E-ten Glofiish M700 (Smartphone/GPS/Keyboard)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 7.978 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:36
Welk programma kan ik het best gebruiken om .jar spelletjes te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giuz
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-06 21:37
Heeft iemand enig idee hoe je er voor kan zorgen dat het virtuele toetsenbord niet automatisch verschijnt, Als mijn toetsenbordje is uitgeschoven, zit ik echt niet te wachten op een virtuele variant die de helft van mijn scherm afsnoept!

En is er al een oplossing gevonden voor het probleem dat er direct wordt overgeschakeld op GPRS als wifi even niet beschikbaar is? Ik wil GPRS wel kunnen blijven gebruiken, maar alleen wanneer ik hier zelf om vraag.

Dank voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138067

Weet iemand waar ik deze M700 even kan zien in het echt ??
Een winkel of iets dergelijks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210721

Anoniem: 138067 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:56:
PDAShop.nl dus.

Iemand anders nog ervaringen met Winkels en Service ??
Dan nog iets anders. Kan hij in je broekzak, of kun je hem alleen bij je dragen door gebruik te maken van dat (riem)tasje. Normaal zou ik hem dan in mijn jaszak dragen.
Ik vind dat tasje er zo raar uitzien, zijn er nog andere manieren om hem mee te nemen ?

Dánkúúúú
Ik heb hem bij GSMtrack.nl gekocht; niet duur en snel geleverd ( NL versie). Bij Henk Booms fotobooms.nl een 2G kaartje voor 36 Euries gekocht en alles werkt prima.

Erg leuk toestel moet nog wel wennen aan het formaat als zijnde vervanging van een 'gewone" telefoon

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208639

Giuz schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:29:En is er al een oplossing gevonden voor het probleem dat er direct wordt overgeschakeld op GPRS als wifi even niet beschikbaar is? Ik wil GPRS wel kunnen blijven gebruiken, maar alleen wanneer ik hier zelf om vraag.
Hier ben ik ook naar op zoek! Godsirritant dat elke keer de GPRS geactiveerd wordt bij elke scheet. Kost een vermogen zonder dat je het in de gaten hebt. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Anoniem: 208639 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:57:
[...]
Hier ben ik ook naar op zoek! Godsirritant dat elke keer de GPRS geactiveerd wordt bij elke scheet. Kost een vermogen zonder dat je het in de gaten hebt. :s
Ja...het is jammer dat je dat GPRS niet gewwon uit kan zetten met dat menu :P zou ideaal zijn.

Hij gaat nu eerst naar GPRS zoeken ipv naar een WIFI connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-06 18:35
Hier kun je een tooltje downloaden waarmee je GPRS helemaal uit kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Juist die moet ik hebben :)

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Hebben mensen hier nog tips voor andere webshops, naast de PDSshop, waar je met creditcard kan betalen. Ik wil dolgraag de E-ten Glofiish M700 UK versie bestellen. PDAshop is deze uitverkocht en weten ook niet wanneer ze um binnen krijgen. Andere sites hebben alleen de nederlandse versie of is direct betalen/rembours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208639

pnieuwla schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:43:
Hier kun je een tooltje downloaden waarmee je GPRS helemaal uit kunt zetten.
NICE! Ik had nu gewoon een fake-gprs verbinding aangemaakt, alleen weet niet zeker of dat werkt, bijv. als de voorkeur verbinding niet werkt, dat er dan automatisch wordt overgegaan naar de volgende verbinding, dus de werkende GPRS verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118707

Nog een webshop ;-)

www.lemagasin.nl

UK versie is te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slings
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06-2021
Ik had op een ander windows mobile 5 app. het zelfde probleem, kwam daar omdat MSN aan stond.
Je merkt het nauwlijks, maar hij blijft in de achtergrond aan (vanaf 2day screen) en probeerd te verbinden.

Als je dit uit zet stopt PDA met verbinden. Bij mij probeerde hij iedere paar minuten via GPRS te verbinden.

Als er geen software meer actief is die een verbinding wilt wordt er ook geen verbinding meer gemaakt.

Dit was trouwens op Windows mobile 5 AKU 3.5 op een MDA2 (Himalaya)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slings
Is er trouwens iemand die iets weet over die TMC?

Er staat duidelijk in de specs dat er een radio in de M700 zit, en deze RDS ondersteund.
Dat * lijkt mij aan te geven dat niet overal in de wereld TMC wordt uitgezonden via de FM en het dus wellicht niet overal werkt.

Toch raar dat er overal in de specs staat dat TMC wordt ondersteund (in cominatie met radio, dus niet via internet zoals TomTom) maar ik nog nergens gelezen heb dat iemand het aan de praat heeft gekregen. Als dat zo is moeten de de specs aanpassen. Is toch een vorm van misleiding.!?!? :(

Ik gebruik meestal navigon (mobile navigator 6) en deze ondersteund TMC.

Die TMC functie zou voor mij een van de (hoofd)redenen zijn om een M700 te kopen als vervanging voor mijn Orange M500 en Tmob MDA2.

Ook heb ik mijn bedenkingen bij dat uitschuif toetsenbord, lijkt me ideaal maar ook een zwakke plek.... of is jullie ervaring dat het wel stevig in elkaar zit...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-05 07:20

Praetextatus

the dutch_paki

Johanc, als je ook wat leest dan kom je erachter dat die vraag al diverse malen eerder is gesteld hierzo en er ook al antwoord op is gegeven. :)

Het is een idd een zwakke plek, maar ik denk dat ze wel goed getest zullen hebben voordat ze zoiets uitbrengen ;) . Maar ik zeg er wel bij, ik zou em niet op de grond de grond gooien om te testen :>
Maar de reviews zijn ook gewoon positief over het toetsenbordje. Ik ga em volgende week halen InshaAllah. 8)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Anoniem: 118707 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:19:
Nog een webshop ;-)

www.lemagasin.nl

UK versie is te bestellen
Dank u voor de link...helaas daar wel wat wat duurder dan de PDAshop. Ik hoop dat de PDAshop snel kan leveren, want ik kan niet wachten :)

