ik vind het een mooi toestel, maar ik las ergens dat het niet mogelijk zou zijn om tijdens het bellen in je agenda te kijken. Klopt dat?
Mja, de enige reden die ik kan bedenken is dat je neit in je agenda dan kan kijken omdat je dan je telefoon tegen je oor hebt, en dat kijkt nogal slecht. Zelf heb ik ook tijdens het bellen allerhande applicaties open, en dat werkt prima. Zelfs het geluid van de diverse applicaties wordt automatisch gemuted
Tsja, gewoon de Windows-knop en dan agenda.
Weet niet waar die vent dat vandaan had.
Vraagje, als je muziek in WMP afspeelt, kun je dan het scherm uitzetten (volledig zwart dus en niet alleen geblockt en de verlichting uit).
Vraagje, als je muziek in WMP afspeelt, kun je dan het scherm uitzetten (volledig zwart dus en niet alleen geblockt en de verlichting uit).
Ik had mijn HTC dus ter garantie aangeboden, en na 3 weken (29-06-07) ontving ik een brief van de dixons met het volgende: Kosten voor reparatie buiten garantie ivm val en/of stootschade, reparatiekosten 205 euro.S2801 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:34:
Mijn P4350 is nu al kapot. Afgelopen zondag naar Jong Oranje geweest, op de terugweg pak ik me pda uit me broekzak en zet hem aan: allemaal gekleurde strepen op het beeld. Alsof hij Rekam ontvangt.
Wat er mee gebeurd is zou ik niet wetenBen nergens tegenaan gelopen/gestoten?
Telefoon net naar de dixons gebracht, hij wordt opgestuurd. verwachtte reparatietijd: 3-6 weken, ben je lekker mee, heb die telefoon net een maand.
Ik zit er sterk over te denken om de Herald op marktplaats te zetten als ik hem terug krijg, en dan een nokia N73 of N95 te kopen.
Aangezien ik de telefoon pas een maand had nadat het voorval zich voortdeet (aankoopdatum 09-05-07) ging ik protest indienen.
Ik legde aan de de helpdesk uit wat er gebeurde, en ik zei dat ik de pda in me broekzak had zitten (met het scherm naar m'n been gericht), toen zei die man: Ja, je mag die PDA niet in je broekzak stoppen, want dan gaat hij kapot door drukschade

