• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Ik hoop dan toch dat vodafone zeer snel hun eigen wm6 update aan gaan bieden. Anders vind ik dit echt zwaar onder de maat.

Er is nergens bij de initiële aankoop op de webshop aangegeven dat het een branded toestel zou worden. En ook niet dat ik mijzelf niet kan registreren bij HTC (ivm vodafone lock)

Ik vind dit misleidend. En vooral niet kenmerkend voor Vodafone. Ik heb de laatsye tijd veel vaker problemen met vodafone ook op zakelijk gebied. Vodafone verliest op deze manier gewoon klanten, waaronder ik plus onze relaties.

(btw: de vodafone software scheelt denderend weinig met die van HTC zelf. Het is zelfs bewezen dat alle Vodafone diensten werken op een orginele HTC rom.)

*edit Ik wil vodafone hier niet zwart maken, maar het is en blijft een community om mensen op de hoogte te stellen. Aangezien ik vind dat Vodafone misleidende reclame maakt deel ik dit mee aan mijn community.

[ Voor 14% gewijzigd door World Citizen op 16-08-2007 16:35 ]

FreeReef.nl

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09 17:34

DJVG

Gewoon DJVG

Nou, mijn vodafone P4350 is dus ge sim-locked dus ik zal nog ff 3 maanden moeten wachten..

Iemand een goede MSN client voor deze ppc?
Of een goede manier om WM6 erop te zetten?

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
DJVG schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:16:
Nou, mijn vodafone P4350 is dus ge sim-locked dus ik zal nog ff 3 maanden moeten wachten..

Iemand een goede MSN client voor deze ppc?
Of een goede manier om WM6 erop te zetten?
Dan moet je de CID-lock eraf halen maar dat kost je dus €30,-

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Verwijderd

Heb dus WM6 geinstalleerd, maar kan nu geen proxy meer instellen en ook geen verbinding met internet maken voor geen één programma meer. Hoe zet ik WM5 terug????

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:49:
Heb dus WM6 geinstalleerd, maar kan nu geen proxy meer instellen en ook geen verbinding met internet maken voor geen één programma meer. Hoe zet ik WM5 terug????
Same problem here, t-mobile?

edit:

probleem heeft zichzelf op een wonderbaarlijke wijze opgelost :*)

[ Voor 11% gewijzigd door ZpAz op 17-08-2007 09:52 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• DJVG

DJVG

Gewoon DJVG

Speedfight schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:43:
[...]

Dan moet je de CID-lock eraf halen maar dat kost je dus €30,-
En weet je toevallig ook een goede om dat te laten doen? :p

Nog een vraag:
Waar moet ik thema's plaatsten die ik heb gedownload?
En
Waar kan ik een overklok programmatje vinden, ik kan in dit topic niks vinden: 500 error bij het zoeken????

[ Voor 27% gewijzigd door DJVG op 16-08-2007 22:05 ]

• ZpAz
DJVG schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 21:44:
[...]

Nog een vraag:
En
Waar kan ik een overklok programmatje vinden, ik kan in dit topic niks vinden: 500 error bij het zoeken????
http://www.chi-tai.info/c...tus_XDA_Neo_WM5_iM_cs.htm

• Cyberco
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-07 17:49
[/quote]

Effe zoeken naar Omaclock, werkt perfect

• Speedfight
  • Niet online
DJVG schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 21:44:
[...]

Nog een vraag:
En
Paar posts terug: Decon Frost in "HTC P4350 (Herald)"

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Wat voor programmas worden er bij het nieuwe WM6 rom vanaf het ext.Rom geinstalleerd? of is dat alleen de today plugin en het groene HTC theme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Mad_Cow schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:10:
Wat voor programmas worden er bij het nieuwe WM6 rom vanaf het ext.Rom geinstalleerd? of is dat alleen de today plugin en het groene HTC theme?
Jep, tenminste voor zo ver ik weet. (Ben nog niets anders tegengekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
ik had de pagepool veranderd naar 6mb, maar ik kreeg (volgens mij) helemaal geen extra vrij geheugen. Is het niet zo dat als je de PP van 12 naar 6 mb veranderd dat je dan 6 mb extra moet krijgen?
voor en na (bij een compleet schone installatie) blijft mijn ram voor programmas rond de 25mb hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Mad_Cow schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:15:
ik had de pagepool veranderd naar 6mb, maar ik kreeg (volgens mij) helemaal geen extra vrij geheugen. Is het niet zo dat als je de PP van 12 naar 6 mb veranderd dat je dan 6 mb extra moet krijgen?
voor en na (bij een compleet schone installatie) blijft mijn ram voor programmas rond de 25mb hangen.
Wat is het nut precies aan het veranderen van de pagepool, je maakt meer geheugen vrij, maar gaat dat ten koste van iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Ja een kleinere pagepool, waarmee je soms wat lag kan ervaren. Maar als je dat niet wilt kan ik 6mb aanraden. Geen lag en toch meer vrij. De Herald heeft een 12mb pagepool, en dat is VEEL te veel. 8mb is eigenlijk standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik baal er van dat het niet werkt op me vodafone mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
ik had m dus een pagepool van 6mb ingesteld. en daarmee had ie eerst wat lag. Toen heb ik m ge-hard-reset en daarna ging alles heel snel. Alle programmas weer geinstalleerd en als alles draait heb ik wel meer geheugen over (zo'n18~19mb, tegenover 14~15 eerst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 20:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:45:
ik baal er van dat het niet werkt op me vodafone mobiel
:? ehm, wat niet?