Het ergste is gewoon dat ik deze zo graag wil hebben dat ik nu dagelijks vanuit mijn vakantie adres in Vietnam op internet zit te kijken wanneer die weer op voorraad is :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Praetextatus schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:56:
Johanc, als je ook wat leest dan kom je erachter dat die vraag al diverse malen eerder is gesteld hierzo en er ook al antwoord op is gegeven. :)

Het is een idd een zwakke plek, maar ik denk dat ze wel goed getest zullen hebben voordat ze zoiets uitbrengen ;) . Maar ik zeg er wel bij, ik zou em niet op de grond de grond gooien om te testen :>
Maar de reviews zijn ook gewoon positief over het toetsenbordje. Ik ga em volgende week halen InshaAllah. 8)
Is zo een uitschuifbaar keyboard sowiesie een zwakke plek voor alle PDA's???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slings
Ik dacht dat de laatste rom update misschien wel TMC werkend had.

Ook lees ik een in review (volgens mij in dit topic) dat het warschijnlijk wel werkt, maar de reviewer er nog niet aan toe was gekomen het te testen...

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
AleSyS schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:58:
Hebben mensen hier nog tips voor andere webshops, naast de PDSshop, waar je met creditcard kan betalen. Ik wil dolgraag de E-ten Glofiish M700 UK versie bestellen. PDAshop is deze uitverkocht en weten ook niet wanneer ze um binnen krijgen. Andere sites hebben alleen de nederlandse versie of is direct betalen/rembours.
www.belzaak.nl

Is ook een officiele dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Praetextatus schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:56:

Ik vind het toetsenbord steviger dan ik had verwacht. Het scherm vind ik vrij groot dus mocht je hem laten vallen denk ik dat een barst in je scherm een grotere kans heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 08:16
Hoe werkt de voice recorder en wat is de kwaliteit van de gesprekken? Kun je net zo lang opnemen tot de geheugenkaart vol zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi,

Voicerecorder doet zijn werk goed! Gebruik zelf Resco Audio Recorder. Kan in princpe net zo lang opnemen totdat mijn 2GB kaart vol is ;-) Dat heb ik nog niet getest. Max. 1 uur tot nu toe. Werkt prima.

http://www.resco.net/pocketpc/audiorecorder/default.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
  • Laatst online: 06-05 18:13
TiSaE schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:15:
[...]één probleem gevonden, het synchroniseren met de computer. Contactpersonen is geen probleem, alleen het agenda gedeelte wil hij niet doen.[...]
Synchroniseren werkt bij mij probleemloos, ook voor de agenda. Heb wel een hoop problemen met mijn firewall gehad, maar dat is nu verholpen. Ik gebruik Outlook 2003.
Anoniem: 138067 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:56:
[...] Kan hij in je broekzak, of kun je hem alleen bij je dragen door gebruik te maken van dat (riem)tasje.[...]
Ik gebruik het tasje niet, vind het te onhandig. Hij past in een spijkerbroekzak, maar gaat er niet zo makkelijk in als een kleinere telefoon. Ik doe verder niets anders in de broek- of jaszak waar hij in zit, om krassen te voorkomen.
nl1bzw schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:42:
Welk programma kan ik het best gebruiken om .jar spelletjes te spelen?
IBM
Giuz schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:29:
[...] En is er al een oplossing gevonden voor het probleem dat er direct wordt overgeschakeld op GPRS als wifi even niet beschikbaar is?[...]
Ik gebruik het gratis GB-Soft Tweak. Het voegt een cancel- en disconnect-knop toe aan het GPRS-menuutje. Als er verbinding wordt gemaakt kun je het dus tegenhouden en als er verbinding is kun je die na het gebruik verbreken. Overigens maakt mijn M700 alleen GPRS-verbinding als er geen wifi is én ik actief een internetpagina opvraag of mail ophaal. Het gebeurt dus nooit zomaar... Misschien is dat inderdaad anders als je MSN gebruikt.

Wat betreft het toetsenbord: ik heb afgelopen weekend aardig wat berichten verstuurd vanuit het openbaar vervoer. Met dat gehobbel is het erg prettig om te kunnen typen met het toetsenbord. Als je met de stylus probeert te typen zit je om de haverklap mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Dat JAVA ibm erop gezet, maar die JAVA games draaien er voor geen meter onder :)

Andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-06 18:35
Anoniem: 206078 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:44:
ALs ik hem in de lader leg in de auto, laad dat de m700 niet tot nauweljks op. Nog meer mensen last van?
Yep, heb ik ook last van! Ben je er inmiddels al achter waar het aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211655

Wat kan ik het beste bestellen de Engelse of de Nederlandse versie

Bedankt voor de reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191578

The Phonehouse is voor mij aan het kijken of ze hem kunnen leveren. Dat is wel shit, niet iedere phonezaak heeft deze phone/pda/computer (zo mag je hem wel noemen). Ik ga hem zeker kopen. Ik wou eerst voor de N95 gaan maar dat duurt me toch veels te lang. De M700 heeft dan wel een mindere camera maar daar heb ik mijn fotocamera wel voor.
De M700 heeft toch ook een headphone uitgang of niet? Dan kan ik hem namelijk mooi achter mijn radio hangen en gebruiken als jukebox. Das wel vet!
Hopen dat ze mij snel bellen!!!

Iemand trouwens TMC al aan de praat gekregen??? Als ik hem heb ga ik mijn best doen en laat het jullie zo snel mogelijk weten!!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 191578 op 08-03-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210721

Kenx schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:40:
Hier wat nadelen die ik gevonden heb met de M700 en de nieuwste ROM versie (354):
- geluid van degene aan de andere kant van de telefoonlijn is soms aan de zachte kant
- als je de speaker aanzet is de microfoon te zacht, je moet dan je mond dichtbij het toestal houden
- je hoort jezelf terwijl je praat (niet heel groot nadeel maar toch)
- verbinding maken met Nokia CK7W bluetooth carkit gaat moeilijk *edit: gaat alleen de eerste keer moeilijk, nu werkt ie perfect, verbinding wordt sneller gemaakt met de M700 dan met mijn SE K750 (niet dat dat veel uitmaakt :))
- bij bellen via carkit hoort de andere kant zichzelf na 2 seconden :? via headset is het geluid overigens wel goed
Kenx,

Heb je al een oplossing voor de echo kunnen vinden. Ik gebruik ook een CK7W carkit en m'n geprekspartners klagen ook dat ze zichzelf na een seconde terug horen... zeer irritant.

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191578

Gisteren bij The Phonehouse geweest, en die zeiden mij dat de M700 tijdelijk niet meer uitgeleverd worden i.v.m. problemen met het schuifmechanisme. Heeft hier iemand nog meer van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:50
Ik heb ook de nieuwe ROM erop gezet, maar ondervind problemen met de backlight.
Als ik deze instel, dat deze uitschakeld als ik 5 minuten niets doe, gaat hij toch automatisch naar (volgens mij 30 seconden) dat is erg irritant en te kort. Nu heb ik deze spaarstand uitgeschakeld, maar dat is ook niet een goede optie, omdat dit meer batterijen gebruikt.
Ook merk ik dat op het beginscherm halverweg het scherm om ongeveer de seconde even knippert... iemand die dit herkend?

Verder op zich prima ding. Moet even wennen aan de Windows Media Player... Is ook geen logisch ding. Als je naar je MP3 map gaat en je selecteerd een zooi MP3´s dan heb je niet de optie "play" in je menu staan. Als je 1 mp3 aanklikt dan start hij niet automatisch de volgende.
Ook vaag is dat de ene keer als je op het Xje klikt de muziek stopt met spelen en de andere keer gaat hij vrolijk door.
Ook een vervelend iets is dat hij via een library speelt, waarbij sommige MP3´s een verkeerde catagorie hebben, waardoor je geen goede GENRE speellijst kan maken... moet je AL je MP3´s openen en de ID tag aanpassen....

Ook ben ik nog op zoek naar een betere voice commander. Die van Microsoft vind ik wel mooi, maar die begrijpt weer niets van de Nederlandse taal als je iemand wilt bellen moet je rare toeren uithalen. Hij heeft daarnaast ook geen leer optie zoals diegene die er op zit wel heeft... Het is allemaal "net niet" goed.

Voor TomTom, weet iemand welke GPS module je moet kiezen? Ik heb de RGPS of zoiets gekozen, deze doet het wel, maar het duurt altijd een minuut voordat hij hem ziet en dan nog 2 minuten voordat hij de satelieten ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204884

TomTom 6 werkt met de volgende instellingen van de GPS in TomTom:

- Other NMEA GPS receiver
- GPS baud rate 57600
- GPS device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-06 17:53
Anoniem: 191578 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:32:
Gisteren bij The Phonehouse geweest, en die zeiden mij dat de M700 tijdelijk niet meer uitgeleverd worden i.v.m. problemen met het schuifmechanisme. Heeft hier iemand nog meer van gehoord?
Dit was mij dus ook door Luxian verteld. Daarintegen wist PDASHOP blijkbaar van niets.

Ik heb hem desondanks wel gekocht en hoop dan maar dat ik de problemen met het toetsenbord niet krijg.

For rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
pnieuwla schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:27:
[...]

Yep, heb ik ook last van! Ben je er inmiddels al achter waar het aan ligt?
Ik heb een MDA pro en heb hetzelfde probleem.

In me vorige auto met een brodit active holder werkte die altijd. Helaas is die auto incl houder gestolen.

Nu heb ik een losse sigarettenaansteker plug met daarin een los usb kabeltje.
Vaak laad hij niet eens op, behalve dan als ik 100+ ga rijden.

Ik krijg de indruk dat het iets te maken heeft met het vermogen wat de sigarettenaansteker kan leveren icm het usb kabeltje etc.
Als ik het toestel uit zet doet die het meestal wel na een tijdje. Aan trekt hij teveel stroom lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Tijd om hun support afdeling eens uit te proberen, ik vind het ook erg irritant.
Enige oplossing die ik heb is de bijgeleverde headset gebruiken (geen problemen mee tot nu toe, geluid is soms wel zacht maar met oortelefoonkussentjes is het al beter). Of een pioneer BT radio kopen, maar dat lijkt me niks, om dure spullen in je auto achter te laten :P
Anoniem: 210721 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:11:
[...]

Kenx,

Heb je al een oplossing voor de echo kunnen vinden. Ik gebruik ook een CK7W carkit en m'n geprekspartners klagen ook dat ze zichzelf na een seconde terug horen... zeer irritant.

thnx

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Q - Mijn auto sigarettenaansteker mini usb oplader (gemaakt voor een psp) levert niet genoeg stroom, weet iemand welke auto oplader wel goed werkt?

Btw een dell laptop kan makkelijk mijn M700 opladen, dus ik ga ervan uit dat het aan de auto oplader ligt.

[ Voor 27% gewijzigd door Kenx op 09-03-2007 15:26 ]

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
j_v_malsen schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:04:
mvaanholt schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:32

Dit was mij dus ook door Luxian verteld. Daarintegen wist PDASHOP blijkbaar van niets.
Zie http://www.eten-users.net/topic7710. Er zijn nog geen mensen die een probleem hiermee hebben gemeld.
Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151067

ey,

Heb vandaag de M700 binnengekregen.
Leuk speeltje.

Heb er meteen ook 2 gig Micro SD ingedouwd. Alleen hoe kan ik dingen van de pc naar het kaartje kopieren. Windows geeft geen "wisselbare schijf" als ik de M700 aansluit.
Je bent dus verplicht dat kaartje in een cardreader te duwen? Of mis ik iets?

ActiveSync heeft het overigens ook maar 1 keer gedaan. Als ik nu de M700 aansluit gebeurt er niks.. behalve dan dat hij opgeladen wordt.

Iemand die hier wel mee uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211891

Hallo,

Ik ben sinds een week de trotse bezitter van dit toestel.

Ik heb alleen een aantal vragen!!!

