Waar kan ik vinden of ik een Ipod 80 GB US of EU heb ?
Als je de iPod uit zet gaat ie in standby. Na een aantal uur gaat ie echt uit. Als ie echt uit is duurt het opstarten weer een stuk langer.Civic519 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:34:
Ik heb nu ongeveer een kleine 4 maanden een 30gb iPod (5,5) omdat ik het zat was om zo lang te wachten voordat dat "zen photo" ding eindelijk was opgestart, maar nu begint mn iPod dezelfde kuren te vertonen. Tijdens het opstarten is er trouwens geen apple logo tezen. Als ik hem 's middags nog een keer aan zet gaat hij gelijk aan...
Iemand een idee?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Van 18:00+ wanneer ik thuis kom, tot 9:30 weer van huis ga. dus dat zou dan wel kloppen gezien dat meer dan 12 uur is...Hoedje schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:39:
[...]
Dat is wel heel erg gek. De enige reden dat je iPod er langer over doet om aan te gaan, is als die in een soort van deep sleep modus is. Maar dan zie je wel (kort) het Apple logo. Overigens moet je hem dan ook iets van 12 uur (ik weet niet meer uit m'n hoofd) niet hebben gebruikt. Dus de grote vraag is, hoe vaak gebruik je em achter elkaar en hoeveel tijd zit daar tussen?
Ik heb een vraagje. Ik heb een 5G ipod met daarop verschillende albums. Stel ik speel album X af. Na het laatste nummer stopt de ipod met spelen en gaat terug naar het hoofdmenu. Wat ik wil is dat na album X meteen album Y wordt afgespeeld (gewoon op alf. volgorde ofzo), zonder hiervoor allemaal playlists te moeten aanmaken. Is dit mogelijk en hoe moet ik dit dan instellen?
Ik weet niet precies hoe de shuffle album-functie werkt, maar ik denk dat je dan bij Instellingen kunt kiezen voor repeat all oid en dan zet je (ook bij instellingen) de shuffle op album.
Dit is uit m'n hoofd, zelf heb ik (helaas) geen iPod (meer)...
Dit is uit m'n hoofd, zelf heb ik (helaas) geen iPod (meer)...
Waarom werkt Gopod nou niet bij mijn Ipod Video 80 GB 5G
Ik heb echt alles geprobeerd, komt dat dan echt door de software... ?
En uuhh waar kan ik zien of mijn Ipod uit de EU os US komt
Ik heb echt alles geprobeerd, komt dat dan echt door de software... ?
En uuhh waar kan ik zien of mijn Ipod uit de EU os US komt
Verwijderd
Ik ben helemaal de kluts kwijt. Ik synchroniseerde een paar podcasts met iTunes op m'n XP pc... de volgorde van de nummers was goed.
Nu doe ik hetzelfde op m'n Vista notebook, en de volgorde klopt niet. Ik heb ALLE tags gecontroleerd.. ALLES KLOPT. Maar toch klopt de volgorde op m'n 5.5 G 80 GB ipod niet. Het gaat om een podcast... eerst komt 26 t/m 40 daarna 39 daarna 1 t/m 25...
Ik snap er niks van. Kan iemand me helpen? Andere podcasts gaan gewoon goed.3
EDIT: maar als ik ga naar artists en ik selecteer de artiest van de podcast klopt de volgorde WEL...
EDIT 2: laat maar, waarschijnlijk zat er gewoon een spatie bij sommige album namen waardoor ik het niet zag en het niet klopte.
Nu doe ik hetzelfde op m'n Vista notebook, en de volgorde klopt niet. Ik heb ALLE tags gecontroleerd.. ALLES KLOPT. Maar toch klopt de volgorde op m'n 5.5 G 80 GB ipod niet. Het gaat om een podcast... eerst komt 26 t/m 40 daarna 39 daarna 1 t/m 25...
Ik snap er niks van. Kan iemand me helpen? Andere podcasts gaan gewoon goed.3
EDIT: maar als ik ga naar artists en ik selecteer de artiest van de podcast klopt de volgorde WEL...
EDIT 2: laat maar, waarschijnlijk zat er gewoon een spatie bij sommige album namen waardoor ik het niet zag en het niet klopte.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 16:33 ]
Verwijderd
Ik heb even zoals ik al zei op m'n XP pc gewerkt met de iPod, maar nu ik op Vista ben gaan werken krijg ik elke keer deze melding:

Hoe komt dit, en moet ik dit serieus nemen? Ik heb nog niks gedaan...

niks aan doen, gebeurd ook met usbsticks.. vreselijk irritante melding.Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:59:
Ik heb even zoals ik al zei op m'n XP pc gewerkt met de iPod, maar nu ik op Vista ben gaan werken krijg ik elke keer deze melding:
[afbeelding]
Dat komt waarschijnlijk doordat je de usb-apparaten niet 'Veilig verwijderd'.
Verwijderd
Toch wel hoor, ik doe altijd eject - dat lijkt mij veilig -.. of bedoel je dat niet?blaCkduSt schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:45:
Dat komt waarschijnlijk doordat je de usb-apparaten niet 'Veilig verwijderd'.
Ik ben van plan een 30GB iPod aan te gaan schaffen (de laatste versie, dat is neem ik aan 5,5G?). Ik heb er nog niet zoveel verstand van dus vandaar dat ik wat vraagjes heb.
Ik zag bij chear.nl een mooie aanbieding voor 240 euro. Je kan daar ook een verzekeringspakket erbij kopen. Is dit aan te raden of kan ik beter niet zo'n verzekering afsluiten? Ik hoorde dat je toch wel 2 jaar garantie hebt op grote electronische aankopen in Europa.
Verder zou ik graag weten waar jullie je iPod gekocht hebben en of jullie tevreden zijn over de service. Ik wil er het liefste een in een normale winkel gaan kopen, maar internetshops zijn ook welkom. Heb je nadat je je iPod gekocht hebt uberhaupt nog wel iets van doen met de winkel waar je hem hebt gekocht (als er een defect is, sturen ze hem voor je op bijvoorbeeld?), of gaat dat allemaal direct naar Apple zelf?
Bedankt voor de moeite!
Ik zag bij chear.nl een mooie aanbieding voor 240 euro. Je kan daar ook een verzekeringspakket erbij kopen. Is dit aan te raden of kan ik beter niet zo'n verzekering afsluiten? Ik hoorde dat je toch wel 2 jaar garantie hebt op grote electronische aankopen in Europa.
Verder zou ik graag weten waar jullie je iPod gekocht hebben en of jullie tevreden zijn over de service. Ik wil er het liefste een in een normale winkel gaan kopen, maar internetshops zijn ook welkom. Heb je nadat je je iPod gekocht hebt uberhaupt nog wel iets van doen met de winkel waar je hem hebt gekocht (als er een defect is, sturen ze hem voor je op bijvoorbeeld?), of gaat dat allemaal direct naar Apple zelf?