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG

DJVG

Gewoon DJVG

Ik heb ondekt dat cleartype word uitgeschakeld zodra je het toetsenbord uitschuift en zodra je hem weer inschuift weer word ingeschakeld, apart dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Werkt wel maar je moet even de Cid en SPL flashen en dan kan je hem erop gooien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

DJVG schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:21:
Ik heb ondekt dat cleartype word uitgeschakeld zodra je het toetsenbord uitschuift en zodra je hem weer inschuift weer word ingeschakeld, apart dus.
Check ff een paar post terug van mij... daar staat iets over Registry tweaks met een link naar een WIKI. daar staan +/100 regitry wijzigingen ook voor cleartype in landscape mode....

LET WEL GOED OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik vroeg me het volgende af. Ik woon dicht bij de grens met duitsland en als ik de grens overga maakt deze telefoon dan nog steeds automatisch verbinding met GPRS? Zoja kan je dit uitzetten, aangezien ik niet zit te wachten op een dure gprs rekening :P

wm5 met onbeperkt inet abbo hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
bij verbindingen staat als internet verbinding gprs ingesteld.
als je die instelt op een niet werkend profiel dan wordt niet steeds automatisch met gprs verbinding gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ok maar het is niet mogelijk onderscheid te maken tussen binnen en buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

DaannO schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:40:
[...]

Werkt wel maar je moet even de Cid en SPL flashen en dan kan je hem erop gooien. :)
Gratis.....?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG

DJVG

Gewoon DJVG

Ik houd http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=HTC_Herald een beetje in de gaten, ze zijn dus bezig met een programmatje om de Herald te ontdoen van zijn locks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Op de HTC site staat het volgende:

21/08/07 - Windows Mobile® 6 upgrade for HTC P4350HTC has made a Windows Mobile 6® OS upgrade available for users of the popular HTC P4350 device.

HTC P4350 users can download the Windows Mobile® 6 upgrade exclusively from the “My Downloads” section of HTC eClub.

Registration to HTC eClub is easy and completely free... so if you aren’t already a member, sign up today to keep in touch with a range of benefits.

Aangezien ik een Vodafone versie heb gaat dit helaas niet lukken. Op mijn HTC TyTN kan ik dit wel doen aangezien deze niet gelocked is. Komt Vodafone nog met WM6?

[ Voor 8% gewijzigd door wout-hugo op 21-08-2007 20:03 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Waar ik naar op zoek ben is een plugin voor op de Yoday screen waar je een aantekening kunt plaatsen. Want Task/Taken
heeft geen zin voor mij, daar lees ik toch maar overheen.

Heeft iemand een idee?
Liefst standalone. Mooist zou zijn als 't een programma is die de Notes/Notities op het scherm kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
DJVG schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:21:
Ligt 't nu aan mij of... :?
Ik vindt het beeld (op zowel PC als op PDA) juist met Cleartype slechter overkomen dan standaard. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG

DJVG

Gewoon DJVG

Mini Poeper schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:17:
[...]

Ligt 't nu aan mij of... :?
Ik vindt het beeld (op zowel PC als op PDA) juist met Cleartype slechter overkomen dan standaard. B)
Het word wat zachter, wat ronder allemaal, vind ik zelf wel lekker lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de ROM update binnen.. alleen werkt het updaten niet.

Active sync moet aanstaan en je foon moet via usb met je computer verbonden zijn.. allemaal prima. Wanneer ik op volgende klik gaat het updaten van start. Mn telefoon start opnieuw op, nu alleen met een ander scherm.. hierdoor verbreekt de verbinding dmv activesync en krijg ik uiteindelijk een foutmelding (620)

Iemand die met hetzelfde zit? Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG

DJVG

Gewoon DJVG

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:33:
Heb net de ROM update binnen.. alleen werkt het updaten niet.

Active sync moet aanstaan en je foon moet via usb met je computer verbonden zijn.. allemaal prima. Wanneer ik op volgende klik gaat het updaten van start. Mn telefoon start opnieuw op, nu alleen met een ander scherm.. hierdoor verbreekt de verbinding dmv activesync en krijg ik uiteindelijk een foutmelding (620)

Iemand die met hetzelfde zit? Iemand een oplossing?
Nou je phone herstart zoiezo dat klopt, dan krijg je een grijs scherm volgens mij met een laad balkje, een verbinding met je PC blijft als het goed is tot stand..

Is de 620 error niet: Wrong Vendor ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij error 620 staat iets van 'open port' ofzo.. als oplossing staat er: reset device of anders start je pc opnieuw op..

ik krijg inderdaad een grijs laadbalkje te zien op mijn pc.. deze blijft echter op 0% staan.
Het probleem is volgens mij dat de verbinding met mijn telefoon na restarten helemaal weg is.. mijn computer komt dan ook met de melding 'nieuwe hardware gevonden'..

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb trouwens een unbranded P4350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:10:
bij error 620 staat iets van 'open port' ofzo.. als oplossing staat er: reset device of anders start je pc opnieuw op..

ik krijg inderdaad een grijs laadbalkje te zien op mijn pc.. deze blijft echter op 0% staan.
Het probleem is volgens mij dat de verbinding met mijn telefoon na restarten helemaal weg is.. mijn computer komt dan ook met de melding 'nieuwe hardware gevonden'..