Er zit de wereld aan E-ten software op kan daar ook iets vanaf zonder dat het problemen oplevert?
Als ik de E-ten standaard GPS proggie aanzet komt er een tijd in beeld dat helemaal niet klopt met de tijd die ik heb ingesteld maar hij pakt wel de verkeerde tijd op wat dus inhoud uur tijdsverschil. (Dat neemt ie dus over boven in het scherm:()

Ook (wat ik meer lees) is de accu niet om naar huis te schrijven.

Weten iemand of TT 5.21 compatible is met deze foon?

Ook heb ik last dat als je in het "opstartscherm" zit dan knippert het frequent (beeld) links in het beeld best irri.

Ik hoop dat ik hier iemand tref die hem al van binnen naar buiten heeft gekeert:)

Groet
Menno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151067 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:20:
ey,

Heb vandaag de M700 binnengekregen.
Leuk speeltje.

Heb er meteen ook 2 gig Micro SD ingedouwd. Alleen hoe kan ik dingen van de pc naar het kaartje kopieren. Windows geeft geen "wisselbare schijf" als ik de M700 aansluit.
Je bent dus verplicht dat kaartje in een cardreader te duwen? Of mis ik iets?

ActiveSync heeft het overigens ook maar 1 keer gedaan. Als ik nu de M700 aansluit gebeurt er niks.. behalve dan dat hij opgeladen wordt.

Iemand die hier wel mee uitkomt?
Heb je een firewall op je pc zet die s ff uit (sluit dan je PDA weer aan op je pc) of geef activesync daar volledige toegang, dit wil nog wel s helpen:)

Tip: Je PDA al aansluiten alvorens je de pc aanzet werkt bij mij prima:)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 211891 op 09-03-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FcPipo: alle software van de E-ten kan eraf. Zou wel de gps update laten staan. Wel handig om dit 1x per week te laten refreshen (krijgt ie sneller een fix). Wat heb je geactiveerd op opstartscherm? Als je het standaardspul aanzet dan zou je er geen last mee moeten hebben. Heb de telefoon nu al een flinke tijd stabiel draaien. Dus als je vragen hebt ;-)

Zou verder bluetooth uit zetten. Op die manier spaar je flink op het batterijverbruikt. Ook niet constant email refreshen helpt ook. Staat bij mij nu op een kwartier tot half uur voor de accounts die ik heb draaien.

Verder even in de gaten houden dat je de batterij niet leeg raakt omdat je anders je account instellingen kwijt bent. Programma's zoals SPB backup (system restore) helpen hier goed mocht het wel een keer gebeuren.

Ben zelf nog bezig met tekkeon batterij extender: http://www.tekkeon.com/site/products-mypowerall.php. Verdeel van deze extender is dat hij ook je eventuele laptap kan voeden. Verder kun je via de Eten site een muggen batterij van 1850mah aanschaffen. Zelf nog niet gedaan.

Hopelijk heb je hier wat aan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211985

Anoniem: 118707 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:28:
FcPipo: alle software van de E-ten kan eraf. Zou wel de gps update laten staan. Wel handig om dit 1x per week te laten refreshen (krijgt ie sneller een fix). Wat heb je geactiveerd op opstartscherm? Als je het standaardspul aanzet dan zou je er geen last mee moeten hebben. Heb de telefoon nu al een flinke tijd stabiel draaien. Dus als je vragen hebt ;-)
Hey Hex...

ik vroeg me zo af he... als jij em stabiel hebt draaien, kun je dan ook:

- altijd bellen, of heeft ie bij jou ook het euvel dat ie af en toe zoiets heeft van... muaaa, dikke vinger, bekijk het!... want dat heeft de mijne dus... dan bel ik iemand op, dus druk op call en dan 1 sec later staat er in het scherm: call ended

- verder heeft ie trekjes als het vastlopen tijdens het gebruik van tomtom, waardoor ik em moet rebooten en dan tomtom opnieuw moet installeren... batterij doet anderhalf uurtje met gps, dus dat is ook niks, maar jaa

heb je ideeën over dat bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 02-05 22:11
Is de M700 nog ergens goedkoop met een telefoonabonnement vekrijgbaar? :)
Ik ben namelijk zeer onder de indruk van dit toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211985

@ Djerique... ik ben het niet...

zeker niet met t-mobile -als het daar aan ligt-

reset-knop gebruik ik best vaak... dat ie niet belt is echt heeeel irritant... ik weet niet, ik raad em niet aan to be quite honest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Anoniem: 118707 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:28:
Verder even in de gaten houden dat je de batterij niet leeg raakt omdat je anders je account instellingen kwijt bent. Programma's zoals SPB backup (system restore) helpen hier goed mocht het wel een keer gebeuren.
Dat je je instellingen kwijt raakt zal wel meevallen.

Ik heb nu al een paar keer de batterij eruit getrokken en ben mijn instellingen niet kwijt geraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Ik gebruik zelf deze autolader:

http://www.pdashop.nl/pro...car-charger-mini-usb.html

en deze werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FcPipo: inderdaad het call ended syndroom heb ik ook ;-) Heb het tot nu toe kunnen herleiden naar personen die de telefoon uit hebben, of waarvan nummer is opgeheven of die in gesprek zijn. Nog niet echt als storen ervaren.

Geen oplossing voor kunnen vinden. Op E-ten forum wel over gelezen. Hopelijk oplossing in volgende rom update.

TomTomd 6 draait goed. Alleen zo nu en dan "spook" start van TomTom. Dus zonder dat ik het opstart gaat TomTom zo ineens draaien ;-) Niet echt storend.

nl1bzw: En helaas ben ik altijd mijn instelling kwijt als de batterij leeg is ;-) Maar SPB backup lost dat binnen 5 min. op.

Verder uitermate tevreden met het toestel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokkie
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-06 19:56
Eindelijk heb ik mijn m700 NL gekregen. Zelf ben ik niet overtuigd van het toetsel. Qua formaat is hij ook best groot, het ligt niet zo lekker in je hand. Mijn vorig telefoon was een SE P910, Ik vind P910 toch beter gevormd is en lekker in je hand ligt. helaas.

