E-ten Glofiish M700 (Smartphone/GPS/Keyboard)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 7.998 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-08 15:32
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:45:
Nu maar afwachten of de speakerphone werkelijk brak is, of toch voldoet.
En hoe de kwaliteit is van het schuifmechanisme & toetsenbord... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 18:13
nl1bzw schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:18:Ik neem aan dat dit wel de engelse versie is?
Dat klopt, de Nederlandse versie komt later.
Da_Vinz schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:38:
MMmmm.. dan zou ie bij smartphonestunts.nl ook toch wel deze week moeten komen.
Als ik het goed heb begrepen bestelt Smartphonestunts via Luxian en is dat niet de officiële importeur. Gsmtrack bestelt via mobile-point en dat is wel de officiële importeur. Ik kan me dus voorstellen dat de beide winkels niet noodzakelijkerwijs op hetzelfde moment leveren. Ik hoop voor jou dat hij ook snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-08 16:52
Een bericht van Algebeld:

Beste meneer Lucas,

De eerste zending toestellen is vandaag aan ons verstuurd. Helaas weten we niet
de exacte aantallen en is het even afwachten hoeveel we er binnen krijgen. U
ontvangt direct een mail als de telefoon verstuurd wordt. Ik hoop u hiermee
voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Algebeld - Klantenservice

Dusss... :S Nu maar hopen!

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deechtewber schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:44:
[...]

Dat klopt, de Nederlandse versie komt later.

[...]

Als ik het goed heb begrepen bestelt Smartphonestunts via Luxian en is dat niet de officiële importeur. Gsmtrack bestelt via mobile-point en dat is wel de officiële importeur. Ik kan me dus voorstellen dat de beide winkels niet noodzakelijkerwijs op hetzelfde moment leveren. Ik hoop voor jou dat hij ook snel komt.
Volgens mij zijn zowel mobile-point als luxian beide officieel distributeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 18:10
Degene die een M700 krijgt, mag wel controleren of hij ook last heeft van problemen die in dit topic vermeld staan. Problemen met laden, de camera en de speakerfunctie worden daar genoemd. Ik ben benieuwd, want het is een interessant toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht... tot half 10 waren we hier met zijn 3en thuis... geen postbode gezien of gehoord (vanaf half 8 was er iemand op).

Kijk ik kwart voor 10 in de brievenbus... ligt er zo'n laf briefje dat er niemand thuis zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem binnen.......YEAHHHHHHHH..... :*) :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 15:33
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:13:
Zucht... tot half 10 waren we hier met zijn 3en thuis... geen postbode gezien of gehoord (vanaf half 8 was er iemand op).

Kijk ik kwart voor 10 in de brievenbus... ligt er zo'n laf briefje dat er niemand thuis zou zijn...
Kut is dat... Ik krijg ook altijd de postbode als ik net 10 minuten voor een boodschap de deur uit ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:36:
Volgens mij zijn zowel mobile-point als luxian beide officieel distributeur.
Getriggered door dit draadje dat meer vragen oproept dan dat het beantwoordt heb ik gemaild naar Etencorp.com in Taiwan. Die mail is uiteindelijk via Mobile-point uitgekomen bij mobilitystore.nl, die hem aan mij hebben beantwoord. Volgens Mobilitystore is Mobile-point de officiële importeur. Ik zou zeggen, ga het vooral zelf na, als je het zeker wilt weten. Overigens vind ik het wel slecht dat etencorp daarover niet zelf uitsluitsel geven op hun site.

De postbode komt hier helaas altijd pas 's middags, dat wordt nog een lange dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:57:
Ik heb hem binnen.......YEAHHHHHHHH..... :*) :*) :*) :*)
En. hoe issie... fotoos.. .review... :9
Volgens deze link is smartphonestunts wel degelijk een officiele e-ten dealer:
http://www.e-ten.nl/where.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Da_Vinz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:44:
Volgens deze link is smartphonestunts wel degelijk een officiele e-ten dealer
Als je even het linkje leest dat ik heb gepost. Daarin wordt beweerd dat www.e-ten.nl niet onder beheer is van e-ten Taiwan, maar van Luxian. Zij hebben hun eigen netwerk van winkels. Ik zeg absoluut niet dat er iets mis is met Luxian, ik zeg alleen dat ik heb begrepen dat mobile-point de officiële importeur is. Maar laat iemand anders het ook maar navragen in Taiwan. Een beetje duidelijkheid op dit punt kan geen kwaad denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[img]Geachte forum schrijvers, goed nieuws....!!!!
Ik heb hem net rond 11.00 ontvangen.

Mijn eerste indruk was...WAAAAAAUUUWWWWW....
Toestel voelt niet plastic achtig aan eerder goed stevig.....(Kan hem niet testen want moet 8 uur laden) Alleen jammer van de stylus zit verkeerd, als ik de kap voor de batterij gedeelte wil afhalen moet eerst de stylus eruit, als je het vergeet zit je me toch te kloten....zoals ik......:)
De geleverde oordopjes zien er cheap uit, hoppelijk goed van kwaliteit.
Geleverde hoesje zit er stevig en goed van kwaliteit uit, alleen niet mijn smaak.....
Verder zit er in de doos de usb kabel en een cdrom met software en outlook 2002 bij en als laatste en belangrijkste de garantie kaart van ETEN bij..

Voor foto's, heb ze gemaakt maar geen site om te plaatsen.....Wil ze wel mailen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:14:
Voor foto's, heb ze gemaakt maar geen site om te plaatsen.....Wil ze wel mailen......
Je kunt gratis een fotoalbum aanmaken op bv. www.zoom.nl/album.
Als je even het linkje leest dat ik heb gepost. Daarin wordt beweerd dat www.e-ten.nl niet onder beheer is van e-ten Taiwan, maar van Luxian. Zij hebben hun eigen netwerk van winkels. Ik zeg absoluut niet dat er iets mis is met Luxian, ik zeg alleen dat ik heb begrepen dat mobile-point de officiële importeur is. Maar laat iemand anders het ook maar navragen in Taiwan. Een beetje duidelijkheid op dit punt kan geen kwaad denk ik.
Op dit moment interesseert me dat niet zoveel... ik wil gewoon m'n phone snel hebben... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Toestel voelt niet plastic achtig aan eerder goed stevig.....(Kan hem niet testen want moet 8 uur laden)
Mag je het toestel dan niet aan staan????? Als je hem aanhebt maar wel aan de lader dan mag je hem toch wel gewoon gebruiken ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Da_Vinz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:29:
Op dit moment interesseert me dat niet zoveel... ik wil gewoon m'n phone snel hebben... :P
Haha, same here! Deze dag duurt erg lang. M'n 2GB micro sd-kaartje is al binnen...
Da_Vinz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:43:
Als je hem aanhebt maar wel aan de lader dan mag je hem toch wel gewoon gebruiken ?????
Bij de meeste apparaten met accu's wordt aangeraden om niet tegelijkertijd op te laden en te gebruiken, aangezien de accu daar 'lui' van wordt. Over of dat waar en relevant is kun je lang discussiëren. Feit is dat mijn huidige Nokia regelmatig in de carkit een beetje wordt bijgeladen en dat mijn accu veel sneller is overleden dan de accu's van collega's die even oud zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/user/BT73/M700/

Voor foto's die ik genomen heb heel snel.....sorry voor de kwaliteit..ben geen fotograaf..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://album.zoom.nl/user/BT73/M700/

Ik weet niet of de link goed is doorgekomen....
Nog een keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Haha, same here! Deze dag duurt erg lang. M'n 2GB micro sd-kaartje is al binnen...
Ja ik heb hem ook al binnen. Zonder zo'n kaartje kun je nog niet erg veel met de phone. Helaas heb ik nog steeds geen email dat de phone verzonden is... dus bij mij duurt waarschijnlijk deze hele week lang....
Voor foto's die ik genomen heb heel snel.....sorry voor de kwaliteit..ben geen fotograaf..;)
Kwaliteit is goed genoeg....... om te herkennen dat het een m700 is... :P Maar ben wel jaloers. Ga je ook aan de slag met wisbar advance enzo om een custom theme te maken ? Ben benieuwd hoe makkelijk/snel dat gaat (heb nooit een pda gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Ben jalours!!!! _/-\o_
Super apparaatje!

Waar heb je deze besteld dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
8 uur totaal niets te doen en dat zijn je beste foto's? ;)

Toestel "uit" vragen:
1. Hoe is het schuifmechanisme? Kan het wel tegen een stootje of ben je bang dat je binnen een jaar het scherm in handen hebt :+
2. Is het toetsenbord fatsoenlijk? Dus zijn de toetsen groot genoeg in verhouding met je vingers en kun je dus wel een beetje relaxt typen zonder dat je met je vingers (duimen) op 2 of meer toetsen tegelijk zit te duwen. En gaan de toetsen niet te moeilijk/makkelijk?

Ik weet het...wazige en moeilijk te beoordelen vragen.

@Daluca: GSMtrack.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_Vinz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:58:
[...]

Ja ik heb hem ook al binnen. Zonder zo'n kaartje kun je nog niet erg veel met de phone.
Hoezo?
ik krijg mijn M700 morgen binnen, moet ik nu nog snel even een micro kaartje kopen? Er zit toch standaard wel een kaartje bij...

Waarom heb jij een 2 Gig gekocht, 1 gig niet groot genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
Die van mij komt ook morgen binnen!, net bericht gehad van algebeld.nl :D

Ben idd wel benieuwd naar de kwaliteit van de behuizing ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de vragen te beantwoorden vaan aantal forumschrijvers...
Schuifmechanisme ziet er stevig uit maar ja hangt af hoe je hem gebruikt natuurlijk en ja je hebt er 2 jaar garantie op he.........schuifmechanisme open en je laat het 1 x vallen heb je 2 mobiele pda's denk ik....:)
Toetsenbord ziet er heeel netjes uit toetsjes zien er groot genoeg uit om met 2 vingers te kunnen typen.....Voor 10 vingers is het een beetje te klein als je dat wou weten......
Voor nou zoveel van mij want moet nog 3 uur wachten totdat de M700 helemaal opgeladen is...kan ik hem echt uit testen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:35:
[...]

Hoezo?
ik krijg mijn M700 morgen binnen, moet ik nu nog snel even een micro kaartje kopen? Er zit toch standaard wel een kaartje bij...

Waarom heb jij een 2 Gig gekocht, 1 gig niet groot genoeg?
Tomtom heel west-europa past net niet op 1 gb, vandaar de 2gb. Maar ik wil toch iGo en miomaps proberen als navi-system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag van mij aan smartphone gebruikers.....
Heb je echt een screenprotector nodig........?????
Want ik raak gefrustreerd doordat het me maar niet lukt die protector fatsoenlijk erop te krijgen....!!!
Graag advies hoe ik het beste kan plaatsen zonder dat ikstof of bubbels zie op me scherm....???

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Jaaaaa, ik heb hem binnen! Even wat fotootjes geschoten alvorens hem aan de lader te hangen. Eerste indruk: solide apparaat, mooi ontwerp, maar daarover kun je van mening verschillen natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smitwb/m700/Img_0092small.png Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smitwb/m700/Img_0093small.png Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smitwb/m700/Img_0094small.png Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smitwb/m700/Img_0095small.png Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smitwb/m700/Img_0096small.png Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smitwb/m700/Img_0097small.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt de bijgeleverde acculader de brede platte aansluiting aan de onderkant of de mini-USB ernaast? Wil er namelijk een autolader bij bestellen, maar die gebruikt de brede platte aansluiting, terwijl ik ook autoladers vind die gebruik maken van de mini-USB aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Waar blijven alle fotoos van m700's die aan staan... :P