Bedankt voor de moeite!
[ Voor 47% gewijzigd door CoDe-ReD op 09-08-2007 10:04 ]
Ik heb dinsdag een nieuwe iPod Video (30 GB) gekocht bij de Apple Store in Rotterdam, ik heb af fabriek 1 jaar garantieCoDe-ReD schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:01:
Ik hoorde dat je toch wel 2 jaar garantie hebt op grote electronische aankopen in Europa.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Klopt, fabrieksgarantie is 1 jaar, maar via www.dixons.nl kunb je voor 19<95 1 jaar extra garantie kopen zodat je 2 jaar hebt (kijk bij ipod => accessoires).Pierre61 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:29:
[...]
Ik heb dinsdag een nieuwe iPod Video (30 GB) gekocht bij de Apple Store in Rotterdam, ik heb af fabriek 1 jaar garantie
Ik heb overigens vorige jaar, vlak nadat de 5.5g uitkwam via dixons.nl een 30 gb ipod 5g gekocht voor 199 euri's, mooie aanbieding dus. Dixons.nl vind ik persoonlijk een erg prettige webshop, en bol.com heb ik ook goede ervaringen mee.
Is een nieuwe iPod 30GB ook van de 5,5 generatie of is alleen het 80GB model aangepast?
Ik las het volgende stukje op mobile-review.com over de iPhone:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel MP3 spelers zelf heb getest, maar er wel altijd van ben uitgegaan dat iPods goede geluidskwaliteit hadden. Ik dacht dat de iPod in ieder geval bij de top range van DAP's hoorde. Wat vinden jullie hiervan, heeft mobile review het bij het juiste eind of zijn er bronnen en artikelen beschikbaar die het tegendeel bewijzen?
bron: http://www.mobile-review....2007/iphone-name-en.shtmlIt is just about time for anger and tension to grow, because once again we encroach on the very fundamental things – the iPod along with other Apple’s music-minded products are associated with great sonic experience, etc. etc. But this is a mere myth, skillfully maintained by the company itself. In fact, the Apple’s players utilize technologies of 2003-2004 and are lagging far behind the market with their average sound quality. Before iPod Video many complained about outside noises during music playback, these were caused by nothing but the player’s hardware. The company has always been into selling the aura, design of its products, rather than technological talents or cutting-edge hardware solutions.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel MP3 spelers zelf heb getest, maar er wel altijd van ben uitgegaan dat iPods goede geluidskwaliteit hadden. Ik dacht dat de iPod in ieder geval bij de top range van DAP's hoorde. Wat vinden jullie hiervan, heeft mobile review het bij het juiste eind of zijn er bronnen en artikelen beschikbaar die het tegendeel bewijzen?
Verwijderd
Met de guide om DVD's te converten kom ik met DVD decrypter het volgende probleem tegen: Er onvoldoende schijfruimte...terwijl ik nog 200 GB beschikbaar heb op de harde schijf.
Ik dacht misschien dat windows bestanden van > 4 GB niet meer ondersteunt ofzo?
Weet iemand een oplossing?
Verwijderd
Ws. doe ik iets helemaal verkeerd, maar kan het niet vinden.
Als ik items verwijder uit de library van itunes, en vervolgens synchroniseer met mn ipod, worden de items niet verwijderd. Volgens mij zou dit wel zo moeten zijn, wat doe ik verkeerd?
Als ik items verwijder uit de library van itunes, en vervolgens synchroniseer met mn ipod, worden de items niet verwijderd. Volgens mij zou dit wel zo moeten zijn, wat doe ik verkeerd?
De iPods hebben prima geluidskwaliteit. Daarbij snap ik 't stukje ook niet helemaal. Maar als je er vanuit gaat dat de iPod 5G (video) uit 2005 stamt, dan klopt het inderdaad dat de iPods daarvoor van technologie uit 2004 en 2003 gebruik maaktenLt. Marx schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:46:
Ik las het volgende stukje op mobile-review.com over de iPhone:
[...]
bron: http://www.mobile-review....2007/iphone-name-en.shtml

Het is jammer dat Eldar zich daar een beetje laat meeslepen om z'n punt te maken, want verder is het wel een goed stuk.
Als je items verwijderd uit je library verwijder je dan ook het bestand van de HD? Overigens zou dat niet uit mogen maken, maar dit is een vreemd probleem. Staat de verwijzing nog wel in je library, of is die daar echt weg?Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:25:
Ws. doe ik iets helemaal verkeerd, maar kan het niet vinden.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik had het ook gelezen naar aanleiding van een post van jou ergens anders
En ook ik had het idee dat hij zich een beetje laat gaan. Wat jammer is aangezien al genoeg mensen dat hebben gedaan richting de iPhone. Het was wel verfrissend om is een onderbouwd verhaal te horen met nieuwe argumenten.
Ik heb zaterdag mijn ipod 80gb zwart ontvangen en daar wil ik graag zuinig op zijn in het kader van bekrassing. Zoekwerk hier op GoT en Google levert op dat het "invisible shield" van Shieldzone is wat ik zoek. Verder zoekwerk over de distributeurs in NL levert niets op, in het Discussie deel 3 topic werd in 2006 nog opgemerkt dat er geen nederlandse resellers waren. Weet iemand hier iets van? Op ebay kom ik ze alleen in de UK tegen voor 17 euro + 11 euro verzendkosten en bij Shieldzone zelf kost hij 24 dollar (~18 euro) zonder verzendkosten. Iemand?
Verwijderd
Ik had zelf gewoon van shieldzone besteld een paar jaar terug, als je toegang heb tot een credit card is het best aan te raden, was er ook nog vrij snel
@ AequitasVeritas. Is de HD waar je het over hebt in FAT32 geformateerd? Heb hetzelfde tegengekomen bij een kennis. Die had z'n nieuwe externe HD direct gebruikt en toen hij een file van 8 gig wilde overzetten (dual layer dvd) lukte het niet. Bleek dat hij er niet aan gedacht had te HD in NTFS te formateren. Kreeg ook de melding dat er onvoldoende schijfruimte was terwijl er nog ruim voldoende vrij was.
