Het is maar wat je gewend bent; ik heb indertijd de echte eerste 5gb iPod gekocht en die tot vorig jaar gebruikt. De batterij begon toch wel erg crappy te worden dus heb ik een 2gb Nano gekocht als stop gap (en een Shuffle via de ING voor 25 euro

). Ik heb jaren gewacht tot er iets uitkwam dat werkelijk vernieuwend was, en zo'n Touch is dan opeens best aantrekkelijk. Kost minder dan de 5gb indertijd en toch ruim drie keer meer ruimte
Je moet ook wat geduld hebben, dan is de vooruitgang veel groter

Waarom mensen in vredesnaam elke generatie een nieuwe iPod moeten hebben is me sowieso een raadsel... batterijduur die afneemt is een slecht excuus; mijn 5gb ging heel lang heel goed en ook de 2G en 3G iPods van vrienden van me gaan al jaren mee.
Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk wat de Touch nu allemaal kan; je zou bijna zeggen dat Apple hem positioneert als concurrent voor PDAs, of zie ik dit verkeerd? De basic functionality is er: Muziek, video, foto's, internet, agenda, notities etc. En naar alle waarschijnlijkheid kan je ook applicaties toevoegen lijkt me?
[
Voor 18% gewijzigd door
Dr. Strangelove op 06-09-2007 08:30
]
These are my principles. If you don't like them, I have others.