Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:15:
Ik zit erg te twijfelen tussen 2 totaal verschillende toestellen. Ik twijfel tussen de p4350 en de N73 van Nokia. De p4350 ziet er gewoon goed uit en is erg handig voor het internet (HTML sites) . De N73 is wat minder handig in het internet omdat het geen touchscreen is. En ik vind de N73 ook erg mooi, zit veel op behalve dan windows mobile, hierdoor zitten er natuurlijk veel meer programma`s op. een pluspunt aan de N73 is de 3.2 megapixel camera . Dit zijn mijn eisen voor een nieuw toestel: bellen,sms`en, internet(html), redelijk tot goede camera en makkelijk bedienbaar. Hebben jullie een voorkeur? Of is er iemand die mij de N73 uit mijn gedachte kan praten, of juist de p4350. Of een alternatief? Mijn abbonement verloopt over 2 maanden, dus ik heb nog wel even maar ik ben een beetje uitgekeken op mijn D500, vooral omdat het een beetje een 'normaal' toestel is.
Alvast bedankt!!
Toeval of niet, ik zat tussen precies dezelfde toestellen te twijfelen. (op het laatst ook nog tussen de TyTn en da Nokia N95

, maar die waren toch iets te duur voor mij

)
Uiteindelijk gekozen voor de P4350 omdat ik een keer iets heel anders wilde(had hiervoor SE D750i(t-mobile versie van K750i)) Maar met mijn aankoop ben ik heel tevreden. Toen ik hem uit het doosje haalde viel mij meteen op hoe klein hij was. Ik zat te denken aan een veel groter toestel maar hij had gewoon het formaat van een wat forse mobiele telefoon. Vooral de dikte is perfect

.
Je zult wel merken dat hij een stukje zwaarder is dan een gewone telefoon maar daar wel je in een paar dagen aan
Het is ook erg leuk om gewoon op je telefoon (PDA) even op het 'normale' Internet te kijken. Ook MSN behoord tot de mogelijkheden, gewoon lekker typen op een normaal toetsenbord. (Ik heb de P4350 met een Engels OS omdat hij dan ook handschiftherkenning heeft wat erg makkelijk is als je het toetsenbord niet wil wil/kan uitklappen(: snel SMS'je schijven?))
De camera is redelijk maar ivm mijn vorige mobiel ben ik er wel op achteruit gegaan.
Wat ik er verder over moet zeggen weet ik niet precies maar als je nog vragen hebt moet je die gewoon stellen ik zal mijn best doen om ze te beantwoorden aangezien ik ook enkele weken heb zitten twijfelen en alle reviews af heb lopen lezen...

Er is ergens, weet niet precies waar op Internet een in het Engels vertaald Russisch review te lezen, dat is redelijk uitgebreid: zul je veel aan hebben. Probeer er ook zo een voor de N73 te vinden en dan kun je pas echt goed vergelijken.
Dan nog iets, ik heb de Engelse versie van Skype gedownload en die doet het wel gewoon(de .cab versie voor gevorderden...

(geen idee waarom?)
Het probleem dat hij het niet deed was waarschijnlijk dat ik een Engels OS heb en dat de Nederlandse Skype daarop niet werkt...

vrij logisch achteraf...
Wat een gigantisch bericht, dat heb ik hier nog nooit gehad...
[
Voor 19% gewijzigd door
Evil.bean op 19-03-2007 21:09
. Reden: Ik drukte per ongeluk op Enter toen mijn bericht nog niet af was (laptop he... :/) ]