Zijn er al mensen aan het experimenteren gegaan met wisbar advance oid waarmee je je today screen kunt verfraaien.. ? Vandaag nog steed geen email van smartphonestunts gehad dat ie verstuurd is... hopelijk morgen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste BT73, kun je vertellen waar je jou m700 besteld heb, en wanneer voordat je niet meer berijkbaar bent (volgens mij zijn de 8 uur oplaadtijd bijna om).
Ik heb de mijne rond eind december besteld via 2call, ze zeiden dat ik 'm over 2 a 3 weken kon verwachten (what the F*ck) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marqvds
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-08 08:02
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:43:
Beste BT73, kun je vertellen waar je jou m700 besteld heb, en wanneer voordat je niet meer berijkbaar bent (volgens mij zijn de 8 uur oplaadtijd bijna om).
Ik heb de mijne rond eind december besteld via 2call, ze zeiden dat ik 'm over 2 a 3 weken kon verwachten (what the F*ck) ;(
Ik heb hem zojuist bij Smartphoneshop.nl besteld waar hij nog op voorraad is.
Ben benieuwd!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 17:40: Gebruikt de bijgeleverde acculader de brede platte aansluiting aan de onderkant of de mini-USB ernaast?
De lader maakt gebruik van de mini-usb aansluiting. De brede aansluiting aan de onderkant is het slot voor de micro sd-kaart.
Da_Vinz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:27:
Waar blijven alle fotoos van m700's die aan staan... :P
De mijne is pas eind van de avond volgeladen en morgen moet er weer gewoon gewerkt worden. Ook ik zal dus nog even moeten afwachten. Het programma dat je noemt zegt me niets, dus dat zal ik waarschijnlijk niet gaan installeren.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:43:
Beste BT73, kun je vertellen waar je jou m700 besteld heb
BT73 heeft hem, net als ik, gekocht bij Gsmtrack.nl. Ikzelf heb hem daar vorige week dinsdag besteld. Ik denk dat ze nu echter wel op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
marqvds schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:58:
[...]

Ik heb hem zojuist bij Smartphoneshop.nl besteld waar hij nog op voorraad is.
Ben benieuwd!!!!
Daar heb ik hem een maand geleden al besteld. Hoe kom je erbij dat hij daar op voorraad is ???? Op de site is de status "Vanaf 3e week verwacht". Ik heb gister nog mail van hen gehad, dat ze hem deze week verwachten op te sturen. Dus hopelijk heb ik hem snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonavep
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 00:25
ULTRA MicroSD kaart of gewone MicroSD kaart

Ook ik heb een E-ten M700 besteld (bij 2call dus moet denk ik nog even wachten) maar ik vraag mij af of je nou beter zo'n snelle ULTRA MicroSD kaart van Sandisk kunt nemen of dat een "gewone"MicroSD" kaart snel genoeg is.

Iemand ervaring mee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonavep schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:46:
ULTRA MicroSD kaart of gewone MicroSD kaart
Ik heb bij de shops informatie ingewonnen. Voor de E-ten schijnt een gewone MicroSD kaart prima te voldoen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Een vriend van mij heeft een ULTRA SD-kaart gekocht bij z'n X500. Deze zou sneller moeten zijn. Maar volgens mij haal je die snelheid er alleen uit als je een card-reader gebruikt. Hij kon met 200-300 kb/sec via de usb kabel naar z'n telefoon kopieeren. Ik heb daarom een gewone micro sd kaart gekocht (ik verwacht dat die even snel zal zijn). Anders betaal je al snel 15,= meer terwijl je (als je de kaart in je telefoon gebruikt en niet in een cardreader) geen snelheidsverschil merkt.

Ik zou dus voor de gewone variant gaan. Maar ik kan het je pas met zekerheid vertellen als ik mijn phone binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruneelm
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-08 22:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Omdat ik niet goed wordt van de levering van deze telefoon ben ik overgestapt naar de x500... Ik heb net mijn bestelling gewijzigd!

Het enige verschil met dit toestel is het uitschuifbare toetsenbord. Jammer, maar daarentegen is het weer 1 ding minder wat kapot kan! ;)

Nog even over de webshop Algebeld.nl: Omdat ik veel mensen al heb horen klagen over dit bedrijf wil ik het volgende kwijt: Ik ben zeer te spreken over de manier hoe dit bedrijf contacteerbaar is via telefoon. De manier van orderbehandeling is ook perfect! Qua levering kan de communicatie beter en ik vind het slecht van de distributeur van E-TEN dat de levering zo ongeordend verloopt. Hierdoor zijn de webshop de dupe en dus wij...

Succes met de M700... Ik blijf natuurlijk wel meekijken binnen deze topic ook al ben ik nu een M700-n00b en een 1337-X500 gebruiker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem binnen. Hij voelt degelijk aan. :*)
Ook de 2 gig microSD kaart is binnen! Gister aan het eind van de dag pas besteld, ongelovelijk!

Echt heel mooi kan ik hem niet vinden. Iets te lomp. :| De X500 ziet er (mijn mening) mooier uit. Maar ik heb het toetsenbord nodig... Ik kan niet wachten tot ik hem aan mag zetten! (Dat heb ik hier vaker gelezen)

Ik ben super benieuwd naar de geluidskwaliteit van zowel gewoon bellen als de speakerphone. Hier ben ik erg kritisch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn review na paar uur gebruik.....

Ik kon me M700 gisteren bijna de raam uit gooien van stress....want had net als bij de X500 sim unknown problem, reset uitgevoerd...batterij uit sim eruit...en alles weer erin....was ook de oplossing niet.....Toen een echte HARDE reset....en ja alle probleem opgelost en gelukkig niet meer de sim unknown problem gehad....
Zoal jullie zien op de volgende site waar ik foto's heb..

http://album.zoom.nl/user/BT73/M700/

heb ZILVER THEME toegepast, tomtom 6 geinstallerd, sktools, netfront, backup software geinstalleerd...en geen 1 probleem ermee gehad,
WIFI werkt snel en goed...kan zelfs in me bed internetten via de wifi van de buuren......
alleen krijg ik sjphone met voipbuster niet te werken.....
Dus na die HARDE RESET echt een TOP toestel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Hoi Hoi, Krijg 'm waarschijnlijk over 2 werkdagen binnen :9
Ik denk dat 2call een RUIME buffer had genomen met die 2 a 3 weken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Ik kon me M700 gisteren bijna de raam uit gooien van stress....want had net als bij de X500 sim unknown problem, reset uitgevoerd...batterij uit sim eruit...en alles weer erin....was ook de oplossing niet.....Toen een echte HARDE reset....en ja alle probleem opgelost en gelukkig niet meer de sim unknown problem gehad....
Dus je hebt niet die patch geinstalleerd die er voor de x500 is voor het SIM unknown probleem ? Gewoon een hard reset was genoeg ? Hoe doe je eigenlijk een hard reset ?

Verder klinkt het heel goed :) Als je trouwens nog meer fotoos wilt posten, er zijn proggies waarmee je screenshots kunt maken van je PPC scherm. Dat zie je misschien iets beter dan gewone fotoos. Verder ben ik heel benieuwd hoe je het toestel ervaart na enkele dagen gebruik :)

Welke rom versie heb je eigenlijk ?? Ook een 300 versie ???

Helaas zelf nog steeds geen bericht van smartphonestunts gehad dat ie verstuurd is. Mijn volgende phone koop ik ook bij GSMtrack.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_Vinz....

Harde Reset =

"Aan/Uit" knop plus met stylus "Reset" knop samen indrukken daarna meteen "Telefoon gesprek beindig" knop ingedrukt houden totdat je een scherm ziet verscheinen van alles verwijderen en opnieuw installeren dan de "Yes" knop ingedrukt houden totdat je YES ziet verscheinen..en dan de telefoon zijn gangetje laten gaan en de vragen opnieuw beantwoorden.......

Rom = Versie 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Net heb ik even gebeld met smartphonestunts. De eerste levering van de M700's is wel binnen alleen zijn die al verstuurd naar mensen die hem eerder besteld hadden dan ik. Van de volgende levering komt er hoogstwaarschijnlijk wel 1 naar mij, maar die komt waarschijnlijk pas vrijdag of maandag (22e).

Dus nog een paar nachtjes geduld... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Ik lees op howardforums dat er mensen zijn die klagen dat sommige toetsaanslagen niet door komen (alsof de toets niet ingedrukt wordt). Dit zou dan niet aan de hardware liggen maar aan de software die het device langzaam maakt...
I am noticing this on MANY Windows Mobile 5 devices. Every Universal I have used, the Dash, Blackjack, and a few others that I can't recall the names of right now, all had issues with skipping letters that were typed properly. It only happens when I am typing quickly but it is NOT due to me missing keys or hitting the wrong keys. It is almost as if the devices are having trouble keeping up when I type. I have posted about this a few different times and I rarely get many responses or any information from people about it.
Hebben degene die al hun m700 hebben hier ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vanmorge opgehaald op postkantoor, heledag op laten laden, nu beetje aant spelen.. alleen elke keer als ik internet explorer opstart pakt die automatisch gprs terwijl ik verbinding heb met draadloos netwerk.

Als ik gprs connectie verwijder dan lukt het wel.. maar zie het nie zitten om deze elke keer te verwijderen. Iemand al ontdekt hoe je automatisch wifi kan laten pakken ?

Heb trouwens t-mobile kaartje erin zitten.

Voor de rest bevalt hij echt goed. Voelt goed stevig aan, screenprotector ging er bij mij makkelijk op zonder luchtbelletjes. Morgen komt de eerste echte testdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een leuke SIP acoount software, om met voipbuster over de M700 te bellen via je je wifi....???????????

SJPHONE werkt niet.......

Dus iemand alternatieven
????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:41
x-lite, is kleinder dan SJPhone, maar beetje lastig in te stellen en op mijn Vario II werken beiden niet goed. Via wifi heb ik het nog niet geprobeerd, maar via UMTS is het door vertraging niet te doen. Via Edge op de M700 lijkt me dus helemaal niets te worden. Anyway, x-lite kun je vinden op xda-developers, dus kijk daar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah, mjah... hele tijd dit topic meegelezen, maar aangezien da_vinz nu zegt dat ie besteld heeft bij SPS en pas later binne krijgt, omdat de eerste zending al weg is, vroeg ik me af: wanneer heb jij hem besteld?

ik heb hem 23 december besteld, dus als jij heel veel eerder bent geweest ben ik goed de lul.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik toetsbeveiliging aanzet bij dit toestel? Het liefst zou ik lang de rode endknop indrukken om het te regelen, maar het is mij nog niet gelukt.

Ik wordt gek van die voicecommand die steeds aangaat als ik op het knopje hiervoor aan de zijkant druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:51:
mjah, mjah... hele tijd dit topic meegelezen, maar aangezien da_vinz nu zegt dat ie besteld heeft bij SPS en pas later binne krijgt, omdat de eerste zending al weg is, vroeg ik me af: wanneer heb jij hem besteld?

ik heb hem 23 december besteld, dus als jij heel veel eerder bent geweest ben ik goed de lul.......
Ik heb 21 december een email gehad dat al mijn spullen goed ontvangen waren enzo. Ik weet niet hoe groot de leveringen telkens zijn, maar er niet eens met zekerheid gezegd dat ik er 1 toegestuurd krijg van de volgende levering. Maar hopelijk krijg ik er snel 1....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm vandaag gekregen, ff wennen van een smartphone naar een PDA. Maar heb verder nog geen gebreken ondekt. Kan niet anders zeggen dan "beauty"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnnn... ik ben dus zeg maar een klein weekje later geweest met mn bestelling, want die is pas na kerst in het bestand opgenomen... dan kan het nog wel even aanlopen.................. najaaaa.... we prepayen nog maar wat :lol:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:41:
Heb 'm vandaag gekregen, ff wennen van een smartphone naar een PDA. Maar heb verder nog geen gebreken ondekt. Kan niet anders zeggen dan "beauty"
Pocket PC! (Phone Edition) ;)

Mijn bankrekening is ook geplunderd onderhand... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
Kan iemand vertellen of de TMC functie goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deechtewber schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:04:
[...]

Getriggered door dit draadje dat meer vragen oproept dan dat het beantwoordt heb ik gemaild naar Etencorp.com in Taiwan. Die mail is uiteindelijk via Mobile-point uitgekomen bij mobilitystore.nl, die hem aan mij hebben beantwoord. Volgens Mobilitystore is Mobile-point de officiële importeur. Ik zou zeggen, ga het vooral zelf na, als je het zeker wilt weten. Overigens vind ik het wel slecht dat etencorp daarover niet zelf uitsluitsel geven op hun site.

De postbode komt hier helaas altijd pas 's middags, dat wordt nog een lange dag...
Het volgende antwoord ontvangen van Luxian:
Zowel Mobile Point als wij zijn distributeurs van E-TEN Glofiish producten. Wij importeren/distribueren E-TEN producten sinds Maart 2005 en Mobile Point sinds afgelopen Juli.

Alle door ons geleverde E-TEN producten worden door E-TEN gegarandeerd voor een periode van twee jaar en het is absoluut niet waar dat de door ons geleverde toestellen niet door E-TEN ondersteund zouden worden. De genoemde E-TEN garantiekaart is een door Mobile Point zelf geproduceerde kaart en niet door E-TEN Corporation zelf. Iedere distributeur regelt de garantie, service en support op zijn eigen manier en voor eigen kosten (behalve garantiedelen want die worden door E-TEN vergoed). Zoals je op onze website (www.e-ten.nl ) kunt lezen op de Supportpagina worden de door ons geleverde toestellen voorzien van een registratie en sticker zodat wij de herkomst van het toestel en de daarbij horende gegevens kunnen vaststellen. Hierdoor krijgen deze klanten optimaal support en ondersteuning via onze dealers en Club E-TEN (www.ClubE-TEN.com ) waar wij nauw mee samenwerken.

Mobile Point probeert ons bedrijf op diverse manieren zwart te maken door onwaarheden en verkeerde informatie te verspreiden, hetgeen getuigd van de zwakke positie van dit bedrijf. Men kan of durft geen eerlijke concurrentie aan te gaan, ondanks ons aanbod om eventueel samen te werken. Dit zou in ieder geval de klant, de dealers en het merk ten goede komen.

De reden waarom wij nog niet de nederlandstalige toestellen leveren is het feit dat alleen het Windows Mobile 5 deel in het Nederlands is en de rest in het Engels. Daarnaast is de Nederlandstalige versie beperkter in functionaliteit en zijn er nogal wat gebruiksproblemen mee. Verder is de ondersteuning van de Engelstalige versie wat betreft firmwareupdates veel sneller en E-TEN brengt vaker dan andere merken firmwareupdates uit omdat dit noodzakelijk blijkt.

Vertrouwende je hiermee wat duidelijkheid te hebben gegeven in de werkwijze van zowel Mobile Point als ons bedrijf. Indien je verdere vragen of informatie wenst, dan verneem ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrenzyFreak schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:37:
[...]

Pocket PC! (Phone Edition) ;)

Mijn bankrekening is ook geplunderd onderhand... :9
PDA of Pocket PC, wat maakt het verder uit.
Iedereen weet wat je er mee bedoeld, toch? maar idd je hebt gelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
hoe staat het met de afmetingen van de M700?
vallen die tegen of mee,
heb nu een smartphone (motorola mpx220)
en zie een beetje op tegen de grote van de M700
vinden jullie het goed te doen, of past hij bijna niet in je broekzak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer leuk ding ik ben hier ook erg geintresseerd naar. Echter las ik iets over bellen via WiFi. Is het mogelijk om op dit toestel Skype te installeren en zo naar vrienden die ook via Wifi te bereiken zijn (gratis) te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:36
Als het goed is wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat WiFi bellen schijnt nogal tegen te vallen, heb gehoord van zowel de X500 als de M700, maar in theorie zou t te doen moeten zijn, maar zeker niet aangezien de m700 bijv. al geen umts heeft... is het via dat al te traag, als je ergens binnen het bereik van een normaal WLAN netwerk zit, en skype wil fatsoenlijk draaien, zou het te doen moeten zijn, imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:56:
hoe staat het met de afmetingen van de M700?
vallen die tegen of mee,
heb nu een smartphone (motorola mpx220)
en zie een beetje op tegen de grote van de M700
vinden jullie het goed te doen, of past hij bijna niet in je broekzak?
Tja wat zal ik zegen, de M700 is wel wat groter dan de mpx, ongeveer qua grote van een 5 euro briefje (natuurlijk niet de zelfde dikte 8)7 ). De mpx was mijn telefoon voor de m700 maar ben blij dat ik 'm niet meer hoe te gebruiken, dat ding liep constant vast( zie Motorola MPx220 Smartphone topic deel 1 en 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Heb mijn E-ten nu reeds een weekje, en heb hem in een minder druk moment uit de verpakking gehaalt en de hele nacht geladen.

Ik heb er zonet mijn oude gegevens op overgezet, en een TomTom6 navigator mobile pakket opgezet.
Hier bij heb ik wel een klein probleempje, hij zegt dat er geen GPS-apparaat te vinden is, nochtans zit deze ingebouwd, ongetwijfeld ligt deze bij een instelling, maar zou niet direct weten hoe deze te configureren.

Iemand reeds gelukt?

EDIT => Is dus reeds gelukt, je moet gewoon AGPS selecteren bvoor de tomtom-users onders ons

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk kan ik de M700 deze week verwachten.

Aangezien het om de UK versie gaat, vroeg ik me af hoe dat programma heet om een Nederlandse woordenboek te krijgen bij bijvoorbeeld een SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
Waarom is de hype rond dit toestel niet zo groot? Het is toch bijna de ideale telefoon, met bijna alle opties (geen UMTS is wel een groot gemis). Als mensen over twee maanden nog tevreden zijn met de telefoon, dan schaf ik mij er ook één aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr.Vulcano op 21-01-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Nou, ik heb hem nu bijna een week en dit zijn mijn ervaringen:

het toestel heeft mijn verwachtingen overtroffen, ik ben er erg blij mee. De belkwaliteit vind ik prima, bijna net zo goed als mijn Nokia 6230i. De personen aan de andere kan van de lijn zouden echter graag een iets harder geluid hebben. De GPS heeft bijzonder snel een fix en werkt snel en foutloos. Mijn M700 werd geleverd zonder oplader voor in de auto. Volgens de verpakking moest die er wel bijzitten. Een mailtje naar Gsmtrack, en de volgende dag lag hij in de bus, fijne service.

Wat zijn dan de minpuntjes? De simcard unknown melding heb ik nu ook twee maal gehad. Beide keren was een reboot genoeg om het probleem te verhelpen. Dus even de accu eruit, of gebruik maken van GSpocketMagic o.i.d.
De Wifi instellingen worden bij mij niet onthouden bij een soft reset, wat natuurlijk heel irritant is. Volgens dit draadje zal hiervoor echter binnenkort een oplossing komen.

Wat betreft de keuze tussen Wifi en GPRS, die gaat bij mij altijd automatisch goed. Als er een draadloos netwerk is dan gebruikt hij die.

Naar mijn mening zijn de volgende extra programma's noodzakelijk:
  • GSpocketMagic, want af en toe wil een programma wel eens niet goed afsluiten. Dan is het prettig als je een taak kunt beëindigen als in de normale Windows Task Manager. Bovendien kan het programma het toestel ook rebooten, wat toch wel eens prettig is.
  • Sunnysoft Backup Manager. Ik heb nog geen harde reset nodig gehad, maar je weet het maar nooit, en dan is een backup wel zo handig.
  • Opera Mobile. Dat surft wat prettiger dan de normale Internet Explorer.
  • Een navigatieprogramma natuurlijk.
Vraagjes aan andere M700-bezitters:
  • De ingebouwde GPS-viewer heeft een ingebouwd compas. Bij mij wordt hierin echter maar heel kort aangegeven wat het noorden is. Zodra hij een goede fix heeft is de compasnaald verdwenen. Is dit normaal?
  • De bijgeleverde hoes is bepaald niet mijn smaak en bovendien te log en hard om het geheel vervolgens nog in je broekzak te doen. Eigenlijk zoek ik een hoes die het toestel beschermt maar het wel mogelijk houdt om het beeldscherm en de knoppen te bedienen en de stylus te pakken. Het toetsenbord hoeft ik dan niet uit te kunnen schuiven, als ik dat wil gebruiken haal ik hem wel uit de hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Mr.Vulcano schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:53:
Kan iemand vertellen of de TMC functie goed werkt?
Ik heb nog geen tijd gehad om dit uit te zoeken, maar wil dit wel gaan proberen. Ik bedoel natuurlijk de TMC via de radio. Verkeersinformatie via GPRS is geen TMC, voor de goede orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Da_Vinz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:00:
Dus je hebt niet die patch geinstalleerd die er voor de x500 is voor het SIM unknown probleem?
Zou dat gewoon kunnen? Een patch voor de X500 op de M700?
Da_Vinz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:00:
er zijn proggies waarmee je screenshots kunt maken van je PPC scherm
Waarmee kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 07:41
Bijvoorbeeld met MagicSS, google er f op, dan kom je wel een download link tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoKro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Donderdag eindelijk (21 dec. besteld) mijn toestel binnen gekregen. Mijn vorige telefoon was een Siemens ME45 en PDA een Psion Revo, dus het was wel even wennen. Inmiddels al lekker kunnen spelen (lig op bed). Alleen de WLAN connectie ging niet. Na lang klunzen bleek het toch bij de instellingen van het AP te liggen. Ik had WPA-PSK met AES en daar blijkt de M700 niet mee overweg te kunnen. Stapje voor stapje ben ik tot WPA-PSK TKIP gekomen. Eerder kreeg ik netjes een IP adres van de router achter het AP, maar er kon toch geen verder verkeer overheen.

Op het Eten M700 users forum heb ik hierover ook maar een bericht achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://smartmania.mobilma...ws&op=entry_view&iden=160

Hier staat nog een review (niet leesbaar :)) met veel leuke foto's en een filmpje waar de M700 wordt geshowed. Ik heb hem ook net besteld hij voldoet precies aan m'n wensen.

Wat ik me nog afvraag:

-Voor de navigatiesoftware wil ik een 2gb of groter kaartje kopen. Is een normaal kaartje goed genoeg of heb je een kaartje nodig die wat sneller is?

-Hoe is de kwaliteit van de muziek die eruit komt? En dan doel ik op wanneer je een koptelefoon erop aansluit. Kan deze mijn iPod vervangen? En is het dan ook makkelijk om een muziekje op te zetten, maar onder tussen ook bijv. de navigatiesoftware te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
@KoKro: Waar heb je hem besteld ? Ik heb hem voor 21 dec besteld bij smartphonestunts en heb hem nog steeds niet...

@chrisju69: Ik heb zelf m'n gewone 2gb SD kaart thuis liggen. Mocht ik m'n telefoon deze week eindelijk krijgen laat ik je weten ofdat een gewone SD kaart is aan te raden of dat je beter zo'n ULTRA II kaart kunt kopen.

@deechtewber: Ik heb gelezen op het eten forum (gelook ik) dat je idd die x500 patch gewoon voor je m700 kunt gebruiken. Mocht ik tegen dat unknown sim probleem aanlopen dan ga ik dat iig proberen.

Smartphonestunt heeft inmiddels de status van de m700 veranderd in 'beperkt leverbaar'. Hopelijk betekend dat dat ze er naast degene die ze opsturen naar de mensen die hem al besteld hebben, er nog enkele op voorraad hebben. Dan zou ik er vandaag zeker 1 opgestuurd moeten krijgen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:54:
Is een normaal kaartje goed genoeg of heb je een kaartje nodig die wat sneller is?
Ik heb een normaal kaartje van 2GB. Groter is er nog niet, voor zover ik weet. Ik heb me laten vertellen dat Ultra II kaartjes in de praktijk niet veel sneller zijn. Naar mijn idee is de snelheid van het kaartje niet de bottleneck, eerder de processorkracht. Maar ik kan beide kaartjes niet vergelijken. Het naar het kaartje kopiëren van het navigatieprogramma duurde een paar minuten, maar hoe vaak doe je dat nou helemaal.
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:54:
Hoe is de kwaliteit van de muziek die eruit komt? [...] muziekje op te zetten, maar onder tussen ook bijv. de navigatiesoftware te gebruiken?
Ik heb er nog niet echt muziek mee geluisterd. Bellen en navigeren tegelijk gaat prima. De navigatieinstructies komen gewoon door tijdens het gesprek. Ik denk dat navigeren en muziek luisteren tegelijk ook prima zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoKro
Da_Vinz schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:23:
@KoKro: Waar heb je hem besteld ? Ik heb hem voor 21 dec besteld bij smartphonestunts en heb hem nog steeds niet...
2Call kwam er in december het voordeligst af in combinatie met een Telfort 100 verlenging (€ 214,- inclusief rembours verzending). Ik heb er dus even op moeten wachten, maar het apparaat voor een relatief prikkie op de kop kunnen tikken... Vooraf via e-mail gekeken of ze een beetje reageerden en ook begin deze maand nog gecorrespondeerd. Toen reageerden ze vlot.
Na ontvangst per e-mail gevraagd waar de acculader is die op de Quick Start Guide vermeld staat als standaard inhoud van de doos, maar nu hoor ik niets meer :-(

Edit: Zojuist bericht gekregen dat Eten dit niet juist in de Guide heeft afgedrukt.

