Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.652 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

van mij mag je het proberen is wel lachuh

edit: nou mijn eerste zege van dit seizoen is binnen wat een tegenstander in de beker haha een botteam...nou dat wordt nog lastig ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 11:11 ]

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

GoT-HT Promotor met vlaggetjes was de functie die is ingevoerd een jaar een twee geleden, misschien al wel nog langer geleden. Het was toen de bedoeling om de GoT federatie heel groot te maken, daarvoor hadden we dus mensen nodig die de fed ook gingen promoten.

Promoten is makkelijk gezeg, dan gedaan. Maar waar je aan moet denken is gastenboeken benaderen. Standaard bij ieder nieuw lid welkomstgroet, mensen daarbij uitnodigen uit bekende leagues enz enz. We zijn ooit boven de 200 leden uitgekomen, daarna is het gestaag gedaald.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Verwijderd

Ik neem aan dat als mensen geen binding heeft met dit forum dat als ze een leukere federatie (is volgens mij eigenlijk niet mogelijk) zien weer vertrekken. Misschien nu het interne forum van hattrick wat beter begint te lopen dat ze wat langer zouden blijven hangen, maar dat is ook maar een gokje (moet die glazenbol toch maar weer eens opgaan poetsen.)

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Glazen bol ?? dikke neppert !!! Die bol hoort van kristal te zijn :p Afgewezen, meteen :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg hier weer eens een vreselijk dikke zak van. heb je al die seizoenen zitten investeren gaan ze weer een ander jeugd beleid doen....

of snap ik het zoals gebruikelijk weer eens niet? (lees: te lui om het uit te zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:03:
GoT-HT Promotor met vlaggetjes was de functie die is ingevoerd een jaar een twee geleden, misschien al wel nog langer geleden. Het was toen de bedoeling om de GoT federatie heel groot te maken, daarvoor hadden we dus mensen nodig die de fed ook gingen promoten.

Promoten is makkelijk gezeg, dan gedaan. Maar waar je aan moet denken is gastenboeken benaderen. Standaard bij ieder nieuw lid welkomstgroet, mensen daarbij uitnodigen uit bekende leagues enz enz. We zijn ooit boven de 200 leden uitgekomen, daarna is het gestaag gedaald.
joa ach en toch zit ik niet zo op een hele roedel n00bs te wachten. dan hoop ik op wat meer ervaren mensen die lid worden en niet alleen maar accountje maken, 2 vragen stellen en weer weg zijn.

lekker elitair houden. hou ik altijd wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Lol, conditietraining heerst :)

TSI: 41860 (+45100/-3240)
Conditie: 17 (+17/-)
Vorm: -2 (+5/-7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mensen hier ben ik :p Zit in een verhuizing en heb geen internet. Had al eerder gevraagd of iemand anders de awards kon overnemen voor mij :) Ik heb er namelijk echt geen tijd voor.........

Als iemand zich geroepen voelt het is heel simpel. Je download de plaatjes knipt met paint de stukken tekst eruit ect. en dan vul je de nieuwe tekst aan :p Photoshop werkt fijner maar afijn dat heeft niet iedereen geïnstalleerd.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Zo mijn bekertegenstander wordt zwaar zeg. Dit team zit per ongeluk in de VIII, aangezien hij voor de opschoning al 3 seizoenen in de IXde bleef hangen en niet kon promoveren. :P
Ik zal mijn scouts maar even langssturen.

@H3!N: Je kan je jeugdbeleid ook gewoon hetzelfde houden, of als je meer uitdaging wilt en invloed op je pull (je kunt ze dan trainen, dus ook voor bijskills zorgen bijv) wilt het nieuwe jeugdbeleid gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU:

Conditie +18
Vorm +3 / -10
TSI +16.650 / -3.100

wow 10 in vorm naar beneden, maar wel een tsi stijging van 13k genet.

volgende week denk ik nog maar een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Conditie: +19 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had +8 conditie erbij en geen vormverlies. En ik ben het met Hein eens dat je beter ervaren hattrick gebruikers op het forum hebt dan elke x nieuwe mensen die alleen maar vragen stellen en als ze eenmaal ervaring hebben met Hattrick nooit meer iets van hun laten horen. Maar je hebt ook niets aan leden die alleen lid zijn en verder niets geen toevoeging hebben op het forum of in de federatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 07:02:
Lol, conditietraining heerst :)

TSI: 41860 (+45100/-3240)
Conditie: 17 (+17/-)
Vorm: -2 (+5/-7)
Conditietraining is voor mietjes... >:) en al helemaal wanneer je verdedigers traint
Zijn er meer hier die "bang" zijn voor de salaris update? Ben zelf nogal drastisch aan het inkopen geweest en heb niet erg op het salaris gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:18:
[...]

Conditietraining is voor mietjes... >:) en al helemaal wanneer je verdedigers traint
Zijn er meer hier die "bang" zijn voor de salaris update? Ben zelf nogal drastisch aan het inkopen geweest en heb niet erg op het salaris gelet.
Zelfs als je defs traint zal je je mids moeten optrainen tegenwoordig :( Klote regel.

Bang voor de update niet, maar het gaat wel duur worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:29:
[...]

Zelfs als je defs traint zal je je mids moeten optrainen tegenwoordig :( Klote regel.
Tja, heb er zelf voor gekozen om die middenvelders maar te verkopen op goed conditie en ze weer voor uitstekend conditie in te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:51:
[...]

Tja, heb er zelf voor gekozen om die middenvelders maar te verkopen op goed conditie en ze weer voor uitstekend conditie in te kopen
Het wordt te duur om dat elk seizoen te doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:11:
[...]

Het wordt te duur om dat elk seizoen te doen denk ik.
Je betaalt wat meer, een voordeel is echter wel dat je geen vormcrisis krijgt en in het begin al een voorsprong hebt op de meeste andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Zal dat veel uitmaken dan die voorsprong op andere teams in de VIIde? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:27:
[...]

Je betaalt wat meer, een voordeel is echter wel dat je geen vormcrisis krijgt en in het begin al een voorsprong hebt op de meeste andere teams.
Wat meer? Je verliest minstens 9% per speler per seizoen. Dan liever 1 week conditietrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:37:
[...]

Wat meer? Je verliest minstens 9% per speler per seizoen. Dan liever 1 week conditietrainen.
Je verdedigers krijgen natuurlijk ook training...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:44:
[...]

Je verdedigers krijgen natuurlijk ook training...
Jep, 5 man 1 week. Ik ga lekker voor de conditie, dat scheelt volgens mij een enorme berg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:18:
[...]

laat de aanhalingstekens maar weg. het loopt dun langs me broekspijp. ik gok al snel op een stijging van 50k per week en ik maakte nu al 2 wekelijks een ton verlies.

ik ga hard failliet zo vrees ik.... geen geld voor stadion dus de inkomsten zullen ook niet stijgen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel loon betaal jij dan per week??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:14:
[...]

laat de aanhalingstekens maar weg. het loopt dun langs me broekspijp. ik gok al snel op een stijging van 50k per week en ik maakte nu al 2 wekelijks een ton verlies.

ik ga hard failliet zo vrees ik.... geen geld voor stadion dus de inkomsten zullen ook niet stijgen. :X
1 ton verlies per week? 2 ton per twee weken, dat is wel erg veel. Nou ja, je kan proberen wat langer in de beker te blijven dit jaar natuurlijk.

Ik maakte vorig seizoen ongeveer 20k verlies tweewekelijks (10k per week, Spelersloon 188k) en hoop dit seizoen uit te komen. De salarissen liggen nu 12k lager omdat ik veel spelers verkocht heb, maar ik heb nog twee spelers nodig en moet de update nog afwachten (heeft spelhervatten eigenlijk invloed op het loon?)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, dat hele mijlpalen gelul mag zo het graf in....

Datum Prestatie Punten Hoe uniek?
29-11-2006 Verkocht eerste speler 10 140767

eerste ?? heb al 200 transfers staan bijna, wat nou eerste

Manager
29-11-2006 Schreef eerste persbericht 10 27607

zelfde verhaal bullshit

01-12-2006 Schreef eerste forumbericht 10 97837

nog eens onzinnig geklets

Totaal 30 van 1140 maximaal te behalen punten.

De 'Hoe uniek?'-kolom laat zien hoeveel andere managers deze mijlpaal ook hebben behaald.

NB: Mijlpalen worden pas bijgehouden vanaf 27-11-2006.

Het is slechts een mijlpaal wanneer je voor het eerst aan de benodigde voorwaarden voldoet. Je kunt een mijlpaal nooit kwijtraken.

wat een waardeloos gelul in de ruimte, ga je tijd nuttig besteden.

[ Voor 19% gewijzigd door lameeuw op 01-12-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:05:
Nou, dat hele mijlpalen gelul mag zo het graf in....

29-11-2006 Verkocht eerste speler 10 140767

eerste ?? heb al 200 transfers staan bijna, wat nou eerste

Manager
29-11-2006 Schreef eerste persbericht 10 27607

zelfde verhaal bullshit

01-12-2006 Schreef eerste forumbericht 10 97837

nog eens onzinnig geklets

Totaal 30 van 1140 maximaal te behalen punten.

euhmmmm, dus ik mot nog 110 keer iets doen wat iedere andere speler ook doet ?? Laat maar

De 'Hoe uniek?'-kolom laat zien hoeveel andere managers deze mijlpaal ook hebben behaald.

NB: Mijlpalen worden pas bijgehouden vanaf 27-11-2006.

Het is slechts een mijlpaal wanneer je voor het eerst aan de benodigde voorwaarden voldoet. Je kunt een mijlpaal nooit kwijtraken.

wat een waardeloos gelul in de ruimte, ga je tijd nuttig besteden.
Ik vind het ook een beetje jammer. Als ze nou alles vanaf het begin er in hadden gezet stond er misschien nog iets interesants tussen, maar dat eerste speler verkocht zit ik ook niet op te wachten na acht seizoenen hattrick.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Het is een beetje raar ja, maar er staat wel duidelijk N.B.: Mijlpalen worden pas bijgehouden vanaf 27-11-2006.

Het jammere eraan is natuurlijk wel dat dit allemaal dus niet klopt. Kijk je over 5 jaar terug naar je mijlpalen en dan denk je "Och, wat een mooie datum, toen scoorde ik mijn eerste Hattrick", niet wetende dat je eerste hattrick al 3.5 jaar eerder was gevallen :9

[ Voor 53% gewijzigd door Joss op 01-12-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:50:
Het is een beetje raar ja, maar er staat wel duidelijk N.B.: Mijlpalen worden pas bijgehouden vanaf 27-11-2006.

Het jammere eraan is natuurlijk wel dat dit allemaal dus niet klopt. Kijk je over 5 jaar terug naar je mijlpalen en dan denk je "Och, wat een mooie datum, toen scoorde ik mijn eerste Hattrick", niet wetende dat je eerste hattrick al 3.5 jaar eerder was gevallen :9
En juist daarom kan het het graf in, alles wat je tot nu toe bereikt hebt (goed, bij mij niet zo veel maar bij sommigen toch niet te negeren) mag je zeg maar nog eens doen.... Dus je eerste hattrick van 8 seizoenen terug telt niet, daar moet je eerst een nieuwe voor scoren, je eerste promotie / degradatie mag je overnieuw doen om die nep-punten te halen..... net als je eerster bekerdeelname (voor mij idd de eerste, maar voor sommigen is het gewoonte geworden :p). Het slaat gewoon nergens op en gaat nergens over, laat die mensen eens wat nuttigs doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:03:
Nou ja, je kan proberen wat langer in de beker te blijven dit jaar natuurlijk.
Heerlijke opmerking. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
jeuj :D

me U20 speler (18 jaar) is voor het eerst uitgekomen voor het nationale elftal :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Loona35 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 11:56:
jeuj :D

me U20 speler (18 jaar) is voor het eerst uitgekomen voor het nationale elftal :D :D :D
Gefeliciteerd. Maar hij staat nieteens tussen je mijlpalen! Is er eindelijk iets wat wel voor het eerst gebeurd en vrij uniek is, wordt het niet geregistreerd, slecht hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:32
Die mijlpaal voor eerste forum post is ook zo mooi. Ik had alleen in dat betreffende topic al 10x gepost, en dan toevallig een beetje lullige post wordt dan ineens een mijlpaal. Ik heb hem later maar veranderd en er wat leuks in gezet, want dit is echt onzin. Ze kunnen dat toch best een paar jaar terugrekenen? Anders een simpel systeem waarin managers zelf kunnen aangeven wanneer een mijlpaal voor het eerst gehaald werd, dan hoeft het systeem alleen maar de aangeleverde mijlpalen goed te keuren. dit gaat echt nergens over, en ik speel het nog maar 3 seizoenen :x

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 13:52
Ik heb best een redelijk sterke tegenstander op papier. Maar als ik zijn opstellingen zie, dan snap ik geen hout van :)

Toch maar PICCEN denk ik.. :P

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die mijlpalen zijn ook zo veelzeggend:
03-12-2006 Geld is maar alles 15 15610

Het zal wel een slechte vertaling zijn en te maken hebben met het ontslag van mijn financiele adviseurs, maar het kan evengoed zijn omdat ik aardig wat spelers gekocht heb en weinig cash over heb.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:51:
Die mijlpalen zijn ook zo veelzeggend:
03-12-2006 Geld is maar alles 15 15610

Het zal wel een slechte vertaling zijn en te maken hebben met het ontslag van mijn financiele adviseurs, maar het kan evengoed zijn omdat ik aardig wat spelers gekocht heb en weinig cash over heb.
Iedereen heeft die mijlpaal, die bij de economische update boven de 0 euro zat. 35 punten voor >7.5mil euro ofzo, ik kreeg 5 punten voor 600k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

straks mogen we weer op dat leuke knopje drukken en hopen dat er iets leuk uit rolt :)
succes ermee :)
ik weet hoe het voelt om te winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeugdpull.

Saad Junayd (142797940)
19 years, passable form, healthy

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 110

Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: passable Defending: poor
Scoring: solid Set Pieces: poor

Waarom nou weer 19!! Verdomme

Heb vorig seizoen geen een 17 jarige gepulled. 19 jaar is geen jeugd die zijn al half volwassen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Poolen doen mijn pulls, pullen doe jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 03 december 2006 @ 19:48:
Poolen doen mijn pulls, pullen doe jij ;)
Fixxed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zondag 03 december 2006 @ 19:41:
[...]

Iedereen heeft die mijlpaal, die bij de economische update boven de 0 euro zat. 35 punten voor >7.5mil euro ofzo, ik kreeg 5 punten voor 600k
Dan hadden ze die mijlpaal bji mij beter een week eerder kunnen doen, toen had ik meer op de bank staan :)

Ik wacht nog even met pullen, want ik heb nog geen reserve keeper, woensdag waarschijnlijk nog niet maar dan weet ik in ieder geval dat ik een keeper moet pullen (hoe slecht hij ook is, het is altijd een betere reservekeeper dan mijn coach met zijn onbestaand keeping skills ;) (tenzij ik supergoedkoop een vleugelspeler op de kop kan tikken want dan besteed ik wat ik over houdt aan een keepertje).

[ Voor 35% gewijzigd door Marzman op 03-12-2006 20:03 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilje Zijp (142798149)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap goed.

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 720 €/week
Eigenaar: Boer Harmsen
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

een jaartje te oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Snik, 1 jaar te oud. Zal ik hem de komende weken zelf trainen op verdedigen of verkopen? Ben benieuwd wat ik voor deze gast ga vangen :)

Huub Baatje (142802785)
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 780
Loon: 900 €/week
Eigenaar: Pewwy United

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: zwak

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 03-12-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:11:
Snik, 1 jaar te oud. Zal ik hem de komende weken zelf trainen op verdedigen of verkopen? Ben benieuwd wat ik voor deze gast ga vangen :)

Huub Baatje (142802785)
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.

Total Skill Index (TSI): 1 780
Loon: 900 €/week
Eigenaar: Pewwy United

Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Jammer dat hij ook goed scoren heeft. Van de andere kant heeft hij ook wat spelhervatten en dat in samenwerking met scoren kan succesvolle langeafstandsschotten opleveren. Ik denk alleen dat daar zo weinig mensen rekening mee houden dat het niks extra's oplevert.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, dit is toch een leuke speler denk ik:
Otto Tol (142804791) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 170
Loon: 780 €/week
Eigenaar: VanOnderen
Fysiek: fit

Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Volgens mij zit hij ook al aardig hoog als ik zo TSI/loon bekijk maar misschien dat def trainers dat beter in kunnen schatten... Iemand een idee voor hoeveel ik zo'n speler op de TL moet zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:27:
Woei, dit is toch een leuke speler denk ik:
Otto Tol (142804791) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
[..]
Volgens mij zit hij ook al aardig hoog als ik zo TSI/loon bekijk maar misschien dat def trainers dat beter in kunnen schatten... Iemand een idee voor hoeveel ik zo'n speler op de TL moet zetten??
Zit redelijk hoog ja, ik schat 2 trainingen... Als je m op de lijst zet zal ik bieden ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Joss op 03-12-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:45:
[...]

Zit redelijk hoog ja, ik schat 2 trainingen... Als je m op de lijst zet zal ik bieden ;)
Voor 0 euro op de lijst gezet, doen de meeste mensen zag ik. Weet toch niet wat zoiets gaat opbrengen in deze hattrick tijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Mijn god zeg.. Die hele klote opleiding heeft in twee seizoenen een speler geproduceerd die 30k waard was. Nu krijg ik weer zo`n zak hooi:

Erben Mastemaker (142810322)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Total Skill Index (TSI): 170
Loon: 520 €/week
Eigenaar: Ralphie`s Boys
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Gister maar weer een keep eruit gehaald..... 19 jaar redelijk keep dus dat levert ook weer niks op. Beste dit seizoen was een 19 jaar goed keep, over veldspelers ga ik het maar niet hebben, dat was maximaal hoog matig op de hoofdstat.... Volgende week maar weer een veldspelert proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pull was gisteren een 18jarige redelijk scoren, staat toch maar op de TL in de hoop dat het nog iets op gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Volgens mij ligt de site nu plat:

You are not authorized to view this page
You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:00:
Volgens mij ligt de site nu plat:

You are not authorized to view this page
You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied.
Hattrick announces
2006-12-04 08.00 Maintenance

Hattrick is down until 16.00 during the seasonly clean-up, maintenance and preparations for the next season.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:22:
[...]

Hattrick announces
2006-12-04 08.00 Maintenance

Hattrick is down until 16.00 during the seasonly clean-up, maintenance and preparations for the next season.
Dat heb ik er nu ook staan. Had ff gemist dat ze offline zouden gaan.
Vanmiddag maar weer dan.

YP was overigens weer een standaard baggerpull.
Als HT weer online is zal ik de resultaten van een seizoen YP resultaten wel ff posten.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had me toch een pull

alles kut alleen goed passen...jaaaaaaaa daar hebben we wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:48:
ik had me toch een pull

alles kut alleen goed passen...jaaaaaaaa daar hebben we wat aan
Hebben ze nog iets bijverzonnen onder 'niet bestaand' :?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:22:
[...]

Hebben ze nog iets bijverzonnen onder 'niet bestaand' :?

:P
kut staat voor Kwalitatief Uitermate Teleurstellend en daar valt bij mij alles onder matig onder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Damien2004 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 07:53:
Mensen hier ben ik :p Zit in een verhuizing en heb geen internet. Had al eerder gevraagd of iemand anders de awards kon overnemen voor mij :) Ik heb er namelijk echt geen tijd voor.........

Als iemand zich geroepen voelt het is heel simpel. Je download de plaatjes knipt met paint de stukken tekst eruit ect. en dan vul je de nieuwe tekst aan :p Photoshop werkt fijner maar afijn dat heeft niet iedereen geïnstalleerd.
Wanneer komen die GoT awards nou :P

[ Voor 88% gewijzigd door Royz op 04-12-2006 11:51 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:22:
Mijn pull was gisteren een 18jarige redelijk scoren, staat toch maar op de TL in de hoop dat het nog iets op gaat brengen.
zo'n 1tje heb ik ook, maar heeft ook matig vleugelspel en verdedigen. Hoop ook dat het wat gaat opbrengen. Maar ik verwacht niet veel.

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij was 19 en knap waardeloos. Hij zit nu ergens het plantsoen te onderhouden.

Ik heb zin in de nieuwe modus voor de jeugd volgend siezoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
wat kan je nu het beste doen als je Jeugdopleiding op goed staat?
Dit ivm volgend seizoen!
geen geld meer in stoppen of toch wel?

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik er zover van begrijp word het huidige niveau niet meegenomen naar het nieuwe systeem. Dus als je al van plan bent om op de nieuwe manier te trainen zou ik stoppen met investeren. Huidige systeem blijft er wel naast draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zou nog gewoon een seizoen doorgaan. Het blijft een loterij en hij staat toch al op goed. Misschien heb je nog die wereldpull (als hij lager stond zou ik inderdaad stoppen met investeren).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/awards/gotawards.jpg

Aan het eind van elk seizoen worden de GoT-awards uitgereikt. Dit seizoen wist de organisatie wederom Bob Sunesson te strikken om persoonlijk alle awards te overhandigen aan de winnaars. We verwachten volgend seizoen weer zo'n spektakel!

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/awards/DKA.jpg
De echte topscorer van dit seizoen is Gert Silfwertorp van Elimination geworden. Met één goaltje verschil werd hij met 22 goals de Fed topscorer. Hij heeft daarom de Dirk Kuijt award ontvangen!

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/awards/NKA.jpg
De grootste pechvogel dit seizoen was FC Died. Met 12 weken aan blessureleed wist hij iedere week toch 11 spelers op te stellen. Ook dit team had concurrentie voor de award. Swanfield United had slechts één weekje minder blessureleed.

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/awards/PA.jpg
Beste speler dit seizoen komt uit het team van Pielewiepers, Remi Otten is een keeper waar een ieder zijn vingers bij af likt, en deze belangrijke pion in het team zal nog veel doelpunten gaan tegenhouden van de tegenstanders van Pielewiepers. Remi had concurrentie van Niilo Autero van F.C. Flowerpower. Remi was echter de eerste die deze 10,5 ster rating haalde en er kan er maar één de winnaar zijn.

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/awards/RBA.jpg
De grootste smeerlap was toch wel Boekoel United. Met 6 rode en 19 gele kaarten de duidelijke winnaar. Niet een award om trots op te zijn, al staat het wel leuk in de prijzenkast. Ondanks al dit leed wist het team ook nog te promoveren naar de VIII.

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/awards/RMA.jpg
Dit seizoen moet het er maar eens van komen. Door velen verguisd en afgedaan als Mickey Mouse competitie speler deed de manager het elk seizoen toch maar weer. In één streep vanuit de IX naar de V. Daar leek het een kansloze missie te worden. Toch overleefde team Boer Harmsen de kritieken en won zijn promotie degradatie duel om zo met een, in V termen belabberd team, te blijven hangen in de V. Applaus en bewondering is op zijn plaats want manager Gewwit lapte het hem toch elk seizoen steeds weer.
De meest begeerde award van allemaal gaat naar Boer Harmsen :*)

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/awards/SKA.jpg
Een speler om in de toekomst in de gaten te houden is de 20 jarige Server Daraban. Dit talent zal volgend jaar de award niet meer kunnen winnen, hij was daarom zeer verblijd met deze award. Deze 8 sterren keeper mag nu genieten en volgend jaar Remi Otten naar de kroon te steken.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar zijn ze dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Toch jammer dat er geen Award is voor actief forumlid, of interessantste nieuweling.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

En de updates zijn erdoor..... ben ik blij dat ik net ben overgestapt op een andere trainingsvorm, de jonge gasten die gestegen waren zijn allemaal weg, die klap komt volgend seizoen dus wel. Nu een loon van + 1256 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hier valt natuurlijk niet tegen aan te trainen op deze manier
04-12-2006 20 / 1 conditie zakte hij van goed naar redelijk.
01-12-2006 19 / 16 Hij verbeterde zich op het gebied van conditie van redelijk naar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t thnx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

YP Update over afgelopen seizoen. Week 1 en 2 veldspelers gepulled de rest keepers.
Het resultaat is: €172.650,- winst. Door voornamelijk de verkoop van 6 Goed keepen en 2 Redelijk keepen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wage increase: 18.000+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
wtf is dit voor award?

code:
1
03-12-2006       Geld is maar alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wat een schandelijke GoT awards!

Loon is trouwens weer met 22% gestegen (+36k) naar een wekelijkse lastenpost van €201.396,-

[ Voor 59% gewijzigd door Joss op 04-12-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Loona35 schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:41:
wtf is dit voor award?

code:
1
03-12-2006       Geld is maar alles
Hoog saldo staan ofzow ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Wat is de beste manier om te spelen tegen een team wat 3-5-2 vleugelaanval speelt? Ik speel normaal ook 3-5-2, met de buitenspelers op aanvallend. Is het een idee om deze naar het midden te laten spelen? Ik ben normaal gesproken wel sterker als hij, dus misschien maar gewoon uitgaan van mijn normale techniek en niets aanpassen?

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Had ik nu maar wat eerder geboden, er is gewoon een briljant vleugelspeler weggegaan voor 214 000 toen niemand op Hattrick kon komen. Slecht dat ze die deadlines niet verschoven hebben :/

Salarissen zijn bij mij weinig mee gebeurd (spelhervatten heeft dus geen invloed op het salaris :) )

[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 04-12-2006 17:39 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Hoe zit dat met die award voor meeste blessures? op welk moment is dat, of is dat gemiddeld over een seizoen? ik stond gister nog op een totaal van 14 weken en die is vandaag naar 11 gedaald. Verder heb ik zelfs 17 weken blessures totaal gehad.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loon met 85k gestegen per week!

ik ga denk ik serieus failliet dit seizoen.... kan mijn stadion niet uitbreiden omdat ik geen geld heb en niemand koopt iets van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind je het gek met jouw aso hoge prijzen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfs de TL geeft hogere prijzen aan... gelul dus. 2m voor een buitenaards mid komop he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
2m wel ja, niet 2.5 :9

anders koop je wat Nederlanders, kan je mooi 20% winnen op de lonen ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Joss op 04-12-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Ralphie schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:15:
Wat is de beste manier om te spelen tegen een team wat 3-5-2 vleugelaanval speelt? Ik speel normaal ook 3-5-2, met de buitenspelers op aanvallend. Is het een idee om deze naar het midden te laten spelen? Ik ben normaal gesproken wel sterker als hij, dus misschien maar gewoon uitgaan van mijn normale techniek en niets aanpassen?
Goede vleugelverdediging neerzetten en verder zorgen dat je baloverwicht hebt.
Ik ben zelf vleugeltrainer en ik ervaar dat veel teams de vleugelverdediging verwaarlozen dus een goede vleugelaanval en veldoverwicht zorgt vaak voor winst

edit:

loon +3816 valt me eerlijk gezegd alles mee.
Mijn bovennatuurlijk middenvelder van 25 is zelfs gedaald in loon 8)7

@Hein: Neem gewoon genoegen met minder winst of zelfs verlies. Zo help je alleen maar je team naar de knoppen en zul je zeker geen vooruitgang boeken. Beter een beetje vooruitgang dan helemaal geen lijkt me

[ Voor 19% gewijzigd door Wceend op 04-12-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Mooi weer 44k meer loon betalen , dus per week 225k.
jeugdspeler 200 tsi redelijke vleugel, niet verkoopbaar helaas.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Terrestra schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:43:
Mooi weer 44k meer loon betalen , dus per week 225k.
jeugdspeler 200 tsi redelijke vleugel, niet verkoopbaar helaas.
Waarvan de helft wordt ingenomen door twee middenvelders, way to go :9 Hoe kan het dat je zo'n slecht seizoen hebt gedraait eigenlijk?

Edit: je hebt ze net gekocht dus, dat verklaart een hoop :9

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 04-12-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:09:
zelfs de TL geeft hogere prijzen aan... gelul dus. 2m voor een buitenaards mid komop he!
Tja, maar je gaat je spelers er niet door verkopen, wat dus best lastig wordt. Mijn loon ligt geloof k rond de 2 ton nu. Schiet weinig op dat ik 2 man heb rondlopen die samen verantwoordelijk zijn voor de helft. Toch weer ongeveer 50.000 omhoog. Kutspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach nergens voor nodig die hoge loon kosten :)
met van 100k->130k moeten we het weer zien te overleven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

H2opoloër schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:31:
ach nergens voor nodig die hoge loon kosten :)
met van 100k->130k moeten we het weer zien te overleven :P
Heh, in V met die loonkosten? Heb jij een bejaardenelftal ofzo ? :P

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

ph4ge schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:48:
Hoe zit dat met die award voor meeste blessures? op welk moment is dat, of is dat gemiddeld over een seizoen? ik stond gister nog op een totaal van 14 weken en die is vandaag naar 11 gedaald. Verder heb ik zelfs 17 weken blessures totaal gehad.
Die komen letterlijk uit de Fed stats op Alltid.org. Ben je soms nog niet het hele seizoen lid van de Fed?
Maar nu je het zegt zie ik dat er bij mij ook maar +2 staat en een pleister wat niet klopt.
Moet zeggen dat ik gekeken heb naar de stand op Alltid van vorig seizoen en de winnaar van de blessure award van toen is ook degene die op Alltid bovenaan stond.
Alltid zal dan wel alleen de blessurestand bij de laatste update tonen.

[ Voor 25% gewijzigd door Quintus op 04-12-2006 20:01 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:36:
[...]

Heh, in V met die loonkosten? Heb jij een bejaardenelftal ofzo ? :P
Nee, een baggerelftal dat niet V-waardig is en zeker niet Manager-van-het-seizoen-waardig ;( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
dubbelpost met maar één keer op Verstuur bericht drukken, knap :)

[ Voor 85% gewijzigd door Joss op 04-12-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:30:
[...]

Nee, een baggerelftal dat niet V-waardig is en zeker niet Manager-van-het-seizoen-waardig ;( :9
Door velen verguisd en afgedaan als Mickey Mouse competitie speler :9

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dat maakt zijn ondemocratische verkiezing tot manager van het seizoen niet minder erg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Mensen heb even een polletje gestart wat betreft een functie van private messages op GoTtrick.

Laat me even weten wat je ervan vind en vul de poll in :)

Zie:

http://gottrick.bitxs.com

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Quintus schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:44:
[...]

Die komen letterlijk uit de Fed stats op Alltid.org. Ben je soms nog niet het hele seizoen lid van de Fed?
Maar nu je het zegt zie ik dat er bij mij ook maar +2 staat en een pleister wat niet klopt.
Moet zeggen dat ik gekeken heb naar de stand op Alltid van vorig seizoen en de winnaar van de blessure award van toen is ook degene die op Alltid bovenaan stond.
Alltid zal dan wel alleen de blessurestand bij de laatste update tonen.
ik vind het inderdaad raar, 9 weken blessures is volgens mij een tijd geleden dat ik dat had. Ik had na de friendly (tegen een AAF, dus dan weet je dat ze onsportief zijn) super veel blessure weken, maar nu weer aardig terug geheald naar 11 weken totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:30:
[...]

jaloers :P

Competitie plaats: 42 / 256

tssss hebben jullie allemaal wel eens mickey mouse gekeken?
schaam jullie }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Mijn loonkosten vorige seizoen waren rond de 30k, na wat aankopen stond die toen op 51 276 € en na de update is die gestegen naar 85 668 €. Dit is een stijging van 185% :o van seizoen 19 naar 20.

Als je vanaf na mijn transfers rekent en dan na de update is dit slechts een stijging van 67%. Ik ga ook failliet en dat al in de VIIe :'(

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm...maybe de volgende keer even wat beter opletten bij alle inkopen die je doet en geen onbetaalbare spelers halen...kzie trouwens vandaag mn trainingsupdate
conditie +17
vorm -6
loon + 25k

dus was op zich een aardige trainingsupdate zij het niet dat ik mijn eerste competitiewedstrijd gelijk tegen het sterkste team uit de competitie speel maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
H2opoloër schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:14:
[...]

jaloers :P

Competitie plaats: 42 / 256

tssss hebben jullie allemaal wel eens mickey mouse gekeken?
schaam jullie }:O
Manager: Gewwit
6. in V.9 | 1866. van 2048 in V

Je bent ook maarliefst één keer boven de 200 hatstats uitgekomen, laagterecord voor een overlevend team in de V? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
idd.. "ofzow" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:38:
[...]

Manager: Gewwit
6. in V.9 | 1866. van 2048 in V

Je bent ook maarliefst één keer boven de 200 hatstats uitgekomen, laagterecord voor een overlevend team in de V? :9
dat misschien wel maar ja dan is het alleen maar nog meer gerechtvaardigd dat hij manager van het seizoen is geworden. Door met heel (heel heel) beperkte middelen zich te handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Krijg ik nu van jullie ook een bonus, aangezien mijn spits de dirk kuyt award heeft gehad :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

Royz schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:10:
Krijg ik nu van jullie ook een bonus, aangezien mijn spits de dirk kuyt award heeft gehad :+
het aantal doelpunten stelt niet echt iets voor. vorig seizoen had mijn spits er 25 en won hem niet.

dus doe mij die bonus maar :>

Pulse mee voor GoT!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.