Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.654 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12
Even over die nieuwe jeugdopleiding die er per maart komt, misschien loop ik wel hopeloos achter (zoals vaker) maar ik snap er niet zo heel veel van. HT-Tjecken verteld in het achtergrondverhaal dat de 2 jeugdopleidingen (dus simpel pullen en die jeugdspelers van 15/16) naast elkaar komt te bestaan. Dus dan kun je en een jeugdspeler (17+ pullen) en ook nog 1 voor in het allerjongste team?

En als het nu maart is, en we beginnen daarmee, dan kunnen er de eerste 11 weken geen wedstrijden gespeeld worden, omdat er dan nog te weinig spelers in je jeugdteam zitten?

Ps. 2-0 voor tegen #2 van vorig seizoen :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:48:
1-1 bij rust tegen mede promovendus. Heb iets minder balbezit. Een overwinning zou al een goede stap richting lijfsbehoud zijn al is het seizoen nog lang.
zo denk ik er ook over alleen bij mij staat het 2-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Sandyman538 schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:06:
Even over die nieuwe jeugdopleiding die er per maart komt, misschien loop ik wel hopeloos achter (zoals vaker) maar ik snap er niet zo heel veel van. HT-Tjecken verteld in het achtergrondverhaal dat de 2 jeugdopleidingen (dus simpel pullen en die jeugdspelers van 15/16) naast elkaar komt te bestaan. Dus dan kun je en een jeugdspeler (17+ pullen) en ook nog 1 voor in het allerjongste team?

En als het nu maart is, en we beginnen daarmee, dan kunnen er de eerste 11 weken geen wedstrijden gespeeld worden, omdat er dan nog te weinig spelers in je jeugdteam zitten?

Ps. 2-0 voor tegen #2 van vorig seizoen :)
Naast elkaar, niet over elkaar :9 Je kunt kiezen; nieuw systeem of oud systeem, niet zo hebberig met je én én :P En naar alle waarschijnlijkheid krijg je net als aan het begin met je A team een start-team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Nice, 2 negatieve weather events en mijn spits eruit getrapt :( En dat tegen degene die moest gaan degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oe oe! een ware trillert zo de eerste compo wedstrijd al!

3-4 net met nog 8 minuten.... duimen jongens!

@nieuwe jeugd: papa is lui en zoekt niet graag. is er een readme over de exacte veranderingen? kan ik me daar weer eens mee bezig houden het 'normale' HT gebeuren kennen we nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Wat is de beste tactiek die ik kan kiezen tegen een team dat met 3-4-3 speelt en vooral een geweldige voorhoede heeft. Achterin en midden ben ik fractioneel beter. Ik heb vorig seizoen met counteren (5-3-2) zwaar op de kl0te gekregen en mijn normale 3-5-2 gaat het ook niet redden ben ik bang. Is 4-4-2 en pressie misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is een optie ja. ik zou sowieso gaan piccen aangezien je bijna zeker gaat verliezen. dan heb je er tenminste nog wat aan.

4-4-2 pressie of 4-4-2 counter kan allebei. met pic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 22:03:
dat is een optie ja. ik zou sowieso gaan piccen aangezien je bijna zeker gaat verliezen. dan heb je er tenminste nog wat aan.

4-4-2 pressie of 4-4-2 counter kan allebei. met pic
Maar ik wil alles op alles zetten om te winnen, het is de enige echte concurrent voor de titel. Dus winnen kan aan het eind kampioenschap betekenen. Dan lijkt me piccen niet zo verstandig...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

simsim schreef op zondag 10 december 2006 @ 22:12:
[...]

Maar ik wil alles op alles zetten om te winnen, het is de enige echte concurrent voor de titel. Dus winnen kan aan het eind kampioenschap betekenen. Dan lijkt me piccen niet zo verstandig...toch?
Als je zeker weet dat je van de rest met een mindere teamspirit (minder middenveld) wint dan moet je motsen natuurlijk. Maar als je dat nu al kan zeggen heb je wel een hele makkelijke divisie :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 hatstats verschil en een halve ster in zijn voordeel en mijn tegenstander zeurt nu op het competitieforum dat hij onterecht verloren heeft. Heb hem even laten weten dat hij bij zo´n klein verschil niet moet zeuren. Als hij nog 20 stats beter was geweest ofzo dan had ik hem groot gelijk gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:17:
7 hatstats verschil en een halve ster in zijn voordeel en mijn tegenstander zeurt nu op het competitieforum dat hij onterecht verloren heeft. Heb hem even laten weten dat hij bij zo´n klein verschil niet moet zeuren. Als hij nog 20 stats beter was geweest ofzo dan had ik hem groot gelijk gegeven.
Ach ja, dat zegt ook niet zoveel vind ik. Ik was namelijk tijdens mijn kwalificatiewedstrijd (die ik verloren heb) 19 hatstats punten beter (net geen 20 ;) ), en had 4 sterren meer (56 tegenover 60), en heb niet echt het gevoel dat ik heel onterecht verloren heb. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Maar 7 hatstats en een halve ster is nou inderdaad niet echt een groots verschil te noemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:38:
@nieuwe jeugd: papa is lui en zoekt niet graag. is er een readme over de exacte veranderingen? kan ik me daar weer eens mee bezig houden het 'normale' HT gebeuren kennen we nu wel.
Ik had met mijn post ook gehoopt op een soort beknopte uitleg op jip en janneke niveau, maar dat zit er denk ik niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 12-09 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Nou, gisteren met 1-2 gewonnen.... een zwaardere bevalling dan ik gehoopt had maar de eerste punten zijn in de zak :) Meteen maar records met 36,5* en 135 hatstats, gaat de goede kant op :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
woei 0-2 gewonnen tegen een kampioenskandidaat, terwijl ik zelf voor handhaving ga :). Ik won het duidelijk op strategie, hij speelt 4-3-3 met 3 spitsen zonder vleugels, dus ik zet daar 4 verdedigers tegenover kan hij er niet door :). Ik had een iets sterker middenveld, maar met een SH en een vleugelaanval kwam ik toch door zijn sterke defence.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-0 verloren tegen kampioenskandidaat nummer 1 (na mij dan haha) zijn mid was gewoon beter, omdat mijn mids behoorlijk uit vorm zijn voor de rest aardig tevreden volgende week de volgende kraker en daarna wat weken piccen denk ik...

de beker wordt ruk speel tegen iemadn uit de VI maar die heb nogal een team staan wonderbaarlijk mid is voor mij wat te gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie hier wilde ook alweer u20 bondskoots worden?
t lijkt mij opzich ook wel wat voor volgende verkiezingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Man man man... slechts 3-3 gelijkgespeeld (ik had nochtans 78% balbezit, het mocht niet zijn) & dan nog tegen een bot-team..... :'(

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:51:
Man man man... slechts 3-3 gelijkgespeeld (ik had nochtans 78% balbezit, het mocht niet zijn) & dan nog tegen een bot-team..... :'(
en kwam dat door pech of is je team zo belabberd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Tsss 0-2 verloren terwijl je 27 hatstats meer hebt tegen de enige echte concurrent. Ik zie voor mijn team alweer een verblijf van 7 seizoenen aankomen in de VI. Woensdag maar even knallen dan.

[ Voor 9% gewijzigd door Quintus op 11-12-2006 12:24 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zal toch wel meevallen meeste teams in je compo zijn net goed genoeg voor mijn VII en dat team van gister was met jou de grote kanshebber voor de titel lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

teamid: (769777)

speel zondag tegen een team dat echt meesterlijk is in de counter.. Heb zelf best een goeie verdediging maar denk dat ik hier niks aan kan doen. Kan nog best een drama seizoen worden aangezien er nog een aantal counterteams zijn. Iemand misschien tips.....?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt sowiese heel veel de bal en de kans dat je daardoor een keer scoort is wel aanwezig natuurlijk, maar je aanval is wel heel zwak vergeleken met zijn verdediging het wordt wel moeilijk maar de kans dat hij scoort is misschien ook wel kleiner. Ik denk dat het een heel lastige wedstrijd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
Marzman schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:15:
[...]

Als je zeker weet dat je van de rest met een mindere teamspirit (minder middenveld) wint dan moet je motsen natuurlijk. Maar als je dat nu al kan zeggen heb je wel een hele makkelijke divisie :)
Ik geloof niet dat mijn competitie zo makkelijk is maar er zijn gewoon 2 teams die duidelijk sterker zijn dan de rest. Al vraag ik me van 1 team af wat die nog in petto heeft want die moet behoorlijk wat cash op zak hebben na de verkoop van 2 spelers die samen 2 mln opleverden (best veel in de huidige markt voor VIIIe divisie)

VIII 849, Competitie plaats: 847 / 2048 | TSI: 286000 (Gem: 35750) | Gem leeftijd: 26.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik wist dat mn competitie moeilijk ging worden, maar sinds zaterdag weet ik zeker dat ik linean recta weer terug degradeer ... 5-1 uit kansloos verloren tegen een van de zwakste broeders uit mn competitie...
als ik kijk naar hatstats en lodderstats lig ik ongeveer op een kwart van het gemiddelde in mn competitie (die gelukkig dan schijnbaar wel, op mij na dan, één van de sterkere is, als ik kijk op alltid.org, ze staan daar 600 van de 2048).

Voor mij zal het dus nu gewoon rustig mn team aansterken en opbouwen, om het seizoen erna weer hopelijk terug te promoveren en dan misschien meer kans te hebben.
Mn enige hoop zijn twee andere teams die ook het wat lastiger lijken te hebben en waarvan ik misschien een puntje zou kunnen stelen.

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 11-12-2006 15:15 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:03:
je hebt sowiese heel veel de bal en de kans dat je daardoor een keer scoort is wel aanwezig natuurlijk, maar je aanval is wel heel zwak vergeleken met zijn verdediging het wordt wel moeilijk maar de kans dat hij scoort is misschien ook wel kleiner. Ik denk dat het een heel lastige wedstrijd wordt.
me anval is klote, heb nu ook geen geld om echt goed in te kopen (400k in de +) Defs trainen loont dus...

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel balen, kreeg 2 counters en beide gemist (psychologen worden momenteel ingevlogen). Een vrije trap gaat er dit seizoen met m'n reusachtige spelhervatter ook niet meer in. Vorige seizoen knalde m'n goddelijke er wel alles in, wellicht is reusachtig dus toch niet genoeg. Mijn tegenstander scoorde uit een corner terwijl in mijn team er 3 koppers rondlopen vs 1 van hem. Lekker begin dus, promoveren zit er niet in dit seizoen, dan maar voor de beker en er voor zorgen dat ik niet degradeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens het is ongelooflijk. alweer bieden mensen op mijn spelers! en niet eens echt lage prijzen. sterker nog..... nou kan die nieuwe coach alsnog!

ik begin er bijna weer in te geloven. iets is hier niet in de haak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:13:
jongens het is ongelooflijk. alweer bieden mensen op mijn spelers! en niet eens echt lage prijzen. sterker nog..... nou kan die nieuwe coach alsnog!

ik begin er bijna weer in te geloven. iets is hier niet in de haak!
Ik heb meteen al je transfers als verdacht op gegeven bij de GM, dat je het even weet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en terecht. ik raak eerst een half jaar niks kwijt en ineens bieden ze op mijn hoge prijzen.

maar je weet het he goedkoop is duurkoop :) dus je zit bij mij altijd prima.

kep weer een mio op de bank. coach of stadion... aah ik kom er niet uit... :)

wat was die vuistregel voor je supporters? goeie reeks supps*25 ofzo? ik heb nu ruim 1900 supps dus ik ben wel een beetje aan vervangen toe of niet?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:35:
en terecht. ik raak eerst een half jaar niks kwijt en ineens bieden ze op mijn hoge prijzen.

maar je weet het he goedkoop is duurkoop :) dus je zit bij mij altijd prima.

kep weer een mio op de bank. coach of stadion... aah ik kom er niet uit... :)

wat was die vuistregel voor je supporters? goeie reeks supps*25 ofzo? ik heb nu ruim 1900 supps dus ik ben wel een beetje aan vervangen toe of niet?
Goede reeks is sups * 30

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan kom ik 20000 plaatsen te kort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:43:
dan kom ik 20000 plaatsen te kort :)
Dat is een prijzige uitbreiding ;)

Ik ga altijd maar een beetje tussen goed en normaal zitten. Ik heb 54000 plaatsen, heb iets meer dan 2000 sups dus zou tussen de 50000 en 60000 moeten zitten en het heeft vorig seizoen alleen de laatste twee thuiswedstrijden vol gezeten (als 2e geeindigd). Ik verwacht dat het dit seizoen iets vaker vol zit, maar een uitbreiding zit er voorlopig niet in.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
volgens mij is de berekening veranderd ofzo, ik heb ruim 1000 fans en zelden mn stadion van 13000 vol gezien, terwijl ik me toch tegen alle verwachtingen in vrij gemakkelijk heb gehandhaafd..

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ph4ge schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:59:
volgens mij is de berekening veranderd ofzo, ik heb ruim 1000 fans en zelden mn stadion van 13000 vol gezien, terwijl ik me toch tegen alle verwachtingen in vrij gemakkelijk heb gehandhaafd..
Bij mij klopt het toch wel redelijk als je er vanuitgaat dat het om de pieken gaat (natuurlijk heb je niet elke twee weken je supporters x 30 in je stadion als je alles wint). Met handhaven heb je een "bad run" (x 20) en zou je dus kunnen pieken op 20000 op je belangrijkste wedstrijden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:31:
[...]

Bij mij klopt het toch wel redelijk als je er vanuitgaat dat het om de pieken gaat (natuurlijk heb je niet elke twee weken je supporters x 30 in je stadion als je alles wint). Met handhaven heb je een "bad run" (x 20) en zou je dus kunnen pieken op 20000 op je belangrijkste wedstrijden.
Hier klopt het ook. Supps zo'n 2300 en afgelopen zondag 50k mensen in mijn stadion, eerste wedstrijd dus de mood zat er nog niet zo in, maar toch x22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij speelt het aantal supporters van de tegenstander ook nog mee. Ik weet niet in welke mate, maar heb het ergens gelezen.Misschien ook nog wel zijn run van wedstrijd. Kan me voorstellen dat je supporters niet op zouden komen dagen tegen een team dat constant verliest. Daarom zal je tegen de nummer laatst of een bot ook nooit voor een uitverkocht huis spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
nou ik heb een paar pieken naar 13000 gezien, maar dat is zelden. bekermatch van afgelopen woensdag was ook lang niet uitverkocht. een stadion van 20000 uitverkopen zie ik nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
ph4ge schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:54:
bekermatch van afgelopen woensdag was ook lang niet uitverkocht.
Dat komt omdat het de eerste ronde van de beker was. Dat kun je in real life vergelijken met een potje kozakken boys tegen het plaatselijke zwart-wit '34. Daar komt ook geen hond op af. Vanaf rondje 4 gaan de stadions echt lekker vollopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Afgelopen zondag ook kansloos met 4-0 verloren. Ik dacht ik zal eens kijken hoe sterk mijn compo is, daar kwam het volgende uit:

Competitie plaats: 13 / 1024 | TSI: 610210 (Gem: 76276) | Gem leeftijd: 25.9

Tsja dat is het niet zo gek natuurlijk.. Doelstelling maar bij bijstellen naar niet degraderen :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

klein vraagje... (heb gekeken in de speelregels, maar vond dat daar niet terug)

ik heb een speler die 'licht geblesseerd' is, met 1 week hersteltijd ... er staat wel dat hij kan trainen, Heeft het zin om hem vanavond in een friendly toch op te stellen en krijgt hij dan ook gewoon training voor die plek, ook al speelt hij dan niet mee? of is dat onzin en moet ik dan eerst wachten tot hij dat pleistertje heeft en er staat dat hij ook kan spelen?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIj kan zover ik weet niet spelen met een blessure (zou ook wel raar zijn). Mocht je hem in je opstelling zetten word automatisch vervangen door je reserve. Dus het maakt niets uit of je hem wel of niet opstelt. Hij krijgt wel training als hij afgelopen weekend op een trainingspositie stond en gebleseers is geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:04:
HIj kan zover ik weet niet spelen met een blessure (zou ook wel raar zijn). Mocht je hem in je opstelling zetten word automatisch vervangen door je reserve. Dus het maakt niets uit of je hem wel of niet opstelt. Hij krijgt wel training als hij afgelopen weekend op een trainingspositie stond en gebleseers is geraakt.
Klopt precies. Met +1 kan hij niet spelen, maar hij krijgt wel training als hij afgelopen weekend gespeeld heeft (en daar dus de +1 opgelopen heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:04:
dankejewel :)
dan heeft het dus geen zin, hij is idd vorige week al geblesseerd geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:18:
[...]

Dat is een prijzige uitbreiding ;)

Ik ga altijd maar een beetje tussen goed en normaal zitten. Ik heb 54000 plaatsen, heb iets meer dan 2000 sups dus zou tussen de 50000 en 60000 moeten zitten en het heeft vorig seizoen alleen de laatste twee thuiswedstrijden vol gezeten (als 2e geeindigd). Ik verwacht dat het dit seizoen iets vaker vol zit, maar een uitbreiding zit er voorlopig niet in.
Zelf ga ik altijd net onder de bad-run zitten. Vooral omdat ik verdedigers train en vaak 1-0 win of verlies. De supporters en/of ht'ers hebben het namelijk niet zo op dat prachtige Catenaccio voetbal ;). Ben net aan het uitbreiden van 29500 naar 33500 met 1705 supporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht bijna weer mijn opstelling vergeten. morgen kan het niet meer. lekker scherp ouwe!

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is wel weer errrrug rustig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen zit zijn nagels op te eten in spanning voor de tweede ronde van de beker vanavond.

Of ze zijn iets anders zinnigs aan het doen. In ieder geval iedereen alvast succes vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zoiets ja :9 Toch wel spannend hoor, of we die 2e ronde weer overleven. Je weet maar nooit wat die gekke VII/VIIIers wel niet doen om de volgende ronde te halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Joss schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:22:
Zoiets ja :9 Toch wel spannend hoor, of we die 2e ronde weer overleven. Je weet maar nooit wat die gekke VII/VIIIers wel niet doen om de volgende ronde te halen :9
Al spelen ze met 13 man :z

*O*

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roep dat nou zo hard jongentje :) je weet hoe raar die bekerwedstrijden kunnen lopen.

ikzelf hou mijn hart vast. ok mijn aanval en verdediging zijn velen malen beter, maar mijn mid gaat zuigen(trainees + pic) dus het wordt weer kiele kiele vrees ik. zijn mid was zelfs thuis uitmuntend en dat haal ik niet.
zaterdag na de co-update kan ik eindeijk mijn coach nemen dan blijft die TS lekker hoog.

toch nog kunnen internetten! collega kwam binnen met UMTS kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:46:
roep dat nou zo hard jongentje :) je weet hoe raar die bekerwedstrijden kunnen lopen.

ikzelf hou mijn hart vast. ok mijn aanval en verdediging zijn velen malen beter, maar mijn mid gaat zuigen(trainees + pic) dus het wordt weer kiele kiele vrees ik. zijn mid was zelfs thuis uitmuntend en dat haal ik niet.
zaterdag na de co-update kan ik eindeijk mijn coach nemen dan blijft die TS lekker hoog.

toch nog kunnen internetten! collega kwam binnen met UMTS kaart :)
Praat eens gauw in nieuwe ratings, oubollige ouwe *** :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik wilde iedereen (en Hein in het speciaal natuurlijk ;) ) heel veel succes wensen tijdens de 2e ronde van de beker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zenuwen gieren door mijn lijf... angstzweet lopt koud over mijn rug!

@joss: juist omdat je je er zo aan ergert beloof ik nog een jaar met oude ratings door te gaan!
nieuwe ratings zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Oude ratings zijn toch zo seizoen 15 :P

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zie je natuurlijk weer helemaal verkeerd. Oude ratings zijn retro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies! en bovendien die nieuwe zuigen gewoon.

bovendien als ik het elke keer over de oude hebben denken jullie zozo die hein heeft een topteam! wat uiteraard niet zo is. muhaha! ph34r my l33t ratings!

zucht.. teveel koffie op. aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen mensen,

Ik heb een probleem met Hattrick Coach Professional.

Als ik hem heb geïnstalleerd (op alle wijzes al geprobeerd) dan geeft hij steeds een fout melding. Ik heb het al zo vaak geprobeerd, en ook al met de Firewall e.d. uit. Ik heb hem eerder gehad en toen deed die het wel. Het gaat om de volgende melding:

De toepassing heeft een uitzondering gegenereerd die niet kan worden verwerkt.

Proces-id=0xaa4 (2724), thread-id=0xed8 (3800).

Klik op OK om de toepassing te beëindigen.
Klik op CANCEL om fouten in de toepassing op te sporen.

OK ANNULEREN

Als ik dan op ANNULEREN (CANCEL) druk, krijg ik het volgende:

Het geregistreerde JIT-foutenopsporingprogramma is niet beschikbaar. Een poging om een JIT-foutenopsporing te starten met de volgende opdracht leidde tot de foutcode 0x2 (2). Controleer de instellingen van de computer.

cordbg.exe !a 0xaa4

Klik op Opnieuw (Loopt dan vast) om het proces te laten wachten terwijl u handmatig een foutenopsporingsprogramma koppelt.
Klik op Annuleren om het verzoek tot JIT-foutenopsporing af te breken.

OPNIEUW ANNULEREN

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit (verveldende) probleem

Doblie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm

alstu. niet van die gare java based freeware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hein, ja we begrijpen dat je nooit goddelijke ratings haalt, maar ik wel daarom nieuwe ratings :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
die is niet gratis geloof ik. ik ga geen betaalde software gebruiken voor een gratis spel :).

in ander nieuws; ik vind het raar dat mn eerste beker wedstrijd niet uitverkocht was, aangezien supporters dan net gerest zijn en dan dus op een "neutrale" stand zouden moeten staan, niet boos niet blij. in dat geval lijkt het mij dat je 14000 wel gevuld moet krijgen met 1000 fanst als je uitgaat van die 20* regel. maar goed, ik heb nou 2x op rij gewonnen, kijken of ik voor het eerst mn stadion vol kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ph4ge schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:22:
[...]

die is niet gratis geloof ik. ik ga geen betaalde software gebruiken voor een gratis spel :).

in ander nieuws; ik vind het raar dat mn eerste beker wedstrijd niet uitverkocht was, aangezien supporters dan net gerest zijn en dan dus op een "neutrale" stand zouden moeten staan, niet boos niet blij. in dat geval lijkt het mij dat je 14000 wel gevuld moet krijgen met 1000 fanst als je uitgaat van die 20* regel. maar goed, ik heb nou 2x op rij gewonnen, kijken of ik voor het eerst mn stadion vol kan krijgen.
Eerste bekerwedstrijd stelt nog niet zo veel voor dus dan komen er niet al te veel mensen. De tweede komen er wat meer mensen, de derde weer wat meer, etc ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Hattrick is nu al echt drukkkkkkkk bezet

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Royz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:04:
Nogal jah, kom net uit me werk, denk even te kijken hoe het in kuweit gaat.... kom ik er niet op.... grmbl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:04:
Heb mijn wedstrijd gelukkig al een kwartier in mijn browser klaar staan :9 . Even een half uurtje wedstrijd volgen en dan maar eens kjiken hoeveel vertraging de NS weer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:09:
[...]

Heb mijn wedstrijd gelukkig al een kwartier in mijn browser klaar staan :9 . Even een half uurtje wedstrijd volgen en dan maar eens kjiken hoeveel vertraging de NS weer heeft.
Tsja, ik ga ook de file in. Gelukkig heb ik Hattrick FM in de auto! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Oeh, het werkt eindelijk, ik ben erin :)

[Sluiten!] Desert Rovers - FC Railrunner (51 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.

er gebeurt nog geen hol :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Na 31 minuten nog geen commentaar, toch jammer.
Vooral omdat ik er deze ronde wel uit zal vliegen, de spanning is toch altijd leuk om het live te zien.

Sowieso is de site gaar de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0e minuut: De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar door de vele files is de verslaggever nog niet in het stadion gearriveerd. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een rechtstreekse verbinding met hem.

tssss t is weer spits hoor :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik zie het wel als ik vanavond thuis kom wat het geworden is, want zie in de komende minuten nog geen verslag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:22:
[...]

hoezo gratis spel? ben je ook geen supporter?
HAM is wel gratis, alleen een paar(zeer kleine) extra toevoegingen zijn er als je regged.

@poloer: dude ik lag om je hatstats dus msch kan jij beter ook oude ratings nemen. dan lijkt het nog wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lach maar, maar ik lach harder omdat ik in de V zit en vorig jaar verder kwam in de beker :p

hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:11:
precies! en bovendien die nieuwe zuigen gewoon.

bovendien als ik het elke keer over de oude hebben denken jullie zozo die hein heeft een topteam! wat uiteraard niet zo is. muhaha! ph34r my l33t ratings!

zucht.. teveel koffie op. aan het werk.
Volgens mij waren die oude ratings al afgeschaft toen jij in 1983 met Hattrick begon ;) (lang kun je ze in ieder geval nooit gebruikt hebben want ze waren al passé toen ik mijn team kreeg)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:36:
lach maar, maar ik lach harder omdat ik in de V zit en vorig jaar verder kwam in de beker :p

hehe :)
noem je dat een V? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt,

Ik zal kijken of die het doet...

Doblie.

Con Tonstra
Algemeen Directeur F.C. Pruim

De naam Con Tonstra komt allen voor in Hattrick, en is volledig fictioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:34:
Doblie.

Con Tonstra
Algemeen Directeur F.C. Pruim

De naam Con Tonstra komt allen voor in Hattrick, en is volledig fictioneel.
Dit deel van je post mag je voortaan wel weglaten hoor :9
HT is lekker sloom trouwens zeg, weet nog steeds niet hoeveel ik achter/voor sta :9

Edit: Ja hoor, het begint weer.... WEER een trainee geblesseerd (mn hoog-goede 17jarige nederlands toppertje :( ) én nog eens achter ook... Vagina spel

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 13-12-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Joss schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:39:
[...]

Dit deel van je post mag je voortaan wel weglaten hoor :9
HT is lekker sloom trouwens zeg, weet nog steeds niet hoeveel ik achter/voor sta :9
Het is idd mega traag! Krijg ook geregeld time-outs. Ik sta pas 0-1 voor met bijna 90% balbezit. Er gebeurde de hele 1e helft ook vrij weinig. Gaat lekker, dacht dat ze met die verhuizing voor extra snelheid en bereikbaarheid zorgde :S

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Hattrick Assistent Manager loopt vast tijdens het laden van mijn Team Data, terwijl mijn log-in en veiligheidscode kloppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

te vaag.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:43:
Dat Hattrick Assistent Manager loopt vast tijdens het laden van mijn Team Data, terwijl mijn log-in en veiligheidscode kloppen!
Dat kan ook komen doordat Hattrick nogal traag is momenteel.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, er zijn momenteel wedstrijden in Nederland.. kan die het niet laden

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, wat vinden jullie van OSM? (Online Soccer Manager)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond met de rust met 1-0 voor, heb momenteel 8 trainees, dus kon mooi mijn 2 beste verdedigers nog een keer laten spelen. Wat de uitslag is? heb net als velen nog geen flauw idee.

edit: 3-0 gewonnen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:46:
Triest, saai, niks aan en niet leuk :) Ohja, en probeer ook maar één post achter elkaar te plaatsen, daar hebben ze namelijk de Edit knop voor uitgevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat Hattrick wel lekker vlot! Mijn Eindresultaat: 0-0.

Ik ga nu huiswerk maken. Later!

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:51:
Bij mij gaat Hattrick wel lekker vlot! Mijn Eindresultaat: 0-0.

Ik ga nu huiswerk maken. Later!
de bril-stand is onmogelijk

edit: dus stel dat huiswerk nog maar even uit ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ben toch wel benieuwd of ik de verlenging nog ga halen, of dat ik gewoon met een zepert en twee nieuwe blessures, 60 gemistte kansen de beker uit ga? Maar kom er helemaal niet meer op....

Andere server gevonden, wat een "slot"fase:
Het thuispubliek barstte in een hels fluitconcert uit, omdat de scheidsrechter de bal op de stip legde voor Strijen. Olof Bohblom maakte geen fout en bracht daarmee in de 84e minuut de score op gelijke hoogte: 2-2. Het publiek vond dat Adam Lübek een penalty had moeten krijgen in de 86e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Bernard-Henri Marchetti bij een poging langs hem te komen. Onno Peppelinkhausen van Strijen zorgde voor een 2-3 voorsprong in de 89e minuut na een fabelachtige aanval op rechts. Strijen stond nogal opportunistisch te spelen en de organisatie binnen het team viel terug naar zwak. Paul Harris wist in de 89e minuut een voorzet van links perfect getimed binnen te knikken: 3-3. Deze helft was piepmans met 54 procent het meest aan de bal.

[ Voor 80% gewijzigd door Joss op 13-12-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 159,000 euro in mijn kassa.

Ik wil graag een nieuwe keeper kopen, ik heb nu:
Ralph Gianotten
Leeftijd: 31
TSI: 2530

Moet ik een nieuwe keeper kopen van 50,000 euro?

GEEF EVEN WAT HANDIGE TIPS OVER HET GELD!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:46:
Net even gekeken. Het lijkt een beetje op Hattrick als ik afga op de screenshots maar ik ken het niet. En ik denk dat het door die mindere bekendheid minder leuk is (minder teams, minder landen). Ook de promo is een beetje vaag, een flashfilmpje met bewegende poppetjes enzo die ik helemaal niet terug zie in de screenshots. Niks voor mij denk ik.
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:14:
Ik heb 159,000 euro in mijn kassa.

Ik wil graag een nieuwe keeper kopen, ik heb nu:
Ralph Gianotten
Leeftijd: 31
TSI: 2530

Moet ik een nieuwe keeper kopen van 50,000 euro?

GEEF EVEN WAT HANDIGE TIPS OVER HET GELD!
Wat is er mis met je huidige keeper? Als ik zo even snel kijk naar je laatste opstelling is dat de beste speler van je team.

[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 13-12-2006 19:24 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:21:
[...]

Net even gekeken. Het lijkt een beetje op Hattrick als ik afga op de screenshots maar ik ken het niet. En ik denk dat het door die mindere bekendheid minder leuk is (minder teams, minder landen). Ook de promo is een beetje vaag, een flashfilmpje met bewegende poppetjes enzo die ik helemaal niet terug zie in de screenshots. Niks voor mij denk ik.

[...]

Wat is er mis met je huidige keeper? Als ik zo even snel kijk naar je laatste opstelling is dat de beste speler van je team.
Wat moet ik met deze speler?

Jacob-Jan van de Moer
Leeftijd: 17
TSI: 0

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:27:
[...]

Wat voor een soort speler zal ik dan kopen? Aanvaller?
Kijk in je ratings wat je nodig hebt, of vervang eerst die spelers met 1/1,5 ster. Als je wat oudere spelers koopt (29/30) met een beetje ervaring dan heb je voor weinig geld een team waar je zo twee seizoenen achter elkaar mee promoveerd.

Mijn missie was in het eerste seizoen alles op 2,5 ster te krijgen, maar misschien kun je met de huidige markt de lat wat hoger leggen (3 sterren).
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:27:
[...]

Wat moet ik met deze speler?

Jacob-Jan van de Moer
Leeftijd: 17
TSI: 0
Ontslaan (tenzij het een clown ofzo blijkt te zijn)

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 13-12-2006 19:32 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:31:
[...]

Kijk in je ratings wat je nodig hebt, of vervang eerst die spelers met 1/1,5 ster. Als je wat oudere spelers koopt (29/30) met een beetje ervaring dan heb je voor weinig geld een team waar je zo twee seizoenen achter elkaar mee promoveerd.

Mijn missie was in het eerste seizoen alles op 2,5 ster te krijgen, maar misschien kun je met de huidige markt de lat wat hoger leggen (3 sterren).
Er staan geen ratings, het is gewoon leeg. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:33:
[...]

Er staan geen ratings, het is gewoon leeg. :?
Kijk eens bij je wedstrijden en de opstellingen.

Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)

Als je Firefox hebt kun je foxtrick installeren en dan krijg je zoiets (vind ik persoonlijk duidelijker dan slecht laag enz)
HatStats 87
Defence 49
Midfield 12
Attack 26

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:57:
[...]

de bril-stand is onmogelijk

edit: dus stel dat huiswerk nog maar even uit ;)
Hij speelt vast nog geen beker

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik dat zien van Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wist het.... ik wist het gewoon... maarja liever goed trainen dan de beker. tegen kneuzen die met hun a-team spelen doe je niks.

vol op het kampioenschap! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:40:
Waar kan ik dat zien van Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)?
Klik in het linkerscherm onder je clubnaam op westrijden. Dan in het rechtervester op je gespeelde wedstrijd.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevonden.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik zei toch bij de gespeelde wedstrijden. Toch logisch dat daar geen orders meer bij staan.

Edit: Te laat

[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 13-12-2006 19:49 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gemiddelde rating van m'n spelers is 2,5 ster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:41:
ik wist het.... ik wist het gewoon... maarja liever goed trainen dan de beker. tegen kneuzen die met hun a-team spelen doe je niks.

vol op het kampioenschap! :)
0-4 gewonnen met mijn B-Team en pic (teamgeest "in de wolken"). Voor zover je van een B-Team kan spreken als je 14 spelers, 2 coaches (ex coach niet ontslagen die moet straks even tijdelijk in b team als ik uit de beker lig) en 2 waardeloze jeugdpulls. Maar als het moeilijker wordt stel ik gerust mijn a team op (wel met pic), het kost me toch geen training :)
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:45:
Mijn gemiddelde rating van m'n spelers is 2,5 ster
Dan heb je nu ook gezien dat je 1,5 ster spelers hebt en dat je keeper zo slecht nog niet is ;) Die 1,5 ster spelers zou ik eerst vervangen.

Probeer de tool "HT Ratings" eens, dan kun je zien of je wel de best mogelijke opstelling gebruikt momenteel. Ook zie je daarin snel de effecten van het aanvallend of verdedigend zetten van spelers.

[ Voor 28% gewijzigd door Marzman op 13-12-2006 19:49 ]

/▌

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.