• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Huh je kan toch gewoon in de map verzonden bij berichten alles selecteren en deleten?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
misschien weet ie niet waar hij dat kan vinden.

als je in je inbox kijkt, kun je links boven op inbox klikken. Dan krijg je een mappenlijst te zien, met o.a. ook je verzonden smsjes

Verwijderd

MsG schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:32:
Huh je kan toch gewoon in de map verzonden bij berichten alles selecteren en deleten?
Maar hoe selecteer ik dan alles?

• Peedy
  • Laatst online: 06-11-2024
Gewoon slepen met je stylus?

Verwijderd

Ja lukt wel, maar duurt erg lang om dan 3100 berichtjes naar beneden te scrollen...........

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:02:
Ja lukt wel, maar duurt erg lang om dan 3100 berichtjes naar beneden te scrollen...........
On screen toetsenbord openen en ctrl+a doen? :)

• Mad_Cow
  • Laatst online: 21-08 10:54
haha, nooit geweten dat dat hier ook kon. ik gebruik namelijk altijd het uitschiuftoetsen bord of de block recogniser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On screen toetsenbord openen en ctrl+a doen? :)
Gelukt, bedankt, ik wist ook niet dat dat kon!

Maar, ik krijg volgende week een nieuwe telefoon (Touch Pro) en wil dan graag de bestaande SMSjes en MMSjes overzetten. Dus dan moet ik denk ik toch de plaats van de mappen waar ze opgeslagen worden even weten denk ik. Kan iemand me vertellen waar SMSjes en MMSjes op de P4350 worden opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hebben jullie ook wel eens een hoge piep uit de telefoon? Ik heb het regelmatig met wifi aan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:12:
[...]

Gelukt, bedankt, ik wist ook niet dat dat kon!

Maar, ik krijg volgende week een nieuwe telefoon (Touch Pro) en wil dan graag de bestaande SMSjes en MMSjes overzetten. Dus dan moet ik denk ik toch de plaats van de mappen waar ze opgeslagen worden even weten denk ik. Kan iemand me vertellen waar SMSjes en MMSjes op de P4350 worden opgeslagen?
Google -> PIMBackup, moet die wel veel backuppen, maar het "does the job". 3000 sms'jes dude? Jij word zeker geen dinges.
MsG schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:20:
Hebben jullie ook wel eens een hoge piep uit de telefoon? Ik heb het regelmatig met wifi aan.
Had ik bij mijn P4350 ook, maar volgens mij kwam het bij mij meer van het scherm af. Zogauw ik die uit drukte, was de toon ook weg.

[ Voor 23% gewijzigd door BioHazard op 15-08-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08-2021

Captain_Duck

domme eend

Ondertussen wordt het opladen van de HTC4350 moeilijker en moeilijker. Alleen mini-usb kabels die een beetje dikker zijn dan normaal werken nog, samen met een postbode elastiek om hem in plaats te helpen. Heel erg irritant.

Ik heb geprobeerd de foon wat uit elkaar te schroeven om het usb poortje van binnen eens te bekijken maar ik kom niet erg ver. Je kunt 4 schroeven onder de achterplaat losdraaien maar dan krijg je de achterkant nog niet af. Mischien als je de foon dan openklapt en de schroefjes daar losmaakt, maar ik ben bang om aan het slidemechanisme te zitten. Ik zal eens naar vodafone gaan van de week, mischien dat die iets kunnen. Hebben jullie mischien nog tips over hoe ik het opladen aan het werk kan krijgen?

Ik hoop dat hij nog even meegaat, het is nog tot maart voor mijn abbo afloopt en dan wil ik voor een nvidia tegra gebaseerde telefoon gaan, die hopelijk dan uitzijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Captain_Duck op 23-08-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Er zijn wel dismantle PDF's van HTC zelf in de omloop. Google doet wonderen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Laatst online: 06-11-2024
BioHazard schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:20:
[...]

Google -> PIMBackup, moet die wel veel backuppen, maar het "does the job". 3000 sms'jes dude? Jij word zeker geen dinges.

[...]

Had ik bij mijn P4350 ook, maar volgens mij kwam het bij mij meer van het scherm af. Zogauw ik die uit drukte, was de toon ook weg.
Ik heb ook vandaag PIMBackup gebruikt om ongeveer zoveel smsjes op te slaan, werkte perfect. Backuppen duurde ongeveer 3 minuten, restoren zo'n kwartier. Heb nu de Open Touch v6.0 ROM op m'n Herald gezet.. ziet er leuk uit met leuke effectjes en programmaatjes maar hij is tergend traag.. ik zoek eigenlijk een rom die gewoon sneller is dan de standaard rom met zo weinig mogelijk extra dingen...

Edit; na een restartje is hij aanzienlijk sneller. De leuke progrs in deze rom zijn iContact en een tool (Mode SMS) die je SMSjes als Conversations laat zien, net als op de iPhone. Verder is het erg handig dat het Programma's menu en het Instellingen menu nu van die uitvouwmenuutjes zijn.

Verder nog een tweetal aanraders als game: Pocket Uno en Distant Galaxies (beide freeware).

Nog een toevoeging: Movavi Video Converter: hiermee kan je Divx files omzetten naar formaat voor op je HTC. SUPER© en PocketDivxEncoder.exe zijn hier ook goede voor. Gebruik dan Card Export II om je WM device als een schijf onder Deze Computer toe te voegen zodat je ze direct na het exporteren naar je device kan laten kopieren.

[ Voor 46% gewijzigd door Peedy op 24-08-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb laatst bij een vriend van me de TNT custom rom met WM 6.1 op een Wizard gezet. Echter deed de wizard alles veeeeeeel sneller. Echt veel sneller, als ik de 4 druktoets naar onderen klik waardoor de pagina naar onderen scrollt, gaat dit véél sneller dan bij de herald naar beneden. Ook het startmenu klapt veel sneller open. Ik gebruik zelf Aserg, maar hebben meer mensen dat de Herald relatief trager is dan de Wizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Ik heb ondertussen de 4350 teruggebracht naar vodafone en die hebben hem opgestuurd voor reparatie, wat ongeveer 10 werkdagen zou duren yay. Gelukkig had een maat een simlock vrije nokia N73. Opzich is dat toestel best goed maar man ik mis touchscreen en het toetsenbordje. Fuck T9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Iets te vroeg geluld, ik kreeg gister een SMSje en heb mijn 4350 weer terug. Dat is vrij snel gegaan, precies 7 dagen. Op donderdagavond gebracht en de donderdagavond erna opgehaald. En belangrijkste, hij laadt weer op :). Ook kosteloos gedaan maar dat was ook omdat ik een verzekering bij het toestel had. In ieder geval nice werk van vodafone.

Wel trouwens tijdens het wachten mijn stylus gebroken, oeps. Weet iemand een goede goedkope webwinkel voor 4350 stylussen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

eBay.

Maar hoe breek je dat ding ffs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

MsG schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:47:
eBay.

Maar hoe breek je dat ding ffs :P
Teveel met de bovenkant spelen hah. Die zit vast met vrij zwakke lijm en als je er iets te veel mee kut dan gaat ie eruit en krijg je hem niet meer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09 17:34

DJVG

Gewoon DJVG

Captain_Duck schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:25:
Ik heb ondertussen de 4350 teruggebracht naar vodafone en die hebben hem opgestuurd voor reparatie, wat ongeveer 10 werkdagen zou duren yay. Gelukkig had een maat een simlock vrije nokia N73. Opzich is dat toestel best goed maar man ik mis touchscreen en het toetsenbordje. Fuck T9
Ik heb bijna hetzelfde probleem, het valt me op dat het opladen met de lader zelf slecht verloopt, moet het kabeltje er scheef in doen om het goed op te kunnen laden...terwijl met het normale Tel -> PC kabeltje het geen probleem is, ook is de aansluiting op de telefoon van vorm veranderd....

Weet iemand wat de standaard garantie is op dit apparaat? Of moet ik gaan terug vallen op de wettelijke garantie eisen....?

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week een tweedehands htc 4350. Ik ben aan het zoeken om hem te upgraden naar windows mobile 6, maar vind eignelijk nergens waar ik dit kan doen. Kan iemand me hier helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Kijk maar eens rond op het xda developers forum, WM 6.1. Is wat lastiger, omdat je dan moet flashen buiten de officiele manier om + dat er zoveel varianten op WM 6.1 zijn uitgebracht dat het iets te veel keus is.

Of gewoon de officiele rom downloaden van htc, WM6.0. Dit is in de handleiding en op internet te vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Motrax op 17-11-2008 19:44 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De officieële rom en handleiding vind ik echt niet op internet.
Ik ben nu idd aant kijken op het xda forum, maar daar ben ik pas echt verloren aan het lopen. Die RUU waar ze van spreken vind ik nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Zoeken op Google naar 'htc herald rom update' geeft in de eerste 10 hits het volgende artikel:
http://www.pocketinfo.nl/...chte-update-naar-wm6.html

Daar wordt verwezen naar de HTC Club pagina waar WM6 en instructies te downloaden is. Nu is die link niet correct, maar via http://www.htc.com/member/login.aspx kan je wel een account aanmaken en verder zoeken op de site.

Opmerking: alleen met een toestel waar ook letterlijk 'HTC' op staat werkt die rom. Bij andere toestellen, 'rebranded', moet je bij de provider kijken naar een update.

Ik zou je sterk adviseren om de officiele rom te gebruiken, aangezien het xda-developers niet het meest makkelijke is. Als je niet weet wat je doet, of wanneer je de stappen niet in de juiste volgorde doet, dan heb je er meer verdriet dan plezier aan.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Helaas is de Herald zijn Windows mobile update laatst net verlopen op HTC eClub, iets met licenties of ondersteuning denk ik. Ik raad je dan ook aan gewoon een custom rom te flashen als je geen garantie meer hebt. Het valt reuze mee, gewoon even geduld hebben en goed opletten :).

[ Voor 22% gewijzigd door MsG op 17-11-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd als eerste zou ik liefst een officiële rom hebben om te laden. Dan heb ik die zeker ook al als backup. Maar ik vind er echt geen. Ook niet op de officiële site van HTC, ben al lid, en heb al een mailtje gestuurd vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:09:
Idd als eerste zou ik liefst een officiële rom hebben om te laden. Dan heb ik die zeker ook al als backup. Maar ik vind er echt geen. Ook niet op de officiële site van HTC, ben al lid, en heb al een mailtje gestuurd vorige week.
ze zijn er wel hoor die officiele roms.Zoek maar eens goed. Ik geloof dat ik ze zelf ook nog ergens op een hdd heb staan. Ondanks dat ik de Herald niet meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

De mijne kon ik tot 30 oktober downloaden, daarna verliep het voor de "oudere" mobieltjes. Helaas heb ik de mijne laatst weggegooid omdat ik ben overgestapt op een TyTN II. Ik zal nog even zoeken maar volgens mij is ie weg. De bestandsnaam is altijd wel iets als HERALD NLD SHIP 6 dus misschien vind je hem sowieso nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat nog op xda forum: HTC_P4350_NLD_4.17.404.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.exe maar is dit dan wel versie 6? Staat wel dat de link alle 6 versies zijn, maar waarom staat daar dan 4.17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:49:
Dit staat nog op xda forum: HTC_P4350_NLD_4.17.404.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.exe maar is dit dan wel versie 6? Staat wel dat de link alle 6 versies zijn, maar waarom staat daar dan 4.17?
Probeer hem maar gewoon, sowieso kan het nooit echt Windows Mobile 4 zijn, want hij werd geleverd met een WM 5 rom. Waarshcijnlijk dus een ander soort nummering. Zodra je gaat flashen zie je duidelijk van welke versie je naar welke versie gaat. Dus zodra dat oplopend is zit je goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn huidige versie is 5.4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"5.4" dat is de "core" versie van WM6.1
"5.2" is de "core"versie van WM6.0

Dat heeft dus niets te maken met de ROM versie zoals je boven aangaf "4.17"

"HTC_P4350_NLD_4.17.404.2_4.1.13.44_02.94.90_Ship.exe"

Type device

HTC_P4350_NLD

ROM versie (en protocol)

4.17.404.2_4.1.13.44

Radio versie
02.94.90

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Weet iemand hoe je themes kan installeren op dit ding en ringtones kan veranderen? Er staat ergens in Windows/Rings ofzo, maar die kan ik ook niet vinden als ik connect met de USB kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ringtones zal je toch in de juiste map moeten zetten, in Windows/Rings. Als je verbonden bent met de pc moet je op het mobile device kijken en niet de My Documents.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb ook een htc4350 met voafone simlock. Maar ik word er niet duidelijk uit of deze nou gratis simlockvrij te maken is? En anders wat is een betrouwbare site voor die unlock code te krijgen door middel van je IMEI nummer.

Groeten,

Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

na een jaar mag de simlock er af. Echter hoeft dit volgens mij niet gratis te gebeuren. Er zijn genoeg sites voor maar ik denk niet dat ie het gratis doen. Misschien een andere rom een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

MsG schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:21:
na een jaar mag de simlock er af. Echter hoeft dit volgens mij niet gratis te gebeuren. Er zijn genoeg sites voor maar ik denk niet dat ie het gratis doen. Misschien een andere rom een optie?
De simlock mag er eerder vanaf, maar na 'n jaar is 't juist gratis. Dan moet de provider de unlockcode geven.

De sites om je P4350 te laten unlocken mogen hier niet genoemd worden denk ik. Maar googlen op unlock herald o.i.d. moet wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja meestal verlies je je garantie als je het binnen een jaar doet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

MsG schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:15:
Nou ja meestal verlies je je garantie als je het binnen een jaar doet iig.
Dat ligt eraan hoe je 't doet en hoeveel geld je er voor wil betalen natuurlijk ;)

Je kunt namelijk contact opnemen met je provider, maar dan betaal je volgens mij zo'n 100,- om de unlockcode te krijgen. Dan heb je mijns inziens nog gewoon garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG

DJVG

Gewoon DJVG

Nou ik denk dat ik helaas mijn Herald vaarwel moet zeggen...

USB werkt niet meer, krijg ik de melding "USB Malfunction" en als wil bellen kan dit alleen nog maar via de speaker, ik kan hem niet meer tegen mijn oor aanhouden, want het geluid komt ALTIJD door de speaker heen, ook na een hard reset...

Helaas.

R.I.P HTC Herald 1-10-2007 - 09-02-2009 <- één dag voor mijn verjaardag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

En als je 'm probeert te flashen?

Overigens heb ik er ook een probleem mee: hij snapt vaak niet meer wat het gsm netwerk is en geeft nog wel aan dat er verbinding is, maar dat is dus niet meer zo. Pas na een herstart van het toestel lukt het meestal wel aardig.

Daarnaast zit ik thuis met een brak bereik, na 30s-40s verbreekt ie de verbinding, terwijl andere telefoons met zelfde sim dat probleem niet hebben. Soms doet ie het weer wel. Kan niet achterhalen wat het probleem is.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG

DJVG

Gewoon DJVG

Motrax schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:12:
En als je 'm probeert te flashen?

Overigens heb ik er ook een probleem mee: hij snapt vaak niet meer wat het gsm netwerk is en geeft nog wel aan dat er verbinding is, maar dat is dus niet meer zo. Pas na een herstart van het toestel lukt het meestal wel aardig.

Daarnaast zit ik thuis met een brak bereik, na 30s-40s verbreekt ie de verbinding, terwijl andere telefoons met zelfde sim dat probleem niet hebben. Soms doet ie het weer wel. Kan niet achterhalen wat het probleem is.
Zou ik zometeen eventjes moeten testen, maar helaas is mijn voeding van me computer ook net kapot gegaan....dus ben eventjes bezig met het ombouwen hier....

EDIT:
Helaas, werkte niet! Wordt wel herkent maar windows kan er niks mee...it is over en uit!

[ Voor 6% gewijzigd door DJVG op 10-02-2009 00:15 . Reden: Toevoeing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Laatst online: 30-08 21:25
Goedendag,

Heb deze telefoon ruim anderhalf jaar! Top telefoontje nooit problemen gehad en in deze tijd maar 2 a 3 keer vastgelopen (Staat constant aan!) Ik heb deze bij mijn vodafone abbonenement gekregen. Maar nu, begint mijn beeldscherm opeens raar te doen. In ene heb ik een wit scherm en na wat gekloot krijg ik mijn beeld wat er op me htc open stond, met strepen erdoor, dus slecht leesbaar. Ook als ik de selectietoets ingedrukt hou krijg ik deze strepen. Het duurt ff voordat ik me beeld weer terug heb, maar het gebeurd gemiddeld 20 keer per dag. en wordt er nu wel moe van na 5 dagen. Maar helaas heb ik geen garantie meer bij de vodafone service point denk ik. Ik ben net voor het jaar langs geweest voor en kapot boxje, netjes zonder te betalen afgerond, maar dit gaat denk ik niet lukken? Ik vermoed namelijk dat er wat los zit in me telefoon.

Zouden jullie mij kunnen helpen voor verdere acties?

Groet,

Rolf

Update: Hij begint nu te stuiteren en te flikkeren. Lijkt wel of hij zijn ADHD pilletje niet heeft gehad!

[ Voor 5% gewijzigd door rolfie23 op 13-02-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG

DJVG

Gewoon DJVG

Nou, vanavond met behulp van mijn micro-sd kaartje de orginele htc rom geinstalleerd, helaas, hetzelfde probleem....

Heraldje is echt half overleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik heb trouwens uitgevonden dat wanneer ik mijn headset gebruik de verbinding wel goed is. Vreemd, maar werkbaar.

@Rolfie23: heb je een soft- en hardreset al geprobeerd?

@DJVG, jammer maar helaas... ik zou geen andere opties meer weten. Misschien een onderwerp aanmaken op xda-developers forum als laatste middel?

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Laatst online: 30-08 21:25
Motrax schreef op zondag 15 februari 2009 @ 23:43:
Ik heb trouwens uitgevonden dat wanneer ik mijn headset gebruik de verbinding wel goed is. Vreemd, maar werkbaar.

@Rolfie23: heb je een soft- en hardreset al geprobeerd?

@DJVG, jammer maar helaas... ik zou geen andere opties meer weten. Misschien een onderwerp aanmaken op xda-developers forum als laatste middel?
Heb helaas geen zin om een reset te gegeven, ben dan al mijn gegevens en instellingen kwijt, waar ik totaal geen zin in heb. Maar me beeld wordt nu op een of andere manier niet meer wit, sinds ik de nieuwe tomtom versie erop heb gegooit! Hij trilt nu alleen afentoe nog!

[ Voor 24% gewijzigd door rolfie23 op 24-02-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

De meeste dingen zijn gewoon te backuppen met bijv. Pimbackup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07-2018
Hoi Tweakers,

Ik heb de HTC P4350 al een tijdje met een 4 GB geheugenkaart,alleen verwijder ik 1 map(TomTom Map)
dan zie ik niets meer in file-explorer,terwijl er onder het menu Memory van windows staat dat ik nog 2 GB heb te gaan,Hoe kan ik de 4 volle gig's weer gebruiken?? :?

Ik gebruik een manilla 2d rom.

Alvast bedankt :*)

http://rocketdock.com/images/screenshots/Carbon-fiber-Compaq-logo-by-Creato937.png

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste