Ik heb net bij de Mediamarkt 250 euro teruggekregen.
Ik had daar vorige week voor EUR 1930 een LE40F71 gekocht tijdens de 0% btw actie. Toen ik vandaag belde zijn de afdelingschef dat hij inderdaad vandaag de prijsdalingen van Samsung had binnengekregen. De nieuwe prijs bij de Mediamarkt voor deze TV is nu EUR 1999. Met de BTW er af kom je dan op EUR 1680. Ik vind dit erg coulant van MM omdat de 0% actie natuurlijk vorige week gold, en niet vandaag. Bovendien was het enige bewijs dat ik had prijzen van EUR 1530 bij webshops (met 2-3 weken levertijd) en een prijs van EUR 1699 bij Foka (zonder voorraad). Dit valt allemaal niet onder de laagste prijsgarantie van MM. Maar goed, als ze het hadden geweigerd had ik 'm toch echt wel teruggebracht. Een maandje wachten voor 400 euro had ik wel doorgekomen.
Btw, de dame van de infobalie belde naar de TV afdeling, en die melde dat de prijs EUR 2299 was. Ze hebben de nieuwe prijzen dus nog niet doorgevoerd. Gelukkig kon de chef opheldering geven.
Btw, de dame van de infobalie belde naar de TV afdeling, en die melde dat de prijs EUR 2299 was. Ze hebben de nieuwe prijzen dus nog niet doorgevoerd. Gelukkig kon de chef opheldering geven.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp