Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.657 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

zal wel eerder zijn gemeldt, maar ik verbaas me echt over de prijzen en loonkosten van sommige speler. Was op zoek naar een nieuwe spits, dan kom je gewoon buitenaards, bovennatuurlijk etc tegen voor prijzen onder de miljoen 8)7 Blijkt dat je wel tegen de ton aan loonkosten moet betalen.... Mijn totale loonkosten zijn nu maar 67k in de 6e. Vind dit echt vaag, zo heeft trainen tot op een hoog niveau ook niet echt veel zin meer lijkt me.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Flipm0de schreef op zondag 17 december 2006 @ 15:58:
zal wel eerder zijn gemeldt, maar ik verbaas me echt over de prijzen en loonkosten van sommige speler. Was op zoek naar een nieuwe spits, dan kom je gewoon buitenaards, bovennatuurlijk etc tegen voor prijzen onder de miljoen 8)7 Blijkt dat je wel tegen de ton aan loonkosten moet betalen.... Mijn totale loonkosten zijn nu maar 67k in de 6e. Vind dit echt vaag, zo heeft trainen tot op een hoog niveau ook niet echt veel zin meer lijkt me.
En dan worden bijstats belangrijk :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat en natuurlijk is er weinig vraag naar. Er zijn maar weinig teams die zulke salarissen kunnen betalen. Zodra de vraag minder word gaat die prijs inderdaad dalen.

Is trouwens nu al 150k op mijn jeugspeler geboden. Pewwy´s openingsbod was 50k en die gozer gaat er gelijk met 100k overheen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik vind het knap als je inderdaad bovennatuurlijk voor onder het miljoen kan kopen. Ik was iets meer kwijt vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 16:36:
Dat en natuurlijk is er weinig vraag naar. Er zijn maar weinig teams die zulke salarissen kunnen betalen. Zodra de vraag minder word gaat die prijs inderdaad dalen.

Is trouwens nu al 150k op mijn jeugspeler geboden. Pewwy´s openingsbod was 50k en die gozer gaat er gelijk met 100k overheen.
Effe kijken wat hij nu doet ;)

Met een beetje geluk is hij volgende week uitstekend.

[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 17-12-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tool die ik gebruik geeft aan tussen de 2 en de 3 weken, maar goed ik heb dan ook geen verstand van defs.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 16:54:
De tool die ik gebruik geeft aan tussen de 2 en de 3 weken, maar goed ik heb dan ook geen verstand van defs.
De database waar ik hem doorheen heb gejast geeft minder aan, maar het blijven schattingen ;)
Anyway, ik wil helemaal over op Nederlanders (ook trainees dus). Kijken of ik de kosten dan wel een beetje in de hand kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Pewwy schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:00:
[...]

De database waar ik hem doorheen heb gejast geeft minder aan, maar het blijven schattingen ;)
Anyway, ik wil helemaal over op Nederlanders (ook trainees dus). Kijken of ik de kosten dan wel een beetje in de hand kan houden.
Daar moet je wel vroeg mee beginnen natuurlijk. Heel je elftal verkopen en vervolgens nieuwe Nederlanders kopen heeft namelijk geen nut. (maar dat weet jij ook wel zie ik ;) ) Ik ben al ruim 2 seizoenen bezig met "verNederlandsing" of "Verdonking", maar het is echt een ongoing proces als je niet per sé spelers hoeft te verkopen. Ik zit inmiddels op 6/11 Nederlanders in de basis en drie Nederlandse trainees. Volgende week komt/komen er weer 1/2 nederlanders bij

Edit: GL vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad gaat het langzaam als je het niet van het begin doet, maar het is wel te doen. Ik heb nog maar twee buitenlanders in mijn team. Een is mijn topmiddenvelder die waarschijnlijk in de loop van het seizoen gaat vertrekken en een reserve winger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zou ook 13000 kunnen besparen nog (de 20 procent bij buitenlanders). Ik denk dat ik over twee seizoenen alleen nog Nederlanders heb. Het lijkt weinig, maar als je tweewekelijks 20k te kort komt dan is het net dat verschil tussen verlies of winst maken op je balans.

Het staat nu 2-0. Allebei de doelpunten gescoord door mijn Belgische centrale verdediger (mijn aanval loopt steeds stuk op zijn verdediging omdat hij dit seizoen even 7,5 miljoen aan spelers heeft aangeschaft. Maar de lange afstandsschoten van mijn verdediger doen het goed :) )

[edit]"Jan-Hendrik Paradiesgarten vergrootte de voorsprong van Sheepproductions naar 3-0 door een vlijmscherpe voorzet van rechts in te koppen. Dit betekende een hattrick voor Jan-Hendrik Paradiesgarten!"

