is het al iemand gelukt om wm6 op een branded toestel te plaatsen?
Ik krijg KPN GPRS niet werkend op een 4350. Ik heb HTC gebeld ('geen idee meneer, u kunt het beste de KPN bellen') en de KPN gebeld ('geen idee meneer, u kunt het beste HTC bellen'), dit hele forum post voor post gelezen en me suf gegoogled maar ik kom er niet uit.
Voor de Qtek 9100 was er zo'n handig tooltje waarmee je simpelweg door het klikken op het icoontje van de juiste provider de juiste internet-instellingen kon doen, maar dit tooltje werkt helaas niet op de 4350.
Mijn vraag: hoe krijg ik KPN GPRS werkzaam op de de 4350? Is er een tooltje waarmee het makkelijk en snel kan? If not: hoe stel je dat in? Wat zijn de KPN settings? Met Google vind ik alleen maar oude i-mode shit.
Voor de Qtek 9100 was er zo'n handig tooltje waarmee je simpelweg door het klikken op het icoontje van de juiste provider de juiste internet-instellingen kon doen, maar dit tooltje werkt helaas niet op de 4350.
Mijn vraag: hoe krijg ik KPN GPRS werkzaam op de de 4350? Is er een tooltje waarmee het makkelijk en snel kan? If not: hoe stel je dat in? Wat zijn de KPN settings? Met Google vind ik alleen maar oude i-mode shit.
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant
S2801 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:34:
Mijn P4350 is nu al kapot. Afgelopen zondag naar Jong Oranje geweest, op de terugweg pak ik me pda uit me broekzak en zet hem aan: allemaal gekleurde strepen op het beeld. Alsof hij Rekam ontvangt.
Wat er mee gebeurd is zou ik niet weten![]()
Telefoon net naar de dixons gebracht, hij wordt opgestuurd. verwachtte reparatietijd: 3-6 weken, ben je lekker mee, heb die telefoon net een maand.
Zo, na een 3 maanden heen en weer gebel met de Dixons klantenservice en heen en weer geloop naar het Dixons filiaal is er eindelijk licht aan het einde van de tunnel gaan schijnen.S2801 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:12:
[...]
Ik had mijn HTC dus ter garantie aangeboden, en na 3 weken (29-06-07) ontving ik een brief van de dixons met het volgende: Kosten voor reparatie buiten garantie ivm val en/of stootschade, reparatiekosten 205 euro.
Aangezien ik de telefoon pas een maand had nadat het voorval zich voortdeet (aankoopdatum 09-05-07) ging ik protest indienen.
Ik legde aan de de helpdesk uit wat er gebeurde, en ik zei dat ik de pda in me broekzak had zitten (met het scherm naar m'n been gericht), toen zei die man: Ja, je mag die PDA niet in je broekzak stoppen, want dan gaat hij kapot door drukschade. Oftewel: Eigen schuld dikke bult, en betalen!
Ik werd behoorlijk pissig op die vent, want ik kan die telefoon toch niet in bubbeltjes plastic gaan vervoeren? Je moet hem toch gewoon kunnen gebruiken?
Nou, dus ik contact opgenomen met HTC, welke niks kunnen doen als de telefoon nog bij het repaircenter van Dixons is. Conact opgenomen met de consumentenbond welke zegt dat ik dat geld 100% niet moet betalen, tenzij de dixons kan aantonen dat ik het scherm express heb laten breken.
Zo kwam ik er verder ook niet uit...
Dus ben ik op hoge poten naar het lokale Dixons fifiaal gestapt waar ze wel enig begrip voor de zaak hadden, en ze zouden er werk van gaan maken.
Afgelopen zaterdag werd ik dan opgebeld door dixons om te melden dat ze de telefoon doorsturen naar het HTC repair center, om te kijken wat hun bevindingen zijn.
Ondertussen maar een Nokia N73 aangeschaft, en ik heb spijt dat ik dat niet eerder gedaan heb.
Solider, Sneller, Mooier, Kleiner, Lichter, Betere camera, Meer functies, Goedkoper, met T9 evensnel typen als op een qwerty bordje......alles beter dan de P4350.
Maar dat zullen misschien na dit alles ook wel persoonlijke meningen zijn.
Afijn, we dwalen af.
Dus eerst eens kijken wat HTC zegt, en als dat ook op niks uitdraait maar eens contact opnemen met de geschillencommissie/consumentenbond. Want ik ben niet van plan die 205 euro te betalen.
Ik houd jullie op de hoogte
Ben vandaag opgebeld door Dixons dat er een nieuwe PDA voor me klaar lag, welke ik net ben wezen ophalen. Inderdaad een hele nieuwe P4350.
Met de excusus dat het zo lang duurde, maar ik was allang blij, ik had mijn PDA weer.
Complimenten voor Dixons, ondanks de trage start.
No Shame, only Fame!
vanaf deze link heb ik de volgende gegevens.CanonG1 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:20:
Ik krijg KPN GPRS niet werkend op een 4350. Ik heb HTC gebeld ('geen idee meneer, u kunt het beste de KPN bellen') en de KPN gebeld ('geen idee meneer, u kunt het beste HTC bellen'), dit hele forum post voor post gelezen en me suf gegoogled maar ik kom er niet uit.
GPRS van KPN settings:
APN: internet
User name: Internet
password: *niets invullen*
domain: *niets invullen*
[ Voor 16% gewijzigd door L0we op 06-09-2007 23:29 ]
Kijk eens op deze site : http://www.robertwebbe.nl/CanonG1 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:20:
Voor GPRS/MMS instellingen voor o.a. de HTC P4350:
http://bel.nl/
Kreeg ik overigens van een medewerker van de HI Helpdesk
http://bel.nl/
Kreeg ik overigens van een medewerker van de HI Helpdesk
Eerder is er al eens gezegd dat de telefoon piept. Hier heb ik ook last van. Is er al een oplossing voor? En is er iets voor de trilfunctie die zoveel lawaai maakt dat je het belsignaal soms nog minder goed hoort dan de trilfunctie?
Verder heb ik ook dat er speling in het schuifmechanisme zit. Is dit te verhelpen door de telefoon op te laten sturen? Zie deze foto: (heb lijkt net of ik de lijn aan de bovenkant niet goed heb doorgetrokken maar de foto is genomen terwijl je de achterkant van de bovenkant weer ziet. Jij nog snap?
)
Verder heb ik ook dat er speling in het schuifmechanisme zit. Is dit te verhelpen door de telefoon op te laten sturen? Zie deze foto: (heb lijkt net of ik de lijn aan de bovenkant niet goed heb doorgetrokken maar de foto is genomen terwijl je de achterkant van de bovenkant weer ziet. Jij nog snap?

[ Voor 11% gewijzigd door wout-hugo op 08-09-2007 16:54 ]
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Ik heb toch besloten mijn P4350 in de verkoop te gooien en verder te gaan met de N73 die ik gekocht had tijdens de periode dat mijn P4350 in reparatie was.S2801 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:43:
Zo, na een 3 maanden heen en weer gebel met de Dixons klantenservice en heen en weer geloop naar het Dixons filiaal is er eindelijk licht aan het einde van de tunnel gaan schijnen.
Ben vandaag opgebeld door Dixons dat er een nieuwe PDA voor me klaar lag, welke ik net ben wezen ophalen. Inderdaad een hele nieuwe P4350.
Met de excusus dat het zo lang duurde, maar ik was allang blij, ik had mijn PDA weer.
Complimenten voor Dixons, ondanks de trage start.
Interesse?
@ hierboven.
Mijn P4350 die in mei kapot ging had ook speling in de slider, en het pennetje zat erg los.
Degene die ik nu heb gekregen (zal wel nieuwste model zijn) heeft totaal geen speling, ook het pennetje zit een stuk strakker.
Als ik jouw was zou ik inderdaad eens gaan kijken of HTC er wat aan wil doen, want het ziet er wel erg uit
[ Voor 18% gewijzigd door Marcusso op 08-09-2007 17:18 ]
No Shame, only Fame!
Opgelost, ik gebruik nu bluesoleil, dat werkt gelijk!Big Daddy schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:58:
[...]
Hier exact hetzelfde. Heb je al een oplossing hiervoor? Ik heb mn tel wel gepaird, maar als ik dan de services wil verkennen vind hij niets.
Hé, ik heb hetzelfde probleem!
Bij mij is er ook speling bij het uitschuifmechanisme.
Zijn er meer mensen die dit hebben?
En wat hebben jullie eraan gedaan?
gr
Bij mij is er ook speling bij het uitschuifmechanisme.
Zijn er meer mensen die dit hebben?
En wat hebben jullie eraan gedaan?
gr
wout-hugo schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:30:
Eerder is er al eens gezegd dat de telefoon piept. Hier heb ik ook last van. Is er al een oplossing voor? En is er iets voor de trilfunctie die zoveel lawaai maakt dat je het belsignaal soms nog minder goed hoort dan de trilfunctie?
Verder heb ik ook dat er speling in het schuifmechanisme zit. Is dit te verhelpen door de telefoon op te laten sturen? Zie deze foto: (heb lijkt net of ik de lijn aan de bovenkant niet goed heb doorgetrokken maar de foto is genomen terwijl je de achterkant van de bovenkant weer ziet. Jij nog snap?)
[afbeelding]
Bij mij zit er ook een klein beetje speling (1mm). Volgens mij is dat heel normaal, de boven- en onderkant zitten maar op 1 punt vast, dat wordt erg moeilijk om dat zonder speling te doen denk ik.
Ik stoor me er iig niet aan...
Ik stoor me er iig niet aan...
Verwijderd
er zal altijd een beetje speling op zitten dat kan niet anders bij bewegende delen, en zoals al gezegd als je hem ingeklapd hebt zit hij alleen maar aan de rechterkant op 2 plaatsen vast.
Lijkt me normaal dat er wat speling op komt. Gaat op den duur toch slijten.
Vandaag de nederlandse versie van de Windows Mobile 6 update geinstalleerd op mijn P4350. Liep allemaal vlekkeloos en het lijkt allemaal goed te werken. Alleen toen ik belde zag ik dat er als provider naam Proximus werd getoond ipv T-Mobile. Bij netwerk zoeken T-Mobile gekozen maar dat maakt geen verschil. Het lijkt er op dat het enkel om een labeltje gaat maar vroeg me af of meerdere mensen dit hebben ondervonden
Ik ben ook geupgraded naar WM6, maar onder telefoon/instellingen/netwerk staat bij mij gewoon:
Huidig netwerk: T-Mobile nederland.
Greetz RR69
Huidig netwerk: T-Mobile nederland.
Greetz RR69
Dan ga ik ook mijn P4350 eens opsturen. Mijn TyTN is vandaag al in de reparatie gegaan dus eerst even wachten totdat die weer terug is.S2801 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:15:
[...]
@ hierboven.
Mijn P4350 die in mei kapot ging had ook speling in de slider, en het pennetje zat erg los.
Degene die ik nu heb gekregen (zal wel nieuwste model zijn) heeft totaal geen speling, ook het pennetje zit een stuk strakker.![]()
Als ik jouw was zou ik inderdaad eens gaan kijken of HTC er wat aan wil doen, want het ziet er wel erg uit
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Wat doe jij met die dingen?wout-hugo schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:03:
[...]Dan ga ik ook mijn P4350 eens opsturen. Mijn TyTN is vandaag al in de reparatie gegaan dus eerst even wachten totdat die weer terug is.
Verwijderd
Zag ik net op XDA-forum::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Now Vodafone WM6 for Herald (VPA Compact IV) is available!!! You can download it at Vodafone Homepage under Support by clicking on VPA Compact IV. In the overview it is not listed. Only by clicking on the Device in the list. Then you must type in you S/N an accept the terms of condition to download the update.
Het zit er dus aan te komen,,,en binnenkort ook wel NL
Now Vodafone WM6 for Herald (VPA Compact IV) is available!!! You can download it at Vodafone Homepage under Support by clicking on VPA Compact IV. In the overview it is not listed. Only by clicking on the Device in the list. Then you must type in you S/N an accept the terms of condition to download the update.
Het zit er dus aan te komen,,,en binnenkort ook wel NL
Verwijderd
Ook in Duitsland istie al voor de Herald,,,
Windows Mobile 6 Updatefür VPA compact III / VPA compact IV
http://www.vodafone.de/hi...scher-support/110503.html
Windows Mobile 6 Updatefür VPA compact III / VPA compact IV
http://www.vodafone.de/hi...scher-support/110503.html
eindelijk
hoop dat ie snel komt.
kan ik trouwens een backup maken van mijn huidige WM5 rom? die ik terug kan zetten als het misgaat? zo ja, hoe doe ik dat
kan ik trouwens een backup maken van mijn huidige WM5 rom? die ik terug kan zetten als het misgaat? zo ja, hoe doe ik dat
OMG Vodafone heeft het weer voor elkaar, Je moet perse naar de winkel om je WM6 update te halen.....
*edit ik ben nu via de duitse vodafone site de updater aan het downloaden.... lets seee
*edit ik ben nu via de duitse vodafone site de updater aan het downloaden.... lets seee
[ Voor 31% gewijzigd door World Citizen op 14-09-2007 11:53 ]
FreeReef.nl
Laat je even weten hoe dat allemaal afloopt?Decon Frost schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:44:
OMG Vodafone heeft het weer voor elkaar, Je moet perse naar de winkel om je WM6 update te halen.....
anders laat ik em in de winkel wel updaten (dan kan IK ook niks fout doen
ok dan, thnx ray voor de info. laten we hopen dat ie er snel is
[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 14-09-2007 13:06 ]
Ik durf het niet helemaal door te zetten, bij het uitvoeren van de .exe, zie ik het plaatje van een andere phono....... Ehm ehhhh ehm ehhh..... nah ik rij wel naar de winkel.....
FreeReef.nl
Kan je hem dan op dit moment al bij de vodafone winkel met de WM6 NL laten flashen?
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!
Verwijderd
Net Vodafone Nederland gebeld,,,Update schijnt er echt aan te komen,,,ze zijn er mee bezig was de uitspraak van de medewerker.Decon Frost schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:44:
Als de update er komt,zal hij via internet beschikbaar komen,,,en absoluut niet via een citypoint,,,aldus een medewerkster van Vodafone-citypoint Hoorn !!!
LET OP !!! Volgens de medewerker van Vodafone kun je absoluut niet de Duitse of engelse Vodafone-rom laden
Dit vanwege de CID-lock,,,er kan alleen een Nederlandse-Vodafone-Rom in,,,middels het opgeven van een i-mei of serienr.
Dus ik wacht het nog even af,,,wordt vervolgt...
Ray.
Ow niet zo veel hoor
Goed nieuws dat Vodafone er toch iets aan doet. Het verschil met WM6 vind ik zelf niet heel groot.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:51:
[...]
LET OP !!! Volgens de medewerker van Vodafone kun je absoluut niet de Duitse of engelse Vodafone-rom laden
Dit vanwege de CID-lock,,,er kan alleen een Nederlandse-Vodafone-Rom in,,,middels het opgeven van een i-mei of serienr.
mag ik aan iedereen hier vragen om even naar vodafone te bellen om te vragen naar de update.....
plaats dan je antwoord hier neer en je zlt zien dat ze niet weten waar ze het over hebben daar..... iemand daar zei zelfs dat ik maar een hack moest gaan zoeken.....
omg omg vodafone
plaats dan je antwoord hier neer en je zlt zien dat ze niet weten waar ze het over hebben daar..... iemand daar zei zelfs dat ik maar een hack moest gaan zoeken.....
FreeReef.nl
Ik hoop wel dat hij snel komt 
Iemand trouwens nog problemen met corrupte flashmedia?
Iemand trouwens nog problemen met corrupte flashmedia?
Verwijderd
Vodafone levert op dit moment geen WM6 voor de HTC P4350. Als je een Vodafone branded P4350 wilt updaten met WM6, geeft Vodafone geen garantie op het goed functioneren van de diensten en van het toestel. Vodafone is afhankelijk van de toestelfabrikant over het wel of niet beschikbaar stellen van soft- en/of firmware-updates. Zodra die er zijn, stelt Vodafone deze direct beschikbaar op de website via http://www.vodafone.nl/ondernemers/mobiel_werken_met_pda/pda_push_email/support/
Het spijt ons zeer als je via andere kanalen, afwijkende informatie hebt ontvangen.
Antoine
Vodafone Web Relations
Het spijt ons zeer als je via andere kanalen, afwijkende informatie hebt ontvangen.
Antoine
Vodafone Web Relations
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2007 16:57 ]
In tegenstelling tot wat meerdere mensen aan jullie helpdesk mij vertelden......Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:21:
Vodafone levert op dit moment geen WM6 voor de HTC P4350. Als je een Vodafone branded P4350 wilt updaten met WM6, geeft Vodafone geen garantie op het goed functioneren van de diensten en van het toestel. Vodafone is afhankelijk van de toestelfabrikant over het wel of niet beschikbaar stellen van soft- en/of firmware-updates. Zodra die er zijn, stelt Vodafone deze direct beschikbaar op de website via http://www.vodafone.nl/ondernemers/mobiel_werken_met_pda/pda_push_email/support/
Ga maar naar citypoint!!! daar hebben ze je update. !!!!!!
Download maar een hack dan werkt het wel.!!!!!
Trek maar een pruillipje dan kom je misschien verder!!!!
bel maar naar HTC daar kun je een update halen!!!!
Je moet je registreren bij de HTC E-club!!!!
FreeReef.nl
Verwijderd
Even een vraagje aan BioHazard (of ieder ander die dit weet):
Voor 't installeren van de HTC Home plug wordt verwezen naar de gratis filebrowser van Total Commander. Kan iemand mij vertellen welke download dat is op die site?
N.B. Ik gebruik een HTC TyTN
Bedankt!
Voor 't installeren van de HTC Home plug wordt verwezen naar de gratis filebrowser van Total Commander. Kan iemand mij vertellen welke download dat is op die site?
N.B. Ik gebruik een HTC TyTN
Bedankt!
Verwijderd
Heb HTC Home inmiddels geïnstalleerd, maar ondanks de instructies (het veranderen van de 0409-combinatie in 0413 in de genoemde bestanden) blijft mijn HTC Home engelstalig, terwijl ik een Nederlandse WM6-versie heb geïnstalleerd. Hoe komt dit?
N.B. Ik ben dus zo eigenwijs geweest om NIET de filemanager van Total Commander te gebruiken. Zit 'm daar 't probleem???
Thnx!
N.B. Ik ben dus zo eigenwijs geweest om NIET de filemanager van Total Commander te gebruiken. Zit 'm daar 't probleem???
Thnx!
Is het niet zo dat je dan alleen het Nederlandse weer krijgt e.d. maar niet de Nederlandse taal?Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:50:
Alle goeie dingen in drieën: heb 't nu opnieuw geprobeerd mét Total Commander, maar helaas: het HTC Home-menu is nog steeds in het engels... (Favorite People, Weather, Launcher, etc.).
Iemand een oplossing???
Thnx again
Verwijderd
Ik kan inderdaad wel mijn eigen woonplaats (hier in Nederland selecteren), maar ik had verwacht dat ook het HTC Home-menu in 't Nederlands zou zijn...
Misschien staat je antwoord hier erbij, het topic is erg groot namelijk:Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:21:
Ik kan inderdaad wel mijn eigen woonplaats (hier in Nederland selecteren), maar ik had verwacht dat ook het HTC Home-menu in 't Nederlands zou zijn...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=319308
Verwijderd
Er wordt inderdaad iets vermeld over het wijzigen van de taal, maar dat geldt alleen voor de 'plugin' en niet voor de 'customizer'... wat wordt bedoeld met de plugin en wat met de customizer???
Wie heeft zijn HTC Herald al naar WM6 laten upgraden bij Vodafone?
Gaat een beetje lastig als die nog niet uit isDJVG schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 01:24:
Wie heeft zijn HTC Herald al naar WM6 laten upgraden bij Vodafone?
De ene zegt dat het wel kan de ander zegt dat het niet kan, wat is het nou?wout-hugo schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:31:
[...]
Gaat een beetje lastig als die nog niet uit isZie hierboven.
Verwijderd
Dag mensen,
ik kom pas in het wereldje van smart phones en pocket pc's kijken, maar ik heb dus de HTC P4350 gekocht bij Vodafone deze week, dus ik neem aan dat ie dan zogenaamd "branded" is. Ik heb er gewoon windows 5 op zitten en geen andere programma's en zo. Er zijn toch enkele dingen die ik me af vraag namelijk:
1. Hebben jullie ook problemen met de klok en de wekker? Op de een of andere manier verspringt de tijd van Amsterdam + 1 naar +8 pacific zonder enige reden. Ik heb het nu al een stuk of 4 keer moeten veranderen. Is dit een bekend probleem, het is namelijk wel irritant aangezien ik op de wekker van mijn telefoon vertrouw. Over de wekker gesproken, is het mogelijk een alarm in te stellen zonder dat ie een paar uur ofzo van tevoren opeens met herinneringen komt?
2. Welke software is essentieel of heel populair voor deze telefoon? Ik heb het gevoel dat er veel meer in deze telefoon zit en wil hem eigenlijk een beetje persoonlijk maken. Ik heb het hele topic gelezen en kwam vaak deze site tegen (http://www.spbsoftwarehouse.com), is het wel je geld waard?
3. Werkt tomtom probleemloos op deze pocket pc en zoja kopen jullie het allemaal of gebeurt dit via onofficiële kanalen....
4. Tot slot, als ik internet via GPRS en explorer en explorer dan sluit, dan blijft er een verbinding met de GRPS. Mijn vraag is kost dit ook geld zolang je verbonden blijft en is er een manier om dit automatisch te beëindigen als ik explorer sluit?
Alvast hartelijk bedankt voor jullie antwoorden, als jullie nog handige sites of links hebben, zie ik het graag.
ik kom pas in het wereldje van smart phones en pocket pc's kijken, maar ik heb dus de HTC P4350 gekocht bij Vodafone deze week, dus ik neem aan dat ie dan zogenaamd "branded" is. Ik heb er gewoon windows 5 op zitten en geen andere programma's en zo. Er zijn toch enkele dingen die ik me af vraag namelijk:
1. Hebben jullie ook problemen met de klok en de wekker? Op de een of andere manier verspringt de tijd van Amsterdam + 1 naar +8 pacific zonder enige reden. Ik heb het nu al een stuk of 4 keer moeten veranderen. Is dit een bekend probleem, het is namelijk wel irritant aangezien ik op de wekker van mijn telefoon vertrouw. Over de wekker gesproken, is het mogelijk een alarm in te stellen zonder dat ie een paar uur ofzo van tevoren opeens met herinneringen komt?
2. Welke software is essentieel of heel populair voor deze telefoon? Ik heb het gevoel dat er veel meer in deze telefoon zit en wil hem eigenlijk een beetje persoonlijk maken. Ik heb het hele topic gelezen en kwam vaak deze site tegen (http://www.spbsoftwarehouse.com), is het wel je geld waard?
3. Werkt tomtom probleemloos op deze pocket pc en zoja kopen jullie het allemaal of gebeurt dit via onofficiële kanalen....
4. Tot slot, als ik internet via GPRS en explorer en explorer dan sluit, dan blijft er een verbinding met de GRPS. Mijn vraag is kost dit ook geld zolang je verbonden blijft en is er een manier om dit automatisch te beëindigen als ik explorer sluit?
Alvast hartelijk bedankt voor jullie antwoorden, als jullie nog handige sites of links hebben, zie ik het graag.
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 19:47 ]
Verwijderd
Nou,,,das dus niet waar !!!Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:21:
Antoine
Vodafone Web Relations
Vodafone levert wel degenlijk een WM6 update,,,alleen nog niet in Nederland
Hij staat roch immers al op de Engelse en Duitse site !!!
Het wachten is (zoals gewoonlijk) weer eens op een Nederlandse update.
Ohhh,,,wel jammer dat niet iedereen bij Vodafone Nederland over de zelfde informatie beschikt,of zowiezo over de goede informatie beschikt.
Ik had toch echt iemand van de afdeling Data aan de telefoon,die mij zei dat men er mee bezig is.
Overgens waar dat WM6 niet zoveel verbetering brengt op de P4350,,,maar oke' mischien gaan we het meemaken.
Suc 6 CybercoVerwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 19:02:
Hier geen problemen
2. Welke software is essentieel of heel populair voor deze telefoon? Ik heb het gevoel dat er veel meer in deze telefoon zit en wil hem eigenlijk een beetje persoonlijk maken. Ik heb het hele topic gelezen en kwam vaak deze site tegen (http://www.spbsoftwarehouse.com), is het wel je geld
waard?
Ja ik heb er een paar spb-time, spb phone suite en er is nog veel meer
Tomtom via blauwe tand werkt perfect, ik heb hem wel overclockt zodra ik TT opstart maar gewoon loopt ie ook goed hoor.
zou je mij een linkje naar de engelse versie dan willen geven voor wm6 kan hem niet vinden op de site van de engelse vodafoneVerwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:01:
[...]
Nou,,,das dus niet waar !!!
Vodafone levert wel degenlijk een WM6 update,,,alleen nog niet in Nederland
Hij staat roch immers al op de Engelse en Duitse site !!!
Het wachten is (zoals gewoonlijk) weer eens op een Nederlandse update.
Ohhh,,,wel jammer dat niet iedereen bij Vodafone Nederland over de zelfde informatie beschikt,of zowiezo over de goede informatie beschikt.
Ik had toch echt iemand van de afdeling Data aan de telefoon,die mij zei dat men er mee bezig is.
Overgens waar dat WM6 niet zoveel verbetering brengt op de P4350,,,maar oke' mischien gaan we het meemaken.
mvg
Verwijderd
Hier even een reactie wat ik vond op een Engels forum:
official Vodafone statement!
--------------------------------------------------------------------------------
i spoke with Vodafone Business UK yesterday. they confirmed its a corrupted installer. they cannot remove it quickly (its a Big Company and it was friday....) so they told me to wait until tuesday...
Komt er op neer dat de installer niet goed werkt,en dat Vodafone er mee bezig is,,,
Las ook al dat dit ook geld voor de duitse versie.
Overgens kun je die niet instaleren op een Nederlandse P4350 vanwege de CID-lock !!!
Ik hoop dat Vodafone toch ook in Nederland de update snel uitbrengt,en dan iig ook het back-up tooltje er bij doet !!! en de GPRS-monitor.
official Vodafone statement!
--------------------------------------------------------------------------------
i spoke with Vodafone Business UK yesterday. they confirmed its a corrupted installer. they cannot remove it quickly (its a Big Company and it was friday....) so they told me to wait until tuesday...
Komt er op neer dat de installer niet goed werkt,en dat Vodafone er mee bezig is,,,
Las ook al dat dit ook geld voor de duitse versie.
Overgens kun je die niet instaleren op een Nederlandse P4350 vanwege de CID-lock !!!
Ik hoop dat Vodafone toch ook in Nederland de update snel uitbrengt,en dan iig ook het back-up tooltje er bij doet !!! en de GPRS-monitor.
Verwijderd
Bedankt voor je antwoorden! Ik heb inmiddels tomtom geinstalleerd. Echter er is geen gps verbinding.. Dus nu is mijn vraag, waar kan ik een gps ontvanger kopen, en moet dit dan de officiele van tomtom zijn of een andere? Welke gebruik jij? Bij voorbaat dank. Trouwens gps is gratis toch, het kost geen geld om tomtom te gebruiken?
Ik krijg mn gprs/mms niet aan de praat. Volgens het selfservice menu via 1200 staat mijn gprs/mms aan. Vervolgens alle instellingen gedaan zoals beschreven op bel.nl voor Hi met een p4350. Ik heb ook de KPN instellingen geprobeerd maar met beide krijg ik het niet voor elkaar. Misschien heeft dit ook wel te maken met het feit dat ik op mijn huidige simkaart, eerst twee jaar met een KPN abo heb gebeld. Iemand enig idee wat het kan zijn? De instellingen voor gprs heb ik als onderstaand (van bel.nl) ingevuld.
Selecteer Instellingen vanuit het Start-menu
Ga naar het tabblad Verbindingen en selecteer Verbindingen
Selecteer Een nieuwe modemverbinding toevoegen onder Mijn ISP
Geef Hi internet als naam voor de verbinding en selecteer Mobiele verbinding (GPRS, 3G) als modemtype. Druk op Volgende
Vul internet in bij Naam toegangspunt: en druk op Volgende
Druk op Voltooien
Druk op Ok rechtboven en dan het kruisje om terug te keren naar het hoofdscherm
Start Internet Explorer vanuit het Start-menu
Maak vervolgens een testverbinding naar http://mmm.bel.nl
Als de pagina geladen is, druk dan op Menu - Extra - Opties en daarna op Huidige gebr.
Druk op ok om het instellingen menu te verlaten
Geef Hi internet als naam voor de verbinding en selecteer Mobiele verbinding (GPRS, 3G) als modemtype. Druk op Volgende
Druk op Voltooien
Als de pagina geladen is, druk dan op Menu - Extra - Opties en daarna op Huidige gebr.
Ik heb de originele tomtom gekocht, maar volgens mij doen andere gps-muizen het ook goed hoor.
Cyberco
Zoek bij voorkeur naar een GPS muis met een Sirfstar III chipset, deze zijn erg goed en precies.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:38:
[...]
Bedankt voor je antwoorden! Ik heb inmiddels tomtom geinstalleerd. Echter er is geen gps verbinding.. Dus nu is mijn vraag, waar kan ik een gps ontvanger kopen, en moet dit dan de officiele van tomtom zijn of een andere? Welke gebruik jij? Bij voorbaat dank. Trouwens gps is gratis toch, het kost geen geld om tomtom te gebruiken?
En GPS is gratis ja
No Shame, only Fame!
De MTK chipset is ook erg goed (volgens veel sites beter dan SirfstarIII). zoek bijvoorbeeld naar de Qstarz Q818 double32.
Je kan dus elke GPS ontvanger gebruiken met tomtom.
ik luister vaak naar muziek op mn telefoon in de auto, maar na 5 minuten wordt mn telefoon gelocked (heel netjes zoals ik het heb ingesteld). alleen ik niet dat dit gebeurt als ik de media player open heb staan. weet iemand hoe ik dit kan instellen. in de opties van wmp en in de opties van vergrendeling staat niks.
ik luister vaak naar muziek op mn telefoon in de auto, maar na 5 minuten wordt mn telefoon gelocked (heel netjes zoals ik het heb ingesteld). alleen ik niet dat dit gebeurt als ik de media player open heb staan. weet iemand hoe ik dit kan instellen. in de opties van wmp en in de opties van vergrendeling staat niks.
Ja daar heb ik dus ook last van, je kan het scherm wel uitzeten, maar na x aantal minuten laat hij gewoon het gelocked schermpje zien, heb je dus ook niet veel aan.Mad_Cow schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:43:
De MTK chipset is ook erg goed (volgens veel sites beter dan SirfstarIII). zoek bijvoorbeeld naar de Qstarz Q818 double32.
volgens mij was dat niet zo in wm5. stom dat ze het veranderd hebben (of je niet eens de keuze laten)DJVG schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:09:
[...]
Ja daar heb ik dus ook last van, je kan het scherm wel uitzeten, maar na x aantal minuten laat hij gewoon het gelocked schermpje zien, heb je dus ook niet veel aan.
is ook WM5, weet jij dan toevallig hoe je het scherm uit laat?
mmm ik dacht dat het niet zo was in wm5. misschien hheb ik het verkeerd hoor
Ik heb het middelste knopje ingesteld zodat hij het scherm uit doet, maar na 3 minuten, dat heb ik zo ingesteld voor het locken van het toetsel, gaat het scherm weer gewoon aan en zie je de 10 cijfers om je code in te voeren.
Mijn broer heeft sinds gisteren voor z'n werk ook een HTC P4350. Nu vroeg ik me af welke versie van TomTom hierop werkt? Is er een speciale PDA of smartphone versie? Welke versies werken, V5 en/of V6? Hoe groot is de desbetreffende TomTom?
Alvast bedankt voor een reactie!
Lees het topic eens door.lochtejans schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:00:
Mijn broer heeft sinds gisteren voor z'n werk ook een HTC P4350. Nu vroeg ik me af welke versie van TomTom hierop werkt? Is er een speciale PDA of smartphone versie? Welke versies werken, V5 en/of V6? Hoe groot is de desbetreffende TomTom?
Het is ergens in het begin van het topic al gevraagd, maar ben nog geen antwoord tegengekomen..
Als je een smsje ontvangt, en je hebt een heel concert als ringtone.. dan blijft ie de hele tijd achter elkaar trillen. Is er niet ergens een optie zodat ie bijvoorbeeld 3x kort trilt ofzo?
Trouwens, unbranded, zonder problemen binnen 10 minuten geflasht naar WM6
Als je een smsje ontvangt, en je hebt een heel concert als ringtone.. dan blijft ie de hele tijd achter elkaar trillen. Is er niet ergens een optie zodat ie bijvoorbeeld 3x kort trilt ofzo?
Hier ben ik ook nog steeds mee aan het kloten.. Heb hetzelfde probleem. Internet heb ik wel voor elkaar gekregen met de instellingen.. Maar MMS ontvangen lukt nog steeds niet..GodDamage schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:49:
Ik krijg mn gprs/mms niet aan de praat. Volgens het selfservice menu via 1200 staat mijn gprs/mms aan. Vervolgens alle instellingen gedaan zoals beschreven op bel.nl voor Hi met een p4350. Ik heb ook de KPN instellingen geprobeerd maar met beide krijg ik het niet voor elkaar. Misschien heeft dit ook wel te maken met het feit dat ik op mijn huidige simkaart, eerst twee jaar met een KPN abo heb gebeld. Iemand enig idee wat het kan zijn? De instellingen voor gprs heb ik als onderstaand (van bel.nl) ingevuld.
Druk op Voltooien
Ook Hi Abo
Update:
Het leeft! Wat heb ik gedaan:
Gewoon de instellingen van bel.nl overnemen, met 1 klein (vreemd?) verschil
Maak van de gateway 10.10.100.20 (gewoon de 0 weglaten dus).. En bij mij werkte het daar ineens.# Selecteer Berichten vanuit het Start-menu
# Druk vervolgens op Menu - Extra - Opties
# Kies MMS
# Ga naar het tabblad Servers en selecteer Nieuw
# Selecteer onderaan eerst bij WAP-versie: WAP 2.0
# Vul nu de volgende gegevens in:
* Servernaam: Hi MMS
* Gateway: 010.010.100.020
* Poortnummer: 5080
* Serveradres: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
* Verbinden via: Mijn Werk-netwerk
* Maximale verzendgrootte: 100K
# Druk op Ok
Dat "mijn Werk-netwerk" heb ik trouwens vervangen door de verbinding "Hi MMS"
[ Voor 21% gewijzigd door Kaz88 op 25-09-2007 08:56 ]
ik gebruik phonealarm pro. daar kun je en klein beetje dat soor tdingen instellen. Laatst kwam ik wel een tweak tegen waarmee je je ringtone/vibrate helemaal kunt aanpassen. het is iets in t register, maar ik weet niet meer waar ik het had gezien. (ik was op zoek naar een tweak voor mijn wmp-keylock probleem). dus het is er wel, ff goeg googlen.Kaz88 schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:13:
Het is ergens in het begin van het topic al gevraagd, maar ben nog geen antwoord tegengekomen..
edit: Gevonden: klik
tomtom op de p4350: ik heb v6 werkend. tomtom work geinstalleerd op je devic (zo'n 6 mb) en de kaarten moet je op je sd kaart installeren
[ Voor 7% gewijzigd door Mad_Cow op 25-09-2007 14:46 ]
Bedankt voor de tip
Ben in ieder geval al ergens..
Maar ik heb nog geen oplossing voor het SMS-"probleem"..
Het lijpe is, als de telefoon op stil staat.. dan krijg ik keurig 3 korte tril-dinges.. maar als het geluid aanstaat.. dan trilt ie zolang als het SMS-toontje gaat...
Zo kan je dus niet het verschil "voelen" als het geluid aanstaat tussen een sms en gebeld worden.. Terwijl als het geluid uit staat kan dat wel.. Beetje frustrerend. Heb me al suf gezocht.. maar misschien dat er nog een andere oplossing is?
Maar ik heb nog geen oplossing voor het SMS-"probleem"..
Het lijpe is, als de telefoon op stil staat.. dan krijg ik keurig 3 korte tril-dinges.. maar als het geluid aanstaat.. dan trilt ie zolang als het SMS-toontje gaat...
Zo kan je dus niet het verschil "voelen" als het geluid aanstaat tussen een sms en gebeld worden.. Terwijl als het geluid uit staat kan dat wel.. Beetje frustrerend. Heb me al suf gezocht.. maar misschien dat er nog een andere oplossing is?
Iemand ook al het probleem gehad dat hij ineens geen gprs verbinding op kan zetten als je daarvoor verbinding met active sync heb gehad?
Ik heb hem nou een maand, maar pas 2 dagen ingebruik met simkaart. Daarvoor was het een super ding (geen 1 probleempje), maar sinds mn sim actief is heb ik alleen maar ellende met dat ding. (smsjes pas ontvangen na een soft reset enz)
Ik heb hem nou een maand, maar pas 2 dagen ingebruik met simkaart. Daarvoor was het een super ding (geen 1 probleempje), maar sinds mn sim actief is heb ik alleen maar ellende met dat ding. (smsjes pas ontvangen na een soft reset enz)
Niemand??
Ik heb eigenlijk nog een vraag
Weet iemand hoe je in 1 keer al je contactpersonen kan versturen? Ik wil mn telefoonboek versturen naar mn bluetooth autoradio, maar dit moet nu 1 voor 1
Ik heb eigenlijk nog een vraag
Weet iemand hoe je in 1 keer al je contactpersonen kan versturen? Ik wil mn telefoonboek versturen naar mn bluetooth autoradio, maar dit moet nu 1 voor 1
Nice! Dit werkt inderdaad voor de MMS. Nou ben ik wel benieuwd naar jouw instellingen voor internet/gprs. Ik heb de instellingen zo staan als in mijn vorige post maar het "aanmelden bij server" schermpje komt ervoor. Hier moet je je gebruikersnaam, wachtwoord en domein invullen. In de instellingen voor gprs voor kpn/hi staat duidelijk dat je deze velden leeg moet laten. Zou de fout dan aan mijn 06-nummer liggen? Dat er iets niet goed staat bij KPN?Kaz88 schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:06:
[...]
Maak van de gateway 10.10.100.20 (gewoon de 0 weglaten dus).. En bij mij werkte het daar ineens.
Ik hoor wel als het bij anderen ook opgelost is zo.
Dat "mijn Werk-netwerk" heb ik trouwens vervangen door de verbinding "Hi MMS"
Bij mijn JVC gaat automatisch na het pairen het hele telefoonboek over dus het is radio-gebonden lijkt me. (ik heb dit nog niet uitgeprobeerd met mijn HTC maar met mijn IPAQ en die draait onder hetzelfde OS)stickyb schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:40:
Niemand??
Ik heb eigenlijk nog een vraag![]()
kun je niet alle contacten selecteren en kiezen voor uitstralen / beam ?
(ik gebruik pocketinformant en daar lijkt het wel te kunnen)
Hele nieuwe verbinding.. (een nieuwe ISP eigenlijk volgens WM)GodDamage schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:14:
[...]
Nice! Dit werkt inderdaad voor de MMS. Nou ben ik wel benieuwd naar jouw instellingen voor internet/gprs. Ik heb de instellingen zo staan als in mijn vorige post maar het "aanmelden bij server" schermpje komt ervoor. Hier moet je je gebruikersnaam, wachtwoord en domein invullen. In de instellingen voor gprs voor kpn/hi staat duidelijk dat je deze velden leeg moet laten. Zou de fout dan aan mijn 06-nummer liggen? Dat er iets niet goed staat bij KPN?
Naam toegangspunt: internet
Voor de rest alleen maar volgende, alleen bij tabje proxyinstellingen "Dit netwerk heeft verbinding met het internet".
Volgens mij moet het dan gewoon werken. Zo niet, geef ff een gil.
Edit: Bij Start > instellingen > Verbindingen.. Staat een dingetje met GPRS-Instelling.. Mijne staat daar op PAP-authenticatie..
[ Voor 7% gewijzigd door Kaz88 op 29-09-2007 22:14 ]
Aan zoiets zat ik ook al te denken, maar die functie zit gewoon niet in wm5. Zit die wel in 6? Wat is pocketinformant precies?Mad_Cow schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:54:
kun je niet alle contacten selecteren en kiezen voor uitstralen / beam ?
Word trouwens tijd dat vodafone met de update gaat komen, want word echt strontziek van al die vastlopers....
Dan ben je wel de enige want ik heb echt geen vast lopers hoor.Word trouwens tijd dat vodafone met de update gaat komen, want word echt strontziek van al die vastlopers....
Cyberco
Ja ik overdreef weer is een beetjeCyberco schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:23:
[...]
Dan ben je wel de enige want ik heb echt geen vast lopers hoor.
Cyberco
Heb alleen vaak dat hij niet in standby wil als bluetooth en wifi aan staan. En dat hij vaak niet uit standby kan komen. Dan moet ik weer ff de accu dr uit halen, wil hij weer opstarten. Maar jij heb hem ook van vodafone dan?
Ja anders zou ik niet hier op reageren.Maar jij heb hem ook van vodafone dan?
Wat bedoel je met standby trouwens? Ik laat mijn foon auto uitschakelen na 1 minuut ofzo, je moet dan alleen de aan/uit knop indrukken om je toestel tot leven te wekken.
Wifi staat uit bij mij.
Cyberco
Hoi,
ik blijf het volgende probleem houden:
ELKE KEER ALS IK MIJN PDA OPSTART, START TT6 MEE OP.
HOE LOS IK DIT PROBLEEM OP?
Als ik in de windows map ga kijken dan dan vind ik het mapje 'opstarten'. Hier staat alleen geen TT6 in.
Hoe kan ik dit probleem oplossen??
Bvd
Bob
Als ik in de windows map ga kijken dan dan vind ik het mapje 'opstarten'. Hier staat alleen geen TT6 in.
Bvd
Bob
Idd, dat probleem had ik ook. Op het SD kaartje waar je TT op hebt geinstalleerd moet je het autorun.inf bestand verwijderen. Dan is het probleem opgelostDemazelen schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:05:
Hoi,
Bvd
Bob
Mischien staat op de flash geheugen van je apparaat zelf ook nog een autorun.inf.
Hoi,
is dit de autorun in het 2577 mapje op mijn sd kaart?
Er staan hier nl 2 autorun files in:
autorun.exe
autorun.exe.run
welke verwijder ik??
Heb ik die autorun ergens speciaal voor nodig?
gr
is dit de autorun in het 2577 mapje op mijn sd kaart?
Er staan hier nl 2 autorun files in:
autorun.exe
autorun.exe.run
welke verwijder ik??
Heb ik die autorun ergens speciaal voor nodig?
gr
ZpAz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:22:
[...]
Idd, dat probleem had ik ook. Op het SD kaartje waar je TT op hebt geinstalleerd moet je het autorun.inf bestand verwijderen. Dan is het probleem opgelost
Mischien staat op de flash geheugen van je apparaat zelf ook nog een autorun.inf.
misschien is het een verborgen bestand. maar je zoals gezegd zoeken naar autorun.inf dat bestand staat in de root van je opslagkaart. die moet je weghalen
en autorun.inf specificeerd welk bestand/programma gedraaid moet wroden zodra je de opslagkaart erin stopt.
ik vermoed dat de autorun.exe het tomtom programmatje is wat ervoorzorgt dat tomtom wordt opgestart
en autorun.inf specificeerd welk bestand/programma gedraaid moet wroden zodra je de opslagkaart erin stopt.
ik vermoed dat de autorun.exe het tomtom programmatje is wat ervoorzorgt dat tomtom wordt opgestart
[ Voor 40% gewijzigd door Mad_Cow op 02-10-2007 16:35 ]
Is het ook mogelijk alleen de contacten te laten zien in de contact list? (dus niet die wie op de sim staan.) Nu heb ik namelijk alles dubbel
Verwijderd
Hey boyz,
2 kleine vraagjes.Ten eerste mijn telefoon maakt constant verbinding met gprs (waarschijnlijk voor het updaten van het weer) en blijft verbonden, ook als ik stop met bijvoorbeeld internetten. Nu is mijn vraag, betaal je als je verbonden bent, dus als je een grote G en een kleine g ziet ook al internet je niet? Ik klik om de zoveel uur maar op verbinding verbreken omdat ik niet een al te hoge rekening wil hebben voor het geval dat..
Ten tweede, hoe kan je een eigen sms toon instellen? Voor je ringtones moet je het in je map met rings doen, maar hetzelfde geldt niet voor smsjes. Is dit uberhaupt wel mogelijk met deze telefoon?
Tot slot had ik al eerder opgemerkt dat mijn tijd regelmatig zomaar van amsterdam+1 naar +8 pacific gaat, niemand die hier last van heeft? Zo nee, moet ik het dan maar terug brengen?
2 kleine vraagjes.Ten eerste mijn telefoon maakt constant verbinding met gprs (waarschijnlijk voor het updaten van het weer) en blijft verbonden, ook als ik stop met bijvoorbeeld internetten. Nu is mijn vraag, betaal je als je verbonden bent, dus als je een grote G en een kleine g ziet ook al internet je niet? Ik klik om de zoveel uur maar op verbinding verbreken omdat ik niet een al te hoge rekening wil hebben voor het geval dat..
Ten tweede, hoe kan je een eigen sms toon instellen? Voor je ringtones moet je het in je map met rings doen, maar hetzelfde geldt niet voor smsjes. Is dit uberhaupt wel mogelijk met deze telefoon?
Tot slot had ik al eerder opgemerkt dat mijn tijd regelmatig zomaar van amsterdam+1 naar +8 pacific gaat, niemand die hier last van heeft? Zo nee, moet ik het dan maar terug brengen?
Je kan met een register-editor het register even aanpassen..eppie schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:39:
Is het ook mogelijk alleen de contacten te laten zien in de contact list? (dus niet die wie op de sim staan.) Nu heb ik namelijk alles dubbel
HKCU/Control Panel/Phone
en dan showSim = 0
Bij GPRS betaal je voor wat je verbruikt in kb, dus alleen verbonden zijn is niet zo erg.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:40:
Hey boyz,
Voor t instellen van tonen voor sms moeten de ringtones in /Windows/ staan geloof ik.. het kan in ieder geval wel..
Van die tijd heb ik nog niet meegemaakt.. 't schijnt wel voor te komen heb ik ergens gelezen (weet helaas niet meer waar... google is your friend)
[ Voor 63% gewijzigd door Kaz88 op 02-10-2007 18:47 ]
Verwijderd
komt dat van die tijd niet voor zodra je je alarm zet, of heb je je instellingen op de pc mischien verkeerdstaan en dat hij het met syncen veranderd
start--instellingen--geluiden en meldingen--tabblad meldingen--gebeurtenis:nieuw tekstberichtTen tweede, hoe kan je een eigen sms toon instellen? Voor je ringtones moet je het in je map met rings doen, maar hetzelfde geldt niet voor smsjes. Is dit uberhaupt wel mogelijk met deze telefoon?
Je kunt dan wav-files uit je windows directorie selecteren. Je hebt ook software-programma's waarmee je mp3 kunt selecteren.
Maar ik zet mijn mp3's effe over naar wav met nero, dit werkt goed hoor.
Cyberco
Ik heb sinds wm6 het probleem dat ik tijdens het bellen het volume niet meer kan regelen.
Ik kan wel het bel/pda signaal wijzigen middels de schuifknop aan de linker kant, maar als ik dat tijdens het telefoon gesprek doe dan werkt het niet. En in WM5 ging dat wel. Heb ik ergens een setting over het hoofd ggezien of.....
Ik kan wel het bel/pda signaal wijzigen middels de schuifknop aan de linker kant, maar als ik dat tijdens het telefoon gesprek doe dan werkt het niet. En in WM5 ging dat wel. Heb ik ergens een setting over het hoofd ggezien of.....
Try to hack me, my IP = 127.0.0.1
ik kan tijdens een gesprek gewoon t volume veranderen maar dan alleen het gespreksvolume. (niet het alarm volume of het ringtone volume (maar die heb je dan toch ook niet nodig)
Ik ben opzoek naar een programmatje, om via wireless windows media player te kunnen bedienen, ken er iemand zoiets?
Geen home control want die werkt niet goed.
Voor een paar jaar geleden had ik op mijn Symbian telefoon het programma Bemused. Zoek maar eens of dit nu ook de ondersteuning heeft voor WM5/6.DJVG schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:53:
Ik ben opzoek naar een programmatje, om via wireless windows media player te kunnen bedienen, ken er iemand zoiets?
Ok ik heb sinds kort een zeer irritant probleem.
Als ik ga fietsen, en mijn 4350 gebruik als MP3 speler heb ik nu sinds kort het probleem dat het stomme ding elke keer mensen probeert te bellen. Dus ik op de fiets, hoor ik opeens dat hij gaat bellen en moet ik stoppen voordat ik verbinding krijg, of een heel raar "fucking broektelefoon" gesprek hebben.
Hij belt de laatst gebelde volgens mij, en ik heb eindelijk weten reproduceren waar het door komt. Waarschijnlijk door het opneem knopje op de headset, als je dat 2 keer indrukt belt hij de laatst gebelde, maar ik drukte dat helemaal niet in, mischien dat mijn rits er tegen aan zat, maar ik heb het ook met het ding los geprobeerd en had het nog steeds. Volgens mij is het knopje brak
.
Is er mischien een manier om het zo in te stellen dat het knopje op de headset niks doet als je het 2 keer indrukt?
Als ik ga fietsen, en mijn 4350 gebruik als MP3 speler heb ik nu sinds kort het probleem dat het stomme ding elke keer mensen probeert te bellen. Dus ik op de fiets, hoor ik opeens dat hij gaat bellen en moet ik stoppen voordat ik verbinding krijg, of een heel raar "fucking broektelefoon" gesprek hebben.
Hij belt de laatst gebelde volgens mij, en ik heb eindelijk weten reproduceren waar het door komt. Waarschijnlijk door het opneem knopje op de headset, als je dat 2 keer indrukt belt hij de laatst gebelde, maar ik drukte dat helemaal niet in, mischien dat mijn rits er tegen aan zat, maar ik heb het ook met het ding los geprobeerd en had het nog steeds. Volgens mij is het knopje brak

Is er mischien een manier om het zo in te stellen dat het knopje op de headset niks doet als je het 2 keer indrukt?
een enkele keer wil mij telefoon door middel van het touch screen ook wel eens uit de "lock" springen..... Ik heb al geprobeerd het contact persoon knopjes van mijn todayscreen af te halen maar is nog niet echt gelukt. Bij druk ik daar namelijk per ongelijk op en dan gaat hij iemand bellen.
FreeReef.nl
Heeft iemand nog iets gehoord over de vodafone upgrade naar WM6? (of de upgrade al kunnen doen met een andere rom ofzo?)
Zit er eigenlijk toch stiekem nog wel op te wachten. Op www.xda-developers.com staat wel ergens een topic om te zorgen dat een branded device ook kan worden geflashed met een andere rom, maar dat vertrouw ik nog niet helemaal.
Zit er eigenlijk toch stiekem nog wel op te wachten. Op www.xda-developers.com staat wel ergens een topic om te zorgen dat een branded device ook kan worden geflashed met een andere rom, maar dat vertrouw ik nog niet helemaal.
Verwijderd
inmiddels behoor ik ook tot een van de gelukkigen die zo'n p4350 heeft.
geweldig apparaat wm5 vond ik erg vervelend dus direct wm6 erop gezet. meeste dingen gaan me wel aardig af.
maar nu is er 1 ding wat me niet lukt, via wifi met internet explorer een share te benaderen. (heeft wel 1 maar) ik heb thuis een domain controllertje staan......... en de telefoon vraagt netjes naar username en password + domain. maar als ik dit correct (heel cker) intyp is het helaas, werkt niet.
iemand nog ideen?
_______ edit
lijkt erop dat windows mobile niet overweg kan met de encryptie die gebruikt wordt door win2k3. met xp is het totaal geen probleem, die doet z'n username en passworden in clear text.
geweldig apparaat wm5 vond ik erg vervelend dus direct wm6 erop gezet. meeste dingen gaan me wel aardig af.
maar nu is er 1 ding wat me niet lukt, via wifi met internet explorer een share te benaderen. (heeft wel 1 maar) ik heb thuis een domain controllertje staan......... en de telefoon vraagt netjes naar username en password + domain. maar als ik dit correct (heel cker) intyp is het helaas, werkt niet.
iemand nog ideen?
_______ edit
lijkt erop dat windows mobile niet overweg kan met de encryptie die gebruikt wordt door win2k3. met xp is het totaal geen probleem, die doet z'n username en passworden in clear text.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 10:54 ]
Verwijderd
Bedankt voor je reactie! Ik heb het tijd probleem opgelost door inderdaad te googlen. Ik kwam erachter dat je de tijd voor thuis en op bezoek gelijk moet zettten! Nu is dat in ieder geval opgelost, waarschijnlijk een software fout ofzo. Ringtone is ook gelukt, thanks guys.Kaz88 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:44:
[...]
Bij GPRS betaal je voor wat je verbruikt in kb, dus alleen verbonden zijn is niet zo erg.
Voor t instellen van tonen voor sms moeten de ringtones in /Windows/ staan geloof ik.. het kan in ieder geval wel..
Van die tijd heb ik nog niet meegemaakt.. 't schijnt wel voor te komen heb ik ergens gelezen (weet helaas niet meer waar... google is your friend)
Verwijderd
Ik heb deze htc ook in bezit alleen krijg ik (met update naar wm6) de bluetooth pan verbinding niet werkend. In de htc staat alles goed, alleen kan mijn pc deze pan bluetooth verbinding niet vinden. Wel kan ik de htc zelf vinden in de bluetooth-apparaten.
welke bluetooth-stack gebruik je in windows? Ik had hetzelfde probleem met de software van windows, Bluesoleil werkt echter prima!Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:20:
Ik heb deze htc ook in bezit alleen krijg ik (met update naar wm6) de bluetooth pan verbinding niet werkend. In de htc staat alles goed, alleen kan mijn pc deze pan bluetooth verbinding niet vinden. Wel kan ik de htc zelf vinden in de bluetooth-apparaten.
GRATIS CID UNLOCK VOOR P4350
http://forum.xda-develope...mentid=52181&d=1190842306
En als je hem gebruikt hou dan in gedachten dat je het gratis krijgt. Dus een Donatie is op zijn plaats. Aangezien je bij i-mei check 30 euro betaald. !!
Ik ben NIET <--- verantwoordelijk voor welke error of brick dan ook.!!!!!!!!!!!!
En als je hem gebruikt hou dan in gedachten dat je het gratis krijgt. Dus een Donatie is op zijn plaats. Aangezien je bij i-mei check 30 euro betaald. !!
Ik ben NIET <--- verantwoordelijk voor welke error of brick dan ook.!!!!!!!!!!!!
[ Voor 17% gewijzigd door Ginz op 17-10-2007 11:07 ]
FreeReef.nl
Iemand ervaring hiermee?Decon Frost schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:09:
dit zou namelijk betekenen dat je elke rom kan flashen
@hieronder: Hoop dat iemand kan bevestigen dat het ook daadwerkelijk werkt, zou leuk zijn. (of vodafone die eindelijk die update eens uitbrengt...)
[ Voor 18% gewijzigd door Ginz op 17-10-2007 11:08 ]
Nee NOG nietHoogie2004 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:28:
[...]
Iemand ervaring hiermee?
dit zou namelijk betekenen dat je elke rom kan flashen
Idd elke ROM die je wilt.
Let wel op het is geen SIM unlock---> Alleen een CID unlock
FreeReef.nl
Verwijderd
ik heb ervaring me telefoon is gebrikt hij sprong op wit toen zwart en nu wil die niet meer aan
iemand tips om hem weer tot leven te wekken?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 11:21 ]
Probeer de originele firmware eens, die is te downloaden via HTC volgens mijVerwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:49:
ik heb ervaring me telefoon is gebrikt hij sprong op wit toen zwart en nu wil die niet meer aan
als je vodafoon hebt dan nietVerwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:49:
Als je geen vodafoon hebt dan kun je de officiele ROM weer terug zetten. Check even op www.xda-developers.com daar staat wat meer uitgelegd.
(heb je gehele topic GOED doorgelezen.... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=332413 )
FreeReef.nl
Aangezien iemand (ginz) mijn post heeft ge edit, kan ik dat niet meer doen, dus een dubbel post...
CHECK EERST http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=332413
http://forum.xda-develope...id=52181&d=1190842306
CHECK EERST http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=332413
http://forum.xda-develope...id=52181&d=1190842306
FreeReef.nl
Verwijderd
ik krijg hem niet eens aanBig Daddy schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:04:
[...]
Probeer de originele firmware eens, die is te downloaden via HTC volgens mij
Wederom herhaal ik dan dat JE ALLES MOET LEZEN ook het text documentje (alle regels) wat bij de Crack zit.... hier staat namelijk de oplossing voor veel problemen...... RAPI.exe
Dit is geen speelgoed jongens.... lees eerst even alles. Dan voorkom je een hoop problemen.
[ Voor 12% gewijzigd door World Citizen op 18-10-2007 10:05 ]
FreeReef.nl