Ik werd behoorlijk pissig op die vent, want ik kan die telefoon toch niet in bubbeltjes plastic gaan vervoeren? Je moet hem toch gewoon kunnen gebruiken?
Nou, dus ik contact opgenomen met HTC, welke niks kunnen doen als de telefoon nog bij het repaircenter van Dixons is. Conact opgenomen met de consumentenbond welke zegt dat ik dat geld 100% niet moet betalen, tenzij de dixons kan aantonen dat ik het scherm express heb laten breken.
Zo kwam ik er verder ook niet uit...
Dus ben ik op hoge poten naar het lokale Dixons fifiaal gestapt waar ze wel enig begrip voor de zaak hadden, en ze zouden er werk van gaan maken.
Afgelopen zaterdag werd ik dan opgebeld door dixons om te melden dat ze de telefoon doorsturen naar het HTC repair center, om te kijken wat hun bevindingen zijn.
Ondertussen maar een Nokia N73 aangeschaft, en ik heb spijt dat ik dat niet eerder gedaan heb.
Solider, Sneller, Mooier, Kleiner, Lichter, Betere camera, Meer functies, Goedkoper, met T9 evensnel typen als op een qwerty bordje......alles beter dan de P4350.
Maar dat zullen misschien na dit alles ook wel persoonlijke meningen zijn.
Afijn, we dwalen af.
Dus eerst eens kijken wat HTC zegt, en als dat ook op niks uitdraait maar eens contact opnemen met de geschillencommissie/consumentenbond. Want ik ben niet van plan die 205 euro te betalen.
Ik houd jullie op de hoogte
No Shame, only Fame!
Ja, dat is mogelijk, nu wil je vast ook weten hoeEvil.bean schreef op zondag 15 juli 2007 @ 23:59:
Tsja, gewoon de Windows-knop en dan agenda.
Neem je telefoon in je linkerhand, en je stylus in je rechterhand... of andersom mag natuurlijk ook, desnoods gebruik je je vette vingers om het ding te bedienen
Start windows media player, zorg dat je de speler zelf voor je neus hebt, dus niet de library oid. Ga naar menu, opties en dan naar het tabblad knoppen. Helemaal onderaan kan je een knop toewijzen aan 'scherm aan/uit' klik er op druk op toewijzen. Druk een knopje in op je telefoon (ikzelf heb de ronde knop in het midden gekozen). en druk op ok.
Als je nu een liedje aan het afspelen bent en je drukt op de betreffende knop gaat het scherm helemaal uit, maar blijft de muziek doorspelen. Druk nogmaals op het knopje om het scherm weer aan te zetten.
Wat betreft garantie geldt het volgende.S2801 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:12:
[...]
...
Aangezien ik de telefoon pas een maand had nadat het voorval zich voortdeet (aankoopdatum 09-05-07) ging ik protest indienen.
....
Nou, dus ik contact opgenomen met HTC, welke niks kunnen doen als de telefoon nog bij het repaircenter van Dixons is. Conact opgenomen met de consumentenbond welke zegt dat ik dat geld 100% niet moet betalen, tenzij de dixons kan aantonen dat ik het scherm express heb laten breken.
....
Dus eerst eens kijken wat HTC zegt, en als dat ook op niks uitdraait maar eens contact opnemen met de geschillencommissie/consumentenbond. Want ik ben niet van plan die 205 euro te betalen.
Ik houd jullie op de hoogte
Gedurende de eerste 6 maanden geldt een omgekeerde bewijslast. Zoals ze bij de consumentenbond al zeiden, moet de verkoper (Dixons dus) maar aantonen dat jij die schade hebt veroorzaakt door ongeoorloofd gebruik. Dat is een moeilijke bewijslast voor Dixons.
Echter als zo'n winkel voet bij stuk houdt kom je ook niet verder. Daarom is het altijd aan te raden lid te worden van de consumentenbond of een rechtsbijstandsverzekering af te sluiten.
Ja dat weet ik.Yabadab schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:18:
[...]
Wat betreft garantie geldt het volgende.
Gedurende de eerste 6 maanden geldt een omgekeerde bewijslast. Zoals ze bij de consumentenbond al zeiden, moet de verkoper (Dixons dus) maar aantonen dat jij die schade hebt veroorzaakt door ongeoorloofd gebruik. Dat is een moeilijke bewijslast voor Dixons.
Echter als zo'n winkel voet bij stuk houdt kom je ook niet verder. Daarom is het altijd aan te raden lid te worden van de consumentenbond of een rechtsbijstandsverzekering af te sluiten.
Ik heb de dixons voorgelegd dat ze moeten bewijzen dat ik de schade heb toegebracht, en volgens de dixons hebben ze dat bewezen met die ene brief.
Ik ben ook lid van de consumentenbond, maar eerst eens kijken wat de fabrikant zegt (daar is het toestel nu), en als dixons er dan nog steeds niet uit komt ga ik actie ondernemen. (consumentenbond/geschillencommissie)
Want de dixons zal wel voet bij stuk houden, ik doe hetzelfde!
No Shame, only Fame!
Ik heb hier het default achtergrond plus skin ingesteld, en deze draait wel mee. Maar een gewoon plaatje wordt mischien erg uitgerekt, de hoogte breedte verhoudingen liggen dan anders
Is er ook een ROM verkrijgbaar voor dit apparaatje vergelijkbaar met de htc touch? Of een skin oid, dus dat alles toch iets groter is en dat je het met je vingers kan bedienen?
Het meeste gebruik ik mijn vingers voor het apparaatje en dat wil op zich redelijk lukken, hoewel er soms toch wel priegelknopjes op het scherm staan.
Als je BV TomTom er op hebt staan, dat heeft wel lekker grote knoppen e.d, en dat werkt op zich best fijn met de vingers.
Ben beniewd.
Ps. Enig idee wanneer windows mobile 6 rom uit komt? Dacht deze maand ergens toch?
edit: Heb een iphone skin ergens gevonden, ben benieuwd of dat wat werkt
Die knoppen zijn iig wat groter
Het meeste gebruik ik mijn vingers voor het apparaatje en dat wil op zich redelijk lukken, hoewel er soms toch wel priegelknopjes op het scherm staan.
Als je BV TomTom er op hebt staan, dat heeft wel lekker grote knoppen e.d, en dat werkt op zich best fijn met de vingers.
Ben beniewd.
Ps. Enig idee wanneer windows mobile 6 rom uit komt? Dacht deze maand ergens toch?
edit: Heb een iphone skin ergens gevonden, ben benieuwd of dat wat werkt
[ Voor 9% gewijzigd door ZpAz op 24-07-2007 14:40 ]
Er is ook een andere WM6 Rom in omloop met de "HTC Home" theme erop.
Dat is zo'n beetje het menu van de HTC Touch.
Ik had hem al even geinstalleerd op mijn P4350, maar vond hem erg traag.
Wacht nu geduldig op de echte HTC ROM
Dat is zo'n beetje het menu van de HTC Touch.
Ik had hem al even geinstalleerd op mijn P4350, maar vond hem erg traag.
Wacht nu geduldig op de echte HTC ROM
[ Voor 3% gewijzigd door bitpixl op 24-07-2007 15:08 ]
Die iphone skin is dus ook niets, als je je landschap in portrait mode zet gaat hij weer terug in default skin. Dus wanneer je je toetsenbord uitschuift.
Ook is ie gemaakt volgens mij voor de engelse variant van windows mobile, want alle snelkoppelingen in de theme doen het niet.
Ook is ie gemaakt volgens mij voor de engelse variant van windows mobile, want alle snelkoppelingen in de theme doen het niet.
Verwijderd
Je moet SPB Shell eens proberen, die heeft grote knoppen voor applicatie-toegang en een prachtig today/now-screen. ZieZpAz schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:43:
Is er ook een ROM verkrijgbaar voor dit apparaatje vergelijkbaar met de htc touch? Of een skin oid, dus dat alles toch iets groter is en dat je het met je vingers kan bedienen?
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?en
Bedankt, ik zal eens kijken. 
Hoe krijg ik die digitale klok met kallender op de voorgrond?
Hoe krijg ik die digitale klok met kallender op de voorgrond?
[ Voor 51% gewijzigd door ZpAz op 24-07-2007 17:33 ]
Verwijderd
Door het eerst aan te schaffen:) en als je dat gedaan hebt bij opties te kiezen voor professionel
Aa, maar de klok komt dus niet op het voorgrond, maar je ziet het als je de telefoon uit standby haalt zo te zien.
Verwijderd
Yep.wat jij bedoelt is het NOW screen. hetgeen je ziet als je met de telefoon bezig bent is het TODAY screen.
Het now screen vind ik wel handig (en is daar denk ik ook voor gemaakt) als ik even snel informatie wil aflezen. ik druk dan enkel de powerknop even in om te kijken of ik gebeld ban of hoelaat het is of wat mn afspraken zijn en als ik dat gezien heb druk ik de powerknop weer in om het scherm weer uit te schakelen.
Het now screen vind ik wel handig (en is daar denk ik ook voor gemaakt) als ik even snel informatie wil aflezen. ik druk dan enkel de powerknop even in om te kijken of ik gebeld ban of hoelaat het is of wat mn afspraken zijn en als ik dat gezien heb druk ik de powerknop weer in om het scherm weer uit te schakelen.
HTC P4350 VS HTC TYTN
Lang getwijfeld tussen de htc tytn & p4350.
Toch uiteindelijk mijn keuze op de p4350 laten vallen gezien de €'s!
wil het toestel los kopen, gekeken op internet en kosten: € 479,- ongeveer.
dus naar de vodafoneshop gegaan, en wat denk je kost daar gewoon € 700,- los!! NIET NORMAAL.
ben daar al jaren klant, maar goed. Gekeken bij andere gsm winkels in de buurt. daar zijn ze allemaal net boven de € 500,-.
Naar Dynabyte gegaan, hier kost ie €479,-, maar hier hebben ze de PDA nog niet binnen. Wordt dus nog even wachten.
iemand nog andere opties?
pluspunten tov. de htc tytn:
- goedkoper
- kleiner
- betere styles
minpunten tov htc tytn:
- langzamere proccesor (maar wat doe je ermee, is tot slot geen pc vervanger)!
- 'jogwheel' niet aanwezig (tytn wel dus),(voor de een handig voor de ander niet, in de contactadressen zoeken zal mogelijk iets sneller gaan)
- minder functies voor internetten (tytn wel),(voor mij niet nodig, internet thuis wel)
kortom wint de htc p4350 voor mij van de htc tytn!
nu alleen nog wachten tot ik hem kan bemachtigen.
gr.
Demazelen
Lang getwijfeld tussen de htc tytn & p4350.
Toch uiteindelijk mijn keuze op de p4350 laten vallen gezien de €'s!
wil het toestel los kopen, gekeken op internet en kosten: € 479,- ongeveer.
dus naar de vodafoneshop gegaan, en wat denk je kost daar gewoon € 700,- los!! NIET NORMAAL.
ben daar al jaren klant, maar goed. Gekeken bij andere gsm winkels in de buurt. daar zijn ze allemaal net boven de € 500,-.
Naar Dynabyte gegaan, hier kost ie €479,-, maar hier hebben ze de PDA nog niet binnen. Wordt dus nog even wachten.
iemand nog andere opties?
pluspunten tov. de htc tytn:
- goedkoper
- kleiner
- betere styles
minpunten tov htc tytn:
- langzamere proccesor (maar wat doe je ermee, is tot slot geen pc vervanger)!
- 'jogwheel' niet aanwezig (tytn wel dus),(voor de een handig voor de ander niet, in de contactadressen zoeken zal mogelijk iets sneller gaan)
- minder functies voor internetten (tytn wel),(voor mij niet nodig, internet thuis wel)
kortom wint de htc p4350 voor mij van de htc tytn!
nu alleen nog wachten tot ik hem kan bemachtigen.
gr.
Demazelen
Wat bedoel je met minder functies voor het internetten? Op de p4350 kan je ook msn'en, mailen, chatten, eigen browsers (opera) enz er op zetten.
Zelf heb ik het apparaatje gehaald bij www.smartphoneshop.nl
De processor is over te klokken, dan werkt het toch net een stukje lekkerder.
Hier kan je (als je iets naar ondere scrollt, de speceficaties van beide zien)
http://www.smartphoneshop.nl/product/36042/htc-p4350-nl.html
http://www.smartphoneshop.nl/product/28167/htc-tytn.html
Zelf heb ik het apparaatje gehaald bij www.smartphoneshop.nl
De processor is over te klokken, dan werkt het toch net een stukje lekkerder.
Hier kan je (als je iets naar ondere scrollt, de speceficaties van beide zien)
http://www.smartphoneshop.nl/product/36042/htc-p4350-nl.html
http://www.smartphoneshop.nl/product/28167/htc-tytn.html
tytn heeft deze internet extra's:
UMTS
HSDPA
de p4350 heeft dit niet.
IK gebruik deze functies toch niet.
Daarom zou de p4350 de perfecte keuze zijn.
Hoe doe ik deze pda overklokken?
En wat kan ik hierdoor slopen aan dit ding als het fout gaat? Kan het hierbij fout gaan? Denk ook aan garantie enzo.
UMTS
HSDPA
de p4350 heeft dit niet.
IK gebruik deze functies toch niet.
Daarom zou de p4350 de perfecte keuze zijn.
Hoe doe ik deze pda overklokken?
En wat kan ik hierdoor slopen aan dit ding als het fout gaat? Kan het hierbij fout gaan? Denk ook aan garantie enzo.
[ Voor 45% gewijzigd door Demazelen op 26-07-2007 00:17 ]
Overclocken kan met het programmatje batterystatus dit is meteen een plugin voor je today scherm waar je heel veel in kan stellen. erg handig. Het overclocken is vrij veilig. Bijna iedereen die overclockt kan zonder problemen tot 240Mhz overclocken. sommige zelfs verder. Het mooie aan bettery status is dat je dynamisch kan overclocken. Als de processorbelasting hoog is kan tot een ingestelde grens overclocken en als de processorbelasting laag is kun je ook zelfs onderclocken (voor batterybesparing). Verder kun je ook toepassingsgebonden overclocken.
Ik heb nu ook een tijdje mijn P4350 gebruikt, maar ben nu aan t kijken naar de p4550 (ook bekend als de HTC Kaiser)
Dit is de opvolger van de HTC Tytn maar deze is niet zo dik als de Tytn (ook niet zo dun als de p4350 helaas)
andere leuke features:
3MP camera met autofocus
GPS (maar over de performance daarvan is nog niks bekend)
400MHz processor (Samsung
256MB ROM, 128MB RAM
jogdial
en de tiltscreen (wat voor mij nou niet doorslaggevend is)
Ik heb nu ook een tijdje mijn P4350 gebruikt, maar ben nu aan t kijken naar de p4550 (ook bekend als de HTC Kaiser)
Dit is de opvolger van de HTC Tytn maar deze is niet zo dik als de Tytn (ook niet zo dun als de p4350 helaas)
andere leuke features:
3MP camera met autofocus
256MB ROM, 128MB RAM
jogdial
[ Voor 23% gewijzigd door Mad_Cow op 26-07-2007 10:29 ]
Ik vind alleen het design van de "Kaiser"Mad_Cow schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:27:
andere leuke features:
3MP camera met autofocus
256MB ROM, 128MB RAM
jogdial

[ Voor 34% gewijzigd door bitpixl op 26-07-2007 11:41 ]
Zelf gebruik ik ook batterystatus en heb het apparaatje dynamisch gezet, min 80mhz, max 247mhz. Werkt prima eigenlijk nooit problemen mee (vreemde vastlopers e.d nooit gehad)
Hoi all,
is er nog geen topic gemaakt van de htc p4350 (met plaatjes en software) zoals bij :
HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 14
ziet er nl. wel erg mooi uit.
Weet zelf niet hoe dat moet, wil het wel proberen met wat hulps en tips!
Dit HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 14 topic ziet er namelijk wel jofel uit en zo ook dat van de htc tytn: HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) | Deel 6
Wat vinden jullie hiervan, zal dit nog komen of ligt dit toestel nog niet zo in de smaak?? Of nog te nieuw op de markt??
Hier vast mijn 1e foto, op weg naar het HTC P4350 Topic.

(zeg nou zelf, het is toch echt een mooie Pda phone)
gr.
Demazelen
is er nog geen topic gemaakt van de htc p4350 (met plaatjes en software) zoals bij :
HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 14
ziet er nl. wel erg mooi uit.
Weet zelf niet hoe dat moet, wil het wel proberen met wat hulps en tips!
Dit HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 14 topic ziet er namelijk wel jofel uit en zo ook dat van de htc tytn: HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) | Deel 6
Wat vinden jullie hiervan, zal dit nog komen of ligt dit toestel nog niet zo in de smaak?? Of nog te nieuw op de markt??
Hier vast mijn 1e foto, op weg naar het HTC P4350 Topic.

(zeg nou zelf, het is toch echt een mooie Pda phone)
gr.
Demazelen
[ Voor 15% gewijzigd door Demazelen op 27-07-2007 18:10 ]
Hoi,
kijk ook eens hier voor wat extra's bij je pda. Erg goede site, voor een mooie prijs (site gaat soms wel langzaam): http://www.digitalsonline.nl/
o.a verkrijgbaar:

Suc6 ermee.
gr,
Demazelen
kijk ook eens hier voor wat extra's bij je pda. Erg goede site, voor een mooie prijs (site gaat soms wel langzaam): http://www.digitalsonline.nl/
o.a verkrijgbaar:

Suc6 ermee.
gr,
Demazelen
[ Voor 13% gewijzigd door Demazelen op 27-07-2007 18:57 ]
Verwijderd
Ik gebruikte altijd de volgende link om te checken of er al een update naar WM6 was:
http://www.europe.htc.com/support/software/htcp4350.html
Deze link werkt nu niet meer.. en ik kan niets meer vinden over softwareupdates voor dit toestel.. iemand een idee? en de update zou toch in juni uitkomen?
Groeten
Deze link werkt nu niet meer.. en ik kan niets meer vinden over softwareupdates voor dit toestel.. iemand een idee? en de update zou toch in juni uitkomen?
Groeten
De software updates zijn op dit moment alleen nog te vinden in de HTC e-club (wel eerst even je telefoon registreren, anders krijg je alsnog niets te zien). De WM6 update zou volgens de HTC klantenservice nog steeds eind juli uitkomen. Ik betwijfel het echter, maar goed maandag/dinsdag zullen we het te weten komen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:58:
Ik gebruikte altijd de volgende link om te checken of er al een update naar WM6 was:
Groeten
Ben benieuwd, mijn telefoon ook net geregistreerd bij de e-club
Heb me net geregistreed en aangemeld op de www.htc.com site
Netjes het nieuwe p4350 S/N ingevoerd, en heb via de mail alles geactiveerd.
NU: als ik me aanmeld en naar de software updates/other downloads ga dan is het scherm LEEG!
Allen dit staat in het verder lege scherm:
Phone Software Updates
Select your PDA phone or smartphone model from the list. If your registered product is not listed, please check back next time as new patches are added regularly.
er staat dus geen phone of iets anders waar ik uit kan kiezen!
is dit gedeeldte uit de lucht?
of zou er geen patch ofzoiets beschikbaar zijn? Zal toch altijd wel iets staan denk ik zo!
heeft iemand dit probleem ook, enige oplossingen?
Netjes het nieuwe p4350 S/N ingevoerd, en heb via de mail alles geactiveerd.
NU: als ik me aanmeld en naar de software updates/other downloads ga dan is het scherm LEEG!
Allen dit staat in het verder lege scherm:
Phone Software Updates
Select your PDA phone or smartphone model from the list. If your registered product is not listed, please check back next time as new patches are added regularly.
er staat dus geen phone of iets anders waar ik uit kan kiezen!
is dit gedeeldte uit de lucht?
of zou er geen patch ofzoiets beschikbaar zijn? Zal toch altijd wel iets staan denk ik zo!
heeft iemand dit probleem ook, enige oplossingen?
[ Voor 43% gewijzigd door Demazelen op 31-07-2007 21:10 ]
Bij mij is die idd ook leeg, maar als je gaat naar 'other downloads'. Je klikt je telefoon aan, dan kan je daar wel een update downloaden. (HTC-audio-drivers)
Zie nog nergens iets staan over windows mobile 6, dat zal vast nog wel tijden gaan duren.
Zie nog nergens iets staan over windows mobile 6, dat zal vast nog wel tijden gaan duren.

Hallo,
Ik krijg over 10 dagen mijn HTC P4350 binnen.
Ik heb vanavond dit hele topic doorgelezen!
Wat ik me afvroeg:
Ik zie in de laatste pagina's niets over het memorycard probleem, is die er nog steeds? of is er nu een goede workaround gevonden?
Ik verwacht veel van deze telefoon!
Ik heb hem bij vodafoon besteld laten overzetten van me debitel (
) nummer.
Maar wat me opviel bij het papier wat die verkooper me voorhield stond:
100% onbeperkt internet voor 9.50 euro, is dit nou toch echt onbeperkt of nog steeds maar 10 MB?
Groetjes, DJVG
Wat ik me afvroeg:
Ik zie in de laatste pagina's niets over het memorycard probleem, is die er nog steeds? of is er nu een goede workaround gevonden?
Ik heb hem bij vodafoon besteld laten overzetten van me debitel (