Stom zeg dat alleen mijn verdediger kan scoren :)

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 17-12-2006 21:41 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
1-1 gelijk gespeelt. Beetje jammer, had meer verdient/beter gekunt. 237-220 hatstat, dus niet écht oneerlijk ofzo, maar ik had meer kansen + bbz + slechte spits :( :9 Heb je verdammte scheiss speciaal iemand met reusachtig SH, goed ervaring en redelijk scoren erin gezet voor pingels en vrije trappen, mist ie een hele belangrijke penalty :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk gespeeld tegen de nummer 3 van vorig seizoen. Dus niet slecht voor een promovendus, maar stond 5 minuten voor tijd nog wel met 2-4 achter. Was in de eerste 20 minuten op 2-0 voor gekomen en dan gaan je bijna in een stunt geloven. Ben meer als tevreden met mijn gelijkspel stijg er door naar de 3e plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Aiaiai, 0-0 met pic en counter terwijl ik dacht te verliezen. Gaat mijn beste def er met 5 weken af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag 5-1 gewonnen :D

hatstat record met pin: 230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik kwam er vanavond achter dat mijn VI geen Mickey Mouse VI meer is. We staan nu 33e van de 1024 (was een paar seizoenen geleden net onder de 1000). Ik denk dat we maandag nog wel verder stijgen op Alltid.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12
Hier ook de 2e wedstrijd gewonnen 0-2 met PIC. Beetje jammer dat mijn reusachtige spits er met +4 uitgetrapt is, en de andere reusachtige in slecht vorm verkeerd :( Wordt lastig volgende week, misschien nog maar even een spits kopen voor de komende weken...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Heb tegenstander met 5-0 overklast. Had ook niet anders gemogen.

Volgende week tegen een mede kampioenskandidaat. Is gelijk al de tweede zware wedstrijd in de competitie. Dan is al te zien wie waar staat, daarna moeten makkelijke weken gaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:45
Ik heb net voor de stunt van mijn competitie gezorgd..
Ik als promovendus met PIC en pressie tegen een kampioenskandidaat: 1 - 1 ! :D

Hatstats: 123 tegen 96
Match ID: 107112592

[ Voor 11% gewijzigd door Nnoitra op 17-12-2006 23:35 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Yey. Tweede wedstrijd als promovendus ook gewonnen. *O*
Dit keer thuis met 3-1 gewonnen met counteren.

Tegenstander had veel beter middenveld (dacht ik) en dus maar gecounterd en beloond.
Ik was al tevreden met een punt, maar als ik dan achteraf de rating zie (middenveld) had ik het met 3-4-3 misschien ook wel gered.

Maar ja. Sta nu nog steeds 1ste, wat ik zeker niet verwacht had. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 23:29
Stinger_ schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:30:
Ik heb net voor de stunt van mijn competitie gezorgd..
Ik als promovendus met PIC en pressie tegen een kampioenskandidaat: 1 - 1 ! :D

Hatstats: 123 tegen 96
Match ID: 107112592
Dat soort wedstrijden zijn alleen grappig als je zelf de winnaar bent. Ik sta nu twee keer in de lijst met suprising wins bij alltid hattrick, als verliezer. :| Vooral de laatste wedstrijd doet me beseffen dat me middenveld sterker moet. ID: 107021141

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Sagacitus schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:30:
[...]

Dat soort wedstrijden zijn alleen grappig als je zelf de winnaar bent. Ik sta nu twee keer in de lijst met suprising wins bij alltid hattrick, als verliezer. :| Vooral de laatste wedstrijd doet me beseffen dat me middenveld sterker moet. ID: 107021141
Ligt het er misschien aan dat je 4 van de 5 middenvelder aanvallend laat spelen. Hierdoor verlies je volgens mij kracht op het middenveld die aan de aanval wordt toegevoegd. Jullie verschilden namelijk niet veel op het middenveld, ook gezien het balbezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CNS schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:40:
[...]

Ligt het er misschien aan dat je 4 van de 5 middenvelder aanvallend laat spelen. Hierdoor verlies je volgens mij kracht op het middenveld die aan de aanval wordt toegevoegd. Jullie verschilden namelijk niet veel op het middenveld, ook gezien het balbezit.
Nee, dat hoeft het probleem niet te zijn. Het verdedigend of aanvallend zetten van je middenvelders heeft nauwelijks invloed op je middenveld (daarom moet je dat altijd doen, afhankelijk van hun extra skils).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Voor het eerst sinds 10-2004 weer eens overtuigend (8-0) gewonnen... Helaas wel van een Bot, maar dat terzijde... Daarnaast 2 goals van mijn Keeper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:08:
[...]

Nee, dat hoeft het probleem niet te zijn. Het verdedigend of aanvallend zetten van je middenvelders heeft nauwelijks invloed op je middenveld (daarom moet je dat altijd doen, afhankelijk van hun extra skils).
Dat is waar voor je 2 centrale middenvelder, als hij zijn wingers op 'naar het midden' zet, wordt zijn middenvelder echt wel een paar stapjes beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:55:
[...]

Dat is waar voor je 2 centrale middenvelder, als hij zijn wingers op 'naar het midden' zet, wordt zijn middenvelder echt wel een paar stapjes beter :)
Dat zijn geen middenvelders :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Marzman schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:02:
[...]

Dat zijn geen middenvelders :)
Owkee.........

Dus, de sterkte van je middenveld wordt bepaald door
  • De centrale middenveld spelers
  • Evt. Aanvallende centrale verdedigers
  • Evt. Vleugelspelers naar het midden
  • Evt. Verdedigende aanvallers
Ik dacht altijd dat de vleugelspelers op het middenveld ook meetelden voor de sterkte van je middenveld.

Dat zou voor de sterkte van het middenveld betekenen dat 3-4-3 met 3 centrale middenvelders (wat ik normaal speel) evengoed zou kunnen zijn dan 3-5-2. Of snap ik het nu helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CNS schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:35:
[...]

Owkee.........

Dus, de sterkte van je middenveld wordt bepaald door
  • De centrale middenveld spelers
  • Evt. Aanvallende centrale verdedigers
  • Evt. Vleugelspelers naar het midden
  • Evt. Verdedigende aanvallers
Ik dacht altijd dat de vleugelspelers op het middenveld ook meetelden voor de sterkte van je middenveld.
Ze tellen wel mee, maar het zijn geen middenvelders :). Zelfs je vleugelverdedigers kunnen nog een beetje meetellen, als je zo rekent heb je dus 10 middenvelders ;)
Dat zou voor de sterkte van het middenveld betekenen dat 3-4-3 met 3 centrale middenvelders (wat ik normaal speel) evengoed zou kunnen zijn dan 3-5-2. Of snap ik het nu helemaal niet meer.
Nou ja, de vleugelspelers tellen wel mee als ze positiespel hebben (maar het blijven vleugelspelers, ook al zet je ze naar het midden, kwestie van benaming denk ik ;) ), en ze tellen meer mee als je ze naar het midden zet (wat wel weer ten koste van je vleugelaanval gaat).

Bij je echt middenvelders (max 3) gaat het niet ten koste van je middenveld als je ze aanvallend of verdedigend zet (moeten ze wel een beetje passen of verdedigen hebben natuurlijk anders heeft dat ook geen nut).

[ Voor 28% gewijzigd door Marzman op 18-12-2006 12:04 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Marzman schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:56:
Ze tellen wel mee, maar het zijn geen middenvelders :).
Jij bent wel een Pietje precies qua benaming he ;)
Hierdoor was dus de verwarring ontstaan, maar het verhaal is duidlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
Ik heb er wel eens aan gedacht om mijn vleugelspelers naar het midden te zetten om mijn middenveld sterker te maken. Maar die spelers hebben maar zwak en matig positiespel, niet echt hoog dus. Dus ik dacht dat het beter zou zijn om ze maar bij te laten dragen aan de vleugelaanval.

En als ik mijn tegenstander van zondag bekijk heeft hij ze ook niet aan naar het midden staan. Zijn spelers zitten wat sterren betreft ook niet hoger dan die van mij, dus zijn teamspirit zal wel beter zijn geweest of zo of de vaardigheden zitten van die spelers zitten nog een subniveau hoger wat niet te zien is in sterren, kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-0 winst tegen een tegenstander die ook niet zal eindigen. Wel wel mooi gepicced en volgende week tegen een bot team en weer piccen dus en dan Motsen tegen een kampioenskandidaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sagacitus schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:28:
Ik heb er wel eens aan gedacht om mijn vleugelspelers naar het midden te zetten om mijn middenveld sterker te maken. Maar die spelers hebben maar zwak en matig positiespel, niet echt hoog dus. Dus ik dacht dat het beter zou zijn om ze maar bij te laten dragen aan de vleugelaanval.

En als ik mijn tegenstander van zondag bekijk heeft hij ze ook niet aan naar het midden staan. Zijn spelers zitten wat sterren betreft ook niet hoger dan die van mij, dus zijn teamspirit zal wel beter zijn geweest of zo of de vaardigheden zitten van die spelers zitten nog een subniveau hoger wat niet te zien is in sterren, kan dat kloppen?
Meestal is dat dan ook beter :) (met jouw vleugelspelers)

Sterren zeggen eigenlijk niet zo veel. Ik kijk er nooit meer naar in wedstrijden (behalve als ik een nieuwe speler ga kopen, dan heb je weer minder aan de behaalde ratings omdat je wilt weten wat die ene speler kan).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Zdzisław Więckowski:
Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van slecht tot waardeloos.
Da's lekker :( Het leiderschap van mijn coach verslechterd. Ik wist niet dat dat kon. Dacht dat alleen de voetbalkwaliteiten konden dalen. Je zal maar extra betaald hebben voor een coach met goede leiderschapskwaliteiten. Verslechteren die met de tijd.

[ Voor 17% gewijzigd door CNS op 18-12-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

CNS schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:12:
[...]

Da's lekker :( Het leiderschap van mijn coach verslechterd. Ik wist niet dat dat kon. Dacht dat alleen de voetbalkwaliteiten konden dalen. Je zal maar extra betaald hebben voor een coach met goede leiderschapskwaliteiten. Verslechteren die met de tijd.
Dat zijn dingen die ik al helemaal niet snap. Wat dat betreft is HT echt heel anders dan de realiteit. Stel je eens voor dat je naarmate je ouder wordt minder greep op de groep krijgt, normaal gesproken krijg je juist meer greep door ervaring en weet je hoe je met verschillende mensen op moet schieten. Mooi voorbeeld vind ik daarbij overigens (niet mijn grootste vriend :/) Foppe de Haan.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CNS schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:12:
[...]

Toch ben ik erg blij met mijn goed/goed coach. Mijn teamspirit is nu "in de wolken" (alles gepicced tot nu). Ik weet niet in welke divisie je speelt, maar als de lonen hoger worden is zo'n coach de goedkoopste manier om je middenveld te boosten (zeker als je hem intern kan promoveren).
Royz schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:18:
[...]

Dat zijn dingen die ik al helemaal niet snap. Wat dat betreft is HT echt heel anders dan de realiteit. Stel je eens voor dat je naarmate je ouder wordt minder greep op de groep krijgt, normaal gesproken krijg je juist meer greep door ervaring en weet je hoe je met verschillende mensen op moet schieten. Mooi voorbeeld vind ik daarbij overigens (niet mijn grootste vriend :/) Foppe de Haan.
Het is ook anders dan de realiteit. Maar in het geval van die coach valt er wel wat voor te zeggen. Het idee is dat zo'n coach minder zin in zijn werk krijgt als hij lang bij hetzelfde team zit. Ook Foppe de Haan wisselt om de paar seizoenen van team.

[ Voor 36% gewijzigd door Marzman op 18-12-2006 14:22 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Marzman schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:19:
[...]

Toch ben ik erg blij met mijn goed/goed coach. Mijn teamspirit is nu "in de wolken" (alles gepicced tot nu). Ik weet niet in welke divisie je speelt, maar als de lonen hoger worden is zo'n coach de goedkoopste manier om je middenveld te boosten (zeker als je hem intern kan promoveren).

[...]

Het is ook anders dan de realiteit. Maar in het geval van die coach valt er wel wat voor te zeggen. Het idee is dat zo'n coach minder zin in zijn werk krijgt als hij lang bij hetzelfde team zit. Ook Foppe de Haan wisselt om de paar seizoenen van team.
SC Heerenveen (1985-2004)
Jong Oranje (2004 - heden)

dat was precies het verkeerde voorbeeld :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om precies te zijn :P

* VV Akkrum (1974-1976)
* Heerenveen, jeugd (1976-1977)
* Drachtster Boys (1977-1980)
* ACV (1980-1983)(NF)
* Steenwijk (1983-1985) (NF)
* SC Heerenveen (1985-2004)
* Jong Oranje (2004 - heden)

Je ziet dat hij het in het begin van zijn carriere wel deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:47:
Om precies te zijn :P

* VV Akkrum (1974-1976)
* Heerenveen, jeugd (1976-1977)
* Drachtster Boys (1977-1980)
* ACV (1980-1983)(NF)
* Steenwijk (1983-1985) (NF)
* SC Heerenveen (1985-2004)
* Jong Oranje (2004 - heden)

Daar hebben we het nu toch over? Juist dat jonge coaches dit sneller zouden moeten hebben dan oude coaches? Situatie Foppe: in begin veel jobhops en aan het einde niet. Situatie Hattrick: Elke coach verliest na 1 seizoen de hoop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:47:
Maar Foppe wordt wel steeds beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:30:
[...]

Maar Foppe wordt wel steeds beter ;)
Ja dat natuurlijk weer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Idd, ook dat is een idee. Waarom perse een nieuwe coach voor hogere skills? Waarom kan je neit gewoon na een seizoen een trainerscursus ertegen aan gooien en krijg je je coach een seizoen cursus volgen later terug met een skill omhoog ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou zeggen pitch het idee eens binnen hattrick zelf. Als je genoeg aanhang krijgt dan komt het er vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik vind het niet eens zo'n slecht plan, nu ben je verplicht een coach te ontslaan, terwijl het in de realiteit alleen gebeurt bij wanprestatie of vertrek van de coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Royz schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:05:
Idd, ook dat is een idee. Waarom perse een nieuwe coach voor hogere skills? Waarom kan je neit gewoon na een seizoen een trainerscursus ertegen aan gooien en krijg je je coach een seizoen cursus volgen later terug met een skill omhoog ofzo?
Dat is wel een leuk idee ja. Ik ben best gehecht aan mijn coach (hij zat bij de eerste spelers die ik kreeg bij mijn team) en wil hem straks helemaal niet weg doen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Mensen, clubicoon Sjors Sterk heeft door een blessure zijn carriere moeten beindigen! :'(
Ik moet dus op zoek naar een nieuwe winger. Ik ben al meer dan een seizoen niet op de transferlist geweest, dus wordt weer even wennen (of is het net als fietsen? ;) )
Ik ben er alleen nog niet uit wat voor winger het gaat worden. Een wat oudere (rond de 25-27jr) met uitmuntend wing en bijv redelijk passen of positiespel, of een speler van 19 waarbij ik het positiespel wat kan optrainen.

Heb hier ongeveer 750k voor beschikbaar. Heb wel een tijdelijke vervanger momenteel op die positie, gelijkwaardig aan Sjors, maar op termijn moet er wel iets beters komen natuurlijk alleen komt er behalve bekerinkomsten weinig geld bij. 750k zal wel de max zijn vrees ik.

Wie helpt me!? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:45:
Mensen, clubicoon Sjors Sterk heeft door een blessure zijn carriere moeten beindigen! :'(
Ik moet dus op zoek naar een nieuwe winger. Ik ben al meer dan een seizoen niet op de transferlist geweest, dus wordt weer even wennen (of is het net als fietsen? ;) )
Ik ben er alleen nog niet uit wat voor winger het gaat worden. Een wat oudere (rond de 25-27jr) met uitmuntend wing en bijv redelijk passen of positiespel, of een speler van 19 waarbij ik het positiespel wat kan optrainen.

Heb hier ongeveer 750k voor beschikbaar. Heb wel een tijdelijke vervanger momenteel op die positie, gelijkwaardig aan Sjors, maar op termijn moet er wel iets beters komen natuurlijk alleen komt er behalve bekerinkomsten weinig geld bij. 750k zal wel de max zijn vrees ik.

Wie helpt me!? :)
Ik heb pas een briljant vleugelspeler gekocht. (24 jr, zwak passen, redelijk verdedigen, goed spelhervatten) die koste zoiets.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@Marzman, als vleugelspelers geen middenvelders zijn, wat zijn het dan?

In real life heb je ook gewoon verdedigers, middenvelders en aanvallers, dat houdt het spelletje simpel. Dat toevallig de spits een beetje hangend speelt, of een middenvelder met de punt naar achter cq met de punt naar voren, daar blijven ze nog steeds wel spits respectievelijk middenvelder van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:16:
@Marzman, als vleugelspelers geen middenvelders zijn, wat zijn het dan?

In real life heb je ook gewoon verdedigers, middenvelders en aanvallers, dat houdt het spelletje simpel. Dat toevallig de spits een beetje hangend speelt, of een middenvelder met de punt naar achter cq met de punt naar voren, daar blijven ze nog steeds wel spits respectievelijk middenvelder van...
Ik zou zeggen een vleugelspeler, het is geen real life. Maar als je zou zeggen dat een vleugelverdediger een verdediger is zou ik het er wel mee eens zijn. Dus misschien hebben jullie dan toch een punt :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Marzman schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:48:
[...]

Ik heb pas een briljant vleugelspeler gekocht. (24 jr, zwak passen, redelijk verdedigen, goed spelhervatten) die koste zoiets.
Hmm briljant wing, dat lijkt me wel wat.
Ik ga de lijst eens in de gaten houden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:26:
[...]

Ik zou zeggen een vleugelspeler, het is geen real life. Maar als je zou zeggen dat een vleugelverdediger een verdediger is zou ik het er wel mee eens zijn. Dus misschien hebben jullie dan toch een punt :)
Inderdaad, dat was mijn punt. Zijn we het er toch nog een beetje over eens geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7-1
ts dolgelukkig
vertrouwen zwaar overdreven

nieuwe coach met redelijk LS!!! dus de ts blijft lekker lang hoog.

wingertje verkocht voor 950k. was er niet tevreden over en heb er nog 100k winst op gepakt ook. ik probeer nu een bov. nat winger te halen, maar met 1mio wordt dat lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Sagacitus schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:30:
[...]

Ik ken het, 1 punt uit twee wedstrijden en zelf 30 hatstats meer hebben dan je tegenstander...
Tis dat ik gelijkspeelde gister anders had ik exact hetzelfde.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je je oude coach ontslaan nadat je een ander hebt? ik heb nu 2 coaches..... ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:15:
moet je je oude coach ontslaan nadat je een ander hebt? ik heb nu 2 coaches..... ?!
Nee, ik heb mijn oude coach ook nog. Wel vaag dat bij de omschrijving blijft staan dat het een coach is inderdaad, maar met die oude coach had ik nooit een teamgeest van "paradijs op aarde" gehaald :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 21:15:
Eregallerij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat kan ook, ik bewaar hem zelf voor friendlies voor als ik uit de beker lig.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan kan ie niet meer spelen. hij haalt nog netjes 4* dus dat lijkt me niet slim.

btw ik zie bov. nat wingers voor 1.4 eruit gaan dus ik spaar nog even een paar ton door. geweldige prijzen...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een buitenaards winger met formidabel passen, Nederlander voor 1,6 milj
misschien nog langer sparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

H2opoloër schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:27:
ik had een buitenaards winger met formidabel passen, Nederlander voor 1,6 milj
misschien nog langer sparen :P
32k aan loon is ook niet mals, verder wel een erg leuke speler die de aanval flink zal boosten inderdaad :)

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 18-12-2006 22:34 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ik heb door 2 verkopen een ton per week minder aan salaris dus kan wel wat lijen. 32k is wel weer een hoop. eerst even kijken of mijn spelers worden verkocht. goeie woekerprijzen... maarja ik ben altijd duur maar het zijn wel toppers! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gisteren mn 22j bovennatuurlijk def verkocht voor 1.7mil (ongeveer wat ik had verwacht met deze markt). Vandaag vrij, dus ik dacht even een leuk goed 17j nederlandertje binnen te slepen... is t pas dinsdag en staat er geen hond op de transfermarkt :( Morgen naar de uni, dus wordt spannend of ik nog voor de wedstrijd een (Nederlandse) trainee binnen kan slepen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik zit net bij mijn eigen spelers nota bene te kijken, krijg je dit...

Niels Christian Hallum (100363050)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 744 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SandstorM
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: niet-bestaand Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: mythisch

Klopt toch niet helemaal volgens mij... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er inderdaad raar uit. Lijkt me gewoon een bug te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:43:
Ik zit net bij mijn eigen spelers nota bene te kijken, krijg je dit...

Niels Christian Hallum (100363050)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 744 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SandstorM

Conditie: niet-bestaand Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: mythisch

geinig :) wel een uber brakke gast. dit zijn jouw trainees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind 32k loon nog wel meevallen hoor, als je ziet dat salaris in de V boven de 250k gemiddeld komt, zit ik wel goed met mijn 125k loon p/w :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
pff ik zit op 205 (nu iets minder) en moet straks weer iets/iemand aan gaan nemen met een loon van 30k ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
Sandyman538 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:43:
[...]
niet-bestaand conditie, daardoor heeft ie geen tsi. totale skills keer een waarde voor conditie geeft het tsi, is conditie dus 0 dan is tsi 0.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
Ik heb nu een briljant verdediger zonder bijstats van 23 jaar verkocht voor 833.000. En nu een briljant mid van 24 er voor teruggekocht voor 780.000 die ook matig verdedigen heeft en formidabel conditie. Ik dacht dat mids altijd zoveel duurder waren? Maar je hoort mij niet klagen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagacitus schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:06:
Ik heb nu een briljant verdediger zonder bijstats van 23 jaar verkocht voor 833.000. En nu een briljant mid van 24 er voor teruggekocht voor 780.000 die ook matig verdedigen heeft en formidabel conditie. Ik dacht dat mids altijd zoveel duurder waren? Maar je hoort mij niet klagen hoor ;)
Heb wel sterk het idee dat de prijzen weer wat aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt volgens mij ook, het wordt allemaal weer ietsjes duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
H2opoloër schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:37:
dat klopt volgens mij ook, het wordt allemaal weer ietsjes duurder
Zou prima zijn, heb een reusachtige spits + bovennatuurlijke midenvelder te koop staan (met spelhervatting). (stille hint ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de prijzen trekken helemaal niet aan. ik zag gister een reusachtig winger met redelijk passen voor 1.3m vertrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Als ik straks/vanavond deze speler:
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos

te koop zet, die tussen de 900k en 1mil op moet brengen, wie wil er dan een openingsbod á 450k voor mij plaatsen? :) Moet morgen namelijk een trainee kopen, zit met 1.5m op de bank, maar moet zometeen ook een andere spits kopen voor ongeveer 1.6m

edit: hij staat te koop, graag voor 15.00 morgen :9

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 19-12-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
een newbie vraagje ( schiet me niet meteen af )

Ik heb de volgende coach :
Stefano Tressoldi (57968875)
56 jaar, matig in vorm, gezond
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider

Heb niet genoeg geld om een van mijn spelers ( goed ervaring matig leider ) te promoveren
Maar is het wel verstandig om toch een nieuwe coach aantestellen ( op de normale wijze )

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Zolang je gewoon normaal blijft spelen, en niet (veel) wilt piccen/motsen, dan is een goed/rampzalig coach nog steeds goed voor je. Training blijft op goed niveau. Alleen je teamgeest zul je niet echt omhoog kunnen werken door te piccen door het rampzalig leiderschap.

Ikzelf heb ook zo'n coach gehad, en daar ging alles nog best goed mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:51:
Als ik straks/vanavond deze speler:
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos

te koop zet, die tussen de 900k en 1mil op moet brengen, wie wil er dan een openingsbod á 450k voor mij plaatsen? :) Moet morgen namelijk een trainee kopen, zit met 1.5m op de bank, maar moet zometeen ook een andere spits kopen voor ongeveer 1.6m

edit: hij staat te koop, graag voor 15.00 morgen :9
done

volgende keer ook een player erbij ID henkie!

trouwens als iemand nog een bod wilt doen op mijn speler:
Alvin Jalak (30251866)

much obliged

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majoh schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:19:
Zolang je gewoon normaal blijft spelen, en niet (veel) wilt piccen/motsen, dan is een goed/rampzalig coach nog steeds goed voor je. Training blijft op goed niveau. Alleen je teamgeest zul je niet echt omhoog kunnen werken door te piccen door het rampzalig leiderschap.

Ikzelf heb ook zo'n coach gehad, en daar ging alles nog best goed mee :)
Om daar even op door te gaan; heeft iemand ervaring met het verschil tussen de leiderschap niveaus in relatie tot de teamgeest?
En dan bedoel ik niet; 'hoe hoger de leiderschap hoe beter', maar specifiek de sprongen in teamgeest na een PIC of MOTS en hoe lang het duurt voordat de teamgeest weer richting het standaard niveau kruipt.

Ik heb momenteel namelijk een goed coach met waardeloos leiderschap, en er staat een speler klaar om eventueel een goed coach met matig leiderschap te worden (toch 3 niveaus verschil).
Ik vraag me af of het een waardevolle investering is (in dit geval 6 ton en ja ik PIC regelmatig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de sprongen zijn exact hetzelfde met welke coach dan ook. de daling echter is minder snel dus je houdt je ts langer hoog. of het ook zo werkt met stijgen weet ik eigenlijk niet....

die investering lijkt me zeer nuttig in jouw geval. de kosten zijn wel 7,5 ton geen 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan mijn opa-spits (inmiddels reserve) voor minder als 500k aanstellen als goed coach. Hij heeft zwak leiderschap, maar dat is altijd nog beter als die rampzalige van mijn huidige coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 09:57:
de sprongen zijn exact hetzelfde met welke coach dan ook. de daling echter is minder snel dus je houdt je ts langer hoog. of het ook zo werkt met stijgen weet ik eigenlijk niet....

die investering lijkt me zeer nuttig in jouw geval. de kosten zijn wel 7,5 ton geen 6
Kosten verschillen nogal (ligt aan ervaring van de speler). Als je speler uitstekend ervaring heeft en je wil er een goed coach van maken kost het tussen de 527.300 en 592.100. Zoiets was ik ook kwijt voor mijn goed/goed coach :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:53:
[...]

Kosten verschillen nogal (ligt aan ervaring van de speler). Als je speler uitstekend ervaring heeft en je wil er een goed coach van maken kost het tussen de 527.300 en 592.100. Zoiets was ik ook kwijt voor mijn goed/goed coach :)
ja het begint bij 7,5 en inderdaad naarmate er meer ervaring is, wordt het goedkoper. dat vermeld ie er echter niet bij dus ik denk ik zeg het maar even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:01:
[...]

ja het begint bij 7,5 en inderdaad naarmate er meer ervaring is, wordt het goedkoper. dat vermeld ie er echter niet bij dus ik denk ik zeg het maar even :)
Ik zei natuurlijk wél "in DIT geval 6 ton" ;)

Maar goed, net dus m'n oude verdediger coach gemaakt. Vanavond PIC in de beker; hopen dat de TS nu wél op niveau blijft voor de wedstrijd van a.s. zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 29 690
Loon: 20 680 €/week
Eigenaar: FC ASN

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht

Vandaag gehaald, omdat mijn team wel wat meer aanvalskracht nodig heeft. Ik heb er 1 263 000 € voor betaald. Volgens mij wel een redelijke prijs.

Ik zou wel een nog betere spits willen kopen voor minder, maar daarvan gaan de lonen te veel op mijn budget drukken.

[ Voor 9% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 20-12-2006 11:52 ]

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:31:
[...]

Maar goed, net dus m'n oude verdediger coach gemaakt. Vanavond PIC in de beker; hopen dat de TS nu wél op niveau blijft voor de wedstrijd van a.s. zondag!
Het scheelt veel hoor.Ik heb alle wedstrijden gepicced en zondag was mijn teamgeest "Paradijs op aarde". Maandag helaas weer "in de wolken" en ik denk dat dit het hoogst haalbare is.

Ik zou nog kunnen kijken voor een betere teamleider (clown) en sportpsychologen (maar dat is weer gevaarlijk als je veel wint), maar ik denk dat de invloed daarvan vrij beperkt is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:31:
[...]

ja euh we gaan toch geen gegeven kabouter in zijn bek roggelen hé? of hoe ging ie ook alweer... nouja zoiets iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Financieel meevallertje

Hoog-goed 17j Ned def binnen gesleept voor slechts 157k! Anderen gaan er voor gemakkelijk 250k uit

minder goed nieuws; mijn opa is vannacht overleden, 3 uur na zijn 85e verjaardag die hij in het ziekenhuis moest vieren wegens een vierdubbele bovenbeenbotbreuk de dag daarvoor. Geluk heeft hij al zijn kinderen en kleinkinderen gisteren dus nog gezien en gesproken en is hij zonder pijn 'in zijn slaap' heen gegaan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 12-09 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Joss schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:26:
minder goed nieuws; mijn opa is vannacht overleden, 3 uur na zijn 85e verjaardag die hij in het ziekenhuis moest vieren wegens een vierdubbele bovenbeenbotbreuk de dag daarvoor. Geluk heeft hij al zijn kinderen en kleinkinderen gisteren dus nog gezien en gesproken en is hij zonder pijn 'in zijn slaap' heen gegaan. :'(
Dat is minder, sterkte.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gecondoleerd en Sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gecondoleerd en sterkte

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Gecondoleerd jos, sterke ermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Financieel meevallertje

Hoog-goed 17j Ned def binnen gesleept voor slechts 157k! Anderen gaan er voor gemakkelijk 250k uit

oei das vervelend voor je. sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gecondoleerd is een voltooid deelwoord. gaarne met d schrijven! stumperts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:12:
[...]

oei das vervelend voor je. sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:45
gecondoleerd en sterkte

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Heren bedankt voor de steun. Het is tijd om weer over te gaan op de orde van de dag, hoe moeilijk het voor mij dan ook is.

Wie gaat er door in de beker?

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 20-12-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik! altijd hé? beker man pur sang! fluitend zum finale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:35:
ik! altijd hé? beker man pur sang! fluitend zum finale!
Tuurlijk en je wint die GoT Cup ook nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

"Na 2 minuten kwam Sheepproductions met 0-1 voor te staan, toen Joos een aanval van links afrondde met een vlammend schot in de verre hoek."

Als ik dit tempo volhoudt wordt het 0-45 ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:06:
"Na 2 minuten kwam Sheepproductions met 0-1 voor te staan, toen Joos een aanval van links afrondde met een vlammend schot in de verre hoek."

Als ik dit tempo volhoudt wordt het 0-45 ;)
0-2 verloren, had op een weekje langer gerekent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Y3S!
2 tegen 1 gewonnen, 2 counters 2 goals I am loving it :9.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.