Ik zit hele tijd te zoeken naar de OFF knop, kan het nergens vinden. Het is wel handig als ik sim kaart moet verwisselen. Ik heb geprobeerd de aan/uit knop in te drukken, maar dan gaat het in sleep mode. iemand idee waar ik moet vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118707 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:01:
FcPipo: inderdaad het call ended syndroom heb ik ook ;-) Heb het tot nu toe kunnen herleiden naar personen die de telefoon uit hebben, of waarvan nummer is opgeheven of die in gesprek zijn. Nog niet echt als storen ervaren.

Geen oplossing voor kunnen vinden. Op E-ten forum wel over gelezen. Hopelijk oplossing in volgende rom update.

TomTomd 6 draait goed. Alleen zo nu en dan "spook" start van TomTom. Dus zonder dat ik het opstart gaat TomTom zo ineens draaien ;-) Niet echt storend.

nl1bzw: En helaas ben ik altijd mijn instelling kwijt als de batterij leeg is ;-) Maar SPB backup lost dat binnen 5 min. op.

Verder uitermate tevreden met het toestel ;-)
Kijk een ervaren gebruiker:)

Nu is mijn vraag betreffende de software hoe haal ik dat het erbeste eraf gewoon via "programma's verwijderen?

Ik heb daar bv. speeddail verwijderd maar nu staat ie nog wel op mijn "startscherm" als snelkoppeling weet jij hoe die er weer weggaat?

Daarom vraag ik mij af als ik alles verwijder dat ik niet nog ergens "losse" deeltjes tegenkom?

Tomtom applicatie moet op de PDA zelf staan toch kan niet rechtstreeks op de MicroSD?!

Groet
Pipo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mokkie schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:26:
Eindelijk heb ik mijn m700 NL gekregen. Zelf ben ik niet overtuigd van het toetsel. Qua formaat is hij ook best groot, het ligt niet zo lekker in je hand. Mijn vorig telefoon was een SE P910, Ik vind P910 toch beter gevormd is en lekker in je hand ligt. helaas.

Ik zit hele tijd te zoeken naar de OFF knop, kan het nergens vinden. Het is wel handig als ik sim kaart moet verwisselen. Ik heb geprobeerd de aan/uit knop in te drukken, maar dan gaat het in sleep mode. iemand idee waar ik moet vinden???
Hoi,

Het is een PDA dus zit er geen UIT-Knop op.

Ik denk dat het voor je een kwestie van wennen is omdat je een andere "smartphone" bent gewent, maar als je hem onder knie hebt wil je nooit weer anders. Tenminste dat is mijn ervaring ;)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokkie
Het is toch raar. De compact III van t-mobile had wel een uit-knop. Aangezien het ook pda is met wm5. Dus elke keer als ik een sim moet verwisselen, moet ik gewoon accu eruit halen?

Ik moet inderdaad onder de knie hebben. De reden omdat ik wm5 kies, is dat er meer support en mogelijkheden op het net te vinden is. Ik hoop dat het geweldig OS voor me word :P
Anoniem: 211891 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:11:
[...]

Hoi,

Het is een PDA dus zit er geen UIT-Knop op.

Ik denk dat het voor je een kwestie van wennen is omdat je een andere "smartphone" bent gewent, maar als je hem onder knie hebt wil je nooit weer anders. Tenminste dat is mijn ervaring ;)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokkie
Tomtom heb ik geinstalleerd op de toestel zelf en de bestanden/mappen op sd. Het werkt perfect en vertraagd mijn toestel niet :)
Anoniem: 211891 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:07:
[...]

Kijk een ervaren gebruiker:)

Nu is mijn vraag betreffende de software hoe haal ik dat het erbeste eraf gewoon via "programma's verwijderen?

Ik heb daar bv. speeddail verwijderd maar nu staat ie nog wel op mijn "startscherm" als snelkoppeling weet jij hoe die er weer weggaat?

Daarom vraag ik mij af als ik alles verwijder dat ik niet nog ergens "losse" deeltjes tegenkom?

Tomtom applicatie moet op de PDA zelf staan toch kan niet rechtstreeks op de MicroSD?!

Groet
Pipo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FCPipo: Kijk een ervaren gebruiker:)
-> Ervaren gebruiker, ach ja ;-) Pruts ook maar wat. Meestal pakt het goed uit ;-)

FCPipo: Nu is mijn vraag betreffende de software hoe haal ik dat het erbeste eraf gewoon via "programma's verwijderen?
-> Je kunt alles verwijderen. Zie eerdere post van mij op pagina's hiervoor. Ik zou Satalite Upate laten staan. Wel handig omdat TomTom dan een snellere fix krijgt.

FCPipo: Ik heb daar bv. speeddail verwijderd maar nu staat ie nog wel op mijn "startscherm" als snelkoppeling weet jij hoe die er weer weggaat?
-> Makkie ;-) Zie post hiervoor. Via een registry aanpasing kun je hier weer calender plaatsen. Zie mijn posts door te klikken op mijn naam rechts. HIeronder nog een keer een samenvatting:

Het wijzigen van de left softkey speeddail in bijv. calendar.

To change the application launched by the Today screen Left soft key:
- HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\112\Open = "\Windows\Calendar.exe" (REG_SZ string, including quotes)
To change the title of the Left soft key:
- HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\112\(Default) = "Calendar" (REG_SZ string, no quotes)
To change the application launched by the Today screen Right soft key:
- HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\113\Open = "\Windows\Start Menu\Programs\Contacts.lnk" (REG_SZ string, including quotes)
To change the title of the Right soft key:
- HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\113\(Default) = "Contacts" (REG_SZ string, no quotes)

FCPipo: Daarom vraag ik mij af als ik alles verwijder dat ik niet nog ergens "losse" deeltjes tegenkom?
-> Nee. Zijn allemeal op zich zelf staande progjes. Wel even op de battery progjes letten. Kun je misschien ook laten staan. Onder setting. power wordt dit progje namelijk aangesproken. Heb zelf de ervaring dat als ik het today scherm zo schoon mogelijk hou (tasks, email, calender, profile en keylock) en de standaard battery icoon van eten gebruik de batterij behoorlijk lang meegaat.