100% onbeperkt internet voor 9.50 euro, is dit nou toch echt onbeperkt of nog steeds maar 10 MB?
Groetjes, DJVG
[ Voor 0% gewijzigd door DJVG op 31-07-2007 23:32 . Reden: Typfout. ]
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!
Klopt inderdaad dat die nog leeg is, omdat er simpelweg geen update beschikbaar is op dit moment. Met een beetje geluk sluiten ze ook nog voor een maandje ofzo wegens de vakantieperiode en krijgen we dan op z'n vroegst eind september de WM6 ROM...ZpAz schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:49:
Bij mij is die idd ook leeg, maar als je gaat naar 'other downloads'. Je klikt je telefoon aan, dan kan je daar wel een update downloaden. (HTC-audio-drivers)
Het probleem met het SD-kaartje heb ik zelf nog niet gehad na 3 maanden gebruik (Sandisk 2GB), misschien een kwestie van geluk hebben? Who knows... Er is wel een 'patch' beschikbaar gesteld, maar die deed meer kwaad dan goed.DJVG schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:09:
Hallo,
Wat ik me afvroeg:
Ik heb hem bij vodafoon besteld laten overzetten van me debitel () nummer.
100% onbepert internet voor 9.50 euro, is dit nou toch echt onbepert of nog steeds maar 10 MB?
Groetjes, DJVG
Wat betreft de 'onbeperkt' internet blox van Vodafone, hierbij heb je te maken met een Fair Use Policy, Vodafone zelf stelt dat dit zo'n 50MB per maand is (klik).
Heb je toevallig een type nummer voor me?SoldaatTeHuur schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 00:03:
Het probleem met het SD-kaartje heb ik zelf nog niet gehad na 3 maanden gebruik (Sandisk 2GB), misschien een kwestie van geluk hebben? Who knows... Er is wel een 'patch' beschikbaar gesteld, maar die deed meer kwaad dan goed.
Wat betreft de 'onbeperkt' internet blox van Vodafone, hierbij heb je te maken met een Fair Use Policy, Vodafone zelf stelt dat dit zo'n 50MB per maand is (klik).
EDIT:
Zijn er toevallig mensen die ook films kijken met hun HTC?
Zo ja, hoe is de kwaliteit en afspeelsnelheid i.v.m met schokken...ik moet volgend jaar elke dag 1 uur en 45 minuten in de trein zitten dus is een beetje relaxen misschien niet zo'n slecht idee..
[ Voor 17% gewijzigd door DJVG op 01-08-2007 19:24 . Reden: Toevoeging. ]
Ik kijk films (clips,cartoons) op mn HTC
Werkt prima, je moet je processor wel overklokken wil je films absoluut zonder schokken bekijken (divx).
[ Voor 6% gewijzigd door ZpAz op 01-08-2007 20:13 ]
Sandisk SD Card Micro 2GB: SDSDQ-2048-E10M, ofwel hier in de pricewatch.DJVG schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 01:19:
[...]
Heb je toevallig een type nummer voor me?
EDIT:
Zijn er toevallig mensen die ook films kijken met hun HTC?
Zo ja, hoe is de kwaliteit en afspeelsnelheid i.v.m met schokken...ik moet volgend jaar elke dag 1 uur en 45 minuten in de trein zitten dus is een beetje relaxen misschien niet zo'n slecht idee..
Films kijken gaat, zoals ZpAz al zei, met een lichte overklok perfect.
En dat is verder niet schadelijk voor je ppc?SoldaatTeHuur schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:15:
[...]
Sandisk SD Card Micro 2GB: SDSDQ-2048-E10M, ofwel hier in de pricewatch.
Films kijken gaat, zoals ZpAz al zei, met een lichte overklok perfect.
En dan nog een vraagje:
Zit er java op het systeem?
Zou er zoiets bestaan als limewire voor Windows Mobile 5?
Geen idee, heb er nog geen nadelige gevolgen van gemerkt, batterij gaat wel wat minder lang mee. Maar heb het zo ingesteld dat hij bij veel processor gebruik automatisch hoger klokt (tot max 247Mhz (standaard 200mhz)) en bij laag gebruik onderklokt (min 80mhz).
Er zit Java op het systeem ja, niet zo uitgebreid als de windows variant denk ik.
Limewire zelf is denk ik niet beschikbaar voor de PPC, mischien helpt dit topic je op weg voor p2p, heb eigenlijk nooit p2p geprobeert met mijn telefoon, aangezien ik maar een simpel gprs lijntje heb, dan zal het downloaden niet echt snel gaan
http://forum.brighthand.com/showthread.php?t=224131
Er zit Java op het systeem ja, niet zo uitgebreid als de windows variant denk ik.
Limewire zelf is denk ik niet beschikbaar voor de PPC, mischien helpt dit topic je op weg voor p2p, heb eigenlijk nooit p2p geprobeert met mijn telefoon, aangezien ik maar een simpel gprs lijntje heb, dan zal het downloaden niet echt snel gaan
http://forum.brighthand.com/showthread.php?t=224131
Morgen dan maar eens bij de plaatselijke computerboer een mooi SDmicro kaartje halen!
Bedankt voor jullie antwoorden en ik ga zeker nog veel plezier beleven met mijn HTC!
Bedankt voor jullie antwoorden en ik ga zeker nog veel plezier beleven met mijn HTC!
pff ff zeuren hoor: tis wel een beetje jammer dat de wm6 update er nog niet is.
naja as ie dr maar komt dan ben ik al blij
naja as ie dr maar komt dan ben ik al blij
Idd, ach ja je raakt er aan gewent dat dingen worden uitgesteld
Verwijderd
Dat dat SDkaartje er zo moeilijk uit gaat, daar lees ik niets meer over. Hebben nieuwe Heralds dat niet dan? En als jij het wel hebt, hoe los je dat op? Zelfs met een pincet is het een hele klus.
Zo verwijder je eenvoudig je MicroSD kaartje

duw voorzichtig met je stylus het MicroSD kaartje naar beneden, je voelt dan dan het kaartje naar boven komt

Bij het terug plaatsen v/h kaartje ga je hetzelfde te werk, door het kaartje voorzichtig aan te duwen als je het geplaatst hebt. Je hoort/voelt dan een 'klik'

'You see... there's nothing to it'
Gebruik de middelen die je hebt, de prachtige stylus in dit geval!
Gebruik de middelen die je hebt, de prachtige stylus in dit geval!
JE HEBT ER EEN MOOIE STYLUS BIJ GEKREGEN, IK ZOU ZEGGEN GEBRUIK DEZE DAN OOK.
Gr, en suc6 ermee
Demazelen
Demazelen
[ Voor 37% gewijzigd door Demazelen op 05-08-2007 14:14 ]
Verwijderd
Wow, Demazelen, mooi gedaan. Ik stoorde me ook al aan gebruikers die niet wisten hoe ze het kaartje moesten verwijderen... 
Edit: typo
Edit: typo
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 11:38 ]
<--------------------
Ook een trotse eigenaar van de P4350
Dit ding pwnd in mijn ogen. Tuurlijk er zijn betere en snellere, maar in verhouding tot mijn voorgaande Nokia N70 DAMN dan is dit echt prettig.
Ook hoop dat de WM6 update snel komt.....
Ook een trotse eigenaar van de P4350
Dit ding pwnd in mijn ogen. Tuurlijk er zijn betere en snellere, maar in verhouding tot mijn voorgaande Nokia N70 DAMN dan is dit echt prettig.
Ook hoop dat de WM6 update snel komt.....
FreeReef.nl
Wisten jullie trouwens dat je je GSM niet kunt registreren bij HTC, als je hem hebt gekocht via Tmobile/orange/Vodafone.
Als je je gsm niet kunt registreren dan kun je ook geen updates downloaden.
Dus WM6 wat vodafone ed nooit zal gaan ondersteunen kunnen de branded jongens niet draaien (officieel)
Mocht je dus een Unbranded toestel hebben en er komt straks een WM6 update, pleas plant hem online.......
(vrouwke bij HTC , sry meneer heeft een branded gsm.
Decon, Ja maar er staat toch HTC op
Vrouwke bij HTC , Ow dat is wel raar.)
Als je je gsm niet kunt registreren dan kun je ook geen updates downloaden.
Dus WM6 wat vodafone ed nooit zal gaan ondersteunen kunnen de branded jongens niet draaien (officieel)
Mocht je dus een Unbranded toestel hebben en er komt straks een WM6 update, pleas plant hem online.......
(vrouwke bij HTC , sry meneer heeft een branded gsm.
Decon, Ja maar er staat toch HTC op
Vrouwke bij HTC , Ow dat is wel raar.)
FreeReef.nl
Ik heb mijn telefoon wel kunnen registreren via de site
Had mijn telefoon besteld icm een t-mobile abbo op www.smartphoneshop.nl, heb er nooit t-mobile meuk bij gekregen gelukkig 
Maar ja, dan moet het nieuwe OS eerst maar eens uitkomen
Maar ja, dan moet het nieuwe OS eerst maar eens uitkomen

