Ik ben binnenkort (komende 1 a 2 weken) een pda/phone aan te schaffen. Daarvoor wil ik een wireless circle abbonementje aanschaffen, omdat er 1 persoon is waar ik heel veel mee bel(met wireless circle kan je 6000 minuten per maand gratis bellen naar andere wc klanten), voor overige mensen heb ik een ander abbotje.
Dit is het aanbod bij wireless circle bij het afsluiten van een tweejarig abbonement:
Toestel maandelijks eenmalig
HTC P3600 € 16,50 € 119,00
HTC P4350 € 16,50 € 69,00
HTC S310 € 10,00 € 0,00
HTC S710 € 15,50 € 0,00
HTC TyTN € 16,50 € 219,00
De P4350 trekt heel erg mijn aandacht, door zijn mooie look en uitschuifbaar toetsenbord. De p3600 daarintegen heeft gps ingebouwd, maar heeft GEEN uitschuifbaar toetsenbord, maar wel een samsung 400mhz processor(ipv 200 van de herald). Me broer heeft een bt tomtom muisje, die hij nooit gebruikt.. mocht ik em ooit nodig hebben dan kan ik em van hem lenen.
Je moet daarnaast ook 50 euro meer neerleggen voor de P3600. Ik ben niet van plan om ermee mobiel te internetten, behalve thuis via de wifi of in connexion bussen

Het toetsenbord is dus vooral handig voor smsjes.
Wat vinden jullie? Zal ik maar voor de Herald gaan, of is het niet verstandig om hier 2 jaar aan vast te zitten? Gaat er binnenkort iets denderends gebeuren, waardoor de prijzen bijv omlaag gaan(bij wireless circle word de inkoopprijs van het apparaat verdeeld door de lengte van je abbo, je betaald dus eigenlijk in termijnen)? Kan ik dus beter nog even afwachtten, of toch maar gaan voor de Herald?