Is het hier nou mee mogelijk om de extra shaders van de 8800GTS te unlocken ? (niet geschoten is altijd mis he
Ik zou het wel willen testen maar ik zie het nergens staan (ook niet bij power user)
Verwijderd
In dit geval vertellen ze toch echt de waarheid.Er is net nieuw nieuws gekomen van theinq over de G80 driver (dus niet altijd even betrouwbaar)
Vista beta + G80 = no go. Er staat bij mij toch echt "Vista ready" op m'n 8800 box maar dat geldt op dit moment blijkbaar nog niet.

Jep ik denk het ook dus heb het al aangepastVerwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:09:
[...]
In dit geval vertellen ze toch echt de waarheid.
Vista beta + G80 = no go. Er staat bij mij toch echt "Vista ready" op m'n 8800 box maar dat geldt op dit moment blijkbaar nog niet.![]()
Verwijderd
Ik draai al een maandje de Enterprise editie icm een 8800 GTS en ook daarin een no-go voor het Geforce geweld. Native resolutie en daarmee houd het op...
Toch jammer... had in de kerst vakantie wel goed willen gamen op Vista, nu zit ik nog met Dual boot met XP voor m'n games. Best lastig dat switchen.
Verwijderd
zou het niet kunnen dat dit onder druk van microsoft om dit pas te releasen als vista officieel verkocht wordt voor particulieren (lees: ons gamers of grafici). Maar de reden erachter... i don't know. Heeft men met de 8800 series een buggy kaart gereleaseT?Nano2009 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 15:27:
[...]
Jep ik heb ook last van gele flikkers in bf2142.
Wanneer de nieuwe driver (Firmware X) uitkomt weet niemand.
Het laatste bericht wat ik heb gehoord is dat de driver een paar dagen/weken/maanden is uitgesteld wegens vista.
EDIT :
Er is net nieuw nieuws gekomen van theinq over de G80 driver (EDIT : Dit is helaas wel waar)
[...]
http://uk.theinquirer.net/?article=36576
Dat zou ik dus niet doen als ik jou was.RappieRappie schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:22:
Tnx 4 the tip! (Misschien forceer ik nu wel in elke game via de CP om er zeker van te zijn om zo'n strak mogelijke IQ te hebben.)
Dit gaat namelijk niet voor iedere game op als je het op 16X forceert.
Deze tip komt van de nVidia mensen zelf (zie het tweak schema met tips op nZone voor de optimale FSX 10 experience)!!
Ik laat mijn E6600 weer lekker stock draaien zolang het systeem zich eerst uit en dan weer aan blijft zetten.
Waarom?
Hebben jullie wel eens gedacht aan je arme HDDtjes en andere (IDE) zooi die in het midden van het initialiseren BAM! geen stroom meer krijgen omdat de boel eenmalig uitflikkert?
Dat kan naar mijn wetenswaardigheid nooit goed zijn voor je hardware met moving parts!
Buggy....mwa er zitten wat schoonheids foutjes in maar dat heeft bijna elke kaart van een nieuwe generatie ( nVidia FX anyoneVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:52:
[...]
zou het niet kunnen dat dit onder druk van microsoft om dit pas te releasen als vista officieel verkocht wordt voor particulieren (lees: ons gamers of grafici). Maar de reden erachter... i don't know. Heeft men met de 8800 series een buggy kaart gereleaseT?
Maar ze hadden wel moeten wachten met de release totdat ze er goede drivers voor hadden.
nVidia heeft zich teveel gehaast omdat ze eerder een dx10 kaart op de markt wouden zetten dan ATI.
Verwijderd
Drivers zijn goed.. enkel had nvidia niet van een wisselwerking bij sommige games gerekend.Nano2009 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:39:
[...]
Buggy....mwa er zitten wat schoonheids foutjes in maar dat heeft bijna elke kaart van een nieuwe generatie ( nVidia FX anyone)
Maar ze hadden wel moeten wachten met de release totdat ze er goede drivers voor hadden.
nVidia heeft zich teveel gehaast omdat ze eerder een dx10 kaart op de markt wouden zetten dan ATI.
Verder is het gewoon 'door de unified' eh. Anders was alles prima.
De R600 heeft dit ook moet jeje geen zorgen over maken.
Dat laatste weet je niet. Daar nu al een concluderende uitspraak over maken is toch best voorbarig. ATI heeft al ruim meer dan een jaar ervaring met hun eerste generatie unified architecture. Aangezien Microsoft DX10 heeft geschreven en Xenos hier al bijna aan voldoet zou het dus goed mogelijk kunnen zijn dat R600 minder driver problemen heeft dan G80.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:52:
[...]
Drivers zijn goed.. enkel had nvidia niet van een wisselwerking bij sommige games gerekend.
Verder is het gewoon 'door de unified' eh. Anders was alles prima.
De R600 heeft dit ook moet jeje geen zorgen over maken.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Volgens mij zijn bepaalde games gewoon op een bepaalde manier "gedev-ved", waardoor er wat probleempjes zijn. Het zal wel een beetje aan de drivers liggen misschien, echter denk ik dat het dus meer aan de spelmakers hun manier van programmeren ligt.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:52:
Drivers zijn goed.. enkel had nvidia niet van een wisselwerking bij sommige games gerekend.
Verder is het gewoon 'door de unified' eh.
Ze zouden wat meer samen moeten werken om de probleempjes op te lossen imho. Zodat wij "op de manier kunnen gamen zoals gamen bedoeld is".
[ Voor 33% gewijzigd door Format-C op 27-12-2006 19:09 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Verwijderd
Toen die games werden gemaakt was er nog geen sprake van de gf 8/Unified ShadersVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:09:
Ja, en het gekke is dat het ook best vaak de games zijn die het Nvidia logo dragen, die met problemen te maken hebben. Je zou toch inderdaad verwachten dat er wel enig overleg is tussen de devs en Nvidia, alvorens een game de deur uit gaat.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Verwijderd
En programmeer je dus voor een soort videokaart (technologie) terwijl je niet precies weet hoe die ermee "omgaat" in real life.
1 Ding is zeker; ze moeten er wel mee aan de slag; zowel nVidia als de devs, en hoogstwaarschijnlijk straks ook ATi.
[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 27-12-2006 19:19 ]
Verwijderd
Maar ja, het zal natuurlijk per ontwikkelaar verschillen.
Is er iemand die weet of gamesdevs al hardwaresamples hebben om mee/voor te programmeren terwijl het officieel nog niet eens "bestaat"?
Ben ik wel nieuwschierig naar op zich. Dat zou betekenen dat het meer aan de drivers ligt dan aan de devs. Al kan ik me voorstellen dat nVidia minder met gamedevs samenschoolt die aan het "get in the game" programma meewerken. En andersom net zo.
Verwijderd
Er is wel een groot verschilCJ schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:56:
[...]
Dat laatste weet je niet. Daar nu al een concluderende uitspraak over maken is toch best voorbarig. ATI heeft al ruim meer dan een jaar ervaring met hun eerste generatie unified architecture. Aangezien Microsoft DX10 heeft geschreven en Xenos hier al bijna aan voldoet zou het dus goed mogelijk kunnen zijn dat R600 minder driver problemen heeft dan G80.
Op een XBOX360 is alles geprogrammeerd naar de kaart.
Op pc is dit niet zo , daarom is er ook een feit dat een console moeilijker te achterhalen is omdat
men alles optimaal optimaliseerd.
Een console is inderdaad een closed-box-environment waarvoor games precies op maat worden gemaakt. Daar heb je helemaal gelijk in.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:07:
[...]
Er is wel een groot verschil
Op een XBOX360 is alles geprogrammeerd naar de kaart.
Op pc is dit niet zo , daarom is er ook een feit dat een console moeilijker te achterhalen is omdat
men alles optimaal optimaliseerd.
Maar herinner je nog dat er ports kwamen van Xbox games die het goed deden op een GeForce3, maar superbrak draaiden op een Radeon8500 zoals bv Halo? Pas na vele patches en driverupdates konden deze games zonder glitches op ATI hardware draaien. Ok... nu fast forward naar het komende jaar. Er komen veel ports uit die ontwikkeld zijn voor de Xbox360 zoals Alan Wake en Gears of War. Deze draaien goed op de unified architecture van ATI in de Xbox360. Grote kans dat deze soepeler lopen op de R600 aangezien de Xenos in de Xbox360 de bakermat is geweest voor de R600. Natuurlijk hoeft het niet zo te lopen en zijn het pure speculaties van mijn kant, maar ik verwacht zelf een omgekeerde situatie als toendertijd met de Xbox1.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Op de E3 bestonden er nog geen DX10 chips dus ik denk dat crytek ook nog maar pas over DX10 hardware beschiktRappieRappie schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:25:
Inderdaad.
Is er iemand die weet of gamesdevs al hardwaresamples hebben om mee/voor te programmeren terwijl het officieel nog niet eens "bestaat"?
Ben ik wel nieuwschierig naar op zich. Dat zou betekenen dat het meer aan de drivers ligt dan aan de devs. Al kan ik me voorstellen dat nVidia minder met gamedevs samenschoolt die aan het "get in the game" programma meewerken. En andersom net zo.
Mischien is crysis door de unified shader architecture is uitgesteld tot september.

[ Voor 8% gewijzigd door Nano2009 op 27-12-2006 21:39 ]
Ik heb trouwens een xfxVerwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 19:20:
[...]
Op een XFX XXX 8800GTX ja. Dat geldt niet voor de standaard reference kaarten. Maar ja, GPU's overklokken is idd niet zo moeilijk. Gewoon de max zoeken van zowel core als mem, door flink te stressen, bijvoorbeeld 3dmark 06 in een loop te draaien voor een aantal uurtjes, en ondertussen goed de temps in de gaten houden. Er is bij mij in al die jaren nog geen 1 kaart gesneuveld, en allemaal waren ze flink overgeklokt.
Wat betreft de levensduur van de kaart, dat is natuurlijk een ander verhaal
[ Voor 27% gewijzigd door skelleniels op 27-12-2006 22:15 ]
Waar zijn die mooie dagen gebleven met mijn X800XT dat ik alles zonder na te denken op max alles kon zetten?
Mooi dat het niet op gaat voor deze soldaten sim.
Jammer.
Van games als FSX kon ik het nog wel vatten.
Maar dit is gewoon erg jammer.
15 FPS als minimum... ouch...
Verwijderd
Bad , bad , bad.. gamedev's !Darkwolf_1982 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:42:
De Armed Assault demo hakte mijn 8800GTX volledig in puin.
Waar zijn die mooie dagen gebleven met mijn X800XT dat ik alles zonder na te denken op max alles kon zetten?
Jammer.
werkt het ook niet als je in de driver alles op toepassingsgestuurd zet, en super/multisampling uit ?Darkwolf_1982 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:42:
De Armed Assault demo hakte mijn 8800GTX volledig in puin.
Jammer.
dat deed het 'm bij mij namelijk met mn gtx
draait goed op 1600x1200 alles op extra-high ingame...ook aa/af
[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Detonator op 28-12-2006 00:04 ]
Verwijderd
Nee
Zouden ze inspanningen tonen bij de pc zoals bij de console dan zatten we alles nog op high te gamen
met een 7800GTX of X1800XT. Maar ze snijden in hun eigen vel.
Slechte performance = niet verkopen zie maar Splinter cell DA.
Goede gamedev's zoals Epic van UT2004 die het voor iedereen mogenlijk maken
verdienen veel meer ! En dat vind ik ook reël.
Edit : De 8 serie zijn volgens mij een van de beste Nvidia kaarten tot nu toe.
Enkel valt de optimalisatie van de gamedev's nog te verbeteren , idem drivers.
Maar het ligt eerder in de handen van gamedev's. In 2007 zal dit wel verbeteren.
Games houden nog geen rekening met unified. Vanaf nu zal dat gebeuren omdat gamedev over een G80 kunnen beschikken en optimaliseren ermee. Maar met Games zoals Armed Assault maken ze heb voor iedereen onmogenlijk dit spel te spelen op 'deftige' resoluties.
Bekijk BF2142 en BF2 maar ?! Zo mooie games en ze lopen als een eitje
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 00:04 ]
De engine van BF2 en BF2142 is dan ook al 'verouderd'. Deze is puur gebouwd op DX9 net zoals de Source engine dat was voor Valve.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:02:
[...]
Games houden nog geen rekening met unified. Vanaf nu zal dat gebeuren omdat gamedev over een G80 kunnen beschikken en optimaliseren ermee. Maar met Games zoals Armed Assault maken ze heb voor iedereen onmogenlijk dit spel te spelen op 'deftige' resoluties.
Bekijk BF2142 en BF2 maar ?! Zo mooie games en ze lopen als een eitje![]()
En dat games geen rekening houden met unified is niet helemaal waar. Gamedevs hebben al bijna 2 jaar de tijd gehad om te werken met een unified architecture, namelijk de Xbox360. Gears of War, Assassins Creed, Alan Wake, Brothers In Arms: Hells Highway, Call Of Duty 3, Halo3, Mass Effect (van Bioware), Project Gotham Racing 3, Oblivion... om maar een paar grote namen te noemen, zijn ontwikkeld op een unified platform dat dicht bij DX10 staat. Xenos lijkt immers veel op R600. En aan deze lijst is nog een hele lange waslijst van developers en gamestitels toe te voegen die al goed geoptimaliseerd zijn voor unified architectures.
De drivers zijn toch wel eigenlijk de grote schuldige en dat ligt aan nVidia. De drivers zouden namelijk in oudere games er voor moeten zorgen dat de loadbalancing perfect is. Daarom zitten er ook speciale arbiters ingebakken die zorgen dat de shaderengines optimaal benut worden. Doen de drivers hun werk niet goed, dan wordt de workload ook niet goed verdeeld. Nu zie je dus dat in bepaalde games de drivers nog niet goed geoptimaliseerd zijn en/of dat de arbiters niet goed met oude DX9 code om kunnen gaan, daar waar dat eigenlijk wel zou moeten. DX10 kaarten zouden immers geen moeite moeten hebben met DX9 code zelfs al is de architectuur anders. Zo was het al perfect mogelijk om een unified architecture te maken gebaseerd op SM3.0 en DX9, maar de hardware was op dat moment niet snel genoeg om optimaal te functioneren. G80 is dat wel, maar er moet nog flink veel gebeuren aan de drivers.
Er moet echter wel gezegd worden dat nVidia er om bekend staat dat ze vaak nog flink wat performance uit nieuwe architecturen weten te persen. 2 maanden voor de launch van de G80 presteerde de GF8800GTX zelfs in veel games slechter dan een GF7950GX2. In de 2 maanden naar de launch hebben ze veel prestatiewinst weten te halen. Dus ga er maar van uit dat dit de komende tijd ook gaat gebeuren in de games waar de G80 eigenlijk onder zijn kunnen presteert.
[ Voor 5% gewijzigd door CJ op 28-12-2006 01:49 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk héCJ schreef op donderdag 28 december 2006 @ 01:48:
[...]
De engine van BF2 en BF2142 is dan ook al 'verouderd'. Deze is puur gebouwd op DX9 net zoals de Source engine dat was voor Valve.
En dat games geen rekening houden met unified is niet helemaal waar. Gamedevs hebben al bijna 2 jaar de tijd gehad om te werken met een unified architecture, namelijk de Xbox360. Gears of War, Assassins Creed, Alan Wake, Brothers In Arms: Hells Highway, Call Of Duty 3, Halo3, Mass Effect (van Bioware), Project Gotham Racing 3, Oblivion... om maar een paar grote namen te noemen, zijn ontwikkeld op een unified platform dat dicht bij DX10 staat. Xenos lijkt immers veel op R600. En aan deze lijst is nog een hele lange waslijst van developers en gamestitels toe te voegen die al goed geoptimaliseerd zijn voor unified architectures.
De drivers zijn toch wel eigenlijk de grote schuldige en dat ligt aan nVidia. De drivers zouden namelijk in oudere games er voor moeten zorgen dat de loadbalancing perfect is. Daarom zitten er ook speciale arbiters ingebakken die zorgen dat de shaderengines optimaal benut worden. Doen de drivers hun werk niet goed, dan wordt de workload ook niet goed verdeeld. Nu zie je dus dat in bepaalde games de drivers nog niet goed geoptimaliseerd zijn en/of dat de arbiters niet goed met oude DX9 code om kunnen gaan, daar waar dat eigenlijk wel zou moeten. DX10 kaarten zouden immers geen moeite moeten hebben met DX9 code zelfs al is de architectuur anders. Zo was het al perfect mogelijk om een unified architecture te maken gebaseerd op SM3.0 en DX9, maar de hardware was op dat moment niet snel genoeg om optimaal te functioneren. G80 is dat wel, maar er moet nog flink veel gebeuren aan de drivers.
Er moet echter wel gezegd worden dat nVidia er om bekend staat dat ze vaak nog flink wat performance uit nieuwe architecturen weten te persen. 2 maanden voor de launch van de G80 presteerde de GF8800GTX zelfs in veel games slechter dan een GF7950GX2. In de 2 maanden naar de launch hebben ze veel prestatiewinst weten te halen. Dus ga er maar van uit dat dit de komende tijd ook gaat gebeuren in de games waar de G80 eigenlijk onder zijn kunnen presteert.
Aha...Mr. Detonator schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:02:
werkt het ook niet als je in de driver alles op toepassingsgestuurd zet, en super/multisampling uit ?
dat deed het 'm bij mij namelijk met mn gtx
draait goed op 1600x1200 alles op extra-high ingame...ook aa/af
Dat dik gedrukte staat bij mij dus altijd aan.
Ik dacht dat -net zoals met gewone FSAA- deze kaart sterk genoeg was om ten alle tijden transparancy AA aan te kunnen laten.
Ik zal eens kijken of dit helpt.
Bedankt!
...Zo te zien heb ik weer de discussie een schop gegeven betreft die laatste post van mij haha!
En gelukkig maar... want ik vind het wel fijn om te lezen dat hier meer mensen mee bezig zijn en het niet betekend dat mijn kaart nu alweer dusdanig outdated is dat ik niks meer op max kan mikken.
Ik bedoel... die kaart heeft het al makkelijk bij mij: mijn 19 inch TFT gaat niet verder dan 1280x1024!
Ook ga ik die nieuwe Rivatuner 2.0 maar eens downloaden.
Elke keer als ik opnieuw inlog moet ik de handmatige mem en gpu clock settings weer instellen.
Dat ik anno 2007 hier nog tegen aan moet lopen met die nVidia driver meuk. Ongeloofelijk!

[ Voor 11% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 28-12-2006 13:26 ]
[ Voor 5% gewijzigd door skelleniels op 28-12-2006 13:36 ]
Xenos is dx10? Da's ook het eerste wat ik ervan hoor.CJ schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:56:
[...]
Aangezien Microsoft DX10 heeft geschreven en Xenos hier al bijna aan voldoet zou het dus goed mogelijk kunnen zijn dat R600 minder driver problemen heeft dan G80.

Als ati toch zoveel ervaring met dx10 en unified architectuur heeft, waar blijft die R600 dan?
[ Voor 56% gewijzigd door aval0ne op 28-12-2006 16:20 ]
de demo van armed assault?aval0ne schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:17:
CJ geeft graag nvidia de schuld natuurlijk maar is er iemand die eraan gedacht heeft dat dit slechts een demo is en dus niet representatief voor het uiteindelijke spel.
[...]
Xenos is dx10? Da's ook het eerste wat ik ervan hoor.![]()
Als ati toch zoveel ervaring met dx10 en unified architectuur heeft, waar blijft die R600 dan?
ik heb de volledige versie en die draait ook slecht....
slecht geoptimaliseerd spel en de drivers van nvidia zijn ook nog niet goed...
dit gebeurd ook idle niet enkel in games als ik smartdoctor gebruik van asus dan blijkt video card OK
heb een 8800 GTX van asus op een A8N-sli deluxe bordje
Verwijderd
Verwijderd
Voorheen had ik een 6800 Ultra, daarbij zag ik bij het booten van de pc al beeld op mijn Svideo uitgang (zag dus m'n POST info, etc voorbij komen). Dat doet m'n XFX 8800 niet (meer).
Weet iemand waar ik dit kan aanzetten?
Bij het afspelen van een videofile, kwam deze altijd automatisch op Full Screen op mijn tv.
Dat kon in aanzetten in het Nvidia Control Panel bij TV opties. Ergens stond iets met Full Screen Device, kon je dan op Auto, Monitor of TV zetten. Erg handig!
Ook deze optie kan ik nergens terug vinden, waardoor ik dus elke keer m'n media player ofzo naar m'n tv moet 'slepen' en daar naar full screen in de player moet gaan. Onhandig vind ik.
Weet iemand waar deze optie verstopt zit?
Heb de meest recente Nvida drivers (voor XP) geinstalleerd (XPsp2).
mijn kaart is nou 76 c load bij 5 c buiten (hier in noord-brabant)....Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:39:
lekker warm in de winter toch?Maar zonder dollen, 80 graden (load) is prima, niets om je zorgen over te maken. Als 'ie idle 80 graden doet daarentegen ....
zomer = gemiddeld 30 c buiten = 25 c warmer = 76 + 25 =101c = een probleem in de zomer

[ Voor 8% gewijzigd door Nano2009 op 29-12-2006 21:35 ]
Verwijderd
Want?skelleniels schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:30:
Ik vind 80 graden echt teveel.
Is er soms iemand die jou dwingt om je vinger tegen de heatsink aan te houden.
Staat je PC buiten? Kamertemp nu; 20C. Kamertemp. zomer; 27Cmijn kaart is nou 76 c load bij 5 c buiten (hier in noord-brabant)....
zomer = gemiddeld 30 c buiten = 25 c warmer = 76 + 25 =101c = een probleem in de zomer
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 22:47 ]
ik ben op zoek naar een 8800, heb al verschillende geraadpleegd uit de pricewatch.
weet iemand of er een winkel is die h'm nog wel heeft? het is omgeving zwolle, amersfoort mag ook
heb volgende week lanparty
Het staat dan wel niet letterlijk in de topicwaarschuwing maar je kant toch wel begrijpen dat we dit niet willen hebbenGhosty J schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:53:
dag mensen,
ik ben op zoek naar een 8800, heb al verschillende geraadpleegd uit de pricewatch.
weet iemand of er een winkel is die h'm nog wel heeft? het is omgeving zwolle, amersfoort mag ook
heb volgende week lanparty
Dit deel is trouwens alweer ruim over de 500 posts heen hoog tijd voor deel 3
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
Let op voordat je post! Not done:
- Ik heb kaart X vandaag besteld (bij shop Y)
- De kaart kost zus en zo duur bij shop Y (en ik ga hem nu halen)
- ___LEVERBAARHEIDSKLACHTEN___ (!!!!!!!!!!!!!!)
- Check mijn persoonlijke 3DMark/overclock/fps/... record || 3DMark score valt tegen, wat te doen?
- Vragen over wat een of andere techniek/specificatie, bijv "Wat is HDCP?"