[ Voor 14% gewijzigd door ZpAz op 10-08-2007 18:54 ]
De TyTN was als eerste aan de beurt met de WM6 update en daar heb je precies hetzelfde probleem. Alleen originele HTC ROM's kunnen worden geupdate, de operator varianten niet. Ook al kom je aan de software, deze krijg je er niet in. Het is aan de betreffende operator om bij HTC aan te geven dat ze hun versie ook geupdate willen hebben. Deze wordt meestal na de HTC versie gebouwd en dan dienen de engineers van het betreffende netwerk zelf nog te testen op bugs. Dat betekent dus dat update van de operator varianten meestal een paar maanden later beschikbaar komen.
Bij de TyTN was het overigens ook zo dat er wekenlang niets te zien was als je via de e-club login checkte. Pas toen die uit was verscheen het plaatje van de TyTN en dan kun je ook nog alleen de taalversie downloaden die bij je serienummer hoort. Heb je dus een NL versie dan kun je ook alleen weer de NL versie downloaden. Heb je een WWE (World Wide English) versie, dan kun je ook alleen weer de WWE versie downloaden.
Volgens bronnen bij HTC zal het nu niet lang meer duren, ik check nu iedere dag (en soms meerdere keren). Ja ik ben een freak...
Bij de TyTN was het overigens ook zo dat er wekenlang niets te zien was als je via de e-club login checkte. Pas toen die uit was verscheen het plaatje van de TyTN en dan kun je ook nog alleen de taalversie downloaden die bij je serienummer hoort. Heb je dus een NL versie dan kun je ook alleen weer de NL versie downloaden. Heb je een WWE (World Wide English) versie, dan kun je ook alleen weer de WWE versie downloaden.
Volgens bronnen bij HTC zal het nu niet lang meer duren, ik check nu iedere dag (en soms meerdere keren). Ja ik ben een freak...
Leuk, ik hoop het net te updaten voordat ik op vakantie ga, de windows live messenger schijnt dus wel en een normaal tempo aan te melden, met dat standaard pocketmsn duurt dat echt een x aantal minutenrobertwebbe schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:27:
De TyTN was als eerste aan de beurt met de WM6 update en daar heb je precies hetzelfde probleem. Alleen originele HTC ROM's kunnen worden geupdate, de operator varianten niet. Ook al kom je aan de software, deze krijg je er niet in. Het is aan de betreffende operator om bij HTC aan te geven dat ze hun versie ook geupdate willen hebben. Deze wordt meestal na de HTC versie gebouwd en dan dienen de engineers van het betreffende netwerk zelf nog te testen op bugs. Dat betekent dus dat update van de operator varianten meestal een paar maanden later beschikbaar komen.

+++Weet iemand hoe je dit ding kunt laten stopen met zoeken naar verbindingen. Ik wil dat alleen ik "handmatig" kan kiezen of hij een gprs/wifi verbinding start en/of activeert.
Momenteel zoekt dat ding heel de dag de verbindingen op die ik heb aangemaakt. Dit wil ik dus niet. Ik wil dus zelf kiezen welke verbinding hij wanneer mag maken.
Als ik via de connection manager Wifi/gprs uitschakel dan lijkt het alsof hij dit 15 min later gewoon lekker eigenwijs weer aanzet.
Kost veel stroom
++++En hebben jullie ook problemen met de focus van de vensters, Ik las dat veel mensen hier problemen hadden met hun scherm kalibratie die ze de gehele tijd opnieuw moeten doen. Volgens mij is dit niet het probleem.
Bij mij lijkt het scherm soms ook verkeerd gekalibreerd echter wanneer ik dan een keer op start klik en wat rond tik dan komt het na enkele seconden weer goed. Het lijkt dan alsof de focus van de vensters incorrect is........
++++Heeft iemand ook enig idee hoe je fatsoenlijk radio over GPRS kunt streamen. Of misschien een webadres met lowrate streams........??
++++En heeft iemand misschien een goed taak beheer tooltje gevonden. ik ben de hele tijd aan het bellen zonder dat ik het in de gaten heb. beetje vervelend.........
Thanks.
Momenteel zoekt dat ding heel de dag de verbindingen op die ik heb aangemaakt. Dit wil ik dus niet. Ik wil dus zelf kiezen welke verbinding hij wanneer mag maken.
Als ik via de connection manager Wifi/gprs uitschakel dan lijkt het alsof hij dit 15 min later gewoon lekker eigenwijs weer aanzet.
++++En hebben jullie ook problemen met de focus van de vensters, Ik las dat veel mensen hier problemen hadden met hun scherm kalibratie die ze de gehele tijd opnieuw moeten doen. Volgens mij is dit niet het probleem.
Bij mij lijkt het scherm soms ook verkeerd gekalibreerd echter wanneer ik dan een keer op start klik en wat rond tik dan komt het na enkele seconden weer goed. Het lijkt dan alsof de focus van de vensters incorrect is........
++++Heeft iemand ook enig idee hoe je fatsoenlijk radio over GPRS kunt streamen. Of misschien een webadres met lowrate streams........??
++++En heeft iemand misschien een goed taak beheer tooltje gevonden. ik ben de hele tijd aan het bellen zonder dat ik het in de gaten heb. beetje vervelend.........
Thanks.
FreeReef.nl
Waarmee speel jij ze af, en met welk programma zet jij alles om naar 320X240?ZpAz schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:12:
Ik kijk films (clips,cartoons) op mn HTCWerkt prima, je moet je processor wel overklokken wil je films absoluut zonder schokken bekijken (divx).
Hoi,
Misschien een domme vraag, maar kun je ook een snelkoppeling op je Today scherm maken om je foon uit te schakelen?
Nu moet je power knop 1 à 2 seconden vasthouden.
Verder doet het toestel het prima en heb geen problemen.
Cyberco
Misschien een domme vraag, maar kun je ook een snelkoppeling op je Today scherm maken om je foon uit te schakelen?
Nu moet je power knop 1 à 2 seconden vasthouden.
Verder doet het toestel het prima en heb geen problemen.
Cyberco
Wat late reactie, maar ik was een tijdje op vakantieZpAz schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:28:
[...]
Ja, dat is mogelijk, nu wil je vast ook weten hoe
Neem je telefoon in je linkerhand, en je stylus in je rechterhand... of andersom mag natuurlijk ook, desnoods gebruik je je vette vingers om het ding te bedienen
Start windows media player, zorg dat je de speler zelf voor je neus hebt, dus niet de library oid. Ga naar menu, opties en dan naar het tabblad knoppen. Helemaal onderaan kan je een knop toewijzen aan 'scherm aan/uit' klik er op druk op toewijzen. Druk een knopje in op je telefoon (ikzelf heb de ronde knop in het midden gekozen). en druk op ok.
Als je nu een liedje aan het afspelen bent en je drukt op de betreffende knop gaat het scherm helemaal uit, maar blijft de muziek doorspelen. Druk nogmaals op het knopje om het scherm weer aan te zetten.
Die optie heb ik ook al gevonden. (Ik heb de Engelse OS omdat ik vooraf geinstalleerde handschiftherkenning wilde
Maarrrr, bij mij heet die optie trouwens 'toggle screen', die schakelt het scherm niet helemaal uit. Hij wordt eventjes zwart, maar dan licht hij weer op en blijkt dat alleen de toetsenbordvergrendeling aan is gesprongen en de achtergrondverlichting op zijn laagst is gezet....

Ik wil dat gewoon het hele scherm uitgaat en het net zo zwart wordt als hij standby staat.
Om te reageren op de Post 2 posts hierboven, om films in divx formaat af te spelen gebruik ik TCPMP. En om ze op te zetten in de goede resolutie gebruik ik PocketDivXEncoder. Daar geef je gewoon je doeltoestel (PDA) op en dan zijn de instellingen meestal al goed. Je kunt nog varieren in de kwaliteit ivm de grootte.
Hier wordt het hele scherm wel zwart, net zo zwart als dat ie uit zal staan, het scherm wordt ook vergrendeld, maar de toetsen op de telefoon niet.Ik wil dat gewoon het hele scherm uitgaat en het net zo zwart wordt als hij standby staat.
Check:
http://wiki.modaco.com/in..._Mobile_5_Registry_Tweaks
Voor heel veel hele makkelijke registry tweaks.
Check:
http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx
Voor een registry editor
Check:
http://www.breaksoft.com/..._Registry_Editor_FAQ.aspx
Voor beveiliging problemen bij het "hacken" van je register
http://wiki.modaco.com/in..._Mobile_5_Registry_Tweaks
Voor heel veel hele makkelijke registry tweaks.
Check:
http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx
Voor een registry editor
Check:
http://www.breaksoft.com/..._Registry_Editor_FAQ.aspx
Voor beveiliging problemen bij het "hacken" van je register
FreeReef.nl
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=306622
En heeft iemand deze al geprobeerd. Dit is voor het verwijderen van je operator splash screen..... ik kan alleen niet ontdekken of het een compleet nieuwe ROM is , dus dat je alles weer opnieuw moet instellen.
Hier nog een manier
http://user.cityline.ru/~ronswens/Tips.htm
Ik ben trouwens te "bang" om het zelf te proberen.
En heeft iemand deze al geprobeerd. Dit is voor het verwijderen van je operator splash screen..... ik kan alleen niet ontdekken of het een compleet nieuwe ROM is , dus dat je alles weer opnieuw moet instellen.
Hier nog een manier
http://user.cityline.ru/~ronswens/Tips.htm
Ik ben trouwens te "bang" om het zelf te proberen.
[ Voor 18% gewijzigd door World Citizen op 14-08-2007 12:51 ]
FreeReef.nl
Ik gebruik hiervoor de combinatie Battery Status (voor het uitschakelen van het scherm) en Spb to Play Plugin om de muziek af te spelen. Deze gebruikt de instellingen en de library van WMP. Echter is het geen snelkoppeling waardoor deze niet WMP opstart maar standalone is en veel minder geheugen vreet dan WMP.ZpAz schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:15:
[...]
Hier wordt het hele scherm wel zwart, net zo zwart als dat ie uit zal staan, het scherm wordt ook vergrendeld, maar de toetsen op de telefoon niet.
Je kunt toch gewoon windows live installeren ?ZpAz schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 23:06:
[...]
Leuk, ik hoop het net te updaten voordat ik op vakantie ga, de windows live messenger schijnt dus wel en een normaal tempo aan te melden, met dat standaard pocketmsn duurt dat echt een x aantal minuten
De enige windows live die ik heb kunnen vinden was voor Mobile 6, niet voor 5.Viper® schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:58:
[...]
Je kunt toch gewoon windows live installeren ?
Ik heb anders wel Windows Live Messenger voor je, werkend op WM5ZpAz schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:28:
[...]
De enige windows live die ik heb kunnen vinden was voor Mobile 6, niet voor 5.
Coowl
Erm aangezien er geen PM functie is, zou je hem willen sturen naar matthijndijkstra[appennootje]gmail.com
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Nou ik wacht al 2 weken op de bevestiging van vodafone dat ik hem op kan halen, nog steeds niet gehad, vodafone neemt ook niet op...
ZPAZZpAz schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:47:
CoowlErm aangezien er geen PM functie is, zou je hem willen sturen naar matthijndijkstra[appennootje]gmail.com
Alvast bedankt
zou jij hem dan weer door willen mailen.... ? check je mailbox ik heb je al gemaild.
FreeReef.nl
Zojuist gepost op XDA-Developers:
drwxr-xr-x 2 375 375 4096 Aug 14 08:47 .
drwxr-xr-x 9 375 503 4096 Aug 06 10:40 ..
-rw-r--r-- 1 375 375 56353423 Aug 14 08:20 HTC_P4350_DAN_4.17.403.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 56314318 Aug 14 08:13 HTC_P4350_FIN_4.17.414.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 49640943 Aug 14 07:41 HTC_P4350_FRA_4.17.406.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 57116447 Aug 14 08:15 HTC_P4350_GER_4.17.407.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 49053095 Aug 14 08:17 HTC_P4350_ITA_4.17.408.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 55875407 Aug 14 08:22 HTC_P4350_NLD_4.17.404.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 56264168 Aug 14 08:24 HTC_P4350_NOR_4.17.409.3_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 56186466 Aug 14 08:44 HTC_P4350_PTG_4.17.410.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 55930152 Aug 14 08:49 HTC_P4350_RUS_4.17.411.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 56205080 Aug 14 08:47 HTC_P4350_SPA_4.17.412.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 56204286 Aug 14 08:42 HTC_P4350_SVE_4.17.413.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 56629144 Aug 14 08:11 HTC_P4350_WWE_4.17.405.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
Dit zou de WM6 update zijn, maar ik zou bij god niet weten of dit ook te vertrouwen is.
Heb WLM verstuurd
drwxr-xr-x 2 375 375 4096 Aug 14 08:47 .
drwxr-xr-x 9 375 503 4096 Aug 06 10:40 ..
-rw-r--r-- 1 375 375 56353423 Aug 14 08:20 HTC_P4350_DAN_4.17.403.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 56314318 Aug 14 08:13 HTC_P4350_FIN_4.17.414.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 49640943 Aug 14 07:41 HTC_P4350_FRA_4.17.406.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 57116447 Aug 14 08:15 HTC_P4350_GER_4.17.407.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 49053095 Aug 14 08:17 HTC_P4350_ITA_4.17.408.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 55875407 Aug 14 08:22 HTC_P4350_NLD_4.17.404.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 56264168 Aug 14 08:24 HTC_P4350_NOR_4.17.409.3_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 56186466 Aug 14 08:44 HTC_P4350_PTG_4.17.410.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 55930152 Aug 14 08:49 HTC_P4350_RUS_4.17.411.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 56205080 Aug 14 08:47 HTC_P4350_SPA_4.17.412.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 56204286 Aug 14 08:42 HTC_P4350_SVE_4.17.413.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
-rw-r--r-- 1 375 375 56629144 Aug 14 08:11 HTC_P4350_WWE_4.17.405.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.e xe
Dit zou de WM6 update zijn, maar ik zou bij god niet weten of dit ook te vertrouwen is.
Heb WLM verstuurd
Vandaag mijn telefoon opgehaald 
Ik krijg alleen de fout dat het netwerk geblokeerd is, dat zou niet mogen want een andere simkaart doet het wel, morgen even terug naar de vodafone winkel dus.
@Decon Frost:
Zou je hem ook naar mij willen mailen: djvg [at] djvg [dot] net
Ik krijg alleen de fout dat het netwerk geblokeerd is, dat zou niet mogen want een andere simkaart doet het wel, morgen even terug naar de vodafone winkel dus.
@Decon Frost:
Zou je hem ook naar mij willen mailen: djvg [at] djvg [dot] net
hoera nieuwe wm6 update. ik ben erg benieuwd. ik ga m nu installeren
Heb mijn telefoon al geflashed, WM6 Dutch. Zeer mooi. Enige nadeel is dat er geen HTC home plugin bijzit en dergelijke zoals bij de Touch.
Edit:
HTC Home plugin, Touch theme, 10Button Comm manager installed. Ook de pagepool verkleind naar 4mb, waardoor er veel meer RAM voor programs is vrij gekomen, good stuff!
Edit:
HTC Home plugin, Touch theme, 10Button Comm manager installed. Ook de pagepool verkleind naar 4mb, waardoor er veel meer RAM voor programs is vrij gekomen, good stuff!
[ Voor 39% gewijzigd door BioHazard op 16-08-2007 00:27 ]
Kan je eens uitleggen hoe je die pagepool nou kleiner maakt?BioHazard schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:10:
Heb mijn telefoon al geflashed, WM6 Dutch. Zeer mooi. Enige nadeel is dat er geen HTC home plugin bijzit en dergelijke zoals bij de Touch.
Edit:
Edit: Laat maar, heb het al gevonden, gebruik nu ook een 4MB pagepool en heb de 6MB ook alvast gemaakt
[ Voor 9% gewijzigd door bitpixl op 16-08-2007 10:08 ]
Verwijderd
Ik ben nieuw op dit forum en ben zeer tevreden met de geleverde info. Heb sinds een week de HTC 4350. Uitstekend toestel. heb wel een paar kleine vragen. Hopelijk stel ik geen vragen die al herhaald zijn.
Ik zou graag een werkende versie van live messenger voor dit toestel willen hebben. Pocket MSN kan geen verbinding maken. (Ik gebruik Orange World) pictofan at gmail.com
Als ik verbonden ben met een KPN Hotspot en ik open Explorer maakt de telefoon automatisch verbinding met Orange World. Dit moet natuurlijk heel anders gaan. Hoe krijg ik die instelling verandert?
Op de site van HTC wordt de update naar WM6 nog helemaal niet vermeld (Ik heb het toestel geregistreed). Ben benieuwd waar anderen dan die update vandaan hebben en is dat dan wel een officiele update?
Alvast bedankt voor het eventueel beantwoorden van deze vragen. Ik ga nog veel hier komen om lekker geinformeerd te worden over van alles en nog wat.
Ik zou graag een werkende versie van live messenger voor dit toestel willen hebben. Pocket MSN kan geen verbinding maken. (Ik gebruik Orange World) pictofan at gmail.com
Als ik verbonden ben met een KPN Hotspot en ik open Explorer maakt de telefoon automatisch verbinding met Orange World. Dit moet natuurlijk heel anders gaan. Hoe krijg ik die instelling verandert?
Op de site van HTC wordt de update naar WM6 nog helemaal niet vermeld (Ik heb het toestel geregistreed). Ben benieuwd waar anderen dan die update vandaan hebben en is dat dan wel een officiele update?
Alvast bedankt voor het eventueel beantwoorden van deze vragen. Ik ga nog veel hier komen om lekker geinformeerd te worden over van alles en nog wat.
HIJ IS ER HIJ IS ER HIJ IS ER HIJ IS ER HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Windows Mobile 6 voor HTC P4350
ftp://210.136.175.150/romcode/RomCode/HERALD-C9
Hij blijkt helemaal probleemloos te werken. Ik heb hem gedowned maar ik kan hier op mijn werk niet flashen
Als iemand ervaring heeeft met deze update en Vodafone branded dan hoor ik het heeeeeel graag.
Update tool http://forum.xda-develope...mentid=42635&d=1183196064
Windows Mobile 6 voor HTC P4350
ftp://210.136.175.150/romcode/RomCode/HERALD-C9
Hij blijkt helemaal probleemloos te werken. Ik heb hem gedowned maar ik kan hier op mijn werk niet flashen
Als iemand ervaring heeeft met deze update en Vodafone branded dan hoor ik het heeeeeel graag.
Update tool http://forum.xda-develope...mentid=42635&d=1183196064
FreeReef.nl
DoneDecon Frost schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:42:
[...]
ZPAZ
zou jij hem dan weer door willen mailen.... ? check je mailbox ik heb je al gemaild.
Edit. twerkt toch wel! net geflashed
[ Voor 172% gewijzigd door ZpAz op 16-08-2007 11:16 ]
Ben ook benieuwd of het met een Vodafone locked/branded toestel goed gaat.. want dan gaat dit de opvolger voor mijn MDA Vario worden!
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
'T opstart scherm ziet er igg al mooier uit 
Geweldig, er zit windows update op.
--
Alles loopt een stuk sneller al zeg ik het zelf
--
[ Voor 60% gewijzigd door ZpAz op 16-08-2007 11:52 ]
En heb jij een vodafone branded toestel toevallig.?ZpAz schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:17:
'T opstart scherm ziet er igg al mooier uit
--
FreeReef.nl
Nee, heb geen branded. Kan je niet dmv een hard reset oid de 'brand' er weghalen?Decon Frost schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:52:
[...]
En heb jij een vodafone branded toestel toevallig.?
Mijn gok: een Vodafone branded toestel gaat niet werken. Tmobile's versie van de Herald, de Wing, kan niet geflashed worden met deze rom. Komt doordat er een VendorID lock op zit. Maar of dit bij de Vodafone ook het geval is, blijft de vraag.
Mijn Herald is nu volledig Touch skinned, het volledige donkere thema.
Als iemand hulp wil bij het installeren en werkend krijgen van de HTC Home plugin, ik pleur hier wel even een kleine handleiding neer.
Mijn Herald is nu volledig Touch skinned, het volledige donkere thema.
Als iemand hulp wil bij het installeren en werkend krijgen van de HTC Home plugin, ik pleur hier wel even een kleine handleiding neer.
[ Voor 18% gewijzigd door BioHazard op 16-08-2007 12:02 ]
wm6 werkt lekker. eigenlijk kwa gebruik geen verschil met wm5.
ik ben wel erg geinterresseerd in een htc home plugin handleidingkje. alvast super bedankt
vraagje, die pagepool veranderen. heb jij dat gedaan op de manier zoals het beschreven wordt op modaco? met hexeditor enzo. of is er tegenwoordig al een makkelijkere manier (zoals een registry key veranderen of zo)
ik ben wel erg geinterresseerd in een htc home plugin handleidingkje. alvast super bedankt
vraagje, die pagepool veranderen. heb jij dat gedaan op de manier zoals het beschreven wordt op modaco? met hexeditor enzo. of is er tegenwoordig al een makkelijkere manier (zoals een registry key veranderen of zo)
[ Voor 48% gewijzigd door Mad_Cow op 16-08-2007 12:12 ]
Iig maak even een accountje op XDA-Developers voor de volgende file, want mijn webspace word waarschijnlijk snel geslash-GoT.
Download JUVS's 5Tab Home Plugin:
http://forum.xda-develope...mentid=43450&d=1184114263
Installeer die, maar zorg dat die nog niet geactiveerd is bij "Vandaag". Ga daarna naar de site van Total Commander, en download de gratis filebrowser even. Dit omdat we wat hidden files enzo moeten bewerken.
Als je Total Commander en de home plugin hebt geinstalleerd, doe het volgende:
Installeer die, maar zorg dat die nog niet geactiveerd is bij "Vandaag". Ga daarna naar de site van Total Commander, en download de gratis filebrowser even. Dit omdat we wat hidden files enzo moeten bewerken.
Als je Total Commander en de home plugin hebt geinstalleerd, doe het volgende:
- Ga naar je Windows folder
- Zoek naar de volgende 4 bestanden: HTCHome.dll.0409.mui , HTC HDlg.exe.0409.mui , HH_0409_WeatherCities.xml
- Bij elk van de drie files verander je 0409, in 0413. Ik ga er vanuit dat jullie allemaal een Nederlandse ROM hebben.
- Soft reset je device even, en vink daarna HTC Home aan bij het "Vandaag" Menu.
- Voila, HTC Home!
De manier die daar beschreven staat is de enige manier die tot nu toe bekend is. Het valt allemaal best mee. 15 minuutjes en dan ben je wel klaar. En zowieso, zou er wat fout gaan, we hebben nu een Windows Mobile 6 RUU, waarmee je een gebricked apparaat weer tot leven kan wekken. Dus weinig risico aan verbonden.Mad_Cow schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:06:
wm6 werkt lekker. eigenlijk kwa gebruik geen verschil met wm5.
[ Voor 31% gewijzigd door BioHazard op 16-08-2007 12:17 ]
Wat ik noet helemaal begrijp is het volgende,ZpAz schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:00:
[...]
Nee, heb geen branded. Kan je niet dmv een hard reset oid de 'brand' er weghalen?
Als ik de update tool open (wm6flash)
dan krijg ik mij oude firmware versienummer te zien : 5.4.172.1
En het nieuwe versie nummer zou worden: 4.17.404.2
Dit is toch echt lager in mijn ogen..... en toch is het een update van wm5 naar wm6... ?
iemand enig idee?
FreeReef.nl
Bij mij was het nummer wat er eerst op zat 1.8 oid
Nu loopt ie trouwens al niet meer zo vlot met de SPB pack.
Ziet alles er dan hetzelfde uit als op de htc touch?BioHazard schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:15:
Iig maak even een accountje op XDA-Developers voor de volgende file, want mijn webspace word waarschijnlijk snel geslash-GoT.
Als je Total Commander en de home plugin hebt geinstalleerd, doe het volgende:[...]
- Ga naar je Windows folder
- Zoek naar de volgende 4 bestanden: HTCHome.dll.0409.mui , HTC HDlg.exe.0409.mui , HH_0409_WeatherCities.xml
- Bij elk van de drie files verander je 0409, in 0413. Ik ga er vanuit dat jullie allemaal een Nederlandse ROM hebben.
- Soft reset je device even, en vink daarna HTC Home aan bij het "Vandaag" Menu.
- Voila, HTC Home!
De manier die daar beschreven staat is de enige manier die tot nu toe bekend is. Het valt allemaal best mee. 15 minuutjes en dan ben je wel klaar. En zowieso, zou er wat fout gaan, we hebben nu een Windows Mobile 6 RUU, waarmee je een gebricked apparaat weer tot leven kan wekken. Dus weinig risico aan verbonden.
Geen last van, en heb er al heel wat op geinstalleerd.ZpAz schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:49:
Bij mij was het nummer wat er eerst op zat 1.8 oid![]()
Nee, dit is alleen voor de Today plugin, HTC Home.ZpAz schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:51:
[...]
Ziet alles er dan hetzelfde uit als op de htc touch?
Verder zou je dan even het zwarte theme van XDA af moeten plukken. En de Comm Manager en dergelijke.
Hier een screen van mijn huidig today scherm, graag mijn MSN adres niet spammen

[ Voor 92% gewijzigd door BioHazard op 16-08-2007 12:56 ]
Hoe maak een een screenshot van je telefoon?BioHazard schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:51:
[...]
Geen last van, en heb er al heel wat op geinstalleerd.
[...]
Nee, dit is alleen voor de Today plugin, HTC Home.
Verder zou je dan even het zwarte theme van XDA af moeten plukken. En de Comm Manager en dergelijke.
Hier een screen van mijn huidig today scherm, graag mijn MSN adres niet spammen![]()
[afbeelding]
Ik heb Resco Photo Viewer Pro, en daar zit een appje bij om een screenshot te maken van je PDA.
Ik heb het donkere thema even geupload op mijn webspace.
Download
Download
Ik heb hier wel Resco Picture Viewer, eens kijken of het daar mee kan.
edit: blijkbaar wel
Even foto uppen.
edit: blijkbaar wel
[ Voor 23% gewijzigd door ZpAz op 16-08-2007 13:07 ]
Als ik mij vodafone branded toestel wil flashen dan zegt hij dat de tool waarmee ik flash niet juist is....
Altijd gezeik.
Altijd gezeik.
FreeReef.nl
Op XDA ben ik nu info aan het inwinnen........BioHazard schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:11:
Dan ben ik bang, dat je je branded toestel niet kan flashenEcht bagger geregeld eigenlijk.
FreeReef.nl
Is het niet zo dat bv Vodavone dan zelf met de update moet komen voordat het werkt?BioHazard schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:11:
Dan ben ik bang, dat je je branded toestel niet kan flashenEcht bagger geregeld eigenlijk.
Volgens menig zou je met de zelfde taalrom gewoon kunnen updaten.
Mocht het zo zijn dat je er alleen een branded update over kunt gooien dan betekend dat dat je GSM CID beveiligd is.
Dit is uiteraard weer te omzeilen maar de enigste manier daarvoor vind ik hier..
www.imei-check.com
a 30 euries
Dit is een bewezen manier (hij werkt dus) je bent dan van je hele vodafone rommel af. Ook van de verplichte taal . dus na deze imeicheck tool kun je elke taalrom erin planten.
Mocht het zo zijn dat je er alleen een branded update over kunt gooien dan betekend dat dat je GSM CID beveiligd is.
Dit is uiteraard weer te omzeilen maar de enigste manier daarvoor vind ik hier..
www.imei-check.com
a 30 euries
Dit is een bewezen manier (hij werkt dus) je bent dan van je hele vodafone rommel af. Ook van de verplichte taal . dus na deze imeicheck tool kun je elke taalrom erin planten.
FreeReef.nl
Ja, dan zal het werken ja, CID-Unlocken. Kost wat, maar dan ben je niet meer gebonden aan Vodafone restricties.
Bah ik word er bijna misselijk van dat ik hem niet kan flashen..... eindelijk WM6 (heeft veel voordelen voor mij) en dan zit vodafone er weer tussen.
Jammer dat dit geen af reageer topic is... anders mog ik even.....
FreeReef.nl
BioHazard schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:02:
Ik heb Resco Photo Viewer Pro, en daar zit een appje bij om een screenshot te maken van je PDA.
Of je moet deze programma's kopen 'f het zijn trials.ZpAz schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:05:
Ik heb hier wel Resco Picture Viewer, eens kijken of het daar mee kan.
Ik gebruik GetPDAScreen, deze is gratis. Je hoeft niks op je device te installeren. Gewoon je PDA aansluiten aan je pc en het .exe bestand aanklikken. Vervolgens een enkel klik op de knop 'Get Capture'.
Ermm, ik heb geen trial, om het zo maar even te zeggen. Het is dat het met Photo Viewer meekwam, anders had ik het niet eens gebruikt.Mini Poeper schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:02:
[...]
[...]
Of je moet deze programma's kopen 'f het zijn trials.
Ik gebruik GetPDAScreen, deze is gratis. Je hoeft niks op je device te installeren. Gewoon je PDA aansluiten aan je pc en het .exe bestand aanklikken. Vervolgens een enkel klik op de knop 'Get Capture'.
Ik snap je frustratie. Dit is een van de redenen waarom ik wat meer heb betaald, maar wel een unbranded toestel heb.Decon Frost schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:58:
Bah ik word er bijna misselijk van dat ik hem niet kan flashen..... eindelijk WM6 (heeft veel voordelen voor mij) en dan zit vodafone er weer tussen.

