[iPod] iPod 5G & Enhanced 5,5G Ervaringen & Discussie Deel 5 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 17.041 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 09:09

Dav0s

Hr?

Voor wie net een iPod heeft gekocht maar nog geen hoesje of anderszins bescherming heeft. Shieldzone heeft op dit moment +-$5,- korting op alle shields. Komt uit op $20,- met gratis shipping. Ik heb een tijdje zo'n shield gehad en het is echt een aanrader...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Je hebt overigens ook voor 14,25 (iPod Video formaat) bij de Bijenkorf (oa) een imitatie daarvan: Artwizz Scratchstopper.

Afbeeldingslocatie: http://data.macoteket.se/images/product_images/AZ321ZZ.jpg

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeeh ik heb een iPod video! :P

Weet iemand hoe je filmpjes bij music videos krijgt? Ik zet ze er nu op door se toe te voegen in films bij itunes maar dan komen ook de music videos onder films te staan en ik kan er nu opeens niks meer in toevoegen :S

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:58:
Jeeeh ik heb een iPod video! :P

Weet iemand hoe je filmpjes bij music videos krijgt? Ik zet ze er nu op door se toe te voegen in films bij itunes maar dan komen ook de music videos onder films te staan en ik kan er nu opeens niks meer in toevoegen :S

Groet
Rechtsklikken op je filmpje, info tonen en dan bij Video: Soort film: muziekvideo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahh heel erg bedankt, is een stuk makkelijker al zo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Risce schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:44:
Je hebt overigens ook voor 14,25 (iPod Video formaat) bij de Bijenkorf (oa) een imitatie daarvan: Artwizz Scratchstopper.

[afbeelding]
Zo te zien plak je die er echt op, ze zitten er dus niet omheen. De Invisible Shield wordt m.g.v. stoom en een beetje water met zeepsop aangebracht en heeft een soort flappen die om de zijkant heenvouwen, zodat hij echt alles bedekt. Bijna een jaar gebruikt en geen krasje gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Dav0s schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:24:
[...]

Zo te zien plak je die er echt op, ze zitten er dus niet omheen. De Invisible Shield wordt m.g.v. stoom en een beetje water met zeepsop aangebracht en heeft een soort flappen die om de zijkant heenvouwen, zodat hij echt alles bedekt. Bijna een jaar gebruikt en geen krasje gehad...
Je assumptie is correct :P Ik heb dus eigenlijk als het ware twee stevige doorzichtige stickers op het grootste deel van mijn iPod. Niet eromheen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Dixons zijn ze trouwens wel klantvriendelijk zeg.
Ze hebben me een verzekering van 5 euro per maand aan m'n broek weten te smeren (ik zei 3x dat ik het niet wou maar toch bleven ze doordrammen dat het nodig was :P) en hij zei ook (wat ik nog niet heb gedaan) dat ik een lichtnet adapter moest kopen omdat de iPod volgens hem maar 70% oplaad via USB? Is dat waar?

Groet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:29:
hij zei ook (wat ik nog niet heb gedaan) dat ik een lichtnet adapter moest kopen omdat de iPod volgens hem maar 70% oplaad via USB? Is dat waar?
Dat is absolute en complete onzin :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:31:
[...]

Dat is absolute en complete onzin :)
Zoo wat een naaiers dan daar zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-10 13:40

Stekeltje

Nothing to see here move along

Ze hebben me een verzekering van 5 euro per maand aan m'n broek weten te smeren (ik zei 3x dat ik het niet wou maar toch bleven ze doordrammen dat het nodig was :P) en hij zei ook (wat ik nog niet heb gedaan) dat ik een lichtnet adapter moest kopen omdat de iPod volgens hem maar 70% oplaad via USB? Is dat waar?

Groet 8)
Bullllshit!, lichtnet adapter is handig maar zeker niet noodzakelijk... verzekering btw ook (IMO) als je gewoon netjes met je iPod werkt (dus niet mee gaan gooien) kan er weinig mis gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Over die extra verzekeringen, dat was een tijdje geleden bij Kassa oid naar boven gekomen. Makes no sense!

Lichtnetadapter vind ik zelf onnodig, via USB gaat meer dan prima!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Die verzekering van Dixons is ook tegen user-abuse. Het is dan wel duur, maar daar staat iig ook wel veel tegenover.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:45
aramdin schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:34:
Over die extra verzekeringen, dat was een tijdje geleden bij Kassa oid naar boven gekomen. Makes no sense!

Lichtnetadapter vind ik zelf onnodig, via USB gaat meer dan prima!
in principe is een fabrikant zelfs na de het verlopen van de garantie periode nog aansprakelijk voor het eventuele falen van een product als dat te wijden is aan een fout wat niet veroorzaakt is door de gebruiker zelf maar te wijden is aan het product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs B
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:31
Viperke schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 02:05:
[...]

in principe is een fabrikant zelfs na de het verlopen van de garantie periode nog aansprakelijk voor het eventuele falen van een product als dat te wijden is aan een fout wat niet veroorzaakt is door de gebruiker zelf maar te wijden is aan het product
maar als ik nu m'n iPod op de grond laat vallen binnen de garantietermijn krijg ik zonder gezeik een nieuwe..

en dat gebeurt me vast wel eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb zelf een iPod 5,5G en heb een vraagje over het opladen in het buitenland. Ik ga vroeg in de zomer naar Mexico en daar hebben ze een voltage van 110V op het lichtnet. Ik snap dat ik in ieder geval een andere stekkerdoos moet gebruiken, maar is het wel gewoon mogelijk om mijn iPod daar op dat lichtnet op te laden zonder verdere extra's? Ik vind het niet erg dat het in dat geval wat minder snel zal gaan, maar kan dit problemen voor mijn iPod opleveren oid?
Hebben er mensen ervaring hiermee??

Alvast bedankt!
Kasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:47
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 10:16:
Hallo, ik heb zelf een iPod 5,5G en heb een vraagje over het opladen in het buitenland. Ik ga vroeg in de zomer naar Mexico en daar hebben ze een voltage van 110V op het lichtnet. Ik snap dat ik in ieder geval een andere stekkerdoos moet gebruiken, maar is het wel gewoon mogelijk om mijn iPod daar op dat lichtnet op te laden zonder verdere extra's? Ik vind het niet erg dat het in dat geval wat minder snel zal gaan, maar kan dit problemen voor mijn iPod opleveren oid?
Drie jaar terug met m'n iPod 2G ook naar Mexico geweest. Verloopstekker was alles wat ik nodig had om via de normale lichtnet-adapter de iPod op te laden. Op de lichtnet stekker staat dan bij mij ook '100-240V' - kijk even of dat bij jou er ook op staat, dan heb je inderdaad alleen een verloopstekker nodig.

Geen idee of het langer dan normaal duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaalten schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 10:58:
[...]

Drie jaar terug met m'n iPod 2G ook naar Mexico geweest. Verloopstekker was alles wat ik nodig had om via de normale lichtnet-adapter de iPod op te laden. Op de lichtnet stekker staat dan bij mij ook '100-240V' - kijk even of dat bij jou er ook op staat, dan heb je inderdaad alleen een verloopstekker nodig.

Geen idee of het langer dan normaal duurde.
Ok, ik heb nog geen lichtnet-adapter van Apple aangeschaft maar zal even nagaan wat er op staat. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 09:45

oscarvdb

and like that...

Ik heb een iPod 30GB aangeschaft bij A-Mac. Hoe weet ik of het 5G of 5.5G is?

Part no. MA444NF/A

[ Voor 12% gewijzigd door oscarvdb op 10-03-2007 16:39 ]

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

DataGhost

iPL dev

oscarvdb schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:36:

Part no. MA444NF/A
Kijk naar het serienummer, niet deze. Een aantal posts terug heb ik gepost hoe je het kan zien, anders is het met google ook wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

oscarvdb schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:36:

Part no. MA444NF/A
Door het topic te lezen. Beetje moeite moet je wel willen doen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Vraagje; wie gebruikt zn iPod 5.5G icm Windows Vista? Er zijn nog wat issues met de laatste versie van iTunes. Lees hier: meuktracker: Apple iTunes 7.1

Problemen zijn oa:
- Ejecting an iPod from Windows Explorer or the Windows notification area (system tray) using the "Safely Remove Hardware" feature may corrupt your iPod. To always safely eject an iPod, choose Eject iPod from the Controls menu within iTunes. If your iPod becomes corrupt, selecting your iPod in iTunes and clicking Restore in the iPod's Summary panel should return your iPod to a working condition.

- iTunes may display text or graphics incorrectly on your screen. Resizing the iTunes window should correct this issue.

- Contacts from Windows Address Book may not sync with iPod.

- iTunes remains unsupported on 64 bit editions of Windows, including Windows Vista and Windows XP x64.
Heeft iemand een goed werkend alternatief?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Wat word er percies bedoelt met unsupported bij X64 besturings systemen? Want hier werkt het namelijk gewoon goed. :?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Unsupported kan betekenen: als het werkt is het mooi meegenomen, zo niet, dan heb je pech & ondersteunen we het niet...

Welke versie Vista gebruik je?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Groet 8)
Is ie dan ook verzekerd tegen verlies/diefstal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

aramdin schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 23:11:
Unsupported kan betekenen: als het werkt is het mooi meegenomen, zo niet, dan heb je pech & ondersteunen we het niet...

Welke versie Vista gebruik je?
Home Premium 64 bits. Werkt gewoon perfect dus. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dav0s schreef op zondag 11 maart 2007 @ 00:33:
[...]

Is ie dan ook verzekerd tegen verlies/diefstal?
Dan moet je nog 1 euro meer betalen per maand 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
schnumi schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:30:
[...]
Home Premium 64 bits. Werkt gewoon perfect dus. :)
Ik heb de installatie stap ook gewaagd, Vista 32 bits met een 80Gb 5.5G. Voor zover ik kan werkt het zonder problemen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
Vraagje, heb gisteren een ipod video 80 gig gescoord, en ik wil films omzetten (divx,xvid,dvd) naar mp4 formaat, ik heb er wel een paar gevonden op internet, sommige zijn beeldvullend, en sommige zijn in breedbeeld formaat, weet iemand misschien wat de beste formaat is om films te rippen als ik het in mp4 doe of anders misschien in dat h264 formaat?

Zodat het scherp blijft en eigenlijk helemaal beeld vullend?

Zag wel resoluties van 320x240 en voor mp4 680x460

Maar 680 lijkt me een beetje groot, nog niet op dat formaat eentje properen te rippen.

Thanks in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Gewoon op 320x240. Beste is in h264, volgens mij is mpeg4 beter als je de tvout gaat gebruiken.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
Nah, hoef niet de iPod op de t.v aan te sluiten, zal vanavond eens proberen in die h264 formaat dan en op die resolutie.

Thanks anyways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dat gekraak waar ik af en toe last van heb op m'n iPod begint me toch wel te ergeren. Misschien kan iemand mij vertellen of ie ook problemen krijgt als hij aan de EQ gaat zitten. Ik heb vooral last van gekraak als ik hem op de 'spoken word' instelling heb staan. Zijn er meer mensen die met die instelling dingen horen die er niet horen te zijn (ik gebruik CX300 in-ears). Of hoort dit gewoon echt niet en ligt het aan mijn iPod? Heeft iemand ervaring met de support van Apple in dit soort gevallen? Zou ik hem terug moeten sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Wat gebeurd er met andere dopjes?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
Ik gebruik Shures, maar vind de EQ van apple niet echt releaxed, ze zouden eigenlijk de mogenlijk moeten geven om custom EQ te gebruiken.

Want het ene nummer klinkt lekkerder dan het andere nummer, met de zelfde bitrate en de zelfde EQ.

Eigenlijk zou het nog releaxer zijn als je per cd je eigen EQ kon instellen/bewaren... ;)

[ Voor 41% gewijzigd door NeoSoulStar op 15-03-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Handmatig de EQ veranderen is inderdaad een feature die ik zeer mis. Hopelijk met een FW update?

Maar je kan wel in iTunes, per nummer aangeven welke EQ instelling ie moet gebruiken :)

@Aramdin: Met een ander setje gebeurd het ook. Het is geen zeer heftig gekraak maar wel zeer irritant.

Wel jammer want ik ben van plan om Shure's te kopen (E3c) maar als ik daarmee alleen maar beter naar het gekraak kan luisteren is dat natuurlijk nogal zonde van het vele geld.

[ Voor 23% gewijzigd door fsfikke op 15-03-2007 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Ja de EQ van de iPod is echt dramatisch slecht.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
fsfikke schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:31:
Handmatig de EQ veranderen is inderdaad een feature die ik zeer mis. Hopelijk met een FW update?

Maar je kan wel in iTunes, per nummer aangeven welke EQ instelling ie moet gebruiken :)

@Aramdin: Met een ander setje gebeurd het ook. Het is geen zeer heftig gekraak maar wel zeer irritant.

Wel jammer want ik ben van plan om Shure's te kopen (E3c) maar als ik daarmee alleen maar beter naar het gekraak kan luisteren is dat natuurlijk nogal zonde van het vele geld.
Ik zou aanraden om E4's te kopen en gewoon niet de EQ gebruiken. Dan heb je nergens last van. Overigens heb ik alleen last gehad van gekraak bij extra bass, bij rock en R&B is er geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hoedje schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 18:22:
[...]

Ik zou aanraden om E4's te kopen en gewoon niet de EQ gebruiken. Dan heb je nergens last van. Overigens heb ik alleen last gehad van gekraak bij extra bass, bij rock en R&B is er geen probleem.
Hmm, ik wilde eerst de E2c's kopen, nu de E3'c, nog een stapje meer vind ik wel erg duur worden.
Ik heb de E3c's net gekocht, hopelijk klinken ze goed op m'n iPod, anders ga ik nog wel een beetje testen waar het aan ligt (nieuw iPod'je bij mediamarkt halen om te testen oid ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand al ervaring met de Artwizz ScratchStopper voor iPod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn US-Imported iPOD 5G 30gig ontvangen :) :) :) (wit model)

eveneens met een iSee Case http://www.contourcase.com/isee/

natuurlijk al effe gezien of het de 5G enhanced is... en ja hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 18:21
/edit

Laat maar

(Probleem over waar iSee cover te kopen, is gewoon te kopen bij de Apple Store :X)

