Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.651 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:56:
dat proef jij heel goed! ik raak gefrustreerd omdat ik mijn spelers niet kwijtraak voor angstaanjagend lage prijzen.

ik kan nu niet mijn stadion vergroten, geen nieuwe coach nemen en zo meteen mijn salarissen niet meer betalen. en dat allemaal door de fijne markt. uiteraard dalen de prijzen van stadions en coaches niet mee. nee die blijven lekker even duur. gevolg: HT is zwaar verneukt.
Je traint eigenlijk ook al te ver door. Dat wist je een seizoen geleden al (je hoopte alleen dat er wat aan de salarissen ging gebeuren).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:56:
dat proef jij heel goed! ik raak gefrustreerd omdat ik mijn spelers niet kwijtraak voor angstaanjagend lage prijzen.

ik kan nu niet mijn stadion vergroten, geen nieuwe coach nemen en zo meteen mijn salarissen niet meer betalen. en dat allemaal door de fijne markt. uiteraard dalen de prijzen van stadions en coaches niet mee. nee die blijven lekker even duur. gevolg: HT is zwaar verneukt.
Je bent ook best wat eigenwijs door geen spelers met minder winst te willen verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:00:
ja okee dat snap ik haha...maar TSI x redelijk vorm (met nog wat formules) = loon ;)
fout, want conditie zorgt er soms voor dat spelers 0 tsi hebben, die krijgen dan niet 0 loon.

tu: pm +2 (skilltrades:))
tsi: hele bult erbij
vorm: perfect omhoog gegaan :)

@hein, begin je nu nog steeds te zeuren om die transferlijstdip, iedereen heeft er last van dus kan je ook goedkoper kopen.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
H2opoloër schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:29:
[...]

fout, want conditie zorgt er soms voor dat spelers 0 tsi hebben, die krijgen dan niet 0 loon.

tu: pm +2 (skilltrades:))
tsi: hele bult erbij
vorm: perfect omhoog gegaan :)

@hein, begin je nu nog steeds te zeuren om die transferlijstdip, iedereen heeft er last van dus kan je ook goedkoper kopen.........
Normaal gesproken krijgt hij wel 0 loon, maar HT heeft uiteraard een minimumloon ( :9 ) van 500 eurie per week

.ps Ik snap ook niet wat die midtrainers zitten te zeiken. Wij verdedigerstrainers, maar vooral spitstrainers, mogen pas klagen. Als wij een briljante (bijv) verkopen, kunnen wij er nooit een briljante mid voor terughalen.

[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 25-11-2006 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Sja Mids een level omhoog trainen duurt ook iets langer he ;)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
een halve week, zowaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
simsim schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:39:
Ik heb gisteren een speler gekocht omdat ik dacht dat het echt een koopje was. Hij staat dus ook al weer op de transferlijst maar ik maak me toch een beetje zorgen want eigenlijk kan ik zijn loon niet (lang) betalen. Ik zou graag enige geruststelling krijgen dat ik het goed gezien heb en vrijdag inderdaad een beetje winst kan maken. Of misschien het tegenovergstelde en wordt er nu hard gelachen (geen beter vermaak dan leedvermaak)

O ja misschien niet onbelangrijk, hij heeft een rode kaart aan zijn broek
Het betreft deze speler:

Tue Midtgaard (15298954)
27 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider.
Ik heb de speler dus niet kunnen verkopen. 4 ton was teveel van het goede blijkbaar ! :(
Nu wil ik niet te snel en te hoof in de schulden zakken en overweeg om vandaag mijn verlies te nemen en de speler te ontslaan. Want morgen kost hij me weer 2 ton aan loonkosten en dat verdien ik nooit meer terug zoals het nu lijkt. :'(
Kan iemand me advies geven...ontslaan of toch nog verkopen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

^^ Had hem er dan voor 0 euro op gezet of voor max 1 week loon, zo verkoop je hem misschien weer niet.
+ de conditie die er bij komt kijken

[ Voor 23% gewijzigd door Quintus op 25-11-2006 14:11 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik zou hem lekker ontslaan. Niemand koopt zo'n gast met schorsing, en voor die vraagprijs ga je hem in het tussenseizoen niet kwijtraken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 16:02:
Ik zou hem lekker ontslaan. Niemand koopt zo'n gast met schorsing, en voor die vraagprijs ga je hem in het tussenseizoen niet kwijtraken denk ik.
Die rode kaart maakt niet meer uit want morgen zijn voor sommigen de laatste wedstrijden en zo snel kun je hem toch niet kopen en daarna vervalt zijn rode kaart.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
met kleine verbetering

Afbeeldingslocatie: http://www.gngmedia.nl/gotcupwinners2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt helemaal waus ik heb er nu een spits met wereldklasse scoren opstaan (op de tl uiteraard) voor 800k en alstie nu ni weggaat wordt ik boos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 19:13:
Ik wordt helemaal waus ik heb er nu een spits met wereldklasse scoren opstaan (op de tl uiteraard) voor 800k en alstie nu ni weggaat wordt ik boos :P
En dan... dan... dan ga ik huilen :'( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Het is Tha Groove's zoals ik al eerder opmerkte.

Zo ff gefixt met wat über paintskills 8)

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/gotcupwinners2goed.JPG

[ Voor 17% gewijzigd door Quintus op 25-11-2006 20:05 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kwaliteit gaat er niet echt op vooruit heren, hierbij dan het origineel maar ;)

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/18/gotcupgp3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:12:
Kwaliteit gaat er niet echt op vooruit heren, hierbij dan het origineel maar ;)

[afbeelding]
Als we dan toch bezig zijn, deze is voor komend seizoen :+

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/gotcupwinners31b.JPG

O-) Zal na de gigantische storm kritieken van in hun ego gekrenkte GoTcup winnaars het geval wel weer offline halen hoor. Wees niet bang. Ik wilde alleen Gewwit van Boer Harmsen een pleziertje gunnen omdat hij nooit mazzel heeft en hem altijd alles tegenzit qua divisies en dergelijke. Laten we zijn gastenboek volspammen als alltime "pechvogel". :P

[ Voor 29% gewijzigd door Quintus op 25-11-2006 20:36 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
Marzman schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:04:
[...]

Die rode kaart maakt niet meer uit want morgen zijn voor sommigen de laatste wedstrijden en zo snel kun je hem toch niet kopen en daarna vervalt zijn rode kaart.
Ik gok het er nog maar een weekje op. Als hij maandag niet verkocht wordt probeer ik hem nog eens te verkopen en zet hem dan wel voor 0 op de lijst. Was weer een goede les voor me, daar gaat mijn nieuwe trainer en ik moet straks vast ook nog een speler (of 2) verkopen om het gat te dichten.

Het leek zo'n buitenkansje....... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

simsim schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:26:
[...]

Ik gok het er nog maar een weekje op. Als hij maandag niet verkocht wordt probeer ik hem nog eens te verkopen en zet hem dan wel voor 0 op de lijst. Was weer een goede les voor me, daar gaat mijn nieuwe trainer en ik moet straks vast ook nog een speler (of 2) verkopen om het gat te dichten.

Het leek zo'n buitenkansje....... :'(
Het is niet altijd wat het lijkt. :D

Mocht je hem toch nog ontslaan, gooi hem dan in je eregalerij. Dan heb je nog een aandenken. :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Quintus schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:17:
[...]
O-) Zal na de gigantische storm kritieken van in hun ego gekrenkte GoTcup winnaars het geval wel weer offline halen hoor. Wees niet bang. Ik wilde alleen Boer Harmsen een pleziertje gunnen omdat hij nooit mazzel heeft en hem altijd alles tegenzit qua divisies en dergelijke. Laten we zijn gastenboek volspammen als alltime pechvogel. :P
BoerHarmsen en alles tegen zitten? Hij heeft de makkelijkste VI aller tijden met het meeste geluk aller tijden doorlopen en heeft nu ook nog eens in één van de makkelijkste V's weten te overleven. Ik zou het eerder voor mijn persoontje opnemen, die het tot vorige zondag moest doen met zeven seizoenen klote VI :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:34:
[...]

BoerHarmsen en alles tegen zitten? Hij heeft de makkelijkste VI aller tijden met het meeste geluk aller tijden doorlopen en heeft nu ook nog eens in één van de makkelijkste V's weten te overleven. Ik zou het eerder voor mijn persoontje opnemen, die het tot vorige zondag moest doen met zeven seizoenen klote VI :9
Ik weet hoe het voelt 7 seizoenen dezelfde VI ;( Het wordt nog erger als je na één seizoen in V terug moet. Alvast sterkte Joss!

Vanaf komend seizoen speel ik weer VI, en niet weer zo'n reeks hoop ik :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Quintus op 25-11-2006 20:39 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57

odan

The dark side is within all!

Quintus schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:34:
[...]

Mocht je hem toch nog ontslaan, gooi hem dan in je eregalerij. Dan heb je nog een aandenken. :D
alleen jammer dat je hem daarvoor minimaal 1 seizoen bij je club moet hebben.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Hattrick, mooi spel was dat. Heb er ooit eens de eredivisie mee gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 61 410 €.
Je hebt 60 000 € ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 € aan prijzengeld.
Een speler uit je team is topscorer van de competitie geworden. Als bonus krijgt je club 10 000 €.

Das dan toch een mooie financiele meevaller van €221.410, had er geen rekening mee gehouden in mijn boekhouding van het seizoen. Verzacht de pijn ook weer een beetje van die afgrijselijk slechte pull net :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heejheej nie spotten met mien clubke now!
wij boeren beuken ons overal doorheen!
oja je kan wel zeggen VI was niks maar de IX en VII waren wel sterk!
en deze V was middelmatig........ :)
yp was ruk
en kreeg nog iets van 60k aan clubkaarten geld, verder heb ik geen kampioen of promtiegeld sinds tijden :( gelukkig krijg ik nog stadion inkomsten vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zie de zon schijnt door de ramen
HT'ers staat uw wild geraas.
't Heerlijke morgentje is gekomen
't morgentje van YP Tijmen Sintnicolaas
vol verwachting ziet ons oog
Tis een goed keep en mooi hoog.
Hoeveel pieken hij opbrengt is de vraag
We zullen zien maar niet vandaag. :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:34:
[...]

hap niet zo joh ;) tuurlijk bedoelt ie dat ook. die gast heeft meer geluk dan euh.. ja wijsheid :)

@quintus: ga eens fatsoenlijk zuipen zoals normale mensen op zaterdag. dan heb je zondag geen energy meer voor dit soort krap. hup de kroeg in nu!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaloers heintje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie ervaring wbt de conditie dalingen?? Bij mij zijn alle spelers 1 nivo gedaald met 2 uitzonderingen: 1 spelers is niet gedaald en 1tje is 2 nivo's gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alewijn van der Tempel
17 jaar
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 660 €/week

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Heerlijke pull, nu kan je natuurlijk zeggen dat ie een weekje te vroeg is. Echter komt er volgende week precies nog zo eentje...

wat wordt er van deze jongen verwacht, een tonnetje of 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:21
heel erg jammer van die conditie, 8 ton lijkt mij erg veel, zeker zo aan het einde van het seizoen. Zelf gaat mn zoveelste yp terug de sloot in, nog nooit iets waardevols gehad :(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:04:
Wat is jullie ervaring wbt de conditie dalingen?? Bij mij zijn alle spelers 1 nivo gedaald met 2 uitzonderingen: 1 spelers is niet gedaald en 1tje is 2 nivo's gedaald.
Drama, zo erg zelfs dat ik besloten heb deze week conditie te trainen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ph4ge schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:17:
heel erg jammer van die conditie, 8 ton lijkt mij erg veel, zeker zo aan het einde van het seizoen. Zelf gaat mn zoveelste yp terug de sloot in, nog nooit iets waardevols gehad :(
Ik heb een redelijk keeper. Levert een halve week trainen op :/

Ik zit toch al heel lang op uitstekend maar positief zijn de resultaten niet.
seizoen 30: -98.080 (komt dan nog 10k bij van die redelijk keeper)
seizoen 29: -110.960
seizoen 28: -232.707

Ik hoop dat het met de nieuwe jeugdtraining over een seizoen rendabeler gaat worden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 26-11-2006 17:25 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:21
Marzman schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:25:
[...]

Ik heb een redelijk keeper. Levert een halve week trainen op :/

Ik zit toch al heel lang op uitstekend maar positief zijn de resultaten niet.
seizoen 30: -98.080 (komt dan nog 10k bij van die redelijk keeper)
seizoen 29: -110.960
seizoen 28: -232.707

Ik hoop dat het met de nieuwe jeugdtraining over een seizoen rendabeler gaat worden :)
het probleem is als je switch naar het nieuwe systeem al je investeringen in het oude systeem verloren zullen gaan. Ik sta als het goed is volgende week of de week erna op uitstekend jeugd, en heb geen zin om dan te stoppen en een enorm verlies te accepteren. Ik wil minimaal 1x iets wat goed verkoopbaar is voor dat ik over stap op het nieuwe systeem

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ph4ge schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:32:
[...]

het probleem is als je switch naar het nieuwe systeem al je investeringen in het oude systeem verloren zullen gaan. Ik sta als het goed is volgende week of de week erna op uitstekend jeugd, en heb geen zin om dan te stoppen en een enorm verlies te accepteren. Ik wil minimaal 1x iets wat goed verkoopbaar is voor dat ik over stap op het nieuwe systeem
Je weet toch nog helemaal niet hoe ze dat in gaan richten? Misschien houden ze ook wel rekening met het niveau van je jeugdopleiding mbt wat je scouts voor spelers vinden of hoe die spelers zich ontwikkelen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
HT-Tjecken heeft al officieel bevestigd dat het niveau van je huidige jeugdopleiding in het nieuwe systeem NIET meer van toepassing is. Je kan dus rustig stoppen met investeren als je de loterij zat bent en wilt besparen totdat het nieuwe systeem er is.

Tjecken heeft héél véél vragen beantwoord op HT-forum, waaronder deze.

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 26-11-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:08:
HT-Tjecken heeft al officieel bevestigd dat het niveau van je huidige jeugdopleiding in het nieuwe systeem NIET meer van toepassing is. Je kan dus rustig stoppen met investeren als je de loterij zat bent en wilt besparen totdat het nieuwe systeem er is.

Tjecken heeft héél véél vragen beantwoord op HT-forum, waaronder deze.
Ok dat wist ik niet. Ik heb wel dat achtergrondverhaal gelezen, maar meer ook niet :)

Maar ik blijf toch wel investeren. Een loterij is wel leuk en of ik nou 325k of 305 k aan kosten per week heb, dat maakt ook niet zo veel uit :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, die jeugdopleiding..... Ik blijf wel lekker investeren en verlies draaien daarop, heb ik hem eindelijk een paar weken op goed...... ach jah. Ik ben wel heel benieuwd naar het nieuwe systeem, klinkt veel meer als een uitdaging om er echt wat mee te gaan doen :) Het huidige systeem heeft niet echt wat opgelever, tot nu toe het beste een 19 jaar goed keep en vandaag een 20 jaar goed keep. Als dat nou elke week eruit kwam.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo straks p/d duel :)
zijn er meer mensen die er nog 1 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
lameeuw schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:34:
Het huidige systeem heeft niet echt wat opgelever, tot nu toe het beste een 19 jaar goed keep en vandaag een 20 jaar goed keep. Als dat nou elke week eruit kwam.....
Dat zou de prijzen weer niet goed doen, dus ook dat schiet niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t ksta 2-2 gelijk, met 59% bbz
t blijft spannuuund :)

3-2 :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
Quintus schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:34:
[...]

Zowaar, geen aanwinst voor mijn eregallerij want er heeft een Deen ruim 3 ton geboden. Toch de juiste keuze om hem niet te ontslaan vorige week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopie, volgend seizoen nog 1 keer in de V :D
4-2 gewonnen!!

+ratings record van 230! en ook nog sterren record van 51 sterren :) dan nog een record! 7 ster speler :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb wat zitten rekenen. Als ik twee briljant verdedigers, een uitmuntend verdediger (reserve), een briljant aanvaller, een briljant vleugelspeler en een nieuwe interne coach aanschaf houdt ik (als ik mijn spelers die weg moeten verkocht krijg, heb nu nog 1,4 mln te weinig) precies € 8328 over ;) Dan moet ik toch wel kunnen wegpromoveren uit mijn VI. Vraag is alleen of het verkopen en het kopen van al die spelers me gaat lukken voor het seizoen begint :)

[edit]
Hebben er trouwens meer mensen een speler zonder achternaam? Een van mijn spelers heet "Joos", verder niks.

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 26-11-2006 22:23 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawis, je hebt de bekende Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Marzman schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:57:
Ik heb wat zitten rekenen. Als ik twee briljant verdedigers, een uitmuntend verdediger (reserve), een briljant aanvaller, een briljant vleugelspeler en een nieuwe interne coach aanschaf houdt ik (als ik mijn spelers die weg moeten verkocht krijg, heb nu nog 1,4 mln te weinig) precies € 8328 over ;) Dan moet ik toch wel kunnen wegpromoveren uit mijn VI. Vraag is alleen of het verkopen en het kopen van al die spelers me gaat lukken voor het seizoen begint :)
Joh, ik zit in de 7e en koop 4 wereldkasse verdedigers, 2 wonderbaarlijk vleugelspelers en 1 wereldklasse spit. Hiermee wil ik wegpromoveren uit de VII en misschien met de zelfde spelers ook gelijk naar de V e te gaan, maar dat zie ik dan wel weer. De conccurentie blijft natuurlijk ook niet stil liggen.

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had dat eerder gezegd ik had nog een wereldklasse spits haha die is intussen weg voor het fantastische bedrag van 1,05 miljoen viel nog niet heel erg tegen...jammer dat die trainees met briljant pm zo teringduur zijn...

edit: hattrick ligt eruit gvd

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vanochtend wereldklasse pm/matig passen/redelijk def gekocht. Helaas geen Nederlander, maar die werd me gisteren te duur. Nu hopen dat mijn mid wat beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:49:
had dat eerder gezegd ik had nog een wereldklasse spits haha die is intussen weg voor het fantastische bedrag van 1,05 miljoen viel nog niet heel erg tegen...jammer dat die trainees met briljant pm zo teringduur zijn...

edit: hattrick ligt eruit gvd
ik heb nog gekeken bij je, maar hij was blijkbaar al verkocht. Dure trainees kopen is niet meer rendabel!

ik verkocht halverwege dit seizoen 18 jaar pm's formidabel met redelijk passen voor 1.1 milj., daar koop ik nu een wereldklasse speler voor terug.

[ Voor 18% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 27-11-2006 12:43 ]

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja alleen ik moet ook mijn team een beetje op niveau houden op termijn kan ik wel weer wat mindere trainees kopen, omdat ik dan al goed woensdagtrainees kan doorschuiven...maar nu nog even niet, want volgend seizoen moet ik gewoon kampioen worden want VII is echt saai....als ik geen kampioen kan worden tenminste, want degraderen doe ik toch nooit en dan is er geen spanning, maar heb nu nog een speler te koop staan mocht je ge-interesseerd zijn ook wereldklasse scoren dacht dat ik die al verkocht had maar met kopen van nieuwe trainee kwam ik erachter van niet haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik niet al te hard opscheppen over m'n gewonnen promotiewedstrijd!?
12_Kuub is uit een behoorlijke V (144) gepromoveerd naar een niet al te zware IV (21). Alles relatief natuurlijk, ik moet nog zien of ik het red. Maarrr, als Mats me komend seizoen net zo gezind is als gisteren, komt dat helemaal goed..! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag bijna al me middenvelders te koop gezet, behalve 3 spelers van 18 jr oud. De rest was 19 a 20 jr en dat vind ik wat te oud om te trainen. Als ze verkocht zijn dan maar snel weer 3 nieuwe middenvelders kopen en 4 wingers..... Koop dan weer 18 jarigen, want 17 jaar is niet te betalen in het nieuwe seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:51:
ja alleen ik moet ook mijn team een beetje op niveau houden op termijn kan ik wel weer wat mindere trainees kopen, omdat ik dan al goed woensdagtrainees kan doorschuiven...maar nu nog even niet, want volgend seizoen moet ik gewoon kampioen worden want VII is echt saai....als ik geen kampioen kan worden tenminste, want degraderen doe ik toch nooit en dan is er geen spanning, maar heb nu nog een speler te koop staan mocht je ge-interesseerd zijn ook wereldklasse scoren dacht dat ik die al verkocht had maar met kopen van nieuwe trainee kwam ik erachter van niet haha...
Hij gaat er in iedergeval voor 8ton uit :p Verder heeft hij geen bijstats, dus veel meer heb ik er niet voor over, maar ik kijk het nog wel ff aan.

[ Voor 6% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 27-11-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
vraagje:

stel je laat speler A op zondag spelen op midfield.. je trained PM die week.. en stelt in de friendly van die week Speler A op defense op.. krijgt hij dan geen training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Loona35 schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:03:
vraagje:

stel je laat speler A op zondag spelen op midfield.. je trained PM die week.. en stelt in de friendly van die week Speler A op defense op.. krijgt hij dan geen training?
idd geen training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie een kleine nieuwe feature op mijn teampagina. Er staat een linkje mijpalen, met de mededeling dat ze pas vanaf zondag worden bijgehouden.

Edit: Ah zie nu pas het nieuwe achtergrondverhaal.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff.... wat is het hier rustig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Jupzzz, en dan ga jij weer zitten spammen :p

magoei, ff noob-vraagje..... is het nou deze week of volgende week dat me spelers duurder worden ?? Ik vergeet het iedere keer en kan het ook niet zo 1-2-3 vinden eigenlijk....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

lameeuw schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:12:
Jupzzz, en dan ga jij weer zitten spammen :p

magoei, ff noob-vraagje..... is het nou deze week of volgende week dat me spelers duurder worden ?? Ik vergeet het iedere keer en kan het ook niet zo 1-2-3 vinden eigenlijk....
Nadat iedereen weer 1 jaar ouder is, lijkt me en als er nieuwe trainees zijn.

Met de nieuwe veranderingen zullen oudjes sneller minder waard worden door snellere daling van skills, om de hoeveelheid jongere spelers te compenseren.De gemiddelde transfermarkt gaat op den duur weer stijgen. Bovendien wordt de rente ook wordt afgeschaft, zodat 20 milj sparen om max. rente te vangen geen nut meer heeft.

En waar kan dat geld heen? naar spelers of uitbreiding stadion. Indien het naar spelers gaat, wordt de vraag groter, dat ook zou moeten leiden tot hogere transfer prijzen. Maar het grootste effect zit denk ik toch in een snellere afname van de oudjes.

[ Voor 14% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 28-11-2006 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet eerlijk zeggen dat ik het goede ontwikkelingen vindt, want het verkopen van spelers levert echt veel te weinig geld op...

@ AzN Ghost

ik hoop toch stiekem dattie er voor meer uitgaat, maar ja ik kan in ieder geval weer spelers kopen en das ook niet vekeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
deze week 2 nieuwe middenvelders aangetrokken :

Hans de Roock (37084582) ( gekocht voor 1.1milj )
24 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 87 120
Loon: 42 100 €/week
Eigenaar: Losers United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: uitstekend

Shin Boomsma (35480311) ( gekocht voor 729.000 )
24 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 126 970
Loon: 87 340 €/week
Eigenaar: Losers United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: mythisch Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 23
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 4

Hoop dat ik nu langer in de beker zit dan ronde 2...

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoooo hier had iemand geld teveel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:30:
zoooo hier had iemand geld teveel....
Gaat meer om hoeveel geld je de komende tijd hebt. Die gasten zijn veel te duur als je naar het salaris kijkt. Wat wel leuk is, is dat ze goedkoper zijn dan wereldklasse/bovennatuurlijk en dat je, mocht je het salaris kunnen opbrengen, daar dus weinig verlies op maakt als je promoveert en je oude spelers verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja...als de rest van je spelers nie theel duur zijn kan je het maybe een seizoen volhouden als je nog doet aan skilltraden en klaverjassen...verder sloeg de kreet 'geld teveel' ook op de komende tijd, omdat zo'n mythische knakker echt belachelijk veel kost dat mogen ze van mij ook wel een beetje aanpassen want dat is wel te gek vindt ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:29:
ik moet eerlijk zeggen dat ik het goede ontwikkelingen vindt, want het verkopen van spelers levert echt veel te weinig geld op...

@ AzN Ghost

ik hoop toch stiekem dattie er voor meer uitgaat, maar ja ik kan in ieder geval weer spelers kopen en das ook niet vekeerd...
ik denk ook wel dat hij er voor meer uitgaat, rond een 1 milj? alleen ik heb betere spelers gezien met bijstats voor een gelijk prijs. Dat bedoelde ik en dan koop ik liever 1tje met beetje bijstats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat snap ik maar toen ik spitsen ging trainen had ik me nog niet heel erg verdiept in het spel en kocht ik gewoon spitsen van 18 met uitstekend scoren, maar na een tijdje kwam ik erachter dat ze met bijstats meer opleveren. Heb ook nog overwogen om een seizoen passen te trainen ma vond ik toch zonde en mijn mid is ni heel goed dus daarom ga ik pm trainen (met bijstats deze keer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

27-11-2006 Kocht eerste speler 10 36191

nou nou, leuk hoor... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je een persbericht er tegen aan gooien en een forum post dan heb je er zowaar al drie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:40

Royz

Kleurenblind!!

Wanneer zijn de uitreikingen van de prijzen voor dit seizoen precies?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seizoen 20 of het afgelopen seizoen?? je kunt dat overigens zien bij spelregels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 14:52
Royz schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:41:
Zijn die niet al geweest? Ik heb al geld gehad voor plek 4, en de supports hebben ook hun seizoen kaart weer betaald.

(of bedoel je dat niet? :P)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Royz schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:41:
Dit seizoen? De league bonussen zijn afgelopen zondag uitgedeeld.

Of bedoel je komend seizoen?

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 28-11-2006 13:51 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of bedoel j de GOT uitreikingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Onduidelijk, maar jij hebt gelijk. :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Royz schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:20:
[...]

Onduidelijk, maar jij hebt gelijk. :D
Daar moeten we Damien ff voor roepen. DAMIEN HIERRRRRR :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:19:
[...]

Daar moeten we Damien ff voor roepen. DAMIEN HIERRRRRR :D
Je hebt hem toch nog niet helemaal goed afgericht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik zou de nadruk wat meer op de RRRR leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe....mijn aanvaller is er toch nog voor meer als 1 mil uitgegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Damien slaapt altijd uit op woensdag...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou ik ook wel willen trouwens weer nieuwe mid aangeschaft 800k uitmuntend pm/redelijk passen hij wordt wel al 20 maja voor iets beters had ik geen geld meer dat komt nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
gedegradeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Schrale troost, je bent toch Gotcup winnaar geworden?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo schrale troost.? Die GoT-Cup is toch veel belangrijker dan de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga volgend jaar voor GOT-cup en kampioenschap...hehe...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:27:
[...]

hij had eens moeten verliezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie trainee eraf voor 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Quintus schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:27:
[...]

true maar degraderen sux :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet promoveren uit de VII is sux 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:52:
niet promoveren uit de VII is sux 2
Degraderen uit een V|| is nog veel triester :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 09:57

odan

The dark side is within all!

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:58:
[...]

Degraderen uit een V|| is nog veel triester :P
dat ligt eraan. ik kom nu van de 8e naar de de 2e sterkste 7 dus de kans is voor mij redelijk groot dat ik ga degraderen. en misschien is dat maar beter ook want anders zit ik straks 4 of 5 seizoenen in deze 7e.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Tis een keuze :D

Mense, wie weet waar Damien uithangt?
Het zou jammer zijn als de Awards niet uitgereikt werden.
Ik stel voor dat mensen die kandidaten hebben voor de awards deze hier vast aanmelden.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the oh
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
vele spelers te koop wegens financiele problemen.

ohgavere (516382)

kom eens langs.

grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is damien er druk mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik denk dattie dat niet doet :9

"Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 16 774 € aan entreegeld." te-tering ai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
the oh schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:03:

ohgavere (516382)

kom eens langs.

grts
Heb je nog slechtere spelers :? Damn, dat je zulke pulp durft aan te bieden >:) Veel faillissementsplezier toegewenst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Die prijzen gaat niemand betalen, of sinterklaas moet langskomen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

the oh schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:03:

ohgavere (516382)

kom eens langs.

grts
Als dit echt een faillisementsverkoop is zie ik het ook somber voor je in. Je hebt totaal niet naar de marktwaarde van je spelers gekeken en het grootste deel zal niet verkocht worden.

Lees ook dit eens door als je echt geldproblemen hebt met je team -> http://www.weetjewat.nl/faq/saneren.html

/▌

Verwijderd

Kwam net twee openstaande vacatures tegen in de OP. Voor de onderste kan ik wel bedenken wat het inhoud, maar wat houd in vredes naam de volgende vacature in.

GoT-HT Promotor met vlaggetjes

Verwijderd

ik gok dat je dan iedere week naar een ander land mag om GoT the promoten :P

Verwijderd

Ach naar andere landen ga ik toch al en even een gastboek of inbox spammen met info over GoT kan dan ook makkelijk ;)

Misschien een meer internationale GoT-Cup
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.