Iemand een oplossing?
Bij andere HTC telefoons komt dit probleem ook regelmatig voor. Meestal is de oplossing om eerste een harde reset te doen van de telefoon zodat deze ontdaan is van alle rotzooi. Daarna werkt de upgrade in 9/10 gevallen wel goed.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke manier kan ik ook weer een harde reset uitvoeren? heb t boekje niet bij de hand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-07 15:44
Hoi,

heeft er iemand het probleem dat je 'laatste oproep' scherm altijd op de achtergrond blijft staan. Ik gebruik het programma 'MAGIC BUTTON' om alle programma in de achtergrond af te sluiten, werkt prima trouwens.
ALLEEN: mijn laatste oproepen scherm blijft altijd op de achtergrond draaien. Orginele ROM staat er nog op.

Iemand ideeën, tips of dit al eens meegemaakt????

gr

Demazelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
Hoi nog ff een vraagje,

die WM6 update/ROM van de HTC site, is dit de ENg of de NL versie? Ik kan hier nl. nergens info over vinden. Iemand deze ROM van deze htc-site er al opgezet?? En was die ENG of NL??

gr..

Demazelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Demazelen schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:19:
Hoi,

heeft er iemand het probleem dat je 'laatste oproep' scherm altijd op de achtergrond blijft staan. Ik gebruik het programma 'MAGIC BUTTON' om alle programma in de achtergrond af te sluiten, werkt prima trouwens.
ALLEEN: mijn laatste oproepen scherm blijft altijd op de achtergrond draaien. Orginele ROM staat er nog op.

gr

Demazelen
Als ik me niet vergis kan je alleen maar updaten naar de taal die je al had.

Die ik hier uit een link in dit topic had was de nl versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoldaatTeHuur
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:29:
Op welke manier kan ik ook weer een harde reset uitvoeren? heb t boekje niet bij de hand..
Linker en rechter soft key indrukken terwijl je tegelijkertijd met de stylus de reset knop indrukt (direct onder de volume slider). Hierna laat je de reset knop weer los, maar de soft keys blijf je indrukken totdat er een bericht verschijnt op je telefoon. Dit bericht moet je vervolgens bevestigen door te drukken op de send knop (groene telefoon). Maak wel eerst even een backup van je files aangezien alles zal worden verwijderd.
Demazelen schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:19:
Heb je al het programma van HTC zelf geprobeerd? Deze staat bij Settings->System onder de naam Task Manager
Demazelen schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:28:
die WM6 update/ROM van de HTC site, is dit de ENg of de NL versie? Ik kan hier nl. nergens info over vinden. Iemand deze ROM van deze htc-site er al opgezet?? En was die ENG of NL??
Je kan op de HTC site alleen de taal downloaden die je originele ROM ook had. Heb je nu dus een Nederlandse WM5 dan zal je ook een Nederlandse WM6 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 15:33
Mijn update en alles opnieuw is goed gegaan. Ik heb zelfs gedurfd de Pagepool aan te passen naar 6MB en ook dat ging bijna probleemloos (zodra ik erachter was dat ik bij pdocwrite de verkeerde filename meegaf).

Het enige wat ik met geen mogelijkheid aan het werk krijg is gedeeld internet via Bluetooth PAN. Tot gisteren werkte dit met WM5 wel goed, maar nu werkt het alleen nog maar met USB. Dus: ik start "Gedeelde Internetverbinding", kies netjes voor Bluetooth PAN en mijn GPRS link. Dan: verbinden. Mijn Bluetooth staat aan en de telefoon is zichtbaar.

Op de Windows PC kies ik onder "Network Connections" de "Bluetooth Network Connection". De oude pairing heb ik weggegooid, dus ik voeg een nieuw device toe. Als die dan naar Bluetooth PAN devices gaat zoeken, wordt m'n telefoon niet gevonden. Activesync verbinding via Bluetooth gaat probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ook ik zoek MSN voor mijn P4350 wie kan mij daar aan helpen?

Alvast bedankt.

WaCkO®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
Als ik van WM5 naar WM6 ga, via de update op de htc site en het gaat mis..... kan ik dan weer terug naar de WM5?? of blijf ik dan een onstabiel WM6houden??
Als ik dan een harde reset doe dan zal ie niet terug gaan naar WM5 neem ik aan?
Vervalt mijn garrantie als ik de legale WM6 erop zet ?
Werkt de BT verbinding met TT6 goed na de update van WM6?
Kan er wat fout gaan tijdens de legale WM6 update???
En heeft het zoveel voordelen tov WM5 die nu stabiel bij mij werkt??

gr.

Demazelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Demazelen schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:31:
Als ik van WM5 naar WM6 ga, via de update op de htc site en het gaat mis..... kan ik dan weer terug naar de WM5?? of blijf ik dan een onstabiel WM6houden?? JA
Als ik dan een harde reset doe dan zal ie niet terug gaan naar WM5 neem ik aan? Nee
Vervalt mijn garrantie als ik de legale WM6 erop zet ?nee
Werkt de BT verbinding met TT6 goed na de update van WM6? JA
Kan er wat fout gaan tijdens de legale WM6 update??? JA (kleine kans)
En heeft het zoveel voordelen tov WM5 die nu stabiel bij mij werkt??JA

gr.

Demazelen
W8 even we doen het anders :P

[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 22-08-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
SUPER snel antwoordt, dank daarvoor.

Hoe kan ik dan weer de legale WM5 erop zetten als ik WM6 erop heb gezet?