[ Voor 88% gewijzigd door _eXistenZ_ op 18-03-2007 20:46 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:34:
Ja de EQ van de iPod is echt dramatisch slecht.
idd, je kunt beter goede dopjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu aan t kijken of ik een ipod ga kopen aangezien mijn zusje er een voor mij kan meenemen uit singapore voor een hele goeie prijs. Kan alleen niet kiezen, nano 8gb of 5.5g 30gb..
Wie heeft er voor mij een doorslaggevend argument?
(en is de 14u standby van de 30gb niet heel erg weinig?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 20:18:
[...]

idd, je kunt beter goede dopjes kopen.
Die quote was een reactie op mijn vraag maar ik weet niet of ik hem nu helemaal snap.
Bedoel je goede dopjes als in 'goede dopjes' of als in 'goede dopjes, niet die troep van een E3'c dingen?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:41:
Ik ben nu aan t kijken of ik een ipod ga kopen aangezien mijn zusje er een voor mij kan meenemen uit singapore voor een hele goeie prijs. Kan alleen niet kiezen, nano 8gb of 5.5g 30gb..
Wie heeft er voor mij een doorslaggevend argument?
(en is de 14u standby van de 30gb niet heel erg weinig?)
Mijn reden was dat je voor €50,- 22G meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:23:
[...]

Mijn reden was dat je voor €50,- 22G meer hebt.
idd, was bij mij net dezelfde keuze.... ik schakel over van een ipod mini naar een ipod 5G... ben er zeer tevreden over!, de nano vond ik zelf iets té klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:09:
heeft er iemand al ervaring met de Artwizz ScratchStopper voor iPod?
zie 10 posts boven je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:14
Heb sinds een paar dagen een iPod 80 GB in het zwart met een keurige Knomo case eromheen. Alleen sinds dag één ben je alleen maar bezig met het poetsen van het apparaat en zijn de eerste lichte krasjes zichtbaar .. ben ik de enige?

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze ff een korte review van 2 cases voor de iPOD 5G van Contourcase

Namelijk de iSee Case & de Showcase.
http://www.contourcase.com/isee/

Beide behuizingen heb ik getest & van dichtbij kunnen gebruiken.

Als je voor de looks gaat vind ik de iSee case voor zowel de witte als de zwarte iPOD perfect. De Case sluit netjes aan rond de iPod en de uitsparingen voor dock-connector hold-switch en koptelefoon aansluiting zijn ruim voldoende.
Nog een voordeel van deze case is dat je langs de zijkant van je iPod geen "naad" hebt, namelijk de case bestaat uit en onderkant en een bovenkant die je in elkaar klikt. De rand van de onderkant en de rand van de bovenkant overlappen elkaar zodat er maw geen vuil langs de zijkant van je ipod kan komen. Het grote nadeel van deze case is wel dat je hem moet openprutsen door hem weer uit elkaar te laten 'klikken'. Een beetje omslachtig werk zeker als je gebruik maakt van een dock om je iPod te syncen/laden.

De "Showcase" is iets beter geschikt voor gebruik bij een zwarte iPod dan voor een witte vind ik persoonlijk, vooral omdat bij deze case een zwarte rubberen rand rondom zit voor betere bescherming. Als je de case van binnen bekijkt zul je zien dat op de onderkant waar je iPod op zal liggen 4 kleine rubberen vlakjes zijn om ook hier een mogelijke shok op te vangen. Kwa gebruik is deze iets beter bestand voor een ruwere omgeving. Ook voor gebruik bij een dock is deze case handiger aangezien er aan de zijkant 2 schuifknopjes zitten waarmee je de case sluit. De uitsparingen voor de dock-connector etc... zijn net zoals bij de iSee ruim voldoende om gemakkelijk te gebruiken. Deze case is vanzelfsprekend wel ietsje groter als de iSee case.
Nog wel een nadeeltje aan de "Showcase" is dat je hier wel een rand hebt langs de zijkant waarlangs vuil kan binnenkomen.
Afbeeldingslocatie: http://img70.imageshack.us/img70/3012/dscn6763im9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img466.imageshack.us/img466/6619/dscn6770yt3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/2877/dscn6768vz9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/1175/dscn6762vg3.jpg

Beide case's hebben natuurlijk ook een handige afneembare riemclip, bij gebruik hangt de iPod horizontaal

Persoonlijk heb ik toch voor de Showcase case gekozen voor de iets beter schokbestendigheid ( vanwege de rubberen rand) en het gemakkelijker openen van deze case voor als je een dock gebruikt. Ook aangezien ik m'n iPod gebruik in de wagen / werfomgeving was de keuze tussen bescherming of uiterlijk toch snel gemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik ben op zoek naar een apparaatje waarmee ik zowel muziek mee kan luisteren alswel mijn compact flash kaartjes mee op kan slaan. Nu weet ik dat er connectors zijn zodat je je camera aan kan sluiten op je ipod. Ik maak echter gebruik van een EOS 10D en die kan een usb 1.1 verbinding nog niet eens voltrekken.. Het overzetten zal dus eindeloos duren wat ik niet wil..

