet dat er al erg veel mensen a.d.v. die 1.40 firm klachten hadden.
Ook dit was haar niet bekend.
Ze maakte een bon aan voor een monteur en deze zou de zaak na komen kijken en het modem event. omruilen.
Ik heb er wel vriendelijk op aangedrongen dat een nieuw modem s.v.p. weer een Siemens moest zijn.
Aangezien de Thomson schijnbaar nog meer problemen heeft naar wat ik hierzo lees..
Deze monteur komt (hou je vast...) straks al...!!!
Kortom: Er is iets veranderd in de service.
Slechts 2 maal hoeven bellen (gratis).
Diezelfde dag s' avonds al retour gebeld.
En de dag erna (vandaag dus) al een monteur aan huis.
Daar kun/mag je dus absoluut NIET over klagen. Als het probleem dan ook nog opgelost wordt, hoor je mij al helemaal niet meer.