[ Voor 27% gewijzigd door BioHazard op 16-08-2007 14:08 ]
Welk theme heb jij gebruikt? Kvind die background wel erg slick met dat kleine HTC logo in de hoek.BioHazard schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:51:
[...]
Geen last van, en heb er al heel wat op geinstalleerd.
[...]
Nee, dit is alleen voor de Today plugin, HTC Home.
Hier een screen van mijn huidig today scherm, graag mijn MSN adres niet spammen![]()
[afbeelding]
Skillz schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:36:
[...]
Welk theme heb jij gebruikt? Kvind die background wel erg slick met dat kleine HTC logo in de hoek.
BioHazard schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:02:
Download
Verwijderd
@ Decon Frost
Hoi Decon,
het is inderdaad niet mogelijk om wm6 te flashen bij een Vodafone-branded toestel. Ik heb dit net bij een deskundige bij Vodafone geverifieerd.
De enige manier waarop dat wel kan wordt reeds in dit forum besproken.....
Ik snap dat je waarschijnlijk niet blij bent met het antwoord, maar dan weet je het in ieder geval zeker.
groet,
Bas Canton
Vodafone Webrelations
Hoi Decon,
het is inderdaad niet mogelijk om wm6 te flashen bij een Vodafone-branded toestel. Ik heb dit net bij een deskundige bij Vodafone geverifieerd.
De enige manier waarop dat wel kan wordt reeds in dit forum besproken.....
Ik snap dat je waarschijnlijk niet blij bent met het antwoord, maar dan weet je het in ieder geval zeker.
groet,
Bas Canton
Vodafone Webrelations