En wat is dan dat kleine beetje wat fout kan gaan??

gr

D.
DaannO schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:38:
[...]

W8 even we doen het anders :P

[ Voor 11% gewijzigd door Demazelen op 22-08-2007 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Demazelen schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:47:
SUPER snel antwoordt, dank daarvoor.

Hoe kan ik dan weer de legale WM5 erop zetten als ik WM6 erop heb gezet?

En wat is dan dat kleine beetje wat fout kan gaan??

gr

D.

[...]
Door de orginele rom te downloaden en er weer overheen te gooien. Wat er fout kan gaan is dat je tijdens het flashen de stekker eruit trekt oid. Dan kan hij dood zijn, maar in dit geval heb je nog wel garantie. Zie hier hoe je moet flashen: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=10&t=398

Is wel voor de p3600 geschreven..

Verwijderd

Er zijn niet zoveel voordelen in WM6 t.o.v.WM5,,,
Alle basis functies zijn bijna hetzelfde als je de laatste AKU 3.0 bij WM5 hebt.

Ik heb de P4350 via Vodafone en hij is CID-locked,tevens is het moeilijk om terug te gaan naar WM5,omdat de extended Cap van Vodafone moeilijk is te bekomen.

Ik heb zelf zeer uitvoerig gesproken met een software-medewerker van Vodafone en een upgrade via hun zit er voorlopig niet in.
Één van de redenen die hij noemde is dat de ondersteuning van pushmail in WM6 niet aan de Vodafone eisen voldoet,tevens zijn er volgens de man meer redenen voor Vodafone om in de nabije toekomst geen update uit te brengen ( zal ook wel met geld te maken hebben denk )

Ik heb er over gedacht mijn toestel te unlocken ( CID ) via de bekende site,en toch te flaschen naar WM6,maar ik lees op diverse forums dat veel mensen met een P4350 dan weer terug willen naar WM5,en je zowiezo bij een branded toestel alle ondersteuning en garantie kwijt bent.

Al met al ben ik wel erg tevreden met mijn P4350,en heb ik hem sins ik het toestel hebt niet één keer hoeven te resetten,,,en dat was in het verleden met mijn I-mate Jam wel eens anders.

Gr,,,Ray.

• ZpAz
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:29:
Er zijn niet zoveel voordelen in WM6 t.o.v.WM5,,,
- Betere msn standaard
- HTML in emails

Ook heb ik het gevoel dat alles toch net wat sneller loopt dan met WM5

Verwijderd

Weet iemand ook of je het gewoon kan opstarten zonder dat alles in je contactenlijst komt?

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:38:
Weet iemand ook of je het gewoon kan opstarten zonder dat alles in je contactenlijst komt?
Standaard niet nee, was wel een prog voor maar die kan ik even niet vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
DaannO schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:47:
[...]

Standaard niet nee, was wel een prog voor maar die kan ik even niet vinden. :)
Ja precies, dat vond ik ook ontzettend irritand, aangezien ik van de meesten waarmee ik msn geen telefoon nummer heb? Die hoefen daar dan ook niet te staan, ik heb ze dus uit mijn contactpersonenlijstje verwijderd. Zijn ze ook op msn weg:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
Over de WM6 rom en alarms:

Is dit iemand al opgevallen? Als ik een alarm instel. En dat gaat af, dan kun je altijd kiezen hoe lang je het alarm wilt negeren. In het menuutje (rechter softkey) staat dan 2x 15 minuten negeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil deze telefoon ook gaan kopen
maar ik heb een sim only abbonement dan kan ik toch gewoon deze telefoon los kopen?
zonder abbonement
en ik las ergens in dit topic over een unbranded toestel
wat is dat?
en werkt deze telefoon gewoon met vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

DaannO schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:52:
[...]

Door de orginele rom te downloaden en er weer overheen te gooien. Wat er fout kan gaan is dat je tijdens het flashen de stekker eruit trekt oid. Dan kan hij dood zijn, maar in dit geval heb je nog wel garantie. Zie hier hoe je moet flashen: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=10&t=398

Is wel voor de p3600 geschreven..
Als je Herald gebricked is, hebben we een RUU. De nieuwe WM6 RUU. Al is de rom van je device nog zo verneukt, de WM6 rom erop zetten en hij doet het weer. Dus risico van WM6 erop zetten is niks tot nihil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ok, gebruik nu een week echt intensief WM6 op mijn Herald, heb een inet/data abbo van Hi erbij en ontvang email van werk + live mail (push) en gebruik pocket IE.

Mijn ervaringen tot dusver zijn wel redelijk positief, alleen stoor ik me echt aan de "Delete" knop in Messaging i.p.v. "New" (WM5) en is me opgevallen dat als je de HTC Home plugin op je today scherm gebruikt, de hele performance een stuk trager wordt.
Zet HTC Home maar eens uit en dan een reboot, is je Herald direct een stuk vlotter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG

DJVG

Gewoon DJVG

Nog even een vraagje,

Iemand al geprobeerd met een Bluetooth GPS dongle? ben van plan er binnenkort één aan te schaven voor op de scooter, zodat ik de weg niet kwijt raak :P

En bestaat er een handige steun voor mijn Heraldje,

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
DJVG schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:48:
Nog even een vraagje,

Iemand al geprobeerd met een Bluetooth GPS dongle? ben van plan er binnenkort één aan te schaven voor op de scooter, zodat ik de weg niet kwijt raak :P

