FCPipo: Kijk een ervaren gebruiker:)
-> Ervaren gebruiker, ach ja ;-) Pruts ook maar wat. Meestal pakt het goed uit ;-)
FCPipo: Nu is mijn vraag betreffende de software hoe haal ik dat het erbeste eraf gewoon via "programma's verwijderen?
-> Je kunt alles verwijderen. Zie eerdere post van mij op pagina's hiervoor. Ik zou Satalite Upate laten staan. Wel handig omdat TomTom dan een snellere fix krijgt.
FCPipo: Ik heb daar bv. speeddail verwijderd maar nu staat ie nog wel op mijn "startscherm" als snelkoppeling weet jij hoe die er weer weggaat?
-> Makkie ;-) Zie post hiervoor. Via een registry aanpasing kun je hier weer calender plaatsen. Zie mijn posts door te klikken op mijn naam rechts. HIeronder nog een keer een samenvatting:
Het wijzigen van de left softkey speeddail in bijv. calendar.
To change the application launched by the Today screen Left soft key:
- HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\112\Open = "\Windows\Calendar.exe" (REG_SZ string, including quotes)
To change the title of the Left soft key:
- HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\112\(Default) = "Calendar" (REG_SZ string, no quotes)
To change the application launched by the Today screen Right soft key:
- HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\113\Open = "\Windows\Start Menu\Programs\Contacts.lnk" (REG_SZ string, including quotes)
To change the title of the Right soft key:
- HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\113\(Default) = "Contacts" (REG_SZ string, no quotes)
FCPipo: Daarom vraag ik mij af als ik alles verwijder dat ik niet nog ergens "losse" deeltjes tegenkom?
-> Nee. Zijn allemeal op zich zelf staande progjes. Wel even op de battery progjes letten. Kun je misschien ook laten staan. Onder setting. power wordt dit progje namelijk aangesproken. Heb zelf de ervaring dat als ik het today scherm zo schoon mogelijk hou (tasks, email, calender, profile en keylock) en de standaard battery icoon van eten gebruik de batterij behoorlijk lang meegaat.
FCPipo: Tomtom applicatie moet op de PDA zelf staan toch kan niet rechtstreeks op de MicroSD?!
-> Ten alle tijde op MicroSD! Immers kaartmateriaal vreet je telefoon geheugen op ;-) Er worden vedrder een aantal (kleine) files op de telefoon zelf gezet (door TomTOm Home).
[
Voor 24% gewijzigd door
Anoniem: 118707 op 12-03-2007 10:58
]