Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:07:
Zelf heb ik het probleem dat mailtjes verdwijnen die ik op mijn HTC binnenkrijg, (via gmail smtp). Ik krijg een melding, kan de mail lezen, maar als ik het mail programma afsluit. Zijn alle mails ook verdwenen?

Is dit op te lossen ofzo?
Ergens in je instellingen van je berichten moet je geloof ik iets aan/uit vinken waarbij staat: kopie van bericht bewaren na afsluiten. Weet het even niet zeker, maar zoiets moet het zijn. Je mails zelf moeten niet weg zijn, want je haalt in eerste instantie alleen headers op.(Kopregels van de mail.)
Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
Hoe hebben jullie gmail werkend gekregen. Ik ben wel verbonden via WiFi maar krijg maar geen mail binnen..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
RobbieB schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:05:
Hoe hebben jullie gmail werkend gekregen. Ik ben wel verbonden via WiFi maar krijg maar geen mail binnen..
Ok, g-mail is gelukt :). Kheb nu ook een te relaxt programmaatje gevonden: Salling Clicker.
Als je de kamer verlaat dan zet hij automatisch een wachtwoord op je screensaver. En als je gebeld wordt zet hij automatisch het geluid van iTunes uit :). En zo zijn er nog veel meer relaxte functies.

[ Voor 8% gewijzigd door RobbieB op 14-05-2007 14:59 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Hoe maak je je opslaggeheugen vrij?
Heb alle games die ik er later opgezet heb verwijdert maar nu komt ie steeds met : de telefoon heeft onvoldoende opslagruimte.
Misschien temp internet files,maar daar staat ook niets in in die map.
Heb er ook tomtom op staan,op een 2 Gb memorycard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:18
@Bluto
Open IE --> Menu --> Extra --> Opties --> Tabblad geheugen --> Geschiedenis wissen en bestanden verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
That's it Polster!!
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:28
Ik ben van plan om een P4350 aan te schaffen, alleen had ik nog een vraagje:

Ik wil namelijk zeker weten of er achtergrond verlichting is op het toetsenbordje, van google (afbeeldingen) wordt ik niks wijzer en ook de GOT search geeft me geen antwoord op deze simpele vraag.

Vandaag bij Belcompany geweest maar de dame achter de kassa wist het niet, en ze kon het toestel niet aanzetten (geen batterij).... 8)7

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Yep, mooi wit verlicht toetsenbord, beter als dat vage blauwe van de Vox, maar dat terzijde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
Skillz schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:03:
Yep, mooi wit verlicht toetsenbord, beter als dat vage blauwe van de Vox, maar dat terzijde ;)
Mooi zo!

De mijne is besteld, als het goed is heb ik hem vrijdag.
Ben benieuwd.....heb nog nooit een pda gehad, kom van een 6230i.

Ik zal mijn bevindingen hier wel posten :)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb een p4350 en ik heb tomtom 5 erop gezet dat werkt allemaal alleen werkt mijn GPS kassie niet mee want hij geeft in tomtom aan dat er geen gps signaal is.
weet iemand hoe ik het moet instellen of wat ik moet doen zodat hij wel GPS kan ontvangen.
ik heb trouwens een ROYALTEK gps kassie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
Kassie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:18
GPS Ontvanger/Muis/Reciever/Module/-->Kassie? :X

[ Voor 6% gewijzigd door Polster op 17-05-2007 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bedoel natuurlijk GPS reciever.

maar ik snap er geen kloot meer van ik was vanmiddag bijna in staat om de troep weg te gooien en een tomtom te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08-2021

Captain_Duck

domme eend

En mijn sd kaart is nogmaals in bagger veranderd. Hoe staat het met die WM6 firmware upgrade, is die al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:09:
Hallo,

ik heb een p4350 en ik heb tomtom 5 erop gezet dat werkt allemaal alleen werkt mijn GPS kassie niet mee want hij geeft in tomtom aan dat er geen gps signaal is.
weet iemand hoe ik het moet instellen of wat ik moet doen zodat hij wel GPS kan ontvangen.
ik heb trouwens een ROYALTEK gps kassie.
Beste Klerenhanger,

Wat betreft TomTom en je koppeling met je 'kassie':
In je navigatiescreen, klik rechtsonder op de blauwe kleine balk. Je komt nu in je statusoverzicht. Vervolgens klik je op de hoge balk rechts in je scherm, je komt dan in je scherm GPS-status. Nu zie je de hoeveelheid satelieten, de sterkte etc etc...Linksonderin staat nu: Stel in.

Als je hierop klikt kun je selecteren welk type GPS ontvanger je wilt gebruiken, in jouw geval dus "een andere Bluetooth ontvanger". (Ervan uitgaande dat jouw kassie van Royaltek een bluetooth-ontvanger is...???)