Nu heb ik van Belkin een reader gevonden, maar ik nergens iets over de overdrachtsnelheid vinden.. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

thijz schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:40:
Ik ben op zoek naar een apparaatje waarmee ik zowel muziek mee kan luisteren alswel mijn compact flash kaartjes mee op kan slaan. Nu weet ik dat er connectors zijn zodat je je camera aan kan sluiten op je ipod. Ik maak echter gebruik van een EOS 10D en die kan een usb 1.1 verbinding nog niet eens voltrekken.. Het overzetten zal dus eindeloos duren wat ik niet wil..

Nu heb ik van Belkin een reader gevonden, maar ik nergens iets over de overdrachtsnelheid vinden.. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt! :)
Die van Belkin werkt niet meer vanaf de 5G iPod, omdat hij uitgaat van een FireWire verbinding. Die chip zit er sinds de iPod 5G niet meer in. De enige mogelijkheid die ik ken om foto's op een iPod te zetten, is m.b.v. die iPod Camera Connector van Apple zelf.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:10:
Bij deze ff een korte review van 2 cases voor de iPOD 5G van Contourcase

............ ........ .....
Thanks d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Is er een iPod roadmap bekend, waaruit grofweg valt af te leiden wanneer we de 6G kunnen verwachten? Ik heb nu een 3G die op z'n eind loopt (accu) en ben dus langzamerhand toe aan een nieuwe. Die 5.5 vind ik echter niet bepaald revolutionair.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

JaymzHetfield schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:56:
Is er een iPod roadmap bekend, waaruit grofweg valt af te leiden wanneer we de 6G kunnen verwachten? Ik heb nu een 3G die op z'n eind loopt (accu) en ben dus langzamerhand toe aan een nieuwe. Die 5.5 vind ik echter niet bepaald revolutionair.
MacRumors komt in de buurt, zij raden op het moment niet meer aan een nieuwe 5.5G te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
JaymzHetfield schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:56:
Het is denk ik vrij simpel, er zijn nu drie scenario's mogelijk:

A. Apple brengt pas in september/oktober nieuwe iPods uit, die concurreren dan niet echt direct met de iPhone (die is dan immers al een tijdje op te markt).

B. Apple brengt tegelijk met de iPhone de nieuwe iPods op de markt, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, omdat ze dan elkaar overstemmen, qua publiciteit.

C. Apple brengt nu nog voordat de iPhone komt de nieuwe iPods uit. Dat lijkt me helemaal zeer onwaarschijnlijk, omdat ze daardoor mogelijke verkopen van de iPhone kannibaliseren. Mensen kopen daarom bijv. nu alvast een iPod.

Ik verwacht dus scenario A, waarbij allebei de iPods, vergelijkbare menu's en bediening krijgen als de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je filmpjes die van die zwarte balken boven en onder hebben (volgens mij heet dit breedbeeld formaat?) toch kan converteren naar full screen ipod? Veel musicvideos en films hebben dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Niet direct nee, maar en hoop van die programma's die genoemd worden kunnen wat jij zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik ruiken hoe dat moet dan :P Ik gebruik super , maar wat voor instelling moet ik dan bijvoorbeeld doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Laatst online: 18-02-2021
iPod 5G 30GB blokkeert tijdens opstarten video?

Heb vorige vrijdag een 30GB model gekocht te Easyware (Leuven). Gisteren enkele videos op gedownload van HD Movie trailers (via iTunes - Podcasts etc.) en wou hem daarnet afspelen,maar tijdens opstarten blijft hij hangen.

Heb hem al aan het lichtnet gekoppeld en de laptop, maar hij blijft aanstaan.
En met de website "http://www.info.apple.com" kan ik geen verbinding maken (alle andere websites werken correct)

Iemand raad ;(

[ Voor 13% gewijzigd door CarLL op 25-03-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Probeer dit eens:
Toggle the Hold switch on and off. (Slide it to Hold, then turn it off again.)

Press and hold the Menu and Center (Select) buttons simultaneously until the Apple logo appears, about 6 to 10 seconds. You may need to repeat this step.
Er is overigens nog veel meer info op die site te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Hoedje schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:05:
Probeer dit eens:
Er is overigens nog veel meer info op die site te vinden :)
Hoedje,

heel fel bedankt voor je snelle info _/-\o_ !!! de HOLD switch van links naar rechts duwen bracht geen soelaas, maar de tweede optie gelukkig wel (CENTER en MENU enige tijd inhouden)

Btw: is dit normaal dat hij vast slaagt tijdens het opstarten van een video? Zoja, kan dit de HD beschadigen, anders kan ik mss beter morgen even langs de winkel lopen(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 14:57:
Hoe moet ik ruiken hoe dat moet dan :P Ik gebruik super , maar wat voor instelling moet ik dan bijvoorbeeld doen
Je kan het niet ruiken, je moet er moeite voor doen.
Bijvoorbeeld een paar programma's die daar staan installen en kijken of het daarmee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:44:
[...]

Je kan het niet ruiken, je moet er moeite voor doen.
Bijvoorbeeld een paar programma's die daar staan installen en kijken of het daarmee kan.
Moeite doen ? Ik zeg toch net dat ik geen idee heb WAT ik moet doen daarom vraag ik het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
CarLL schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:28:
[...]

Hoedje,

heel fel bedankt voor je snelle info _/-\o_ !!! de HOLD switch van links naar rechts duwen bracht geen soelaas, maar de tweede optie gelukkig wel (CENTER en MENU enige tijd inhouden)

Btw: is dit normaal dat hij vast slaagt tijdens het opstarten van een video? Zoja, kan dit de HD beschadigen, anders kan ik mss beter morgen even langs de winkel lopen(?)
Het is niet normaal. Het ligt dan ook waarschijnlijk aan de encodering van de video. Ik zou sowieso ff checken of je de nieuwste firmware op je iPod hebt staan, verder neem ik aan dat je iTunes gebruikt en kan het op zich geen kwaad (al weet je dat natuurlijk nooit zeker :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:47:
[...]

Moeite doen ? Ik zeg toch net dat ik geen idee heb WAT ik moet doen daarom vraag ik het toch.
Ik vertel je toch ook wat je moet doen?

Behalve dat wat ik in m'n vorige post zei moet je ook vooral leren dat je hulp krijgt als je laat zien dat je zelf ook bereid bent om iets ervoor te doen, het moet niet allemaal van een kant komen. En je kan niet verwachten dat mensen je gaan helpen als je ze op zo een manier toesnauwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:35:
[...]

Ik vertel je toch ook wat je moet doen?

Behalve dat wat ik in m'n vorige post zei moet je ook vooral leren dat je hulp krijgt als je laat zien dat je zelf ook bereid bent om iets ervoor te doen, het moet niet allemaal van een kant komen. En je kan niet verwachten dat mensen je gaan helpen als je ze op zo een manier toesnauwt.
Tuurlijk ben ik bereid om er wat voor te doen maar ik heb toch geen idee waar ik moet beginnen , ik heb al van alles geprobeert met converten maar ik snap er toch niks van , ik weet niet welke instellingen ik moet veranderen en ik weet niet eens of het mogelijk is. En je stelt je nogal aan met je snauw. Jij helpt helemaal niet je bent degene die alleen maar loopt te zeuren. Ik weet dat hier mensen zijn die heel technisch zijn en heel veel ervaring hebben met dit soort dingen dus daarmee zouden ze mij kunnen helpen. Ik help mensen weer met dingen die ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Heb je alle programma's geprobeerd die in dat topic staan?
Ik ken ze ook niet allemaal maar weet zeker dat een groot deel kan wat jij zoekt.
'ImToo iPod movie converter' kan het bijvoorbeeld maar de gratis versie doet alleen aan kleine stukjes video.
Verder noemt elk programma het weer anders dus daar heb je ook niet veel aan. Imtoo noemt heet 'zoom'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:35:
Heb je alle programma's geprobeerd die in dat topic staan?
Ik ken ze ook niet allemaal maar weet zeker dat een groot deel kan wat jij zoekt.
'ImToo iPod movie converter' kan het bijvoorbeeld maar de gratis versie doet alleen aan kleine stukjes video.
Verder noemt elk programma het weer anders dus daar heb je ook niet veel aan. Imtoo noemt heet 'zoom'.
Het is voor een hele film dus imToo heb ik niks aan, ik heb super,videora en jodix.
Ik ga nog even kijken of er zoiets als zoom tussen staat.

edit:heb geen zoom functie gevonden , kom er dus echt niet uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:27:
Weet iemand hoe je filmpjes die van die zwarte balken boven en onder hebben (volgens mij heet dit breedbeeld formaat?) toch kan converteren naar full screen ipod? Veel musicvideos en films hebben dit!
Je kan de filmpjes converteren met de Converter van Creative voor de Zen Vision ;)
Ik weet niet zeker of de Ipod de codecs ervoor ook heeft. Dat zou je even moeten testen.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Hoedje schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:33:
[...]

Het is niet normaal. Het ligt dan ook waarschijnlijk aan de encodering van de video. Ik zou sowieso ff checken of je de nieuwste firmware op je iPod hebt staan, verder neem ik aan dat je iTunes gebruikt en kan het op zich geen kwaad (al weet je dat natuurlijk nooit zeker :))
iTunes geef aan dat de iPod firmware up to date is en een ander programma voor mijn muziekcollectie te beheren heb ik de afgelopen 3 jaar geleden niet meer gebruikt.. Ik had het betreffende filmpje (Shrek 3 trailer) gedownload via een podcast ("High Definition (HD) Movie Trailers: http://feeds.feedburner.com/hdtrailers) via de iTunes musicstore en geconverteerd naar iPod formaat via iTunes zelf, mss is daar iets foutgelopen (?). Allessinds als het probleem zich nog stelt de komende weken, ga ik eens teruggaan naar de winkel.

Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
Andamanen schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:54:
[...]

MacRumors komt in de buurt, zij raden op het moment niet meer aan een nieuwe 5.5G te kopen.
Toffe site, ik hoop dat Q3 ons een nieuwe iPod brengt... ik hoop vooral op een iPhone zonder phone :)

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:20

jjust

Het leven is een strijd

Ik ben op dit moment in Japan waar de Ipod goedkoper is dan in NL. Heeft iemand een idee of de Ipod hier gelijk is aan het model wat in Nederland wordt verkocht? 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 07-10 14:04
Vandaag zijn er vanuit Apple weer wat prijsverlagingen gekomen:

iPod Video 30gb gaat nu voor €269,-
iPod Video 80gb gaat nu voor €369,-

Dit zou er op kunnen duiden dat ze wat voorraden aan het opmaken zijn en er misschien wel flashbased iPods gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sterk aan het twijfelen tussen ipod nano (8gb) of ipod video (30gb) versie.
Mijn sterktste twijfelpunten zijn de batterijtijd en gewicht/grootte.

Past de ipod video nog met gemak in broekzakken en jaszakken (ook met case of kousje ofzo)?

PS: wel kut dat apple met nieuwe ipods gaat komen binnekort |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:03:
Ben sterk aan het twijfelen tussen ipod nano (8gb) of ipod video (30gb) versie.
Mijn sterktste twijfelpunten zijn de batterijtijd en gewicht/grootte.

Past de ipod video nog met gemak in broekzakken en jaszakken (ook met case of kousje ofzo)?

Dat ze nieuwe uit gaan brengen wist je een jaar geleden ook al, daar is nu echt niets nieuws over bekend geworden.
Ik heb de 30GB en hij past makkelijk in m'n broekzakken + mobieltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:05:
[...]

Dat ze nieuwe uit gaan brengen wist je een jaar geleden ook al, daar is nu echt niets nieuws over bekend geworden.
Ik heb de 30GB en hij past makkelijk in m'n broekzakken + mobieltje.
Natuurlijk weet je dat er altijd iets nieuws gaat komen, maar wel lastig dat dit waarschijnlijk in de nabije toekomst gaat gebeuren en dus eigenlijk niet zo slim is om nu een video aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:03:
Ow, vertel wanneer komen ze uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 08-10 03:10

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Hoedje schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:13:
[...]

Ow, vertel wanneer komen ze uit?
't Is niet zeker natuurlijk, maar ik verwacht het eigenlijk ook wel (op het Apple Special Event, 15 april).. Waarom ? Tja, geen idee waarom, ongefundeerd eigenlijk. Maar ach, hoop doet leven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Kan iemand me vertellen wat de transfer snelheid is naar een 80GB? Niet volgens het boekje maar wat je werkelijk haalt zeg maar in de praktijk?

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Iemand al ervaring met de iSkin Claro? (http://www.iskin.com/claro/index.tpl?cart=11754597202076838) Wat mij aanspreekt is dat het scrolwiel hier beschermd is. Bij de meeste andere acryl cases is het scrolwiel gewoon open en bloot. Hier zit er een extra folie laagje overheen. Zo blijft je iPod altijd mooi.
Afbeeldingslocatie: http://www.iskin.com/claro/images/claro1.jpg

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Fake schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:41:
Vandaag zijn er vanuit Apple weer wat prijsverlagingen gekomen:

iPod Video 30gb gaat nu voor €269,-
iPod Video 80gb gaat nu voor €369,-

Dit zou er op kunnen duiden dat ze wat voorraden aan het opmaken zijn en er misschien wel flashbased iPods gaan komen.
€20,- goedkoper dus. Wel netjes, werd wel weer eens tijd... En dit is dus een mooi moment om er 1 te kopen, want voorlopig worden ze weer even niet goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:51
Microkid schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:37:
Iemand al ervaring met de iSkin Claro? (http://www.iskin.com/claro/index.tpl?cart=11754597202076838) Wat mij aanspreekt is dat het scrolwiel hier beschermd is. Bij de meeste andere acryl cases is het scrolwiel gewoon open en bloot. Hier zit er een extra folie laagje overheen. Zo blijft je iPod altijd mooi.
[afbeelding]
Vandaag de enhanced 5g 30gb witte ipod besteld, met gravering bij ipod _/-\o_

echter nu ben ik opzoek naar een hoesje waar ook aan de onderkant een uitsparing zit voor de stroomlader of carkit interface.. en vroeg me af of dit bij dit hoesje ook is...?

ff klikken op link en ik zag genoeg. zijn er nog andere hoesjes die een uitsparing hebben??

[ Voor 6% gewijzigd door loewie1984 op 02-04-2007 20:52 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom doen mensen hoesjes om hun iPod..
In een hoesje zijn ze toch lelijk , je wilt toch volop genieten van je iPod of niet?
Anywayz ik heb de 5.5g nu een maand , zonder hoesje. De voorkant zit geen 1 krasje op en dat is waar het mij ook om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:09:
In een hoesje zijn ze toch lelijk , je wilt toch volop genieten van je iPod of niet?
Anywayz ik heb de 5.5g nu een maand , zonder hoesje. De voorkant zit geen 1 krasje op en dat is waar het mij ook om gaat.
Zelfs krasjes kunnen mij totaal niet storen, het is wat mij betreft echt een gebruiksvoorwerp die ik niet van plan ben door te verkopen. Op de lange termijn ga je kleine beschadigingen toch niet voorkomen en het ongemak van een extra hoesje is weldegelijk aanwezig.

Maar die van mij is dan ook een gigantische 2G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:09:
Zo'n invisible shield is wel een uitkomst. Je ziet het niet zitten, maar het beschermt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Hoedje schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:43:
[...]

Zo'n invisible shield is wel een uitkomst. Je ziet het niet zitten, maar het beschermt wel!
Weet je een webwinkel waar die te koop is?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
loewie-643- schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:36:
[...]
Weet je een webwinkel waar die te koop is?
http://www.shieldzone.com/ (verzendmethode zonder vloeistof kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Hoe goed kan die 5G eigenlijk tegen schokken?

Bijv. Joggen, Fitnissen, met die perpendiculaire hard disk?

Iemand daar ervaringen mee.,..

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
loewie-643- schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:00:

Het is niet aan te raden, bij constante hevige schokken kun je beter gaan voor een flash MP3 speler, zoals een Shuffle of Nano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
loewie-643- schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:00:

Ik heb met de 5.5g nergens last van, nog nooit een shock gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
En is er ook een mogelijkheid om de liedjes vanaf mijn ipod af te spelen op mijn laptop?

(Heb dus meerdere pc's waar itunes op zit, thuis, werk, laptop) En aangezien je maar met één pc kan synchroniseren. Maar ik wel van die andere twee plekken de muziek wil afspelen over de luidsprekers van de laptop.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 08-10 03:10

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Je kunt je iPod instellen op handmatig synchroniseren (waardoor hij synchroon blijft met de PC en niets verwijdert), dan kun je de muziek selecteren op je iPod en afspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
ScottB schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:49:
Je kunt je iPod instellen op handmatig synchroniseren (waardoor hij synchroon blijft met de PC en niets verwijdert), dan kun je de muziek selecteren op je iPod en afspelen :)
Zonder de mp3's daadwerkelijk op de laptopharde schijf te hebben staan, of op mijn werklaptop...?

Kheb dus net bij de instellingen van mijn ipod bij muziek, Muziek Synchroniseren uitgevinkt.

Dan wil ie de ipod wissen. En als ik dat annuleer kan ik nog niets..

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie-643- schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:21:
[...]

Zonder de mp3's daadwerkelijk op de laptopharde schijf te hebben staan, of op mijn werklaptop...?

Kheb dus net bij de instellingen van mijn ipod bij muziek, Muziek Synchroniseren uitgevinkt.

Dan wil ie de ipod wissen. En als ik dat annuleer kan ik nog niets..
Je moet het niet onder tab muziek uitvinken, gewoon in het eerste tabblad met overzichtsgegevens over je iPod, daarin staan onderaan ook een aantal vinkjes, daar moet je "muziek handmatig beheren" aanklikken ;)

Dan kan je gewoon in de linkernavigatiebalk kiezen voor muziek onder de kop iPod en dus muziek van je iPod afspelen zonder deze te kopiëren naar je harde schijf.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
En is het ook mogelijk je display uit te schakelen terwijl je pod aan je pc hangt met itunes? Dit om het display te sparen... Omdat ik 8 uur per dag de muziek afspeel op mijn werk.. en ik niet wil dat dat scherm anders 8 uur knippert: koppel niet los!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
loewie-643- schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:30:
En is het ook mogelijk je display uit te schakelen terwijl je pod aan je pc hangt met itunes? Dit om het display te sparen... Omdat ik 8 uur per dag de muziek afspeel op mijn werk.. en ik niet wil dat dat scherm anders 8 uur knippert: koppel niet los!
Een iPod heeft een led backlight, die gaat wel even mee hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Hoedje schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:38:
[...]

Een iPod heeft een led backlight, die gaat wel even mee hoor ;)
Ik begrijp hieruit dat ik me geen zorgen hoef te maken....?

Maar is het mogelijk ja/nee

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

DataGhost

iPL dev

loewie-643- schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:53:
[...]

Ik begrijp hieruit dat ik me geen zorgen hoef te maken....?

Maar is het mogelijk ja/nee
met een hamer is alles mogelijk :+
Maar even serieus, volgens mij is de enige manier het daadwerkelijk loskoppelen van je LCD, naar mijn weten is er geen andere manier.
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste