Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.594 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 7533

pmmers blijven duur. 17 jr redelijk/goed is al rond de 750k en goed/goed al rond de 1.25m

en dan hebben we het over hoog redelijk/goed.

ik kreeg trouwens nóg een bricht over mijn trainee uit sweden. blijkbaar zitten ze er bovenop :) nu hopen op geen blessures en wie weet....

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Missen meer mensen hun foxtrickgegevens in Hattrick of moet ik het in mijn eigen instellingen zoeken?
[edit]Ik bedenk me opeens dat Firefox gisteren een melding over een update naar 1.5.0.9 gaf. Dat zal het wel zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Marzman op 21-12-2006 15:09 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Anoniem: 26445

Ik draai op firefox 2.0 en met de update naar 2.0.0.1 is foxtrick ineens niet meer compatibel. Maar dat is een kwestie van geduld. Er zal vast wel een oplossing voor worden gevonden.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 21-12-2006 15:15 ]

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
ah vandaar dat mijn livefox waarschijnlijk niet werkt. Ik heb dat nog nooit aan de praat gekregen :'(

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 21:10

Cansu

Cirus the Virus

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:14:
Ik draai op firefox 2.0 en met de update naar 2.0.0.1 is foxtrick ineens niet meer compatibel. Maar dat is een kwestie van geduld. Er zal vast wel een oplossing voor worden gevonden.
Voor zover ik weet is er net een update uit van foxtrick die compatible is met 2.0.0.1

Viva la Netherlands!

gvd nou dat voorbieden doen we dus ook niet meer! dikke kneus nu op de TL staan...

wel heeft er iemand geboden op mijn def dus ik heb dan, mits ik de spits van strijen niet koop, 1,7m

reken maar dat er zondag een dikke winger in de basis staat bij BU! 6*minimaal

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Cansu schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:33:
[...]

Voor zover ik weet is er net een update uit van foxtrick die compatible is met 2.0.0.1
Het lijkt er op, ik heb Firefox 2 geinstalleerd en het werkt weer :)

/▌

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:50:
gvd nou dat voorbieden doen we dus ook niet meer! dikke kneus nu op de TL staan...

wel heeft er iemand geboden op mijn def dus ik heb dan, mits ik de spits van strijen niet koop, 1,7m

reken maar dat er zondag een dikke winger in de basis staat bij BU! 6*minimaal
Moet je maar beter uit je doppen kijken hoor :X :9

i know. eigen fout. ik wil hem best hebben voor die prijs. maak ik 2 ton winst met verkoop :)

Cansu schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:33:
[...]

Draaide foxtrick 0.3.48 nog en firefox kon geen update vinden, maar zie op de site inderdaad dat ze al bij 0.3.50 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Nu online
Vorm: +3/-5
Def: -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 12:40

CNS

Vorm: +7/-7 (zware vormdip voor mijn keepers :( )
Scoren: +1 (eindelijk is mijn verdediger gepopt ;) )
TSI: +950/-430

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:38
TSI: 940 (+1080/-140)
Vorm: 3 (+5/-2)
Verdedigen: 1 (+1/-)
Begint tenminste weer ergens op te lijken!

Nog iemand suggesties om een tegenstander die 3-5-2, vleugel aanval (en gem. 20hatstats meer) te bestrijden?
Ik zit te twijfelen; 5-3-2 en dan pressie of counter

[ Voor 6% gewijzigd door Nnoitra op 22-12-2006 09:56 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vorm +5 /-6 +5 is alles a- team :)
tsi + 7.700 / -1.360
PM 0

1.7m op de bank dus papa gaat eens lekker shoppen voor een winger. hierna moet ik echt stadion uitbreiden. de 35k zit bijna altijd vol zelfs tegen de dikste kneus in de compo.
Fanclub: 1919 leden

dus dat mag ook wel eens een keer :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 22-12-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:19:
vorm +5 /-6 +5 is alles a- team :)
tsi + 7.700 / -1.360
PM 0

1.7m op de bank dus papa gaat eens lekker shoppen voor een winger. hierna moet ik echt stadion uitbreiden. de 35k zit bijna altijd vol zelfs tegen de dikste kneus in de compo.
Fanclub: 1919 leden

dus dat mag ook wel eens een keer :)
Dat is inderdaad niet veel. Ik zit op 52000 plaatsen en zit er over te denken uit te breiden naar 60000. Waarschijnlijk wordt dat echter pas volgend jaar. Eerst eens uit deze VI zien te komen met de huidige spelers want dit seizoen kan ik toch geen grote uitgaven meer doen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Marzman schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:33:
[...]

Dat is inderdaad niet veel. Ik zit op 52000 plaatsen en zit er over te denken uit te breiden naar 60000. Waarschijnlijk wordt dat echter pas volgend jaar. Eerst eens uit deze VI zien te komen met de huidige spelers want dit seizoen kan ik toch geen grote uitgaven meer doen :)
Ik zit nog steeds op 40.000, maar vol krijg ik het meestal niet. 1900 toeschouwers :)

Met een beetje geluk volgende week 2 nieuwe trainees en uit de geldzorgen. En vandaag de laatste dag op mijn werk. In januari start ik bij mijn nieuwe werkgever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

training +conditie hele boel
tsi +15460/-930
vorm A team +4/-2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 01:26

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:33:
[...]

Ik heb in de V mijn 55k plaatsen nooit vol gehad dus ik zou dat niet aanraden. Of je moet echt bovenin de V gaan meedraaien. In de VI heb ik een enkele keer mijn 55k plaatsen vol gehad. Meestal komt het aantal bezoekers niet verder dan 45-48k

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:50:
[...]

Ik heb in de V mijn 55k plaatsen nooit vol gehad dus ik zou dat niet aanraden. Of je moet echt bovenin de V gaan meedraaien. In de VI heb ik een enkele keer mijn 55k plaatsen vol gehad. Meestal komt het aantal bezoekers niet verder dan 45-48k
Ok, thanks dan kan ik er beter even mee wachten inderdaad. Dat is natuurlijk een verschil, ik kan nu in de top meedraaien maar mocht ik promoveren dan lukt dat niet meer.

Ik moet eerst maar eens zien in V te komen. Op papier (dan bedoel ik ratings/hatstats) zijn er twee teams sterker als mij, maar ik denk een goede kans te maken door mijn goed/goed coach. Het nr1 team op papier heb ik verslagen, het nr2 team op papier daar heb ik van verloren (maar dat was de eerste wedstrijd, met pic, en ik had nog geen teamspirit op kunnen bouwen). Ach ja, we zien het wel, het seizoen is net begonnen en als ik wat tegenslagen krijg (twee blessures op dezelfde positie) wordt het allemaal erg kansloos :)

Ik heb mijn 52k vorig seizoen drie keer volgehad met 1900+ supporters en omdat ik nu op 2000+ zit verwacht ik het vaker vol te hebben. Vorige week had viel het wel tegen, maar dat is het begin van het seizoen en het regende dus ik verwacht ook eigenlijk wel 45-48k te halen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 23-06 03:56

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Jeemig, ik krijg met 900 supporters de 13k nog niet eens uitverkocht :( maar het regent dan ook wel heel vaak als ik thuis speel :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-06 13:59
lameeuw schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:00:
Jeemig, ik krijg met 900 supporters de 13k nog niet eens uitverkocht :( maar het regent dan ook wel heel vaak als ik thuis speel :p
ach ik had met 1100 supporters nog niet eens 12000 toeschouwers afgelopen zaterdag :(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, ik hoop toch dat er nog een keer iets echt leuks uit de jeugdopleiding komt..... Vandaag zat er in het kerstpakket een 17 jarige redelijk scoren met 370 TSI. Ik dacht dat ze met kerst wel wat guller zouden zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Nu online
Beter dan iemand met slecht als hoogste skill, op conditie :9

Gisteren heeft mn trainee (18j uitstekend def, red passen) nog 465k opgebracht, niet verkeerd. Kmoest hem wel weg doen omdat ie enorm achter liep op def-training + ik een nieuwe trainee wilde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12:13
Hoppa en ik pull er weer een die direct weer terug kan waar die vandaan komt... Zucht maar ooit zal het wel goed komen denk ik.

Vanavond belangrijke wedstrijd tegen een (mede....) degradatie kandidaad. Die moet ik winnen :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Laatst online: 23-06 23:16
Ik heb dit gepulled vandaag. :)

Noël Steehouder (145585810)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Technisch

Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 660 €/week

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen. Ik train zelf verdedigen, dus ik zou hem daarop een niveau hoger kunnen laten komen. Of ik kan hem gelijk verkopen, transfervergelijking geeft prijzen aan varierend van 50.000 tot 100.000, maar volgens mij krijg ik dat er nooit voor.

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Nu online
Sagacitus schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:01:
Ik heb dit gepulled vandaag. :)

Noël Steehouder (145585810)

Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen. Ik train zelf verdedigen, dus ik zou hem daarop een niveau hoger kunnen laten komen. Of ik kan hem gelijk verkopen, transfervergelijking geeft prijzen aan varierend van 50.000 tot 100.000, maar volgens mij krijg ik dat er nooit voor.
Hij zit nog vrij ver van goed verdedigen af hoor, dus ik zou er zelf niet aan beginnen.
Laat maar, ik keek naar zijn loon en dacht daarbij aan het loon van goed->uitstekend. Hoe ver die is is niet goed op te maken omdat vleugelspel waarschijnlijk zijn hoofdstat is.

[ Voor 14% gewijzigd door Joss op 24-12-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167922

Vandaag m'n vervroegde kerstkado uitgepakt. Eerste keer dat ik een uitstekend speler pull!
Jammer dat ie geen 17 is.

Cornelus Frissen (145589186)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 520
Loon: 840 €/week
Eigenaar: Santo Boma

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig

Voor het eerst iets wat meer dan de wekelijkse kosten kan opbrengen. Wat zou ik hiervoor kunnen vangen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Laatst online: 23-06 23:16
Anoniem: 167922 schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:37:

Cornelus Frissen (145589186)

Voor het eerst iets wat meer dan de wekelijkse kosten kan opbrengen. Wat zou ik hiervoor kunnen vangen denken jullie?
Is niet echt een combinatie die vaak voorkomt als je op de transfer lijst kijkt. Maar dat moet toch wel 2 ton kunnen opbrengen, denk ik

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier een redelijk positiespel pull, maar hij zit wel dicht tegen goed aan. Alleen jamer dat hij al 19 is. Heb hem maar gelijk op de transferlijst gezet en nu maar hopen dat ik de kosten er uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80662

Anoniem: 26445 schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:10:
Hier een redelijk positiespel pull, maar hij zit wel dicht tegen goed aan. Alleen jamer dat hij al 19 is. Heb hem maar gelijk op de transferlijst gezet en nu maar hopen dat ik de kosten er uit kan halen.
Ik ben vast begonnen met bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag zo iets, maar hoop toch dat er nog wel wat meer geboden word ;)

Sta inmiddels 3-1 achter bij rust tegen de nummer 2, maar ja wat wil je ook na een promotie. Ben al lang blij dat ik heb weten te scoren :). Eens kijken of we er nog iets van kunnen maken in de tweede helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Hiero met 2-0 voor, heb een tijdje zitten twijfelen of ik met PIC of Normal moest gaan spelen. Uiteindelijk toch maar voor PIC gekozen, met het risico op een gelijkspel of zelfs verlies. Woensdag vol voor de beker met m'n complete A-team + wellicht een Normal, met TS waarschijnlijk; in de wolken en zelfvertrouwen ook erg hoog. Als mijn tegenstander in de beker niet met zijn A-team speelt krijgt ie het nog erg lastig. Uiteraard moet er eerst vandaag nog gewonnen worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is een 4-2 nederlaag met 40stats minder. Zijn middenveld 129 tegen mijn 39. Dan vind ik het toch nog een redelijk resultaat van mijn kant :). Ben blij dat ik een PIC in had gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Nu online
Bummer, 1-0 verloren... Had toch wel een puntje verdient dacht ik zo... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joepie, gister alweer gewonnen :D
2-0 overwinning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15
Een 'kijk-mij-eens-laat-nog-niet-in-bed-liggen' post ;)

Hier heb ik een 4-1 verlies moeten nemen. Gelukkig nog steeds gedeeld 2e... Beetje jammer dat mijn ene spits geblesseerd is, en de ander in waardeloos vorm, daar kelderen mijn aanvalsratings behoorlijk van :(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Allemaal een fijne kerst :)

Pewwy United staat weer derde, maar het gaat allemaal niet zoals gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:36

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Quintus schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:50:
[...]

Wel vreemd, ik heb in de VI mijn 60.000 stadion al vol gekregen ? (~2000 supporters die in de wolken waren. Ik op 1 tegen de nr2)
Zelfs de laatste match van vorig seizoen (92095654) tegen de toenmalige nr5 was uitverkocht.
Overigens heb ik al uitgebreid naar 60.000 toen de prijzen omhoog zouden gaan voor het verbouwen (feb 2005); toen had ik denk ik 1500 supporters ;-) (Nu in de V 2273 leden)

[ Voor 35% gewijzigd door Tomba op 25-12-2006 10:51 . Reden: te vroeg op Verstuur geklikt ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:36

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ben trouwens uitermate tevreden over de start van dit seizoen. De vorige keer dat ik in de V zat had ik aan het einde 9 punten en 13 doelpunten voor. Dat heb ik nu na 3 wedstrijden ook al :D Heb al gewonnen van de mede-promovendus, de nr2 van vorig seizoen en de degradant.
* Tomba blijft zich verbazen over het feit dat het mf nog steeds het aller allerbelangrijkste is.
Overigens ben ik ook heel blij met mijn goed coach/redelijk leider. Door de hoge TS (zit nu POE) haal ik HTstats waar ik 2 seizoenen geleden nog van droomde !

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:39

Flipm0de

geen

team id: (769777)

Wat moet ik doen om te kunnen overleven? Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden. Heb al een reusachtig spits gehaald en heb nu niks meer te besteden...
Had niet verwacht dat het zo moeilijk zou worden, heb toch elk jaar makkelijk kunnen meedoen voor het kampioenschap. Lijkt dat het dus vanaf de 6e echt begint allemaal..... :P

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mjah, gister niet onverwacht gewonnen met 0-4 en PIC en meteen maar gestegen naar P1 :). Komende 2 weken nog PIC tegen berend botjes, en dan 4 wedstrijden op rij tegen de 2 zwaardere tegenstanders. Als ik die 4 een beetje goed doorkom is er vanalles mogelijk..... maar helaas is m'n kristallen bol stuk dus wordt het gewoon afwachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-06 22:42
http://alltid.org/team/1359327

Nou dit is dus mijn team :D. Ik word altijd lekker met 0-10 ofzo afgemaakt :P.

[ Voor 28% gewijzigd door Denizz op 25-12-2006 13:45 ]

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:38
Wie-o-wie kan mij vertellen wat een rdelijke prijs is voor deze verdediger:
De transfer-vergelijking heb ik niks aan, helaas..

TSI = 1 170, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Technisch]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Nu online
Stinger_ schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:09:
Wie-o-wie kan mij vertellen wat een rdelijke prijs is voor deze verdediger:
De transfer-vergelijking heb ik niks aan, helaas..

TSI = 1 170, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Technisch]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Prrt 80-120k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202094

Ik heb mij zojuist aangemeld bij Tweakers omdat mij dit een goed forum lijkt, sinds 1 seizoen speel ik mee met Hattrick met m'n team Atlantic stars, ik wil ook graag gebruik maken van hattrick organizer echter het lukt mij niet om HO 1.393 te installeren.
Op de site staat wel een tabblad downloaden, maar daar kan je java en diverse plug ins downloaden.
Wie kan mij op weg helpen ik heb wel reeds diverse plug ins gedownload.

Bij voorbaat dank,

Ron de Schepper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
zo spannende competitie in de VII :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Tomba schreef op maandag 25 december 2006 @ 10:48:
[...]

Wel vreemd, ik heb in de VI mijn 60.000 stadion al vol gekregen ? (~2000 supporters die in de wolken waren. Ik op 1 tegen de nr2)
Zelfs de laatste match van vorig seizoen (92095654) tegen de toenmalige nr5 was uitverkocht.
Overigens heb ik al uitgebreid naar 60.000 toen de prijzen omhoog zouden gaan voor het verbouwen (feb 2005); toen had ik denk ik 1500 supporters ;-) (Nu in de V 2273 leden)
Daarom zei ik, je moet dan wel bovenin de V meedraaien.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Anoniem: 202094 schreef op maandag 25 december 2006 @ 16:22:
Ik heb mij zojuist aangemeld bij Tweakers omdat mij dit een goed forum lijkt, sinds 1 seizoen speel ik mee met Hattrick met m'n team Atlantic stars, ik wil ook graag gebruik maken van hattrick organizer echter het lukt mij niet om HO 1.393 te installeren.
Op de site staat wel een tabblad downloaden, maar daar kan je java en diverse plug ins downloaden.
Wie kan mij op weg helpen ik heb wel reeds diverse plug ins gedownload.

Bij voorbaat dank,

Ron de Schepper
Welkom op GoT ;) Als eerst raad ik je al af om HO 1.39x te gebruiken, 1.38 werkt (vind ik dan) beter. Als eerste zul je daarvoor inderdaad java moeten binnentrekken van www.java.com en daarna zou je de basisversie van HO gewoon moeten kunnen downen, uitpakken en kunnen runnen. Mocht je de 1.38 versie niet meer kunnen downloaden dan wil ik hem wel even ergens neerzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lameeuw schreef op maandag 25 december 2006 @ 21:58:
[...]

Welkom op GoT ;) Als eerst raad ik je al af om HO 1.39x te gebruiken, 1.38 werkt (vind ik dan) beter. Als eerste zul je daarvoor inderdaad java moeten binnentrekken van www.java.com en daarna zou je de basisversie van HO gewoon moeten kunnen downen, uitpakken en kunnen runnen. Mocht je de 1.38 versie niet meer kunnen downloaden dan wil ik hem wel even ergens neerzetten ;)
Hmm, heb allebei tegenwoordig 1.381 en 1.39, maar omdat ik 1.39 niet steeds elke week heb bijgehouden, gebruik ik alleen 1.381. vind je die beter in ratings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo een late reactie: :)

9 punten uit 3 nu en het ziet er goed om te promoveren. onderling worden al punten verloren.
en met mijn kersverse winger moet die aanvalsratings wel dik opkrikken. ook nederlands dus dat scheelt best veel met salaris met buitenaardse wingers :P

verdediger verkocht omdat ik dit hele seizoen met mijn goed def/wonderbaarlijk pm trainee aanvallend ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:08

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

4 van de 9 hier

zware start, al punten verloren tegen mijn twee concurrenten. Ziet er dus niet goed uit voor promotie. Echt balen, een gelijk gespeeld omdat mijn ratings inkakte na een rode kaart van mn beste middenvelder, andere verloren omdat hij pressie speelde, en daarnaast nog wat extra geluk had (of had ik nu pech?) Enige wat ik kan doen is zorgen dat ik nu geen punten meer laat liggen in de rest van de wedstrijden, al denk ik dat de strijd al gestreden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Anoniem: 112223 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:41:
[...]

Hmm, heb allebei tegenwoordig 1.381 en 1.39, maar omdat ik 1.39 niet steeds elke week heb bijgehouden, gebruik ik alleen 1.381. vind je die beter in ratings?
Qua ratings boeit het niet zo heel veel, punt is dat je bij 1.39 veel plugins die bij 1.38 al pre-installed zijn met de hand moet toevoegen. Daarnaast is 1.39 bij mij minder stabiel, geeft meer problemen als je een plugin wilt toevoegen of verwijderen en wil daardoor nogal eens crashen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Boost een betere keeper nou ook de verdediging? Ik dacht dat ik dat ergens eens gelezen heb. Ik heb nu een "goed" keeper, en formidabele verdedigers..

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:08

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Yup, boost de verdediging een hoop, mijn verdediging ratings kakken namelijk altijd in als ik mijn getrainde keeper van de hand doe en weer een mindere voor in de plaats zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste Lameeuw,
Bedankt voor jouw hulp, kun je inderdaad versie HO 1.38 ergens neerzetten want ik zou niet weten waar ik hem zou kunnen downloaden.
Ik heb Java reeds gedownload.

Bedankt alvast,

Ron de Schepper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Anoniem: 202094 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:40:
Beste Lameeuw,
Bedankt voor jouw hulp, kun je inderdaad versie HO 1.38 ergens neerzetten want ik zou niet weten waar ik hem zou kunnen downloaden.

Bedankt alvast,

Ron de Schepper
Dit is een forum, en geen mailbox :) Voortaan kun je de doorgehaalde text weglaten :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ralphie schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:22:
Boost een betere keeper nou ook de verdediging? Ik dacht dat ik dat ergens eens gelezen heb. Ik heb nu een "goed" keeper, en formidabele verdedigers..
Wat dacht je anders dat een keeper deed? Meewerken aan de aanvalsratings? ;) Dat is het handige van een keeper, als je een betere koopt wordt en je centrale verdediging en je vleugelverdediging sterker.
Brainpower schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:09:
[...]

Dit is een forum, en geen mailbox :) Voortaan kun je de doorgehaalde text weglaten :)
Wat een behulpzaamheid zo net na de kerst! :)

@rondeschepper: welkom!
@Iedereen die nog in de beker zit: Veel succes!!

[ Voor 25% gewijzigd door Sandyman538 op 27-12-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:49:
[...]

Wat dacht je anders dat een keeper deed? Meewerken aan de aanvalsratings? ;) Dat is het handige van een keeper, als je een betere koopt wordt en je centrale verdediging en je vleugelverdediging sterker.

[...]

Wat een behulpzaamheid zo net na de kerst! :)

@Iedereen die nog in de beker zit: Veel succes!!
Volgens mij telt hij zelfs zwaarder als je verdedigers (hoewel daar wel een aanpassing in is geweest een paar seizoenen geleden).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 24-06 12:40

CNS

Anoniem: 202094 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:40:
Beste Lameeuw,

Bedankt alvast,

Ron de Schepper
Ik heb HO 1.381 [url=http://blablabla]hier[/url] gezet.
Het is geen originele installatie (die kon ik zo snel ook niet meer op internet vinden) maar een copy van mijn HO directory. Hiermee zou het ook moeten lukken.

Laat maar....
Securitycode zit erin

[ Voor 5% gewijzigd door CNS op 27-12-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Sandyman538 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:49:
[...]

[...]
Ik dacht dat ie niks deed :P, even sparen voor een betere keep dus!

[ Voor 3% gewijzigd door Ralphie op 27-12-2006 16:20 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Iedereen (ook Quintus, maar toch iets minder als de rest want ik win liever zelf ;) ) veel succes in de beker weer :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iedereen succes in de beker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Ik zal straks ff 1.38 ergens neerplempen, eerst ff etuhhhhhh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
En dat was het einde van mijn bekeravontuur :)

Hein, friendly volgende week :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ksta 2-0 voor :)
maar moet nu werken dus kan 2e helft niet zien :(
najah dat zien we dan wel om half tien of we het record hebben uitgebreid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus haalt meer middenveld dan ik verwachte. Straks maar even kijken of dat komt doordat hij opeens beter is of doordat ik opeens slechter ben. Maar met 0-1 kan er nog vanalles gebeuren :)

[edit]Dat was de beker dan weer voor dit seizoen. Quintus gefeliciteerd! (volgens mij heb je gemotst of niet? ;) )

[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 27-12-2006 18:47 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:51:
Quintus haalt meer middenveld dan ik verwachte. Straks maar even kijken of dat komt doordat hij opeens beter is of doordat ik opeens slechter ben. Maar met 0-1 kan er nog vanalles gebeuren :)

[edit]Dat was de beker dan weer voor dit seizoen. Quintus gefeliciteerd! (volgens mij heb je gemotst of niet? ;) )
Ja idd, komende zondag een WO en dan nog een wedstrijdje piccen in de beker en de TS zit weer op dolgelukkig :-).
Wie niet waagt.... was mijn motto vanavond.

Ik moest kiezen tussen
- Motsen en dan winnen om in de twee volgende wedstrijden te piccen en te cashen
- Of piccen en laf counteren verliezen maar geen lage TS.

't Was toch een GoT prestigestrijd dus maar voor optie 1 gegaan :D
Ik zag dag je nog wel even je zwakste defpunt gespiegeld had tov mijn sterke aanvalsvleugel. Ondanks dat toch gewonnen. Leuke match.
Ben benieuwd of ik nu weer eens thuis mag spelen...

Nu nog uitmaken wat ik deze week ga trainen nu er maar 3 midjes trainbaar hebben gespeeld deze week... Suggesties?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:58:
[...]

Ja idd, komende zondag een WO en dan nog een wedstrijdje piccen in de beker en de TS zit weer op dolgelukkig :-).
Wie niet waagt.... was mijn motto vanavond.

Ik moest kiezen tussen
- Motsen en dan winnen om in de twee volgende wedstrijden te piccen en te cashen
- Of piccen en laf counteren verliezen maar geen lage TS.

't Was toch een GoT prestigestrijd dus maar voor optie 1 gegaan :D
Ik zag dag je nog wel even je zwakste defpunt gespiegeld had tov mijn sterke aanvalsvleugel. Ondanks dat toch gewonnen. Leuke match.
Ben benieuwd of ik nu weer eens thuis mag spelen...
Ik had hem gepicced, zat nog te twijfelen om normaal te spelen maar dacht dat dit niet nodig zou zijn toen ik naar je middenveld keek in de afgelopen wedstrijden. Ook zondag was je middenveld niet slechter als anders (wat bij veel teams een teken is dat ze dan piccen om later te motsen).

Ik had wel afgelopen zondag een paar reservespelers opgesteld omdat ik ook een makkelijke tegenstander had om nu met de beste spelers te kunnen spelen.
Nu nog uitmaken wat ik deze week ga trainen nu er maar 3 midjes trainbaar hebben gespeeld deze week... Suggesties?
conditie?

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 27-12-2006 19:10 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hmm, daar gaat de mood van mijn supps weer van in de wolken naar geirriteerd. Schiet weer lekker op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:59:
Hmm, daar gaat de mood van mijn supps weer van in de wolken naar geirriteerd. Schiet weer lekker op zo.
Bij mij zijn ze kalm nu, sponsors zijn gelukkig nog wel in de wolken. Ach dat is na zondag wel weer beter.

Ik baal er ook van dat het steeds regent als ik thuiswedstrijden heb.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:05:
[...]

Bij mij zijn ze kalm nu, sponsors zijn gelukkig nog wel in de wolken. Ach dat is na zondag wel weer beter.

Ik baal er ook van dat het steeds regent als ik thuiswedstrijden heb.
Daar heb ik dit seizoen nog niet zo'n last van gehad omdat ik dit seizoen welgeteld al 1 keer thuis heb gespeeld...

En ja hoor eindelijk weer eens een thuiswedstrijd in de beker!

[ Voor 77% gewijzigd door Quintus op 27-12-2006 20:37 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Quintus schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:15:
[...]
En ja hoor eindelijk weer eens een thuiswedstrijd in de beker!
Dat heb ik al seizoenen lang niet meegemaakt helaas :|

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yes volgende ronde beker + thuiswedstrijd :)

H2opoloër schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:52:
yes volgende ronde beker + thuiswedstrijd :)
Mooie thuiskomst...
Hier ook, schakelde als (nieuwe) VI. klasser een V klasser uit, zijn aanval was indrukwekkend. Maar toch niet indrukwekkend genoeg ;). Volgende week, weer een hele mooie wedstrijd, heb denk ik wel een kans. Speel tegen een II klasser en als ik een gokje mag wagen, gok ik op 0-0 met 0-0 in de verlenging en dan penalty's... tenzij die laffaard 3-5-2 ofzo gaat spelen i.p.v. het heersende 5-3-2.

edit: alleen als die 5-3-2 / check 4-4-2 (net als vanda... gister) gaat spelen heb ik een kans :).

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 112223 op 28-12-2006 03:17 ]

• lameeuw

lameeuw

Met een beeetje vertraging dan toch HO1.38 kunnen neerzetten en wel hier. Ik hoop voor deze en gene dat het nu wel lukt :p Het is de originele file zoals deze ook door hattrickorganizer zelf werd aangeboden.

[ Voor 20% gewijzigd door lameeuw op 28-12-2006 11:59 ]

Helemaal te gek ik heb hem direct gedownload, echter als ik HO.bat wil openen krijg ik een melding van : could not find the main class. program will exit.
wat heb ik verkeert gedaan, wie kan mij daarbij helpen.

• lameeuw

lameeuw

Anoniem: 202094 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:06:
Helemaal te gek ik heb hem direct gedownload, echter als ik HO.bat wil openen krijg ik een melding van : could not find the main class. program will exit.
Dat klinkt toch echt als een java-error..... nog eens updaten misschien ? Ik roep ook maar wat, de enige keer dat ik die error kreeg was namelijk dus doordat java niet goed installed was..... www.java.com :p

Ralphie schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:22:
Boost een betere keeper nou ook de verdediging?
potverdrie! op de valreep van 2006. toch nog de domste vraag van het jaar! hulde! :P

nee de keeper maait meestal het gras, traint spelers en zorgt voor enorme aanvalsimpulsen! ;)

en hij vlecht het net elke week :P

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 202094 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:06:
Bij mij werkt de versie via het linkje van Lameeuw wel dus ik denk dat het inderdaad aan je Java ligt.

/▌

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mensen wanneer start de GoT cup?? :)

Heb nog steeds geen internet en volgens mij gaat het nog wel even duren :( Kan af en toe dus effe kijken op HT.

Word ik nog gemist :D hehe

Anyhoe ik ga weer offline zo dus de groeten!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Sandyman538
Damien2004 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:55:
Mensen wanneer start de GoT cup?? :)

Heb nog steeds geen internet en volgens mij gaat het nog wel even duren :( Kan af en toe dus effe kijken op HT.

Word ik nog gemist :D hehe

Anyhoe ik ga weer offline zo dus de groeten!
Je raad het nooit, maar daar was ik net mee bezig, info volgt spoedig :)

gelukkig maar anders moet ik pewwy elke week weer vernederen. wordt ook saai langzamerhand ;)

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 18:47:
gelukkig maar anders moet ik pewwy elke week weer vernederen. wordt ook saai langzamerhand ;)
:O

Blablabla

:O

:>

Anoniem: 125165

28-12-2006 Wubmastert FC Hababughila 1 500 000 € 81 840
31-05-2005 Furious 1928 Wubmastert 1 561 000 € 2 170
05-04-2005 La Squadra Furious 1928 448 000 € 1 010

Daarom heb ik er eigenlijk niet zoveel interesse meer in :P

• Joss
  • Nu online
Begrijpelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 125165 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:24:
28-12-2006 Wubmastert FC Hababughila 1 500 000 € 81 840
31-05-2005 Furious 1928 Wubmastert 1 561 000 € 2 170
05-04-2005 La Squadra Furious 1928 448 000 € 1 010

Daarom heb ik er eigenlijk niet zoveel interesse meer in :P
Doet me denken aan de tijd dat ik mijn eerste bovennatuurlijke middenvelder haalde. 4.7 Miljoen, een echt koopje toen! Voor dat geld haal je nu 3 van die rakkers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hela! ik dacht dat ik het alleenrecht had om te klagen over de prijzen! ben ik er eindelijk overheen beginnen jullie :) ik heb de laatste tijd goeie zaken gedaan... alleen mijn nieuw winger is wat duur. dronken geboden en ik wist dat er niemand overheen ging. ach tenminste ned. dus relatief cheap. haalde al 5* in laag matige vorm.

TU:
PM +2 20jr wonderbaarlijk, 17 jr goed pm. allebei eerder dan verwacht dus prima
tsi +13.810 / -2.350 goeie overall stijging dus wederom a-team
vorm +10/ -4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Spelhervattingen: -2 (+9/-11)
TSI: 2770 (+5950/-3180)
Vorm: -4 (+1/-5)

Die -11 is mijn ex-coach. Lijkt er op dat die nieuwe regel dus is ingegaan :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga denk ik definitief conditie trainen, want vorm van mijn A team gaat niet omlaag maar omhoog :D

vorm A die gespeeld hebben: +2/-0
vorm totaal: +6/-5
conditie: +17
tsi: +8310/-6780

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:44:
[...]

potverdrie! op de valreep van 2006. toch nog de domste vraag van het jaar! hulde! :P

nee de keeper maait meestal het gras, traint spelers en zorgt voor enorme aanvalsimpulsen! ;)
Dan val ik in ieder geval nog in de prijzen! :P

Op zicht wel handig dat hij ook het gras maait, dan kan ik die terrein knecht weer ontslaan ;)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Nu online
Vorm: +4/-4
TSI: +2880
Def: +2 (2* 17j uitstekende nederlandse defs :) en ze worden in de gaten gehouden voor U20 (alhoewel de kans dat ze erin komen onder de 15% zit :9 )

[ Voor 40% gewijzigd door Joss op 29-12-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik heb aan me midweekse match een +6 geblesseerde speler van 29 over gehouden. Het beste is ontslaan en een nieuwe kopen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Flipm0de schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:13:
ik heb aan me midweekse match een +6 geblesseerde speler van 29 over gehouden. Het beste is ontslaan en een nieuwe kopen he?
Hij gaat dit seizoen waarschijnlijk niet meer spelen, maar als je er aan gehecht bent kun je hem bewaren voor volgend seizoen (meestal is loon ook niet zo veel van zulke spelers).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
En we gaan hier gewoon weer verder, deeltje 54 alweer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Marzman schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:20:
[...]

Hij gaat dit seizoen waarschijnlijk niet meer spelen, maar als je er aan gehecht bent kun je hem bewaren voor volgend seizoen (meestal is loon ook niet zo veel van zulke spelers).
dan doe ik em lekker weg en haal maar een nieuwe reserve, kost me minder dan ook nog dokters enzo aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the oh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
wie kan mij helpen met hattrick coach proffessional.

ik heb de versie 29.74 geinstalleerd en krijg bij het opstarten steeds een foutmelding.

hattrick coach professional.exe - common language runtime debugging services.
application has generated an exception that could not be handled.

weet iemand hier raad mee wat ik moet doen.
kheb het al eens volledig gedinstalleerd en opnieuw geinstalleerd maar krijg steeds dezelfde foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
the oh schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:21:
wie kan mij helpen met hattrick coach proffessional.

ik heb de versie 29.74 geinstalleerd en krijg bij het opstarten steeds een foutmelding.

hattrick coach professional.exe - common language runtime debugging services.
application has generated an exception that could not be handled.

weet iemand hier raad mee wat ik moet doen.
kheb het al eens volledig gedinstalleerd en opnieuw geinstalleerd maar krijg steeds dezelfde foutmelding.
Ik weet dat er nog geen slotje op zit, maar:
Sandyman538 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:45:
En we gaan hier gewoon weer verder, deeltje 54 alweer!
Daar verder dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dank je... d:)b Sommige mensen kunnen zo moeilijk lezen... :Y

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.