Beste heren,
omdat ik geen zin heb om alle 4 de series volledig te lezen (gestop na een halve serie deel 1) wil ik toch eigenlijk wel het volgende weten.
Ik heb sinds een week of 5 de LE32R72B.
Schitterend ding ondanks hier de meningen over verdeeld zijn, zou te hard glimmen, de hoek onderin het midden zou niet stijlvol zijn, ik ben het hier niet mee eens. Mooi, strak en eens anders dan anders.
Ik heb op mijn tv ook mijn computer aangesloten, werkelijk 'te' mooi. Wat een licht opbrengst.
Ook mijn analoge signaal erop aangesloten, helaas kom ik nu iets tegen wat mij niet echt zint.
Dynamic contrast schakelen.
Pff wat een pain in my ass.
Dit kan toch niet, wisselingen op een tv zender in donker en licht schakelt de tv als een gek. Nou ja ik word er gek van.
Bij donker beeld schakeld hij naar een soort van spaarstand, is het beeld licht en keurig .. dan schakelt de spaarstand weer uit.
Is dit nou echt normaal?
Ik heb de spaarstand uit staan.
Ik kom ook in de service mode niets tegen.
Hoe kan het dan wel zo zijn dat het schakelen niet gebeurd op mijn computer signaal?
Hier heb ik altijd de volledige licht opbrengst.
Graag meer info hierover, of verwijs mij naar een eerdere discussie aub.
mvg
Bart Hassing
--
ok .. na speurwerk op de naam: "dynamic contrast" ben ik wijzer geworden. Wat een fcuk functie, ik denk dat samsung hier echt iets aan moet doen. Ik denk dat velen de tv niet kopen omdat ze zien dat de tv flikkert in de winkel bij wisselingen van donker en licht.
Ik was wel bang na het uitzetten dat het contrast extreem lager zou zijn, pff gelukkig ziet het er nog goed uit!! Wat is de werkelijke contrast ratio van de le32r72b lcd tv van mij?
De snelheid verhoging van de afstandbediening is ook super!!
Bedankt voor de kennis.
--
[
Voor 18% gewijzigd door
Verwijderd op 28-01-2007 19:47
]