Vervolgens wordt je gevraagd op te geven via welke COM poort de tomtom en je GPS ontvanger moeten gaan communiceren, kies hier bijvoorbeeld COM6. Vervolgens ga je in Windows nog even naar je Bluetooth instellingen en maak je de bewuste poort aan.(Nieuwe binnenkomende poort, volg de stappen.)

Nu zou eea moeten werken!

Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain_Duck schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:16:
En mijn sd kaart is nogmaals in bagger veranderd. Hoe staat het met die WM6 firmware upgrade, is die al uit?
El Capitano Pato,

Is het niet handig als je deze link even in je bookmarks dumpt en zo iedere ochtend, vanaf juni, even zélf checkt of de update al uit is? :Y

http://www.europe.htc.com/support/software/htcp4350.html

Zodra HTC 'm distribueert, melden ze het aldaar! Kun je je tot HTC óf je provider wenden!

Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Gebookmarked, nu is het wachten... geen idee hoelang. *Drukt voor de 100ste keer op refresh*

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

BioHazard

*\o/*

Heb sinds kort ook een P4350 :) Ben er zelf zeer tevreden, is mijn eerste Pda-foon.
Meteen een leuke 3rd party cradle erbij gekocht.

Ik denk dat je nog wel even moet wachten op die WM6 upgrade. Juni op zijn vroegst dacht ik gelezen te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het geprobeert om die com poorten hetzelfde te zetten maar in tomtom staan niet de zelfde poorten beschikbaar als in de telefoon.
in tomtom heb ik com poort 6,0,9 en seriele poort, en in me telefoon kan ik alleen kiezen uit compoort 7,8 dus nog krijg ik het niet voor elkaar om me bluetooth ontvanger aan de praat te krijgen.

ik hoop dat iemand weet hoe ik dit moet oplossen want zelf kom ik er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt de P4350 standaard met een beschermlaag geleverd, vergelijkbaar met wat men op mobiele telefoons aantreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rr69
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 12:18
Als je een screenprotector bedoelt: ja, die wordt bij de HTC 4350 geleverd. Zelf heb ik de Brando Screenprotector erbij gekocht

De Brando had ik ook op mijn MDA Vario (HTC S100) zitten, en heeft het na 2 jaar trouwe dienst nog niet opgegeven. De volgende eigenaar heeft daar nog plezier van.. Dus die ca. 15 euro is goed besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das goed nieuws, dan kan ik nog op later moment een besluit nemen tussen de normale Screen Protector of de Ultra Clear variant van Brando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowan073
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01:04
ik heb ook een htc herald 4350 alleen nu heb ik het volgende probleem heb er wat programma's opgezet en ze dr nu vanaf gehaald en dan krijg ik elke keer een foutmelding van kan het programma niet openen en die krijg ik elke keer als ik m ff op standby zet en t scherm uit doe dat is zwaar vervelend want elke keer als ik iets wil doen is het eerst n paar keer die kleradinge wegklikke.. heb al in het register gekeken kon ik ook niks van vinden
groetjes jowan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

jowan073 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:44:
ik heb ook een htc herald 4350 alleen nu heb ik het volgende probleem heb er wat programma's opgezet en ze dr nu vanaf gehaald en dan krijg ik elke keer een foutmelding van kan het programma niet openen en die krijg ik elke keer als ik m ff op standby zet en t scherm uit doe dat is zwaar vervelend want elke keer als ik iets wil doen is het eerst n paar keer die kleradinge wegklikke.. heb al in het register gekeken kon ik ook niks van vinden
groetjes jowan
1- Welke programma's waren dit?
2- Probeer eens een reset, druk met de stylus in het gaatje tussen de volumeschakelaar en de SD kaart ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-08 23:34
Ik heb m'n P4350 nu al een tijdje, maar het is nog niet gelukt om via wifi bestanden op de computers bij ons in huis te verkennen. Hoe gaat dit, heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Nu online

BioHazard

*\o/*

Evil.bean schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:20:
Ik heb m'n P4350 nu al een tijdje, maar het is nog niet gelukt om via wifi bestanden op de computers bij ons in huis te verkennen. Hoe gaat dit, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik doe dit via Resco Explorer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
BioHazard schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:04:
[...]

