Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Edit, TSI POE, kijken hoeveel uur m´n coach dat vast houdt.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:48:
Y3S!
2 tegen 1 gewonnen, 2 counters 2 goals I am loving it.
Unknown
cool, "it's a small world afterall"Quintus schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:11:
3-5 overwinning en komende week tegen MARZMAN whehehehe
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Alvast veel plezier in de 5e ronde.
Unknown
Volgens mij zijn we wel aardig aan elkaar gewaagd. Ik heb wel het thuisvoordeel
/▌
Dat is je grote voordeel. Iig gaat er een Got'er naar ronde 5Marzman schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:34:
[...]
Volgens mij zijn we wel aardig aan elkaar gewaagd. Ik heb wel het thuisvoordeel
Unknown
Verwijderd

Zelf in Moldavie met 0-3 gewonnen en zonder blessures.
Ben blij dat ik er toch niet op geboden heb danVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:06:
zie net dat mijn geweldige YP van deze week er in de eerste de beste wedstrijd voor zijn nieuwe ploeg er voor 4 weken is uitgeschopt. Denkt die gozer ook nog dat hij hem met zo´n 50% winst kan gaan verkopen.![]()
Wordt iig mn beste lichting ooit, over een jaar seizoen of 3
[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 20-12-2006 21:39 ]
Verwijderd
Koop je die met bijstats?? 217k is niet veel geld anders...Joss schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:36:
[...]
Ben blij dat ik er toch niet op geboden heb danHeb dit seizoen wel erg veel trainees aangekocht trouwens, 3x mid-hoog-goed 17j nederlandse verdedigende talentjes. Hoop dat ze snel poppen
Gemiddeld kosten ze me 217k per stuk, is best te doen dus
Wordt iig mn beste lichting ooit, over een jaar seizoen of 3
Gecondoleerd Joss
Had hij me maar niet moeten overbiedenVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:06:
zie net dat mijn geweldige YP van deze week er in de eerste de beste wedstrijd voor zijn nieuwe ploeg er voor 4 weken is uitgeschopt. Denkt die gozer ook nog dat hij hem met zo´n 50% winst kan gaan verkopen.![]()
Verwijderd
Wordt een lastige tegenstander idd. Heb zelf een beetje de mazzel dat de tegenstander van volgende ronde minder is dan vandaag het geval was. Alhoewel je met 5 3 2 van iedereen kan verliezen.Pewwy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:22:
5-0 gewonnen met een redelijk (hoog) mid en pic. Volgende week is het klaar.
Gecondoleerd Joss
Joss, sterkte.
Verwijderd
Nee, niet specifiek. Meestal wel met mogelijkheid tot andere training (ze hebben allemaal wel matig passen én/of vleugelspel).Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:02:
[...]
Koop je die met bijstats?? 217k is niet veel geld anders...
Verwijderd
Verwijderd
Ah, niet goed gelezen. Dacht dat het om PM ging, vond het al weinig. Was voorzichtig aan het rondkijken op de TL, waarschijnlijk popt een PM'er morgen, en voor die prijs vond ik niet zoveel...Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:43:
def trainees zijn altijd belachelijk goedkoop. maarja ze leveren ook nooit iets op dus dat klopt wel redelijk.
Verwijderd
en dan hebben we het over hoog redelijk/goed.
ik kreeg trouwens nóg een bricht over mijn trainee uit sweden. blijkbaar zitten ze er bovenop
[edit]Ik bedenk me opeens dat Firefox gisteren een melding over een update naar 1.5.0.9 gaf. Dat zal het wel zijn.
[ Voor 36% gewijzigd door Marzman op 21-12-2006 15:09 ]
/▌
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 15:15 ]
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Voor zover ik weet is er net een update uit van foxtrick die compatible is met 2.0.0.1Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:14:
Ik draai op firefox 2.0 en met de update naar 2.0.0.1 is foxtrick ineens niet meer compatibel. Maar dat is een kwestie van geduld. Er zal vast wel een oplossing voor worden gevonden.
Viva la Netherlands!
Verwijderd
wel heeft er iemand geboden op mijn def dus ik heb dan, mits ik de spits van strijen niet koop, 1,7m
reken maar dat er zondag een dikke winger in de basis staat bij BU! 6*minimaal
Het lijkt er op, ik heb Firefox 2 geinstalleerd en het werkt weerCansu schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:33:
[...]
Voor zover ik weet is er net een update uit van foxtrick die compatible is met 2.0.0.1
/▌
Moet je maar beter uit je doppen kijken hoorVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:50:
gvd nou dat voorbieden doen we dus ook niet meer! dikke kneus nu op de TL staan...
wel heeft er iemand geboden op mijn def dus ik heb dan, mits ik de spits van strijen niet koop, 1,7m
reken maar dat er zondag een dikke winger in de basis staat bij BU! 6*minimaal

Verwijderd
Verwijderd
Draaide foxtrick 0.3.48 nog en firefox kon geen update vinden, maar zie op de site inderdaad dat ze al bij 0.3.50 zijn.Cansu schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:33:
[...]
Voor zover ik weet is er net een update uit van foxtrick die compatible is met 2.0.0.1
Scoren: +1 (eindelijk is mijn verdediger gepopt
TSI: +950/-430
Vorm: 3 (+5/-2)
Verdedigen: 1 (+1/-)
Begint tenminste weer ergens op te lijken!
Nog iemand suggesties om een tegenstander die 3-5-2, vleugel aanval (en gem. 20hatstats meer) te bestrijden?
Ik zit te twijfelen; 5-3-2 en dan pressie of counter
[ Voor 6% gewijzigd door Nnoitra op 22-12-2006 09:56 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
tsi + 7.700 / -1.360
PM 0
1.7m op de bank dus papa gaat eens lekker shoppen voor een winger. hierna moet ik echt stadion uitbreiden. de 35k zit bijna altijd vol zelfs tegen de dikste kneus in de compo.
Fanclub: 1919 leden
dus dat mag ook wel eens een keer
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 14:20 ]
Dat is inderdaad niet veel. Ik zit op 52000 plaatsen en zit er over te denken uit te breiden naar 60000. Waarschijnlijk wordt dat echter pas volgend jaar. Eerst eens uit deze VI zien te komen met de huidige spelers want dit seizoen kan ik toch geen grote uitgaven meer doenVerwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:19:
vorm +5 /-6 +5 is alles a- team
tsi + 7.700 / -1.360
PM 0
1.7m op de bank dus papa gaat eens lekker shoppen voor een winger. hierna moet ik echt stadion uitbreiden. de 35k zit bijna altijd vol zelfs tegen de dikste kneus in de compo.
Fanclub: 1919 leden
dus dat mag ook wel eens een keer
/▌
Ik zit nog steeds op 40.000, maar vol krijg ik het meestal niet. 1900 toeschouwersMarzman schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:33:
[...]
Dat is inderdaad niet veel. Ik zit op 52000 plaatsen en zit er over te denken uit te breiden naar 60000. Waarschijnlijk wordt dat echter pas volgend jaar. Eerst eens uit deze VI zien te komen met de huidige spelers want dit seizoen kan ik toch geen grote uitgaven meer doen
Met een beetje geluk volgende week 2 nieuwe trainees en uit de geldzorgen. En vandaag de laatste dag op mijn werk. In januari start ik bij mijn nieuwe werkgever
Ik heb in de V mijn 55k plaatsen nooit vol gehad dus ik zou dat niet aanraden. Of je moet echt bovenin de V gaan meedraaien. In de VI heb ik een enkele keer mijn 55k plaatsen vol gehad. Meestal komt het aantal bezoekers niet verder dan 45-48kMarzman schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:33:
[...]
Dat is inderdaad niet veel. Ik zit op 52000 plaatsen en zit er over te denken uit te breiden naar 60000. Waarschijnlijk wordt dat echter pas volgend jaar. Eerst eens uit deze VI zien te komen met de huidige spelers want dit seizoen kan ik toch geen grote uitgaven meer doen
Unknown
Ok, thanks dan kan ik er beter even mee wachten inderdaad. Dat is natuurlijk een verschil, ik kan nu in de top meedraaien maar mocht ik promoveren dan lukt dat niet meer.Quintus schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:50:
[...]
Ik heb in de V mijn 55k plaatsen nooit vol gehad dus ik zou dat niet aanraden. Of je moet echt bovenin de V gaan meedraaien. In de VI heb ik een enkele keer mijn 55k plaatsen vol gehad. Meestal komt het aantal bezoekers niet verder dan 45-48k
Ik moet eerst maar eens zien in V te komen. Op papier (dan bedoel ik ratings/hatstats) zijn er twee teams sterker als mij, maar ik denk een goede kans te maken door mijn goed/goed coach. Het nr1 team op papier heb ik verslagen, het nr2 team op papier daar heb ik van verloren (maar dat was de eerste wedstrijd, met pic, en ik had nog geen teamspirit op kunnen bouwen). Ach ja, we zien het wel, het seizoen is net begonnen en als ik wat tegenslagen krijg (twee blessures op dezelfde positie) wordt het allemaal erg kansloos
Ik heb mijn 52k vorig seizoen drie keer volgehad met 1900+ supporters en omdat ik nu op 2000+ zit verwacht ik het vaker vol te hebben. Vorige week had viel het wel tegen, maar dat is het begin van het seizoen en het regende dus ik verwacht ook eigenlijk wel 45-48k te halen.
/▌
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
ach ik had met 1100 supporters nog niet eens 12000 toeschouwers afgelopen zaterdaglameeuw schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:00:
Jeemig, ik krijg met 900 supporters de 13k nog niet eens uitverkochtmaar het regent dan ook wel heel vaak als ik thuis speel
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gisteren heeft mn trainee (18j uitstekend def, red passen) nog 465k opgebracht, niet verkeerd. Kmoest hem wel weg doen omdat ie enorm achter liep op def-training + ik een nieuwe trainee wilde
Vanavond belangrijke wedstrijd tegen een (mede....) degradatie kandidaad. Die moet ik winnen
HODL
Noël Steehouder (145585810)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 660 €/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen. Ik train zelf verdedigen, dus ik zou hem daarop een niveau hoger kunnen laten komen. Of ik kan hem gelijk verkopen, transfervergelijking geeft prijzen aan varierend van 50.000 tot 100.000, maar volgens mij krijg ik dat er nooit voor.
Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid
Hij zit nog vrij ver van goed verdedigen af hoor, dus ik zou er zelf niet aan beginnen.Sagacitus schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:01:
Ik heb dit gepulled vandaag.![]()
Noël Steehouder (145585810)
Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen. Ik train zelf verdedigen, dus ik zou hem daarop een niveau hoger kunnen laten komen. Of ik kan hem gelijk verkopen, transfervergelijking geeft prijzen aan varierend van 50.000 tot 100.000, maar volgens mij krijg ik dat er nooit voor.
Laat maar, ik keek naar zijn loon en dacht daarbij aan het loon van goed->uitstekend. Hoe ver die is is niet goed op te maken omdat vleugelspel waarschijnlijk zijn hoofdstat is.
[ Voor 14% gewijzigd door Joss op 24-12-2006 12:17 ]
Verwijderd
Jammer dat ie geen 17 is.
Cornelus Frissen (145589186)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 520
Loon: 840 €/week
Eigenaar: Santo Boma
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Voor het eerst iets wat meer dan de wekelijkse kosten kan opbrengen. Wat zou ik hiervoor kunnen vangen denken jullie?
Is niet echt een combinatie die vaak voorkomt als je op de transfer lijst kijkt. Maar dat moet toch wel 2 ton kunnen opbrengen, denk ikVerwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:37:
Cornelus Frissen (145589186)
Voor het eerst iets wat meer dan de wekelijkse kosten kan opbrengen. Wat zou ik hiervoor kunnen vangen denken jullie?
Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben vast begonnen met biedenVerwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:10:
Hier een redelijk positiespel pull, maar hij zit wel dicht tegen goed aan. Alleen jamer dat hij al 19 is. Heb hem maar gelijk op de transferlijst gezet en nu maar hopen dat ik de kosten er uit kan halen.
Verwijderd
Sta inmiddels 3-1 achter bij rust tegen de nummer 2, maar ja wat wil je ook na een promotie. Ben al lang blij dat ik heb weten te scoren
Verwijderd
Verwijderd

Een 'kijk-mij-eens-laat-nog-niet-in-bed-liggen' post
Hier heb ik een 4-1 verlies moeten nemen. Gelukkig nog steeds gedeeld 2e... Beetje jammer dat mijn ene spits geblesseerd is, en de ander in waardeloos vorm, daar kelderen mijn aanvalsratings behoorlijk van
Pewwy United staat weer derde, maar het gaat allemaal niet zoals gehoopt.
Wel vreemd, ik heb in de VI mijn 60.000 stadion al vol gekregen ? (~2000 supporters die in de wolken waren. Ik op 1 tegen de nr2)Quintus schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:50:
[...]
Ik heb in de V mijn 55k plaatsen nooit vol gehad dus ik zou dat niet aanraden. Of je moet echt bovenin de V gaan meedraaien. In de VI heb ik een enkele keer mijn 55k plaatsen vol gehad. Meestal komt het aantal bezoekers niet verder dan 45-48k
Zelfs de laatste match van vorig seizoen (92095654) tegen de toenmalige nr5 was uitverkocht.
Overigens heb ik al uitgebreid naar 60.000 toen de prijzen omhoog zouden gaan voor het verbouwen (feb 2005); toen had ik denk ik 1500 supporters ;-) (Nu in de V 2273 leden)
[ Voor 35% gewijzigd door Tomba op 25-12-2006 10:51 . Reden: te vroeg op Verstuur geklikt ]
* Tomba blijft zich verbazen over het feit dat het mf nog steeds het aller allerbelangrijkste is.
Overigens ben ik ook heel blij met mijn goed coach/redelijk leider. Door de hoge TS (zit nu POE) haal ik HTstats waar ik 2 seizoenen geleden nog van droomde !
Wat moet ik doen om te kunnen overleven? Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden. Heb al een reusachtig spits gehaald en heb nu niks meer te besteden...
Had niet verwacht dat het zo moeilijk zou worden, heb toch elk jaar makkelijk kunnen meedoen voor het kampioenschap. Lijkt dat het dus vanaf de 6e echt begint allemaal.....
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Nou dit is dus mijn team
[ Voor 28% gewijzigd door Denizz op 25-12-2006 13:45 ]
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
De transfer-vergelijking heb ik niks aan, helaas..
TSI = 1 170, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Prrt 80-120kStinger_ schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:09:
Wie-o-wie kan mij vertellen wat een rdelijke prijs is voor deze verdediger:
De transfer-vergelijking heb ik niks aan, helaas..
TSI = 1 170, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Verwijderd
Op de site staat wel een tabblad downloaden, maar daar kan je java en diverse plug ins downloaden.
Wie kan mij op weg helpen ik heb wel reeds diverse plug ins gedownload.
Bij voorbaat dank,
Ron de Schepper
Daarom zei ik, je moet dan wel bovenin de V meedraaien.Tomba schreef op maandag 25 december 2006 @ 10:48:
[...]
Wel vreemd, ik heb in de VI mijn 60.000 stadion al vol gekregen ? (~2000 supporters die in de wolken waren. Ik op 1 tegen de nr2)
Zelfs de laatste match van vorig seizoen (92095654) tegen de toenmalige nr5 was uitverkocht.
Overigens heb ik al uitgebreid naar 60.000 toen de prijzen omhoog zouden gaan voor het verbouwen (feb 2005); toen had ik denk ik 1500 supporters ;-) (Nu in de V 2273 leden)
Unknown
Welkom op GoTVerwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 16:22:
Ik heb mij zojuist aangemeld bij Tweakers omdat mij dit een goed forum lijkt, sinds 1 seizoen speel ik mee met Hattrick met m'n team Atlantic stars, ik wil ook graag gebruik maken van hattrick organizer echter het lukt mij niet om HO 1.393 te installeren.
Op de site staat wel een tabblad downloaden, maar daar kan je java en diverse plug ins downloaden.
Wie kan mij op weg helpen ik heb wel reeds diverse plug ins gedownload.
Bij voorbaat dank,
Ron de Schepper
Verwijderd
Hmm, heb allebei tegenwoordig 1.381 en 1.39, maar omdat ik 1.39 niet steeds elke week heb bijgehouden, gebruik ik alleen 1.381. vind je die beter in ratings?lameeuw schreef op maandag 25 december 2006 @ 21:58:
[...]
Welkom op GoTAls eerst raad ik je al af om HO 1.39x te gebruiken, 1.38 werkt (vind ik dan) beter. Als eerste zul je daarvoor inderdaad java moeten binnentrekken van www.java.com en daarna zou je de basisversie van HO gewoon moeten kunnen downen, uitpakken en kunnen runnen. Mocht je de 1.38 versie niet meer kunnen downloaden dan wil ik hem wel even ergens neerzetten
Verwijderd
9 punten uit 3 nu en het ziet er goed om te promoveren. onderling worden al punten verloren.
en met mijn kersverse winger moet die aanvalsratings wel dik opkrikken. ook nederlands dus dat scheelt best veel met salaris met buitenaardse wingers
verdediger verkocht omdat ik dit hele seizoen met mijn goed def/wonderbaarlijk pm trainee aanvallend ga spelen.
zware start, al punten verloren tegen mijn twee concurrenten. Ziet er dus niet goed uit voor promotie. Echt balen, een gelijk gespeeld omdat mijn ratings inkakte na een rode kaart van mn beste middenvelder, andere verloren omdat hij pressie speelde, en daarnaast nog wat extra geluk had (of had ik nu pech?) Enige wat ik kan doen is zorgen dat ik nu geen punten meer laat liggen in de rest van de wedstrijden, al denk ik dat de strijd al gestreden is.
Qua ratings boeit het niet zo heel veel, punt is dat je bij 1.39 veel plugins die bij 1.38 al pre-installed zijn met de hand moet toevoegen. Daarnaast is 1.39 bij mij minder stabiel, geeft meer problemen als je een plugin wilt toevoegen of verwijderen en wil daardoor nogal eens crashen hier.Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:41:
[...]
Hmm, heb allebei tegenwoordig 1.381 en 1.39, maar omdat ik 1.39 niet steeds elke week heb bijgehouden, gebruik ik alleen 1.381. vind je die beter in ratings?
HODL
Verwijderd
Bedankt voor jouw hulp, kun je inderdaad versie HO 1.38 ergens neerzetten want ik zou niet weten waar ik hem zou kunnen downloaden.
Ik heb Java reeds gedownload.
Bedankt alvast,
Ron de Schepper
Dit is een forum, en geen mailboxVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:40:
Beste Lameeuw,
Bedankt voor jouw hulp, kun je inderdaad versie HO 1.38 ergens neerzetten want ik zou niet weten waar ik hem zou kunnen downloaden.
Bedankt alvast,
Ron de Schepper
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Wat dacht je anders dat een keeper deed? Meewerken aan de aanvalsratings?Ralphie schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:22:
Boost een betere keeper nou ook de verdediging? Ik dacht dat ik dat ergens eens gelezen heb. Ik heb nu een "goed" keeper, en formidabele verdedigers..
Wat een behulpzaamheid zo net na de kerst!Brainpower schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:09:
[...]
Dit is een forum, en geen mailboxVoortaan kun je de doorgehaalde text weglaten
@rondeschepper: welkom!
@Iedereen die nog in de beker zit: Veel succes!!
[ Voor 25% gewijzigd door Sandyman538 op 27-12-2006 14:51 ]
Volgens mij telt hij zelfs zwaarder als je verdedigers (hoewel daar wel een aanpassing in is geweest een paar seizoenen geleden).Sandyman538 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:49:
[...]
Wat dacht je anders dat een keeper deed? Meewerken aan de aanvalsratings?Dat is het handige van een keeper, als je een betere koopt wordt en je centrale verdediging en je vleugelverdediging sterker.
[...]
Wat een behulpzaamheid zo net na de kerst!
@Iedereen die nog in de beker zit: Veel succes!!
/▌
Ik heb HO 1.381 [url=http://blablabla]hier[/url] gezet.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:40:
Beste Lameeuw,
Bedankt alvast,
Ron de Schepper
Het is geen originele installatie (die kon ik zo snel ook niet meer op internet vinden) maar een copy van mijn HO directory. Hiermee zou het ook moeten lukken.
Laat maar....
Securitycode zit erin
[ Voor 5% gewijzigd door CNS op 27-12-2006 15:39 ]
Ik dacht dat ie niks deedSandyman538 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:49:
[...]
Wat dacht je anders dat een keeper deed? Meewerken aan de aanvalsratings?Dat is het handige van een keeper, als je een betere koopt wordt en je centrale verdediging en je vleugelverdediging sterker.
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Ralphie op 27-12-2006 16:20 ]
HODL
/▌
Hein, friendly volgende week
Verwijderd
maar moet nu werken dus kan 2e helft niet zien
najah dat zien we dan wel om half tien of we het record hebben uitgebreid
[edit]Dat was de beker dan weer voor dit seizoen. Quintus gefeliciteerd! (volgens mij heb je gemotst of niet?
[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 27-12-2006 18:47 ]
/▌
Ja idd, komende zondag een WO en dan nog een wedstrijdje piccen in de beker en de TS zit weer op dolgelukkig :-).Marzman schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:51:
Quintus haalt meer middenveld dan ik verwachte. Straks maar even kijken of dat komt doordat hij opeens beter is of doordat ik opeens slechter ben. Maar met 0-1 kan er nog vanalles gebeuren
[edit]Dat was de beker dan weer voor dit seizoen. Quintus gefeliciteerd! (volgens mij heb je gemotst of niet?)
Wie niet waagt.... was mijn motto vanavond.
Ik moest kiezen tussen
- Motsen en dan winnen om in de twee volgende wedstrijden te piccen en te cashen
- Of piccen en laf counteren verliezen maar geen lage TS.
't Was toch een GoT prestigestrijd dus maar voor optie 1 gegaan
Ik zag dag je nog wel even je zwakste defpunt gespiegeld had tov mijn sterke aanvalsvleugel. Ondanks dat toch gewonnen. Leuke match.
Ben benieuwd of ik nu weer eens thuis mag spelen...
Nu nog uitmaken wat ik deze week ga trainen nu er maar 3 midjes trainbaar hebben gespeeld deze week... Suggesties?
Unknown
Ik had hem gepicced, zat nog te twijfelen om normaal te spelen maar dacht dat dit niet nodig zou zijn toen ik naar je middenveld keek in de afgelopen wedstrijden. Ook zondag was je middenveld niet slechter als anders (wat bij veel teams een teken is dat ze dan piccen om later te motsen).Quintus schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:58:
[...]
Ja idd, komende zondag een WO en dan nog een wedstrijdje piccen in de beker en de TS zit weer op dolgelukkig :-).
Wie niet waagt.... was mijn motto vanavond.
Ik moest kiezen tussen
- Motsen en dan winnen om in de twee volgende wedstrijden te piccen en te cashen
- Of piccen en laf counteren verliezen maar geen lage TS.
't Was toch een GoT prestigestrijd dus maar voor optie 1 gegaan![]()
Ik zag dag je nog wel even je zwakste defpunt gespiegeld had tov mijn sterke aanvalsvleugel. Ondanks dat toch gewonnen. Leuke match.
Ben benieuwd of ik nu weer eens thuis mag spelen...
Ik had wel afgelopen zondag een paar reservespelers opgesteld omdat ik ook een makkelijke tegenstander had om nu met de beste spelers te kunnen spelen.
conditie?Nu nog uitmaken wat ik deze week ga trainen nu er maar 3 midjes trainbaar hebben gespeeld deze week... Suggesties?
[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 27-12-2006 19:10 ]
/▌
Bij mij zijn ze kalm nu, sponsors zijn gelukkig nog wel in de wolken. Ach dat is na zondag wel weer beter.Pewwy schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:59:
Hmm, daar gaat de mood van mijn supps weer van in de wolken naar geirriteerd. Schiet weer lekker op zo.
Ik baal er ook van dat het steeds regent als ik thuiswedstrijden heb.
/▌
Daar heb ik dit seizoen nog niet zo'n last van gehad omdat ik dit seizoen welgeteld al 1 keer thuis heb gespeeld...Marzman schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:05:
[...]
Bij mij zijn ze kalm nu, sponsors zijn gelukkig nog wel in de wolken. Ach dat is na zondag wel weer beter.
Ik baal er ook van dat het steeds regent als ik thuiswedstrijden heb.
En ja hoor eindelijk weer eens een thuiswedstrijd in de beker!
[ Voor 77% gewijzigd door Quintus op 27-12-2006 20:37 ]
Unknown
Dat heb ik al seizoenen lang niet meegemaakt helaasQuintus schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:15:
[...]
En ja hoor eindelijk weer eens een thuiswedstrijd in de beker!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Mooie thuiskomst...
Hier ook, schakelde als (nieuwe) VI. klasser een V klasser uit, zijn aanval was indrukwekkend. Maar toch niet indrukwekkend genoeg
edit: alleen als die 5-3-2 / check 4-4-2 (net als vanda... gister) gaat spelen heb ik een kans
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 03:17 ]
[ Voor 20% gewijzigd door lameeuw op 28-12-2006 11:59 ]
Verwijderd
wat heb ik verkeert gedaan, wie kan mij daarbij helpen.
Dat klinkt toch echt als een java-error..... nog eens updaten misschien ? Ik roep ook maar wat, de enige keer dat ik die error kreeg was namelijk dus doordat java niet goed installed was..... www.java.comVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:06:
Helemaal te gek ik heb hem direct gedownload, echter als ik HO.bat wil openen krijg ik een melding van : could not find the main class. program will exit.
Verwijderd
potverdrie! op de valreep van 2006. toch nog de domste vraag van het jaar! hulde!Ralphie schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:22:
Boost een betere keeper nou ook de verdediging?
nee de keeper maait meestal het gras, traint spelers en zorgt voor enorme aanvalsimpulsen!
Bij mij werkt de versie via het linkje van Lameeuw wel dus ik denk dat het inderdaad aan je Java ligt.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:06:
Helemaal te gek ik heb hem direct gedownload, echter als ik HO.bat wil openen krijg ik een melding van : could not find the main class. program will exit.
/▌
Dit topic is gesloten.