FCPipo: Tomtom applicatie moet op de PDA zelf staan toch kan niet rechtstreeks op de MicroSD?!
-> Ten alle tijde op MicroSD! Immers kaartmateriaal vreet je telefoon geheugen op ;-) Er worden vedrder een aantal (kleine) files op de telefoon zelf gezet (door TomTOm Home).

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 118707 op 12-03-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
info: http://blogs.msdn.com/win...ve/2005/07/14/438991.aspx
Previously, your user data (email, contacts, calendar, settings, apps you installed, etc) were stored in RAM. RAM has the advantage of being really fast, but the significant disadvantage of needing a constant source of power for it to hold its data. Leave your device unplugged for long enough, and you'll lose all your data. Fixing that was the primary reason for moving PocketPCs to Persistent Storage.
Windows Mobile 5 apparaten beschikken allemaal over PS.

In het geval dat je je apparaat dus 2 weken zonder stroom laat liggen en je zet hem aan de lader ben je geen data of instellingen kwijt.

In principe is er geen verschil meer tussen accu half leeg of accu helemaal leeg.

WM2003 had dit nog vaak wel. Main battery empty > data op de device weg.
Vaak moest je dan backups terugzetten via backup software (bij Ipaq's werd deze meegeleverd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Anoniem: 211985 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:46:
dan bel ik iemand op, dus druk op call en dan 1 sec later staat er in het scherm: call ended
Dit heb ik ook, maar slechts zeer af en toe. Ik was nog in de veronderstelling dat ik dat zelf had veroorzaakt door per ongeluk het scherm aan te raken ofzo. Ik vind het niet zo storend, maar het hoort niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hexepeth:

Het wijzigen van de left softkey speeddail in bijv. calendar.

To change the application launched by the Today screen Left soft key:
- HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\112\Open = "\Windows\Calendar.exe" (REG_SZ string, including quotes)
To change the title of the Left soft key:
- HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\112\(Default) = "Calendar" (REG_SZ string, no quotes)
To change the application launched by the Today screen Right soft key:
- HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\113\Open = "\Windows\Start Menu\Programs\Contacts.lnk" (REG_SZ string, including quotes)
To change the title of the Right soft key:
- HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\113\(Default) = "Contacts" (REG_SZ string, no quotes)

Sorry, maar het ligt aan mij maar waar vind ik dat. Sorry ben (zo te merken) nog niet helemaal thuis ;)

Werkt Tomtom 5.21 ook met WM 5.0? (Draai inmiddels :) )

Oke ga alle E-ten software verwijderen om plaats te maken dan voor Tomtom. Is wel heel mooi dat ze er software opzetten maar maak dan ook het geheugen ietsjes groter :) :) :) :) :) :)

Bij voorbaat dank,
Pipo _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Hoezo alles verwijderen?

Je kan toch een 2 gb micro SD kaart in je toestel stoppen?

Dan hou je nog zo'n beetje 1 gb over op je kaart wanneer je tomtom met de mappen van west europa installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Het is absoluut niet nodig om alle software te installeren op het toestel. Ik heb alleen de echt belangrijke software geinstalleerd op het toestel, zoals een goede filemanager, registereditor, backupmanager, Personal Information Manager etc. Die zouden nodig kunnen zijn als je sd-card crasht of kwijtraakt en je nog wat met het toestel wil kunnen doen, zoals een backup terugzetten of je agenda bewerken. Alle toeters en bellen kun je op je sd-card installeren, zoals je navigatieprogramma, Core mediaplayer, pdf-viewer etc. Als je deze kwijtraakt is dat niet zo erg, die installeer je wel weer een keer opnieuw. Dat is i.i.g. mijn mening. Voor de werking maakt het niet uit waar je het installeert, vanaf het toestel zal het alleen wat sneller werken dan vanaf de kaart. Ik ben tot nu toe slechts 1 programma tegen gekomen dat niet goed werkte nadat het op de SD-kaart werd geïnstalleerd, maar weet niet meer welke. Het was geen heel relevant programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FcPipo: de genoemde instelling voor calender moet je in de registry aanpassen. Registry editor installeren (bijv. Resco explorer biedt een goede: www.resco.net). Vervolgens de genoemde keys opzoeken en wijzigen. Is niet zo moeilijk ;-) anders mij maar even op msn toevoegen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokkie
Q: Ik heb mijn M700 NL aantal dagen, wat me nu opvalt is dat het scherm links boven knippert. weet iemand een oplossing voor? kon niet veel vinden in het net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mokkie: heb je toevallig wat "extra" programma's op je today scherm staan? Zou kunnen proberen die met uitzondering van de standaard progjes; datum/tijd, tasks, email, agenda, lock uit te zetten. Heb je het battery progje van eten draaien? Zou je ook uit kunnen zetten en kijken of dat effect heeft. Verder kan ik mij iets herinneren van een keyboard wat door Eten wordt geinstalleerd dat die soms vervelend doet. Zou je ook kunnen deinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokkie
hexepeth: Gisteravond ging ik mee experimenteren. Het kwam door de extra programma E-ten quicklink. Ik heb het nu weggehaald, vond wel handig programma. Vooral voor de batterij indicatie.

