Het Grote World of Warcraft topic - Deel 93 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.749 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kevinp schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 08:10:
Wat misschien minder word qua warriors omdat d'r veel zullen rerollen naar warlock /healer /mage denk ik.
Het zou wel eens een verademing zijn om DPS-ers eens een healer-class te laten rollen.
Weten ze ook eens hoe het voelt om elke keer aangevallen te worden met : heal ffs, more healing, noob healers etc etc. _/-\o_

Zien hier eigenlijk priests welke zich al hebben beziggehouden met de nieuwe talenttree zoals hij er over ongeveer 3 weken eruit komt te zien ?? En welke nemen jullie dan. Lightwell leek goed, maar heb nog nooit zo'n afknapper meegemaakt, na de gratis reset koste het my 25G binnen een uur om weer de talenttree te cleanen en mijn oude build weer te nemen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
even tvp :P

nu met mn stage kom ik weinig meer toe aan WoW, alleen 's avonds maar moet ook nog fitnessen en naar mn meisje.. lekker rested bonus scoren, en vanavond even naar de lvl 46 trekken... ik kom er wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:55
sabriel schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:02:
[...]

Het zou wel eens een verademing zijn om DPS-ers eens een healer-class te laten rollen.
Weten ze ook eens hoe het voelt om elke keer aangevallen te worden met : heal ffs, more healing, noob healers etc etc. _/-\o_

Zien hier eigenlijk priests welke zich al hebben beziggehouden met de nieuwe talenttree zoals hij er over ongeveer 3 weken eruit komt te zien ?? En welke nemen jullie dan. Lightwell leek goed, maar heb nog nooit zo'n afknapper meegemaakt, na de gratis reset koste het my 25G binnen een uur om weer de talenttree te cleanen en mijn oude build weer te nemen.
Healer is erg frustrerend, begint al op lvl 32 ofzo, ben toen SM in geweest armory. Ik kon alles goed genoeg healen, maar die boss doet best wat dmg, en vooral met wirlwind ;). En op lvl 32 kan ik dan niet en een rogue en een warrior op houden ;). Dus na de eerste 5 sec van de fight zeg ik dat snel in /p, en tja hij bleef gewoon nuken, ok, maar warrior heeft toch echt prio in dat soort gevallen :). Dus rogue ging dood :P. Nu is die nog steeds geen lvl 60, vooral omdat ik geen tijd heb naast het raiden.

oorspronkelijk was ik die priest ook begonnen om in een andere guild te komen, omdat geen guild warriors wilde. OP lvl 40 vond ik een guild, of eigenlijk kwam er een nieuwe guild waar ik nu in zit. na 100x MC doen heb je dat wel gezien.

btw wij hadden d'r twee in de guild, een was eerst een hunter, maar die is gemigrate naar een betere guild die al gemigrate was.

En een warrior die full tier 2 was maar die is gestopt(heeft zijn account verkocht).

beide erg goede priests

[ Voor 7% gewijzigd door Kevinp op 17-11-2006 09:17 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Laatst online: 17-09 23:42

Tubby

or not to be

[...]
Ach, als ik instances in ga (ben zelf healer) met dergelijke warriors kan ik er altijd wel smakelijk om lachen :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een lvl 40 Tauren druid in de kast staan. Toen ik daar mee speelde had ik weinig whine dat ik slecht healde, maar dat kwam omdat ik zo idioot was om te levelen met een restoration spec :p

Whiners zijn er natuurlijk altijd, een rogue die een cleave of een whirlwind pakt enzo, en velen snappen dan niet dat een tank gewoon prio krijgt om te healen.

Toen ik healde in armory bij de Herod fight kreeg een rogue mss een rejuv, of hoogstens een regrowth, maar dat was het dan ook wel.

DPS moet gewoon oppassen met de damage die je neemt, en dat geldt niet alleen in raids, maar des te meer in 5-of 10-mans instance runs. Met mijn warlock heb ik daar ook altijd een goed besef van gehad, omdat je altijd wel een stuk staat te lifetappen, en als je dat doet met te lage hp oid, dan ga je er dus aan, en dan leer je snel genoeg dat je het gewoon moet vermijden om damage te nemen in een fight.

Offtopic: Een goede vriend van me heeft zijn priest geleveld op een holy build. Time played tot level 60 = 36 days :X
Gast heeft ondertussen 130 dagen played op zijn priest, en is werkelijk de beste healer die ik ooit gekend heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dark Master schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:22:
Dr00D is tha bomb!!!!

Echt de beste class die je in de game kan spelen :P ...

Nee maar van alle chars die ik heb gespeeld is druid toch echt nog het leukste :*) ....

En ik DPS meestal alleen maar in instances.
Ik vond Druid inderdaad wel leuk. Was mijn 1e char. Tanken,dps-en, healen, stealthen en sneller rennen dan de rest...totale vrijheid.

Helaas moest ik op 40 healthbalkjes letten vanaf het moment dat ik 60 werd en dat ging gauw vervelen. Toen ben ik een shaman gestart en enhancement specced. Zodoende kon ik en healen, en meleen en buffen in raids en dat allemaal tegelijk (lang leve de roguegroup + 1 shaman). Lekker afwisselend!

Maar goed, nu ga ik dus een hunter spelen in TBC. Puur dps en een leuke pet.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Oh jah, op testrealm is treeform banishable >:) Ik hoop dat dat working as intended is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 08:32:
De weg van 1 naar 60 is mooi, de eerste keer. Tweede keer heb je het al wel gezien en wil je er gewoon zo snel mogelijk door :p
Tja, aan de andere kant heb ik het raiden inmiddels wel weer gezien. Dag in dag uit. Het levelen is alweer een hele tijd terug. Dus straks weer een paar maandjes levelen en alles doen wat je op een mature server niet kan doen (world pvp met lvl 30 raids enzo) en na die maanden zal het raiden weer als nieuw aanvoelen.

Maar goed, ik speel al sinds augustus niet meer, dus ik heb er ongelooflijke zin in ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ach, kwestie van prioriteiten stellen hoor.

Tank > dps.

En mensen die blijven zeiken, komen vanzelf wat verder onderaan de lijst van heal prioriteiten te staan. Ik vind dat je daar heel simpel mee om moet gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:50:

Tank > dps.

En mensen die blijven zeiken, komen vanzelf wat verder onderaan de lijst van heal prioriteiten te staan. Ik vind dat je daar heel simpel mee om moet gaan. :)
Ja maar, hoe kill je een boss zonder DPS en met alleen een MT? ;)

Sowieso, soms moet je als Melee/DPS in een Cleave/WW/AoE staan om uberhaupt je werk te kunnen doen.
Net zoals gisteren bij Gothik, daar eet ik veel AoE terwijl ik om de 2 minuten weer een Greater Arcane Prot Pot naar binnen zuip.

Tank is inderdaad belangrijk, maar je moet niet vergeten dat met een levende DPS unit, je targets toch wat sneller downgaan ;)

Beetje de discussie aan de gang houden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Kaap schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:48:
Oh jah, op testrealm is treeform banishable >:) Ik hoop dat dat working as intended is >:)
Tree = Elemental? denk het dus wel
Als hunter zijnde kan je een druid in cat/bearfrom scaren (scare beast) en met m'n troll racial doe ik 5% meer dmg vs druids in cat/bearfrom dan in caster form

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Op mijn priest heb ik lightwell en spirit of redemption allebei niet genomen. Het zijn inderdaad leuke extra's, maar geen zaken die zo heel erg veel toevoegen. Innerfocus daarentegen is echt een ontzettende aanwinst als je het mij vraagt. Lekker om een gratis prayer of healing mee te doen, of een hoogste rank greater heal. Is ook heerlijk te gebruiken tijdens bossfights om mana mee te regenereren (wat een woord!).

Onze guild is vanaf het moment dat we MC in gingen met de eerste 2 alliances hofleverancier geweest van priests. We hebben dan ook een paar zeer ervaren en skilled spelers op deze class zitten. Het grappige is dat we nu een stuk of 4 alt priests op level 60 hebben die mee gaan naar raids als MC, ZG, AQ20. Ik moet zeggen, je merkt het verschil echt ontzettend. En dan niet eens op langere gevechten door het verschil in gear, maar gewoon de onoplettendheid als tanks pullen. Je hebt aan het begin gewoon een paar snelle healtjes nodig zodat de andere healers het daarna kunnen oppakken...

Wat wel leuk is. Al die priest-alts hebben rogues, hunters en locks als main. Die houden op hun dpser nu af en toe wat meer in en gebruiken zowaar vaker bandages.

Een van de dingen die ik zelf nog altijd leuk vind in raids is afspraken maken met locks/mages om als personal healer op te treden. Je kan een lock bijna altijd, en een mage (iets minder) vaak up houden als je maar genoeg blijft spammen. Je moet ergens je uitdagingen vandaan halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:22
[...]

.........

Ik heb hier al meerdere malen mee lopen spelen en kom gewoon op mijn huidige build uit (tot 60 dan), dus voor mij geen veranderingen in dit. Vind mijn huidige build gewoon het beste voor mij.
Na 60 zal er ook weinig veranderen. De laatste 10 puntjes verdelen als ik 70 ben.
Waar ik nog wel over zit te denken is om shadow te gaan als BC uitkomt (tijdelijk), dit vanwege het feit dat ik wel een beetje rap wil levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:57:
[...]

Tree = Elemental? denk het dus wel
Als hunter zijnde kan je een druid in cat/bearfrom scaren (scare beast) en met m'n troll racial doe ik 5% meer dmg vs druids in cat/bearfrom dan in caster form
je kan bear ook sleepen :), als druid tegen druid :). Maar het zou kunnen zijn dat druid dan nog gewoon kunnen switchen en d'r uit shapeshiften :)
en ow ja, d'r zijn bosses die je als MT (mits voldoende gedult) makkelijk neer kan krijgen.
MC: magmadar, geddon.

BWL chrom, ok hebt wat desurse en tranq nodig, maar verder gewoon veel tijd ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Kevinp op 17-11-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:55:
[...]

Sowieso, soms moet je als Melee/DPS in een Cleave/WW/AoE staan om uberhaupt je werk te kunnen doen.
Net zoals gisteren bij Gothik, daar eet ik veel AoE terwijl ik om de 2 minuten weer een Greater Arcane Prot Pot naar binnen zuip.

Tank is inderdaad belangrijk, maar je moet niet vergeten dat met een levende DPS unit, je targets toch wat sneller downgaan ;)

Beetje de discussie aan de gang houden :9
DPS'er die whined/schreeuwd/etc om heals kan doodvallen :P

als dps'er gewoon je werk doen, dat doen de healers ook
krijg je geen heals? dan zijn ze waarschijnlijk een ander aan het healen of decursen/dispellen/curen

ik vraag alleen maar om healing als ik alles op cooldown heb en ik in een rot situatie zit, anders slik ik een pot, ren ik even uit de aoe voor bandage oid

wat ook vaak werkt is om als healer gewoon terug te schreeuwen

SUNDER, SUNDER, of BACKSTAB, BACKSTAB etc

you get the point

naja nu was ik voordat ik rogue rollde een restogimped shaman dus ben ik wat bevooroordeeld :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:09
hulkie schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:03:
Op mijn priest heb ik lightwell en spirit of redemption allebei niet genomen. Het zijn inderdaad leuke extra's, maar geen zaken die zo heel erg veel toevoegen. Innerfocus daarentegen is echt een ontzettende aanwinst als je het mij vraagt. Lekker om een gratis prayer of healing mee te doen, of een hoogste rank greater heal. Is ook heerlijk te gebruiken tijdens bossfights om mana mee te regenereren (wat een woord!).

Onze guild is vanaf het moment dat we MC in gingen met de eerste 2 alliances hofleverancier geweest van priests. We hebben dan ook een paar zeer ervaren en skilled spelers op deze class zitten. Het grappige is dat we nu een stuk of 4 alt priests op level 60 hebben die mee gaan naar raids als MC, ZG, AQ20. Ik moet zeggen, je merkt het verschil echt ontzettend. En dan niet eens op langere gevechten door het verschil in gear, maar gewoon de onoplettendheid als tanks pullen. Je hebt aan het begin gewoon een paar snelle healtjes nodig zodat de andere healers het daarna kunnen oppakken...

Wat wel leuk is. Al die priest-alts hebben rogues, hunters en locks als main. Die houden op hun dpser nu af en toe wat meer in en gebruiken zowaar vaker bandages.

Een van de dingen die ik zelf nog altijd leuk vind in raids is afspraken maken met locks/mages om als personal healer op te treden. Je kan een lock bijna altijd, en een mage (iets minder) vaak up houden als je maar genoeg blijft spammen. Je moet ergens je uitdagingen vandaan halen!
ik heb als main een warrior gehad, daarna een priest.. ik weet dus idd ook hoe het werkt.. vind het altijd heerlijk om ook een persoonlijke healer te hebben..

ik zit nu in guild default, en ik durf bijna te beweren dat ik een van de best gegearde classes ben atm . (met mn lock) vind het dus heerlijk om die stone elementals te nuken, en dan ook ff paar x aggro te krijgen. de healing kan me makkelijk uphouden (dik 6K hp, ik kan wat klappen vangen) en dat is gewoon ff cool.

soms doe ik 3 x een crit achter elkaar, en dan komt ie naar mij toe rennen.. tegen die flamepacks doe ik dan amper dps, want die doen zeer AU!

gisteren ook ff de guild een boost gegeven, door ze allemaal hun Aszhara tidal loop Q te laten doen.. ze moesten voor de raid die klaar hebben, daarna portallen 3 mensen naar darnassus, vliegen naar het Q-eiland, en summonen de mensen die hun Q afhadden met de 4 mobs. daarna terug naar instance gesummoned, en de 4 handen opgehaald.. ongeveer 7 mensen hebben nu die Q complete geloof ik.. hun weer 10G rijker, en een beetje FR. waar ik de laatste tijd zo op loop te bitchen..

gisteren vielen er trouwens ook aardig wat epics..

6 bosses, 19 epics... 3x arcanist, 4x cenarion, 1x felheart, 1 x might, 2x nightslayer (waaronder 1 die per ongeluk geninja'd werd door de ML)en 1 x prophecy.. geen slechte dag. helaas nog steeds geen FH gloves.. DKP loopt wel lekker op zo..

[ Voor 5% gewijzigd door BootVluchteling op 17-11-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Als mensen bij ons whinen over healing is t antwoord altijd:

You didn't pay the healingmaffia! Die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Bij ons bedank je de healers gewoon als je stom deed en ze je toch niet dood lieten gaan. Als mage kun je niet al te veel klappen vangen dus geen aggro trekken is echt een must. Voor de rest moet je gewoon bandagen en pots drinken. Tenzij AoE duty natuurlijk dat is andere koek. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perox schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:30:
Bij ons bedank je de healers gewoon als je stom deed en ze je toch niet dood lieten gaan. Als mage kun je niet al te veel klappen vangen dus geen aggro trekken is echt een must. Voor de rest moet je gewoon bandagen en pots drinken. Tenzij AoE duty natuurlijk dat is andere koek. :*)
Nou wij hadden vorige week een mage die Baron Geddon getanked heeft voor de laatste 20% :p

O+ Onze healers O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 22:07
BootVluchteling schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:21:
[...]

godverdomme!! heb ik net mn broken tooth binnen!!! |:( |:( |:( |:(
eh, ten eerste, de pet normalisation was te verwachten nu pets serieuze damage doen. Ten tweede, vind je je reactie niet een beetje buiten proportioneel, het is echt niet nodig om op dit forum te vloeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:33:
[...]

Nou wij hadden vorige week een mage die Baron Geddon getanked heeft voor de laatste 20% :p

O+ Onze healers O+
gekite ga ik vanuit :). want klappen vangen kan die echt niet geddon kan een mage 1shotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:03:

Zo heb ik een macro die automatisch een shield op een rogue uit mijn guild doet waar ik altijd via /w mee liep te ouwehoeren in MC (Je moet iets doen om het leuk te houden in die ellendige instance)
Gelukkig raid ik niet meer nu, door een opspelend sociaal leven. Loop alleen een beetje rond met mijn warrior altje (lvl 30 met whirlwind axe is fijn :))
Ik moet zeggen dat gewoon af en toe een beetje spelen zonder druk van op komen dagen of afhankelijkheid (een tijd lang hadden we te weinig actieve priests, dus niet meegaan was soms het verschil tussen wel/geen raid) is toch veel relaxter.
Ik ga met TBC dan ook gewoon lekker een beetje 5mannen en rustig levelen met een instance spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 22:07
Laatste week wegens vele naxx wipes weer mensen die moe zijn om te komen, zelfs core raiders, best wel jammer en ik had het ook niet verwacht (kom op hey, beetje hardcore wipen :P ), maargoed, dan maar MC, we kregen al snel een stuk of 10 pugs en die wouden wel wat epicjes kopen, uiteindelijk 800g gemaakt voor guildbank en repairs, wel aardig, we waren vrij goedkoop, het meeste voor zon 75g.

Eigenlijk was het nog best gezellig, beetje pullen, lekker slordig vechten, kut dps (rag sons op 20%) en geddon gepulled terwijl we nog in de tunnel waren, iedereen wegrennen voor geddon terwijl mensen al de bomb werden, gewoon netjes afgemaakt, vlak daarna gingen heel wat mensen weer de tunnel in (waarom is me een raadsel) en een van de pugs pullde shazzrah, weer terug rennen en in fr gear afmaken :). Op majordomo was ook niet echt sprake van tactics, het is erg lastig om pugs die geen engels spreken de juiste targets te laten dpssen, maargoed, het was wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:59
Bij ons is de healing in MC voor iedereen. Cross healing is een must en we hebben dan ook weinig doden. In BWL geldt dit voor de meeste bosses echter niet, hier verwachten we van de DPS dat ze zichzelf in leven houden, omdat de healers het al moeilijk genoeg hebben met het ophouden van de MT/ offtanks. Vaak zijn er maar 2 healers over voor de raid, welke het natuurlijk nooit redden om de rest allemaal up te houden. Ik persoonlijk gebruik dan ook wel een stuk of 10 bandages tijdens een BWL run.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:14:
[...]

6 bosses, 19 epics... 3x arcanist, 4x cenarion, 1x felheart, 1 x might, 2x nightslayer (waaronder 1 die per ongeluk geninja'd werd door de ML)en 1 x prophecy.. geen slechte dag. helaas nog steeds geen FH gloves.. DKP loopt wel lekker op zo..
per ongeluk ninja'd?? hij vraagt zelfs weet je het zeker of je blabla aan blabla wil geven.
Als ik masterloot doe ik echt altijd dubbel check hoor moet er niet aan denken een fout te maken.
Perox schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:30:
Dat werkt het best inderdaad als ik dps doe met mn warrior en ik ga iets te ver en ik word netjes geheald ff een complimentje over de healing en je weet zeker dat je de rest van de raid niet meer dood gaat want mensen vinden het altijd leuk als ze gewaardeerd worden.
Als raidleider probeer ik altijd wel iemand een compliment tegeven en de meeste vinden het ook echt leuk dat ze positief worden opgemerkt. Alleen sommige mensen bevestigen dan wat je zegt bv ja ik ben ook echt goed in healing, dan heb ik zoiets van oke laat maar weer ;)

[ Voor 46% gewijzigd door MantaMania op 17-11-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
MantaMania schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:45:
[...]

per ongeluk ninja'd?? hij vraagt zelfs weet je het zeker of je blabla aan blabla wil geven.
Als ik masterloot doe ik echt altijd dubbel check hoor moet er niet aan denken een fout te maken.
Ik heb 2 keer een fout gemaakt met ML, beide in MC. Op een bepaald moment wil je dan de loot te snel doen en klik je gewoon. Eentje was een fiery core en niet erg, de ander was met de Brutality Blade, daar is een rogue een tijdje goed pissig over geweest. Maar goed, uiteindelijk heeft ook hij zijn BB gekregen.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gister in de val gelokt! Ik loop als level 20 Tauren Warrior en ik zie een mede-horder staan met een alliance gevalletje...
Gebeurt niet veel, dus ik was in de waan dat ze beide even niet wisten wat te doen. Wordt de Tauren ineens aangevallen door de alliance.
Terwijl hij om hulp riep bedacht ik me niet... ik denk.. helpen natuurlijk.
Tja en terwijl ik dat doe, gaat de Tauren op zijn reet zitten.. werd ik gekilled door de alliance.
En samen liepen ze lachend weg....
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Seraphin

Meep?

Kevinp schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:05:
[...]

je kan bear ook sleepen :), als druid tegen druid :). Maar het zou kunnen zijn dat druid dan nog gewoon kunnen switchen en d'r uit shapeshiften :)
Ehm nee, als druid breek je niet sleep door terug te shapen naar casterform.... daar ben ik in WSG persoonlijk achtergekomen (op de harde manier).

Wat wel heerlijk is als druid, is dat je uit frostnova/freeze traps kan breken door om het even welke shapeshift te doen, en dat je in cat/bear/travel/moonkin form niet ge-sheeped kan worden. Erg leuk dus om als druid te duelen tegen een mage: in cat/bear form meppen, en als ie je in frostnova gooit: shift naar caster, moonfire op zn donder, snelle heal op jezelf, terug naar cat/bear en weer doormeppen :P

Eergisteren 58 gedinged, mag nu mee naar ZG runs :P Ga mn feral spec wel missen denk ik, maar healen vind ik ook leuk dus dat komt wel goed.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ik vind qua instances healen(alhoewel ik dat nog nooit high lvl heb gedaan) en tanken het leukst. Waarom, eigenlijk heel simpel. als tank (sinds ik meestal MT/OT ben) ben je echt nuttig, zonder jou is raid dood.

voor healer geld hetzelfde, terwijl dps gewoon staan te meppen(ok sommige fights is het iets gecompliceerder maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:52:
Ik ben gister in de val gelokt! Ik loop als level 20 Tauren Warrior en ik zie een mede-horder staan met een alliance gevalletje...
Gebeurt niet veel, dus ik was in de waan dat ze beide even niet wisten wat te doen. Wordt de Tauren ineens aangevallen door de alliance.
Terwijl hij om hulp riep bedacht ik me niet... ik denk.. helpen natuurlijk.
Tja en terwijl ik dat doe, gaat de Tauren op zijn reet zitten.. werd ik gekilled door de alliance.
En samen liepen ze lachend weg....
:'(
hahahaha das wel lachen eigenlijk dat soort dingen moeten meer gebeuren. Toen ik het spel voor het eerst kocht dat ik ook echt dat er "ambushes" zouden zijn als dat je met 5 man rond zou lopen achter 1 horde aan gaan en dat er dan van achter een paar bomen ineens 10 hordes zouden staan ofzo dat lijken me leuke dingen maar dat gebeurt niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
is wel leuk om eens een andere class te spelen.
Speel al 2 jaar priest, en ben nu begonnen met een warrior, lvl40 nu.
Is erg leuk, maar moet erg wennen aan het volledig afhankelijk zijn van een healer.

Weet nu tenminste ook wat een warrior voelt als hij een mob aan het tanken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kevinp schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:00:
ik vind qua instances healen(alhoewel ik dat nog nooit high lvl heb gedaan) en tanken het leukst. Waarom, eigenlijk heel simpel. als tank (sinds ik meestal MT/OT ben) ben je echt nuttig, zonder jou is raid dood.

voor healer geld hetzelfde, terwijl dps gewoon staan te meppen(ok sommige fights is het iets gecompliceerder maar toch
mja, zonder dps wordt 't ook lastig om een boss dood te krijgen ;) :P iemand zal toch die hp eraf zien te krijgen ;)

maar 't is waar dat je als dps zijnde een wat minder doorslaggevende rol hebt... maar dat is soms ook best frustrerend als er weer es een tank / healer z'n werk niet doet waardoor je doodgaat terwijl je er nix aan kunt doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Viggen schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:07:
[...]

mja, zonder dps wordt 't ook lastig om een boss dood te krijgen ;) :P iemand zal toch die hp eraf zien te krijgen ;)

maar 't is waar dat je als dps zijnde een wat minder doorslaggevende rol hebt... maar dat is soms ook best frustrerend als er weer es een tank / healer z'n werk niet doet waardoor je doodgaat terwijl je er nix aan kunt doen
Bij een aantal bosses hoeft je dps maar net meer te zijn dan de eventuele regen van de boss (bijv. Ony) om hem neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

[...]

Heheh kwam laatst de volgende stelling tegen in /LFG:

"Just group with 5 healers: u can keep each other alive 4ever and watch the mobs die of old age"

:P

*Edit*

FF vraagje voor mededruids: als je clearcasting procced, is dan alleen je eerstvolgende spell/ability "gratis" (in de zin van 0 energy/rage/mana), of kun je 5 minuten lang je gang gaan?? Ik kon het niet duidelijk uit de omschrijving halen, en zit nu dus te twijfelen of het de moeite waard is voor een 11/0/40 raid spec te gaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Seraphin op 17-11-2006 11:17 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

MantaMania schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:05:
[...]

hahahaha das wel lachen eigenlijk dat soort dingen moeten meer gebeuren. Toen ik het spel voor het eerst kocht dat ik ook echt dat er "ambushes" zouden zijn als dat je met 5 man rond zou lopen achter 1 horde aan gaan en dat er dan van achter een paar bomen ineens 10 hordes zouden staan ofzo dat lijken me leuke dingen maar dat gebeurt niet vaak.
Dat is wel lachen altijd ja. Achter een low level aanrennen terwijl je richting 2 level 60's rent :X Kom je aan met je level 30 :P

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
[...]

De enige class die ik zomaar aanval zijn palladins, zeker low lvl's (tja prot specced meot natuurlijk zelf wel winnen). Jammer genoeg krijgen we zelf nu als horde ook loladins. Had liever twee compleet nieuwe races gezien en betere totemwerking van shamans (en plate voor ze) dan dit eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:19

Phydomir

Dennis

Altijd leuk, als lvl 30 zijnde een paar lvl 40+ hordes uitdagen met een lvl60 rogue in stealth naast je >:)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ok, ik heb dus nu een beta account, en hijs installed, maar nu moet ik een patch downloaden en die gaat ongelofelijk traag. Heeft iemand toevallig een direct link naar die patch wat mijn leven een stuk aangenamer maakt en ik dus snel kan gaan gamen ?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:57

Qck

Bazinga

Seraphin schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:15:
[...]

FF vraagje voor mededruids: als je clearcasting procced, is dan alleen je eerstvolgende spell/ability "gratis" (in de zin van 0 energy/rage/mana), of kun je 5 minuten lang je gang gaan?? Ik kon het niet duidelijk uit de omschrijving halen, en zit nu dus te twijfelen of het de moeite waard is voor een 11/0/40 raid spec te gaan.
Dat geld alleen voor jouw eerstvolgende spell/ability. Zou anders wel een beetje imba zijn nietwaar:D

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Gennis schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:22:
[...]

Dat geld alleen voor jouw eerstvolgende spell/ability. Zou anders wel een beetje imba zijn nietwaar:D
Ik vond het inderdaad al zwaar IMBA (en dat voor 11 points). Maar goed; dan vraag ik me af in hoeverre het hele clearcasting nog interessant is (ik heb behoorlijk wat mana/5sec regen gear, dus het voordeel van clearcasting voor healen lijkt me beperkt).

*edit*
Jammer genoeg krijgen we zelf nu als horde ook loladins. Had liever twee compleet nieuwe races gezien en betere totemwerking van shamans (en plate voor ze) dan dit eigenlijk
Ik vind dat eigenlijk ook wel jammer. Had graag gezien dat BELF's en b.v. undead een soort DeathKnight class konden rollen ofzo. Maar voor game balancing is het wel praktisch en een stuk makkelijker om gewoon shammy's en loladins aan beide kanten beschikbaar te maken.

[ Voor 32% gewijzigd door Seraphin op 17-11-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:55:
[...]

Oh, maar het ligt er natuurlijk aan waar je bent en wat je aan het doen bent. Het verschilt natuurlijk nogal of je bij C'Thun staat of met een PUG in DM West staat.

In een goede guild heb je niet van die azijnpissers die lopen te janken om geheald te worden. (punt) In een PUG kan je die best tegenkomen en daar ben ik dan heel simpel in.

PUG's vermijd ik overigens zoveel mogelijk, als je een bepaald niveau spelers gewend bent om mee te spelen, valt de gemiddelde PUG altijd zo tegen.
Bokkie schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:07:
[...]als dps'er gewoon je werk doen, dat doen de healers ook
krijg je geen heals? dan zijn ze waarschijnlijk een ander aan het healen of decursen/dispellen/curen
Check.
wat ook vaak werkt is om als healer gewoon terug te schreeuwen
SUNDER, SUNDER, of BACKSTAB, BACKSTAB etc
Ja, doe ik regelmatig in PUG's.

TANK FFS! KEEP AGGRO! 8)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:28:
[...]

Oh, maar het ligt er natuurlijk aan waar je bent en wat je aan het doen bent. Het verschilt natuurlijk nogal of je bij C'Thun staat of met een PUG in DM West staat.

In een goede guild heb je niet van die azijnpissers die lopen te janken om geheald te worden. (punt) In een PUG kan je die best tegenkomen en daar ben ik dan heel simpel in.

PUG's vermijd ik overigens zoveel mogelijk, als je een bepaald niveau spelers gewend bent om mee te spelen, valt de gemiddelde PUG altijd zo tegen.

[...]

Check.

[...]

Ja, doe ik regelmatig in PUG's.

TANK FFS! 8)
haha tja euh. als ik pug's doe dan is dat altijd voor vrienden, die zijn eigenlijk noobs maar tja zijn je vrienden(irl) en moet ze dan toch helpen. Meestal zorg ik dan voor wat leiderschap zeker in ubrs enzo zodat het (vrij) vlekkeloos verloopt. En ow ja ik probeer dan onder het tanken uit te komen, maar meestal trappen ze daar niet in, al heb ik meer armor DW dan veel warriors met green/blues en shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Seraphin schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:26:
[...]

Ik vond het inderdaad al zwaar IMBA (en dat voor 11 points). Maar goed; dan vraag ik me af in hoeverre het hele clearcasting nog interessant is (ik heb behoorlijk wat mana/5sec regen gear, dus het voordeel van clearcasting voor healen lijkt me beperkt).
Clearcasting proct ook alleen op melee attacks hè..... Dus je moet in caster/cat/bear-form op de boss gaan inhakken en als ie dan proct kun je gratis healen...m.a.w. compleet useless aangezien je als druid (imho) echt niet gaat melee-en in instances. Tenzij je full feral gaat, maar dan ga je weer niet uit cat/bear-form om ff snel een heal te gooien "omdat ie toch gratis is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56
Masch schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:50:
[...]

Ik heb 2 keer een fout gemaakt met ML, beide in MC. Op een bepaald moment wil je dan de loot te snel doen en klik je gewoon. Eentje was een fiery core en niet erg, de ander was met de Brutality Blade, daar is een rogue een tijdje goed pissig over geweest. Maar goed, uiteindelijk heeft ook hij zijn BB gekregen.
Leg in zulke gevallen altijd even een ticket in, we hadden ooit een aantal weekenden achter elkaar waarin looten helemaal in de soep liep. Door lag etc. kwam de loot allemaal bij verkeerder mensen terecht (of een bewuste ninjaloot door de ML, omdat de server in 10 seconde ging shutdownen).

In de tickets uitleggen welke instance, welke ML persoon, welke loot en naar wie de items moeten gaan, en elke keer is het allemaal goed gekomen.

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
bras schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:58:
[...]

Leg in zulke gevallen altijd even een ticket in, we hadden ooit een aantal weekenden achter elkaar waarin looten helemaal in de soep liep. Door lag etc. kwam de loot allemaal bij verkeerder mensen terecht (of een bewuste ninjaloot door de ML, omdat de server in 10 seconde ging shutdownen).

In de tickets uitleggen welke instance, welke ML persoon, welke loot en naar wie de items moeten gaan, en elke keer is het allemaal goed gekomen.
Had ik gedaan, maar de GM vertelde mij dat dit een gevalletje 'user error' was en dat ze me niet konden/ wilden helpen. We hebben wel een keer een DC van de ML gehad nadat een boss down ging; deze items hebben we toen wel terug kunnen krijgen.

Wie van jullie heeft overigens ervaring met het farmen van de greater fire protection potion recipe? Ik wil hem graag hebben, maar ik wil er geen 400G voor betalen. Schijnbaar is het recipe te farmen in LBRS, ik was benieuwd of er hier mensen zijn die dat gedaan hebben.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Hinderlagen, hmmm.

Wat ik gisteren meemaakte was niet echt een hinderlaag, maar er was ook geen ontkomen aan. Was met een maatje aan het grinden in Searing Gorge, langs het pad wat naar de ingang van BRD loopt. Op een gegeven moment komt er eerst 1 horde langs, en nog eentje en nog eentje, en toen zag ik het eigenlijk wel aankomen. Was natuurlijk een guild op weg naar MC, dus terug vechten had echt weinig nut, was dan ook met een paar slagen morsdood. Niets aan te doen, echt een overmacht. Wel een gaaf gezicht trouwens zo'n grote groep characters die aan je voorbij marcheert. Beetje jammer dat er een aantal nog wat tijd over hadden om ons ff op ons kop te tikken. :P

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit ook 1 maal gedaan de loot verkeerd toe gedeeld (was een beetje slaperig enzo). is allemaal goed gekomen (na 3 dagen wachten). maar er stond wel vermeld dat ze het maar 1x doen per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:08:
Bij een aantal bosses hoeft je dps maar net meer te zijn dan de eventuele regen van de boss (bijv. Ony) om hem neer te krijgen.
Nou is Onyxia net een slecht voorbeeld in dit geval, aangezien je haar toch dood wilt hebben voor je healers (onvermijdelijk) aggro trekken.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:02:
[...]

Had ik gedaan, maar de GM vertelde mij dat dit een gevalletje 'user error' was en dat ze me niet konden/ wilden helpen. We hebben wel een keer een DC van de ML gehad nadat een boss down ging; deze items hebben we toen wel terug kunnen krijgen.

Wie van jullie heeft overigens ervaring met het farmen van de greater fire protection potion recipe? Ik wil hem graag hebben, maar ik wil er geen 400G voor betalen. Schijnbaar is het recipe te farmen in LBRS, ik was benieuwd of er hier mensen zijn die dat gedaan hebben.
Hij dropte voor mij van een Spellbinder toen ik eenpaar guildies hielp. Was de enige alchemist ook :)
Ik zou er iig nooit 400G voor betalen, is het niet waard, 20g nog niet eens. Er zijn zat mensen die die dingen nog wel gratis voor je maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
ik ben een tijdje geleden regelmatig met een andere rogue LBRS in gegaan. Het is heel simpel je sneaked langs de paar begin mobs, gaat meteen rechts. valt 2 keer in stealth, en je staat op de market. Daar kill je gewoon die groepjes 1 voor 1. Een druid erbij en je bent nieteens afhankelijk van je cooldowns. Ik heb ooit op die manier 3 keer dat recipe gevonden in 2 dagen.. kostte me maar 10 runs ofzo. 20 minuujtes per stuk. Toen gingen ze nog voor 800-1000 g per stuk de deur uit. Leuk cashen dus. Nu zijn ze geen kont meer waard omdat meer mensen dit truukje kennen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
MantaMania schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:45:
[...]

[...]

Dat werkt het best inderdaad als ik dps doe met mn warrior en ik ga iets te ver en ik word netjes geheald ff een complimentje over de healing en je weet zeker dat je de rest van de raid niet meer dood gaat want mensen vinden het altijd leuk als ze gewaardeerd worden.
Als raidleider probeer ik altijd wel iemand een compliment tegeven en de meeste vinden het ook echt leuk dat ze positief worden opgemerkt. Alleen sommige mensen bevestigen dan wat je zegt bv ja ik ben ook echt goed in healing, dan heb ik zoiets van oke laat maar weer ;)
uhm, hij hield een key ingedrukt ofzo.. werd al via TS gemeld, druk die key niet in, want dan krijg je het instantly ofzo.. foutje van zijn kant.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Masch schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:50:
[...]
Daarom geen masterloot gebruiken maar free for all
Wij hebben 2 personen die looten en die het naar de bank sturen, bij bosses linkt de Raidleader de items, die als je hebt gewonnen kunt pakken.

Werken met ML in MC/BWL en hoger geeft aan dat je niet veel vertrouwen hebt in je raidgenoten.
Ninja-loot is kick, vertel het aan de andere raidleiders van andere groepen, en geen problemen meer, gozer komt nooit meer aan de bak bij guild met ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:57

Qck

Bazinga

Seraphin schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:26:
[...]
Mja, ik weet niet of het voor healen zo geweldig is. Ik heb het wel op mijn feral druid en dan is een 'gratis' shred/maul/claw best handig, of extra hoog critten met Ferocious Bite (Niet dat mijn druid goede gear heeft, maargoed...) :) Kan erg handig zijn in pvp.

[ Voor 3% gewijzigd door Qck op 17-11-2006 12:37 ]

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

sabriel schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:32:
[...]

Wij hebben 2 personen die looten en die het naar de bank sturen, bij bosses linkt de Raidleader de items, die als je hebt gewonnen kunt pakken.

Werken met ML in MC/BWL en hoger geeft aan dat je niet veel vertrouwen hebt in je raidgenoten.
Ninja-loot is kick, vertel het aan de andere raidleiders van andere groepen, en geen problemen meer, gozer komt nooit meer aan de bak bij guild met ervaring.
Wij hebben inderdaad ook meer problemen _met_ masterloot gehad dan zonder. Nooit ook maar iets geninja'd. Wel werd er nogal eens vergeten looting op FFA te zetten, zodat bij de eerste drop iedereen dat fijne lottoschermpje voor zn neus kreeg. In MC vaak niet erg, aangezien er dan genoeg dropt voordat je bij de eerste baas bent, maar in BWL kan het naar zijn. Zeker als je een suffe spanjaard in je raid hebt zitten die automatisch overal op greedt :D
Naja, hij (als warlock) blij met netherwind en wrath bracers. Netjes een zooi nexusses terugbetaald aan de guildbank en vergeten die hap :)

Kan me wel voorstellen dat er tegenwoordig wat meer angst voor FFA is. De echte hardcore guilds gebruiken het nog wel, maar daar weet je ook wat je aan elkaar hebt, en _als_ er al een keer geninja'd wordt kom je d'r wel overheen. Maar de guilds die nu nog met MC bezig zijn, zijn toch wat afhankelijker van de loot om progressie te boeken. Als er dan een leuke Ragnaros-loottable geninja'd wordt kan ik me voorstellen dat je niet zo blij bent en dus FFA niet gebruikt.

Zeker ook met de hoeveelheid mensen die zich tegenwoordig laat epicboosten door te guildhoppen is de ninjakans steeds groter. En dus de terughoudendheid om FFA te gebruiken ook.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:13:
[...]

Hij dropte voor mij van een Spellbinder toen ik eenpaar guildies hielp. Was de enige alchemist ook :)
Ik zou er iig nooit 400G voor betalen, is het niet waard, 20g nog niet eens. Er zijn zat mensen die die dingen nog wel gratis voor je maken.
GFP verkopen anders nog erg goed, zo rond de 11/12g per stack, greater nature rond de 15/17 op onze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Hm ja ik denk dat ik clearcasting maar laat schieten, ga vanaaf weer verder met de talent calculators. Mezelf kennende wordt het ws een 0/0/51 spec :P (ben een beetje van de "alles of niets", en tsja ik doe weinig BG's en zit op een PVE realm, hoef dus niet bang te zijn kapot gegankt te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik vind dat ffa looten niet echt handig. Met masterloot is er 1 iemand die een fout kan maken. Met ffa zijn dat 40 mensen. Je moet natuurlijk wel een masterlooter hebben met een betrouwbare internet connectie. En ach, als het 1 keer voorkomt dat hij door een d/c de loot niet kan verdelen: volgende keer beter. Ook in ZG en AQ werken we met ML aan. Al die coins en bijous in je scherm tijdens t vechten zijn gewoon echt irritant. Als ik ML ben zet ik em wel op ffa bij spiderboss, om nou RSI te kweken door 123124 spinnetjes te clicken is wat overdreven!

ML heeft voor ons niks te maken met vertrouwen, want dat is er wel. Dit is gewoon een snellere manier die minder rotzooi geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

SMulTiE schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:57:
[...]

Clearcasting proct ook alleen op melee attacks hè..... Dus je moet in caster/cat/bear-form op de boss gaan inhakken en als ie dan proct kun je gratis healen...m.a.w. compleet useless aangezien je als druid (imho) echt niet gaat melee-en in instances. Tenzij je full feral gaat, maar dan ga je weer niet uit cat/bear-form om ff snel een heal te gooien "omdat ie toch gratis is".
hij procced ook op melee attacks in je feral forms en hun attacks zij ndan ook gratis, dus als jij een Druid Tank bent met feral spec en Omen of Clarity is het een hele mooie spell :P

Gratis Maul of zo iets :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hulkie schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:00:
[..]Dit is gewoon een snellere manier die minder rotzooi geeft.
daar zijn de meningen over verschillend

vorige guild hadden we FFA aan staan
huidige doet ML

trash loot in zg (coins etc) gewoon passen of ffa en de 'looter' laten looten

bossdrops, maakt niet veel verschil
en mja, weet meestal wel wat er kan droppen, dus een lootscherm tijdens het vechten boeit me niet

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
sabriel schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:32:
[...]

klinkklare bullshit.. wij hebben wel vertrouwen in de members, maar sommige zijn nog te noob voor woorden.. greenies in MC zijn geen uitzondering hoor.. in MC gebruiken we grouploot, maar elke x die coins is wel irri.. wilde ook group loot: Rare hebben, maar de RL vond het onhandig..

maar goed. vertrouwen is er wel, maar we zijn nog té afhankelijk van de loot.. we hebben nu majordomo neer, ragnaros 60%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:03:
[...]

hij procced ook op melee attacks in je feral forms en hun attacks zij ndan ook gratis, dus als jij een Druid Tank bent met feral spec en Omen of Clarity is het een hele mooie spell :P

Gratis Maul of zo iets :P
Ok, quote van Seraphin:
(ik heb behoorlijk wat mana/5sec regen gear, dus het voordeel van clearcasting voor healen lijkt me beperkt)
Ik wil 'm alleen ff duidelijk maken dat OoC totaal géén effect op je healing heeft, aangezien je niemand gaat slaan als je healt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:12:
[...]

klinkklare bullshit.. wij hebben wel vertrouwen in de members, maar sommige zijn nog te noob voor woorden.. greenies in MC zijn geen uitzondering hoor.. in MC gebruiken we grouploot, maar elke x die coins is wel irri.. wilde ook group loot: Rare hebben, maar de RL vond het onhandig..

maar goed. vertrouwen is er wel, maar we zijn nog té afhankelijk van de loot.. we hebben nu majordomo neer, ragnaros 60%..
wij gebruiken ook ML en eigenlijk heb ik wel vertrouwen in 99% van de raiders maar juist die 1% is zo gevaarlijk er zijn nog wel eens mensen die ruzie maken en dan de guild leaven, dat soort mensen kunnen ook van die grapjassen zijn die je dan even lekker dwars willen zitten. En het idee dat dan zo iemand je missende thunderfury helft loot lijkt me niet zo tof. Better save the sorry zou ik zeggen.
En idd ook alleen de ML kan fouten maken en niet de 39 andere. Als de ML gewoon een beetje oplet is er helemaal geen probleem enige nadeel aan ml vind ik hondjes looten in mc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Ik wil met een aantal vrienden transferren van Genjuros naar een ander realm. Genjuros is zo goed als dood en wat er rondloopt is Griek en te stom of te ignorant om engels te praten, een paar uitzonderingen daar gelaten.

Nu is ons oog op Laughing Skull gevallen.

We komen uit een high-end raiding guild maar willen eigenlijk niet meer zoveel raiden. Tot aan TBC de tijd een beetje uitzingen en daarna op ons gemak levellen en de nieuwe content ten volste bekijken. Daarna zien we wel of we weer willen raiden.

Heeft iemand ervaring op Laughing Skull, horde side? Wat is de sfeer, het klimaat, de Auction House (ook belangrijk :)) Hoe gaan mensen met elkaar om (je hebt altijd rotte appels ofc) en hoe zit het met de verschillende nationaliteiten die er rondlopen?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Aan de reacties te zijn blijkt het vrij normaal dan op een PvP-server te zijn om te ninja-looten.
Ben blij dat ik op een RP-server zit waar gewoon een afspraak maken dan nog mogelijk is.
Zit vanaf het begin bij mijn raidgroep, bijna 2 jaar nu, vanaf het begin FFA en in al die tijd 1 ninja-loot geweest, vanaf het en dat was nog een ongeluk ook, wou zijn item pakken terwijl iemand anders met de hand-quest in MC bezig was, klikt op verkeerd item doordat ze op hetzelfde moment lootten.

En een lvl60 noem ik geen noob, hij is minder epic-geared maar zolang hij zijn charakter niet van e-bay heeft gekocht mag ik aannemen dat ze hun class wel weten te spelen

p.s. afgelopen week zelfs Twin's neergekregen met een warrior die 4 blue-items, en rest greenies had. Zegt dus niets over de kwaliteit (hij stond natuurlijk niet in de top15 van DPS maar dat mocht de pret niet drukken, Elke 2 min battleshout spammen en lekker hakken, je trekt toch geen agro met zo weinig dps O-) )

[ Voor 19% gewijzigd door sabriel op 17-11-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
BootVluchteling schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:12:
[...]

Ook KKBS dus. Vertrouwen in members is ook vertrouwen in hun skills, en de opmerking "te noob voor woorden" straalt dat nou niet echt vertrouwen uit. Daarnaast, wat een skills heb je nodig om niet te looten. Ik vind dat het meedoen in een groepsproces waarin mensen beseffen dat iedereen toegang heeft tot de loot van een boss, maar het zoals afgesproken op een zo eerlijke manier wordt verdeeld leidt tot meer vertrouwen. ML is puur een zekerheid ter voorkomen dat iemand iets ongewenst loot, aldanniet bewust of onbewust, maar dat vereist wel absolute vertrouwen in een ML (en kan dictatoriale trekjes in de hand werken). Het is dus meer controle in het proces. Door die controle los te laten, geef je anderen het gevoel dat men op waarde wordt geschat. Na ruim een jaar looten is het bij ons slechts 2x fout gegaan met het looten zelf: een ninja loot op onze 2e Lucifron kill en een mage die in plaats van de tier 2 mage gloves de warlock gloves uit de corpse pakt (dat was wel achtelijk trouwens). Greenies worden bij ons gewoon verrolt, de loot staat overal op ffa, behalve in ZG daar staat die op groupsloot:rare. Idols uit AQ gaan gewoon naar de guildbank.
sabriel schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:29:
Aan de reacties te zijn blijkt het vrij normaal dan op een PvP-server te zijn om te ninja-looten.
Nee, dat is niet "vrij" normaal. Is gewoon afhankelijk van de mensen met wie je speelt en heeft imo niets met PvP of RP te maken. Klootzakken heb je overal.

[ Voor 9% gewijzigd door mdmeijer op 17-11-2006 13:32 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gesproken hebben we altijd ML'r, afgelopen dinsdag bij onze eerst C'Thun kill met trash al gecleared was ML dus vergeten. :D Gelukkig geen probs en dat zou ik ook niet verwachten maar wel geinig om ineens alle loot voorbij te zien flitsen.

Wat ML zelf betreft heb ik zelf als ML'r in AQ40 wel ns problemen gehad ja, Skeram en Trio loot was gewoon niet aanwezig. Kreeg wel n lootschermpje maar dat was dus leeg. 8)7 Toen maar iemand anders ML'r gemaakt wat gewoon goed ging en n paar dagen later de loot via n GM in mail te horen gekregen en via t guildforum verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

SMulTiE schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:19:
Ik wil 'm alleen ff duidelijk maken dat OoC totaal géén effect op je healing heeft, aangezien je niemand gaat slaan als je healt.
Heheh goed gezien :P Voor feral denk ik dat het inderdaad een best aardige talent is, maar voor mijn toekomstige rol als healbot zal het idd een heeel stuk minder nuttig zijn. (hoop trouwens later op zijn minst feral/resto hybride te kunnen speccen, maar dat zien we dan wel weer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:30:
Normaal gesproken hebben we altijd ML'r, afgelopen dinsdag bij onze eerst C'Thun kill met trash al gecleared was ML dus vergeten. :D Gelukkig geen probs en dat zou ik ook niet verwachten maar wel geinig om ineens alle loot voorbij te zien flitsen.

Wat ML zelf betreft heb ik zelf als ML'r in AQ40 wel ns problemen gehad ja, Skeram en Trio loot was gewoon niet aanwezig. Kreeg wel n lootschermpje maar dat was dus leeg. 8)7 Toen maar iemand anders ML'r gemaakt wat gewoon goed ging en n paar dagen later de loot via n GM in mail te horen gekregen en via t guildforum verdeeld.
Bij ons komt dit ook zo'n beetje bij elke first kill voor :p Gelukkig nog nooit fout gegaan. Overigens snap ik niet wat mensen tegen ML hebben? Mijn inziens is het gewoon de meest praktische en minst storing gevoelige manier van looten. Ipv 40 man heb je maar een persoon die een fout kan maken.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Masch schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:51:
[...]

Bij ons komt dit ook zo'n beetje bij elke first kill voor :p Gelukkig nog nooit fout gegaan. Overigens snap ik niet wat mensen tegen ML hebben? Mijn inziens is het gewoon de meest praktische en minst storing gevoelige manier van looten. Ipv 40 man heb je maar een persoon die een fout kan maken.
idd het zou trouwens nog beter zijn als je loot ook moest accepten, bv als je als ML het verkeerde aanwijst(wat mij ook ooit is overkomen) dat je dan als speler die het krijgt ook nog een keer decline kan doen.
En zeker bij set items moet dat zo zijn want dat is helemaal raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

en waarom is niet alles gemarkeerd als "loot" bv head of broodlord en de loot bij domo ik vind dat soort dingen zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
MantaMania schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:12:
en waarom is niet alles gemarkeerd als "loot" bv head of broodlord en de loot bij domo ik vind dat soort dingen zo irritant.
Het is net zo als op de world-server.
Je kan pas iets doen als je met de quest bezig bent.
Je kan pas de head van broodlord krijgen als je bepaalde questen in silithus hebt gedaan.
Wel vervelend als je als ML de quest al heb gedaan en je moet het verkopen voor DKP terwijl je het item niet kan linken in raidchat

Maar ben het er mee eens dat loot op een betere manier afgehandeld/georganiseerd had kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MantaMania schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:12:
yep en je kan hem niet assignen als ML dat heeft iemand bij ons uitgeprobeerd(waardoor hij dus zelf de head kreeg). De week later kreeg uiteindelijk degene van de vorige week de head.

het enige waar die quest nuttig voor is is voor wat extra gold :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kevinp schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:43:
[...]

yep en je kan hem niet assignen als ML dat heeft iemand bij ons uitgeprobeerd(waardoor hij dus zelf de head kreeg). De week later kreeg uiteindelijk degene van de vorige week de head.

het enige waar die quest nuttig voor is is voor wat extra gold :).
Over gold gesproken.... koopt hier wel eens iemand goud via E-bay ofz...

>:) >:) >:) ROFL ;) j/k of course

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
mdmeijer schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:30:
[...]

Ook KKBS dus. Vertrouwen in members is ook vertrouwen in hun skills, en de opmerking "te noob voor woorden" straalt dat nou niet echt vertrouwen uit. Daarnaast, wat een skills heb je nodig om niet te looten. Ik vind dat het meedoen in een groepsproces waarin mensen beseffen dat iedereen toegang heeft tot de loot van een boss, maar het zoals afgesproken op een zo eerlijke manier wordt verdeeld leidt tot meer vertrouwen. ML is puur een zekerheid ter voorkomen dat iemand iets ongewenst loot, aldanniet bewust of onbewust, maar dat vereist wel absolute vertrouwen in een ML (en kan dictatoriale trekjes in de hand werken). Het is dus meer controle in het proces. Door die controle los te laten, geef je anderen het gevoel dat men op waarde wordt geschat. Na ruim een jaar looten is het bij ons slechts 2x fout gegaan met het looten zelf: een ninja loot op onze 2e Lucifron kill en een mage die in plaats van de tier 2 mage gloves de warlock gloves uit de corpse pakt (dat was wel achtelijk trouwens). Greenies worden bij ons gewoon verrolt, de loot staat overal op ffa, behalve in ZG daar staat die op groupsloot:rare. Idols uit AQ gaan gewoon naar de guildbank.

[...]

Nee, dat is niet "vrij" normaal. Is gewoon afhankelijk van de mensen met wie je speelt en heeft imo niets met PvP of RP te maken. Klootzakken heb je overal.
nogmaals, het is niet per sé het vertrouwen. een beetje wel, maar niet volledig.. er zijn mensen die nog vaak genoeg foutjes maken..

foutjes blijven menselijk, maar als er iets dropt dat redelijk rare is, en iemand zit niet op te letten, ben je gewoon keihard de klos..

greenies worden gedisst, en de stuff gaat naar de GB. coins en bijou's worden gegreed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22
ML vind ik ook een betere oplossing dan ML als je net met MC e.d. begint. We hadden eerst ffa in ZG en AQ20, maar de epics daar zijn soms zo schaars dat na een tijdje sommige 3 epixx en andere 0 hadden. Dus toch maar een DKP systeem en dan gaat ML ook aan. ML pakt trouwens ook coins/bijous en die verdelen we op het einde (vrij vlug) scheelt weer een beetje tempo, hoeft nietmand te kijken of er nog iets te looten valt.
Ik heb in al die tijd nog nooit een foutje gemaakt met ML. Dat je een confirm-schermpje krijgt dat is leuk, maar vaak klik je toch gelijk door. Maar liever wel dat schermpje dan geen (net als vroeger bij een bank slot). Je moet gewoon goed opletten en is er een plotselinge mis-click dan heb je altijd nog je confirm schermpje (dus stiekem toch wel fijn).

Maar komen D/C's zo vaak voor dan? Wij hebben er een paar in het gilde die er last van hebben en eigenlijk neem ik die bij (nieuwe) encounters liever niet mee. Zelfs een keer een warrior uit z'n tank-functie gehaald omdat die bij 40-mans dungeons altijd lag had. Een tank die er structureel 3-4 seconden naast zit heb je niet zoveel aan. En zeker als je veel newbies hebt en de loot is nog erg gewild door iedereen is ML wel zo veilig.

Gilde-hoppende epic collectors hebben we ook steeds meer last van. Die joinen (met goede gear, dus je denkt, ervaren mensen) gaan net zo vaak mee als nodig om wat loot binnen te halen, vertrekken met min DKP en joinen vrolijk een volgend gilde. Dat die mensen niet snappen dat je zo mss T1 binnenhaald en dan kent heel de server jou en je reputatie en kom je nergens meer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
P.P. schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:08:
ML vind ik ook een betere oplossing dan ML als je net met MC e.d. begint. We hadden eerst ffa in ZG en AQ20, maar de epics daar zijn soms zo schaars dat na een tijdje sommige 3 epixx en andere 0 hadden. Dus toch maar een DKP systeem en dan gaat ML ook aan. ML pakt trouwens ook coins/bijous en die verdelen we op het einde (vrij vlug) scheelt weer een beetje tempo, hoeft nietmand te kijken of er nog iets te looten valt.
Ik heb in al die tijd nog nooit een foutje gemaakt met ML. Dat je een confirm-schermpje krijgt dat is leuk, maar vaak klik je toch gelijk door. Maar liever wel dat schermpje dan geen (net als vroeger bij een bank slot). Je moet gewoon goed opletten en is er een plotselinge mis-click dan heb je altijd nog je confirm schermpje (dus stiekem toch wel fijn).

Maar komen D/C's zo vaak voor dan? Wij hebben er een paar in het gilde die er last van hebben en eigenlijk neem ik die bij (nieuwe) encounters liever niet mee. Zelfs een keer een warrior uit z'n tank-functie gehaald omdat die bij 40-mans dungeons altijd lag had. Een tank die er structureel 3-4 seconden naast zit heb je niet zoveel aan. En zeker als je veel newbies hebt en de loot is nog erg gewild door iedereen is ML wel zo veilig.

Gilde-hoppende epic collectors hebben we ook steeds meer last van. Die joinen (met goede gear, dus je denkt, ervaren mensen) gaan net zo vaak mee als nodig om wat loot binnen te halen, vertrekken met min DKP en joinen vrolijk een volgend gilde. Dat die mensen niet snappen dat je zo mss T1 binnenhaald en dan kent heel de server jou en je reputatie en kom je nergens meer binnen.
soms gebeurd het ja, de mooiste disc hebben wij op veal gehad, nou ja was wow screen freeze.
Tank van, my screen froze, raidleader + ikke, well you are doing fine tanking him. Hij heeft hem dus gewoon getanked, toen kreeg helaas wel andere warrior BA, maar vlak daarna was hij weer terug om opnieuw te tanken :P. Was erg grappig.(en kill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild hoppers hebben zo een reputatie opgebouwd.

Wat nog veel leuker is is die scammer op onze server. Wazoor heet hij. Laatst kreeg mijn rogue een /w dat ik crusader kon kopen als ik de mats had voor een lage prijs (2g). Ik vraag verder geeft hij als antwoord "my mate wazoor will be online soon and will do it for you" :) 1 bericht in Lookingfor Group en hij kon zn zoveelste alt wissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Het probleem met ninjalooters is dat ze nu de zooi kunnen ninjaen en vervolgens server transferen en daar vrolijk verder gaan (evt onder een andere naam).

Welke idioot heeft trouwens bedacht dat het slim is om epics in een 'free-for-all' chest te stoppen in MC? Je hebt heel mooi een master looter optie en dan maken ze die even mooi nutteloos door dat soort dingen... 8)7

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:23:
Guild hoppers hebben zo een reputatie opgebouwd.

Wat nog veel leuker is is die scammer op onze server. Wazoor heet hij. Laatst kreeg mijn rogue een /w dat ik crusader kon kopen als ik de mats had voor een lage prijs (2g). Ik vraag verder geeft hij als antwoord "my mate wazoor will be online soon and will do it for you" :) 1 bericht in Lookingfor Group en hij kon zn zoveelste alt wissen :)
Als ik een enchant nodig heb (en guild enchanters zijn niet online) probeer ik altijd iemand te vinden van een andere goede guild; kans dat die er met je mats/geld vandoor gaan lijkt me wat kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Seraphin schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:33:
[...]

Als ik een enchant nodig heb (en guild enchanters zijn niet online) probeer ik altijd iemand te vinden van een andere goede guild; kans dat die er met je mats/geld vandoor gaan lijkt me wat kleiner.
High end (aq+) guild members ff whisperen die kunnen mensen een naam geven.

of ff op het forum kijken, vaak is d'r wel een (horde) - rare craft list ofzo. Met mij is het nog nooit mis gegaan geluk denk ik. Maar high lvl enchants heb ik meestal wel door iemand bekends laten doen, maar 100 hp on chest ofzo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een site waar staat wat alles ongeveer waard is (in de ruil markt dan). Dan bedoel ik dus niet als je het verkoopt aan CPU.

Ik heb namelijk een set item handschoenen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:49:
Heeft iemand een site waar staat wat alles ongeveer waard is (in de ruil markt dan). Dan bedoel ik dus niet als je het verkoopt aan CPU.

Ik heb namelijk een set item handschoenen gevonden.
je kan zelf ook op de AH kijken, vaak ben je niet de enige die een item verkoopt ;) anders is thottbot of alakhazam een uitkomst

edit/

trouwens, boven je avatar staat: "Lekker he, Bobbers!?"

in mijn geheugen zei p. de leeuw toch altijd: "Lekker he, Boppers!?"

[ Voor 14% gewijzigd door Thrilled op 17-11-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Economiën op de verschillende servers verschillen nogal. Het hangt er maar net vanaf hoe ver men is met spelen/ raiden. Het AH checken op de huidige prijzen is de beste optie. Als je daar iets onder gaat zitten ben je je item zo kwijt, en weer wat gold rijker!

De kist bij Domo vind ik juist wel een uitkomst... Bijna elke guild krijgt of priest óf hunter loot. Dan kan je mooi een alt sumonnen of een buyer, gaan de epix in ieder geval niet verloren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:38:
[...]

High end (aq+) guild members ff whisperen die kunnen mensen een naam geven.

of ff op het forum kijken, vaak is d'r wel een (horde) - rare craft list ofzo. Met mij is het nog nooit mis gegaan geluk denk ik. Maar high lvl enchants heb ik meestal wel door iemand bekends laten doen, maar 100 hp on chest ofzo niet.
Ik ben zelf niet zijn slachtoffer geweest, maar een guildie een hele tijd geleden wel. Kort daarna wilden we strat in en kwamen we 2 man tekort. Die waren beide in de guild met die scammer.

We waren eerst van plan te leaven. Waarop die gasten nogal nerveus werden. Want zij konden er niets aan doen etc... We hebben ze toen gezegd dat we die run deden met ze, maar da het wel de laatste keer was dat iemend van onze guild met hun guild groepte zolang wazoor in die guild zat.

Volgende dag was Wazoor guildless ;)

Het probleem dat ik nu heb is dat ik vaak mensen hoor roepen dat ze +15 agi op 1hander willen en mats hebben, maar mij niet kennen en het dus door een ander laten doen. (is zo'n beetje de enige enchant die ik kan die je niet zonder iets te doen (in dit geval grinden) kan krijgen)

Met mn nieuwe guild nu een beetje proberen naam te maken. De guild groeit nog en de eerste keer in ZG met 20 man meteen maar Hakkar plat gelegd. Daarvoor waren we altijd met max 15 man en was panther een probleem.

Toch niet slecht al zeg ik het zelf. 5e keer ofzo dat we ZG deden, iedereeen in blues en zelfs wat groen en een verdwaald paars item, Hakkar plat leggen.

Enige baas die problemen geeft en nog niet down is is Jindo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Jindo is een kwestie van veel melee dps bij je hebben om de ghosts te killen.. de laatste 10 % zijn altijd killing. Als je Hakkar zo snel neer krijgt moet dit gevecht ook lukken. Het gevecht is wel iets meer van dps afhankelijk dan Hakkar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:19:
[...]

soms gebeurd het ja, de mooiste disc hebben wij op veal gehad, nou ja was wow screen freeze.
Tank van, my screen froze, raidleader + ikke, well you are doing fine tanking him. Hij heeft hem dus gewoon getanked, toen kreeg helaas wel andere warrior BA, maar vlak daarna was hij weer terug om opnieuw te tanken :P. Was erg grappig.(en kill).
Heb ik ook wel eens bij neffarian gehad, stond ik daar heerlijk de klappe op te vangen.
complete wow crash, ik op TeamSpeak schreeuwen dat m'n wow eruit lag,
maar ik bleef gewoon doorgaan :)
snel weer inloggen en hoppa gewoon weer verder gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:17:
Jindo is een kwestie van veel melee dps bij je hebben om de ghosts te killen.. de laatste 10 % zijn altijd killing. Als je Hakkar zo snel neer krijgt moet dit gevecht ook lukken. Het gevecht is wel iets meer van dps afhankelijk dan Hakkar.
Die ghosts moet je compleet negeren, zorg er dan wel voor dat je geen dmg doet als je geslagen wordt(zoiets als thorns)
en voor de rest eerst de totems en voor de rest full dps op jindo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:46:
[...]

Die ghosts moet je compleet negeren, zorg er dan wel voor dat je geen dmg doet als je geslagen wordt(zoiets als thorns)
en voor de rest eerst de totems en voor de rest full dps op jindo
Als healer wil je echt geen meerder shades op je hebben. Ze doen dan wel nauwlijks damage. Maar een Healing Touch met een cast tijd van 8 seconde is geen pretje.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

ok, *&^ blizzard. Ik heb ze vandaag 2 x gebeld omdat ik m'n trial account niet krijg geupgraded. Wat zeggen die knakkers nu : Maak maar een nieuwe account aan en begin overnieuw. Het is ook onmogelijk om de trial te upgraden naar fullversion. Zeggen ze zelf :(.

Naja. lvl 20 in een dag moet wel lukken toch?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:49:
[...]

Als healer wil je echt geen meerder shades op je hebben. Ze doen dan wel nauwlijks damage. Maar een Healing Touch met een cast tijd van 8 seconde is geen pretje.
daar heb je die pala aura voor(als je alliance bent)
of een shieldje van een priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:00:
Economiën op de verschillende servers verschillen nogal. Het hangt er maar net vanaf hoe ver men is met spelen/ raiden. Het AH checken op de huidige prijzen is de beste optie. Als je daar iets onder gaat zitten ben je je item zo kwijt, en weer wat gold rijker!
auctioneer addon installeren.
deze kan je AH laten scannen en dan krijg je voortaan in je tooltip een mooi overzicht van wat een item waard is. Hoe vaker je scant, hoe accurater je auctioneer is natuurlijk :)

Ik zou je de link willen geven maar curse ligt down precies :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:37
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:53:
[...]

daar heb je die pala aura voor(als je alliance bent)
of een shieldje van een priest
yup, en dan gelijk de spell met de slechtste healing/mana gebruiken, alle priests zonder mana. Gebruik zelf bijna alleen maar healing r2 en dat wordt zo'n 6sec cast ipv 2.5 met een stuk of 3 van die shades op je die "maar 1 dmg doen".

Bij ons gaan alle dps classes po de shades, rogues op totems en rest op jindo. Healers dotten shades als het mogelijk is maar ipc zorgen de dps classes voor de shades bij ons.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:56:
[...]

auctioneer addon installeren.
Ik zou je de link willen geven maar curse ligt down precies :/
http://auctioneeraddon.com/

[ Voor 17% gewijzigd door Helox-in-a-box op 17-11-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:56

GG85

.......

Hoe bevalt de Water Elemental trouwens voor frost mages in de TBC beta? Zijn er al mensen met een lvl70 frost mage en wat is hun build? Ik zit zelf aan : http://www.wowhead.com/?talent-bc=Rf0V0oZZiAGIofxoVot te denken als het zover is (vooral single en multitarget kills en een beetje raiden).

[ Voor 10% gewijzigd door GG85 op 17-11-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:43:
[snip]

Offtopic: Een goede vriend van me heeft zijn priest geleveld op een holy build. Time played tot level 60 = 36 days :X
Gast heeft ondertussen 130 dagen played op zijn priest, en is werkelijk de beste healer die ik ooit gekend heb.
Ik ben net 60 gedingt, gelvld als holy build op /played heb ik nu 22 dagen en 2 uur, en dat terwijl dit me eerste char is.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

M'n druid als resto geleveld en @ 60 in net over de 15 days /played. Het kan prima maar je moet weten welke quests slim zijn en samen met 1-2 anderen levelen, dan kun je mooi rode en gele quests pakken, dat gaat heel hard met xp dan :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Ik zit nu een beetje rond te zoeken op thottbot enzo, maar ik kan nergens vinden waar je die mallet van ZF kan vinden? Het is ergens in de hinterlands, maar waar precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, die vriend van me is wel zo een die werkelijk iedere vierkante centimeter van het spel verkend heeft, er is geen plaats waar hij nog niet geweest is, geen npc die hij niet kent, van zowat alle plaatsen kent hij de lore voor zover die er is, enz.

Hij heeft nog nooit een alt gemaakt buiten 1 level 5 char, en dat sinds de release :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:54:
Naja, die vriend van me is wel zo een die werkelijk iedere vierkante centimeter van het spel verkend heeft, er is geen plaats waar hij nog niet geweest is, geen npc die hij niet kent, van zowat alle plaatsen kent hij de lore voor zover die er is, enz.

Hij heeft nog nooit een alt gemaakt buiten 1 level 5 char, en dat sinds de release :o
Ik zou graag willen dat ik ook weet zo games zou kunnen spelen. Laatste keer dat ik zo een game heb gespeeld was denk ik Zelda: OOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Vold schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:48:
Ik zit nu een beetje rond te zoeken op thottbot enzo, maar ik kan nergens vinden waar je die mallet van ZF kan vinden? Het is ergens in de hinterlands, maar waar precies?
ALtar of Zul, there are 2 lvl50's i think.
You have to kill those, then you get the mallet
Then you have to go to top of Jintha Alor to charge the mallet

then you have it, good luck with godzilla after

edit : schreef dit tijdens raid, en ben te lui om te vertalen

[ Voor 6% gewijzigd door sabriel op 17-11-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002

Wmm

Erikie schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:51:
ok, *&^ blizzard. Ik heb ze vandaag 2 x gebeld omdat ik m'n trial account niet krijg geupgraded. Wat zeggen die knakkers nu : Maak maar een nieuwe account aan en begin overnieuw. Het is ook onmogelijk om de trial te upgraden naar fullversion. Zeggen ze zelf :(.

Naja. lvl 20 in een dag moet wel lukken toch?
How, dat is niet waar. Ik ben zelf 2 weken terug ook met de 14 days trial begonnen en was na een halve week level 20 en kon niet verder. Game gekocht in winkel, key ingevoerd op site maar kon nog steeds niet verder. Probleem voorgelegd op forum van Blizzard, kreeg van Blizz forum medewerker te horen dat het een bekend probleem is en dat ik kon bellen met de account and billing helpdesk. Dat heb ik gelijk gedaan en het werd daar gelijk aan de telefoon opgelost. Tijdens het bellen kon ik al controleren of het goed gegaan was (wat dus het geval was). Ik zou gewoon doordrammen aan de telefoon als ik jou was.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!