Zjemm schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:13:
kijk das heldere taal. ik zal dit eens in mijn ontwerp meenemen.
wat zijn jou temps als je hem passsief laat draaien? kun je er dan mee gaan gamen/zwaar belasten? dan zou een 240 rad dus al voldoende zijn tov een 360 rad
Ik heb er idd wel mee gegamed ja

Toen werd het allemaal rond de 55 graden (duurde wel lang).
Toen heb ik op een gegeven moment 1 fan op 5 volt gezet en toen zakte het weer...
Ik kan het binnenkort wel even voor je testen hoor, hoelang het goed gaat, maar dat word dan wel vanaf 8 januari... ben nu namelijk niet in de buurt van mn wc-bak

(idle is passief sowieso geen probleem hoor)
Ow btw:
Mijn rad werkt atm niet optimaal.
In de stacker zit standaard een gat in de bodem, nu dacht ik dat mn rad daar mooi op zou passen (doet ie ook) maar ik was te lui om te zagen, dus heb ik mn rad er gewoon opgelegd...
Stom want nu worden de belangrijkste delen van mn rad, de zijkanten, afgeschermt waardoor er VEEL minder lucht langs kan!!!
Waarom zijn de zijkanten belangijk: daar is de fan-airflow het hoogst, in het midden zit nm die dode plek.
Ik ga dit natuurlijk nog aanpassen, maar des ondanks deze stomme fout haal ik zeer nette temp.
Op 5volt 30/31idle 35/36stressed.
Als je goed op mn foto kijkt kan je wel zien waar het allemaal fout zit.
Als dit mn rad is:
|-----------------------------|
|.............................|
|.............................|
|-----------------------------|
Alle kanten die blauw zijn worden geblokkeerd.
Dit merk ik goed als ik mn fans open zet, er komt dan veel lucht terug en weinig aan de onderkant er uit.
Dus ik ga zagen als ik tijd heb (word weer in een vakantie, hoogstwaarschijnlijk pas de zomervakantie
Ben benieuwd wat voor een temps ik dan wel niet haal