Misschien weet jij het, een alternatief is een icoon naast de profile te plaatsen. Maar hoe kan ik het bewerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197587

de opmerking van luxian over het schuifmechanisme hebben wij ook gehad, wij hebben daar een paar kanttekningen op;

wij hebben nog geen m700 terug gezien of grote klachten gezien op de fora

zou het te maken hebben met het feit dat er een discussie is over wie nu de officiele distributeur is
luxian zegt dat zij dat zijn, maar volgens mobile point zijn zij het

zouden ze misschien zeggen dat de m700 problemen geeft omdat ze'm niet kunnen leveren en er misschien echte problemen zijn met hun contact met eten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mokkie: al diverse battarije indicators gebruikt. Ben uiteindelijk toch weer terecht gekomen bij die van E-ten. Icoon onder de klok. Anderen slurpen teveel resources. Als je een redelijk goed alternatief wilt dan kun je die van Resco (www.resco.net) gebruiken. Zit verpakt in hun exlorer uitbreiding. Kun je op je today plaatsen met naar keuze allerlei iconen voor batterij duur (apart te installeren), bijv. smiley die droevig wordt al batterij bijna leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pdatelco: vindt het schuifmechanisme juist erg robuust. Beter dan van bijv. de MDA vario. Heb dus geen negatieve ervaringen. Lijkt mij ook niet dat dit te herleiden zou zijn naar importeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
mokkie schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:46:
Het kwam door de extra programma E-ten quicklink. Ik heb het nu weggehaald
Ik heb vaker gelezen dat Quicklink voor de flikkeringen zorgt. Daarentegen heb ik Quicklink al sinds het begin erop staan en heb ik nooit flikkeringen gehad. Misschien komt het door een combinatie van quicklink met iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Hoi

kun je ook sms geluide instellen? of ben ik zo scheel dat ik het niet zie staan

en wie kan me helpen voor het instelle van wlan, ben er niet zo'n held in

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
wil iemand me eens ermee helpen, gewoon ff op weg de rest vind ik wel

chris_thissen@hotmail.com, miss makkelijker communiceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hexepeth:

Ik heb het nu veranderd daarvoor dank!!!

Nu heb ik nog een vraag dat knopje linksBOVENin kan ik die ook toewijzen weet je dat?

Ik ben nu helemaal blij!!!

Over die batterijindicator zijn er ook "gratis" proggies? weet je dat?

Of heb ik niet goed gekeken zoals gewoonlijk ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FcPipo: knopje linksboven? met GPS teken? Die kun je instellen via settings, keuze buttons (tab personal). of bedoel je windows icoon? Die kun je volgens mij niet aanpassen.

Batterij progje: http://www.modaco.com/Pau...mes-software-t243906.html

keuze: batti (mijn ervaring is dat de indicatie van oplaadstand niet helemaal goed is). Kijk maar of je het wat vindt ;-)

Overige progjes wel wat kritisch mee zijn. Werkt niet allemaal even goed.

succes!

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 118707 op 15-03-2007 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denthis: geluiden kun je instellen via settings, keuze sounds & notifications (tab personal), keuze notifications, keuze messaging: new text message. play sound aanvinken en keuze maken....

wifi hoef je niets voor te doen. simpelweg detecten via icoon rechtsonder = Wifi aanzetten. Je netwerk aanklikken en vervolgens wachtwoord invoeren als je bijv. WPA beveiliging hebt ingesteld.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Hexepeth: kun je ook net zoals de ringtones andere geluiden selecteren voor het geluid van de sms ?

wifi ga ik ff proberen, ik vond mijn internet thuis wel was ook verbonden maar kon niet surfen

dankje voor de info alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
ik heb thuis nu ff de mac adres beveiliging uitgezet nu kom ik inderdaad erop, maar kan dit ook met mac adres beveiliging weer aan ?, waar kan ik het mac adres vindne van me m700

groejtes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
ik heb het al, ik had het verkeerde mac adres te pakken van me gsm, het werkt nu dankje wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denthis: Tenzij ik je verkeerd begijpt had ik hierboven al vermeld hoe je SMS geluiden kunt instellen ;-)

Nog een keer: geluiden kun je instellen via settings, keuze sounds & notifications (tab personal), keuze notifications, keuze messaging: new text message. play sound aanvinken en keuze maken....

Wifi: goed gedacht! Natuurlijk nog je mac adres in je (draadloze) router opvoeren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212556

Trouwens mensen, indien iemand niet alle door E-TEN geleverde software wil installeren, is daar een handige manier voor:
-Voer harde reset uit (uit knop inhouden, daarna even de reset knop indrukken met je styles en deze dan beide tegelijk loslaten)
-Houd hierna de rode "beindig gesprek" knop ingedrukt tot je een vragen scherm krijgt
(dit staat allemaal in de online handleiding, PDF-style KIJK DEZE OOK EVEN NA ALVORENS MEN HIER MEE BEZIG GAAT)
-Hierna krijg je een scherm dat er 23 progs zullen worden geinstalleerd met een scherm dat aftelt van 3 naar 0 voordat deze installaties beginnen.
-Indien men tijdens dit aftellen de camera knop ingedrukt houdt, krijg men de melding dat de installatie is afgebroken en heeft men een "schone" versie.

LET OP: weet niet hoe het precies zit met behoud van bestanden/instellingen, dus maak altijd even backup!

Nu heb ik ook nog een vraag, indien ik een sms verstuur gaat die van mij altijd trillen bij de melding dat ie verzonden is, heeft iemand kunnen vinden waar je dit uit kan zetten, indien mogelijk?

edit:
heb al beetje zitten pielen en volgens mij heb ik het al gevonden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 212556 op 15-03-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Hexepeth: ik bedoel iets anders:

Je kunt ringtones toevoegen bv een mp3 toevoegen zodat je die als ringtone kunt gebruike, is dit ook mogelijk voor een sms ?

want bij sms krijg ik een andere lijst van ringtones dan de ringtones voor incoming calls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hexepeth:

Topper!!!!!!!!!

Het gaat super......ik heb geen vragen meer :(

Maar zal cker regelmatig nog dit forum gaan bezoeken.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Ik SMS vrij veel, maar het is mij opgevallen als ik een SMS stuur die uit meer dan 1 SMS bestaat, dat ik wel een ontvangst rapport krijg, maar dat het bericht niet aankomt.

Meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokkie
Bedankt voor de battery meter!!

Ik zie overal registry, maar waar kan ik regedit vinden? moet ik perse een software voor installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denthis: De ringtones in <device>\windows\rings kopieren. Tevens naar \windows. De ringtones kun je vervolgens selecteren in sounds. Volgens mij kun je mp3 niet gebruiken. Dus even converteren naar wav of mid. Anders even mee experimeteren of mp3 wel te vinden is als je alles in \windows zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LuBjez: dat kun je instellen onder sound and notifications: settings, keuze sounds & notifications (tab personal), keuze notifications. vibrate ontvinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212556

Ja dat dacht ik eerst ook Hexepeth, maar volgens mij kan dat daar alleen voor inkomende tekstberichten en niet voor de melding dat hij verzonden is.

Thx anyway, heb wat zitten pielen en volgens mij doet ie het nu niet meer :)

Trouwens voor mensen die zich irriteren aan het opspringende soft keybord:

http://personales.ya.com/beemer/nullkeyboard.htm

Ideaal!

Verder mensen nog tips voor progjes?
Ikzelf heb installed:
- spb pocketplus
- spb backup
- spb insight
- resco explorer
- resco photo viewer
- tcpmp
- nullkb
- pocketwijzer 2007

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 212556 op 16-03-2007 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
ik heb het geprobeerd hezepeth, met wav en mp3 bestanden ik krijg ze wel in de lijst bij de smstones, maar ik kan ze niet beluisteren in dat menu, dus denk dat ze het ook niet doen als ik een sms krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
check de nieuwe Glofiish X800

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/7529_2.jpg

Pluspuntjes:
+ ultra dun
+ 2MP camera met autofocus
+ VGA resolutie
+ HSDPA
+ Windows Mobile 6
Helaas heeft die geen Qwerty keybaord aan boord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 01:02
Laat Eten eerst maar eens de bugs (Camera!) uit de M700 halen en de beloofde WM6 rom update voor de M700 releasen voor alweer een nieuw model te releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:50
Database freak schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 00:57:
[...]

Laat Eten eerst maar eens de bugs (Camera!) uit de M700 halen en de beloofde WM6 rom update voor de M700 releasen voor alweer een nieuw model te releasen.
Waar staat dan dat Eten een upgrade beloofd naar WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Vraagje

als ik een sms type en tik dan het woord "wel" dan maakt me m700 er automatisch "we'll" van, hoe kan ik dit verandere dat hij dat niet doet, of alleen nederlandse woorde gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:10
^ Start > Settings > Personal > Input > Word Completion > Replace text as you type uit ;)

Vraagje van mijzelf: ik heb een Orange sim-only + GPRS abo. Het probleem: wanneer ik GRPS wil gebruiken laat het bereikicoontje zien dat er geprobeerd wordt een verbinding te maken, maar na enkele seconden krijg ik een piepje en wordt de poging afgebroken. Het irritante is dat er geen foutmelding tevoorschijn komt. De vraag: waar kan de fout zitten? De verbindingsinstellingen staan goed.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
dankje wel

nog een vraagje :)

is het mogelijk doormiddel van 2 keer tikke op een bestand of mapje dat hij dan geopent word in plaats van 1 keer tikke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ik hoorde iets over de opvolger van de M700, namelijk de M900.
Kan iemand mij hier meer over vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
is er iemand met een nl handleiding van de m700

en die miss wil door mailen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212775

Hallo

Wie wil me helpen bij het configureren van de WLAN, ik heb begrepen, dat je een programmaatje als Hitchhiker kunt gebruiken, zijn er ook nog andere programma's ? Maar is dat wel noodzakelijk ?
Ben sinds kort in het bezit van de Glofiish M700 en nog niet echt thuis in het gebruik van dit prachtige apparaat met zijn vele mogelijkheden.
Graag wel stap voor stap, want zoals gezegd nog maar pas beginnend.
Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hexepeth :

Heb nog 1 vraagje aan je :)

Als ik een bestandje krijg via BT dan zegt ie onvoldoende geheugen. Ik neem aan dat ie dat op het toestel wil zetten, hoe kan ik het wijzigen naar het MicroSD kaartje weet je dat (of iemand anders)

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
Denthis schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:01:
is het mogelijk doormiddel van 2 keer tikke op een bestand of mapje dat hij dan geopent word in plaats van 1 keer tikke.
Met de standaard explorer niet, maar met bijvoorbeeld Total Commander wél.
Denthis schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:58:
is er iemand met een nl handleiding van de m700

en die miss wil door mailen ?
Er is geen NL handleiding :'(. Op de site van E-ten is de manual wel in verscheidene andere talen beschikbaar.
Anoniem: 212775 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:48:
Wie wil me helpen bij het configureren van de WLAN, ik heb begrepen, dat je een programmaatje als Hitchhiker kunt gebruiken, zijn er ook nog andere programma's ? Maar is dat wel noodzakelijk ?
Lukt het niet met de Wireless Manager? Enige wat ik apart vond was dat je WiFi eerst aan moet zetten voordat je 'm kan configureren, maar verder was alles vrij recht-toe-recht-aan :)
Anoniem: 211891 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:07:
Als ik een bestandje krijg via BT dan zegt ie onvoldoende geheugen. Ik neem aan dat ie dat op het toestel wil zetten, hoe kan ik het wijzigen naar het MicroSD kaartje
In de Bluetooth settings kan je onder het tabje 'FTP' instellen welke map je wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
Sinds de laatste 2 dagen heb ik problemen met me activesync.

Geen idee hoe ik het oplos. Me PC zegt onbekend apparaat.

Heb al harde en normale resets gedaan, maar ik blijf het probleem houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192669

Even alle problemen op een rij,

- Camera geeft lichte strepen in de foto bij kunstlicht
- Secundaire LED's op het keyboard zijn niet verlicht

Dit zijn nu de meest gangbare problemen van dit toestel op dit moment of zijn er meerdere? Ik hoor dit graag dan kan ik de lijst aanvullen.

Gaat er uberhaupt nog iemand een TS maken?

EDIT: Wat uitgebreidere TS met evt. software, problemen, instellingen etc etc.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 192669 op 24-03-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
wat is ts ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192669

Topic Starter een goed voorbeeld van een mooie TS is dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131548

Djerique schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:18:
Ik hoorde iets over de opvolger van de M700, namelijk de M900.
Kan iemand mij hier meer over vertellen...
http://msmobiles.com/news.php/6174.html

Maar had je wellicht al gelezen. Lees op wat Duitse fora 'herfst 2007' maar die gok durf ik zelf ook wel te nemen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Tada :) Daar dan verder graag! :Y)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.