Iemand een idee wanneer de 6G iPod's uitkomen? M'n vriendin wil er graag een, maar we willen liever wachten tot de 6G uit is, om dan te kijken wat de verschillen in features/prijs zijn. Echter moet ze in september beginnen met een studie ver in het land, waardoor ze enkele uren in de trein moet doorbrengen, het zou fijn zijn om iets van een roadmap te weten daardoor
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
geruchten zeggen eind Sepetember. maar dit is alles behalve zeker.
http://www.macrumors.com/...ber-25-29th-new-products/
http://www.macrumors.com/...ber-25-29th-new-products/
Dit is een iPod ervaringen topic, voor je problemen mag je een nieuw topic openen, zie ook de Policy Apple Talk (update 10 juni 2007)Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 09:32:
Met de guide om DVD's te converten kom ik met DVD decrypter het volgende probleem tegen: Er onvoldoende schijfruimte...terwijl ik nog 200 GB beschikbaar heb op de harde schijf.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Gewoon op shieldzone.com bestellen. Enige is idd wat Magic Masta zegt: je moet met creditcard betalen.jeehaa schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:00:
Ik heb zaterdag mijn ipod 80gb zwart ontvangen en daar wil ik graag zuinig op zijn in het kader van bekrassing. Zoekwerk hier op GoT en Google levert op dat het "invisible shield" van Shieldzone is wat ik zoek. Verder zoekwerk over de distributeurs in NL levert niets op, in het Discussie deel 3 topic werd in 2006 nog opgemerkt dat er geen nederlandse resellers waren. Weet iemand hier iets van? Op ebay kom ik ze alleen in de UK tegen voor 17 euro + 11 euro verzendkosten en bij Shieldzone zelf kost hij 24 dollar (~18 euro) zonder verzendkosten. Iemand?
Maar de invisible shield kan ik zeer zeker aanraden. Ik heb hem op mijn iPod 30 GB én een kleine voor mijn Nokia 6300 scherm. Die van mijn iPod zaten op een gegeven moment "deukjes" in precies op mijn scherm. Shieldzone gemeld, zij stuurden gratis een nieuwe ivm levenslange garantie en ik heb die van mij weer naar hun gestuurd toen ik de nieuwe had ontvangen. Top!
Kijkend naar de 2G Nano's is de kans dat Linux op een 6G kan draaien nihil (encryptie), dus als jij/je vriendin dat nog van plan was kan je beter een 5.5G kopenArfman schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:39:
Iemand een idee wanneer de 6G iPod's uitkomen? M'n vriendin wil er graag een, maar we willen liever wachten tot de 6G uit is, om dan te kijken wat de verschillen in features/prijs zijn. Echter moet ze in september beginnen met een studie ver in het land, waardoor ze enkele uren in de trein moet doorbrengen, het zou fijn zijn om iets van een roadmap te weten daardoor
Verder heb ik, zoals ongeveer iedereen die niet bij Apple werkt, geen flauw idee wanneer er iets uitkomt. Er zijn allerlei geruchten, maar die van 'nieuws op 7 augustus' bleek in ieder geval niet waar. Je kan daarom je vraagtekens zetten bij de andere geruchten.
top! gisteravond heb ik ze al besteld op shieldzone.com, ook voor mijn p990i van bijna een jaar zonder krasjes en dat wil ik graag zou houdentoelet245 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:54:
[...]
Gewoon op shieldzone.com bestellen. Enige is idd wat Magic Masta zegt: je moet met creditcard betalen.
Maar de invisible shield kan ik zeer zeker aanraden. Ik heb hem op mijn iPod 30 GB én een kleine voor mijn Nokia 6300 scherm. Die van mijn iPod zaten op een gegeven moment "deukjes" in precies op mijn scherm. Shieldzone gemeld, zij stuurden gratis een nieuwe ivm levenslange garantie en ik heb die van mij weer naar hun gestuurd toen ik de nieuwe had ontvangen. Top!
DataGhost schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:35:
[...]
Kijkend naar de 2G Nano's is de kans dat Linux op een 6G kan draaien nihil (encryptie), dus als jij/je vriendin dat nog van plan was kan je beter een 5.5G kopen
Verder heb ik, zoals ongeveer iedereen die niet bij Apple werkt, geen flauw idee wanneer er iets uitkomt. Er zijn allerlei geruchten, maar die van 'nieuws op 7 augustus' bleek in ieder geval niet waar. Je kan daarom je vraagtekens zetten bij de andere geruchten.
Linux? Waar zie je mij iets over Linux vragen?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Of ik heb de verkeerde voor me, sorryArfman schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:41:
[...]
![]()
Linux? Waar zie je mij iets over Linux vragen?

Verwijderd
Ik heb een iPod met een hoop muziek erop welke ik beheer met iTunes op een windhoos pc.
Nu heb ik een Macbook Pro (geweldig apparaat)
Ik wil nu graag de muziek van mijn iPod kopieren naar mijn Macbook.
Kan ik dit gewoon doen via iTunes op de Macbook?
Nu heb ik een Macbook Pro (geweldig apparaat)
Ik wil nu graag de muziek van mijn iPod kopieren naar mijn Macbook.
Kan ik dit gewoon doen via iTunes op de Macbook?
Nee daar heb je bijvoorbeeld Senuti voor nodig.
Heb je zoiets ook voor Windows ?tweak_dude schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:18:
Nee daar heb je bijvoorbeeld Senuti voor nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 27-08-2007 01:12 ]
AnaPod en CopyPod.arjan571 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:35:
Heb je zoiets ook voor [mbr]Windows[/] ?

Nieuwe generaties Ipod's komen eraan! Over precies een week is er een event!
OSX + touchscreen?? http://www.engadget.com/2...-touch-the-os-x-um-touch/
[ Voor 26% gewijzigd door Kneep op 29-08-2007 10:56 ]
Dat zou wel verklaren waarom de huidige Ipod 30gb opeens 217 euro is bij bijv. de dixons.
Waar dan, op de dixons site zijn alleen bij de iPod shuffles en sommige iPod nano's de prijs omlaag gegaan.koentjuh schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:12:
Dat zou wel verklaren waarom de huidige Ipod 30gb opeens 217 euro is bij bijv. de dixons.
Eindelijk 
Ik wacht al een paar maandjes op de nieuwe iPod... mijn 'oude' 4Gb nano is altijd vol, en als ik een nieuwe cd koop past die er niet meer bij te zetten... ligt een stapeltje te wachten
Wilde eerst een 5G kopen, maar toen realiseerde ik me dat deze ook alweer een tijdje uit is en dat er toch een nieuwe aan moet zitten te komen
Dus toch nog even me geduld bewaard...
Ik wacht al een paar maandjes op de nieuwe iPod... mijn 'oude' 4Gb nano is altijd vol, en als ik een nieuwe cd koop past die er niet meer bij te zetten... ligt een stapeltje te wachten
Wilde eerst een 5G kopen, maar toen realiseerde ik me dat deze ook alweer een tijdje uit is en dat er toch een nieuwe aan moet zitten te komen
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Nouja, in de folder staat hij voor 217. Heb zelf al gekeken in de winkel en daar stond hij ook voor 217 euro. En de 80 gb ook voor onder de 300 euro (289?), de 30 gb van U2 voor 245. Het kan zijn dat hij op de site uitverkocht is, en daarom zal hij er niet meer opstaan lijkt me. De 30 gb Ipod van 217 was in de winkel ook al uitverkocht namelijk.Dahlia schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:56:
[...]