En bestaat er een handige steun voor mijn Heraldje,

Alvast bedankt.
Ik ben onlangs met mijn s200 van vaassen naar zeeland gereden op mijn honda nsr50. Werkt perfect, universeel houdertje op de tank, usb lader erin geplugd en rijden maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Bevat deze nog steeds de bug waarbij de contacten van MSN in de contactenlijst van Outlook komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Mini Poeper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 02:02:
Bevat deze nog steeds de bug waarbij de contacten van MSN in de contactenlijst van Outlook komen te staan?
Ze komen wel in de telefoon's contactpersonen staan. En als die gesynced worden met outlook zal het daar ook wel inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
helaas is dat volgens mij geen bug, maar een feature. (ik vind t ook maar niks)
ik raak wel geinterresseerd in de nieuwe htc tytn ii. qua specs is ie echt super, alleen ben ik benieuwd hoe het gewicht(20 gram extra) en de extra dikte(2mm extra) (t.o.v. de p4350) in het echt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Mad_Cow schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:39:
helaas is dat volgens mij geen bug, maar een feature. (ik vind t ook maar niks)
ik raak wel geinterresseerd in de nieuwe htc tytn ii. qua specs is ie echt super, alleen ben ik benieuwd hoe het gewicht(20 gram extra) en de extra dikte(2mm extra) (t.o.v. de p4350) in het echt zijn.
De prijs heeft hem bij mij tegengehouden.. Ik heb nu de P4350 in bestelling staan: 1 jaar Vodafone 35 voor €30 p/maand en Internet Blox voor 1jaar en dan moet ik €36 voor het toestel bijbetalen... Ik heb overigens nu nog een MDA Vario, maar daar heeft de letter 'u' het van begeven...

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:48
Hoe is de snelheid van Windows Mobile op deze PDA in vergelijking met Symbian S60v3 op een nokia N73. Heeft iemand daar ervaring mee?

• MarcSchuring
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01 07:49
Ik heb sinds kort deze telefoon (windows mobile 6, all black en 6mb pagepool erop gezet), maar ik heb nog een paar vraagjes.

Er hoort iets van remote desktop op te zitten, maar dat kan ik niet vinden op de door help aangegeven lokatie. Moet ik iets extra's installeren of iets activeren?

Bij mijn vorige telefoon (smartphone, qtek 8020) werd blauwe tand direct aangezet op het moment dat ik de lader aansloot. Dit gebeurd bij de 4350 niet, terwijl ik dat wel handig vind (met name in de auto in verband met navigatie en handsfree). Is dit in te stellen (desnoods door een programma)?

Is het mogelijk om internetfilms middels een soort mobiele variant van divx-webplayer te bekijken?

Marc

• ZpAz
MarcSchuring schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:48:
Ik heb sinds kort deze telefoon (windows mobile 6, all black en 6mb pagepool erop gezet), maar ik heb nog een paar vraagjes.

Er hoort iets van remote desktop op te zitten, maar dat kan ik niet vinden op de door help aangegeven lokatie. Moet ik iets extra's installeren of iets activeren?
Van de microsoft site kan je ergens remote desktop downloaden voor WM6, kon het niet zo snel vinden, dus heb mijn .cab maar even upgeload. Deze variant werkt fijner dan de WM5 variant :)

http://siteslicing.com/WM6_RDP.cab
MarcSchuring schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:48:
Is het mogelijk om internetfilms middels een soort mobiele variant van divx-webplayer te bekijken?

Marc
Wat bedoel je precies, je zoekt een programma om divx bestanden af te spelen? Ikzelf gebruik daarvoor TCPMP hier zijn ook veel plugins voor te vinden, zo kan je met extra plugins en de site www.mobytube.net ook youtube filmpjes streamen naar je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ZpAz schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:05:
[...]
Wat bedoel je precies, je zoekt een programma om divx bestanden af te spelen? Ikzelf gebruik daarvoor TCPMP hier zijn ook veel plugins voor te vinden, zo kan je met extra plugins en de site www.mobytube.net ook youtube filmpjes streamen naar je telefoon.
TCPMP is heel goed, maar vindt CoreCodec Coreplayer toch wel beter, maar is helaas NIET gratis.
Voordelen van Coreplayer? Het is eigenlijk een doorontwikkelde TCPMP met betere codecs (kan divx/xvid films draaien zonder ze om te zetten naar 320x240) en Coreplayer gaat beter om met het switchen van je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcSchuring
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01 07:49
Wat ik eigenlijk bedoelde was het spelen van divx van sites als stage6. Volgens mij is tcpmp en Coreplayer daar niet geschikt voor, maar wellicht dat dit inderdaad wel kan met plugins. De vraag is dan welke plugins?

Verder valt het me op dat de telefoon af en toe een hele hoge pieptoon laat horen (zoals je wel eens hebt bij een televisie). Is dit iemand anders al eens opgevallen?

edit: alleen af en toe als het beeldscherm aan staat

[ Voor 6% gewijzigd door MarcSchuring op 31-08-2007 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Zojuist is er een WWE official rom uitgebracht, welke door een user van XDA is voorzien van echte TouchFlo, dus geen buttonflo.
MarcSchuring schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:49:
Wat ik eigenlijk bedoelde was het spelen van divx van sites als stage6. Volgens mij is tcpmp en Coreplayer daar niet geschikt voor, maar wellicht dat dit inderdaad wel kan met plugins. De vraag is dan welke plugins?

Verder valt het me op dat de telefoon af en toe een hele hoge pieptoon laat horen (zoals je wel eens hebt bij een televisie). Is dit iemand anders al eens opgevallen?

edit: alleen af en toe als het beeldscherm aan staat
Die pieptoon heb ik ook soms ja!

[ Voor 70% gewijzigd door BioHazard op 31-08-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Big Daddy schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:30:
Hoe is de snelheid van Windows Mobile op deze PDA in vergelijking met Symbian S60v3 op een nokia N73. Heeft iemand daar ervaring mee?
ik ben na 25 nokia's (laatste N70) nu overgestapt naar dit apparaatje, Ik zou echt niet NEVER NOOIT meer terug willen. Nokia was vroeger zeker niet slecht maar nu....... En dan komt er nog bij dat Symbian VS WM gewoon honderden mogelijkheden scheelt

Nokia N serie.......- Waardeloos

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Big Daddy schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:30:
Ik had een Nokia E50 hiervoor, daarvoor een Nokia 3250. Daarvoor een 6630. Enz. Allemaal Symbian toestellen, en ben 10x meer tevreden met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
BioHazard schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:09:
Zojuist is er een WWE official rom uitgebracht, welke door een user van XDA is voorzien van echte TouchFlo, dus geen buttonflo.
Wat houd dit precies in, een windows mobile 6 voor de P4350 met de 'aanraak' functionaliteiten van een HTC touch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Decon Frost schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:22:
[...]

ik ben na 25 nokia's (laatste N70) nu overgestapt naar dit apparaatje, Ik zou echt niet NEVER NOOIT meer terug willen. Nokia was vroeger zeker niet slecht maar nu....... En dan komt er nog bij dat Symbian VS WM gewoon honderden mogelijkheden scheelt

Nokia N serie.......- Waardeloos
Collega voormalig N73 nu HTC S710 ik quote " WTF WTF, waarom had ik dit niet eerder gedaan"

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

ZpAz schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:49:
[...]

Wat houd dit precies in, een windows mobile 6 voor de P4350 met de 'aanraak' functionaliteiten van een HTC touch? :)
Heb er even een filmpje van gemaakt, let aub niet op de stem in het begin :+ .
Klik Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
BioHazard schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:50:
[...]

Heb er even een filmpje van gemaakt, let aub niet op de stem in het begin :+ .
Klik Hier
Dat is zo cool :o Heb je ook een link? Je mag het me mailen als je wilt: matthijndijkstra [at] gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Klikkerdeklik

Onthoud wel, dat deze rom in het engels is.

[ Voor 22% gewijzigd door BioHazard op 31-08-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
BioHazard schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:07:
Klikkerdeklik

Hoe lang duurde het upgraden? ik wacht nu al ruim 2 uur. moet ik het nog maar een keer proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
BioHazard schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:07:
Klikkerdeklik

Zo'n probleem is dat niet :) Tenzij ik alleen NL varianten om mn telefoon kan zetten. Maar ik zal eens kijken :)

'The file you are trying to download is temporairly unavailible :'( '
Mad_Cow schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:24:
[...]

Hoe lang duurde het upgraden? ik wacht nu al ruim 2 uur. moet ik het nog maar een keer proberen?
Bij mij duurde van WM5, naar WM6 'normaal' maar 10 min oid.

-----------

Deze maker heeft het ook over dat je de pagepool kan flashen via actyvesync, is dat dus mogelijk? Dat scheelt dan nogal een gepruts :)

http://forum.xda-develope...hp?p=1474609&postcount=17

[ Voor 47% gewijzigd door ZpAz op 31-08-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het goed is komt mijn p4350 vandaag binnen :9~ , maar welke dingen raden jullie echt aan om erop te zetten?

ik wil er zeker wm6 op zetten en battery status.

michiel sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
MMM officieel voor het eerst mn telefoon gebricked, maar hij werkt gelukkig al weer.

@Biohazard:
Kan ik die Touch_IT over de NL Rom heen doen? of moet ik een WWE ROM hebben?

edit: mmm volgens mij wel, ik de touch-update was compleet, maar mn telefoon starte niet meer op
waar kan ik nog de officiele WWE ROM downloaden? die ftp server die eerder werd genoemd werkt niet meer.

[ Voor 36% gewijzigd door Mad_Cow op 01-09-2007 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Mad_Cow schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 08:00:
MMM officieel voor het eerst mn telefoon gebricked, maar hij werkt gelukkig al weer.

@Biohazard:
Kan ik die Touch_IT over de NL Rom heen doen? of moet ik een WWE ROM hebben?

edit: mmm volgens mij wel, ik de touch-update was compleet, maar mn telefoon starte niet meer op
waar kan ik nog de officiele WWE ROM downloaden? die ftp server die eerder werd genoemd werkt niet meer.
Heb hem even upgeload: http://www.siteslicing.com/WM6NLD.exe

Dat is dus de NL versie, kan ie daar nou wel of niet over? Geen idee of dat een WWE versie is though.

--

Het progsel werkt niet op een 64BIT variant an windows. Dan maar eerst een Virtual PC installeren met een 32BIT OS.

---

Het werkt, voordat ik de ROM ging installeren heb ik eerst mijn pocketPC hardgerest, zodat de standaard instellingen werden ingesteld van bovenstaande rom (WM6NLD). Dan het .txt bestandje volgen :) En het werkt!

edit:

Is er ook een mogelijkheid om het bootlogo aan te passen? Ik vind het Toch-it Logo maar niets om eerlijk te zijn.

edit: De rom staat er op, maar als ik met mijn vingers over het scherm ga, krijg ik niet die menu's e.d? Moet je daarvoor nog wat aparts installeren. Zoals Biohazerd dus op zijn filmpje laat zien. --> Dat was dus een instelling, nu werkt het.

