Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ja, als bonus een kusje van H3!NRoyz schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:10:
Krijg ik nu van jullie ook een bonus, aangezien mijn spits de dirk kuyt award heeft gehad
Unknown
Dubbel
[ Voor 10% gewijzigd door Royz op 05-12-2006 14:45 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
H3!N klinkt teveel als een man

Verwijderd
boeien die awards...Joss schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:38:
[...]
Manager: Gewwit
6. in V.9 | 1866. van 2048 in V
Je bent ook maarliefst één keer boven de 200 hatstats uitgekomen, laagterecord voor een overlevend team in de V?
enneuh niemand krijgt een kusje!
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Je mag hem houdenVerwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:45:
[...]
boeien die awards...
enneuh niemand krijgt een kusje!

Vanavond is het weer bekerronde 1, dat is de reden.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:51:
Ik denk dat Hein ongesteld is geworden, hij reageert namelijk zo vrouwelijk op een kusje
Unknown
heheQuintus schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:19:
[...]
Vanavond is het weer bekerronde 1, dat is de reden.
Mijn tegenstander heeft al twee weken niet ingelogd. Moet lukken denk ik
[ Voor 22% gewijzigd door Ralphie op 06-12-2006 11:37 ]
HODL

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Remeber H3!N_AzN_GhOsT schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:22:
Ik verwacht een overwinning met twee vingers in me neus. Anders stop ik met hattrick

Geen blessures is belangrijker dan een 0-zoveel winst want zondag wacht de cruciale openingswedstrijd van het seizoen. En Tjsa als ik het vanavond A-team niet laat spelen krijgen we weer een super vormdip.
Laten we er maar het beste van hopen.
[ Voor 43% gewijzigd door Quintus op 06-12-2006 16:34 ]
Unknown
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Hoop dat ie zondag kan spelen ....
HODL
Er is nog wel hoop, met mijn 1,5 middenvelder en pic haal ik nog steeds meer balbezit
Rust: met een stand van 1-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. Sheepproductions had het meeste balbezit, namelijk 54 procent.
/▌
mijn scheidsrechter is duidelijk omgekocht.
Hij werd buitenspel gegeven, hoewel de man langs de lijn niet eens vlagde.
Je kunt inderdaad omkopers aanschaffen bij "De club". Ik heb er ook 10 rondlopen.odan schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:35:
ik ga een klacht indienen bij de KNHF
mijn scheidsrechter is duidelijk omgekocht.
[...]
Bij mij is de gelijkmaker gescoord
57 minuten: De bezoekers gaven niet op. Na 57 minuten brak Mikel van Empel door de centrale verdediging van het thuisteam en maakte met een rollertje de 1-1.
/▌
hij zal wel motsen en geluk hebben denk ik
Tja je eerste bekerwedstrijd motsen. Je moet het er maar voor overhebben. Voor de inkomsten hoef je het niet te doen.Loona35 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:52:
WTF ik lig gewoon uit de cup.. me tegenstander heeft alles tussen 2-3 sterren.. ik 4-6 sterren.. LOL
hij zal wel motsen en geluk hebben denk ik
Kaartverkoop 26 070 (beker)
Kaartverkoop 14 008 (friendly van vorige week)
/▌
Oh-ooow
Volgens mij moet ik mijn verdediging gaan vervangenAlessandro Gentenaar van showman buitte in de 79e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde daarmee 0-4. In de 81e minuut sneed showman-speler François Vialatte door het hart van de centrale verdediging. De keeper had geen schijn van kans op zijn keiharde schot: 0-5. Na 82 minuten kwam uit een combinatie in het midden een steekpass naar Alessandro Gentenaar, die de voorsprong van showman kon uitbreiden naar 0-6.
Edit: 0-6 verloren, en die snelle goals zouden weleens aan de rode kaart van mijn def kunnen liggen
[ Voor 12% gewijzigd door lameeuw op 06-12-2006 19:17 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
0-6 inmiddels in de beker. ik wist niet eens dat dat was vanavond! goh wat zit ik er toch weer lekker in
Verwijderd
ja tis onvoorspelbaar.. die gast spoort nietMarzman schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:54:
[...]
Tja je eerste bekerwedstrijd motsen. Je moet het er maar voor overhebben. Voor de inkomsten hoef je het niet te doen.
Kaartverkoop 26 070 (beker)
Kaartverkoop 14 008 (friendly van vorige week)
Kun je mooi de slachtofferrol van H3!N overnemen dit seizoenLoona35 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:22:
[...]
ja tis onvoorspelbaar.. die gast spoort niet.. baal er wel van.. normaal had ik dan toch in de 4e ronde ofzo redelijke inkomsten omdat het tegene fatsoenlijke tegenstander was
5-0 voor maar al wel een midje eraf getrapt, hopelijk is de schade beperkt.
Gelukkig zijn beiden slechts +1... oef..direct maar weer het aantal dokters op 10 gezet
Uiteindelijk 0-6 gewonnen.
[ Voor 23% gewijzigd door Quintus op 06-12-2006 19:37 ]
Unknown

[ Voor 36% gewijzigd door Joss op 06-12-2006 19:34 ]
Verwijderd
jullie hadden beide niks in die finale te zoeken. fluimen!Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:21:
0-2 gewonnen, het nadeel van een counterploeg tegen een counterploeg is dat ze allebei minder middenveld willen hebben dan de tegenstander. Laatste keer dat ik zo'n situatie mee maakte was tegen Pewwy voor de finale van de Got-cup (TRAUMA!!!) Toen ik tot mijn grote verbazing in de rust zag dat mijn team 65 procent balbezit had, voelde ik de bui al hangen. Gelukkig toch nog gewonnen.
loona ik weet er alles van en die van mij motste niet eens. dit blijft een zere plek rond de anus hoor een week of 14 lang. wen er maar vast aan...
ik ben trouwens blij dat ik uberhaupt een opstelling had gedaan haha. geen seconde aan de beker gedacht. 0-7 pic geen blessures. goed begin... zondag meteen de 6 punten wedstrijd tegen de nummer 1 en dus eigenlijk al meteen een soort kampioenswedstrijd.
verliezen: heel lastig kampioen worden.
ik moet eerst nog wachten op de eco update voor ik geld kan gaan spenderen. (interne goed/redelijk coach)
Verwijderd
Er is een bidwar voor mijn jeugdpull. Loopt al een kwartier uit. Staat nu bijna voor 100k.
Had 20k verwacht...
Verwijderd
heeft het dan toch ook voordelen?
als die ander eruit gaat heb ik bijna 4m te spenderen. daar kan je best een hoop mee nu. ik vind het alleen onzin dat bv stadionuitbreiding wel even duur blijft. zo is investeren daarin eigenlijk nooit rendabel.
[edit]
msch ga ik weer het skilltraden oppakken. heb ik paar seizoenen terug ook miljoenen mee verdiend. ik weet waar ik op moet letten
nu alleen nog even tijd regelen.
gevraagd: tijd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 20:18 ]
Verwijderd
Hij zal er aardig van spaugen want al zijn spelers waren minimaal 2x zo goed
Verwijderd
Gaat er omspannen qua stats zijn onze eerste ronde partijen ongeveer gelijk en ik speel thuis dus misschien gaan we het redden.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 21:09 ]
HODL
Verwijderd
Mn goed verdediger van 17 jaar is eruit gegaan voor 327 000, pfff ik had toch op iets meer gerekendVerwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:07:
heerlijk die markt. een eerste week seizoen 17 jarige redelijk/goed trainee voor 2-3 ton. dat was 'vroegoah' minimaal 2m. ofzo.
Veel te goede tegenstander en veel te slecht team heb ik
Op naar de afgrond! Op naar het einde!! XI Here I come
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Moest even sterker zijn op de mid zeker om door te gaan, nu de rest van het seizoen piccen met 5-2-3, behalve 2 competitiewedstrijden die weer MOTSen worden, misschien dat ik nog eens waardeloos (hoog) haal.
Vorig seizoen kwam ik tot ronde 4, waarschijnlijk wordt nu ronde 2 het eindstation.
We misten je alDamien2004 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:51:
Jaaaaa :-) Ik lig eruit!!!
Veel te goede tegenstander en veel te slecht team heb ik
Op naar de afgrond! Op naar het einde!! XI Here I come
Verwijderd
Maar afijn ben er dus weer bij
Ik had gelijk even een idee omtrent het nieuwe YP systeem.
Als ik het goed begrijp mogen mensen dus een competitie creëren.
Nu dacht ik het is wel leuk om 1 of 2 competities te maken voor GoT. Als we 2 competities kunnen maken met bijvoorbeeld 8 teams dan hebben we 14 speel weken en kunnen we in week 15 de finale tussen de 2 competities doen
Vraag me af of een ieder mee doet met zo'n competitie maar het lijk mij wel aardig
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
I say 'goed plan'Damien2004 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:58:
Nou heb echt denk ik de hele maand december geen internet dus kan alleen vanaf mijn werk en daar heb ik weinig tijd hehehe.
Maar afijn ben er dus weer bij
Ik had gelijk even een idee omtrent het nieuwe YP systeem.
Als ik het goed begrijp mogen mensen dus een competitie creëren.
Nu dacht ik het is wel leuk om 1 of 2 competities te maken voor GoT. Als we 2 competities kunnen maken met bijvoorbeeld 8 teams dan hebben we 14 speel weken en kunnen we in week 15 de finale tussen de 2 competities doendus de nummer 1 tegen de nummer 1 en de nummer 2 tegen de nummer 2 ect ect om een totale ranglijst te maken van 16 teams
Dat leek mij wel leuk
Vraag me af of een ieder mee doet met zo'n competitie maar het lijk mij wel aardig
Verwijderd
Sluit ik me helemaal bij aan. Misschien ook een idee om de eindstand van de twee competities bijelkaar dan weer als uitgangspunt te gebruiken voor het seizoen erop. Hoe dat precies in te vullen weet ik nog niet, maar daar hebben we dan weer een seizoen langer voor om over na te denken.
Ik ben voorVerwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:17:
[...]
Sluit ik me helemaal bij aan. Misschien ook een idee om de eindstand van de twee competities bijelkaar dan weer als uitgangspunt te gebruiken voor het seizoen erop. Hoe dat precies in te vullen weet ik nog niet, maar daar hebben we dan weer een seizoen langer voor om over na te denken.
Misschien krijgen we wel meer teams. als je naar de cup kijkt is er genoeg animo. dus misschien na het eerste seizoen verschillende nivo's maken zoals eredivisie etc.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:17:
[...]
Verwijderd
Dan kan je de onderste 4 of zo promotie/degradatie-wedstrijden laten spelen. Nieuwe aanmeldingen beginnen dan gewoon onderaan.odan schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:05:
[...]
Misschien krijgen we wel meer teams. als je naar de cup kijkt is er genoeg animo. dus misschien na het eerste seizoen verschillende nivo's maken zoals eredivisie etc.
Unknown
Verwijderd
Unknown
Verwijderd
Nou is dus de vraag hoe vaak is regelmatig en welke vrijheden heb je om die competitie in te richten.Je kunt je eigen competitie starten en zelf bepalen op welke dag en tijd je met je jeugdteam wilt spelen. Er is regelmatig een pauze in deze jeugdcompetitie waarin je tegen een willekeurig ander jeugdteam kunt spelen.
Hoe minder ik me druk hoef te maken over friendlies regelen hoe beter. Veel te veel inspanning allemaal.Quintus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:16:
Feit is wel dat je jeugdteam dan vast zit aan de GoT competitie. Denk dat er dan problemen gaan komen met mensen die ook wel eens tegen een jeugdteam van een niet Got'er willen spelen. Daar is het seizoen te vol voor.
Daar is wel iets voor te programmeren zoals we nu ook doen voor de GoT cup.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:01:
Weet niet helemaal zeker of een volledige 14 weken durende competitie kan. Ben net nog eens door het achtergrond verhaal aan het bladeren en kwam dit tegen.
[...]
Nou is dus de vraag hoe vaak is regelmatig en welke vrijheden heb je om die competitie in te richten.
Idd een goed plan om verschillende niveau's te maken
Kan iemand een vote maken op HT intern en een nieuwsbrief sturen? Ik wil wel weten hoeveel mensen mee willen doen met dit idee.
Verwijderd
Moet je nog steeds doen hoor, want dit is iets heel anders dan de friendlies. Dus als jij al je spelers wilt blijven trainen moet je gewoon friendlies blijven regelen.Pewwy schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:02:
[...]
Hoe minder ik me druk hoef te maken over friendlies regelen hoe beter. Veel te veel inspanning allemaal.
Dat hebben Hein en ik netjes opgelost door elkaar elke woensdag te treffenVerwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:29:
[...]
Moet je nog steeds doen hoor, want dit is iets heel anders dan de friendlies. Dus als jij al je spelers wilt blijven trainen moet je gewoon friendlies blijven regelen.
Verwijderd
Ben aan het zoeken voor zulke spelers maar ik kom toch wat duurder uit iedere keerVerwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:07:
heerlijk die markt. een eerste week seizoen 17 jarige redelijk/goed trainee voor 2-3 ton.
BTW als je pos. traint kan iemand mij nou effe nog één keer uitleggen wat ik moet kopen aan wingers? Hoge wing en lage pos? Maar hoe laag pos?
Ik zie echter nog niks op de config pagina staan, of komt dat ook pas volgende week? En hoe moet ik dit zien, ga je met je Hattrick geld gokken, of kan je echt wedden op wedstrijden voor grote mensen geld?06-12-2006 Wedden dat ...?
Volgende week introduceren we een nieuw samenwerkingsverband om te wedden op Hattrick-wedstrijden. Met deze nieuwe dienst kun je op zowel echte sportwedstrijden als Hattrick-wedstrijden wedden in je eigen wedgemeenschap. Het is een vrij uniek concept en wat ons betreft een stuk geschikter voor Hattrick dan ons vorige samenwerkingsverband. De nieuwe dienst zal vanaf volgende week land voor land worden ingevoerd en je kunt een aantal leuke bonussen verdienen door je via Hattrick op te geven.
We zijn ons er van bewust dat sommige mensen niet van wedden houden. Om die reden hebben we een nieuwe optie toegevoegd aan je Configuratie pagina, waar je er voor kunt kiezen om helemaal geen informatie over weddenschappen te ontvangen. Met dit filter zullen alle officiële advertenties en links over wedden worden verwijderd of vervangen door iets anders. In sommige landen (zoals Nederland) en voor gebruikers onder de 18 is dit filter automatisch ingesteld.
Edit: ik zie nu pas dat dit er gisteren al stond

[ Voor 12% gewijzigd door Ralphie op 07-12-2006 17:00 ]
HODL
Verwijderd
CHPP neemt een pauze
Het ontwikkelingsnetwerk van Hattrick (CHPP) is een duidelijk succes, vooral het voorbije jaar waarin aanvragen voor nieuwe programma’s en diensten als paddestoelen uit de grond schoten. We zijn tot een punt gekomen waarbij het systeem niet meer functioneert zoals destijds gepland was – de crew krijgt niet genoeg tijd om aanvragen te controleren, terwijl bestaande ontwikkelaars niet de aandacht krijgen die ze verdienen. Daarom hebben we besloten om voorlopig geen aanvragen meer toe te laten. Dit geeft ons de tijd om te werken aan het backlog en het systeem te verbeteren. We vragen je geduld te hebben indien je een aanvraag plande. We hopen immers dat dit de kwaliteit van CHPP ten goede komt voor iedereen.
Merk op dat als een programma of dienst geen CHPP-goedkeuring heeft, het ook verboden is om het te gebruiken om toegang te krijgen tot Hattrickgegevens. Het is jouw verantwoordelijkheid om je ervan te vergewissen dat de programma’s veilig zijn en gecertificeerd.
Met echt geld mag je toch niet wedden in Nederland. Daarom is dat de vorige keer dat ze dit invoerden ook een beetje mis gelopen.Ralphie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:55:
Vers van de pers..
[...]
Ik zie echter nog niks op de config pagina staan, of komt dat ook pas volgende week? En hoe moet ik dit zien, ga je met je Hattrick geld gokken, of kan je echt wedden op wedstrijden voor grote mensen geld?
Edit: ik zie nu pas dat dit er gisteren al stond
Verder PIC met 1-7 gewonnen in de beker, ik ging eigenlijk voor de dubbele cijfers. Wordt lastig om dit seizoen mijn prestatie ten opzichte van vorig seizoen te verbeteren...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
/▌
Verwijderd
Didier Boileau
08-12-2006 om 14:51
minus totale vergoedingen: - 7%
1 950 000 €
(1 813 500 €)
woei! zometeen ruim 3,5m! wat zal ik er eens mee gaan doen. coach(750), trainee(750), stadion(750). dan is het alweer bijna op vrees ik. salaris is met deze 2 spelers weg weer ongeveer op het niveau van vorig seizoen.
hoe liggen de wingers in de markt nu? ik heb dan nog 1-1,5m over.
[edit] trouwens dat scheelt me 71+30= 100k per week aan salaris. ik kan het middenveld gat wel redelijk opvangen.
sponsor income is gedaald met -25k tot 70 maar dat trekt wel weer bij.
[edit]
zo nieuwe spelertje eindelijk na een hoop battles.
Jorge Griguol (143048135) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 280
Loon: 680 €/week
Eigenaar: Cala-63
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
toch nog 850k ik ga hem denk ik skilltraden. hij is niet superhoog redelijk dat zie ik maar anders gaat het snel naar 1m. hij krijgt vanavond iig lekker training
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 01:26 ]
Hmmm, keepers trainen, levert dat nog wat op?majoh schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:10:
mn 18 jarige keeper gepopt naar uitmuntend, sweet... Denk nu dat ik mn 19 jarig uitmuntend maar de deur uit doe. Heb ik weer wat geld om iets te doen aan wat oude spelertjes
ik heb nu een mythisch/matig, maar is echt geen klap waard
Verwijderd
Ikzelf heb een uitstekend een formidabel vleugel speler. Deze kocht ik met redelijk PM. Ik zou iig geen speler kopen lager dan redelijk PM voor de vleugel.Damien2004 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:35:
[...]
BTW als je pos. traint kan iemand mij nou effe nog één keer uitleggen wat ik moet kopen aan wingers? Hoge wing en lage pos? Maar hoe laag pos?
HODL
zolang ze op aanvallend staan zal je het zeker merken in je aanvalsratings.
Tnx! Seizoentje passen trainen it will be!Petertjuh schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:33:
Ook voor middenvelders is dat zeer belangrijk
zolang ze op aanvallend staan zal je het zeker merken in je aanvalsratings.
HODL
Verwijderd
Op 3 na is iedereen goed conditie.
Moet eigenlijk mijn wonderbaarlijke mid er uit kicken, want anders verdwijnt mijn winst als sneeuw voor de zon (als hij er uberhaupt nog is). Aan de andere kant gaat mijn middenveld zo omlaag dat ik waarschijnlijk rechtstreeks terug degradeer naar VII. Dus word denk ik eerst even een wat punten met hem pakken en hem dan lozen en de rest door trainen.
Vanaf volgend seizoen heb ik dan een gelijkmatige spreiding van de leeftijden van mijn trainees. Dan train ik ze misschien net iets te ver door, maar ja als je puur en alleen naar winst kijkt dan krijg je nooit een fatsoenlijk middenveld met deze markt.
Dus in de toekomst word het de oudste aan het begin van het seizoen verkopen en een 17jarige terug halen. Op deze manier vormt het een soort vaste inkomsten om mijn team aan het begin van het seizoen te kunnen versterken op andere posities of het stadion te verbouwen.
Hopelijk gaat dit werken en zo niet dan is een verjonging zo weer doorgevoerd.
Leeftijd 19 jaar?Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:13:
[...]
Ikzelf heb een uitstekend een formidabel vleugel speler. Deze kocht ik met redelijk PM. Ik zou iig geen speler kopen lager dan redelijk PM voor de vleugel.
Er word dus hier in gezegd dat je zelf je eigen competitie kan opstarten. Dit is dus iets wat binnen in hattrick zal zitten. Je kan dan ook aangeven op welke dag en tijd je wilt spelen.Je jeugdspelers maken deel uit van je jeugdselectie en zullen hun eigen wedstrijden spelen. Je kunt je eigen competitie starten en zelf bepalen op welke dag en tijd je met je jeugdteam wilt spelen. Er is regelmatig een pauze in deze jeugdcompetitie waarin je tegen een willekeurig ander jeugdteam kunt spelen.
Verder wat ik uit het verhaal begrijp is dat je niet meer gebonden bent aan 1 wedstrijd per week. Je zou er volgens mij (als ik het goed begrijp) 7 matches kunnen spelen in één week.
Maar dat lijkt mij meer een droom dan werkelijkheid hehe. Het zal wel 1 of 2 matches per week worden.
Daarnaast komt er een maximum aan spelers in je youth squad. Dus je zal op een gegeven moment spelers uit je YS moeten ontslaan om nieuwe te kunnen pullen.
Aangezien er veel animo is voor een competitie en beker ga ik maar eens knutselen
Top, heb er één binnen
Verwijderd
vorm +1/-9
Kapitaal: 70 315 € (3 031 805) € woei! nu eens rustig kijken wat we gaan doen ermee.
Hey Hein, ben een tijdje hier niet geweest, maar het enige wat ik de afgelopen pagina's heb meegekregen is dat je weer eens cash hebt. Goed om te horen manVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:13:
conditie +16
vorm +1/-9
Kapitaal: 70 315 € (3 031 805) € woei! nu eens rustig kijken wat we gaan doen ermee.
Verwijderd
die 3 mio moest ik nog wel eerst een nieuwe trainee van halen. was ik even vergeten
Roberto Ginex
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 710
Loon: 888 €/week inclusief een 20% bonus
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
best wel hoog redelijk dus voor 890k een leuke koop.
heb nu nog 2.1m op de bank waarvan 838k aan stadion vergroting(+10k naar 45k)
en een nieuwe goed/redelijk coach á 750k
dan heb ik nog slordig een half miljoen over. ik wil een winger denk ik.
[edit]
even de visie van de kenners nodig. ik twijfel aan mijn nieuwe coach. kost toch een hoop geld en ik vraag me af of ik er wat aan heb. ok je komt waarschijnlijk een paar rondjes beker verder en de kans op promoveren is een groter. toch wil ik ook versterken. voor 750k heb je tegenwoordig mooie spelers. wie o wie? dan zou ik 2 goeie wingers kunnen halen en een dikke aanval hebben.
of msch die stadionuitbreiding uitstellen?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 18:09 ]
Dat ligt er aan. Zit je stadion elke twee weken vol of alleen de laatste twee wedstrijden van het seizoen? (dat laatste is het bij mij, en daarom heeft uitbreiden niet zo'n hoge prioriteit).Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:01:
hehe ja eindelijk! ik probeerden weken lang te verkopen. ik werd er depri van... zeker omdat die salarissen zo hoog werden. heb nu 2 spelers verkocht en dat scheelt me een ton per week aan salaris.
die 3 mio moest ik nog wel eerst een nieuwe trainee van halen. was ik even vergeten
Roberto Ginex
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 710
Loon: 888 €/week inclusief een 20% bonus
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
best wel hoog redelijk dus voor 890k een leuke koop.
heb nu nog 2.1m op de bank waarvan 838k aan stadion vergroting(+10k naar 45k)
en een nieuwe goed/redelijk coach á 750k
dan heb ik nog slordig een half miljoen over. ik wil een winger denk ik.
[edit]
even de visie van de kenners nodig. ik twijfel aan mijn nieuwe coach. kost toch een hoop geld en ik vraag me af of ik er wat aan heb. ok je komt waarschijnlijk een paar rondjes beker verder en de kans op promoveren is een groter. toch wil ik ook versterken. voor 750k heb je tegenwoordig mooie spelers. wie o wie? dan zou ik 2 goeie wingers kunnen halen en een dikke aanval hebben.
of msch die stadionuitbreiding uitstellen?
Promoveren wordt bij mij ook lastig dit seizoen. Een team had heel erg gespaard en heeft nu even voor 7,5 miljoen aan aankopen gedaan omdat de rente omlaag gaat (en hij heeft nu nog 2,5 te besteden zegt ie) een ander team heeft een formidabel (nieuwe ratings) middenveld en de kampioen van vorig jaar daar heb ik ook nog weinig van gewonnen (terwijl ik op papier soms, niet altijd dus, net het betere team heb). Toch gaan we er maar weer voor (ben ban 36 spelers (train spelhervatten) naar 15 gegaan om flink te kunnen versterken, dus ik hoop op weinig blessures)
/▌
Verwijderd
ik heb nu 2 leuke wingers gezien wel op leeftijd maar met exp en niet zo duur. even kijken hoe het bieden loopt
zou wellicht iemand een bod kunnen doen op de spelers die ik te koop heb staan? dat zou lief zijn
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 18:51 ]
Verwijderd
Heb ff een bod gedaan op die 19 jarige gast.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:50:
zou wellicht iemand een bod kunnen doen op de spelers die ik te koop heb staan? dat zou lief zijn
Verwijderd
jeutje dat is lang geleden zeg dat ik zoveel op HT heb gezeten. verkopen aankopen. die TL kost onmetelijk veel tijd zeg! was ik bijna vergeten. 2 seizoenen amper getrade
Dit is hem dan, de laatste pull in het huidige systeem van FC Strijen:
Albrecht Voshol (143970300) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Of moet ik zeggen, 'was hem dan?'
Verwijderd
heb 2 lekkere ouwe en goeie wingers gehaald ivm salaris. het geld is dan nu wel op, maar als ik mijn 2 spelers nog verkoop heb ik precies genoeg voor een coach
Gat.... let eens op je woordkeus!Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:01:
heb 2 lekkere, ouwe wingers
Door de blessure van mn spits is het een beetje behelpen bij mij, denk dat ik niet ga winnen

Verwijderd
ik sta verassend 1-3 voor tegen de V degradant.... maar je weet het nooit.
Na dit seizoenPewwy schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:43:
Grom, 1-0 achter met mijn b-team verdedigers. Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik uit de schulden kan blijven dit seizoen. Wanneer stopt iedereen hier met investeren in de jeugdopleding?
/▌
Verwijderd
Edit:
2-1 overwinning
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 22:00 ]
Dit topic is gesloten.