hulkie schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:03:
Op mijn priest heb ik lightwell en spirit of redemption allebei niet genomen. Het zijn inderdaad leuke extra's, maar geen zaken die zo heel erg veel toevoegen. Innerfocus daarentegen is echt een ontzettende aanwinst als je het mij vraagt. Lekker om een gratis prayer of healing mee te doen, of een hoogste rank greater heal. Is ook heerlijk te gebruiken tijdens bossfights om mana mee te regenereren (wat een woord!).
Onze guild is vanaf het moment dat we MC in gingen met de eerste 2 alliances hofleverancier geweest van priests. We hebben dan ook een paar zeer ervaren en skilled spelers op deze class zitten. Het grappige is dat we nu een stuk of 4 alt priests op level 60 hebben die mee gaan naar raids als MC, ZG, AQ20. Ik moet zeggen, je merkt het verschil echt ontzettend. En dan niet eens op langere gevechten door het verschil in gear, maar gewoon de onoplettendheid als tanks pullen. Je hebt aan het begin gewoon een paar snelle healtjes nodig zodat de andere healers het daarna kunnen oppakken...
Wat wel leuk is. Al die priest-alts hebben rogues, hunters en locks als main. Die houden op hun dpser nu af en toe wat meer in en gebruiken zowaar vaker bandages.
Een van de dingen die ik zelf nog altijd leuk vind in raids is afspraken maken met locks/mages om als personal healer op te treden. Je kan een lock bijna altijd, en een mage (iets minder) vaak up houden als je maar genoeg blijft spammen. Je moet ergens je uitdagingen vandaan halen!
ik heb als main een warrior gehad, daarna een priest.. ik weet dus idd ook hoe het werkt.. vind het altijd heerlijk om ook een persoonlijke healer te hebben..
ik zit nu in guild default, en ik durf bijna te beweren dat ik een van de best gegearde classes ben atm . (met mn lock) vind het dus heerlijk om die stone elementals te nuken, en dan ook ff paar x aggro te krijgen. de healing kan me makkelijk uphouden (dik 6K hp, ik kan wat klappen vangen) en dat is gewoon ff cool.
soms doe ik 3 x een crit achter elkaar, en dan komt ie naar mij toe rennen.. tegen die flamepacks doe ik dan amper dps, want die doen zeer AU!
gisteren ook ff de guild een boost gegeven, door ze allemaal hun Aszhara tidal loop Q te laten doen.. ze moesten voor de raid die klaar hebben, daarna portallen 3 mensen naar darnassus, vliegen naar het Q-eiland, en summonen de mensen die hun Q afhadden met de 4 mobs. daarna terug naar instance gesummoned, en de 4 handen opgehaald.. ongeveer 7 mensen hebben nu die Q complete geloof ik.. hun weer 10G rijker, en een beetje FR. waar ik de laatste tijd zo op loop te bitchen..
gisteren vielen er trouwens ook aardig wat epics..
6 bosses, 19 epics... 3x arcanist, 4x cenarion, 1x felheart, 1 x might, 2x nightslayer (waaronder 1 die per ongeluk geninja'd werd door de ML)en 1 x prophecy.. geen slechte dag. helaas nog steeds geen FH gloves.. DKP loopt wel lekker op zo..
[
Voor 5% gewijzigd door
BootVluchteling op 17-11-2006 10:22
]