Nu dus op zoek naar een autohouder met lader combinatie.

Ik gebruik een Transcend 1GB standaard snelheid kaartje met iGO en die bevalt prima, ook qua snelheid. Door een aantal landkaarten te verwijderen is daar voorlopig ook nog wel plaats genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door KoKro op 22-01-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi forum schrijvers.....

Heb een probleem met me M700....
Mijn M700 blijft maar laden stopt maar niet met laden.....
weet iemand van jullie of dit een software of hardware of ROM probleem is...?????
Heb ook al gepost op de Eten users forum....dus wacht op een antwoord........

alvast bedankt voor het nadenken en vinden van een oplossing....

BT73
8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoKro
@BT73: Heb hetzelfde geconstateerd. Batterij laadt overigens wel goed op, dus ik heb er nog niet goed op gelet. Zou het kunnen zijn dat de lader niet goed detecteert dat de batterij vol is en dus niet overschakelt op druppelladen. Dat zou niet zo goed zijn voor de batterij, geloof ik.

Het staat ook gemeld op de eten-users.net Bug List (ik heet daar HaKr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je HaKR......voor de informatie...
maar wij zijn niet de enigste dus..ik heb hierover ook naar eten zelf geschreven even kijken wat zei zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BT73 en KoKro, zal vanavond ff kijken of de mijne ook hier last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Invincible
Ik heb mijn M700 nu ook bijna een week. Hij bevalt erg goed. Ik vind wel dat de batterij redelijk snel leeg is.. 1.5 dag bij redelijk gebruik. Het schijnt dat er binnenkort batterijen met een groter vermogen (2000 mAh ipv 1530 mAh) te koop zijn, van het merk Mugen. Bron: eten-users.net

Het probleem met het laden heb ik overigens niet.

Het enige minpuntje is de screenprotector deze is bij mij helemaal bekrast. Heb al gekeken of er misschien een scherp puntje aan de stylus zit maar die is helemaal netjes. Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
Da_Vinz schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:23:
@chrisju69: Ik heb zelf m'n gewone 2gb SD kaart thuis liggen. Mocht ik m'n telefoon deze week eindelijk krijgen laat ik je weten ofdat een gewone SD kaart is aan te raden of dat je beter zo'n ULTRA II kaart kunt kopen.
Sandisk Ultra II / Sandisk non-Ultra
# Access time ms - 1 / 1.1
# Read AVG Mb sec - 8.9 / 8.33
# Write AVG Mb sec - 6.833 / 4.833

http://www.valuemedia.co....ransflash_speed_tests.htm

Denk je echt dat een mobiel apparaat deze snelheden haalt? ;)
Wel leuk voor je cardreader natuurlijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
FrenzyFreak schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:27:
[...]

Sandisk Ultra II / Sandisk non-Ultra
# Access time ms - 1 / 1.1
# Read AVG Mb sec - 8.9 / 8.33
# Write AVG Mb sec - 6.833 / 4.833

http://www.valuemedia.co....ransflash_speed_tests.htm

Denk je echt dat een mobiel apparaat deze snelheden haalt? ;)
Wel leuk voor je cardreader natuurlijk... :P
Precies wat ik al verwachtte. Als je je SD kaart dus alleen in je PPC gebruikt heeft het geen nut om een duurder ULTRA II versie te kopen.

Heb trouwens nog steeds niet van smartphonestunts gehoord (heb 21 dec een bevestiging gehad dat mijn aanvraag was goedgekeurd). Zijn er hier anderen die ook via smartphonestunts hebben besteld ? Hebben die de m700 al wel ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_Vinz schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:43:
[...]

Precies wat ik al verwachtte. Als je je SD kaart dus alleen in je PPC gebruikt heeft het geen nut om een duurder ULTRA II versie te kopen.

Heb trouwens nog steeds niet van smartphonestunts gehoord (heb 21 dec een bevestiging gehad dat mijn aanvraag was goedgekeurd). Zijn er hier anderen die ook via smartphonestunts hebben besteld ? Hebben die de m700 al wel ???
Heb hem de 18e januari bestel via gsmtrack en kreeg vandaag een mailtje dat ze hem hebben opgestuurd. Het hoeft dus niet lang te duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
Same here...(laat in de avond van de 17e ;) )
Hopelijk morgen al lekker spelen :9

Software en 2GB kaartje liggen al klaar...

[ Voor 22% gewijzigd door FrenzyFreak op 23-01-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Mijn volgende telefoon bestel ik dus ook via gsmtrack. Kreeg gister email dat smartphonestunts bevestiging had gehad dat de m700's naar hun op weg zijn. Die zullen ze dus vandaag of uiterlijk morgen krijgen en dan sturen ze hem meteen naar me op. Ben benieuwd of ie nu wel deze week komt....

@FrenzyFreak: Heb ook een 2 gb kaartje klaar liggen (al bijna 2 weken) en een berg software om te proberen. Ben benieuwd wat jij fijne software vind en wat helemaal niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Laatst online: 12-09-2024
iemand ervaring met de webshop van Eten? ze zouden daar op stock zijn

verder zou ik graag weten of het keyboard net zoals op de htc 4350 werkt...dus dat het min of meer semi-automatisch open en dicht gaat

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
The_Invincible schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:16:Het enige minpuntje is de screenprotector deze is bij mij helemaal bekrast.
Dit heb ik ook, ik ben benieuwd hoe lang hij meegaat. Ik neem aan dat het niet veel kost om hem te vervangen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
MrProper schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:34:
iemand ervaring met de webshop van Eten? ze zouden daar op stock zijn

verder zou ik graag weten of het keyboard net zoals op de htc 4350 werkt...dus dat het min of meer semi-automatisch open en dicht gaat

thx
Hij klikt in beide kanten in het eindpunt, het schuiven moet je toch echt zelf doen...

Jah, hij is zojuist geleverd :D

Volgens de handleiding moet het LEDje rechtsboven het aangeven dat hij laad (rood = laden, groen = klaar). Ik heb hem net binne en de eerste keer 8 uur laden bij mij is dus 8 volledige uren met het groene LEDje aan?
Of was hij bij anderen wel echt leeg toen hij geleverd werd? (eerste keer laden met rode LED aan dus)

Dat hij nu aangeeft dat hij vol is en dan over schakelt naar druppelladen zou wel de laadtijd van 8 uur verklaren... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meeste telefoons worden geleverd met een al dan niet geheel geladen batterij.... want als je een nieuwe telefoon in de winkel gaat kopen, die rechtstreeks uit de gesealede verpakking komt, kun je ook meteen beginnen met spelen tot je thuis bent om hem in te pluggen ;)

ik wil MIJN TELEFOON NU!!!! Da_vinz, als je hem hebt, meldt het dan, want dan zou ik niet veel later moeten komen ;)

WHIEJ! >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thade
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik heb, nadat mijn Mio A701 het leven heeft gelaten bij een auto-ongeluk, nu ook een M700, maandagavond besteld en net met de post binnen :o bij GSMtrack btw..
M'n micro sd kaartje ligt ook klaar om opgehaald te worden dus kan vanavond aan de slag :*)

Asus P5W DH, E6700, 2048 DDR2 800Mhz, Asus 9750 GX2, X-fi Platinum, WD Raptor 1500ADFD, Barracuda 7200.10 500GB, Maxtor 350GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de telefoon al van ALGEBELD.NL mogen ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Invincible
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:20:
Ik heb vorige week woensdag ontvangen van algebeld.nl
27 december bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:20:
Ik weet dat vorige week een aantal toestellen zijn binnengekomen en ook daadwerkelijk zijn verstuurd.
Dit waren er ongeveer 15 en alleen de mensen die echt heel lang wachten hebben hem gekregen.

Vandaag hebben ze weer een partij toestellen binnengekregen, waaronder die van mij.
Ik heb net via de mail een verzend bevestiging gekregen.

Mijn bestelling bij algebeld.nl is geplaatst op 12 jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer Beerten,

Uw bestelling bij Algebeld.nl wordt vandaag verzonden naar het volgende adres:

Morgen zal hij er zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1bzw
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:36
Al een datum bekend van het nederlandse model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, heb inmiddels dus ook bericht, krijg hem morgen, hiephoi!

hoezee hoezee hoezee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:12:
meeste telefoons worden geleverd met een al dan niet geheel geladen batterij.... want als je een nieuwe telefoon in de winkel gaat kopen, die rechtstreeks uit de gesealede verpakking komt, kun je ook meteen beginnen met spelen tot je thuis bent om hem in te pluggen ;)

ik wil MIJN TELEFOON NU!!!! Da_vinz, als je hem hebt, meldt het dan, want dan zou ik niet veel later moeten komen ;)

WHIEJ! >_<
Ik heb vanmiddag rond 3 uur een email ontvangen dat ie verstuurd is naar mijn werkadres. Net geld gepint dus hopelijk wordt ie morgen ook afgeleverd. Dan kan ik morgen avond mooi gaan spelen en vrijdagochtend eens kijken welk navi systeem het best werkt (iGo of miomaps).

Verder ben ik benieuwd welke programma jullie allemaal op je m700 gebruiken.

Ik wil smartskey gaan gebruiken (hiermee kun je je volumeknoppen gebruiken om door de windowsmenu's heen te bladeren)

Verder wil ik ook pocket hack master of xcpuscalar gaan gebruiken om m'n ppc te gaan over- en onderclocken (dat zou batterij moeten sparen). Aangezien er, in mijn ogen, nog niet echt duidelijk is ofdat deze tools wel echt werken (zowel qua cpu snelheid als het sparen van de batterij) ga ik dit de aankomende dagen/weken eens proberen.

Verder wil ik het today scherm gaan aanpassen mbv wisbar advance en wisbar advance desktop.

Mocht iemand al ervaring hebben met 1 van deze programma's op de m700 of een andere ppc dan ben ik daar erg benieuwd naar. Of als iemand een ander handig/nuttig proggie gebruikt hoor ik het ook graag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke keer dat ik mijn M700 Synchroniseer met de pc geeft de M700 een fout melding "unable to obtain a server-assigned IP address. try again later or enter an IP address in Network settings".

De Pocked PC blijft nog wel in contact met pc en synchroniseerd wanneer je veranderingen aanbrengt op b.v. outlook calender.
Heeft iemand dit euvel ook, en misschien ook een oplossing, wand het is wel erg irritant elke keer die melding. :(

@ BT73 en KoKro:

De mijne heeft geen (nog niet) last van dat ie de blijft doorladen, zowel via usb als adaptor

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook het 'probleem' dat het LEDje al de hele dag groen is in de lader (eerste keer dat ik hem oplaad hij is net uit de verpakking). In de Quick Start-guide staat dat ie vol is als het LEDje uit gaat, maar hij blijft dus heel de tijd groen, wat mij lijkt dat ie dus vol is.

Kan ik mijn E-Ten uit de oplader halen of moet ik nog even wachten :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry heb alleen de euvel met de constante laden van het batterij en dat de batterij het einde van de dag niet haalt.....dus wacht op nieuwe batterij.....effe kijken of ik dan weer het zelfde effect krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de handleiding op eten.com staat dat als de batterij vol is het oranje lampje uit gaat en het groene aan, dus ik ga hem eruit halen :). Voor niets heel de dag zitten wachten ;) Maja dat houd het spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 22:40:
Elke keer dat ik mijn M700 Synchroniseer met de pc geeft de M700 een fout melding "unable to obtain a server-assigned IP address. try again later or enter an IP address in Network settings".
Activesync heeft problemen met diverse firewalls, waaronder die van MS zelf, maar ook met virusscanners. Ik denk dat je het in die richting moet zoeken. Sygate firewall werkt bijvoorbeeld ook niet samen met Activesync, je moet de firewall dan tijdelijk uit zetten.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.