---

Als ik het achtergrond van het today scherm verander in iets donkers (ook al is het alleen maar zwart opgevuld, dan maakt hij er iets grijs van? (dus #000000 wordt #ededed ongeveer)

Een beetje frusterend? Hoe los ik dat op?

--

Een makkelijke manier (duurt een paar sec :) om je pagepool aan te passen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=324955

[ Voor 56% gewijzigd door ZpAz op 01-09-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG

DJVG

Gewoon DJVG

Nou ik heb maar de keuze gemaakt om hem te unlocken via imei-unlock, daar kan je alleen met paypal of creditkaart betalen, en die 2e heb ik niet en de eerste moet 5 ~ 7 dagen wachten op verificatie, is er toevallig niet nog een andere service die dit goed doet?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
mmm vreemd dat het bij mij niet werkte. misschien later nog maar een keer proberen.

WWE = de engelse rom versie, en dus anders dan de NL versie. de NL versie kan ik gewoon vie de htc e-club downloaden.

bootlogo aanpassen is dacht ik een kwestie van een plaatje in de /windows directory veranderen. maar ik ben de naam van t plaatje kwijt

gevonden welcomehead.96.png
(ik heb niet gestest of het werkt)

[ Voor 8% gewijzigd door Mad_Cow op 02-09-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Mad_Cow schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:23:
mmm vreemd dat het bij mij niet werkte. misschien later nog maar een keer proberen.

WWE = de engelse rom versie, en dus anders dan de NL versie. de NL versie kan ik gewoon vie de htc e-club downloaden.

bootlogo aanpassen is dacht ik een kwestie van een plaatje in de /windows directory veranderen. maar ik ben de naam van t plaatje kwijt

gevonden welcomehead.96.png
(ik heb niet gestest of het werkt)
Ja werkt, die file vervangen door een eigen creatie of het origineel en voila. Ik heb een WM6 SDK Emulator draaien waarvan ik de originele bestanden afpluk, dus als je hem nodig hebt, let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
BioHazard schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:23:
[...]

Ja werkt, die file vervangen door een eigen creatie of het origineel en voila. Ik heb een WM6 SDK Emulator draaien waarvan ik de originele bestanden afpluk, dus als je hem nodig hebt, let me know.
Als je het originele bootlogo op zou willen loaden :) Graag

Met deze rom wordt het achtergrond plaatje veranderd naar een 256 kleuren plaatje oid, welk achtergrond ik ook instel, tziet er niet uit.

[ Voor 15% gewijzigd door ZpAz op 02-09-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Afbeeldingslocatie: http://www.i-bio.nl/images/files/welcomehead.96.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
thanks

edit:

Heb nu ook een normaal achtergrond werkend gekregen, als ik via de image viewer oid, het instel doet ie het prima, doe ik het via de instellingen van het windows today scherm maakt ie er een gaar plaatje van.

[ Voor 94% gewijzigd door ZpAz op 02-09-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heb vandaag iets heel stoms gedaan, ik ehb mijn engelse HTC P4350 simlock vrij willen updaten naar wm6 die op xda developers staat met de touch flo gedeelte. Alleen heb ik dus niet eerst de officiele wm6 erop gezet. Dus nu doet mijn tel niks meer alleen een wit scherm. Ik kan hem wel in bootloader zetten en probeer daarna de officiele wm6 erop te zetten maar krijg een fout melding gaat maar tot 2 %.

Kan iemand mij helpen of is mijn htc dood

ERROR 294 INVALID VENDER ID

UPDATE

met een officiele wm5 rom is het gelukt alleen nu lukt het me nog steeds niet om de officiele wm6 erop te gooien krijg weer invalid vender ID :S gewoon officieel aan de hand van de serial van htc geplukt

Nu krijg ik 328 error invalid command

[ Voor 23% gewijzigd door B0MBACI op 02-09-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Decon Frost schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:29:
[...]

Collega voormalig N73 nu HTC S710 ik quote " WTF WTF, waarom had ik dit niet eerder gedaan"
Ik heb nu een morgen ermee zitten spelen, maar ik herken dat wel :+. Werkt ideaal!
Weet iemand een goede syncml-client?
Allereerst heeft Funambol wel een gratis client, maar die schijnt niet echt goed te werken. Daarnaast heeft Synthesis ook een syncml-client, maar die is niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:29

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb sinds kort ook een HTC P4350. Echter is deze vodafone branded en WM5. Kan ik hierop ook een andere WM6 rom installeren, of moet ik wachten tot Vodafone hem uitbrengt (wat ik betwijfel dat gebeurt)

Is er een rom van WM6 die zal werken op deze telefoon, en kan ik een backup maken van mijn huidige ROM en die terugzetten als er iets foutgaat. Wil namelijk niet mijn nieuwe phone verneuken...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Hoogie2004 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:44:
Ik heb sinds kort ook een HTC P4350. Echter is deze vodafone branded en WM5. Kan ik hierop ook een andere WM6 rom installeren, of moet ik wachten tot Vodafone hem uitbrengt (wat ik betwijfel dat gebeurt)

Is er een rom van WM6 die zal werken op deze telefoon, en kan ik een backup maken van mijn huidige ROM en die terugzetten als er iets foutgaat. Wil namelijk niet mijn nieuwe phone verneuken...
Volgens mij moet je eerst je telefoon unlocken. Is al eerder in dit topic voorgekomen, kan via internet en kost ongeveer €30,- dacht ik. Moet je maar even zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

B0MBACI schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:59:
Heb vandaag iets heel stoms gedaan, ik ehb mijn engelse HTC P4350 simlock vrij willen updaten naar wm6 die op xda developers staat met de touch flo gedeelte. Alleen heb ik dus niet eerst de officiele wm6 erop gezet. Dus nu doet mijn tel niks meer alleen een wit scherm. Ik kan hem wel in bootloader zetten en probeer daarna de officiele wm6 erop te zetten maar krijg een fout melding gaat maar tot 2 %.

UPDATE

met een officiele wm5 rom is het gelukt alleen nu lukt het me nog steeds niet om de officiele wm6 erop te gooien krijg weer invalid vender ID :S gewoon officieel aan de hand van de serial van htc geplukt

Niemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-08 23:34
BioHazard schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:15:
Iig maak even een accountje op XDA-Developers voor de volgende file, want mijn webspace word waarschijnlijk snel geslash-GoT.

Download JUVS's 5Tab Home Plugin:
http://forum.xda-develope...mentid=43450&d=1184114263

Installeer die, maar zorg dat die nog niet geactiveerd is bij "Vandaag". Ga daarna naar de site van Total Commander, en download de gratis filebrowser even. Dit omdat we wat hidden files enzo moeten bewerken.

Als je Total Commander en de home plugin hebt geinstalleerd, doe het volgende:
  • Ga naar je Windows folder
  • Zoek naar de volgende 4 bestanden: HTCHome.dll.0409.mui , HTC HDlg.exe.0409.mui , HH_0409_WeatherCities.xml
  • Bij elk van de drie files verander je 0409, in 0413. Ik ga er vanuit dat jullie allemaal een Nederlandse ROM hebben.
  • Soft reset je device even, en vink daarna HTC Home aan bij het "Vandaag" Menu.
  • Voila, HTC Home!
[...]

De manier die daar beschreven staat is de enige manier die tot nu toe bekend is. Het valt allemaal best mee. 15 minuutjes en dan ben je wel klaar. En zowieso, zou er wat fout gaan, we hebben nu een Windows Mobile 6 RUU, waarmee je een gebricked apparaat weer tot leven kan wekken. Dus weinig risico aan verbonden.
Wat als ik nou een Engelse ROM heb?

Niks doen?

WM 6.0 doet het hier trouwens ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-08 23:34
DEED het prima.

Hij blijft bij mij resetten, net eerste harde reset gedaan. Meeste lijkt weer te werken |:(

Volgens mij zit het nog niet helemaal goed.

Hij begon ermee toen ik heb heb gereset na wat ik in mijn vorige reactie heb gedaan. Heb alleen niet de nummers veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Evil.bean schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:31:
[...]

Wat als ik nou een Engelse ROM heb?

Niks doen?

WM 6.0 doet het hier trouwens ook prima :)
Wat doet dat eigenlijk als je dat veranderd? (Ik heb de touchflow rom dus geinstalleerd, eerder in dit topic aangegeven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Er is weer een nieuwe versie van MSN Live Messenger waarbij de contacten niet meer in de contactlijst worden geplaatst.

Hier te vinden: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=528

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Eindelijk! Dat ze automatisch in je contactpersonen kwamen is wel zo vreselijk irritand.

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week WM6 op mn p4350 gezet. Werkt(e) allemaal goed en naar behoren. Eigenlijk nog steeds wel, op 1 ding na wat ik niet gefixt krijg.

Hij wilt niet meer synchroniseren. De telefoon zelf. Met mn computer wel, maar los om even te refreshen, connecten met inet. Hij loopt vast op mn persoonlijke instellingen.
Iemand een idee hoe dit op te lossen ?
Hierdoor zie ik dus ook niet mijn contactpersonen in mn MSN lijst op de telefoon. Maar wel in mn contactpersonen.

:(

Ik hoop dat iemand tips voor me heeft!

• Mad_Cow
B0MBACI schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:59:

UPDATE

heb je wel de wm6 in de goede taal gedownload?
invalid vendor id betekent dat je telfoon gesimlocked is. kan dat? welke wm5 rom heb je er op gezet.
als laatste kan je m natuurlijk altijd de reparatie insturen.

• L0we
riddles schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:19:

Het enige wat ik met geen mogelijkheid aan het werk krijg is gedeeld internet via Bluetooth PAN. Tot gisteren werkte dit met WM5 wel goed, maar nu werkt het alleen nog maar met USB. Dus: ik start "Gedeelde Internetverbinding", kies netjes voor Bluetooth PAN en mijn GPRS link. Dan: verbinden. Mijn Bluetooth staat aan en de telefoon is zichtbaar.

Op de Windows PC kies ik onder "Network Connections" de "Bluetooth Network Connection". De oude pairing heb ik weggegooid, dus ik voeg een nieuw device toe. Als die dan naar Bluetooth PAN devices gaat zoeken, wordt m'n telefoon niet gevonden. Activesync verbinding via Bluetooth gaat probleemloos.
Hier exact hetzelfde. Heb je al een oplossing hiervoor? Ik heb mn tel wel gepaird, maar als ik dan de services wil verkennen vind hij niets.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste