[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 35.811 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Ik heb net van microsoft hd filmpjes gedownload 1080p . Als ik ze afspeel gaat het goed, maar zodra ik vol beeld doe dan wordt alles wazig en wordt alles bijna onherkenbaar. Ook met vlc. Weet iemand wat er verkeerd gaat?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:41
Op de xbox of pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:24:
Nadat k pas geleden een aantal HDTV's zag ben ik helemaal verkocht, voorheen dacht ik dat het verschil met een gewone TV wel mee viel, maar wat een beeld. _/-\o_

Heb nu een 27" samsung op het oog de Samsung LE 27S71
Valt me op dat er haast geen 27" HDTV's te krijgen zijn, 26" of 32" zie ik veel vaker.
Is dit een beetje goede TV of al weer een wat ouder model, de LE-26R72 is namelijk kleiner maar wel stuk duurder.

Wat specs
8 ms reactietijd
3000 : 1 contrast (is dit dynamisch/marketingstruc?)
500 cd/m² helderheid
170 graden horizontale kijkhoek
170 graden verticale kijkhoek

Weet niet of het uitmaakt maar hij gaat vooral gebruikt worden voor de Wii.
Ik ben ook al een paar dagen aan t kijken naar deze lcd.

Wil deze gaan gebruiken voor in de hobbykamer en de kijkafstand zal dan max. 2 mtr. zijn.
(meest gebruikte zenders zijn tmf, eurosport en tele2 )

Iemand die mij kan zeggen, hoe het is om met deze lcd voetbal via de satelliet te kijken?!

Lees alleen maar positieve verhalen over dit toestel, maar nooit mbt voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

op de pc via vga. Alles gaat dan shaken als het ware. Blurry.

[ Voor 74% gewijzigd door Ross op 07-01-2007 15:56 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:18
heeft iemand een foto van de achterkant van de

Samsung LE32R32 ?

zou ik wel even willen zien aangezien ik deze wil gaan bestellen :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download anders eens de handleiding op de website van samsung, kan je gelijk al zien wat het toestel allemaal kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InflatableMouse schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:34:
[...]

Ja hoor. Mn memory stick en memory cards worden gewoon herkend. Knoppie Wiselink geloof ik op je afstandsbediening als ik me niet vergis.
Hoe krijg ik mijn memory card uit de tv???????????
Please help
Ik heb de le32n71b en heb mijn memorycard aande zijkant in het toestel geduwd. VIa Wiselink krijg ik wel netjes mijn foto's te zien, maar nu krijg ik mijn card niet uit het toestel.
Heeft iemand raad?

Thanks

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:48:
[...]

Hoe krijg ik mijn memory card uit de tv???????????
Please help
Ik heb de le32n71b en heb mijn memorycard aande zijkant in het toestel geduwd. VIa Wiselink krijg ik wel netjes mijn foto's te zien, maar nu krijg ik mijn card niet uit het toestel.
Heeft iemand raad?

Thanks

_/-\o_
gewoon trekken

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ferry34 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 23:37:
[quote]Shiverzz schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 19:27:
Ik zag foto's van iemand met zo'n sharp 37" full hd, maar die kon xbox360 alleen 1080i weergeven omdat die geen 1080P over component kon.
Maar ik moet zeggen, die foto's zagen er werkelijk fantastisch uit! Hebben jullie icm xbox360 ook zulke mooie beelden?
Ik zit n beetje te dubben tussen de samsung en de sharp.
Op mijn LE40F71 ziet het beter uit dan op die foto's van die Sharp, veel strakker. Ik heb dus niet die lijntjes of "banding" zoals hij vermeld. Maar vanaf een foto zo'n dingen beslissen is gevaarlijk he :D .
Ferry34 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 23:25:
Vind je xbox360 op component niet iets mooier?
Helaas heb ik een core en ben dus niet in het bezit van de component kabel. Echter kan ik me niet voorstellen dat het beter of slechter wordt aangezien VGA en component vergelijkbaar zijn qua signaal (zowiezo beide analoog). Ik las gisteren dat er een nieuwe versie van de 360 komt met een HDMI poort erop. Was een beetje aan het hopen dat er nog een HDMI kabel zou komen voor de oude versie, maar helaas dat is dus technisch niet mogelijk vanwege de gebruikte scaler in de oude 360. Het blijft dus voorlopig VGA ;) .

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 22:20

Blaz0r

:)

Ik kwam hier de Samsung 2007 line-up tegen, er zitten een aantal interessante modellen tussen.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgethd.com/media/2007/01/1.07.07.samsung.ln-t4053h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 03:40
Echt heel irritant.

Ben al een tijdje opzoek naar de 27s71maar is nergens te krijgen.. en dan komen ze binnen dan zijn ze binnen een paar uur weer weg zodat ik dan net achter het net vis.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Iemand de samsung le37s71b thuis staan ? Zoja, wat vind je er van ...
Aangezien er maar 1 tuner is verwacht ik geen PiP, maar heb ergens gelezen dat het wel zo is ??
Alvast bedankt.

Ohja en welke prijs heb je hem betaald en wanneer ... Staat nu voor een 1200eur in de MM te sintpieterleeuw (belgië)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
een vraag over de aansluiting van de tv op de pc:
Ik heb thuis een ati 1900xt CF editie, waar dus helaas totaal geen dual screen support op zit. Baal er erg van maar het is niet anders. ZIjn er toch alternatieven om zowel mijn pc monitor als Samsung 32 inch lcd tv tegelijk op mijn videokaart aan te sluiten door middel van een dvi split kastje ofzo? Of kan dat sowie niet omdat je dan problemen krijgen met de resolutie (pc monitor is geen widescreen).

Ik wil toch graag op me pc gamen met me tv want het ziet er bijzonder gelikt uit, alleen heb ik niet zon zin elke weer stekkers gaan lopen vervangen.

Ik vindt het raar trouwens dat ik alleen ene vga aansluiting aantrof op de tv en geen dvi aansluiting (afgezien van hdmi dan) DVI vindt ik toch wel aanzienlijk beter beeld geven.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

jverdeyen schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:03:
Iemand de samsung le37s71b thuis staan ? Zoja, wat vind je er van ...
Aangezien er maar 1 tuner is verwacht ik geen PiP, maar heb ergens gelezen dat het wel zo is ??
Alvast bedankt.

Ohja en welke prijs heb je hem betaald en wanneer ... Staat nu voor een 1200eur in de MM te sintpieterleeuw (belgië)
PiP is per definitie "Picture In Picture". Hoeft dus niet te betekenen dat er twee tuners in zitten. Mijn 40F71 heeft PiP maar geen twee tuners, ga der maar vanuit dat jouw model het ook niet heeft. Wil je het wel hebben dan zou je met een exteren kabel decoder (of satteliet etc) toch twee tv beelden naast elkaar kunnen krijgen.
evilpin0 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:45:
een vraag over de aansluiting van de tv op de pc:
Ik heb thuis een ati 1900xt CF editie, waar dus helaas totaal geen dual screen support op zit. Baal er erg van maar het is niet anders. ZIjn er toch alternatieven om zowel mijn pc monitor als Samsung 32 inch lcd tv tegelijk op mijn videokaart aan te sluiten door middel van een dvi split kastje ofzo? Of kan dat sowie niet omdat je dan problemen krijgen met de resolutie (pc monitor is geen widescreen).

Ik wil toch graag op me pc gamen met me tv want het ziet er bijzonder gelikt uit, alleen heb ik niet zon zin elke weer stekkers gaan lopen vervangen.

Ik vindt het raar trouwens dat ik alleen ene vga aansluiting aantrof op de tv en geen dvi aansluiting (afgezien van hdmi dan) DVI vindt ik toch wel aanzienlijk beter beeld geven.
Zoals je zelf al opmerkt gaat het niet lukken. VGA signaal splitten zou nog enigzins kunnen, DVI zeker niet. Dus je zult toch moeten gaan wisselen steeds...

Geen DVI op de tv? Jawel, met een HDMI-DVI verloop kabel.

[ Voor 25% gewijzigd door Dukey op 08-01-2007 15:31 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie_Kabbie
ik heb hem toch nog kunnen bemachtigen :D

ik ga nu fijn verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om een samsung le27s71b scherm te halen, maar ik wil em dus ook op me pc aansluiten. ik heb een asus 1950pro. kan dit met een dvi-dvi kabel? want ik her ergens gelezen dat een bepaald combinatie niet lukt op dit tv

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Dukey schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:18:
[...]

Op mijn LE40F71 ziet het beter uit dan op die foto's van die Sharp, veel strakker. Ik heb dus niet die lijntjes of "banding" zoals hij vermeld. Maar vanaf een foto zo'n dingen beslissen is gevaarlijk he :D .

[...]

Helaas heb ik een core en ben dus niet in het bezit van de component kabel. Echter kan ik me niet voorstellen dat het beter of slechter wordt aangezien VGA en component vergelijkbaar zijn qua signaal (zowiezo beide analoog). Ik las gisteren dat er een nieuwe versie van de 360 komt met een HDMI poort erop. Was een beetje aan het hopen dat er nog een HDMI kabel zou komen voor de oude versie, maar helaas dat is dus technisch niet mogelijk vanwege de gebruikte scaler in de oude 360. Het blijft dus voorlopig VGA ;) .
Hij dacht last te hebben van banding, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Die kleuren die horen zo te zijn, want ik heb ze nog iet anders gezien.
Persoonlijk vind ik component mooier dan vga (je hebt toch wel de hd vga versie hoop ik?)

Waar las je dat van de hdmi voor de xbox360??? Ik had al n paar keer geschreven dat ik bang was dat dit de hdmi-oplossing zou worden voor de xbox, omdat ik dacht dat t misschien helemaal niet zou kunnen, zo'n verloopstuk naar hdmi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik het xbox topic word er de laaste dagen heftig over gediscusieerd.

overigens ik heb nu 2 keer gehad dat mijn samsung le32S71 zijn kleurinstellingen helemaal de weg kwijt is. Alle profielen voor alle kanalen springen automatisch naar dynamisch ipv standaard. Ik kan dan ook geen andere profielen meer kiezen. Met veel gekloot uit en aan zetten krijg ik ze dan weer in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

ik heb sinds 3 dagen de LE40N71 en ik moet eerlijk zeggen dat het beeld me erg tegen valtweet ik maar ook digitaal (casema) is het beeld niet echt scherp, ene zender beter dan de andere maar niet wat ik ervan verwacht heb.
Ook DVDs zijn niet scherp blijft blokkerig beeld.

Ik heb nog niets in de settings gewijzigd.

Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand wat ik het beste kan wijzigen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Ik heb toch maar even contact opgenomen met de mediamarkt over mijn rijtje groen oplichtende pixels in mijn LE 26R32. Volgens hen ligt het aan de aansturing van de pixels. Omdat ik in de 4 weken omruiltermijn zit ga ik hem zaterdag toch maar even omruilen voor een ander exemplaar van de LE 26R32.

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:15
De nieuwe 65F series spreken mij wel heel erg aan, ik hoop dat ze rond mei/juni verkrijgbaar zijn.

The 65F series brings 1080p resolution, SuperClear panels for 12,000:1 contrast ratio, USB 2.0 and 3 HDMI 1.3 connections. The LN-T4065F, LN-T4665F and LN-T5265F don't have prices or release dates yet, but we hope to find out more about these most advanced LCDs soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 21:19

JinZa

Your life is digital..

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:16:
Hi,

ik heb sinds 3 dagen de LE40N71 en ik moet eerlijk zeggen dat het beeld me erg tegen valtweet ik maar ook digitaal (casema) is het beeld niet echt scherp, ene zender beter dan de andere maar niet wat ik ervan verwacht heb.
Ook DVDs zijn niet scherp blijft blokkerig beeld.

Ik heb nog niets in de settings gewijzigd.

Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand wat ik het beste kan wijzigen?

Alvast bedankt!
Komt waarschijnlijk omdat zowel je digitale decoder en je DVD speler via SCART hebt aangesloten. LCD schermen komen beter tot hun recht met progressive aansluitingen (Component/Vga/HDMI).

I don't have a solution but I admire the problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 21:24
Zo, zojuist een afspraak gemaakt met Samsung Service gebeuren.
Liep me al een week te ergeren aan een 'vlek' linksonderin m'n beeldscherm (LE32M61B).
Ongeveer 15cm hoog en 30 breed. Je zag het vooral met de ondertiteling. Linkerdeel was gewoon donkerder dan het rechterdeel.

Eerst nog wat geprutst met de beeldinstellingen maar kreeg het daarmee niet weg. Gisteren gebeld met Samsung en vandaag al gebeld door het service-centrum, a.s. donderdag komen ze al langs (hoezo snel).

Ben benieuwd, hoop wel dat hij het op kan lossen alhoewel ik me niet kan voorstellen dat het een instelling is. Maar goed, we wachten af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zit dus ook te kijken naar zo'n mooie Samsung LCD :)

Ik dus net naar de BCC geweest om er een paar te bekijken. Van de kwaliteit van de Tvs valt daar niets te zeggen, omdat alles op kabel is aangesloten en sommige gezoomd etc staan. Zelfs de HD(via de kabel) opstelling zag er niet uit, alleen maar blokjes.

Het viel me op dat de BCC behoorlijk duur is.
LE32S71B 899,-

Precies het modelletje waar ik juist zeer in geintresseerd ben. Bij 4launch bijv kost deze TV bijvoorbeeld 740 euro?

Paar vraagjes:
Hoe werkt het met garantie/reparatie? Zit hier verschil tussen een webwinkel/ echte winkel? Ik lees hier geregeld dat er servicemonteurs aan huis komen, geldt dat voor beide type winkels?

BCC adverteerde met 3(+99,-) of 5(+120,-) jaar extra garantie? Maar is dit niet geldklopperij? Je hebt toch bij een TV al een zeer ruime garantieperiode?

Ik kijk TV via een mediacenter, dus voor mij zijn vooral de digitale aansluitingen belangrijk. DVI/VGA/HDMI. Zit hier nog verschil in qua resoluties/kwaliteit? Kunnen alle schermen ook de 1366 x 768 weergeven via VGA/DVI/HDMI?
Wat zouden jullie aanraden? VGA aansluiting of toch via HDMI/DVI. Geluid gaat sowieso via receiver.

Zit er nog veel verschil tussen de s71 en r71 en r72 modellen. Ik zag dat de r modellen een draaivoet hebben, maar daar heb je niks aan als je m aan een beugel hangt natuurlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kurios op 09-01-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 09:06

MrDry

Desperados!

Kurios schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:37:

Zit er nog veel verschil tussen de s71 en r71 en r72 modellen. Ik zag dat de r modellen een draaivoet hebben, maar daar heb je niks aan als je m aan een beugel hangt natuurlijk :)
De R serie heeft een grotere kijkhoek (176 tov 170 graden) en een hoger dymanisch contrast (3000:1 vs 5000:1)

Voor de rest wat extra aansluitingen aan zij- of achterkant....

De S serie is echt het instap model....

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
[quote]Kurios schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:37:
Ik zit dus ook te kijken naar zo'n mooie Samsung LCD :)

Ik dus net naar de BCC geweest om er een paar te bekijken. Van de kwaliteit van de Tvs valt daar niets te zeggen, omdat alles op kabel is aangesloten en sommige gezoomd etc staan. Zelfs de HD(via de kabel) opstelling zag er niet uit, alleen maar blokjes.

Het viel me op dat de BCC behoorlijk duur is.
LE32S71B 899,-

Precies het modelletje waar ik juist zeer in geintresseerd ben. Bij 4launch bijv kost deze TV bijvoorbeeld 740 euro?

Ik hoor van veel mensen dat ze behoorlijke kortingen krijgen bij BCC, t bekende afdingen. €100 korting is heel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
  • Laatst online: 07-05-2024
ff een vraagje van mij,

is in het service menu iets in te stellen m.b.t. tearing van de Samsung LE40F71B ?
heb deze waanzinnig vette tv, ben er super tevreden mee alles valt me 200% mee
alleen de xbox 360 over hdtv (componenten kabel) op elke resolutie heb ik last van tearing.

groeten

AiKoiN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AiKoiN schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:17:
ff een vraagje van mij,

is in het service menu iets in te stellen m.b.t. tearing van de Samsung LE40F71B ?
alleen de xbox 360 over hdtv (componenten kabel) op elke resolutie heb ik last van tearing.

groeten

AiKoiN
Heb jij de game mode aan of uit staan? Met game mode aan had ik het idee dat er lichtelijk wat tearing was maar alleen als ik met mn neus boven op het scherm zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
Met Gamemode aan en uit even veel tearing.

ik ga er echt niet opletten, maar het is zo ontzettend veel dat geloof je gewoon niet.

ik heb dit allemaal geporbeerd:

PAL-50 / PAL-60
50Hz - 60Hz
Component 720p@50Hz/60Hz 1080i@50Hz/60Hz 1080p@60Hz
Met spel modus, Zonder spel modus, 0 scherpte zonder DNie (film modus)
harddisk cache geleegd (xx LR RB xx) bij options van de disk (Y)
profiel gewist en opnieuw aangemaakt.

TV heeft laaste firmware 1009..
en ik weet het niet meer snik....

heb echt alles geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Sinds een maandje heb ik een LE27S71B. Hij geeft analoge TV weer via kabel en dvd signaal gaat via s-video.

Heerlijke televisie om naar te kijken, scherp beeld en genoeg lichtopbrengst. Het schakelen was inderdaad veels te traag, maar via dit topic ff in het service-menu aangepast. Al was het wel ff zoeken.

Het enige puntje wat ik af en toe heb is dat je hem op auto-breed zet en dan toch met zwarte balken zit te kijken... of dat het beeld dan blijft verspringen. Maar ja, dat ligt waarschijnlijk aan het analoge signaal wat niet goed doorkomt.

Ik wacht met digitaal totdat er fatsoenlijke HD uitzendingen op komen. Nu is het nog echt nergens voor nodig om het te doen, het beeld/de ontvangst is strak genoeg.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JinZa schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:13:
[...]

Komt waarschijnlijk omdat zowel je digitale decoder en je DVD speler via SCART hebt aangesloten. LCD schermen komen beter tot hun recht met progressive aansluitingen (Component/Vga/HDMI).
Klopt, zowel DVD recorder als Digitale decorder zijn met de TV verbonden via een scart kabel.
Op de digitale decoder past alleen maar een scart, wat moet je hiervoor gebruiken?

Heb jij hier ervaring mee? ik heb alle kabels al eer keertje opnieuw aangesloten, signaalversterker er tussen gezet, weer er tussen uit gehaald maar helaas het geeft niet het resultaat wat ik verwacht had. Blift blokkerig en met digitaal lopen kanalen door elkaar heen. Zie gewoon welliswaar vaag een ander kanaal door hetgeen ik zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

AiKoiN schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:17:
ff een vraagje van mij,

groeten

AiKoiN
Waar komt die tearing precies voor? In je dashboard? Tijdens gamen (welke game)?

Bij Dead Rising heb ik zelf bijvoorbeeld ook sporadisch last van enige tearing, terwijl andere titels zonder problemen draaien.

Probeer anders alle kabels van je 360 los eens te koppelen en opnieuw aan te sluiten. Ik weet niet of je ook een VGA kabel ter beschikking hebt die je eens kunt uitproberen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FYI, ik gebruik ook de HD VGA kabel van microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 15:56
r0g3r schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:58:
ik voel me genaait, waarom?
Ik heb de LE32N71 10 dagen voordat deze actie begon aangeschaft en valt dus net met m'n neus BUITEN de welbekende boter. Toch zal ik gaan proberen aanspraak te maken op de 150 euro retourkorting. Ik heb gelukkig wél voor het weggooien van de doos de barcode eruit gesneden.
Ik stuur er gewoon een begeleidende brief bij waarin ik om coulance voor de situatie vraag en ik verzin wel een of andere lulsmoes ofzo hehe. Als ik antwoord krijg zal ik dat hier wel ff posten.
ik mag met trots zeggen dat mijn master hoax (misschien een beetje zwaar uitgedrukt) gelukt is!! :*)
zoals ik al zei viel ik net buiten de actie periode, maar dit heeft me er niet van weerhouden om het gewoon te proberen (ik ben niet voor niks nederlander natuurlijk :+ ). Ik heb de aankoopbon gekopieerd en simpelweg de datum eventjes aangepast zodat deze wel binnen de actieperiode viel, het hele zaakje opgestuurd en nu, 1 maand later staat er netjes 150 euro op m'n rekening bijgestort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa

JinZa

Your life is digital..

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:52:
[...]

Klopt, zowel DVD recorder als Digitale decorder zijn met de TV verbonden via een scart kabel.
Op de digitale decoder past alleen maar een scart, wat moet je hiervoor gebruiken?

Heb jij hier ervaring mee? ik heb alle kabels al eer keertje opnieuw aangesloten, signaalversterker er tussen gezet, weer er tussen uit gehaald maar helaas het geeft niet het resultaat wat ik verwacht had. Blift blokkerig en met digitaal lopen kanalen door elkaar heen. Zie gewoon welliswaar vaag een ander kanaal door hetgeen ik zit te kijken.
Is helaas gewoon een probleem voor de meeste LCD TV's. SCART geeft gewoon niet echt goed beeld. Ik heb mijn PS2 en een TELE2 IPTV decoder op scart aangesloten en dat is ook niet echt best.

Je kan wel met de instellingen van scherpte op je TV nog verbetering aanbrengen. Betere SCART kabels kan ook nog behoorlijk schelen maar het beste is een DVD speler en Decoder te regelen die een Component of HDMI aansluiting hebben.

Je heb ook nog wel speciale apparaatjes die het SCART signaal kunnen omzetten naar een progressieve Component/HDMI signaal maar die zijn volgens mij redelijk aan de prijzige kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa

JinZa

Your life is digital..

Is er iemand in de buurt van Utrecht die zijn firmware update kabel zou willen uitlenen? Of me kan vertellen waar ik de benodigde stekkertjes kan kopen om te trachten er zelf 1 in elkaar te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
JinZa schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:53:
Is er iemand in de buurt van Utrecht die zijn firmware update kabel zou willen uitlenen? Of me kan vertellen waar ik de benodigde stekkertjes kan kopen om te trachten er zelf 1 in elkaar te zetten?
http://www.elektronica-online.nl/ hier kan je alles vinden aan stekkertjes e.d. vinden. gewoon ff kijken bij avforum, hoe het moet en dan bij elektronika online de onderdelen bij elkaar sprokkelen.

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
MrWilliams schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:34:
Sinds een maandje heb ik een LE27S71B. Hij geeft analoge TV weer via kabel en dvd signaal gaat via s-video.

Heerlijke televisie om naar te kijken, scherp beeld en genoeg lichtopbrengst. Het schakelen was inderdaad veels te traag, maar via dit topic ff in het service-menu aangepast. Al was het wel ff zoeken.

Het enige puntje wat ik af en toe heb is dat je hem op auto-breed zet en dan toch met zwarte balken zit te kijken... of dat het beeld dan blijft verspringen. Maar ja, dat ligt waarschijnlijk aan het analoge signaal wat niet goed doorkomt.

Ik wacht met digitaal totdat er fatsoenlijke HD uitzendingen op komen. Nu is het nog echt nergens voor nodig om het te doen, het beeld/de ontvangst is strak genoeg.
Hoeveel heb je er voor betaald? Mij lijkt me dit ook een erg geschikte tv. Is 68cm erg klein of valt het nog wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
Om eerlijk te zijn heb ik 3 games erbij gekocht.

Gosht Recon Advance War Fighter
Kameo
PGR 3

Bij G.R.A.W. is het niet normaal erg.
bij Kameo zeer spooradisch
Bij PGR 3 ook bijna niet.

op de tv heeft een andere console met exact dezelfde game het zelfde probleem.

@KBY

heb je toevallig ook een LE40F71 en via VGA is dat goed, ik had begrepen dat er juist veel ergere tearing ontstaat bij VGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry

MrDry

Desperados!

Ik heb ff een tabelletje in elkaar geflanst met de verschillen tussen de types. Ik zag door de bomen het bos niet meer.

Misschien handig voor in de startpost?

TypePanelHelderheidContrastBrightness SensorkijkhoekAansluitingenExtra info
S71PVA500 cd/m²3000:1nee170°1xHDMI 1xComponent 2xScart
R71PVA500 cd/m²5000:1nee178°1xHDMI 1xComponent 2xScart 1xsub-D
M71S-PVA450 cd/m²6000:1ja178°2xHDMI 1xComponent 2xScart 1xUSB 1xCardreader 1xsub-D 100Hz
N71S-PVA500 cd/m²6000:1ja178°2xHDMI 1xComponent 2xScart 1xUSB 1xCardreader 1xsub-D
F71S-PVA500 cd/m²6000:1ja178°2xHDMI 1xComponent 2xScart 1xUSB 1xCardreader 1xsub-DFull HD

[*disclaimer]
Helaas is Samsung niet over de hele range consequent met de uitvoeringen. Zo kan een 40" model afwijkende specs hebben in vergelijking tot z'n 32" broertje. Maar door de bank genomen klopt dit.....

Oja...dit is mn eerste tabel op GoT :o Dus als het mooier kan. Tips zijn welkom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Dat contrast is dynamisch? Wat is het echte contrast bij de S serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
DarkShadow schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:10:
Dat contrast is dynamisch? Wat is het echte contrast bij de S serie?
dat moet volgens mij haast wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:58
Ik zie in de tabel een 'brightness sensor' staan, maar waar zit dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 15:56
Marco schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:21:
van die brightness sensor klopt volgens mij geen koek, ik heb dat ding in ieder geval nooit ontdekt op mijn N71..misschien is het iets interns in de tv en bedoelen ze er iets anders mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 10:42
r0g3r schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:43:
[...]

ik mag met trots zeggen dat mijn master hoax (misschien een beetje zwaar uitgedrukt) gelukt is!! :*)
zoals ik al zei viel ik net buiten de actie periode, maar dit heeft me er niet van weerhouden om het gewoon te proberen (ik ben niet voor niks nederlander natuurlijk :+ ). Ik heb de aankoopbon gekopieerd en simpelweg de datum eventjes aangepast zodat deze wel binnen de actieperiode viel, het hele zaakje opgestuurd en nu, 1 maand later staat er netjes 150 euro op m'n rekening bijgestort :P
Ik hoop dat jij nooit een proces wegens valsheid in geschriften aan je been krijgt :P

Overigens wel netjes opgelost, en ook helemaal terecht; ik had me in jou situatie ook best slecht gevoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
...

[ Voor 97% gewijzigd door Kurios op 10-01-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
klaar: meer pw links heb ik niet kunnen vinden!

TypePanelHelderheidContrastBrightness SensorkijkhoekAansluitingenExtra infoPrijs 26" Prijs: 32"Prijs: 37"Prijs: 40"Prijs: 46"
S71PVA500 cd/m²3000:1nee170°1xHDMI 1xComponent 2xScart 723,96 1.074,95 1235,46
R71PVA500 cd/m²5000:1nee178°1xHDMI 1xComponent 2xScart 1xsub-D 650,35 848,11 1225,- 1369,10
M71S-PVA450 cd/m²6000:1ja178°2xHDMI 1xComponent 2xScart 1xUSB 1xCardreader 1xsub-D 100Hz 1244,74 1853,10
N71S-PVA500 cd/m²6000:1ja178°2xHDMI 1xComponent 2xScart 1xUSB 1xCardreader 1xsub-D 1089,31 1718,93 2.277,05
F71S-PVA500 cd/m²6000:1ja178°2xHDMI 1xComponent 2xScart 1xUSB 1xCardreader 1xsub-DFull HD 1913,96 2.759,57

[ Voor 44% gewijzigd door Kurios op 10-01-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Kurios schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:45:
Zoiets? :) ik probeer gelijk de pricewatch links erin te verwerken. :)

[
Dat dus ja, erg goed.
En nu in de topic en dagelijx bijwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
maartend schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:18:
[...]

Dat dus ja, erg goed.
En nu in de topic en dagelijx bijwerken
kan je niet van die links maken waardoor automatisch de laagste pricewatch prijs wordt weergegeven? Ik weet alleen niet hoe dit moet :)
Valt me wel op dat een hoop modellen niet eens in pricewatch staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:23

aex351

I am the one

Topicstarter
Ja dat zou ik best in de volgende update van de startpost kunnen opnemen alleen ik voel er weinig voor om iedere dag de prijzen te moeten updaten. Eventueel een PHP script maken die de gegevens automatisch bijhoud en er vervolgens een afbeelding van maakt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
aex351 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:28:
Ja dat zou ik best in de volgende update van de startpost kunnen opnemen alleen ik voel er weinig voor om iedere dag de prijzen te moeten updaten. Eventueel een PHP script maken die de gegevens automatisch bijhoud en er vervolgens een afbeelding van maakt.
anders gewoon de pw linkjes en evt prijzen ter indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat de goedkoopste N71 1718 nog wat is. Maar bij Norrod heb ik em echt voor 1709 gekregen. (nou ja, heb em nog niet binnen, komt deze week (hopelijk))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:33:
Ik zie dat de goedkoopste N71 1718 nog wat is. Maar bij Norrod heb ik em echt voor 1709 gekregen. (nou ja, heb em nog niet binnen, komt deze week (hopelijk))
Als je de 40" bedoeld
pricewatch: Samsung LE40N71B (40")
Daar staat norrod ook niet bij nl.

De goedkoopste N71 is deze: pricewatch: Samsung LE32N71B (32")

[ Voor 10% gewijzigd door Kurios op 10-01-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohwja, sorry, ik bedoel de 40 inch idd.

Ow, ik wist niet dat Norrod er niet bij stond in de pricewatch. Never mind then, maar dan weet je iig dat er nog wat goedkopere zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:01:
Ohwja, sorry, ik bedoel de 40 inch idd.

Ow, ik wist niet dat Norrod er niet bij stond in de pricewatch. Never mind then, maar dan weet je iig dat er nog wat goedkopere zijn.
mjah, het is alleen ter indicatie, al die prijzen handmatig bijhouden is nogal een klus :)
Nu kan je een beetje het verschil in prijs zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah dat is waar. :p

Vind erg handig. Dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:38
gisteren mijn L46N71B binnen gekregen :)
gewoon GROOT en mooi :D

maar na wat experimenten met foto's op een memory stick, laat de Samsung ze
via Wiselink allemaal uitgerekt op breed beeld zien !!!
kan dat aangepast worden ??, ik kan nog niets daar over vinden.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:23
absrnd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:51:
maar na wat experimenten met foto's op een memory stick, laat de Samsung ze
via Wiselink allemaal uitgerekt op breed beeld zien !!!
kan dat aangepast worden ??, ik kan nog niets daar over vinden.
Dat probleem heb ik ook :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ja dat vond ik ook krom.

Nog krommer is al je via de info button op een foto gaat staan en dan kiest voor view de foto niet word uitgerekt... (ook bij de volgende foto blijft dit goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry

MrDry

Desperados!

Marco schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:21:
Op de nederlandse samsung site is daar ook nix over te vinden. Op de duitse site zijn de specs uitgebreider. Hiet staat ie echt tussen.

Hoewel ik niet weet wat nou de waarheid is. Volgens de NL site is de helderheid 450 cd/m² en volgens de duitse 500 cd/m²... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 21:24
Niek_ schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:45:
Zo, zojuist een afspraak gemaakt met Samsung Service gebeuren.
Liep me al een week te ergeren aan een 'vlek' linksonderin m'n beeldscherm (LE32M61B).
Ongeveer 15cm hoog en 30 breed. Je zag het vooral met de ondertiteling. Linkerdeel was gewoon donkerder dan het rechterdeel.

Eerst nog wat geprutst met de beeldinstellingen maar kreeg het daarmee niet weg. Gisteren gebeld met Samsung en vandaag al gebeld door het service-centrum, a.s. donderdag komen ze al langs (hoezo snel).

Ben benieuwd, hoop wel dat hij het op kan lossen alhoewel ik me niet kan voorstellen dat het een instelling is. Maar goed, we wachten af. :)
Ze zijn net langs geweest. Hij zag gelijk was het was. Er zitten buizen achter het scherm, die het beeld verlichten. 1 van die buizen is er gedeeltelijk mee opgehouden. Helaas is m'n tv 6 maanden oud waardoor directe omruil niet mogelijk was. Hij heeft hem nu mee genomen en netjes een vervangend model neergezet. Nu even wachten tot ik hem weer terug kreeg, dit kon enkele dagen zijn, maar dat lag meer aan het type lamp/bord wat erin zat en of ze die op voorraad hadden. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AiKoiN schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:30:
@KBY

heb je toevallig ook een LE40F71 en via VGA is dat goed, ik had begrepen dat er juist veel ergere tearing ontstaat bij VGA.
Inderdaad de le40f71 @ 1080p via de M$ HD VGA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Wat houd tearing precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

AiKoiN schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:30:
Om eerlijk te zijn heb ik 3 games erbij gekocht.

Gosht Recon Advance War Fighter
Kameo
PGR 3

Bij G.R.A.W. is het niet normaal erg.
bij Kameo zeer spooradisch
Bij PGR 3 ook bijna niet.
Heb gisteravond nog even een uurtje GRAW gespeeld, maar heb zowel op component als VGA geen enkele vorm van tearing waargenomen. Ik zou toch eens proberen je component kabel los te koppelen en opnieuw aan te sluiten.

Ben er trouwens nog steeds niet uit welke kabel mijn voorkeur heeft;
Bij component spatten de kleuren echt van je scherm af . Zeker op het dashboard is dit goed te zien en ziet er dan imo ook beter uit als VGA. Maar ingame komt VGA weer een stuk natuurlijker over qua kleurstelling en bovendien is de 1:1 weergave zonder overscan (zeker in games als GRAW, met die enorme HUD) ook niet verkeerd.
Gebrek aan vsync;
Bijv. de onderste helft en bovenste helft van je beeld kunnen sporadisch licht verschuiven ten opzichte van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a) http://en.wikipedia.org/wiki/Tearing

b) gisteren, zo'n 7 weken na opsturen barcode, eindelijk de 150 euro ontvangen. Dus over een week gaat er nog 10 euro af maar toch, lekker. Zo maar ff lost planet halen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
Welke firmware versie hebben jullie op de LE40F71B staan ??
dat maakt misschien wel het verschil.

dan ga ik de vga advance kabel wel halen zit daar ook optical sound out op ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Zijn er al mensen die ervaring hebben met de LE19R71BX ? Dat is tenminste een model dat in de kast past.

[ Voor 29% gewijzigd door begintmeta op 12-01-2007 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360vgahdcable/

ze mogen de site weleens updaten, dus ook 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
AiKoiN schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:41:
Welke firmware versie hebben jullie op de LE40F71B staan ??
dat maakt misschien wel het verschil.

dan ga ik de vga advance kabel wel halen zit daar ook optical sound out op ???
daar zit optical sound op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in het bezit van een samsung LE19R7 LCD TV. Helaas krijg ik het niet voor elkaar om het tv geluid over te zetten naar de versterker. Ik gebruik hiervoor tulpstekkers die vanaf de tv naar de video 2 uitgang lopen. Bij de media markt zeiden ze dat ik het geluid moest instellen ergens in het tv menu. zodat deze extern loopt. Nu kan ik deze optie nergens vinden in het menu :( . kan iemand mij zeggen hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:00:
Ik ben in het bezit van een samsung LE19R7 LCD TV. Helaas krijg ik het niet voor elkaar om het tv geluid over te zetten naar de versterker. Ik gebruik hiervoor tulpstekkers die vanaf de tv naar de video 2 uitgang lopen. Bij de media markt zeiden ze dat ik het geluid moest instellen ergens in het tv menu. zodat deze extern loopt. Nu kan ik deze optie nergens vinden in het menu :( . kan iemand mij zeggen hoe dit werkt?
Lijkt mij dat het bij de meeste samsung modellen hetzelfde werken. Ik heb zelf de LE32S71, maar zodra je de tulpstekkers op de line-out aansluit zou je gelijk al extern geluid moeten hebben. En de tv speakers doen dan ook nog meel. In het menu kan je dan 'interne mute' aanzetten en dan hoor je alleen exteren geluid.

Wel hoor je duidelijk met alle speakers aan dat er een aantal ms vertraging ergens zit. Dat zal wel de externe speakers zijn, maar gelukkig zie/merk ik dat niet bij tv-programma's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het audio video verschil is mateloos irritant. Het probleem zit hem in het feit dat videobeelden pas na enige vertraging op het beeld getoond worden. Een aantal frames wordt namelijk gebufferd voor beeld optimalisatie (dni-e). We praten dus niet over een paar ms, het gaat wel richting de 100ms oid.
Ik heb alles al geprobeerd om dit op te lossen, maar niets werkt. Enige oplossing is een receiver met instelbare audiodelay.

Voor analoge tv ontvangst is het probleem niet aanwezig, alle externe bronnen hebben er wel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry

MrDry

Desperados!

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:18:
Ja, het audio video verschil is mateloos irritant. Het probleem zit hem in het feit dat videobeelden pas na enige vertraging op het beeld getoond worden. Een aantal frames wordt namelijk gebufferd voor beeld optimalisatie (dni-e). We praten dus niet over een paar ms, het gaat wel richting de 100ms oid.
Ik heb alles al geprobeerd om dit op te lossen, maar niets werkt. Enige oplossing is een receiver met instelbare audiodelay.

Voor analoge tv ontvangst is het probleem niet aanwezig, alle externe bronnen hebben er wel last van.
Hebben alle modellen hier last van? Ik sta op het punt een samsung aan de schaffen maar dit zou echt een drama zijn.
Als beeld en geluid niet synchroom lopen ga je je daar vroeger of later vreselijk aan ergeren. Zeker omdat de kwaliteit van de interne speakers niet echt als goed bekend staat... :(

Ja dus...is echt LCD probleem...leesvoer

[ Voor 6% gewijzigd door MrDry op 11-01-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet alleen samsung die er last van heeft, het is een algemeen probleem binnen de gehele digitale tv wereld. Alle lcd's en plasma's die iets doen voor het verbeteren van de beeldkwaliteit zullen een video vertraging toe voegen. De ene tv wat meer dan de andere misschien, ik weet niet hoe het precies bij andere merken zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 17maart
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-02-2022
Ik heb er helemaal geen last van. Geluid gaat van Samsung DCB-H360 via digitaal optisch kabeltje direct naar de receiver en beeld gaat met HDMI direct van de DCB naar de LE40F71B. En dus helemaal géén vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:18:

Klinkt erg als een broodje aap verhaal moet ik zeggen. Heb hier nergens last van, en dit is ook voor het eerst dat ik het lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:40:
[...]

Klinkt erg als een broodje aap verhaal moet ik zeggen. Heb hier nergens last van, en dit is ook voor het eerst dat ik het lees.
Ik kan het wel beamen, bij een wat ouder Samsung LCD scherm is dit ook aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa

JinZa

Your life is digital..

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:40:
[...]

Het is zeker geen broodje aap verhaal. Het is niet voor niets dat op de wat duurdere receivers je de mogelijkheid heb een audio delay in te stellen. Bovendien is in de HDMI 1.3 specificatie ook functionaliteit toegevoegd om met audio delay om te gaan.

Ik heb mijn LE40F71 via de tulp stekkers aangesloten op een logitech setje. Als ik zowel het geluid van de TV aan heb als de logitech dan hoor ik tcoh wel een kleine delay in het geluid. Maar ik heb meestal de volume van de TV uit en ik merk dan eigenlijk niet dat er een kleine vertraging in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even gezocht en lees het inderdaad vaker... vreemd, ik zal thuis eens kritisch luisteren :P
Misschien eigenlijk beter van niet, dan ga je er juist aan storen... hm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

DarkShadow schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:27:
[...]

Hoeveel heb je er voor betaald? Mij lijkt me dit ook een erg geschikte tv. Is 68cm erg klein of valt het nog wel mee?
557€

de grootte in de winkel moet je niet op letten. Wij zitten er 2,5m vanaf en het beeld is voor die afstand perfect. In vergelijking met andere tv's is het klein, maar daar moet je dus absoluut niet naar kijken!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
MrWilliams schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:25:
[...]

557€

de grootte in de winkel moet je niet op letten. Wij zitten er 2,5m vanaf en het beeld is voor die afstand perfect. In vergelijking met andere tv's is het klein, maar daar moet je dus absoluut niet naar kijken!
Ik heb hem gisteren in de mediamarkt opgezocht, daar was hij 629. Maar wat een prachtig scherm, over het design niets dan goeds, vind het persoonlijk mooier dan de R serie. Het contrast lijkt me goed, ik vind die grootte idd perfect, helaas zit ik misschien een tikje verder (max 3 m), maar een 32 inch kan ik niet betalen. Ik weet nu zeker dat ik voor dit scherm ga, het is een uitstekende prijs kwaliteit verhouding en het feit dat het een a merk is is ook een geruststelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel een denon receiver aangesloten via tulp stekkers, maar kan tijdens tv kijken niks vertraging merken gelukkig ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me deze week een Samsung LE32R72B gekocht.

Een mooi tv toestel, met veel mogelijkheden, een mooi beeld en zo verder.

Er zijn een paar dingen die ik me toch afvraag

*je kan de tv niet uitzetten, ja, wel op standby modus, maar dan blijft er zo'n rood lichtje branden. Overal wordt er tegenwoordig verteld dat dat energievretertjes zijn. Hoe moet ik de tv "volledig uitzetten" ? Stekker elke avond uittrekken?

*als hij in standby mode staat is er een zeer hoge pieptoon te horen op de achtergrond. Is dit normaal?

Voor de rest geen problemen met deze tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
sjaak88 schreef op zondag 10 december 2006 @ 13:23:
En ik ben ook in de service menu geweest om de automatic dimming uit proberen te zetten, maar die is bij mij niet toegankelijk, kan er niet bij komen zie hem wel staan.
Doe ik nou gewoon iets verkeerds of is er iets aan de hand met het scherm en moet ik maar Samsung ff bellen?
Dimming kan bij mij ook niet uit.. optie is grijs.
Heb ook een M71. (maandje oud oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 21:00:

*je kan de tv niet uitzetten, ja, wel op standby modus, maar dan blijft er zo'n rood lichtje branden. Overal wordt er tegenwoordig verteld dat dat energievretertjes zijn. Hoe moet ik de tv "volledig uitzetten" ? Stekker elke avond uittrekken?

*als hij in standby mode staat is er een zeer hoge pieptoon te horen op de achtergrond. Is dit normaal?

Als je even een of twee pagina's terugleest kun je op je eerste vraag het antwoord vinden, maar ik maak het je makkelijk. Als het goed is vebruikt je tv niet meer dan 1 watt als ie standby modus staat. Tegenwoordig moeten die tv's juist op standby blijven.

Volgens mij is het antwoord op je tweede vraag ook al gegeven, maar dat weet ik niet zeker (zou je ook even terug moeten kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

MrWilliams schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:25:
[...]

557€

in deze tijd is 26 inch gewoon te klein. Ik heb een 40"nu in mijn slaapkamer staan en ik zit er maar 1,60 meter vanaf. !e dag is het wauw, maar nu (hij komt straks in mijn nieuwe huis in de woonkamer) vraag ik me af of groter niet misschien ook had gekund. Tuurlijk is het genoeg. Tuurlijk kan je op 26"ook tv kijken. Maar voor een woonkamer vooral met de huidige lage prijzen voor groot beeld zou ik voor minimaal 32"gaan in de woonkamer. (als je van tv kijken houdt) Ben je intellectueel en lees je meer en kijk je af en toe nieuws of zo, ja dan is 26"inderdaad voldoende.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ik heb nu 26", ben fanatiek gamer en ik vind het een prachtig formaat. Het is misschien niet supoergroot, maar altijd nog vrij groot als je het met 10 jaar terug vergelijkt toen 55cm 4:3 nog normaal was. Sommigen hebben misschien ook moeite met de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 09:32:
[...]

in deze tijd is 26 inch gewoon te klein. Ik heb een 40"nu in mijn slaapkamer staan en ik zit er maar 1,60 meter vanaf. !e dag is het wauw, maar nu (hij komt straks in mijn nieuwe huis in de woonkamer) vraag ik me af of groter niet misschien ook had gekund. Tuurlijk is het genoeg. Tuurlijk kan je op 26"ook tv kijken. Maar voor een woonkamer vooral met de huidige lage prijzen voor groot beeld zou ik voor minimaal 32"gaan in de woonkamer. (als je van tv kijken houdt) Ben je intellectueel en lees je meer en kijk je af en toe nieuws of zo, ja dan is 26"inderdaad voldoende.
Ben ik op zich mee eens. Ik heb ook net een 40 inch (zal vandaag of morgen ff bevindingen posten). Had em eerst naast me bed gezet, vond ik toch te dichtbij en daar leek ie ook vet groot. Heb em nu tegen de muur geplaats aan de andere kant van me kamer (kamer is 50m²) en daar lijkt ie nu een stuk kleiner. Ik vind dat als je niet zo'n grote kamer hebt dat je dan niets aan zo'n grote tv hebt, kun je idd voor wat kleiners gaan. Dan is miss 32" nog te groot, dus ik kan me wel voorstellen dat 26" dan redelijk is.

Maar wat jij zegt, voor in een huiskamer zou ik idd minimaal 32" aanschaffen. Okay, dan kun je ook een wat kleinere woonkamer hebben, maar een woonkamer is meestal groter dan een slaapkamer dus dat heft zich op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Er komt nog eens bij dat de oude CRT tvs echt bakbeesten zijn en dus al groter lijken. Ze staan sowieso al dichterbij vanwege de diepte+ extra ruimte die je achterop moet vrijlaten.

Die LCD schermen kan je zo tegen de muur plakken en dat scheelt nogal wat qua optiek.

Plus hoe groter je tv, hoe meer man je bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Wat krast die bezel snel zeg...
Ik dacht zal 'm ff afnemen met dat doekie, gelijk twee krassen in de lak.
(Lekker gebruikersproof ook... not)

Niet meer aankomen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 12:07:
Wat krast die bezel snel zeg...
Ik dacht zal 'm ff afnemen met dat doekie, gelijk twee krassen in de lak.
(Lekker gebruikersproof ook... not)

Niet meer aankomen dus :P
Niet uitgespoeld zeker he... dan krijg je dat. Staat er duidelijk bij vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
nu na een paar dagen met de L46N71B te hebben gespeeld, moet ik zeggen
dat het een heel mooi toestel is met zeer strak beeld.
de remote is eigenlijk een beetje waardeloos, knoppen te zwaar
en de ractie snelheid is belabberd, jammer genoeg kan ik in het Service-Menu
geen "Video Mute Time" vinden om de snelheid op te krikken.
ik heb het idee dat mijn Service Menu anders is dan oudere modellen.

ik denk dat ik ga zoeken naar een vervangende remote, die beter werkt, en
beter in de hand ligt

het zal nog wel even duren voor ik de perfecte kleuren en contrast instellingen heb
ingesteld, maar ik ben nu al zeer tevreden.

een ander nadeel is dat de volume, als de audio via de versterker loopt, niet via de
remote te stellen is, zelfs als "Interne Mute" aan staat, dus nu maar via de koptelefoon aansluiting
aan gesloten, want de audio van de tv-zenders is toch niet al te super, en hoor ik geen verschil.:)

DVD's via RGB Scart ziet er super strak uit, en na mijn instellingen niet veel last van Overscan.

de TV staat nu nog op de oude kast ven de vorige TV, maar ik twijfel nog om deze op te hangen,
of op een mooie standaard te zetten die meer dichterbij te halen is, voor het Bioskoop effect _/-\o_

en tsja....ik ben een Star Wars freak :D

Afbeeldingslocatie: http://hooverae.com/upload/pics/130107/9464970.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://hooverae.com/upload/pics/130107/9494892.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Zojuist mijn samsung LE26r32 bij de mediamarkt willen omruilen. Helaas geen meer op voorraad moet nu twee weken wachten op een nieuwe. Hopelijk wel een zonder defecte pixels!

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie_Kabbie
ik heb hier een 27S71 en heb deze op de dvi poort aangesloten via een verloop stukje, maar nu zijn de kleuren op de tv heel flets. weet een van jullie mischien wat ik hieraan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

C3PO _/-\o_

Waar heb je die gescoord ?

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
de C3PO heb ik in de USA gekocht, maar er zit nog veel werk aan om die te kunnen
laten vergulden.
en dan staat hij naast mijn zelf gebouwde R2-D2 :)

http://www.xenoweb.nl/
http://www.xenoweb.nl/c3po_intro.html
http://xenoweb.nl/stargate.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.xenoweb.nl/web-page/def/r2d2/DSCF3185s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 21:00:

Jup dat met die pieptoon is normaal, heb ik er ook mee.
Alleen ik heb hem al langer en wat mij opvalt is dat hij nu vresselijk begint te brommen bij zwart beeld.
Des te meer zwart des te meer brom, erg vaag.
Het geluid is te vergelijken met die van een dimmer voor een lamp.

Snap niet dat het na een bepaalde tijd pas begint, had het in het begin niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:41
Ben van plan om een Le32R32 te kopen volgende week, maar kan hier weinig over vinden op het net.
wat zijn de ervaringen met dit toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
@KBY

welke firmware versie heb jij van de TV en van welke bouwjaar is je xbox als ik vragen mag :)
misschien dat het daar te zoeken is.

goede tip VGA is idd in dashboard iets fletser maar in game veel realisticher !! en 1:1 dan weet je pas wat je mist :).

kan je ff kijken en naar mij mailen als je wilt AiKoiN at gmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=27298816,noline]de remote is eigenlijk een beetje waardeloos, knoppen te zwaar
Ik ben ondertussen die AB meer dan zat. Heb hier zo'n 5 afstandbedieningen liggen, maar ik heb nog maar amper 2 weken mijn tv en die AB mietert echt elke dag wel een paar keer. Gewoon omdat de ze de onderkant bol hebben gemaakt.
Hij ligt dus altijd scheef en glijdt altijd weer weg als je 'm niet goed neerlegt |:(
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.