Het Grote World of Warcraft topic - Deel 93 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.633 views sinds 30-01-2008

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-04 10:13
Dat jij het (blijkbaar) niet nuttig/interessant vindt, zegt nog niet dat andere mensen er ook zo over denken. Ik persoonlijk vind het goed om over dit soort dingen ook te discussiëren.

Ik denk overigens simpel over goldbuyers; 'als je geld koopt ben je een cheater, omdat je op een oneerlijke manier (die niets met het spel kennen/kunnen) te maken heeft een oneerlijk voordeel op andere spelers verkrijgt'. Alle goldbuyers zijn cheaters en alle cheaters zijn slecht (heerlijk woord :P) en zouden daarom verbannen van het spel moeten worden.

Alhoewel het in essentie natuurlijk om iets anders gaat... mensen moeten gewoon niet cheaten.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:31
Een topicje of 4 geleden heb ik een probleem aangekaart dat ik al sinds mijn nieuwe pc heb in WoW. Namelijk random crashes en critical errors die met mijn geheugen te maken zouden hebben. Een guildie had soortgelijke problemen. Hij heeft ongeveer alles aan dit probleem geprobeerd te doen:
Windows opnieuw installen (x 10), Wow opnieuw installen (x 10), met addons, zonder addons, nieuw geheugen gekocht, nieuw moederbord, uiteindelijk ook een nieuwe netwerkkaart. Nu bleek dat de netwerkkaart het probleem gaf. Op de fora wordt dit als zeer onwaarschijnlijk geacht, maar gister heb ik de gok (a 6 euro) gewaagd, met succes!

Een lousy 6 euro zorgde ervoor dat mijn WoW niet meer crashed in IF voor de bank, bij baas 1 in BWL en andere random gelegenheden. Een tip voor mensen met dit probleem: check je netwerkkaart!

Het random raids inplannen om mensen tegen te gaan die geen zin hebben in whipen vind ik zeker een goed plan. Gister stond aq40 op de agenda, maar er waren niet genoeg (skilled) mensen online, dit terwijl we normaal op woensdag bomvol zitten (voetbal?). We hebben toen in overleg besloten eerst ony even te pakken, daarna zijn we tot Garr MC in gegaan, en daarna hebben we nog even 2 baasjes in BWL gepakt, helaas was er net te weinig tijd voor de suppression room.
Uiteindelijk een erg leuke run gehad met wat onnodige whipes, het was voor mij ook de eerste keer dat ik op mijn rogueje MC in ging. Ik moet zeggen dat Razor en Vael toch wel erg grappig zijn om te doen als DPSer. Vooral Vael is gewoon keihard button bashen. Als daggerrogue stond ik gewoon 2de in de damagelijst (een paar main rogues gingen eerder dood, maar toch!).

Even over die paladin die alleen mee gaat voor de loot, meteen kicken! Dat soort mensen heb je niks aan. Ik kreeg gister te horen van een priest uit een ander guild dat 1 van onze priests die net 60 is daar een application had ingevuld. Ze zijn iets verder en al hun priests zitten full tier 2. Hij wilde hun joinen omdat hij bij ons niet snel genoeg in de epix zou geraken. Die is dus per direct verwijderd met een vriendelijke mail erachteraan: veel plezier bij je nieuwe, en geniet van je epix! En dan te bedenken dat we hem op level 58 hebben gesummoned voor zn eye of divinity...

Anoniem: 188327

Resistance_NL schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:50:
[...]

Dat jij het (blijkbaar) niet nuttig/interessant vindt, zegt nog niet dat andere mensen er ook zo over denken. Ik persoonlijk vind het goed om over dit soort dingen ook te discussiëren.

Ik denk overigens simpel over goldbuyers; 'als je geld koopt ben je een cheater, omdat je op een oneerlijke manier (die niets met het spel kennen/kunnen) te maken heeft een oneerlijk voordeel op andere spelers verkrijgt'. Alle goldbuyers zijn cheaters en alle cheaters zijn slecht (heerlijk woord :P) en zouden daarom verbannen van het spel moeten worden.

Alhoewel het in essentie natuurlijk om iets anders gaat... mensen moeten gewoon niet cheaten.
jij hebt ook wel gelijk, maar ik vind het topic al zo moeilijk bij te houden met die 100 posts per dag ofzo hier :P
dus ik dacht zal het eens proberen te stoppen zodat ik(en wss meer mensen) het topic bij konden houden :P , aan de andere kant snap ik de discussie ook wel ;)

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Nvidiot schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:43:
[...]

De FR van alleen tier 1 spul is (naar mijn idee) niet genoeg, zeker niet voor melee dps. Wat wel helpt is als alle officers een lijn trekken voor FR. Maak er een keuze van: FR niet nodig? Dan krijgen we Ragnaros dus niet plat, prima, maar dan ook niet zeuren dat Ragnaros niet geprobeerd wordt (beetje zonde van je repairbill) en ook niet zeuren dat niemand tier 2 pants krijgt. Of we gaan voor betere loot, maar dan wel iedereen FR regelen.
yep en voorbij firemaw kom je ook niet :).

en mensen die applications invullen bij andere guilds wordt door ons ook niet op prijs gesteld. Zeker niet bij guilds van dezelfde orde.

van casual guild naar HC guild ok, en andersom ook(dat heeft nl een rede) maar gewoon van HC guild naar HC guild(die misschien dan wel 2 bosses meer neer heeft) = guildkick. Wel geinig om dan te horen als ze gedeclined worden :).

[ Voor 23% gewijzigd door Kevinp op 16-11-2006 11:12 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:26

Phydomir

Dennis

Kevinp schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:02:
[...]

yep en voorbij firemaw kom je ook niet :)
Enige die daar FR nodig hebben zijn de tanks.. Alleen bij vael trek ik mijn FR kleertjes aan in BWL

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

Phydomir schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:06:
[...]

Enige die daar FR nodig hebben zijn de tanks.. Alleen bij vael trek ik mijn FR kleertjes aan in BWL
FR kleding in BWL? Heh alleen tijdens de learning curve heb ik FR aangetrokken omdat je toch wat langer in range kan blijven (maar netto eigenlijk minder damage doet door gimped stats.)

Ik trek alleen mijn Onyxia Cloak aan bij Nefarian en dat was het.

• Smultie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:07:
[...]

Mietje!! ^^

(overkomt me nog wel eens dat ik tijdens phase 1 erachter kom dat ik m'n cloak niet aan heb, dan maar ff snel een lock om een SS vragen ;))

Anoniem: 135339

Ik verdien me geld eigenlijk voornamelijk door onze wekelijkse BWL run met een hoop buyers en wat alt die ook epics kunnen kopen voor gold.
We zorgen dat we van elke class 1 en soms 2 buyers in de raid hebben.
Dus 30 mains en de rest met een boel geld om te besteden.. zal ook wel gekocht zijn :P
Op deze manier verdien ik gemiddeld zo'n 200g per week alleen daar mee :) + DKP en kans op nieuwe gear ( mains betalen gewoon dkps )
Rest van mn gold krijg ik binnen door een beetje handig om de AH te handelen en af en toe een black lotus te verkopen die ik grind...
Zo kan ik al mn pots wel betalen die ik er in naxx doorheen jaag
Meer mensen hier die dit ook met hun guild doen ? , of wel eens meegeweest met zo'n raid ?

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:11
[...]

FR kleding in BWL? Heh alleen tijdens de learning curve heb ik FR aangetrokken omdat je toch wat langer in range kan blijven (maar netto eigenlijk minder damage doet door gimped stats.)

Ook niet bij firemaw? Dat is juiste de enige boss waar ik (als mage) full gimped fire resistance gaat. Tis gewoon erg fijn als die debuffs niet stacken en dat je daar fulltiem kan doornuken. Pssst, mages krijgen geen shammie met fire resistance totem mee.

Je kan beter een minuutje doornuken ipv na 15 seconden weer out of sight moeten gaan.

• Kevinp
[...]

euh jep als warrior is 300+ geen overbodige luxe anders kom je niet voorbij firemaw(en 2 andere met 200+). en voor rouges geld hetzelfde, het hoeft niet maar dan moet je sneller weer uit LoS gaan, dus meer fr is misschein wat minder stats mar iig langer dmg :).

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:23:
Ook niet bij firemaw? Dat is juiste de enige boss waar ik (als mage) full gimped fire resistance gaat. Tis gewoon erg fijn als die debuffs niet stacken en dat je daar fulltiem kan doornuken. Pssst, mages krijgen geen shammie met fire resistance totem mee.

Je kan beter een minuutje doornuken ipv na 15 seconden weer out of sight moeten gaan.
Ik heb Unbuffed zon 40FR (Standaard DPS gear) en met Paladin Aura kom ik op 100FR uit.
Dit is natuurlijk nog niet schokkend veel, maar genoeg om de random buffet te resisten en dus langer in range te blijven. Sowieso, ik kan 8 stacks hebben en dan overleef ik het nog :)
Kevinp schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:24:
euh jep als warrior is 300+ geen overbodige luxe anders kom je niet voorbij firemaw(en 2 andere met 200+). en voor rouges geld hetzelfde, het hoeft niet maar dan moet je sneller weer uit LoS gaan, dus meer fr is misschein wat minder stats mar iig langer dmg :).
Warrior != Rogue ;) Nee onze Warriors hebben wel dikke FR gear aan en proberen zo tegen de 300+ aan te zitten.

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:30:
[...]

ik kan 8 stacks hebben en dan overleef ik het nog :)
klein tikfoutje maak je daar, normaal let ik daar niet op maar moet het niet zijn:

ik kan 8 stacks hebben en dan nog kunnen de healers me net up houden ook al drain ik al de mana die ze beter voor een ander kunnen gebruiken.

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:34:
klein tikfoutje maak je daar, normaal let ik daar niet op maar moet het niet zijn:

ik kan 8 stacks hebben en dan nog kunnen de healers me net up houden ook al drain ik al de mana die ze beter voor een ander kunnen gebruiken.
Sorry, ik ben niet je standaard "ik denk dat ik uber ben en manasoaker ben" Rogue.
En sowieso, de nieuwe guild waar ik inzit hoeft zich helemaal geen zorgen te maken over mana/healing. Je wordt zelfs uitgelachen als je FR aantrekt voor die encounters ;)

Ps. mocht ik doodgaan door mn eigen domme fout (is redelijk lomp om 8 stacks te halen al zeg ik het zelf) dan blame ik niemand behalve mijzelf. Ik ben expendable, een Warrior niet.

[ Voor 19% gewijzigd door RaseriaN op 16-11-2006 11:38 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14
nevermind :p ras is geen tank :p

[ Voor 91% gewijzigd door Puc van S. op 16-11-2006 11:37 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:24

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 188327 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:45:
[...]

lol.. de kwestie van het nu wel of niet kopen van gold is nu al zo uitgemolken he. Stop er gwn eens mee over te zeuren, en meld gewoon nuttige info. Ik heb zelf nog geen lvl 60, echter wel een lvl 58NE hunter op Aggramar. Ik raid dus ook nog niet, maar dat zla niet lang meer duren. Echter snap ik wel dat mensen gold kopen of niet, en om welke reden maakt helemaal niks uit. Het gaat er gwn om dat hier altijd gewhined word over mensen die gold kopen of niet, en waarom. Stop ermee en post nuttige info plz. Ik zelf ben een trouwe lezer hier als het gaat om hoe instances moeten verlopen etc. Dat is pas nuttige info, en evt loot links erbij. Niet de kwestie over het gold kopen..

greetz
wow volgens mij zeur ik niet, ik vraag wat. ik speel nog niet zo heel lang wow, dus ik ben nog niet zo 1337 als jullie. sorry voor het vragen he.

This is the Way.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:36:
[...]

Sorry, ik ben niet je standaard "ik denk dat ik uber ben en manasoaker ben" Rogue.
En sowieso, de nieuwe guild waar ik inzit hoeft zich helemaal geen zorgen te maken over mana/healing. Je wordt zelfs uitgelachen als je FR aantrekt voor die encounters ;)
ik vind mensen die zeggen met 8 stacks overleef ik nog gewoon grappig, zeker bij een fight als firemaw heeft het helemaal geen nut om met 8 stacks rond te lopen. Als jij non stop full out gaat in normale gear heb je toch binnen de korste keren agro.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:31
Net een vreemde quest gedaan: Deadly Desert Venom. Een silithus quest waarbij je items moet verzamelen om die half dooie goblin in CH weer tot leven te wekken.

De droprate van de items was natuurlijk vrij slecht, tot ik eens ging kijken op allakhazam (zie link hierboven) om te zien of ik niet gewoon op de verkeerde mobs aan het hameren was. Nu stond daar een tip die ik raar vond: als je er voor zorgt dat de nodige mobs jou niet raken poisonen dan stijgt de dropkans van de quest items.

Aangezien ik een mage ben geen probleem dus, even uitproberen want ik was die quest al meer dan zat (eergisteren 1 drop op een uur grindwerk). Lo and behold: op 20 minuten had ik alle nodige items bij elkaar 8)7

Of die tip van je niet te laten raken echt gewerkt heeft laat ik in het midden:
- het staat nergens vermeld in de quest text (wederom zie link)
- voor melee klasses zoals warriors en rogues is het nogal onmogelijk mij dunkt
- je kan het gewoon niet weten tenzij je sites als allakhazam en/of thottbot kent

Cheesy tactic van blizz om je grind tijd opzettelijk te verlengen? Ik weet het niet...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:38:
ik vind mensen die zeggen met 8 stacks overleef ik nog gewoon grappig, zeker bij een fight als firemaw heeft het helemaal geen nut om met 8 stacks rond te lopen. Als jij non stop full out gaat in normale gear heb je toch binnen de korste keren agro.
Goed speciaal voor jou, de MT en OT hebben zon 6/9 DreadNaught met beide een ThunderFury.
Hun aggro en skill is dermate hoog dat ik zelfs met BoSalvastion de aggro niet kan halen van een non-LoS fight, dus het lijkt me sterk dat ik aggro kan trekken op een fight waar ik geregeld uit LoS moet rennen om de stacks te laten verlopen.

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:16
Mja gister dus eerst Massive lag, daarna disconnect, toen alles down -_-
Leuk als je in ZF zit ;<

• Kevinp
MantaMania schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:34:
[...]

yep onze healers ook al zijn ze niet zo goed als die van jullie. Maar onze healers word na 3x zeggen dat je die debuffs moet laten verlopen gewoon gezegd dat ze niet meer moeten healen = dode rogue :). Simpel iedereen doet zijn taak. hetzelfde als op anub een lock in impale range gaat lifetabben dan is lock dood, maar daar blijft het dan ook bij, die hoeft echt niet meer dan twee heals te verwachten.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:48
ugh, kutzooi, nieuwe patch komt er aan en gisteren een 2 uur lopen wipen op anub, wat een kut gevecht, we hebben hem nu 2 keer gedownen maar blijkbaar is hij niet op farm. Elke keer gaat er wel wat anders fout...

Daarnaast gaat in de patch dps flink generfed worden (rolling ignites/glancing blows/rage normalisation) en ook nog eens healing/mana efficiency en tanks die wat armor verliezen. We hebben al moeite om een volle raid te krijgen na vorige week (zoveel wipes op maexxna om hem op 4% te krijgen) en als je dan nog eens nerfs krijgt waarmee je misschien emps weer moet leren en dps fights ongeloofelijk moeilijk worden voor een beginnende naxx guild dan zakt de moed je flink in de schoenen. Ik hoopte cthun/loatheb nog down te krijgen voor de expansion, maar nu heb ik flinke twijfels.

edit: oh ik had het nog niet eens over decursive

[ Voor 3% gewijzigd door DarkShadow op 16-11-2006 11:50 ]

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ik ben nog steeds bezig om attuned to worden voor de Onyxia quest. Ben dus maar op goed geluk begonnen met het slopen van die dwergen in BRD in de hoop dat van die ook die "crumbled note" zal droppen. Ik ga ervan uit dat als ik BRD zelf in ga dat ik wat meer kans van slagen heb, maar had begrepen dat die dwarves voor de deur ook die note kunnen droppen.

Maar na een uurtje of twee iedere keer hetzelfde rondje gedaan te hebben, heb ik wel veel centjes bij elkaar maar nog niet die note. Ik neem ook aan dat die alleen dropt als je op dat punt ben in de questline, maar heb geen enkele mogelijkheid om dat te checken omdat ik er geen quest voor het staan in mijn questlog.

Mijn vraag is dan ook of het verstandiger is om gewoon een party bij elkaar te krijgen en dan gewoon BRD in te duiken, of op mijn dooie gemakkie met veel geduld, alleen, die voor de ingang te grazen te nemen.

Man, ik vind dit toch op de een of andere manier een lastige questline. Het is dat ik hier het een en ander erover kan lezen en wat van guildies hoor, maar hier was ikzelf nooit en te nimmer achtergekomen.

Time spend gaming is time spend well

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Voor die crubled note heb je idd geen quest. Dat item begint een quest.

Ik zou een groepje gaan zoeken aangezien hij dan zeker in één run dropt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:41:
[...]

Goed speciaal voor jou, de MT en OT hebben zon 6/9 DreadNaught met beide een ThunderFury.
Hun aggro en skill is dermate hoog dat ik zelfs met BoSalvastion de aggro niet kan halen van een non-LoS fight, dus het lijkt me sterk dat ik aggro kan trekken op een fight waar ik geregeld uit LoS moet rennen om de stacks te laten verlopen.
o had dat dan meteen gezegt TF pfff ja dan is het onmogelijk inderdaad zeker bij een fight waar de tank wel eens een keer zijn agro verminderd word door dat een ot's zijn taunt word geresist en hij een lekker agro reduce krijgt.
Maar de tanks daar hebben TF dus dan is het onmogelijk.
Zeker bij fights als ebonroc waarbij er normaal wat meer ot's zijn om te taunten en de agro nooit gereduced word als je daar dan nog eens bij dat soort tanks agro kon pakken.
RaseriaN schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:44:

Heb helaas nog een keertje aggro getrokken op Ebonroc (goh, toch wel handig dat BoS) en daarmee even wat andere leatherboi's gefrituurd, wat dus feitelijk een wipe betekende... gelukkig konden ze er om lachen
:? :? :?

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Speel nu al zo'n 3 à 4 weken dit spel, en begin het aardig leuk te vinden. Ben een lvl 26 Orc Warlock. Ben tegelijk met wat vrienden begonnen, en vooral qua gold loop ik echt voorop, heb nu 62, terwijl zei rond de 4 zitten. Heb een keer een blue drop gehad wat me 13 gold op AH opleverde, en sindsdien scan ik met Auctioneer zo nu en dan eens af, om te kijken of er wat goedkoop te vinden is. En dat gaat dus goed :)

Anyway, wat ik dus wou vragen is, wat is nou echt leuk om te doen op mijn level. Heb geen zin om echt continue te gaan grinden zodat ik snel een hoog level ben. PVP gaat nog niet (PVP server), kom in contested area's soms een alliance tegen, maar deze zijn vaak 5 levels hoger. Instances vind ik ook leuk, maar vroeg me af of er nog andere dingen zijn om te doen?

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:59:
o had dat dan meteen gezegt TF pfff ja dan is het onmogelijk inderdaad zeker bij een fight waar de tank wel eens een keer zijn agro verminderd word door dat een ot's zijn taunt word geresist en hij een lekker agro reduce krijgt.
Maar de tanks daar hebben TF dus dan is het onmogelijk.
Zeker bij fights als ebonroc waarbij er normaal wat meer ot's zijn om te taunten en de agro nooit gereduced word als je daar dan nog eens bij dat soort tanks agro kon pakken.
Jezus wat kun jij heerlijk irritant doen zeg, in elk geval de skill en gear van de raid ligt dermate hoog dat het geen flikker uitmaakt of ik nou in full FR sta of volledig in mn DPS gear.

En ja, toen ik het nog leerde stond ik ook braaf in mn FR gear vooraan, 1000 keer dood te gaan omdat tanks / healers het nog niet goed hadden afgestemd.
:? :? :?
Als ik BoK/BoM/Battleshout/Juju Power/TrueShot Aura/Gift of The Wild/Agility Potion/Firewater op me heb en geen BoSalvastion dan is de kans wel aanwezig dat ik aggro ga trekken ja :/

[ Voor 7% gewijzigd door RaseriaN op 16-11-2006 12:15 ]

Anoniem: 85278

Muthas schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:11:

Anyway, wat ik dus wou vragen is, wat is nou echt leuk om te doen op mijn level. Heb geen zin om echt continue te gaan grinden zodat ik snel een hoog level ben. PVP gaat nog niet (PVP server), kom in contested area's soms een alliance tegen, maar deze zijn vaak 5 levels hoger. Instances vind ik ook leuk, maar vroeg me af of er nog andere dingen zijn om te doen?
Vanaf level 2X kan je BG's in (WSG/AB), dus PVP-en in een fixed omgeving waarbij er verschillende objectives gehaald moeten worden.

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:55
@Muthas
wel, het helemaal aan jou wat je gaat doen he, je zou bijvoorbeeld kunnen gaan vissen ;)

verken gewoon wat gebieden, ga quests doen, praat met andere spelers etc.
Het ismoeilijk om te vertellen aan je wat je nog meer kunt gaan doen behalve instances/grinden aangezien het spel erop gemaakt is om feitelijk te doen en laten wat je wilt.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Omdat gister Eonar offline was, ben ik maar weer eens op Stormrage gaan kijken, waar ik nog een level 30 Frost Mage had staan. Oef, oef, oef. Dat trok me toch ook wel weer... begin weer te twijfelen tussen mijn Druid en Mage. Lastig!

Voorlopig denk ik maar gewoon bij mijn Druid blijven, aangezien op die server een aantal vrienden van me spelen. Maakt 't allemaal toch wel een stuk gezelliger. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Anoniem: 190231

http://transcended.org/fo...s=0&postorder=asc&start=0

hehe de neiuwe legendary POST :D.....

moet je lezen (en zien :D)

Anoniem: 151736

Tekla schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:47:
[...]

Voelt het nou echt goed om een boss te downen op een manier zoals het niet bedoeld is?
ja...
:baardje: :)
Anoniem: 85278 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:16:
[...]

Vanaf level 2X kan je BG's in (WSG/AB), dus PVP-en in een fixed omgeving waarbij er verschillende objectives gehaald moeten worden.
level 1x

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 151736 op 16-11-2006 12:28 ]

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
DarkShadow schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:49:
Is decursive nu officieel als cheat gezien waarop je gebanned kan worden ??
Ik gebruik het namelijk ook als priest.

Ik begrijp dat blizzard niet blij is met auto matche targeting/clean macro's maar zijn er dan goede vervangers die dan iig aangeven of iemand een debuff nodig heeft ??

[ Voor 30% gewijzigd door sabriel op 16-11-2006 12:38 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Tubby
  • Laatst online: 14:32

Tubby

or not to be

Muthas schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:11:
Speel nu al zo'n 3 à 4 weken dit spel, en begin het aardig leuk te vinden. Ben een lvl 26 Orc Warlock. Ben tegelijk met wat vrienden begonnen, en vooral qua gold loop ik echt voorop, heb nu 62, terwijl zei rond de 4 zitten. Heb een keer een blue drop gehad wat me 13 gold op AH opleverde, en sindsdien scan ik met Auctioneer zo nu en dan eens af, om te kijken of er wat goedkoop te vinden is. En dat gaat dus goed :)
Jah, ben ook nog niet zo lang bezig. Een week of 6 denk ik ondertussen, maar ik vermaak me erg goed in de instances en vooral ook de dingen eromheen. Vissen om maar eens een zijstraat te noemen. Tis erg leuk, maar je moet inderdaad wel wat vrienden hebben in dezelfde level-range om regelmatig mee samen te spelen.

Kwa goud loop ik ook redelijk voorop, maar dat is ook vooral omdat ik handelen leuk vind. Ben nu level 30 tauren druid en zit nu bijna aan de 100G :) . Dat komt vooral vanwege het handelen in Deviate spul (Deviate Scale Belt, Deviate Fish, Perfect Deviate Scale)

De Auctioneer roelt btw :9

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• DarkShadow
sabriel schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:37:
[...]

Is decursive nu officieel als cheat gezien waarop je gebanned kan worden ??
Ik gebruik het namelijk ook als priest.

Ik begrijp dat blizzard niet blij is met auto matche targeting/clean macro's maar zijn er dan goede vervangers die dan iig aangeven of iemand een debuff nodig heeft ??
nop ze maken een van de functies die decursive nu aanroept onmogelijk (in combat), alhoewel het schijnt dat er toch nog nieuwe manieren zullen komen.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:11
url is dood..

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:15:
[...]

Jezus wat kun jij heerlijk irritant doen zeg, in elk geval de skill en gear van de raid ligt dermate hoog dat het geen flikker uitmaakt of ik nou in full FR sta of volledig in mn DPS gear.

En ja, toen ik het nog leerde stond ik ook braaf in mn FR gear vooraan, 1000 keer dood te gaan omdat tanks / healers het nog niet goed hadden afgestemd.

[...]

Als ik BoK/BoM/Battleshout/Juju Power/TrueShot Aura/Gift of The Wild/Agility Potion/Firewater op me heb en geen BoSalvastion dan is de kans wel aanwezig dat ik aggro ga trekken ja :/
heerlijk he tis gewoon grappig dat jij altijd eerst de gene was die stond te roepen dat je van alles en iedereen agro kon pakken en als dat tegen je gebruikt word is het ineens om allerlei redenen niet zo.
Maakt mij niet uit hoor, maar de helft van de spelers hier (waaronder ik) vind gewoon altijd dat ie zelf gelijk heeft en misschien in verschillende situaties is dat ook wel zo ;)
Daarbij hoe hoog je gear en skill ook is je taunt kan altijd resisten, en ik neem aan dat de gear van de rogues ook hoog is dus meer dmg ;)

[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 16-11-2006 12:55 ]

• Kevinp
DarkShadow schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:50:
[...]

nop ze maken een van de functies die decursive nu aanroept onmogelijk (in combat), alhoewel het schijnt dat er toch nog nieuwe manieren zullen komen.
decurse zal iets van /target MT(vanuit tank list) enzo aanroepen
waarschijnlijk kan je gewoon /target <insert name> gewoon gebruiken. Dan moet je die ff goed instellen en afstemmen en het werkt gewoon(alleen heb je wel 10 macr's nodig :P)

Anoniem: 40554

poohbeer schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:44:
[...]

+ weapon skill wordt VOLLEDIG weggenerfed in BC dus human valt al aardig af lijkt me.

ipv meer damage van glancing blows ga je 0,1% crit krijgen per weapon skill :/
Hoe weggenerfed? en welke raad je dan aan als alliance rogue?

• Kevinp
DarkShadow schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:49:
ugh, kutzooi, nieuwe patch komt er aan en gisteren een 2 uur lopen wipen op anub, wat een kut gevecht, we hebben hem nu 2 keer gedownen maar blijkbaar is hij niet op farm. Elke keer gaat er wel wat anders fout...

Daarnaast gaat in de patch dps flink generfed worden (rolling ignites/glancing blows/rage normalisation) en ook nog eens healing/mana efficiency en tanks die wat armor verliezen. We hebben al moeite om een volle raid te krijgen na vorige week (zoveel wipes op maexxna om hem op 4% te krijgen) en als je dan nog eens nerfs krijgt waarmee je misschien emps weer moet leren en dps fights ongeloofelijk moeilijk worden voor een beginnende naxx guild dan zakt de moed je flink in de schoenen. Ik hoopte cthun/loatheb nog down te krijgen voor de expansion, maar nu heb ik flinke twijfels.

waar staat dat tanks armor verliezen? dat heb ik nergens gelezen.
en ow ja anub is een klote fight. Wij hebben een warrior die hem getanked heeft(ik moet het echt een keer gaan doen) en de fight duurde de eerste keer 30 minuten, de tweede kill 15 en laatste keer iets over de 10. En de dmg die mensen kunnen doen is niet toegenomen. Gewoon door betere uitvoering houden we meer tijd over voor dmg.

en er is dus 3x zoveel tijd dat d'r iets mis gaat in het begin, een van die spawns op MT+dazed(hadden we gister whipe door op 12%)
daarnaast kunne mensen meer dood gaan door impale. meer adds die je moet tanken= meer kans op doden etc etc.

[ Voor 21% gewijzigd door Kevinp op 16-11-2006 13:13 ]

• OkkE

OkkE

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-06 15:19
HIValicious schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:37:
[...]

wow volgens mij zeur ik niet, ik vraag wat. ik speel nog niet zo heel lang wow, dus ik ben nog niet zo 1337 als jullie. sorry voor het vragen he.
Ik snap je wel hoor, het is een hele legitieme vraag! Helaas komt die discussie elke drie topics wel eens voorbij, dus voor sommige mensen ligt het heel gevoelig (oh nee, niet weer! ;-) ) en dan vergeten ze dat het voor mensen die pas meelezen allemaal niet zo duidelijk is :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Kevinp schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:04:
[...]

waar staat dat tanks armor verliezen? dat heb ik nergens gelezen.
en ow ja anub is een klote fight. Wij hebben een warrior die hem getanked heeft(ik moet het echt een keer gaan doen) en de fight duurde de eerste keer 30 minuten, de tweede kill 15 en laatste keer iets over de 10. En de dmg die mensen kunnen doen is niet toegenomen. Gewoon door betere uitvoering houden we meer tijd over voor dmg.

en er is dus 3x zoveel tijd dat d'r iets mis gaat in het begin, een van die spawns op MT+dazed(hadden we gister whipe door op 12%)
daarnaast kunne mensen meer dood gaan door impale. meer adds die je moet tanken= meer kans op doden etc etc.
en de mooie evade bug niet vergeten natuurlijk :(

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:52:
heerlijk he tis gewoon grappig dat jij altijd eerst de gene was die stond te roepen dat je van alles en iedereen agro kon pakken en als dat tegen je gebruikt word is het ineens om allerlei redenen niet zo.
Maakt mij niet uit hoor, maar de helft van de spelers hier (waaronder ik) vind gewoon altijd dat ie zelf gelijk heeft en misschien in verschillende situaties is dat ook wel zo ;)
Daarbij hoe hoog je gear en skill ook is je taunt kan altijd resisten, en ik neem aan dat de gear van de rogues ook hoog is dus meer dmg ;)
Ja ik kan van veel MT/OT's aggro pakken, natuurlijk gerelateerd aan buffs (BoS is een belangrijke factor) en nee ik lul me eigen er niet uit, zoals je nu graag in mijn mond wilt leggen.

Het ging totaal niet om een taunt of wat dan ook, het ging erom dat het niet uitmaakte of ik nou in FR gear of DPS gear stond omdat ik toch geen aggro pak op deze fight (LoS) en dat het voor de healing geen donder uitmaakt omdat hun healing/gear/experience vrij hoog is en dus mij makkelijk up kunnen houden.

En trouwens, waar slaat je regel over gelijk hebben nou op? Bedoel, jij probeert mij onderuit te halen met crappy reply's en dan moet ik ineens geen gelijk hebben over iets wat jij/jullie guild nog niet haalt. Pro.

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:56
Dampie schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:54:
Ik ben nog steeds bezig om attuned to worden voor de Onyxia quest. Ben dus maar op goed geluk begonnen met het slopen van die dwergen in BRD in de hoop dat van die ook die "crumbled note" zal droppen. Ik ga ervan uit dat als ik BRD zelf in ga dat ik wat meer kans van slagen heb, maar had begrepen dat die dwarves voor de deur ook die note kunnen droppen.

Maar na een uurtje of twee iedere keer hetzelfde rondje gedaan te hebben, heb ik wel veel centjes bij elkaar maar nog niet die note. Ik neem ook aan dat die alleen dropt als je op dat punt ben in de questline, maar heb geen enkele mogelijkheid om dat te checken omdat ik er geen quest voor het staan in mijn questlog.

Mijn vraag is dan ook of het verstandiger is om gewoon een party bij elkaar te krijgen en dan gewoon BRD in te duiken, of op mijn dooie gemakkie met veel geduld, alleen, die voor de ingang te grazen te nemen.

Man, ik vind dit toch op de een of andere manier een lastige questline. Het is dat ik hier het een en ander erover kan lezen en wat van guildies hoor, maar hier was ikzelf nooit en te nimmer achtergekomen.
Crumbled note dropped niet voor je als je de voorlopers van de questline niet hebt gedaan, voor zover ik weet iig.

Dragonkin Menace
* True Masters - Redridge
oTrue Masters - Stormwind
+ True Masters - Prestor
# True Masters - Redridge
* True Masters - Burning Steppes
o True Masters - Ragged John
+ Marshal Windsor
# Abandoned Hope

http://www.wowwiki.com/Drakefire_Amulet

• fladder
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07-2023
RaseriaN schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:24:
[...]

Ja ik kan van veel MT/OT's aggro pakken, natuurlijk gerelateerd aan buffs (BoS is een belangrijke factor) en nee ik lul me eigen er niet uit, zoals je nu graag in mijn mond wilt leggen.
Aggro pakken is niet zo moeilijk. Tegen de edge aan dps'en zonder aggro te pakken, dat is de kunst..

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

fladder schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:37:
[...]

Aggro pakken is niet zo moeilijk. Tegen de edge aan dps'en zonder aggro te pakken, dat is de kunst..
Nee, dat wist ik nog niet (volgens mij is dat een discussie geweest zo rond de 75 of 80 (thread nummer). Overaggro kan elke sul idd, maar het DPSen op de rand is inderdaad de grootste kunst.

Maargoed, dit word een "my e-peen is THIS big" discussie ;)

@Denial
Hoe bevalt Silya aka. Diddle aka jarnotjuh jullie ? :P Wij hebben altijd bergen plezier gehad met zn deathspree's en zn aggro pulls tijdens het AoE'en :)
En dan vooral zijn "oops..." deed het hem goed op Ventrilo, dan wist je meestal dat er een dode gnome was te vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door RaseriaN op 16-11-2006 13:51 ]

• Kevinp
RaseriaN schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:38:
[...]

Nee, dat wist ik nog niet (volgens mij is dat een discussie geweest zo rond de 75 of 80 (thread nummer). Overaggro kan elke sul idd, maar het DPSen op de rand is inderdaad de grootste kunst.

maar dps-en op de rand bij firemaw ebonroc en flamegor is stom en gevaarlijk(voor de raid dan) een wingbufet op MT en rogue heeft agro :) Je moet vooral daarbij uitkijken.

• ImdaMned
[...]

/2 WTS B================================D /w offer !

[ Voor 0% gewijzigd door ImdaMned op 16-11-2006 13:48 . Reden: Jaja, sorry van de 1 liner : / ]

• OkkE

OkkE

/w Trollimmie 4g!

[ Voor 47% gewijzigd door OkkE op 16-11-2006 13:49 ]

• Erikie
  • Laatst online: 14:24

Erikie

www.erikie.nl

iemand een idee wtf er aan de hand is met wow-europe.com ? ik probeer al 3 dagen m'n trial account te upgraden naar t volledige spel (gekocht in de winkel, je kunt nieteens een key kopen via wow-europe). Maar wat is er aan de hand :S. die gasten krijgen 50 mill per maand binnen, dan kunnen ze toch wel ff een webservertje fatsoenlijk onderhouden? Die site is ook zo onlogisch als de pest trouwens, menu's verdwijnen etc. ze kunnen nog een hoop leren van eve-online (ooeeff.). voor de rest wel een geil spel hoor :)

traktor scratch!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
das fout

/w Trolimmie giev gold }>

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 16-11-2006 13:58 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:24:
[...]

Het ging totaal niet om een taunt of wat dan ook, het ging erom dat het niet uitmaakte of ik nou in FR gear of DPS gear stond omdat ik toch geen aggro pak op deze fight (LoS) en dat het voor de healing geen donder uitmaakt omdat hun healing/gear/experience vrij hoog is en dus mij makkelijk up kunnen houden.

En trouwens, waar slaat je regel over gelijk hebben nou op? Bedoel, jij probeert mij onderuit te halen met crappy reply's en dan moet ik ineens geen gelijk hebben over iets wat jij/jullie guild nog niet haalt. Pro.
De regel over gelijk hebben slaat op jou nu een topic of 60 voorbij is is het wel redelijk duideljik dat je gewoon altijd gelijk wil hebben nomatterwhat. En wie zegt dat onze guild dat nog niet haalt?
Pro??? Probeer je daar op 1 of andere vage manier mee te zeggen dat wij noobs zijn en jij geweldig goed bent omdat je een high end guild gejoined bent? lol jij weet helemaal niks over mij en mn guild.

Ter info de hele firemaw fight draait om taunt ;)

Maak je toch niet zo druk man als iemand eens wat tegen je zegt lach er gewoon om en leer er evt wat van en ga niet gelijk agressief reageren.

[ Voor 7% gewijzigd door MantaMania op 16-11-2006 14:02 ]

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:59:
De regel over gelijk hebben slaat op jou nu een topic of 60 voorbij is is het wel redelijk duideljik dat je gewoon altijd gelijk wil hebben nomatterwhat. En wie zegt dat onze guild dat nog niet haalt?
Pro??? Probeer je daar op 1 of andere vage manier mee te zeggen dat wij noobs zijn en jij geweldig goed bent omdat je een high end guild gejoined bent? lol jij weet helemaal niks over mij en mn guild.
Laat waaien gast, het is al goed :Y)

Jij hebt gelijk , en ik geen idee waar ik over praat :z

PS. Ik lijk dat ik agressief reageer, maar dat is nu eenmaal mijn typ/praat stijl ;)
Anyways O+

[ Voor 7% gewijzigd door RaseriaN op 16-11-2006 14:05 ]

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
/w Trollimmie AFZETTER!

Paling Terran & Shaman

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:56
Das Dunne ouwe, niet Trollie. Trollie is enkel gierig >:)

• bras
  • Laatst online: 12-06 14:07
Kevinp schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:40:
[...]

maar dps-en op de rand bij firemaw ebonroc en flamegor is stom en gevaarlijk(voor de raid dan) een wingbufet op MT en rogue heeft agro :) Je moet vooral daarbij uitkijken.
Of als rogue danwel dps warrior even over-aggro'en zodat de hele raid een wing buffet krijgt van ebonroc. Erg gevaarlijk, maar iedereen kan weer even flink door dps'en door de aggro-reductie.

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

• DarkShadow
Anoniem: 151736 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:23:
[...]

en de mooie evade bug niet vergeten natuurlijk :(
evade heb ik nog nooit gehad, onze tank tankt hem gewoon vlak voor de buitenste richel, dus niet tegen de muur. Zo heb je nooit evades, en kan hij snel weg rennen, nadeel is dat hij meer impales moet vreten, maarja, dat is geen ramp als je 3 goede healers erop hebt.

Ik vind het meest lastige als een mage doodgaat doordat een corpse explode en ze toevallig ook direct een impale krijgen. Dat is gewoon veel dmg.

• Kevinp
DarkShadow schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:12:
[...]

evade heb ik nog nooit gehad, onze tank tankt hem gewoon vlak voor de buitenste richel, dus niet tegen de muur. Zo heb je nooit evades, en kan hij snel weg rennen, nadeel is dat hij meer impales moet vreten, maarja, dat is geen ramp als je 3 goede healers erop hebt.

Ik vind het meest lastige als een mage doodgaat doordat een corpse explode en ze toevallig ook direct een impale krijgen. Dat is gewoon veel dmg.
euh ik heb alles mee gemaakt
eerste dagen evade op 50%(hadden hem eindeljk onder de knie iig beter dan de 95% tryes daarvoor)
daarna evade bug op 20% gehad
en op 15% zelfs een bug gehad waarbij hij gewoon despawnde

de dag later was hij dood, en als de MT gewoon niet naar de deur toe lopt komt het qua evades wel goed, maar fights duren 2x zo kort dus kans op foutjes is stuk kleiner natuurlijk

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
MantaMania schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:59:
[...]

Maak je toch niet zo druk man als iemand eens wat tegen je zegt lach er gewoon om en leer er evt wat van en ga niet gelijk agressief reageren.
Jij maakt je anders ook behoorlijk druk ;)

We deden afgelopen dinsdag bwl omdat we daar weer eens zin in hadden, bijna full met mains, een paar alts. Tanks met 4/9 DN & FR gear die taunten missen niet vaak een taunt, dus niet veel issues met aggro reduction. Dan gaan dragons als flamegor en ebonroc in iets minder dan twee minuten dood, flamegor kan iedereen volop nuken ook, aan het einde had ik nog 50% mana over terwijl ik OT en rogues heal, dus mij maakt het niet uit als ze 8 debuffs hebben, dat heal je wel. Als je bij patchwerk 6 minuten nonstop kan healen, kan dat in bwl helemaal. En aggro trekken lijkt mij onwaarschijnlijk, en als je als rogue dat doet vanish je.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

bras schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:08:
[...]

Of als rogue danwel dps warrior even over-aggro'en zodat de hele raid een wing buffet krijgt van ebonroc. Erg gevaarlijk, maar iedereen kan weer even flink door dps'en door de aggro-reductie.
@Rogue's L2Feint

ik bedoel kijk je threat, oeps ik zit boven 50% van tank = feint... HEEYYY kan weer ekker dps'en... zo moeilijk is het niet he ^^.

en voor warrior aggro = tanking position.... target target of zoiets mssn ^^

Anoniem: 61797

Kun je bij BC nog steeds je character (betaald) transferen btw ??

• JeroenNietDoen
Anoniem: 61797 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:38:
Ik denk het wel. Hoezo? Ben je GEK beu? :+
ImdaMned schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:41:
[...]

Denk het wel, zou niet weten weten waarom ze die service zouden opheffen. Maarre, bevalt GEK niet? ; )
LOL Trollie 8)

[ Voor 35% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-11-2006 14:42 ]

• ImdaMned
Denk het wel, zou niet weten weten waarom ze die service zouden opheffen. Maarre, bevalt GEK niet? ; )

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
Waarom zou je de 'fastest progressing guild in teh universe' willen verlaten ?

Laat Alex het niet horen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Optical op 16-11-2006 14:57 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

• bras
  • Laatst online: 12-06 14:07
Anoniem: 190231 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:29:
[...]
@Rogue's L2Feint

ik bedoel kijk je threat, oeps ik zit boven 50% van tank = feint... HEEYYY kan weer ekker dps'en... zo moeilijk is het niet he ^^.

en voor warrior aggro = tanking position.... target target of zoiets mssn ^^
Het naar de raid draaien werd bewust gedaan zodat de hele raid een wing buffet kreeg, zodat iedereen z'n aggro dropte, mages, locks, rogues, dps warriors. Zoals ik aangaf, erg gevaarlijk, maar het werkte schijnbaar wel :)

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Optical schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:54:
[...]

dacht dat Blood Pressure een Alliance guild was :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
[...]

Alexxxxx is wel het type dat je al uit GEK keilt als hij je vraag hier leest. Ik zou mijn post maar editten. <3 dictator GM's

Paling Terran & Shaman

DarkShadow schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:12:
[...]

mja, tank had zich eens slecht gepositieerd, waardoor evade bug kwam en dan was het natuurlijk een whipe (is ondertussen wel al even geleden...)

• Kevinp
Anoniem: 151736 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:17:
[...]

mja, tank had zich eens slecht gepositieerd, waardoor evade bug kwam en dan was het natuurlijk een whipe (is ondertussen wel al even geleden...)
ligt eraan wanneer bij de eerste pul of bij zo'n 90% valt het wel mee, maar bij 10% is het klote ja

Kevinp schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:26:
[...]

ligt eraan wanneer bij de eerste pul of bij zo'n 90% valt het wel mee, maar bij 10% is het klote ja
op 7% voor gehad, terug tot 100 helemaal dus en dan nog down gekregen tot 15%, maar dan was de mana op |:(

Anoniem: 61797

[...]

Eehm ik heb meer dan 1 char :p En het heeft niks met GEK op dit moment te maken :) al houdt ik wel alle opties open. Wil gewoon weten of dat char moven mogelijk blijft.

Enneh nooh als ze mij hierom willen kicken vooral doen :P. Sarcasme weet je slecht te verbergen btw :+

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 16-11-2006 16:06 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:18

Nitai

Live the life you love.

zucht, lekker, weer een pet nerf...
Pet attack speeds are being normalised. While it will certainly make the specific pets that have been the "must have" for a long time less desirable in some situations, in turn it would cause the pool of popular pets to choose from to become much larger. You'll be able to choose a pet now based on many defining characteristics instead of just which one hits faster.

Now you'll be able to use the pet you like for various situations instead of "needing" to choose a specific pet for those situations.

Before this normalisation the pet situation hasn’t exactly been fine. There are many pets that are cold and lonely, and they need a friend. Will you be their friend?
http://forums.wow-europe....ml?topicId=83668461&sid=1

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Kevinp
zal ik over warriors beginnen?

als iemand mij een buff kan vertellen zou ik dat leuk vinden. Zekereen dps buff. Want TBC is vooral een tank buff. Zeker vanaf lvl 64 zal een warrior echt veel dmg kunnen doen dmv slimme spell reflecie :P

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:11
godverdomme!! heb ik net mn broken tooth binnen!!! |:( |:( |:( |:(

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ik las wel dat je je pet nu ook bepaalde buff food kon geven dus dat is weer een boost ;)
Kevinp schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:09:
[...]

als iemand mij een buff kan vertellen zou ik dat leuk vinden. Zekereen dps buff. Want TBC is vooral een tank buff. Zeker vanaf lvl 64 zal een warrior echt veel dmg kunnen doen dmv slimme spell reflecie :P
vicotory rush al heeft het weinig nut voor een raid boss voor pvp en gewoon xp grinden is het wel weer wat extra. Improved bezekerer stance ;)

[ Voor 44% gewijzigd door MantaMania op 16-11-2006 16:26 ]

Anoniem: 190128

best wel een nerf voor hunters in pvp......
nja dan maar weer me boar levelen =/

Kevinp schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:09:
[...]

nooit en tenimmer dat portection echt goed is, de talent tree. Die end game talent is netzoals de druid gewoon een non needed b4 rading skill :).... ik bedoel in 5-mans instnacessunder je meestal toch niet meer dan 3 - 4x dan si de mob al toasted ^^

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:36
BootVluchteling schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:21:
[...]

godverdomme!! heb ik net mn broken tooth binnen!!! |:( |:( |:( |:(
nerf brokentooth :)

imo een van de mooiste en leukste pets om te hebben. Helaas is die van mij nog lvl 29 XD, de ghostsaber!
http://www.thottbot.com/?i=4275

[ Voor 6% gewijzigd door Helox-in-a-box op 16-11-2006 16:28 ]

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Helox-in-a-box schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:28:
[...]

nerf brokentooth :)

imo een van de mooiste en leukste pets om te hebben. Helaas is die van mij nog lvl 29 XD, de ghostsaber!
http://www.thottbot.com/?i=4275
Die heb ik ook op mijn hunter. Leverd altijd een hoop /w op :p

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
achja, die is tenminste nog lvl 60...

heb BT op lvl 60 getamed en toen dus van lvl 37 naar lvl 60 gelvl'ed (was nog voordat ze 't lvl'en van pets hadden gebuffed) :( :P

ga nu maar idd zo'n Ghost saber halen, die kon je 'vroegah' niet tamen ;(

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
Deze heb ik nu:

http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=14222

Rare Mountain Lion met donkere skin en streepjes op de staart
Helaas nog maar level 40 , low level pets oplevellen is een rot karwei :)

http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=8300

Rare purple Hyena in Blasted Lands.

Die is wel Level 60 - maar 51 met vangen is makkelijk levellen :)

Beiden hebben me wel een tijdje campen gekost in de zones waar ze spawnen ...

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

• OkkE

OkkE

Wat dat betreft baal ik wel dat ik geen Hunter (lvl10+) heb; pet hebben is cool. Zeker wanneer het een high-level Rare beast is. :)

Maargoed, om naast mijn Druid, Mage en Priest nu ook nog eens verder te levelen met mijn Hunter (nu lvl9), dat gaat me te ver. Dan levelt er niet één echt snel.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
[...]
@Denial
Hoe bevalt Silya aka. Diddle aka jarnotjuh jullie ? :P Wij hebben altijd bergen plezier gehad met zn deathspree's en zn aggro pulls tijdens het AoE'en :)
En dan vooral zijn "oops..." deed het hem goed op Ventrilo, dan wist je meestal dat er een dode gnome was te vinden.
Ik mag dan wel vaak doodgaan(care..) maar nogsteeds kon je niet zeiken over de dps die ik deed.. Ik bedoel, ik stond altijd tussen de andere mages, dan is het zo beroerd nog niet ;)
We zullen vanavaond wel weer zien, eerste keer abowing, spiderwing... 100% zeker dat ik wel doodga, een keertje of wat..
Maar zij hebben tenminste goeie healers, hè smultie ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 104748 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:11:
Ik vraag me af wat er gebeurd als TBC uitkomt, zullen de meeste mensen een nieuwe server kiezen om een alt of mischien zelfs een nieuwe main te maken? Of op je eigen server blijven met alle gemakken van dien?
Ik ben voor plan om op me huidige server te blijven, spring levend, en natuurlijk vele voordelen.
Wat zijn de plannen van julie?
Nieuwe server all the way. Lekker fris opnieuw beginnen. Nieuwe vrienden, nieuwe economie. Nieuwe races die dezelfde level zijn als iedereen.

Mijn ouwe server ben ik wel zat. Allemaal effe rushen van 60 naar 70 en dan begint het raiden weer van voren af aan. Nieuw ras, nieuwe class... Kom maar op 8)

Dit dus.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
FunkyTrip schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:30:
[...]

Nieuwe server all the way. Lekker fris opnieuw beginnen. Nieuwe vrienden, nieuwe economie. Nieuwe races die dezelfde level zijn als iedereen.

Mijn ouwe server ben ik wel zat. Allemaal effe rushen van 60 naar 70 en dan begint het raiden weer van voren af aan. Nieuw ras, nieuwe class... Kom maar op 8)
same, wil ook een class gaan spelen die ik nog nooit gespeeld heb. Druid zie ik wel zitten :)

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Dr00D is tha bomb!!!!

Echt de beste class die je in de game kan spelen :P ...

Nee maar van alle chars die ik heb gespeeld is druid toch echt nog het leukste :*) ....

En ik DPS meestal alleen maar in instances.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

kan iemand checken of hij bij acount manager kan komen in wow-europe.com ? wordt er echt een beetje moe van, en game terug naar de winkel brengen mag ook niet :(

traktor scratch!

• Viggen
  • Niet online
Erikie schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:27:
kan iemand checken of hij bij acount manager kan komen in wow-europe.com ? wordt er echt een beetje moe van, en game terug naar de winkel brengen mag ook niet :(
heb 't ff gechecked en ik kan gewoon bij account manager komen

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ja ok maar druk dan bijvoorbeeld eens op paid character transfer / move a character. daar krijg ik errors. Maar ik moet dus m'n serial invullen van m'n spel, als ik een foute code intoets, dan staat er een error bij m'n serial, maar als ik de mijne invul dan krijg ik een warning : An error has occurred on this page Look below for details and correct the error before resubmitting. maar geen foutmelding bij m'n retail authentication key veld.

snap er geen reet van. Is er een andere manier op te registreren.

traktor scratch!

Anoniem: 127608

Dark Master schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:22:
Dr00D is tha bomb!!!!

Echt de beste class die je in de game kan spelen :P ...

Nee maar van alle chars die ik heb gespeeld is druid toch echt nog het leukste :*) ....

En ik DPS meestal alleen maar in instances.
Ligt eraan.. als er een priest aanwezig is laat ik die lekker healen en ga ik zelf catform.
Anders kan ik met mijn feral spec, maar met mijn halve int en spi gear nog wel een beetje normaal healen :').

Wel ben ik zo dood in bijv ZF, op lvl 44 omdat ik niet zo'n topgear heb.

• Viggen
  • Niet online
Erikie schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:45:
ja ok maar druk dan bijvoorbeeld eens op paid character transfer / move a character. daar krijg ik errors. Maar ik moet dus m'n serial invullen van m'n spel, als ik een foute code intoets, dan staat er een error bij m'n serial, maar als ik de mijne invul dan krijg ik een warning : An error has occurred on this page Look below for details and correct the error before resubmitting. maar geen foutmelding bij m'n retail authentication key veld.

snap er geen reet van. Is er een andere manier op te registreren.
krijg ook daar geen errors ofzo, duurt misschien soms wat lang maar da's ook alles

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Geez, dan heb je eindelijk een beta key weten te bemachtigen, kun je weer uren gaan zitten wachten op patches. 8)7 Frustrerend dit. :P
Characters kopieëren duurt ook nog es 4 dagen. En telkens als ik het probeer krijg ik een of andere unknown error in mijn richting gespuugd. Lekker nuttig dan om Outlands te gaan proberen... :z

Tesla Model Y RWD (2024)

Anoniem: 104748

FunkyTrip schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:30:
[...]

Dit heb ik ook een tijd gehad, de wil van nieuwe servers maar uiteindelijk begint het toch allemaal heel snel weer van voor af aan. :) Bij iedere server is het weer een kwestie van aftellen tot dat de eerste rushers op 60/70 zitten, en je weer als een jonge hond mag applyen op de sites.
De hudige server waar ik op zit is nog geen 10 maanden oud, en het is nog levendig, en ik zit in een een goede/relaxe guild. De vraag of ik dat geluk op een nieuwe server ga krijgen is maar de vraag... want dat is nodig om een guild te vinden die net onder de top guilds zitten, waardoor er toch meer een stukje relaxe sfeer in hangt. :)
Ik denk ook dat bij de uitbreiding, de oudere servers een flinke boost krijgen doordat vele mensen een alt maken of hun account weer op pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Viggen schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:12:
[...]

krijg ook daar geen errors ofzo, duurt misschien soms wat lang maar da's ook alles
Ik krijg ook een error, maar bij het veld van de CD key staat niks!
Als ik mijn oude CD key invul krijg ik wel bij het veld van de CD key dat hij al gebruikt is...
Ik had nu namelijk op een trial-account al een lvl 9 undead warlock, zou zonde van de tijd zijn als ik weer opnieuw moest beginnen :-(

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
kwaza schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 07:32:
[...]

Ik krijg ook een error, maar bij het veld van de CD key staat niks!
Als ik mijn oude CD key invul krijg ik wel bij het veld van de CD key dat hij al gebruikt is...
Ik had nu namelijk op een trial-account al een lvl 9 undead warlock, zou zonde van de tijd zijn als ik weer opnieuw moest beginnen :-(
Levelen van 1 tot 9 kan je doen in 8 uur
Is niet zo veel verloren tijd, als de inhoud van de afgelopen 2 jaar voor niets is geweest.
2 jaar raiden om MC/BWL/TAQ en nu naxx, voor gear wat over 2 maanden waardeloos is _/-\o_

Maar dat is het leven van een MMORG, laten we hopen dat TBC niet weer 20 uur mindless grinden inhoud om een bepaalde faction te krijgen, en dat bepaalde droprate op een iets normaler nivau liggen dan 1:20 waarvan je er 40 van nodig hebt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Ik blijf lekker op mijn oude server gewoon mezelf van lvl 60 naar lvl 70 lvl'en zo snel mogelijk, om niet net als de vorige keer ergens in een low lvl guild moet starten. Wat misschien minder word qua warriors omdat d'r veel zullen rerollen naar warlock /healer /mage denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nieuwe server rollen, van 1 naar 70 levelen en uiteindelijk belandt je daar waar je nu voor wegloopt: raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Laatst online: 14:32

Tubby

or not to be

Kaap schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 08:13:
Nieuwe server rollen, van 1 naar 70 levelen en uiteindelijk belandt je daar waar je nu voor wegloopt: raids.
Mja, sommige maken er een wedstrijd van om zo snel mogelijk te levelen. Persoonlijk vind ik (ben nu level 30) de weg naar level 60 tot nu toe erg mooi hoor, heb verder ook geen haast om te level, vind het zelfs jammer dat ik nu 30 ben (vanwege Warsong Gulch enzow :) )

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

De weg van 1 naar 60 is mooi, de eerste keer. Tweede keer heb je het al wel gezien en wil je er gewoon zo snel mogelijk door :p

Mijn warrior heeft voor het levelen bijna enkel instances gedaan en gegrind, en natuurlijk grindquests.
Snelle xp, veel cash, snel levelen, weinig frustratie door vaak samen te spelen met dezelfde groep mensen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!