Waar dan, op de dixons site zijn alleen bij de iPod shuffles en sommige iPod nano's de prijs omlaag gegaan.
Baalde zelf wel, want heb net paar weken terug er eentje voor mijn vriendin gekocht voor 269
[ Voor 3% gewijzigd door koentjuh op 29-08-2007 15:13 ]
Ik heb dus een iPod 30GB Black en dan zeg maar de eerste serie. Ik geloof dat ze dit 5G noemen en die met de grotere batterij de 5.5G. Nu kan ik hem dus verkopen, bijv. voor 150 euro en er zit nog garantie tot 06 - 2009 op! Hij doet het aardig, niet alle knoppen reageren altijd.
Ik kan hem dus verkopen maarja stel dat hij na 3 maanden helemaal kapot gaat en degene dan door de garantie een nieuwe iPod krijgt, misschien wel de Touch (als die komt). Dan voel ik me wel genaaid
En de Dixons doet ook wel eens moeilijk met garanties hoorde ik. Dus stel hij gaat binnen paar weken echt kapot en diegene krijgt ongeveer nooit meer een goed werkende iPod dan is hij genaaid.
Ik weet dus niet of ik hem wel zal verkopen omdat er zoveel risico aan zit...
Ik kan hem dus verkopen maarja stel dat hij na 3 maanden helemaal kapot gaat en degene dan door de garantie een nieuwe iPod krijgt, misschien wel de Touch (als die komt). Dan voel ik me wel genaaid
En de Dixons doet ook wel eens moeilijk met garanties hoorde ik. Dus stel hij gaat binnen paar weken echt kapot en diegene krijgt ongeveer nooit meer een goed werkende iPod dan is hij genaaid.
Ik weet dus niet of ik hem wel zal verkopen omdat er zoveel risico aan zit...
Als een iPod onder de garantie kapot gaat, wordt ie in principe altijd door hetzelfde model vervangen. Mensen die bijvoorbeeld een iPod Mini hebben, krijgen gewoon een (nieuwe) iPod Mini terug als ze 'm opsturen en niet opeens een iPod Nano.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Lol naja toen mijn iPod 4G kapot ging kreeg ik een 5G...Daedalus schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:09:
Als een iPod onder de garantie kapot gaat, wordt ie in principe altijd door hetzelfde model vervangen. Mensen die bijvoorbeeld een iPod Mini hebben, krijgen gewoon een (nieuwe) iPod Mini terug als ze 'm opsturen en niet opeens een iPod Nano.
Verwijderd
Heb ik nou een nieuwe 5.5G gekocht voor €255.
2 dagen later dixons aanbeiding €217.
En nu nog een nieuwe iPod
.
Hmm 5 september, toevallig ook nieuwe PSP ?
2 dagen later dixons aanbeiding €217.
En nu nog een nieuwe iPod

Hmm 5 september, toevallig ook nieuwe PSP ?

Verwijderd
Shit, ik dacht dat ik hem nog kon krijgen voor 217 euro bij de MM. Uitverkocht
en konden er moeilijk aan komen. Weet iemand nog waar hij voor €217 verkrijgbaar is? In Twente wel te verstaan
Ik wil mijn iPod gaan verkopen maar er zit garantie op tot 06-2009 van de Dixons, dat is de extra garantie van Dixons die ik erbij heb genomen.
Nu vraag ik me af: Kan iemand die mijn iPod overkoopt nog steeds gebruik maken van deze garantie? Of niet? Want er staat namelijk wel mijn naam op...
Nu vraag ik me af: Kan iemand die mijn iPod overkoopt nog steeds gebruik maken van deze garantie? Of niet? Want er staat namelijk wel mijn naam op...
Ik werk bij de Dixons en dat is geen enkel probleem. De adresgegevens zijn er in feite alleen voor de registratie van de garantie, voor als je de documenten bijvoorbeeld kwijtraakt.FerdiV schreef op zondag 02 september 2007 @ 00:08:
Ik wil mijn iPod gaan verkopen maar er zit garantie op tot 06-2009 van de Dixons, dat is de extra garantie van Dixons die ik erbij heb genomen.
Verwijderd
Woei
. iPod is binnen, had de laatste zwarte bij de Dixons
.
Al direct een paar vraagjes;
-Hoe kan je beste je iPod volzetten met muziek? Gewoon de hele collectie erin? Of map voor map met nieuw afspeellijsten?
-Heeft er iemand ervaring met de Harman/Kardon Bridge ?
Al direct een paar vraagjes;
-Hoe kan je beste je iPod volzetten met muziek? Gewoon de hele collectie erin? Of map voor map met nieuw afspeellijsten?
-Heeft er iemand ervaring met de Harman/Kardon Bridge ?
Ah ok dank je wel, dat scheelt een hoop!frankpaul1 schreef op zondag 02 september 2007 @ 01:26:
[...]
Ik werk bij de Dixons en dat is geen enkel probleem. De adresgegevens zijn er in feite alleen voor de registratie van de garantie, voor als je de documenten bijvoorbeeld kwijtraakt.
Maar maakt het voor degene dan nog uit bij welk filiaal hij dan komt als de iPod kapot gaat of niet?
EDIT: Zijn er trouwens meer mensen die hun oude gaan verkopen? Ik twijfel namelijk erg... straks is het amper een update en wordt de nieuwe iPod alleen maar korter zoals iedereen verwacht dat dat de Nano wordt...
[ Voor 19% gewijzigd door FerdiV op 02-09-2007 19:58 ]
BTW een stille topic dit, had wel wat meer verw8 van Tweakers als er een nieuwe iPod komt 
Mogen we hier een beetje speculeren over de komende nieuwe 6G of niet?
*hint*FerdiV schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:36:
BTW een stille topic dit, had wel wat meer verw8 van Tweakers als er een nieuwe iPod komt

Verder over dat speculeren: volgens mij mocht dat pas als 3 onafhankelijke bronnen met (enigzins verifieerbare?) geruchten kwamen. Aangezien dat nog niet het geval is en Apple over een paar dagen *misschien* uitsluitsel geeft mag het nog niet denk ik
Verder is dit natuurlijk het 5G + 5.5G topic, niet het 6G topic
Ik zit sterk te twijfelen. Aan de ene kant weet ik niet zeker of de iPod uitkomt, aan de andere kant: als ik hem wil verkopen als de nieuwe uit is, dan is deze een stuk minder waard. Vorige week donderdag heb ik deze gekocht en deze is nu dus nog wel zonder al te veel verlies te verkopen.FerdiV schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:13:
[...]
EDIT: Zijn er trouwens meer mensen die hun oude gaan verkopen? Ik twijfel namelijk erg... straks is het amper een update en wordt de nieuwe iPod alleen maar korter zoals iedereen verwacht dat dat de Nano wordt...
En inderdaad, stel dat de nieuwe tegenvalt (heel duur voor weinig nieuws oid), dan heb ik meteen niets meer. Tuurlijk kan ik dan wel weer een G5 kopen, maar op die manier blijf je bezig.
Als je de policy had gelezen, dan had je het antwoord gewetenFerdiV schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:36:
Speculeren mag alleen als er voldoende onafhankelijk bronnen zijn, anders krijgen we alleen maar zinloze topics waar iedereen maar wat loopt te fantaseren. Sowieso is dit niet het topic om te praten over de mogelijk nieuwe iPod's, aangezien dit topic bedoeld is voor de vijfde (en vijfenhalven) generatie iPod's,
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik zou em zo snel mogelijk verkopen. Deze update wordt echt een grote. Apple moet ook wel. Ze hebben nu al twee jaar min-of-meer dezelfde modellen. De markt staat niet stil. De interface (software gedeelte) van de Zune is veel mooier, kijk verder naar wat Apple's eigen iPhone laat zien. Reken maar dat de nieuwe iPods een grote stap vooruit zijn...ScottB schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:57:
[...]
Ik zit sterk te twijfelen. Aan de ene kant weet ik niet zeker of de iPod uitkomt, aan de andere kant: als ik hem wil verkopen als de nieuwe uit is, dan is deze een stuk minder waard. Vorige week donderdag heb ik deze gekocht en deze is nu dus nog wel zonder al te veel verlies te verkopen.
En inderdaad, stel dat de nieuwe tegenvalt (heel duur voor weinig nieuws oid), dan heb ik meteen niets meer. Tuurlijk kan ik dan wel weer een G5 kopen, maar op die manier blijf je bezig.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb gisteren mjin iPod 5G 30GB zwart voor 170 euro verkochtHoedje schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:30:
[...]
Ik zou em zo snel mogelijk verkopen. Deze update wordt echt een grote. Apple moet ook wel. Ze hebben nu al twee jaar min-of-meer dezelfde modellen. De markt staat niet stil. De interface (software gedeelte) van de Zune is veel mooier, kijk verder naar wat Apple's eigen iPhone laat zien. Reken maar dat de nieuwe iPods een grote stap vooruit zijn...
http://www.xbmcfreak.nl/
Mmm ja ben er ook mee bezig, maar heb nog geen bieder gevondenErhnam schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:17:
[...]
Ik heb gisteren mjin iPod 5G 30GB zwart voor 170 euro verkochtIk had er meer voor kunnen krijgen maar de tijd begint ook te dringen. Op iBood staat die vandaag ook al voor 209 euro....
EDIT: Waar is trouwens de topic over 5 september gebleven? Daarnet kwam iemand op het goede idee om die te maken...
[ Voor 9% gewijzigd door FerdiV op 03-09-2007 18:42 ]
Via zo'n verkoopsite of niet?--Christiaan-- schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:43:
Ik de mijne voor 160...
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ow mmm dus ik moet in V&A aan christiaan gaan vragen hoe hij zijn iPod 5G (zie de nama van deze topic, anyone?) heeft verkocht?dawuss schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:49:
[modbreak]Even een herinnering dat het hier nog altijd niet V&A is :)[/]
Trouwens op dit forum is geen verkoopdeel ofzo he
Ik heb mijn ipod voor 175 euro verkocht--Christiaan-- schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:43:
Ik de mijne voor 160...
Persoonlijk heb ik ook niet het gevoel dat het de bedoeling is dat iedereen gaat posten van 'ik heb mijn iPod voor xxx euro verkocht!', dat draagt namelijk niet bijster veel bij en het laat het topic beetje op een opsomtopic lijken... we willen niet dat ie dicht gaat, wel?
Verder houd ik mijn iPod lekker, op deze kan ik tenminste nog homebrew software draaien, met de eventuele volgende generatie is het maar de vraag. Ik heb sowieso geen zin om een paar dagen zonder te zitten, aangezien ik elke dag 2 uur in de trein zit.
Verder houd ik mijn iPod lekker, op deze kan ik tenminste nog homebrew software draaien, met de eventuele volgende generatie is het maar de vraag. Ik heb sowieso geen zin om een paar dagen zonder te zitten, aangezien ik elke dag 2 uur in de trein zit.
Ik ben in de markt voor een nieuwe iPod. Mijn 1st gen nano (4GB) is me gewoon te klein qua capaciteit. Ik wil mijn hele bibiliotheek/cd collectie (80gb inmiddels) bij me hebben zodat ik in de trein kan luisteren waar ik zin in heb. Woensdag wordt dus spannend
Hier had uw reclame kunnen staan.
Ik heb precies hetzelfde!Eiríkr schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 01:03:
Ik ben in de markt voor een nieuwe iPod. Mijn 1st gen nano (4GB) is me gewoon te klein qua capaciteit. Ik wil mijn hele bibiliotheek/cd collectie (80gb inmiddels) bij me hebben zodat ik in de trein kan luisteren waar ik zin in heb. Woensdag wordt dus spannend
En als de nieuwe gewoon een HDD als opslag heeft bewaar ik mijn nano voor bij het fietsen... kan ie wat tegen schokken e.d.
Ben ook erg benieuwd wat er woensdag te zeggen is.. neem me CC mee naar me werk iig
Mwah, ik vind het een beetje onzin hoor... Op de fiets zit je echt niet constant enorm te schokken. Ik heb nu, in de 2 of 3 jaar dat ik iPods heb (4G en 5.5G) geen enkel probleem gehad met het ding in mijn broekzak, met die 4G heb ik elke dag steevast 40km gefietst, verder soms een stuk van 70km wielrennen. Het schijfje draait maar heel kort en in die tijd kan het heus wel tegen een paar 'schokken'
Het ding zit in ieder geval vrij stil in mijn broekzak.
Je moet het verder wel zelf weten natuurlijk
Jij hebt al een nano die je straks anders 'overcompleet' hebt, ik tik dit verhaal uit een nanoloos oogpunt
Je moet het verder wel zelf weten natuurlijk
Niet alleen de Zune trouwens. Ook andere grote merken zijn Apple nu behoorlijk wat voor wat betreft de interface. Cowon, iriver en Creative bijvoorbeeld. Dan zou er inderdaad van Apples kant nu echt een behoorlijke upgrade moeten komen jaHoedje schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:30:
[...]
Ik zou em zo snel mogelijk verkopen. Deze update wordt echt een grote. Apple moet ook wel. Ze hebben nu al twee jaar min-of-meer dezelfde modellen. De markt staat niet stil. De interface (software gedeelte) van de Zune is veel mooier, kijk verder naar wat Apple's eigen iPhone laat zien. Reken maar dat de nieuwe iPods een grote stap vooruit zijn...
Hehe, ja ik denk ook wel dat ie er tegen kan, maar de nano is toch alweer 2 jaar oud, en die konden best goed krassen dus hij is niet echt verkoop-waardig meer, en lekker klein voor in je broekzak... nu heb ik geen 5G dus weet ik niet hoe die mee te slepen is.. ik zal het hopelijk snel meemaken.DataGhost schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 07:11:
Mwah, ik vind het een beetje onzin hoor... Op de fiets zit je echt niet constant enorm te schokken. Ik heb nu, in de 2 of 3 jaar dat ik iPods heb (4G en 5.5G) geen enkel probleem gehad met het ding in mijn broekzak, met die 4G heb ik elke dag steevast 40km gefietst, verder soms een stuk van 70km wielrennen. Het schijfje draait maar heel kort en in die tijd kan het heus wel tegen een paar 'schokken'Het ding zit in ieder geval vrij stil in mijn broekzak.
Je moet het verder wel zelf weten natuurlijkJij hebt al een nano die je straks anders 'overcompleet' hebt, ik tik dit verhaal uit een nanoloos oogpunt
Ik kom net van de MediaMarkt vandaan, waar ze Apple spullen verkopen en daar waren alle iPod nano's en video's uit het assortiment gehaald. Beneden wisten ze mij te vertellen dat er inderdaad nieuwe iPods komen. Hij mocht niets zeggen maar de persoon had de nieuwe iPods wel al gezien 
Misschien reden genoeg om dit draadje weer te openen?
Apple September 5th event

Misschien reden genoeg om dit draadje weer te openen?
Apple September 5th event
Het lijkt me eerlijk gezegd sterk dat ze de nieuwe iPods al gezien hebben, anders was dit allang uitgelekt. Normaliter duurt het een tijdje voordat de nieuwe iPod in de winkel te verkrijgen is.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ze hebben die dingen niet achter liggen maar een van jongens vertelde dat hij naar Amsterdam mocht om daar te komen kijken.Nitai schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:17:
Het lijkt me eerlijk gezegd sterk dat ze de nieuwe iPods al gezien hebben, anders was dit allang uitgelekt. Normaliter duurt het een tijdje voordat de nieuwe iPod in de winkel te verkrijgen is.
Apple begint erg lek te worden. Bij het vorige event was het toetsenbord al een paar weken voor het presenteren uitgelekt. Nu zijn ook al heel veel details van de verschillende iPod modellen bekend, het is eigenlijk alleen nog maar de vraag of de goedkope iPhone nu al of pas later komt (als dat al waar is). Daarbij geven grote retail ketens in Amerika ook al aan dat ze nieuwe modellen krijgen na 5 september (ergens tussen woensdag en zondag). Dat is allemaal vrij opmerkelijk.Nitai schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:17:
Ik was vandaag bij de MediaMarkt in Amsterdam (Bijlmer) maar hier was juist alles uit de schappen gehaald, omdat ze hier een Apple Store IN de MediaMarkt aan het maken waren...en ik heb daar nog gewoon mijn eigen Ipod video in de rekken zien staan, evenals demo...
Ik wacht rustig af ; het liefst bestel ik hem mee met mijn nieuwe iMac . Maar er gaan ook weer geruchten dat de nieuwe iPods pas oktober worden verscheepd. Dusja afwachten tot morgen.
Ik zeg niet dat ze ze achter hebben, ik heb het puur over het feit dat ze het al gezien hebben.Erhnam schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:32:
[...]
Ze hebben die dingen niet achter liggen maar een van jongens vertelde dat hij naar Amsterdam mocht om daar te komen kijken.
Wat Hoedje zegt is wel waar, maar dan ligt de bron van dergelijke bekendmakingen nog steeds in Amerika die dicht bij het vuur zit ipv ons klein kikkerlandje. En als de Mediamarkt guys het gezien hebben dan zouden de grote jongens zoals Engadget, Macrumors etc. het ook al lang en breed uit de doeken gedaan hebben.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Zoals al is opgemerkt komt er tegenwoordig steeds meer informatie naar buiten voor het betreffende event zijn intrede heeft.
Bijna al deze gegevens komen van http://9to5mac.com/ (een relatief nieuwe site) en het lijkt er dan ook op dat zij special een site zijn begonnen omdat zij inside-information hebben.
Anyway:
Nog 4 uurtjes en we weten het!
Bijna al deze gegevens komen van http://9to5mac.com/ (een relatief nieuwe site) en het lijkt er dan ook op dat zij special een site zijn begonnen omdat zij inside-information hebben.
Anyway:
Nog 4 uurtjes en we weten het!
[ Voor 84% gewijzigd door outlandos op 05-09-2007 15:27 ]
Verwijderd
ah!!! ik zat te wachten op de Ipod touch, maar ik vind 8gb/16gb toch wel erg weinig en best duur $299/$399
misschien toch maar de ipod classic....
misschien toch maar de ipod classic....
Zelfde ' probleem ' hier, dan zit ik zometeen met 2 smartphone formaat apparaten in mijn zak. Ik had toch wel gehoopt op een 80+ gig harde schijf, en voor 100dollar meer een iphone, dan is de keuze niet zo moeilijk, hele vreemde zet van apple als je het mij vraagt.
Dan maar voor de classic of de kleine nano, zit nog een beetje te twijfelen...
Ik heb maar een classic gekocht...de batterij van mijn 4G begint namelijk echt brak te worden, dus leek nu me een goede tijd
Zoals hierboven, die Touch is leuk maar koop dan een iPhone...die Nano vind ik erg lelijk, plus ik wil meer ruimte hebben. 249,- voor een 80GB leek me wel een goeie deal
Zoals hierboven, die Touch is leuk maar koop dan een iPhone...die Nano vind ik erg lelijk, plus ik wil meer ruimte hebben. 249,- voor een 80GB leek me wel een goeie deal
leoaq.fm // Jeune Loop
100 dollar meer voor een iPhone ja, maar daar zit dan ook nog wel een (naar ik gehoord heb) abonnement bij dat aardig wat kost...StephaN900 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:46:
Zelfde ' probleem ' hier, dan zit ik zometeen met 2 smartphone formaat apparaten in mijn zak. Ik had toch wel gehoopt op een 80+ gig harde schijf, en voor 100dollar meer een iphone, dan is de keuze niet zo moeilijk, hele vreemde zet van apple als je het mij vraagt.
Verder sta ik ook voor een moeilijke beslissing... Ik heb nu een hoeveelheid muziek die past op de touch. Echter, met een paar maanden is dit denk ik wel overschreden (en bovendien past er nu heel weinig videomateriaal op). Ik heb een week oude iPod video. Mocht ik die nu verkopen dan lijd ik daarmee ongeveer 70 euro verlies (ik heb hem gekocht voor 270

Ik denk dat ik me toch niet ga kunnen inhouden en voor de touch ga... gadget gehalte is lekker hoog en dat mag ik altijd wel
Fotonerd
Ik ga voor de classic, zo even langs de apple store, maar ik neem aan dat ze hem, vandaag nog niet binnen krijgen. Misschien morgen of zo?
Die touch is wel leuk, maar ja zo weinig ruimte he... Hoe zit dat trouwens met de iphone; werkt die wifi functie net als op de itouch, want dat is natuurlijk een leuke feature, maar als de iphone die ook heeft wacht ik wel even.
Die touch is wel leuk, maar ja zo weinig ruimte he... Hoe zit dat trouwens met de iphone; werkt die wifi functie net als op de itouch, want dat is natuurlijk een leuke feature, maar als de iphone die ook heeft wacht ik wel even.
[ Voor 30% gewijzigd door StephaN900 op 06-09-2007 08:30 ]
Het is maar wat je gewend bent; ik heb indertijd de echte eerste 5gb iPod gekocht en die tot vorig jaar gebruikt. De batterij begon toch wel erg crappy te worden dus heb ik een 2gb Nano gekocht als stop gap (en een Shuffle via de ING voor 25 euro
). Ik heb jaren gewacht tot er iets uitkwam dat werkelijk vernieuwend was, en zo'n Touch is dan opeens best aantrekkelijk. Kost minder dan de 5gb indertijd en toch ruim drie keer meer ruimte 
Je moet ook wat geduld hebben, dan is de vooruitgang veel groter
Waarom mensen in vredesnaam elke generatie een nieuwe iPod moeten hebben is me sowieso een raadsel... batterijduur die afneemt is een slecht excuus; mijn 5gb ging heel lang heel goed en ook de 2G en 3G iPods van vrienden van me gaan al jaren mee.
Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk wat de Touch nu allemaal kan; je zou bijna zeggen dat Apple hem positioneert als concurrent voor PDAs, of zie ik dit verkeerd? De basic functionality is er: Muziek, video, foto's, internet, agenda, notities etc. En naar alle waarschijnlijkheid kan je ook applicaties toevoegen lijkt me?
Je moet ook wat geduld hebben, dan is de vooruitgang veel groter
Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk wat de Touch nu allemaal kan; je zou bijna zeggen dat Apple hem positioneert als concurrent voor PDAs, of zie ik dit verkeerd? De basic functionality is er: Muziek, video, foto's, internet, agenda, notities etc. En naar alle waarschijnlijkheid kan je ook applicaties toevoegen lijkt me?
[ Voor 18% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-09-2007 08:30 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
^^
Idd! Ik ga ook voor de classic, al een paar weken terug wilde ik de ipod video al halen, maar toen ik hoorde dat er nieuwe ipods zouden komen dacht ik toch maar: even wachten.
Gelukkig toch even gewacht, aangezien die classic heel wat meer opslagruimte heeft en een betere batterij
Idd! Ik ga ook voor de classic, al een paar weken terug wilde ik de ipod video al halen, maar toen ik hoorde dat er nieuwe ipods zouden komen dacht ik toch maar: even wachten.
Gelukkig toch even gewacht, aangezien die classic heel wat meer opslagruimte heeft en een betere batterij
Zijn er mensen die de combinatie Ipod met een Denon Doc hebben uit geprobeerd.
Zo ja wat zijn nou de voordelen, als ik nu een Denon doc aanschaf krijg ik dan beter
geluid dan als dat ik het gewoon via een kabel van PC naar me Denon Receiver aansluit
~
DENON ASD-1R
Zo ja wat zijn nou de voordelen, als ik nu een Denon doc aanschaf krijg ik dan beter
geluid dan als dat ik het gewoon via een kabel van PC naar me Denon Receiver aansluit
DENON ASD-1R

ik heb een 1G ipod... die was na 13 maanden zo gaar dat de accu het nog maar 30 minuten uithoudt en het scherm halfgaar is. Altijd voorzichtig mee omgegaan, iskin eromheen etc.Was dus niet echt blij met 500 euro prul die het maar een jaar uithoudt en 0,0 coulantie van apple. Ja reparatie was mogelijk, voor 380 euro ofzo 
Nu zie ik de nieuwe ipod's en ben ik wel tempted... maar waar is in hemelsnaam de witte?
En hoe zit het tegenwoordig met de kwaliteit? Nog steeds zo crap?
Als er nu nog USB op had gezeten had ik mijn ipod nog als muziekschijf kunnen gebruiken op mijn xbox ofzo maar ja.
Nu zie ik de nieuwe ipod's en ben ik wel tempted... maar waar is in hemelsnaam de witte?
Als er nu nog USB op had gezeten had ik mijn ipod nog als muziekschijf kunnen gebruiken op mijn xbox ofzo maar ja.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik ben begonnen met een iPod mini 2G met 6gb aan geheugen. 8gb in de touch is meer dan genoeg voor mij. Ik hoef niet mijn complete muziekbestand bij me te hebben. 16gb touch is mij weer te deur denk ik.Dr. Strangelove schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:28:
Het is maar wat je gewend bent; ik heb indertijd de echte eerste 5gb iPod gekocht en die tot vorig jaar gebruikt. De batterij begon toch wel erg crappy te worden dus heb ik een 2gb Nano gekocht als stop gap (en een Shuffle via de ING voor 25 euro). Ik heb jaren gewacht tot er iets uitkwam dat werkelijk vernieuwend was, en zo'n Touch is dan opeens best aantrekkelijk. Kost minder dan de 5gb indertijd en toch ruim drie keer meer ruimte
Je moet ook wat geduld hebben, dan is de vooruitgang veel groterWaarom mensen in vredesnaam elke generatie een nieuwe iPod moeten hebben is me sowieso een raadsel... batterijduur die afneemt is een slecht excuus; mijn 5gb ging heel lang heel goed en ook de 2G en 3G iPods van vrienden van me gaan al jaren mee.
Geduld werkt inderdaad ook. Voor mij werkt 't gadget-gehalte van iets erg mee. En daarom ook liever een touch dan simpelweg een "grotere mini" (met wel meer functies...) dan dat ik nu heb.
Wat ik wel hoop met de touch is dat je notities en agenda punten op dat ding kan invoeren. Dan is het inderdaad een PDA vervanger.
Applicaties toevoegen zal wel niet kunnen.
Fotonerd
Mijn 1st gen iPod heb ik wegens een batterijprobleem geretourneerd. Binnen twee dagen (!!!) had ik een gloednieuwe iPod. Dat is pas service.Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:02:
ik heb een 1G ipod... die was na 13 maanden zo gaar dat de accu het nog maar 30 minuten uithoudt en het scherm halfgaar is. Altijd voorzichtig mee omgegaan, iskin eromheen etc.Was dus niet echt blij met 500 euro prul die het maar een jaar uithoudt en 0,0 coulantie van apple. Ja reparatie was mogelijk, voor 380 euro ofzo
Als je toestel buiten de garantie valt dan moet je ook niet op coulance rekenen denk ik. Ik denk dat je toch wat ruw bent geweest op een zeker moment; mijn 1st gen is vijf jaar meegegaan over de hele wereld waarvan 3 jaar zonder enige bescherming. Wel wat krasjes, maar ook nu nog functioneel 100% en een batterij die het vijf uur uithoudt. Vind ik gewoon een klasseapparaat.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ze mogen van mij de iPod Classic software naar de iPod 5.5G hacken.
Aan 30GB heb ik genoeg. Maar dat menu ziet er wel slick uit.

Weet iemand al of de chips van de classic overeenkomen met die in de 5.5.G? Of moeten we nog even wachten op iemand die hem open sloopt.
Want als die chips overeenkomen lijkt het me wel mogelijk.
Aan 30GB heb ik genoeg. Maar dat menu ziet er wel slick uit.

Weet iemand al of de chips van de classic overeenkomen met die in de 5.5.G? Of moeten we nog even wachten op iemand die hem open sloopt.
denk dat er een totaal ander chipset/cpu inzit want wat ik zag lijkt me iets te veel van het goede voor een nano 2g of ipod 5.5g (kan het ook mis hebben)
Denk niet dat er veel verschil zit in de geluidskwaliteit . Maar volgens mij komt er bij de dock van Denon een remote waarmee je door de menu structuur van je iPod kan browsen (dit in tegenstelling tot de dock van Apple zelf, tot grote ergenis btw)Albert020 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:52:
Zijn er mensen die de combinatie Ipod met een Denon Doc hebben uit geprobeerd.
geluid dan als dat ik het gewoon via een kabel van PC naar me Denon Receiver aansluit~
DENON ASD-1R
[afbeelding]
Daarnaast wordt de volume onafhankelijk geregeld itt een jack->tulp-plug.
De prijs van de dock van Denon vind ik persoonlijk wel iets to much.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
sorry maar ik ben echt altijd superzuinig op mijn spullen, vaak had ik niet alleen een iskin eromheen maar ook nog es een ander zacht geval om krasjes te voorkomen.Dr. Strangelove schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:34:
[...]
Mijn 1st gen iPod heb ik wegens een batterijprobleem geretourneerd. Binnen twee dagen (!!!) had ik een gloednieuwe iPod. Dat is pas service.
Als je toestel buiten de garantie valt dan moet je ook niet op coulance rekenen denk ik. Ik denk dat je toch wat ruw bent geweest op een zeker moment; mijn 1st gen is vijf jaar meegegaan over de hele wereld waarvan 3 jaar zonder enige bescherming. Wel wat krasjes, maar ook nu nog functioneel 100% en een batterij die het vijf uur uithoudt. Vind ik gewoon een klasseapparaat.
en coulance; tja 1 jaar garantie; wooptiedoo, alle andere merken geven je 2 jaar, dus apple is wat dat betreft al superslecht qua service.
En dan gaat je dure ipod in de 13e maand raar doen en dan willen ze je wel helpen voor de prijs van nagenoeg een nieuwe ipod. Goh waarom zou ik hem nou niet laten repareren.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Over 2 maanden is de eerste homebrew er op de touch en dan kun je Pacman en Galaga spelen, read my lipsXilantof schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:04:
[...]
8gb in de touch is meer dan genoeg voor mij.
Applicaties toevoegen zal wel niet kunnen.
Ja vindt ik dus ook € 129vacuumcleaner schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:05:
[...]
Denk niet dat er veel verschil zit in de geluidskwaliteit . Maar volgens mij komt er bij de dock van Denon een remote waarmee je door de menu structuur van je iPod kan browsen (dit in tegenstelling tot de dock van Apple zelf, tot grote ergenis btw)
Daarnaast wordt de volume onafhankelijk geregeld itt een jack->tulp-plug.
De prijs van de dock van Denon vind ik persoonlijk wel iets to much.
Vandaar mijn vraag :-)
Dat valt nog vies tegen, Creative bijvoorbeeld ook niet. Maar dat neemt niet weg dat een apparaat van €500 euro langer dan een jaar mee zou moeten gaan.Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:10:
[...]
en coulance; tja 1 jaar garantie; wooptiedoo, alle andere merken geven je 2 jaar, dus apple is wat dat betreft al superslecht qua service.
[...]
Mijn 2G iPodje begint het nu echt te begeven ben ik bang (had de accu al vervangen, maar de harde schijf 'ruist' nu significant meer dan eerst), na 4,5 jaar. Wel heel erg zonde, want hoewel hij naar de huidige maatstaven vrij log is, en 10 GB eigenlijk net te weinig, ben ik er nog steeds erg blij mee.
Zat eigenlijk te hopen dat de Touch wat boeiender zou zijn, maar 16 GB is te weinig, zeker voor dat geld. Dan ga ik voor de 80GB Classic (IMO nog steeds het mooiste model).
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Ik heb nog steeds mijn 1G iPod, toen gekocht voor 1260 Gulden.. jaja guldens.. daaaag kerstbonus..
Maar nog steeds 1-1,5 uur batterijduur.. en dat na 6 jaar.... maar de 5 g is beste wel weinig nu, maar hij doet het prima in de auto met de bijbehorende FM transmitter..
[quote]Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:02:
ik heb een 1G ipod... die was na 13 maanden zo gaar dat de accu het nog maar 30 minuten uithoudt en het scherm halfgaar is.
Maar nog steeds 1-1,5 uur batterijduur.. en dat na 6 jaar.... maar de 5 g is beste wel weinig nu, maar hij doet het prima in de auto met de bijbehorende FM transmitter..
[quote]Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:02:
ik heb een 1G ipod... die was na 13 maanden zo gaar dat de accu het nog maar 30 minuten uithoudt en het scherm halfgaar is.
Ik krijg over een maand een nieuwe auto (VW) incl iPod integratie. Heeft iemand een idee of je daar ook een nieuwe Nano of Touch aan kunt hangen?