Ik doe dit via Resco Explorer :)
of total commander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowan073
hej ik had problemen met mijn htc 4350 heb hem gewoon ff opnieuw geinstaleert:P hahah
want hij werdt wel zooow traag niet normaal en nu heb ik dr tomtom 6.30 opstaan met de nieuwste map en ik moet zeggen het werkt echt heel lekker staat btw ook windows live messenger op
ik vind het nu goed gaan maar je moet er niet teveel programma's opzetten want dan wordt da ding kei lijp hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Nu online

BioHazard

*\o/*

jowan073 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:59:
hej ik had problemen met mijn htc 4350 heb hem gewoon ff opnieuw geinstaleert:P hahah
want hij werdt wel zooow traag niet normaal en nu heb ik dr tomtom 6.30 opstaan met de nieuwste map en ik moet zeggen het werkt echt heel lekker staat btw ook windows live messenger op
ik vind het nu goed gaan maar je moet er niet teveel programma's opzetten want dan wordt da ding kei lijp hahaha
Hoe kom jij aan Live Messenger? Heb je Windows Mobile 6 erop gepleurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
Idd, Live messenger is alleen voor WM6, weet je zeker dat het klopt en niet gewoon pocketMSN is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Evil.bean schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:36:
Idd, Live messenger is alleen voor WM6, weet je zeker dat het klopt en niet gewoon pocketMSN is?
Waarschijnlijk heeft hij pocketmsn gekocht ja.

Anyway, een tip, als je een freeware MSN client wil, of yahoo of AIM of whatever, check dit:

http://www.movsoftware.com/products/imov/imov.htm

De basic versie is freeware, en nu kan ik msn'en op mijn telefoon zonder er voor te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Nu online

BioHazard

*\o/*

Ehm, ik had mooi Pocket MSN geinstalleerd staan toen ik mijn Herald kreeg? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowan073
neej ik heb hem niet gekocht.. ik heb de windows live messenger gedownload en draait gewoon op wm5 als je me even een mailtje stuurt dan stuur ik de cab file wel ff naar je toe .. groetjes Jowan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi, ik ben nieuw en heb een vraagje..... Ik zoek msn voor mijn htc p4350 maar ik kan het niet vinden . Zou iemand mij kunnen helpen.??
Ook merk ik dat er nog niet zo veel games zijn voor deze foon? Klopt dat of zoek ik niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowan073
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:12:
Hoi hoi, ik ben nieuw en heb een vraagje..... Ik zoek msn voor mijn htc p4350 maar ik kan het niet vinden . Zou iemand mij kunnen helpen.??
Ook merk ik dat er nog niet zo veel games zijn voor deze foon? Klopt dat of zoek ik niet goed.
jah ik heb windows live messenger op mijn htc 4350 staan werkt goed hoor alleen het synegroniseren zegtie dat hij daarop faalt maar al mijn contackt personen staan bij mn telefoonnummers wat normaal is met deze live messenger.. en ja t werkt gewoon heel lekker veel beter dan pocke(t) msn hahaha je kan voiceclip versturen en ook een schermafbeelding dr op zetten en dat soort dingen maarja als je deze moet hebben moet je me ff meelen of zo .. dan stuur ik het .cab bestand wel ff door

groetjes Jowan

[ Voor 172% gewijzigd door een moderator op 06-06-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail is onderweg.
Ik heb vandaag een trail van zuma gevonden maar dat spel kost $19 pfffffff dat vind ik wel erg duur voor een foonspel... Weten jullie iets te vinden wat minder kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.astraware.com/...=0078-000-0129&type=trial
Trial voor zumma voor de liefhebbers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jowan073 bedankt voor msn, het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Nu online

BioHazard

*\o/*

jowan073 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 02:58:
[...]

jah ik heb windows live messenger op mijn htc 4350 staan werkt goed hoor alleen het synegroniseren zegtie dat hij daarop faalt maar al mijn contackt personen staan bij mn telefoonnummers wat normaal is met deze live messenger.. en ja t werkt gewoon heel lekker veel beter dan pocke(t) msn hahaha je kan voiceclip versturen en ook een schermafbeelding dr op zetten en dat soort dingen maarja als je deze moet hebben moet je me ff meelen of zo .. dan stuur ik het .cab bestand wel ff door

groetjes Jowan
Ik heb je ook een mailtje gestuurd, alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
BioHazard schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:00:
Ehm, ik had mooi Pocket MSN geinstalleerd staan toen ik mijn Herald kreeg? :+
Ik ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:20:
jowan073 bedankt voor msn, het werkt prima.
Ehm, gebruik je de volg. keer de 'edit' functie even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil.bean schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:48:
[...]

Ehm, gebruik je de volg. keer de 'edit' functie even ;)
oeps sorry

Vraagje,, ik heb een vodafoon abo voor internet. Ik mag 50 mb per maand verbruiken. Helaas weet ik niet hoeveel ik dan op het internet kan. Bij vodafoon weten ze het zelf ook niet (eikels)
Heeft iemand hier internet op zijn htc en zo ja, hoeveel verbruik je aan mb per maand? (ongeveer)?

Ik haal geen mails op die lees ik via webmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Nu online

BioHazard

*\o/*

Helemaal vlekkeloos vind ik die Windows Live niet werken moet ik zeggen, veel vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:07:
[...]
oeps sorry

Vraagje,, ik heb een vodafoon abo voor internet. Ik mag 50 mb per maand verbruiken. Helaas weet ik niet hoeveel ik dan op het internet kan. Bij vodafoon weten ze het zelf ook niet (eikels)
Heeft iemand hier internet op zijn htc en zo ja, hoeveel verbruik je aan mb per maand? (ongeveer)?

Ik haal geen mails op die lees ik via webmail.
Bij de HTC die ik had besteld (bij smartphoneshop.nl) kreeg ik een cd waar op gprs monitor stond, dit kan je installeren op je telefoon, en dan kan je kijken hoeveel dataverkeer je hebt verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowan073
BioHazard schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:14:
Helemaal vlekkeloos vind ik die Windows Live niet werken moet ik zeggen, veel vastlopers.
ja maar op de htc 4350 werkt het niet zo goed als op n mda vario want daar werkt hij wel goed op die heb ik hier ook liggen ik ben nu bezig met zon pocket pc met gps ingebouwd een chinees merk moet alleen windows mobile op en die zooi kijken hoe het daarop werkt.. maar op mijn htc 4350 werkt windows live goed heb mn foon overgeclocked met omapclock mischien dat t daar aan ligt en het is natuurlijk ook een zwaar programma voor zon telefoon iedereen die me n meeltje heeft gestuurt en het cab bestand nog niet heeft gehad.. dit komt er zo snel mogelijk aan heb van de week mn pc opnieuw geinstaleert en nog geen tijd gehad om het bestand te versturen
groetjes Jowan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:21:
[...]

Bij de HTC die ik had besteld (bij smartphoneshop.nl) kreeg ik een cd waar op gprs monitor stond, dit kan je installeren op je telefoon, en dan kan je kijken hoeveel dataverkeer je hebt verbruikt.
Dat heb ik zeker over het hoofd gezien, ik zal even kijken of ik dat vinden kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
het is juni. waar blijft die wm6 update nou?
ik ben wel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Nu online

BioHazard

*\o/*

Eind Juni, meen ik gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de geïnteresseerden: Met SJPhone kunt je met je PDA VoIP gebruiken. ik gebruik bv geen Skype maar Freecall en VoipBuster. (Skype heeft z'n eigen programmaatje).

http://www.sjlabs.com/sjp.html

is wel even puzzelen met de instellingen, maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
Mijn P4350 is nu al kapot. Afgelopen zondag naar Jong Oranje geweest, op de terugweg pak ik me pda uit me broekzak en zet hem aan: allemaal gekleurde strepen op het beeld. Alsof hij Rekam ontvangt.

Wat er mee gebeurd is zou ik niet weten :?

Telefoon net naar de dixons gebracht, hij wordt opgestuurd. verwachtte reparatietijd: 3-6 weken, ben je lekker mee, heb die telefoon net een maand.

Ik zit er sterk over te denken om de Herald op marktplaats te zetten als ik hem terug krijg, en dan een nokia N73 of N95 te kopen.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:21:
[...]
Dat heb ik zeker over het hoofd gezien, ik zal even kijken of ik dat vinden kan.
Ik heb nu ook de zorgeloos mobiel internet blox, en zit ook te zoeken naar een GPRS monitor. Ik heb SPB GPRS monitor gedownload maar die krijg ik maar niet aan de praat :(. Ik heb ook op de bijgeleverde windows mobile CD gekeken, maar daar stond niks op. Jullie enig idee waar een goede (liefst freeware) gprs monitor te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik en mijn vriendin hebben allebei sinds een paar dagen een htc p4350 via vodafone en ik kan msn pocket niet installeren kan iemand mij hier wat informatie over gegeven en misschien ook een paar handige tips over het toestel en intressante programma's die ik zou kunnen toepassen en misschien ook iets meer over navigatie vooe dir toestel alvast bedank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
Mijn GF heeft een mda vario (htc wizard)

ik kan deze telefoon kwa specs verlijken met deze HTC ?
Hoe gaat deze telefoon om met 2 bt apparaten een BT carkit en een BT gps ontvanger ?
Gaat dit goed ?

Is het mogelijk om op een vodaone P4350 de orginele HTC software te flashen zonder dat de garantie vervalt ?

[ Voor 22% gewijzigd door wd200 op 13-06-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
Qua specs is hij bijna precies hetzelfde, een iets hogere processsorsnelheid en binnenkort een Windows Mobile 6.0 update wat wel een grote pre op de wizard is! Hij is ook echt een stuk dunner ;) waardoor hij er veel beter uitziet.

Als het goed is zou het geen probleem op moeten leveren om twee BT apparaten op de HTC 'aan te sluiten'. Voor GPS software zou ik wel een lichte overklok doen omdat hij dan toch nog iets soepeler loopt.

Dat van die garantie weet ik niet maar ik denk dat idd de garantie vervalt. Waarom zou je voor die kleine gelduitsparing niet gewoon de originele kopen?

[ Voor 1% gewijzigd door Evil.bean op 13-06-2007 20:24 . Reden: Hij is dunner, niet smaller ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Evil.bean schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:23:

Dat van die garantie weet ik niet maar ik denk dat idd de garantie vervalt. Waarom zou je voor die kleine gelduitsparing niet gewoon de originele kopen?
Vodafone 1 jr 35 euro + internet met 45 euro bijbetaling..
je moet goed veel bijleggen wil je een orginele vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Klasgenoot van mij die kent iemand die heeft een herald en die zegt dat je als je aan het internetten ben die om de 8 a 9 minuten vast slaat.
Hebben hier meer mensen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:09:
Klasgenoot van mij die kent iemand die heeft een herald en die zegt dat je als je aan het internetten ben die om de 8 a 9 minuten vast slaat.
Hebben hier meer mensen last van ?
Heb zelf de HTC 4350 nu 8 maanden, nergens last van....hij loopt niet vast, en in een eerdere post werd gesuggereerd dat je 'm beter kunt overklokken als je met GPS software aan het werk gaat....in mijn geval onzin, telefoon trekt met gemak TomTom Navi 6 terwijl er nog 5 of 6 apps open staan en draaien....heb zelf geen overclock gedaan...Koppeling met BT apparaten gaat perfect, ik heb een head-setje in m'n oor terwijl ie ook gepaird is aan m'n Adapt A-800 GPS ontvanger...Absolute aanrader deze telefoon, ik zou alleen eerdere posts met betrekking tot het verliezen van data op je MicroSD kaartje nog eens doornemen....dit is een voorkomend probleem waar ik tot nu toe *knocks on wood* één keer last van heb gehad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:30:
[...]
, ik zou alleen eerdere posts met betrekking tot het verliezen van data op je MicroSD kaartje nog eens doornemen....dit is een voorkomend probleem waar ik tot nu toe *knocks on wood* één keer last van heb gehad.....
Ja ik heb hier het eea over gelezen en dat houd me dan wel weer tegen maar sorry als ik er overheen gelezen heb, gaat dit over data om het micro sd kaartje of ook al je contacten en smsjes ?

het lijkt mij mogelijk om als je de HTC met de PC verbding dat die dit soort dingen sync en mocht het crashen je het terug naar de telefoon kan syncen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
klein kickje.

ik ben toch heel erg aan het overwegen dit toestel aan te schaffen door de actie die wordt aangeboden.
ik heb een aantal pagina's door gelezen en het data verlies komt toch wel regelmatig voor.

Is er al een update voor te krijgen misschien opgelsot met VM6?

is het mogelijk een orginele ROM te flashen een VF branded toestel ?
liefst zonder dat de garantie vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb mijn toestel nu 2-3 maand maar nog nooit problemen gehad met het MSD kaartje of dataverlies....Wat ik al wel 2x gehad heb en dat is eigenlijk nog veel irritanter is dat ik om een of andere reden niet telefonisch bereikbaar was. Mijn P4350 stond gewoon aan, ik had netwerk ontvangst geen rare foutmeldingen of vast lopers gehad maar mijn broertje probeerde me te bellen maar mijn teelfoon ging gewoon niet over. Toetsel uit en weer aan was de "oplossing"

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 19-06-2007 08:59 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP! heb een HTC 4350 en constant krijg ik een een bericht wanneer ik in het buitenland ben welke mijn hele scherm in het beslag neemt. Het bericht is: Vodafone partner netwerk. Het komt van de STK-Service??? Heb al wat bekeken op internet en geprobeerd reg edit te doen en alles wat stk service er in had te verwijderen maar acces is denied........ Iemand een idee? (Vodafone klanten service weet zoals gewoonlijk weer niet wat je er aan moet doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben binnenkort (komende 1 a 2 weken) een pda/phone aan te schaffen. Daarvoor wil ik een wireless circle abbonementje aanschaffen, omdat er 1 persoon is waar ik heel veel mee bel(met wireless circle kan je 6000 minuten per maand gratis bellen naar andere wc klanten), voor overige mensen heb ik een ander abbotje.

Dit is het aanbod bij wireless circle bij het afsluiten van een tweejarig abbonement:
Toestel maandelijks eenmalig
HTC P3600 € 16,50 € 119,00

HTC P4350 € 16,50 € 69,00

HTC S310 € 10,00 € 0,00

HTC S710 € 15,50 € 0,00

HTC TyTN € 16,50 € 219,00

De P4350 trekt heel erg mijn aandacht, door zijn mooie look en uitschuifbaar toetsenbord. De p3600 daarintegen heeft gps ingebouwd, maar heeft GEEN uitschuifbaar toetsenbord, maar wel een samsung 400mhz processor(ipv 200 van de herald). Me broer heeft een bt tomtom muisje, die hij nooit gebruikt.. mocht ik em ooit nodig hebben dan kan ik em van hem lenen.
Je moet daarnaast ook 50 euro meer neerleggen voor de P3600. Ik ben niet van plan om ermee mobiel te internetten, behalve thuis via de wifi of in connexion bussen :P Het toetsenbord is dus vooral handig voor smsjes.

Wat vinden jullie? Zal ik maar voor de Herald gaan, of is het niet verstandig om hier 2 jaar aan vast te zitten? Gaat er binnenkort iets denderends gebeuren, waardoor de prijzen bijv omlaag gaan(bij wireless circle word de inkoopprijs van het apparaat verdeeld door de lengte van je abbo, je betaald dus eigenlijk in termijnen)? Kan ik dus beter nog even afwachtten, of toch maar gaan voor de Herald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

@hierboven het schijnt dat de Samsung 400Mhz en de Herald 200Mhz kwa feitelijke snelheid niet veel verschillen (neem bv AMD vs Intel kloksnelhied bepaald niet de snelheid). ik heb iig nergens problemen mee, Windows mobile draaid prima, alle standaard applicaties draaien op voldoende snelheid TomTom mobile draait perfect etc.

uitschuifbaar TB is ZEKER handig, niet alleen voor SMS, maar ook voor het invoeren van afspraken in de agenda, nieuwe contacts, todo lijstjes etc. ik gebruik mijn P4350 ook niet/nauwelijks voor inet en email maar ik ben toch erg blij met het toetsenbordje.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 21-06-2007 14:07 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah, nu krijg ik wel heel erg veel zin om hem te bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou hem nooit hebben laten maken, Gewoon een nieuwe vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet wanneer de WM6 update komt?
En hoe zit het met software die bestemd is voor wm6, op wm5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Nu online

BioHazard

*\o/*

Ik heb op XDA Developers gelezen dat de WM6 rom voor de Herald best wel een vertraging zou oplopen. Ik weet niet of dit ook officieel is, maar dit is alles wat ik weet.
Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen

ik ben van plan om een 4350 te kopen. Via internet kan ik een nieuwe kopen die echter duitste software heeft. Kan ik dit op één of andere manier veranderen naar een Nederlandse OS? Of bv via de WM6 update die binnenkort uitkomt? En zo ja hoe doe ik dat het best? Kan ik zelf de ROM flashen of moet dit via een dealer? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help het microfoft ActieveSync werkt niet goed bij mij. Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik heb het al gevonden, je moet de usb optie veranderen in je foon en dan werkt het weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:08:
hallo iedereen

ik ben van plan om een 4350 te kopen. Via internet kan ik een nieuwe kopen die echter duitste software heeft. Kan ik dit op één of andere manier veranderen naar een Nederlandse OS? Of bv via de WM6 update die binnenkort uitkomt? En zo ja hoe doe ik dat het best? Kan ik zelf de ROM flashen of moet dit via een dealer? alvast bedankt
Dan heeft hij waarschijnlijk ook een duits QWERZ toetsenbord...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:36:
Help het microfoft ActieveSync werkt niet goed bij mij. Weet iemand een oplossing?

Aan zulke posts hebben we niets natuurlijk!

Wat werkt er niet? Welke foutmelding krijg je? Welke versie van AS heb je? Welk besturingssysteem?

Even veel specifieker zijn aub.

Fijn dat je het al gevonden hebt, maar als je zelf het antwoord 5 minuten later al hebt, dan lijkt mij dat je een beetje te vroeg was met posten ;)

[ Voor 17% gewijzigd door DaSaN op 03-07-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik ook een p4350 maar ik heb een vraag. waar installeren jullie je programma's op? op het telefoongeheugen of op een memcard? ik las hier nl dat die nog wel eens zn geheugen zomaar wil wissen met deze foon? enkel begint mn foongeheugen vol te lopen dus ik moet het bijna wel op een memcard gaan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:09:
Sinds kort heb ik ook een p4350 maar ik heb een vraag. waar installeren jullie je programma's op? op het telefoongeheugen of op een memcard? ik las hier nl dat die nog wel eens zn geheugen zomaar wil wissen met deze foon? enkel begint mn foongeheugen vol te lopen dus ik moet het bijna wel op een memcard gaan zetten...
Van het wissen van geheugen is alleen sprake bvij een toestel met enkel RAM geheugen, wanneer de batterij leeg is. Alle toestellen met WM5 of WM6 hebben gewoon flash geheugen, dus daarvan zal geen sprake zijn.

Mijn advies is om zoveel mogelijk op je memorycard te installeren, tenzij een programma niet werkt vanaf je memorycard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik lees hier op het forum dat de memcard soms zomaar zn inhoudt kwijt is! (schijnen meer htc foons last van te hebben) Dus vandaar het installeren op het telefoongeheugen... maar is dit probleem nog steeds actueel? of is er al iets op gevonden want mn foongeheugen raakt vol:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:58:
Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik lees hier op het forum dat de memcard soms zomaar zn inhoudt kwijt is! (schijnen meer htc foons last van te hebben) Dus vandaar het installeren op het telefoongeheugen... maar is dit probleem nog steeds actueel? of is er al iets op gevonden want mn foongeheugen raakt vol:)
Ah, ok, je vraag was dan ook niet heel duidelijk.

ik heb zelf nog nergens last van gehad, en ik installeer altijd 90% op mn memorykaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik moet het maar gewoon proberen denk ik....

Nog een vraagje. Als ik een tijdje internet via wifi dan zegt hij opeens dat zn geheugen vol is en dat hij niet meer verder kan.. Weet iemand waar dat aan ligt en hoe ik dat geheugen weer leger krijg? Zijn dat tijdelijke interfnet bestanden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:23:
nou ik moet het maar gewoon proberen denk ik....

Nog een vraagje. Als ik een tijdje internet via wifi dan zegt hij opeens dat zn geheugen vol is en dat hij niet meer verder kan.. Weet iemand waar dat aan ligt en hoe ik dat geheugen weer leger krijg? Zijn dat tijdelijke interfnet bestanden ofzo?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Dat zou goed kunnen. Dan moet je die even wissen. Met zowel Opera als PIE in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klopt.
Als je internet open heb staan ga je naar menu, daarna naar eXTRA, daarna naar OPTIES. Hier pak je het tabblad geheuen en daarna druk je op bestanden verwijderen.
Dit scheelt weer heel veel opslag ruimte

Watergeus.

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft WM6 ????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel!! was idd de oplossing:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:58:
Ik heb erg last gehad van het onleesbaar worden van m'n microSD kaart. Wat het voor mij definitief heeft opgelost was het uitschakelen van de PIN beveiliging van wm5 (dat er voor zorgt dat je na x minuten een pincode of wachtwoord in moet vullen om je toestel te mogen gebruiken) en de sim PIN code. Niet erg veilig dus als je foon gepikt wordt, maar het is in elk geval geen enkele keer meer voorgekomen dat ik al m'n data kwijt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Die zou ah einde van deze maand beschikbaar moeten zijn.

En er is een 'gehackte' WM6 versie in omloop die redelijk schijnt te werken,
maar daar zou ik persoonlijk niet aan beginnen wetende dat er een officieele update
aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik heb een WM6 versie op mijn P4350 aan de praat gekregen :)

First impression: Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Herald vandaag(na heel lang wachten) binnengekregen, woho!
Wel ERG jammer dat ik direct naar het werk moest(waar ik nu dus zit : ( ) toen ik hem ontving, en er dus niet mee kan prutsen... can't wait to go home! : )

Wie is het gelukt om de screenprotector er netjes, en zonder bubbeltje op te krijgen?
Bij mij bedekt hij niet het volledige scherm, er blijft wat over van de zijkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:21:
Ik heb een WM6 versie op mijn P4350 aan de praat gekregen :)

First impression: Nice!
Dus je bent er toch aan begonnen : P

Kun je je ervaringen met ons delen?:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Heeft iemand het ook voor elkaar gekregen om DOS applicaties goed te draaien op zijn telefoon? En dan doel ik met name op DOS games.

Heb wel een hele site gevonden met veel uitleg, maar PocketDos is een trail, die ze gelimiteerd hebben op snelheid als ik mij niet vergis, en ik krijg games als paratrooper dus niet eens normaal draaiend.

n0ps DosBox port heb ik ook geprobeert, maar daarin wil het ook voor geen meter. Is er een mogelijkheid dat dit wel kan? Het lijkt me dat het apparaatje er theoretisch gezien er wel snel genoeg voor moet zijn.

http://www.aximsite.com/b...0x86-emulation-guide.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:03:
[...]

Dus je bent er toch aan begonnen : P

Kun je je ervaringen met ons delen?:)
Tsja, ik ben nou eenmaal een tweaker (en het feit dat mijn P4350 van de zaak is, maakt het ook wat 'makkelijker' ;) )

Ervaringen na een halve dag:

- Het is er niet sneller op geworden, zelfs met overclock naar 250+ Mhz is het wisselen van portrait naar landscape nu best sloom, stoort me nu al ;)

- Als ik nu een SMS wil typen moet ik nog verder graven in het menu voordat ik eindelijk eens kan beginnen. (Ik denk wel dat dit op te lossen zal zijn met een eventuele custom shortcut)

- Het ziet er wel mooier uit allemaal, icons zijn mooier, balken zijn mooier, das wel weer een pluspunt.

- Verder zit er bij mijn Rom een "HTC Home" plugin voor je todayscreen die ik persoonlijk ERG mooi en handig vindt. Ik hoop dat die in de originele Rom ook zal zitten.

- Wifi/BT heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar bellen gaat prima, klinkt goed allemaal.

Ik denk wel dat ik weer even een WM5 versie erop zet en w8 op de originele Rom en de bijhorende ervaringen.

Edit: vergeet ik nog bijna te melden dat de layout van mijn keyboard momenteel niet meer klopt, als ik ( wil typen krijg ik nu {, etc. Ook een goede reden om te wachten op de originele Rom!

[ Voor 7% gewijzigd door bitpixl op 11-07-2007 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg gmail maar niet werken... ik vul in bij inkomende mail: pop.gmail.com en bij uitgaand: smtp.gmail.com. Ik weet alleen niet wat ik bij het vakje "domein moet invullen? telkens als ik daar wat invul en ik klik op voltooi dan zegt hij dat hij geen contact kan maken?

Wie o wie heetf de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erachter dat het met wifi wel lukt maar met vodafone gprs niet?? Ik krijg dezelfde melding met "spb gprs monitor" moet je soms wat aanzetten bij vodafone ofzo?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:23

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:09:
ik krijg gmail maar niet werken... ik vul in bij inkomende mail: pop.gmail.com en bij uitgaand: smtp.gmail.com. Ik weet alleen niet wat ik bij het vakje "domein moet invullen? telkens als ik daar wat invul en ik klik op voltooi dan zegt hij dat hij geen contact kan maken?

Wie o wie heetf de oplossing?
Ik :)

Je hoeft normaliter niets in te vullen bij domein. Dat is alleen als je je foon wilt aanmelden op een bedrijfsnetwerk (of je moet thuis een domainserver hebben draaien).

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nu kan ik nog steeds geen mail ophalen/verzenden via gprs van vodafone?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:17:
Maar nu kan ik nog steeds geen mail ophalen/verzenden via gprs van vodafone?...
Er zijn een aantal dingen van belang:

-1) zorg dat je GMail-account is geactiveerd voor POP3 (zie de help van GMail hoe dit te doen)

-2) Gebruik de volgende settings op je PPC:

(1/4): Email Address, "<jegmailnaam>@gmail.com"
(2/4): Name = "my name", Username = "<jegmailnaam>@gmail.com", Password = "*******", Save Password ticked
(3/4): Account type = "POP3", Name = "Gmail"
(4/4): Incoming mail = "pop.gmail.com:995", outgoing mail = "smtp.gmail.com:465", Domain = "" (blank)

De :995 en :465 zijn volgens mij niet per se noodzakelijk, maar probeer het eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Will not work....

Die instellingen had ik al maar hij blijft dus zeggen dat hij geen verbinding kan maken met de huidige verbindingsinstellingen.... Kan het eraan liggen fat je via vodafone gebruik maakt van een proxy??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:05:
Will not work....

Die instellingen had ik al maar hij blijft dus zeggen dat hij geen verbinding kan maken met de huidige verbindingsinstellingen.... Kan het eraan liggen fat je via vodafone gebruik maakt van een proxy??
Zou kunnen. Probeer het eens met dezelfde instellingen via WiFi, of hang hem aan een pc met internet en probeer het nog eens:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:46:
Ik ben erachter dat het met wifi wel lukt maar met vodafone gprs niet??
Al gezegt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Dan ligt het aan de proxy dus:). Moet je die per se gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat staat in de instellingen op de vodafone site om hun internetblox te gebruiken... zou niet weten hoe dat anders kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:50:
Nou dat staat in de instellingen op de vodafone site om hun internetblox te gebruiken... zou niet weten hoe dat anders kan?
Hmm, ook geen flauw idee, wellicht ff bellen met vodafone...
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste