Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain_Duck schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:50:
[...]

Lees even omhoog in de thread. Het voornaamste verschil is de OS. De htc 4350 werkt met windows mobile 5, dat betekent dat je tonnen met windows mobile software kan downloaden en draaien. De nokia n95 zal waarschijnlijk ook wel werken met symbian OS, en daar zal wel veel minder software voor zijn.

De HTC heeft wel dit vervloekte firmware probleem dat hij af en toe de microSD kaart compleet onbruikbaar maakt. Maar hier komt een firmware update voor, en met pocket mechanic kan je verloren data terughalen.

Anyway, nogmaals, waar blijft die fucking firmware upgrade???
Ik wou dat ik het kon mededelen. Als ik iets weet post ik het direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08-2021

Captain_Duck

domme eend

Ik heb eens een email gestuurd naar vodafone als hun meer weten. Maar ik krijg een standaard email met "updates zullen beschikbaar worden op htc.com" Fantastisch. En dat terwijl de HTC site zegt dat updates komen te staan op de website van je operator, in dit geval vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-08 23:34
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:41:
[...]

Evil, even 2 vraagjes

1. Heb je al problemen metj e SD kaartje gehad i.v.m. corrupt zijn. Zodat je hem opnieuw kan formateren en indelen?

2. Al iets gemerkt van het loslaten van de cover bij de stylus? Ben bij mediamarkt geweest en daar zag je het nog eens goed. (2 delen van cover die bij elkaar komen aan de kant van de stylus laten dan los van elkaar)???? 8)

IK heb ook nog een antwoord voor je.

Letterrecognizer is er wel voor op je P4350, ook is er een Phonepad beschikbaar. Dus je zou inprincipe geen engelse hoeven nemen.

Voor de rest geen problemen met de tel, maar is jou iets opgevallen van de door mij aangegeven problemen in de periode dat je de P4350 hebt?
1. Dat met die SD kaart heb ik nog niet gehad, omdat ik nog geen SD kaart heb ;) Ga hem binnenkort wel kopen.

2. Helemaal geen problemen mee gehad, daar was ik ook even bang voor. Ik hebb wel even geprobeerd om hem omhoog te tillen maar dat ging redelijk moeilijk dus ik verwacht geen problemen.

En nog iets, ik heb de Engelse versie al
juist, die is het
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:16:
[...]

Skillz, wanneer heb jij uberhaupt een rom upgrade gezien voor een HTC. Ik heb even gekeken en ik vond net wel een ROM upgrade voor de HTC TyTN, wat puur alleen een verandering in de ext. rom had. Als ik kijk naar andere fora dan zie ik dat iedereen hoopt op rom upgrades. En dan heb ik het over officiele van HTC (Smart Mobility).

De enige echte upgrades komen van XDA. Vind het wel jammer, ze zouden het eigenlijk moeten combineren!
Ik zou dit wel een mooie vooruitgang vinden... maar op elke website spreken ze elkaar tegen...

bijvoorbeeld:

Wel: Site
Niet: Site

Heel vreemd... |:( 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Evil.bean op 29-03-2007 16:59 . Reden: Nog wat toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:45:
Zit nu weer te twijfelen tussen een p4350 en een n95..... de Nokia N95 komt pas over 3-4 weken in Nederland. Eind mei verloopt mijn contract, ik verleng hem niet. Wie o wie kan mij vertellen of ik beter de p4350 kan nemen of de N95?
Het is maar wat je wilt: wil je een PDA met telefoonfuntie of juist een telefoon met PDA functie en die mooie foto's maakt. Ik vind ze persoonlijk moeilijk te vergelijken.

Er zijn verschilllen te vinden tussen Windows Mobile toestellen:
- Pocket PC: een gewone en vaak krachtige PDA
- Pcoket PC Phone Edition: een PDA met telefoonfunctionaliteiten (vaak een iets lichtere processor)
- Smartphones: (telefoon met PDA functionaliteiten

De N95 is een smartphone op Symbian OS.

Ik heb 'm in mijn handen gehad en ermee gespeeld en moet zeggen dat het een erg mooi apparaatje is, die daarbij erg compact was. Toch was het niet mijn "ding", maar mijn broer (heeft nu SE K800i) vond 'm helemaal geweldig.

[ Voor 12% gewijzigd door Mini Poeper op 29-03-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil.bean schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:43:
[...]

Ik zou dit wel een mooie vooruitgang vinden... maar op elke website spreken ze elkaar tegen...

bijvoorbeeld:

Wel: Site
Niet: Site

Heel vreemd... |:( 8)7
Ik heb nu alleen een update gezien voor de HTC P3600. Dit i.v.m. het enablen van de GPS chip die erin zit gebouwd. In enkele talen (uiteraard in WWE) is die update al uit, de NL versie komt als het goed is 2 april. Dit doet er niet toe. Maar veel meer updates heb ik niet gezien voor de laatste toestellen en dan praat ik over de TyTN, P3300, P3600, P4350. Jammer, want DOPOD brengt wel veel updates uit. Vaak zijn het wel WWE ROM's dus mensen met een UK apparaat zijn daar wel blij mee! Dus als er een DOPOD ROM uitkomt voor de P4350 kan je die dus ook gebruiken. Echter zal die wel in WWE verschijnen. Ik zal het in de gaten houden. Ik verwacht ook de ROM voor WM6 van hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met de P4350 kijk hier eens een WWE ROM voor de P4350. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:32:
[...]

Buzz, in de shop hoef je ook niets te vragen, want er word je toch van alles wijs gemaakt. Er staat ook in zo'n folder dat je 10mb/10 uur kan internetten. Ik zou dit prima vinden, maar wat ik begrijp van andere die dat hebben geprobeerd is je 10mb bundel zo op. Ik weet niet of jij kan bevestigen dat je 10 uur OFFNET voor 10 euro per maand kan internetten? Dan is het wel interessant voor mij. Overigens heeft Vodafone ook in een folder vermeld dat de HTC P4350 UMTS Quadband ondersteunt. Voor zover ik weet ondersteunt de P4350 alleen maar GPRS dus dit vond ik ook wel heeeel vreemd.
Deze 10MB is voor offnet gebruik, wanneer je binnen vodafone live blijft is het geheel gratis.

(werk zelf bij vcp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SamStar schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:13:
[...]

Deze 10MB is voor offnet gebruik, wanneer je binnen vodafone live blijft is het geheel gratis.

(werk zelf bij vcp)
SamStar, ik hoor van iedereen dat die 10mb zooo op is als je offnet gaat surfen. IK zal niet de gehele dag gaan surfen, maar misschien een aantal uurtjes in de maand. Hoor van veel mensen dat die 10mb dat niet eens red terwijl vodafone dat wel beloofd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:39:
Mensen met de P4350 kijk hier eens een WWE ROM voor de P4350. :)
OK, ik heb dus de P4350 in het Engels, komt mooi uit.

Mijn device draait al op 1.8.405.1, is dat een heel groot verschil met 1.8.411.2 ?
De eerste is een HTC ROM de tweede een DOPOD ROM, maakt dit nog veel verschil?

Hij draait trouwens op 201MHz niet op 200MHz ;) (Nu ik toch aan het kijken was)

[ Voor 62% gewijzigd door Evil.bean op 30-03-2007 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil.bean schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:39:
[...]

OK, ik heb dus de P4350 in het Engels, komt mooi uit.

Mijn device draait al op 1.8.405.1, is dat een heel groot verschil met 1.8.411.2 ?
De eerste is een HTC ROM de tweede een DOPOD ROM, maakt dit nog veel verschil?

Hij draait trouwens op 201MHz niet op 200MHz ;) (Nu ik toch aan het kijken was)
Als je achter de ROM op Thread drukt kan je het stukje lezen en eventueel erachterkomen wat het verschil is tussen jou oude en de nieuwe ROM.

Er zit echter geen verschil tussen de HTC en DOPOD ROM. Echter zou ik wel gaan voor de HTC ROM gezien het feit dat je device nog ge cid-locked is.

Een DOPOD ROM kan ook gedraaid worden op een HTC toestel mits de cid-lock eraf is. Dus ik zou gaan voor de HTC ROM.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fimi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10-2017
1. Geen problemen met MicroSD kaart
2. Geen problemen met Stylus.

hij is wel eens gevallen (Zucht!) en hierdoor heb ik twee kleine beschadigingen op m'n apparaat. Eigen schuld maar toch jammer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik wil ook even meedelen dat mijn P4350 met 2gb het perfect doet :)

Ik ben ook helemaal fan van "Profiles for Windows Mobile", profielen programma'tje voor de PPC. Na een beetje getweak gaat nu automatisch mijn P4350 op trilstand als ik mijn audiospeler start via de rechter softkey :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:18:
Ik wil ook even meedelen dat mijn P4350 met 2gb het perfect doet :)

Ik ben ook helemaal fan van "Profiles for Windows Mobile", profielen programma'tje voor de PPC. Na een beetje getweak gaat nu automatisch mijn P4350 op trilstand als ik mijn audiospeler start via de rechter softkey :P
En ik wil ook wel even mededelen: dat ik ook een P4350 mét 2gb SanDisk heb, en dat ik dus 3 dagen geleden ineens wél het beschreven bug-probleem kreeg! Alle content op kaart volledig door de war geschopt, onbruikbaar gemaakt....heb FlashFormat van CNetX gedownload, kaartje geformatteerd en opnieuw begonnen. TomTom opnieuw geinstalleerd, foto's kwijt...jammer....nu hopen dat ik het niet opnieuw krijg vóórdat de firmware update uitkomt...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Me vriendin heeft ook sinds niet al te lang de 4350, en ik zag de eerste dag al gelijk dat het achterkantje heel makkelijk los te trekken is aan de stylus kant :(

zonde

SD probleem nog niet opgetreden volgens mij, afkloppen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand hier last van een echo bij de beller? Ik heb al verschillende mensen aan de telefoon gehad die klagen dat ze zichzelf met een echo horen praten........Als dit niet met een instelling geregeld kan worden zal ik terug moeten nar de winkel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:12:
[...]

En ik wil ook wel even mededelen: dat ik ook een P4350 mét 2gb SanDisk heb, en dat ik dus 3 dagen geleden ineens wél het beschreven bug-probleem kreeg! Alle content op kaart volledig door de war geschopt, onbruikbaar gemaakt....heb FlashFormat van CNetX gedownload, kaartje geformatteerd en opnieuw begonnen. TomTom opnieuw geinstalleerd, foto's kwijt...jammer....nu hopen dat ik het niet opnieuw krijg vóórdat de firmware update uitkomt...!
Als tip, nogmaals, je kan de onbruikbare data terug krijgen, ik deed het met de recover bad sectors optie van Pocket Mechanic ( http://www.antontomov.com volgens programma zelf, kan het niet controleren want ik zit op het werk.) Met de sector write verification optie aan kwam al mijn data terug, maar het duurt uren.

En heeft iemand enig idee over de firmware, en als hij uitkomt waar je hem dan vindt. Of mischien een nieuwssite / blog die ik kan checken als de firmware uit is. Ik kijk nog elke keer op htc.com support maar ik wordt ziek van de "firmware upgrades komen uit bij de operator" melding daar.

EDIT: oh en geen last van echo hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien DE oplossing voor mensen die het bekende SD kaart probleem hebben (corrupt) totdat de update uit is.

Ik heb het één en ander gelezen over dit probleem en ik heb ook gelezen dat het probleem vaak veroorzaakt wordt door het vroegtijdig uitschakelen van de PDA terwijl de SD kaart nog aan het schrijven/lezen is. Hierdoor wordt er dus het één en ander niet goed verwerkt en krijg je dus dat er diverse corrupte mappen en dergelijke opstaan. HTC heeft als advies gegeven om je PDA zo in te stellen dat de PDA zichzelf afsluit na 1 minuut zodat de SD kaart genoeg tijd heeft om de bestanden weg te schrijven en dergelijke. Dit is ook het advies wat is gegeven bij andere PDA's van HTC die dit probleem ook hebben.

Start > Instellingen > tabblad systeem > Energie > tabblad Geavanceerd
daar aanvinken: Apparaat uitschakelen......na zoveel minuten (en dan minimaal 1 minuut)

Ik heb verders ook nog geen berichten gelezen van mensen die dit werkelijk als 'useful' hebben ervaren maar ik dacht ik post het toch maar. Je weet immers maar nooit of het wel werkt.

Succes ermee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit toestel nu bijna 2 maanden en opzich ben ik dr wel tevreden over maar.....

Sinds ik een keer de tijd van mijn wekker anders wilde instellen gaat dat ding niet meer op het geven moment af. Hij staat netjes op 6.35u aangemeld. Maar als ik em als wekker aanzet met de juiste dag of zelfs elke dag of een aantal dagen gaat dat kreng standaard om 00:35u af. En dat terwijl mijn gewone klokje ook goed staat.
Iemand enig idee hoe dit kan ? En vooral hoe het opgelost kan worden ?
Hardreset heeft niet geholpen. Softreset ook niet.

Dan sinds vandaag valt dat stomme toestel gewoon uit. Terwijl je aan het bellen bent of een smsje aan het versturen bent. Is die gewoon uit. En zijn de berichten ook niet verzonden enzo.

Ik heb eigenlijk niets vreemds met mijn toestel gedaan. Ding draait gewoon met originele software die er op stond. Heb alleen een 2gb micro sd kaartje gekocht en heb dr tomtom en wat muziek op gezet. Meer niet. Hij is ook nog nooit gestuiterd of iets in die geest.

iemand enig idee hoe en wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:41:
ik heb dit toestel nu bijna 2 maanden en opzich ben ik dr wel tevreden over maar.....

Sinds ik een keer de tijd van mijn wekker anders wilde instellen gaat dat ding niet meer op het geven moment af. Hij staat netjes op 6.35u aangemeld. Maar als ik em als wekker aanzet met de juiste dag of zelfs elke dag of een aantal dagen gaat dat kreng standaard om 00:35u af. En dat terwijl mijn gewone klokje ook goed staat.
Iemand enig idee hoe dit kan ? En vooral hoe het opgelost kan worden ?
Hardreset heeft niet geholpen. Softreset ook niet.

Dan sinds vandaag valt dat stomme toestel gewoon uit. Terwijl je aan het bellen bent of een smsje aan het versturen bent. Is die gewoon uit. En zijn de berichten ook niet verzonden enzo.

Ik heb eigenlijk niets vreemds met mijn toestel gedaan. Ding draait gewoon met originele software die er op stond. Heb alleen een 2gb micro sd kaartje gekocht en heb dr tomtom en wat muziek op gezet. Meer niet. Hij is ook nog nooit gestuiterd of iets in die geest.

iemand enig idee hoe en wat ?
Voor je tijd probleem, kijk eens rond voor SPB time: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/time/?nl . Het is een geavanceerd klokprogramma, beter dan de standaard windows mobile crap. Ik heb het vooral geinstalleerd omdat ik een countdown timer miste (erg belangrijk voor koken)

En uitvallen heb ik geen last van gehad, ja behalve als de batterij op is. Dan kan je dat verwachten, geeft hij ook aan van de batterij is bijna leeg. BTW een tip. Ik heb gemerkt dat opladen via de USB enorm traag gaat in vergelijking met opladen via normale netstroom. Met netstroom zit hij met een uurtje wel vol, en met USB is soms de nacht niet lang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain_Duck schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:31:
[...]

Voor je tijd probleem, kijk eens rond voor SPB time: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/time/?nl . Het is een geavanceerd klokprogramma, beter dan de standaard windows mobile crap. Ik heb het vooral geinstalleerd omdat ik een countdown timer miste (erg belangrijk voor koken)

En uitvallen heb ik geen last van gehad, ja behalve als de batterij op is. Dan kan je dat verwachten, geeft hij ook aan van de batterij is bijna leeg. BTW een tip. Ik heb gemerkt dat opladen via de USB enorm traag gaat in vergelijking met opladen via normale netstroom. Met netstroom zit hij met een uurtje wel vol, en met USB is soms de nacht niet lang genoeg.
thnx, ik zal de link vanavond bekijken.

Nee batterij was zeker 25%
En ik laat em 9 van de 10 keer via netstroom op en niet via computer/usb

stomme telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

mijn huidige abbo is binnenkort afgelopen, dus ik ben toe aan een nieuwe telefoon en ik zit nu te twijfelen of ik een "gewone" telefoon neem (de LG Prada heeft mijn aandacht) of een smartphone.

waaromk een smartphone? nou voornamelijk omdat een agenda/reminder functie van een smartphone een stuk toegankelijker is dan die van een gewone telefoon....bij een gewoon mobieltje neem ik de moeite niet om dingen in mijn agenda te zetten omdat het niet snel "ff" kan. veel te omslachtig gepruts en ik heb het idee dat dit bij een smartphone veel toegankelijker is?

dus wat zoek ik in een telefoon:

-bellen :P
-handige simpel te gebruiken agenda
-kladblok functie
-gps navigatie zou een welkome toevoeging zijn.

zoals je ziet zijn mijn eisen niet echt uitgebreid :P al die extra functie zoals emails pushen, word/excel documenten lezen/bewerken tis leuk maar meestal probeer ik het 1x en dan nooit weer.

nu viel mijn oog dus op de instap modellen van HTC / QTEK de P4350 en de S200 deze kosten respectievelijk 479,- en 469,- volgens mij zijn de specs vrijwel gelijk, behalve dat de 4350 een uitschuifbaar toetsenbordje heeft en de S200 niet, S200 heeft ietsje betere specs: ietsje betere batterij, camera met macro en film functie, ietsje andere software.

dus tis lastig om echt een keuze tussen deze 2 te maken, looks zijn ongeveer hetzelfde, S200 ietsje (minimaal) beter specs maar de P4350 heeft dan weer een toetsenbordje, maar ik heb ook geen idee hoeveel toegevoegde waarde dat eigenlijk heeft :?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:41:
mijn huidige abbo is binnenkort afgelopen, dus ik ben toe aan een nieuwe telefoon en ik zit nu te twijfelen of ik een "gewone" telefoon neem (de LG Prada heeft mijn aandacht) of een smartphone.

waaromk een smartphone? nou voornamelijk omdat een agenda/reminder functie van een smartphone een stuk toegankelijker is dan die van een gewone telefoon....bij een gewoon mobieltje neem ik de moeite niet om dingen in mijn agenda te zetten omdat het niet snel "ff" kan. veel te omslachtig gepruts en ik heb het idee dat dit bij een smartphone veel toegankelijker is?

dus wat zoek ik in een telefoon:

-bellen :P
-handige simpel te gebruiken agenda
-kladblok functie
-gps navigatie zou een welkome toevoeging zijn.

zoals je ziet zijn mijn eisen niet echt uitgebreid :P al die extra functie zoals emails pushen, word/excel documenten lezen/bewerken tis leuk maar meestal probeer ik het 1x en dan nooit weer.

nu viel mijn oog dus op de instap modellen van HTC / QTEK de P4350 en de S200 deze kosten respectievelijk 479,- en 469,- volgens mij zijn de specs vrijwel gelijk, behalve dat de 4350 een uitschuifbaar toetsenbordje heeft en de S200 niet, S200 heeft ietsje betere specs: ietsje betere batterij, camera met macro en film functie, ietsje andere software.

dus tis lastig om echt een keuze tussen deze 2 te maken, looks zijn ongeveer hetzelfde, S200 ietsje (minimaal) beter specs maar de P4350 heeft dan weer een toetsenbordje, maar ik heb ook geen idee hoeveel toegevoegde waarde dat eigenlijk heeft :?
Ik heb ze beiden gebruikt (eerst de S200 en nu heb ik de P4350) en geloof me, dat toetsenbordje is heerlijk! Ik zou gek worden als ik nu weer terug zou moeten naar een S200, waarmee het typen van een SMS echt niet leuk was om te doen (scheelde wel weer flink in mijn maandelijkste kosten trouwens :P ) Had ook nog een volledig scherm bedekkend keyboard geinstalleerd, maar het bleef te lastig.

Heb je ook al eens aan een smartphone gedacht? De HTC VoX komt er binnenkort aan met Windows Mobile 6 en ik heb zelf ook een QTek 8310 Smartphone waarvan ik het scherm nog steeds het mooiste vindt die ik tot nu toe heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou lekker wachten op de HTC Kaiser, die heeft een toetsenbord, ondersteuning voor HSDPA en GPS ingebouwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Skillz schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:38:

Heb je ook al eens aan een smartphone gedacht? De HTC VoX komt er binnenkort aan met Windows Mobile 6 en ik heb zelf ook een QTek 8310 Smartphone waarvan ik het scherm nog steeds het mooiste vindt die ik tot nu toe heb gezien.
de S200 en P4350 zijn toch ook smartphone's :?

en wachten op nieuwe modellen kan, maar voor wat ik er mee wil kunnen zijn ze hetzelfde als de huidige modellen... en bij nieuwe modellen moet je in het begin zoveel bij betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:10:
[...]

Nee, dat zijn PocketPC phone's. Het verschil zit 'em met name in het touchscreen, die smartphone's niet hebben. Verder hebben smartphones vaak kleinere displays en zijn kleiner qua formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:56:
[...]
Nee, dat zijn PocketPC phone's. Het verschil zit 'em met name in het touchscreen, die smartphone's niet hebben. Verder hebben smartphones vaak kleinere displays en zijn kleiner qua formaat.
En bij een smartphone kan je alles gemakkelijk bedienen met je navigatietoets (one handed operation) EN is het scherm wel VEEL scherper als bij de PPC Phone's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:23
Mis je bij een smartphone niet enorm het touchscreen? Hoe kan je bijvoorbeeld een beetje fatsoenlijk browsen zonder stylus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

idd touchscreen en vooral een groter schermen lijken me jusit de voordelen van een pocketpc phone

ik ga vanavond even de stad in, kijken of ik ergens een S200 en P4350 in handen kan krijgen of iig kan bekijken.... jammer genoeg verkopen de meeste telecom winkels niet echt veel van dat qtek/htc spul

[ Voor 54% gewijzigd door Chaoss op 05-04-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Chaoss schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:41:
idd touchscreen en vooral een groter schermen lijken me jusit de voordelen van een pocketpc phone

ik ga vanavond even de stad in, kijken of ik ergens een S200 en P4350 in handen kan krijgen of iig kan bekijken.... jammer genoeg verkopen de meeste telecom winkels niet echt veel van dat qtek/htc spul
Check vodafone, dat zijn een van de weinige die dit soort spul hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

yup ben gister bij vodafone geweest, helaas hadden ze de P4350 niet meer op voorraad omdat ze er net 110 stuks aan 2 bedrijven verkocht hadden 8)7 kon hem daar dus niet bekijken.

ben toen even verder gelopen en heb bij de bel company een echt exemplaar in mijn handen gehad, het toestel ziet er, zeker voor een pda phone, echt goed uit beetje mat zwart achtig met RVS knopjes, ik heb het scherm helaas niet in actie kunnen zien, maar ik ga er maar vanuit dat het standaard PDA kwaliteit is.

Ben vervolgens terug gegaan naar de vodapfone winkel om hem te bestellen, ik sta nu samen met nog 4 anderen in backorder.... maar gezien die grote order bij vodafone denk ik niet dat ik mijn toestel binnen 2 weken heb 8)7

ik heb een abbo van 27,50, 12 maanden 25% korting en ik moest 82,- euro bijbetalen voor de P4350 maar ik kreeg ook een tegeod bon van 25,- (als ik die instuur krijg ik 25,- gestort op mijn bank) dus eigenlijk betaal ik maar 57,- bij :P

zodra ik het ding heb zal ik hier wat ervaringen / pics posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:15:
yup ben gister bij vodafone geweest, helaas hadden ze de P4350 niet meer op voorraad omdat ze er net 110 stuks aan 2 bedrijven verkocht hadden 8)7 kon hem daar dus niet bekijken.

ben toen even verder gelopen en heb bij de bel company een echt exemplaar in mijn handen gehad, het toestel ziet er, zeker voor een pda phone, echt goed uit beetje mat zwart achtig met RVS knopjes, ik heb het scherm helaas niet in actie kunnen zien, maar ik ga er maar vanuit dat het standaard PDA kwaliteit is.

Ben vervolgens terug gegaan naar de vodapfone winkel om hem te bestellen, ik sta nu samen met nog 4 anderen in backorder.... maar gezien die grote order bij vodafone denk ik niet dat ik mijn toestel binnen 2 weken heb 8)7

ik heb een abbo van 27,50, 12 maanden 25% korting en ik moest 82,- euro bijbetalen voor de P4350 maar ik kreeg ook een tegeod bon van 25,- (als ik die instuur krijg ik 25,- gestort op mijn bank) dus eigenlijk betaal ik maar 57,- bij :P

zodra ik het ding heb zal ik hier wat ervaringen / pics posten.
Chaoss,
Je beseft je dat je een gesimlockte P4350 hebt, met daarop door Vodafone aangepaste software? Je hebt dan allemaal rode Vodafone menuutjes, en geen Sim vrij toestel. Ik stond ook voor die keuze, maar heb besloten iets meer te betalen om een Sim vrije Belcompany HTC te nemen, zonder simlock....Net waar je voorkeur naar uit gaat...Vodafone-medewerkers weten soms namelijk niet waar ze over praten(no offense), ik gaf aan een Simvrije te willen, ze zeiden dat ie dat was, totdat ik ze zover kreeg er één aan te zetten....Bleek tóch gelockt te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:30:
[...]

Chaoss,
Je beseft je dat je een gesimlockte P4350 hebt, met daarop door Vodafone aangepaste software? Je hebt dan allemaal rode Vodafone menuutjes, en geen Sim vrij toestel. Ik stond ook voor die keuze, maar heb besloten iets meer te betalen om een Sim vrije Belcompany HTC te nemen, zonder simlock....Net waar je voorkeur naar uit gaat...Vodafone-medewerkers weten soms namelijk niet waar ze over praten(no offense), ik gaf aan een Simvrije te willen, ze zeiden dat ie dat was, totdat ik ze zover kreeg er één aan te zetten....Bleek tóch gelockt te zijn....
nouhja "iets" meer?
Belcompany: 24x 25,- (abbo) = 600,- + 150,- (bijbetalen) = 750,-
vodafon: 12x 20,63 (25% koritng 1e jaar) = 247,50 + 12x 27,50 (abbo 2e jaar) = 577,50 + 82 (bijbetalen) = 659,50 - 25,- (xtra korting) = 634,50 scheelt dus in totaal 115,50 !

dattie een -SIM-lock heeft is voor mij geen probleem, dat de themes etc gelockt zijn zou wel balen zijn, normaal kun je in windows mobile die themes aanpassen / andere installeren, kan dat bij een vodafone HTC helemaal niet? :? ik ging er eigenlijk wel vanuit dat een vodafone HTC verder geen software matige beperkingen heeft. de boel annuleren kan nu toch al niet meer,

zijn hier mensen met een vodafone P4350 en die meer weten of software matige beperkingen van hun toestel zoals themes etc?

[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 06-04-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerde topic, reply verplaatst.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:47:
[...]

En bij een smartphone kan je alles gemakkelijk bedienen met je navigatietoets (one handed operation)
Nou, ik vind mijn one-handed-operation bediening op de P4350 10x prettiger dan op mijn SDA smartphone... Dat wil zeggen, sinds ik SPB Mobile Shell heb geïnstalleerd. Voor alledaagse dingen gebruik ik never nooit niet mijn stylus meer. Die stylus gebruik ik eigenlijk vaak bij surfen met PIEplus -> screendrag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
Weet iemand of ik ergens leuke games voor op m'n ppc kan krijgen?

Ik heb niet zoveel zin om te betalen voor zo'n klein spelletje... :P

15/20 Euro... 8)7 |:(

En, kan iemand mij aanraden om SPB Pocket Plus aan te schaffen?

Er is ook een trial, wat houdt die in? heb ik daar ook al genoeg aan of houdt die op met werkena na een tijdje?

[ Voor 36% gewijzigd door Evil.bean op 07-04-2007 00:11 . Reden: Enter-ongelukje ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:10:
[...]

en wachten op nieuwe modellen kan, maar voor wat ik er mee wil kunnen zijn ze hetzelfde als de huidige modellen... en bij nieuwe modellen moet je in het begin zoveel bij betalen :+
Belangrijkste verschil tussen een smartphone en een PocketPC Phone is dat de smartphone een OS Symbian heeft en een PocketPC Phone heeft Windows Mobile. Je kunt met Windows mobile veel meer invergelijking met een Symbian toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:30:
[...]

Chaoss,
Je kunt de troep van je provider heel gemakkelijk verwijderen. Dit is de truc.

Je doet een hardreset (2 softkeys + softreset) voordat hij de vodafone/orange/t-mobile software wilt installeren doe je nog een softreset. Hierdoor zal die de extended ROM overslaan en dan heb je dus een 'schone' PDA :)

Er zijn btw genoeg trucs om de simlock eraf te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil.bean schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 00:08:
Weet iemand of ik ergens leuke games voor op m'n ppc kan krijgen?

Ik heb niet zoveel zin om te betalen voor zo'n klein spelletje... :P

15/20 Euro... 8)7 |:(

En, kan iemand mij aanraden om SPB Pocket Plus aan te schaffen?

Er is ook een trial, wat houdt die in? heb ik daar ook al genoeg aan of houdt die op met werkena na een tijdje?
Wat versta je onder leuke games? Ik heb behoorlijk wat spellen liggen voor PDA phone. Weet niet wat je zoekt :)

SPB PocketPlus is een goed programma. Het zorgt eronder meer voor dat als je op de X drukt dat het programma ook daadwerkelijk afsluit en niet minimaliseert. Als je dat niet hebt en je 'sluit' (minimaliseert) veel programma's zal het geheugen volraken en de PDA zal trager worden zeker als je dan TomTom wilt draaien of iets dergelijks.

Het heeft ook leuke features om niet iedere keer naar Start -> Instellingen etc etc te gaan. Echter wil je puur alleen dat het programma zichzelf ook sluit nadat je de X indrukt. Dan kun je ook dit programma gebruiken. Even naar beneden scrollen naar HTC X-Button. Werkt goed en is van HTC zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2007 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Over Vodafone menu's op de 4350, dat heb ik totaal niet. Alleen het opstartscherm is het rode vodafone logo, maar voor de rest is het standaard windows mobile volgens mij.

Ook zal ik zelf dat spb pocket plus halen, irriteert me vreselijk nu dat je programma's zelf moet afsluiten via ergens diep in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Hallo,

Ik heb dit dingetje sinds vandaag in huis, werkelijk een prachtapparaat, maar is er ook iets op van toetsenvergrendeling ofzo?

Ik kan het namelijk nergens vinden, en anders lijkt het me dat hij in mn broekzak allemaal dingen kan starten dmv touchscreen,

Alvast bedankt:)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:11:
Hallo,

Ik heb dit dingetje sinds vandaag in huis, werkelijk een prachtapparaat, maar is er ook iets op van toetsenvergrendeling ofzo?

Ik kan het namelijk nergens vinden, en anders lijkt het me dat hij in mn broekzak allemaal dingen kan starten dmv touchscreen,

Alvast bedankt:)
Je kunt je device op standby zetten d.m.v. de aan en uit knop. Er zijn ook programma's om je device compleet te locken. Dus ook de buttons. Zo blijft je telefoon actief, maar als je dan gebeld word blijven de knoppen gelocked. Maar standby is de meest gebruikelijke manier, alleen als je gebeld/gesmst word is het een stuk lastiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:53:
[...]

Je kunt de troep van je provider heel gemakkelijk verwijderen. Dit is de truc.

Je doet een hardreset (2 softkeys + softreset) voordat hij de vodafone/orange/t-mobile software wilt installeren doe je nog een softreset. Hierdoor zal die de extended ROM overslaan en dan heb je dus een 'schone' PDA :)

Er zijn btw genoeg trucs om de simlock eraf te krijgen.
simlock zal me een worst zijn :+

maargoed ik ga eerst eens kijken wat de "beperkingen" van de vodafone branded versie van windows CE zijn, de theme is zowiezo wel aan te passen, verder is er misschien DRM beveiliging ofzo mbt mp3 etc?

en anders idd de truc van hard reset + soft reset proberen :+

thanx voor de info
Captain_Duck schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:50:
Over Vodafone menu's op de 4350, dat heb ik totaal niet. Alleen het opstartscherm is het rode vodafone logo, maar voor de rest is het standaard windows mobile volgens mij.

Ook zal ik zelf dat spb pocket plus halen, irriteert me vreselijk nu dat je programma's zelf moet afsluiten via ergens diep in de instellingen.
kijk das dan ook weer nuttige info :D zal wel even kijken hoe dat van mijn 4350 eruit gaat zien,

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 09-04-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

edit: foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 09-04-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

zeg wordt het niet eens tijd om een degelijke startpost voor de 4350 te maken? overizcht met specs, nuttige info, overzicht met handige tooltjes etc?

probleem is ook een beetje dat er van bijna alle HTC modellen (3300, 3600, 9100, Tytn etc) een topic loopt met veel overeenkomende info in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

En mijn SD kaartje is weer eens bagger geworden. Gezellig, deze keer kwam ik er gelukkig thuis achter, de kaart is nu een bad sector recovery aan het doen.

Anyway, ik heb nu HTC maar eens een mailtje gestuurd als hun wat weten over een de firmware upgrade.

En een nieuwe eerste post vol met informatie en veelgestelde vragen is een zeer goed idee ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dat gedoe met die sd micro kaartjes is wel klite zeg.... hebben andere HTC's daar ook last van?

ik wil er ook een geheugenkaartje bij bestellen, want ik wil iig tomtom 6 + benelux installeren of anders I-go maar welk merk kan ik het beste nemen?

ik zag in de pricewatch dat kingston maar 9,50 kost voor 1 GB 8)7 dane-elec en scandisk zitten rond de 15/16 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:51:
[...]

Belangrijkste verschil tussen een smartphone en een PocketPC Phone is dat de smartphone een OS Symbian heeft en een PocketPC Phone heeft Windows Mobile. Je kunt met Windows mobile veel meer invergelijking met een Symbian toestel
Ga jij nu alles ff lekker verwarrend maken ofzo!? }:|
Pocket PC en Pocket PC Phone Edition: draaien beiden op WM OS
Van Smartphone zijn er grofweg twee varianten: toestellen met WM OS en toestellen met Symbian OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Mailtje terug gehad van HTC:
Customer email address: captain_duck [at] hotmail [dot] com

Good Morning,

Thanks for your email regarding your P3600.? The issue you describe is something we are aware of and are currently in the process of rectifying.? It seems to be linked in some way to the latest updates to Windows Mobile 5 and as such we have also enlisted Microsoft's help in solving this.? It seems that the device is accessing the memory while it is in an idle state.

We are currently still investigating the matter with the help of our engineers in Taiwan, but in the meantime, to workaround the problem you can set the device to turn itself off after 1 minute in the power options, then let the device turn itself off instead of pressing the power button.

Once we have fixed the problem, I have no doubt it will be released in some sort of ROM update in the near future.

Thank you for your patience in this matter.

Thank you for your enquiry, Should you have any other problem, please do not hesitate to call us. Your Local number can be found at http://www.europe.htc.com/support/cs_by_phone.html

Best regards,
Thomas Gregory
HTC Europe
callservice@htceurope.com
http://www.htc.com
Standaardmailtje zo te zien. Standaard mailtje van de 3600 want ik heb een 4350 >_>, en vraag mij ook niet waarom er zo veel vraagtekens in staan in het begin.

Anyway in het kort gezegd, ze zijn er nog mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Mini Poeper schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:00:
[...]

Van Smartphone zijn er grofweg twee varianten: toestellen met WM OS en toestellen met Symbian OS
Maar toch is er verschil in de WM OS op een Smartphone en de PPC Phone edition (WM5)
Je kan namelijk niet zomaar een WM programma draaien op beide toestellen.
(Ja, ok sommige weer wel, maar dat wordt erg verwarrend ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kheb nu van meerdere eprsonen gehoord da de vodafone P4350 verder geen beperkingen heeft, thems zijn gewoon aan te apssen alleen het osptarts scherm is vodafone aangepast.

Kheb mijn P4350 een week geleden besteld... vodafone kon geen levertijd aangeven... khoop dat het niet te alng meer duurt maar ik vrees het ergste 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Heeft iemand ook ervaringen met het overklokken van dit apparaatje? Zelf heb ik het programma baterystatus geinstalleerd en daarmee kan ik dus overklokken.

Hoever kan je dit apparaatje overklokken, en wat zijn te gevolgen van en te hoge overklok? (Brand de cpu ofzo door?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:00:
[...]

Wie maakt het voor wie nu verwarrend? Dat is gewoon het grootste verschil. Met een Pocket PC Phone kun je gewoon veel meer. En het genoemde verschil is een feit. Dat bepaalde modellen wel het één en ander kunnen ondersteunen is nu toch niet van toepassing. Zo maak je het voor die jongen alleen maar moeilijker, het ging echter toch alleen maar om globale vergelijkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:31:
dat gedoe met die sd micro kaartjes is wel klite zeg.... hebben andere HTC's daar ook last van?

ik wil er ook een geheugenkaartje bij bestellen, want ik wil iig tomtom 6 + benelux installeren of anders I-go maar welk merk kan ik het beste nemen?

ik zag in de pricewatch dat kingston maar 9,50 kost voor 1 GB 8)7 dane-elec en scandisk zitten rond de 15/16 euro.
Het punt met die kaartjes is gewoon dat je niet je telefoon op standby moet zetten als de telefoon nog bezig is met het kaartje. Gebruik zelf een SanDisk 2GB kaartje (geen ultra) (Gebruik toch WM5torage, als je dan je toestel aansluit dmv de USB kabel wordt het toestel gezien als USB stick) heb daar nu TomTom 6 Western Europe op draaien. Werkt nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:27:
Heeft iemand ook ervaringen met het overklokken van dit apparaatje? Zelf heb ik het programma baterystatus geinstalleerd en daarmee kan ik dus overklokken.

Hoever kan je dit apparaatje overklokken, en wat zijn te gevolgen van en te hoge overklok? (Brand de cpu ofzo door?)
De P3300 met dezelfde processor kan je dmv batterystatus 'veilig' overclocken naar 247Mhz. Het verschil is dan al te merken. Het is natuurlijk niet zo snel als een 400Mhz, maar het is iets. Ik ben echter niet verantwoordelijk voor enige schade aan je toestel als jij het toestel overclockt :) Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
gaat de batterij dan minder lang mee? (waarschijnlijk wel) en hoeveel korter ongeveer?

Heb hem nu dus overgeklokked, nu hapert hij met een drukke divx film vrijwel niet meer, eerst wel. Dus dat is al een mooie vooruitgang :)

edit:

Heb nu de nieuwste versie aan de praat met cpuscaler, hij klokt hem nu automatisch over en terug als het cpuverbruik hoger of lager wordt :)

[ Voor 154% gewijzigd door ZpAz op 14-04-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:30:
[...]

Wie maakt het voor wie nu verwarrend? Dat is gewoon het grootste verschil. Met een Pocket PC Phone kun je gewoon veel meer. En het genoemde verschil is een feit. Dat bepaalde modellen wel het één en ander kunnen ondersteunen is nu toch niet van toepassing. Zo maak je het voor die jongen alleen maar moeilijker, het ging echter toch alleen maar om globale vergelijkingen.
ik lees ook hier en daar verhalen dat de 200mhz cpu van de p4350 bijna even snel is als sommige 400mhz cpu's?

kan me wel voorstellen dat het bij divx films te merken is kost opzich aardig wat rekenkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
ik lees ook hier en daar verhalen dat de 200mhz cpu van de p4350 bijna even snel is als sommige 400mhz cpu's?
Jeps, dat had ik ook ergens gelezen, maar heb voorderest geen ervaring ermee ofzo, dit is mn eerste PPC.

Mischien zijn er wel benchmarks ofzo te vinden voor een PPC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Over batterij gesproken, de batterij van de 4350 is wel goed, totdat je hem echt gaat gebruiken. Dingen die de complete compaciteit van de foon gebruiken, zoals bijvoorbeeld de falling sand game ( http://manuel.bit-fire.com/ ) of internetTV ( http://home.versatel.nl/c.pootjes05/tvs.htm ) vreten de batterij van het apparaat zo leeg, soms wel in 2 uur :(. Valt te verwachten natuurlijk, en zal wel het zelfde zijn met alle pocketpc's, maar ik wou dat hij wat langer mee ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sterker nog volgens de reviews schijnt de batterij van de 4350 aardig lang mee te gaan, er zijn pda telefoons zoals de TyTn die nog veel sneller de batterij leeg zuigen.

de dingen die jij noemt zijn ook welextreme toepassingen.

als je hem gebruikt waarvoor de meeste mensen hem gebruiken, telefoneren, agenda functie, simpele spelletjes etc dat valt het allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Skillz schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:35:
[...]

Maar toch is er verschil in de WM OS op een Smartphone en de PPC Phone edition (WM5)
Je kan namelijk niet zomaar een WM programma draaien op beide toestellen.
(Ja, ok sommige weer wel, maar dat wordt erg verwarrend ;) )
Er zijn inderdaad verschillen... ik zou het eerder nuance verschillen noemen tussen een WM based Smartphone en PPC's.
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:30:
[...]

Met een Pocket PC kun je inderdaad veel meer. Maar om alleen Symbian toestellen smartphones te noemen gaat wat ver. Wat zijn dan de telefoontoestellen die op WM OS draaien.

Mijn vriendin heeft een Pocket PC. Naast die PPC heeft ze een HTC S310 smartphone. Beiden devices draaien op WM 5.0
Ze zegt zelf dat de telefoon makkelijk te bedienen is omdat ze haar weg kent op de PPC, maar veel vriendinnen vinden haar telefoon te ingewikkeld en te complex. Zij vindt het wel makkelijk, ze had toch al AS op haar computer en nu heeft ze altijd haar agenda en contactpersonen bij zich.
Inderdaad het invoeren op de smartphone gaat niet makkelijk, maar dat doet ze toch niet veel. Meestal de momenten dat er iets ingevuld moet worden is dat wanneer ze haar PPC bij zich heeft of achter de computer zit. Ze wil alleen niet altijd haar PPC overal mee naar toe nemen, dan is dit een mooie aanvulling.

Op haar PC staan in twee mappen verdeeld voor welk device welke applicatie is. Inderdaad zijn ze doorgaans óf voor de PPC (en - Phones) óf voor de smartphones. Fabrikanten maken soms een applicatie dubbel of op een dusdanige manier toepasbaar voor beiden typen apparaten. Op haar PPC heeft ze diverse medische applicaties draaien, die draaien niet op een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik heb gisteravond mijn P4350 opgehaald bij de vodafone winkel!

het hele branded verhaal valt heel erg mee, alleen bj het aanzetten van de telefoon hebje een vodafone osptart scherm, verder is er een vodafone theme aanwezig en wat aangepaste software...iig totaal geen beperkingen what so ever.

eerste indrukken:
exterieur - telefoon voelt degelijk aan, ook het uit te schuiven toetenbordje, netjes afgewerkt handoge knopjes aan de zijkanten en ook de navigatie/telefoon knoppen onderin werken prima. enige minpuntje het klepje aan de achterkant waar de batterij onderzit komt op mij erg fragiel over... gelukkig hoeft die neit vaak open.

softwarematig: de telefoon start vrij traag op, maar dat lijkt me vrij normaal. verder werkt alles lekker vlot. start menu telefoon app etc die komen vrij vlot in beeld... er niets waarvan ik het idee krijg dat de 200mhz cpu te traag zou zijn. telefoon app, contact personen etc... het werkt allemaal erg inituatief, ik wende echt snel terwijl ik nog nooit een pda phine gebruikt heb. typen op het toetsenbord gaat ook prima en zelfs redelijk vlot met 2 vingers.

verder heb ik nog even wifi ingesteld, helaas is de ontvangst van de P4350 niet echt super! ik zat benden op de bank waar ik met mijn laptop een prima wifi signaal ontvang en mijn HTC had daar meestal maar 1 streepje bij signaalsterkte waardoor internet gewoon niet werkte... op de momenten dat ik 2 streepjes had kon ik wel surfen. Toen ik later boven zat waar ook de linksys wifi router hangt had ik volledige signaal sterkte...... opzich jammer want juist beneden zou het handig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:26:
verder heb ik nog even wifi ingesteld, helaas is de ontvangst van de P4350 niet echt super! ik zat benden op de bank waar ik met mijn laptop een prima wifi signaal ontvang en mijn HTC had daar meestal maar 1 streepje bij signaalsterkte waardoor internet gewoon niet werkte... op de momenten dat ik 2 streepjes had kon ik wel surfen. Toen ik later boven zat waar ook de linksys wifi router hangt had ik volledige signaal sterkte...... opzich jammer want juist beneden zou het handig zijn :P
Je kan voor WIFI ergens de ontvangssterkte instellen. Weet zo niet uit mijn hoofd waar. Maar ik denk dat ie standaard niet op zijn best staat, in verband met de battery-drain die dat kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:21:
[...]
Je kan voor WIFI ergens de ontvangssterkte instellen. Weet zo niet uit mijn hoofd waar. Maar ik denk dat ie standaard niet op zijn best staat, in verband met de battery-drain die dat kost.
ja zag ik ook ergens voorbij komen.... maar volgens mij hielp dat niet eens bijster veel.

zojuist ook even op de wifi van mijn werk ingesteld, zit er hier ook zo ongeveer bovenop op dus wel maximale ontvangst.... even via terminal services client ingelogd op een van de servers..... zooooo niet nuttig op zo'n klein schermpje maar wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:59:

SPB PocketPlus is een goed programma. Het zorgt eronder meer voor dat als je op de X drukt dat het programma ook daadwerkelijk afsluit en niet minimaliseert. Als je dat niet hebt en je 'sluit' (minimaliseert) veel programma's zal het geheugen volraken en de PDA zal trager worden zeker als je dan TomTom wilt draaien of iets dergelijks.
ik zag net dat dat ook ergens in windows zelf in te stellen! je hebt zelfs 2 keuzes: zodra je op de X tikt afsluiten of alleen als je langer op de X drukt afsluiten... die laatste optie heb ik nu aanstaan, want sommige dingen wil ik wel "minimaliseren" en op de achtergrond door alten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
ik dacht dat htc zelf ook inderdaad zon programmaatje mee had geleverd op de P4350, maar ik heb ook meteen spb pocket plus geinstalleerd omdat je dan (zoals je wil) sommige programmas wel kan sluiten en andere niet.

andere goeie memory progs: magicbutton, smartskey, oxios closeapps (om geheugen vrij te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Ik gebruik zelf vbar, mooi klein programma, en je kunt snel tussen programma's wisselen.

Ook las ik dat HTC nu idd de optie levert in het menu, maar het zit niet in mijn telefoon, en is ook niet te downloaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ff een vraagje, ik heb hier een Holux GR230 bluetooth GPS ontvanger die ik met de P4350 wil gaan gebruiken... nou zit er bij de Holux een auto adapter... is zo'n auto 12v aansluiting met usb uitgang welke je met een usb kabel verbind met de Holux.... precies zo'n USB kabel zit er ook bij de P4350.

nu is de output van de Holux adapter 5v, 850ma en de output van de HTC adapter is 5v, 1A nu heb ik erg weinig verstand van stroom ed maar kan ik die hulux 12v adapter zonder problemen gebruiken met de HTC P4350? zou wel handig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaconPopper
  • Laatst online: 23-05 14:32
Ik weet niet of het al vermeld is geweest, maar ik heb een probleem met de wekker van mijn toestel.
Op een ochted ging deze af, maar het notification ballonetje kwam er niet op en de wekker bleef dus gewoon aflopen.
Soft reset hielp niet.
Hard reset heb ik nog niet geprobeerd.
Ik vind dit redelijk lastig, omdat ik mijn toestel ook als wekker gebruik.
ik moet dan telkens het geluid afzetten, toestel resetten en dan kan ik het geluid terug opzetten zonder dat ik er last van heb.

Voor de rest vind ik het een prima toestel en ben ik er heel tevrden over...

Nog een extra vraagje.
Wat is er precies allemaal weg bij een hard reset? is dat alles van geinstalleerde software en instellingen? Of kan je dit eerst backuppen, dan hard reset en dan terug restoren?

Greetz & thanks!

[ Voor 14% gewijzigd door BaconPopper op 21-04-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
BaconPopper schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 10:01:
Ik weet niet of het al vermeld is geweest, maar ik heb een probleem met de wekker van mijn toestel.
Op een ochted ging deze af, maar het notification ballonetje kwam er niet op en de wekker bleef dus gewoon aflopen.
Soft reset hielp niet.
Hard reset heb ik nog niet geprobeerd.
Ik vind dit redelijk lastig, omdat ik mijn toestel ook als wekker gebruik.
ik moet dan telkens het geluid afzetten, toestel resetten en dan kan ik het geluid terug opzetten zonder dat ik er last van heb.
Tja, dat is de bekende wekker-bug in WM 5.0
Ik heb daarom m'n vriendin verboden de wekkerfunctie te gebruiken op haar PDA of Smartphone!

Met Checknotifications is het uit te zetten zonder de device te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Voor wekkerfunctie kan je beter een ander programma downloaden en installeren. Ik gebruik SPB time, dit werkt perfect. Er zullen ook wel freeware programma's zijn though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Zelf loop ik tegen een klein probleempje aan met het maken van foto's, deze worden meteen opgeslagen, is er ook een manier om er voor te zorgen dat nadat je de foto gemaakt hebt een keuze krijgt of je deze wilt opslaan?

Ook heb ik een groter probleem, als ik mail binnenkrijg op mn telefoon, (met de WM outlook), dan krijg ik netjes een popup enzo, maar soms verdwijnen de mailtjes gewoon uit mijn postvakje?

Ik haal de mails op met smtp en pop van Gmail.

[ Voor 35% gewijzigd door ZpAz op 22-04-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik heb nu al problemen met mijn nieuwe Sandisk 2Gb micro sd kaartje... de pda ziet het hele kaartje niet meer 8)7 dit is wel heel erg extreem slecht.

en hoe de fuck verwijder ik dat kaartje uit mijn telefoon? heb em er wel ingeduwd... maar waar zit de "eject" knop... ding is er zo niet echt uit te krijgen.... van andere SD kaartje ben ik gewend datje je ze f aan moet drukken en dat ze er dan uit "poppen" deze micro SD zit geen beweging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Chaoss schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:02:
ik heb nu al problemen met mijn nieuwe Sandisk 2Gb micro sd kaartje... de pda ziet het hele kaartje niet meer 8)7 dit is wel heel erg extreem slecht.

en hoe de fuck verwijder ik dat kaartje uit mijn telefoon? heb em er wel ingeduwd... maar waar zit de "eject" knop... ding is er zo niet echt uit te krijgen.... van andere SD kaartje ben ik gewend datje je ze f aan moet drukken en dat ze er dan uit "poppen" deze micro SD zit geen beweging in.
Toch werkt het zo, indrukken met je nagel of de stylus, en dan komt ie eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nope hij zat dus gewoon vast... khad even gegoogled en toen las ik dat meer mensen daar last van hadden... zal dan wel een bekend probleem zijn met de P4350.

kheb hem er uiteindelijk met een pincet uitgetrokken 8)7 daarna de telefoon zonder kaartje aangezet en weer uit. toen sd kaartje er weer in en weer opgestart en teonw assie weer zichtbaar... alle besanden stonden er ook nog gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ZpAz schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:11:

dude er staat op je today scherm: apparaat vergrendelen ff aantikken en alle hardware knoppen + touchscreen is vergrendeld
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:59:
[...]

Wat versta je onder leuke games? Ik heb behoorlijk wat spellen liggen voor PDA phone. Weet niet wat je zoekt :)
wat hebje? ben niet zo heel kritisch moet gewoon een game hebben die ik af en toe kan spelen als ik echt neits beters heb te doen :P ik heb gister 2 demo's van PDAmill gedownload die lui maken goeie games maar voor mij zijn ze geen 20 euro waard

edit, weet iemand of de P4350 ook via bluetooth te syncen is met activesync? ik heb deze omschrijving gevolgd voor het instellen maar het werkt niet, als ik activesync op de telefon opstart en opdracht geef op te syncen geeft hij elke keer weer aan dat ik een bluetooth partnership in moet stellen.... terwijl mijn laptop al in het lijstje van apparaten staat.

[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 23-04-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Er zijn genoeg spellen met freeware PPC games, even googelen vindt dit al:

http://www.freewareppc.com/games/games.shtml

Wat ook een fantastische form van vermaak is zijn emulators. Pocketnes BVB is een NES emulator die op volledige snelheid draait, zelfs met muziek. Ik zit op mijn werk soms als er niks te doen is fijn wat megaman te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
leuk nieuws: er komt een WM6 update voor de p4350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Cow schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:28:
leuk nieuws: er komt een WM6 update voor de p4350
Altijd fijn om even een bron toe te voegen :)

http://www.pocketinfo.nl/...-updates-naar-buiten.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

fantastisch nieuws!. Dit zou hopelijk ook gelijk het SDkaart wissend probleem oplossen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

klinkt goed, maar ik vraag me af of dit ook voor alle provider en branded versies van de 4350 geld.

is het trouwens mogelijk om een screen protector velletje perfect aan te brengen... kheb dat velletje erop geplakt wat bij mijn 4350 geleverd is maar tis neit helemaal gelukt! weet iemand ook uit eigen ervaring of deze ok lijmresten achterlaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 12:53
Zo.. vandaag ook een p4350 besteld. op 2call.nl 111 euri bijleggen en 20 euri in de maand met telfort.. Vond ik zelf behoorlijk cheap en wou perse telfort, omdat ik in zo'n gat woon waar je met t-mobile en vodafone geen ontvangst hebt. Overigens was hij bij Telfort ook het goedkoopste. Ik zal mijn ervaringen wel posten als ik hem binnen heb.
Hoe zit het trouwens met dat hoesje dat erbij zit? Is dat wat? en zo nee, zijn er goede, goedkope alternatieven?

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
RobbieB schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:46:
Zo.. vandaag ook een p4350 besteld. op 2call.nl 111 euri bijleggen en 20 euri in de maand met telfort.. Vond ik zelf behoorlijk cheap en wou perse telfort, omdat ik in zo'n gat woon waar je met t-mobile en vodafone geen ontvangst hebt. Overigens was hij bij Telfort ook het goedkoopste. Ik zal mijn ervaringen wel posten als ik hem binnen heb.
Hoe zit het trouwens met dat hoesje dat erbij zit? Is dat wat? en zo nee, zijn er goede, goedkope alternatieven?
Dat verschilt blijbaar per gat, ik woon juist in een gat waar je met T-mobile wel dekking hebt, maar met telfort niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

RobbieB schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:46:
Het hoesje is best goed. Leren ding, magnetische sluitknop, en je kan je koptelefoons gebruiken als je hem (op een bepaalde manier) in het hoesje stopt. Ook een riemclip maar no way in hell dat je die gebruikt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Zelf gebruik ik het hoesje eigenlijk ook niet, ik zorg er gewoon voor dat ik geen andere spullen in de broekzak heb waar ik mn HTC in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

weet iemand nog een antwoord op mijn 2 vorige vragen:
Chaoss schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 21:58:
ff een vraagje, ik heb hier een Holux GR230 bluetooth GPS ontvanger die ik met de P4350 wil gaan gebruiken... nou zit er bij de Holux een auto adapter... is zo'n auto 12v aansluiting met usb uitgang welke je met een usb kabel verbind met de Holux.... precies zo'n USB kabel zit er ook bij de P4350.

nu is de output van de Holux adapter 5v, 850ma en de output van de 220v HTC adapter is 5v, 1A nu heb ik erg weinig verstand van stroom ed maar kan ik die holux 12v adapter zonder problemen gebruiken met de HTC P4350? zou wel handig zijn...
Chaoss schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:07:
is het trouwens mogelijk om een screen protector velletje perfect aan te brengen... kheb dat velletje erop geplakt wat bij mijn 4350 geleverd is maar tis neit helemaal gelukt! weet iemand ook uit eigen ervaring of deze ok lijmresten achterlaat?
?

ik gebruik dat leren hoesje wel, en jah ik heb hem zelfs aan mijn riem 8)7 ik heb eerst in mijn broekzak geprobeerd, maar dat is toch niet echt fijn aangezien de telefoon redelijk groot en zwaar is.

ik zag zo'n ding aan mijn riem ook niet echt zitten... teh gay... teh nerd :P maar heb het toch maar geprobeerd. een riem heb ik naar mijn werk toch altijd al om... heb toen wel mijn bloesje en polo's OVER de broek gedragen ipv er bij in... ben nu dus meer casual dan netjes gekleed op mijn werk :+

En eigenlijk bevalt dit beter dan ik dacht! je voelt je telefoon totaal niet meer! en wanneer ik hem nodig heb issie sneller tevoorschijn dan wanneer ik hem uit mijn broekzak op moet graven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Na dit alles gelezen te hebben, ga ik 'm ook aanschaffen. Alleen nog niet helemaal duidelijk of TT6 lekker draait.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Maichel schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 11:28:
Na dit alles gelezen te hebben, ga ik 'm ook aanschaffen. Alleen nog niet helemaal duidelijk of TT6 lekker draait.
draaid op die van mij prima, kheb alleen de benelux kaart geprobeerd, maar NL werkt iig zonder horten en stoten, mijn PDA draaid nog op standaard kloksnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 08:30:
weet iemand nog een antwoord op mijn 2 vorige vragen:
Ik gebruik de Brando screenprotector, bijvoorbeeld te krijgen bij:
http://www.pdashop.nl/pro...nprotector-htc-p4350.html

Meer info op:
http://shop.brando.com.hk/screenprotector.php

Het voordeel is dat ie ook eenvoudig te verwijderen en te herplaatsen is. Je kunt hem zelfs verwijderen, schoonmaken met water en weer terugplaatsen (alhoewel ik dat nog niet geprobeerd heb). Het plaatsen was trouwens een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
ik gebruik ook de brando screen protector. ik kreeg trouwens een goede tip van de vekoper. je kunt een creditcard of bankpas gebruiken om de screenprotector goed aan te brengen. omdat je dat bijna gelijkmatig over de breedte dat ding aanbrengt heb je minder kans op luchtbelletjes.
en naturlijk eerst j schermpje stof vrij maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Captain_Duck schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:48:
Ik gebruik zelf vbar, mooi klein programma, en je kunt snel tussen programma's wisselen.

Ook las ik dat HTC nu idd de optie levert in het menu, maar het zit niet in mijn telefoon, en is ook niet te downloaden :(
Geen idee of je deze instelling bedoelt, maar super fijn werkt deze niet:

Bij instellingen naar systeem, dan Taakbeheer. En daar het vinkje
'Schakel de X-knop in om de active programma's te beindigen'

En ook het vinkje

'Programma's beëindigen door op 'X' te tikken en vast te houden'

Als je dan gewoon even 'tikt' op het kruisje gaat het programma wel weg, maar blijft het in je geheugen staan. Houd je de 'X' een tijdje ingedrukt wordt het programma afgesloten en uit het geheugen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

ZpAz schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:34:
[...]

Geen idee of je deze instelling bedoelt, maar super fijn werkt deze niet:

Bij instellingen naar systeem, dan Taakbeheer. En daar het vinkje
'Schakel de X-knop in om de active programma's te beindigen'

En ook het vinkje

'Programma's beëindigen door op 'X' te tikken en vast te houden'

Als je dan gewoon even 'tikt' op het kruisje gaat het programma wel weg, maar blijft het in je geheugen staan. Houd je de 'X' een tijdje ingedrukt wordt het programma afgesloten en uit het geheugen gehaald.
Verdomd je hebt gelijk, niet goed genoeg gekeken. Nouja, vbar werkt toch handiger, dan kan je makkelijk switchen tussen programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee wanneer de softwareupdate naar WM 6.0 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aip
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:54

aip

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 16:31:
Heeft iemand een idee wanneer de softwareupdate naar WM 6.0 uitkomt?
Volgens het persbericht wordt dat vanaf juni: http://www.europe.htc.com/z/pdf/press/WM6_statement_v6.pdf . Hoop dat het begin juni wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Ik blijf het posten wanneer mijn kaart weer in bagger veranderd, en ja hoor, het is weer eens gebeurt >_<. Ik zit nu ook op mijn werk en kan gezellig zonder muziek naar huis fietsen, fantastisch. Die WM6 update kan niet snel genoeg komen... Als dat uberhaupt al het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, dames & heren, ik installeer de patch...volgens de instructies op de site van HTC, en start m'n device opnieuw op. Vervolgens zie ik m'n volledige SDkaartje niet meer terug! m'n telefoon herkent em gewoon niet meer! Heb de patch weer eraf gegooid, en toen werkte alles weer naar behoren! Dussem, die patch doet mij meer kwaad dan goed...Iemand anders ook deze ervaring tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:04:
[...]

Euhm, dames & heren, ik installeer de patch...volgens de instructies op de site van HTC, en start m'n device opnieuw op. Vervolgens zie ik m'n volledige SDkaartje niet meer terug! m'n telefoon herkent em gewoon niet meer! Heb de patch weer eraf gegooid, en toen werkte alles weer naar behoren! Dussem, die patch doet mij meer kwaad dan goed...Iemand anders ook deze ervaring tot nu toe?
verdomme, je hebt gelijk, ik heb het ook. Waarschijnlijk omdat deze patch is gemaakt voor de 3300 ipv de 4350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain_Duck schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:16:
[...]

verdomme, je hebt gelijk, ik heb het ook. Waarschijnlijk omdat deze patch is gemaakt voor de 3300 ipv de 4350.
En we zijn weer geen steek verder! Heb het nog 's geprobeerd, maar is hopeloos! De data blijft (goddank) wel netjes aanwezig op de kaart, maar de kaart wordt gewoon niet meer gezien door m'n HTC! Nou ja.....afwachten maar weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Zelf heb ik het probleem dat mailtjes verdwijnen die ik op mijn HTC binnenkrijg, (via gmail smtp). Ik krijg een melding, kan de mail lezen, maar als ik het mail programma afsluit. Zijn alle mails ook verdwenen?

Is dit op te lossen ofzo?

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste