nou ik kom ook maar even het topic binnen gewandeld.
Ben van plan om een pda telefoon aan te schaffen.
mijn eigen telefoon is de geest aan het geven en mijn 2,5 jaar oude pda ook.
Telefoon moet eigenlijk alleen kunnen bellen en internetten is ook wel makkelijk.
Wil een t-mobile flex 30 abo met het PIT 9,50 abo
De pda moet vooral tomtom soepel kunnen draaien. Zonder tomtom kom ik nml de deur niet meer uit
als agenda dienen en mijn mail kunnen binnen halen.
Nu twijfel ik heel erg tussen de P4350 en de TyTN.
Het prijsverschil icm met het abo is 200e. Best wel wat geld natuurlijk en ik vraag me af of dat het waard is.
Mijn pda gebruik ik best veel en die functie moet hij dus ook gewoon goed ondersteunen.
Het grote verschil tussen beide toestellen is natuurlijk de processor en de TyTN ondersteund UMTS.
Voor het 9,50e abo is dat UMTS niet noodzakelijk maar misschien dat ik in de toekomst van de 9,5e naar de 19,5 abo PIT wil overstappen.
Ik wil eigenlijk ook alleen maar een 1 jarig abo afsluiten dus kweet niet in hoeverre ik denk gebruik te maken van de upgrade naar het 19,5e abo.
Ik heb beide topics doorgelezen en neig eigenlijk nu meer naar de TyTN. Maar hij is wel wat dikker en persoonlijk vind ik em minder mooi.
blijf toch een vrouw he

Maar ja kwaliteit vind ik toch ook wel weer belangrijk.
Is die P4350 goed genoeg voor wat ik hier boven beschreven heb. En dan voornamelijk tomtom. Reageert hij snel, kan hij snel schakelen mbt andere routes berekenen etc.
Wat is jullie ervaring hiermee ?
Het liefst zou ik er nu nog eentje halen (heb een beetje koopdrang

) maar ik blijf maar twijfelen...