Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.650 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was voor 1 maand supporter af, maar heb vorige week weer besloten het te nemen, want ik vond het een gemis. Eindelijk me spelers weer een rugnummer, weer elke week een persbericht kunnen typen en het maakt Hattrick gewoon net wat leuker en uitdagender. Ook direct maar lid geworden van de GoT federatie :) .

Gister me tegenstanders bekeken voor volgend seizoen en me aankomende bekertegenstander. Het zal bijzonder moeilijk worden om 1e te worden in mijn poule, want de degradant vanuit de VII is f*cking goed. Zijn middenveld is belabberd, maar de rest heeft die gewoon de beste stats. De 2 promoverende teams zijn niet zo moeilijk. 1 is bijzonder slecht en 1 is redelijk. Ik ga voor het kampioenschap, maar dat is niet echt mijn doelstelling. Ik ga voor plaats 2 of 3, maar de toekomst zal het uitwijzen. Misschien verliezen de betere spelers wel hun interesse in hattrick :P . Ook dit seizoen zal ik niet verder komen dan de 1e ronde in de beker. Hij is te goed, maar dan heb ik iig de 1e PIC van het seizoen alweer binnen.

Gister mijn stadion uitgebreid van 10000 plaatsen naar 13000 plaatsen. Hou er zelf niet zo van om in de min te staan, maar 30k valt te overzien en die heb ik zo terug met me nieuwe supportersabbonementen. Heb namelijk iets meer dan 1000 supporters en krijg ook nog geld voor mijn 4e plaats in de comp. Begin iig met een positief saldo aan het nieuwe seizoen. Ik ga maar weer eens aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed bezig ze zijn als gekken aan het bieden op mn 25-jarige pm'r haha die gaat er cker voor een mooi bedrag uit...heeft pm briljant en passen zwak...ik koop 18 jarige voor ongeveer dezelfde prijs met matig passen en briljant/uitmuntend pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vorig seizoen met wat pech in de VIIe blijven hangen, is m'n team dit seizoen kampioen geworden (+ topscorer). De tegenstander in de beker is zeker te verslaan en de nieuwe leugue ook niet heel zwaar voor een VIe. Kampioen worden zit er echter niet in en ga volgend seizoen vol voor de beker. Probeer nu nog wat spelers te verkopen en dat geld na het volgend seizoen in te zetten om proberen door te stoten naar de Ve :9. Dat verkopen lukt nog niet echt overigens, probeerde een bovennatuurlijke verdediger met matig passen en redelijk conditie voor 1.3 mln te verkopen maar zelfs voor die prijs werd die niet verkocht. Is hopeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik ben gedegradeerd, wel enigszins met opzet. En nu kom ik echt in een zwakke VI. terecht, waarin ik zeker makkelijk moet promoveren. Wel lekker hoor !! Is goed voor mijn bekerrun..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog wat tips voor mijn p/d duel?
kzal ze nodig hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
H2opoloër schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:53:
heeft iemand nog wat tips voor mijn p/d duel?
kzal ze nodig hebben ;)
Ik zou winnen als ik jou was... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
Ik zit met een vraag en hopelijk weten jullie er een antwoord op.
Ik ga komend seizoen naar de VI.
Ik heb een goed coach met waardeloos leiderschap. Daarnaast heb ik een interne kandidaat die ik goed coach kan maken met matig leiderschap en ik heb 2 miljoen op de bank?
Wat kan ik het beste doen? gaan voor matig leiderschap in de VI of mijn team versterken met spelers?

Eventueel kan ik halverwege volgend seizoen een goed/goed coach aanstellen als hij stijgt in ervaring, hij heeft nu 12,8 ervaringspunten volgens HAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22jr
Conditie: uitstekend
Positiespel: buitenaards
Passen: redelijk

Deadline: 21-11-2006 om 20:34
Vraagprijs: 2 500 000 €
Het bieden is geëindigd!

ik word depressief mensen... dit is ruim de helft van wat ie een jaar terug waard was. hoe kan je nu nog spelers verkopen en winst maken?

hmmm in mijn compo komt 'De Sjappies' niet bijster goed maar ook zeker niet slecht. zal weer lastig worden. msch moet ik mijn mids maar gewoon houden dan maak ik nog de meeste kans.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:36:
22jr

Het bieden is geëindigd!

ik word depressief mensen... dit is ruim de helft van wat ie een jaar terug waard was. hoe kan je nu nog spelers verkopen en winst maken?
Ja het is niet meer normaal met die tl , zelf krijg ik mijn spelers helemaal niet verkocht.
Trainen is nu echt niet meer zo leuk als vroeger..maarja we moeten het ermee doen

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar 2,5m was 'vroeger' wonderbaarlijk mid. dit is gewoon 4 niveau's hoger en ik krijg hem niet verkocht. ik kan hem wel voor 2m verkopen of nog minder maar wat haal je er in godsnaam voor terug? nooit iets gelijkwaardigs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:44:
ja maar 2,5m was 'vroeger' wonderbaarlijk mid. dit is gewoon 4 niveau's hoger en ik krijg hem niet verkocht. ik kan hem wel voor 2m verkopen of nog minder maar wat haal je er in godsnaam voor terug? nooit iets gelijkwaardigs...
Het is misschien nuttig om een minimale verkoopprijs door Hattrick te laten instellen. Bijvoorbeeld spelers die buitenaards middenveld hebben mag je niet onder de 5 miljoen op de tl zetten.
Weet niet of dat realiseerbaar is, maar de tl is echt te brak nu en er moet toch echt iets gebeuren... Trainen is niet echt rendabel meer helaas...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Brainpower schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:46:
[...]

Het is misschien nuttig om een minimale verkoopprijs door Hattrick te laten instellen. Bijvoorbeeld spelers die buitenaards middenveld hebben mag je niet onder de 5 miljoen op de tl zetten.
Weet niet of dat realiseerbaar is, maar de tl is echt te brak nu en er moet toch echt iets gebeuren... Trainen is niet echt rendabel meer helaas...
Dan heb je geen marktwerking meer. Spelers die je er voor terug koopt zijn ook goedkoper dus het is niet zo dat je er niks mee opschiet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Wceend schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:09:
Ik zit met een vraag en hopelijk weten jullie er een antwoord op.
Ik ga komend seizoen naar de VI.
Ik heb een goed coach met waardeloos leiderschap. Daarnaast heb ik een interne kandidaat die ik goed coach kan maken met matig leiderschap en ik heb 2 miljoen op de bank?
Wat kan ik het beste doen? gaan voor matig leiderschap in de VI of mijn team versterken met spelers?

Eventueel kan ik halverwege volgend seizoen een goed/goed coach aanstellen als hij stijgt in ervaring, hij heeft nu 12,8 ervaringspunten volgens HAM.
Ik sta voor hetzelfde probleem, maar ga waarschijnlijk nog even door met mijn coach om een extra mid aan te trekken (ik zal die piccende gasten toch een paar keer moeten verrassen met een non-counter opstelling >:)

Kijk naar je nieuwe compo en kijk naar je verwachtingen. Red je het makkelijk met deze coach, niet veranderen. Wordt het al heel moeilijk met een nieuwe coach, ook niet veranderen. Dan kan je je team beter versterken naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe toekomstige trainer.

Has passable experience and solid leadership abilities.

173k. Volgens mij is dat echt een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
^^^ ik zou 'em liever met solid XP hebben.. maar volgens mij niet zo duur nee

degradatie :(

[ Voor 20% gewijzigd door Loona35 op 22-11-2006 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scary Gil
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 19:18
Ik ben een half seizoen bezig en ik zit te denken of het slim is om nu een nieuwe trainer te nemen. mijn huidige trainer heeft uitstekende ervaring en is een slecht leider.
als ik hem wil vervangen dan is het door een eigen speler met:
Zwak ervaring en goed leider
of
matig ervaring en zwak leider.

Wat is wijsheid nu vervangen of toch nog een seizoen wachten en door wie vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:02
Scary Gil schreef op woensdag 22 november 2006 @ 08:12:
Ik ben een half seizoen bezig en ik zit te denken of het slim is om nu een nieuwe trainer te nemen. mijn huidige trainer heeft uitstekende ervaring en is een slecht leider.
als ik hem wil vervangen dan is het door een eigen speler met:
Zwak ervaring en goed leider
of
matig ervaring en zwak leider.

Wat is wijsheid nu vervangen of toch nog een seizoen wachten en door wie vervangen?
wijsheid is zo snel mogelijk minimaal een redelijk trainer (extern) aan te schaffen en leiderschap nog buiten beschouwing te laten totdat je heel wat seizoenen verder ben :). Ervaring slaat niet op zn trainerskwaliteiten, alleen op hoe goed hij het doet als je hem eventueel opstelt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 06:41:
^^^ ik zou 'em liever met solid XP hebben.. maar volgens mij niet zo duur nee

degradatie :(
Ja maar dat heb ik nog niet nodig. Ik heb al een toekomstig coach met Solid XP. Die wordt straks trainer. Deze zet ik elke week in de friendlies, als mijn oude trainer minder is geworden kan deze trainer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hattrick Nieuws:

Jeugdopleiding totaal vernieuwd
"Met veel trots kondigen wij een nieuwe feature aan. Het seizoen na volgend seizoen (dus eind maart) start de nieuwe - en veel uitdagender – jeugdopleiding! HT-Tjecken schetst in dit achtergrondverhaal de grote lijnen ervan."

Lees verder op GoTtrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed _/-\o_ en voegt zeker een leuk element toe aan het spel. Kunnen we ook twee GoT-cups per seizoen spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gelezen inderdaad. Lijkt me zeer tof en zal lastiger worden met het trainen van je normale spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij staat er nergens iets over een effect op je normale training. Kan er natuurlijk overheen gelezen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Brainpower schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:52:
Hattrick Nieuws:

Jeugdopleiding totaal vernieuwd
"Met veel trots kondigen wij een nieuwe feature aan. Het seizoen na volgend seizoen (dus eind maart) start de nieuwe - en veel uitdagender – jeugdopleiding! HT-Tjecken schetst in dit achtergrondverhaal de grote lijnen ervan."

Lees verder op GoTtrick
Top :) Ik hoop wel dat je voor je jeugd dan niet per se hetzelfde hoeft te trainen als voor je a-team want ik train geen hoofdstat. Maar het duurt nog een seizoen, dus ik heb nog even om dat duidelijk te krijgen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:28:
Volgens mij staat er nergens iets over een effect op je normale training. Kan er natuurlijk overheen gelezen hebben.
Er staat in wanneer je bijvoorbeeld een jeugdspeler hebt die op zijn max zit van verdedigen een andere bijstat kan trainen. Als je een verdediger trainer bent moet je afwijken van je normale training. Of ik lees het verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik het las is dat je punten aan je jeugspelers toekent op bepaalde onderdelen. Daar trainen ze dan op of misschien kan je de jeugd en a-selectie wel een apparte trainingsvorm laten volgen. Maar daarvoor moeten we de implementatie even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:13:
Zoals ik het las is dat je punten aan je jeugspelers toekent op bepaalde onderdelen. Daar trainen ze dan op of misschien kan je de jeugd en a-selectie wel een apparte trainingsvorm laten volgen. Maar daarvoor moeten we de implementatie even afwachten.
Zo zou het ook kunnen inderdaad. Dan kun je in oefenwedstrijden zien hoe ver ze zijn in een bepaalde stat. Dat klinkt iets logischer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand binnen GoT die logo's ontwikkeld? Ik heb momenteel geen logo en ben druk op zoek naar iemand die dolgraag mijn logo wil ontwikkelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Ben benieuwd wat je tezien krijgt van de jeugdspeler, waarschijnelijk bar weinig.

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een paar seizoenen speel ik Hattrick en lees dit forum regelmatig. Ook heb ik gelezen over de jeugdopleidingdie gaat veranderen. Nu zit ik met de volgende vraag en misschien heeft een van jullie het beter begrepen dan ik. Mijn jeugdopleiding staat op: Goed en ik pomp er elke week 20k in. Heeft dat nu nog zin? Op zich speel ik bijna quite doordat ik regelmatig een goede pull doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wow, wat een verhaal. Klinkt als lekker veel extra werk, goed voor diegene die 5* per dag inloggen op hattrick zonder te weten wat ze eigenlijk moet doen op die *.

* vul in: maandag, dinsdag, donderdag, zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 10-09 13:40

Royz

Kleurenblind!!

Krijg nou wat, sta ik straks een heel seizoen met mijn speler op de voorpagina voor de Dirk Kuyt award! :P Is me nog nooit eerder gelukt in die afgelopen 7 seizoenen!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:19:
Al een paar seizoenen speel ik Hattrick en lees dit forum regelmatig. Ook heb ik gelezen over de jeugdopleidingdie gaat veranderen. Nu zit ik met de volgende vraag en misschien heeft een van jullie het beter begrepen dan ik. Mijn jeugdopleiding staat op: Goed en ik pomp er elke week 20k in. Heeft dat nu nog zin? Op zich speel ik bijna quite doordat ik regelmatig een goede pull doe.
Ja dat heeft nog zin. Hij popt nog naar uitstekend. Mocht je toch stoppen met het pompen van geld in je jeugdopleiding, dan daalt je leugdopleiding razendsnel, waar je dus voor jan lul al die tijd geld in hebt gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:56:
Wow, wat een verhaal. Klinkt als lekker veel extra werk, goed voor diegene die 5* per dag inloggen op hattrick zonder te weten wat ze eigenlijk moet doen op die *.

Vergeet je woensdag, vrijdag en zondag niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:56:

Het zal wel in plaats van de friendly op woensdag komen en ik denk niet dat het nut heeft om 5 keer per week te gaan spelen en als je dan uit de beker ligt zoek je toch iets om aan mee te kunnen doen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:19:
ik heb het zelfde, mn ys is nu net "goed" en zal tegen die tijd net "uitstekend" zijn. ik heb nog niks zinvols verkocht, en hoop maar dat ik een klapper maak voordat het zo ver is, anders is het inderdaad weggegooid geld. ik hoop echter dat er een vorm van compensatie komt voor de teams die een goede ys hebben ten opzichte van teams die al die tijd niks hebben geinvesteerd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:17:
[...]

Het zal wel in plaats van de friendly op woensdag komen en ik denk niet dat het nut heeft om 5 keer per week te gaan spelen en als je dan uit de beker ligt zoek je toch iets om aan mee te kunnen doen ;)
Niet in plaats van, maar er naast. De jeugdopleiding speeld zijn eigen wedstrijden en dus niet de friendly van het eerste op woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 22 jarige winger gekocht.

Winger: Formidabel
Passing: Solid
Stamina: Solid
Form: Excellent

532k Volgens mij weer niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:27:
Een 22 jarige winger gekocht.

Winger: Formidabel
Passing: Solid
Stamina: Solid
Form: Excellent

532k Volgens mij weer niet duur.
als hij geen pm of specialiteit heeft vind ik hem best duur eigenlijk. Maar ik heb zulke trainees van 18, dus dat stemt me positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:37:
[...]

Niet in plaats van, maar er naast. De jeugdopleiding speeld zijn eigen wedstrijden en dus niet de friendly van het eerste op woensdag
Dan hoop ik dat hun servers al die extra wedstrijden aankunnen. Het is nu al niet echt snel als er wedstrijden worden gespeeld en dan hebben ze de load nog erg verdeeld door verschillende dagen / tijdstippen voor divisies en landen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:05:
[...]

als hij geen pm of specialiteit heeft vind ik hem best duur eigenlijk. Maar ik heb zulke trainees van 18, dus dat stemt me positief :)
Hmm, heb een beetje rond gekeken en de meeste staan erop voor 600 a 700k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Kan iemand even F.C. Flower Power toevoegen aan deze img:
Afbeeldingslocatie: http://gottrick.bitxs.com/images/gotcupwinner.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Brainpower schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:29:
[afbeelding]
Hoe zit dat eignenlijk met die seizoenen. Volgens mijn HAM zit seizoen 30 er inderdaad net op, maar als ik kijk naar de geschiedenis van mijn competitietabel seizoen 19. Waarom heeft Hattrick zelf een andere telling?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Ik heb gisteren een speler gekocht omdat ik dacht dat het echt een koopje was. Hij staat dus ook al weer op de transferlijst maar ik maak me toch een beetje zorgen want eigenlijk kan ik zijn loon niet (lang) betalen.
Ik zou graag enige geruststelling krijgen dat ik het goed gezien heb en vrijdag inderdaad een beetje winst kan maken. Of misschien het tegenovergstelde en wordt er nu hard gelachen (geen beter vermaak dan leedvermaak)

O ja misschien niet onbelangrijk, hij heeft een rode kaart aan zijn broek
Het betreft deze speler:

Tue Midtgaard (15298954)
27 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 249 320
Loon: 198 144 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Giga eagles
Waarschuwingen: (geschorst)
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: magisch Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in nederland is het seizoen 19 en in hattrick (zweden) is het seizoen 30...nederland was er niet vanaf het begin bij vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

simsim schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:39:
Ik heb gisteren een speler gekocht omdat ik dacht dat het echt een koopje was. Hij staat dus ook al weer op de transferlijst maar ik maak me toch een beetje zorgen want eigenlijk kan ik zijn loon niet (lang) betalen.
Ik zou graag enige geruststelling krijgen dat ik het goed gezien heb en vrijdag inderdaad een beetje winst kan maken. Of misschien het tegenovergstelde en wordt er nu hard gelachen (geen beter vermaak dan leedvermaak)

O ja misschien niet onbelangrijk, hij heeft een rode kaart aan zijn broek
Het betreft deze speler:

Tue Midtgaard (15298954)
27 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider.
Kan best dat hij daarom goedkoop was. Dat loon kan ik ook niet betalen. Mijn spelers gezamelijk krijgen minder aan loon momenteel :)

[edit]Als die bug met coach maken en salaris er nog in zit zou ik dat doen. Dan heb je een goed / redelijk coach, een goede niet verkoopbare speler en je betaald maar 500 aan loon.

[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 22-11-2006 17:13 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
Marzman schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:09:
[...]

Kan best dat hij daarom goedkoop was. Dat loon kan ik ook niet betalen. Mijn spelers gezamelijk krijgen minder aan loon momenteel :)

[edit]Als die bug met coach maken en salaris er nog in zit zou ik dat doen. Dan heb je een goed / redelijk coach, een goede niet verkoopbare speler en je betaald maar 500 aan loon.
Hoe zit dat met die bug precies? Normaal moet een speler toch 1 seizoen in dienst zijn voordat je hem coach kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

simsim schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:14:
[...]

Hoe zit dat met die bug precies? Normaal moet een speler toch 1 seizoen in dienst zijn voordat je hem coach kunt maken?
Dat klopt, dan heb je er niks aan sorry 8)7

Als je een speler coach maakte dan daalde zijn salaris naar 500 per week, maar ik weet niet of dat nog steeds is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Daarnaast is die bug er al uit.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Brainpower schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:29:
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.gngmedia.nl/gotcupwinners.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
Maar ik hoor ook nog niemand roepen dat deze speler vrijdag een miljoen gaat opleveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ja dat wil ie wel he...zn teamnaam tussen het lijstje :)
Thxs iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
bah, 1 middenveld blessure in mn friendly. das niet zo erg opzich. maar ik had een reserve keeper,verdediger,vleugel en spits neergezet, alleen een extra middenvelder vergeten. dus zet dat kut spel een 18 jarige vleugel in het midden, en laat die nou zondag op de vleugel hebben gespeeld zodat ie training krijgt >:. Bah mist 1 speler weer training, waarom kiest hij nou precies die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scary Gil
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 19:18
ph4ge schreef op woensdag 22 november 2006 @ 08:37:
[...]

wijsheid is zo snel mogelijk minimaal een redelijk trainer (extern) aan te schaffen en leiderschap nog buiten beschouwing te laten totdat je heel wat seizoenen verder ben :). Ervaring slaat niet op zn trainerskwaliteiten, alleen op hoe goed hij het doet als je hem eventueel opstelt.
Maar hoe zie ik dan of een trainer minimaal redelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Scary Gil schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:54:
[...]

Maar hoe zie ik dan of een trainer minimaal redelijk is?
Je kunt daarvoor kiezen bij het veranderen van je trainer. Een redelijk trainer met slecht leiderschap is 270k 79k ofzo wanneer je heb van buiten de club haalt en niet eerst binnen de club optraint.

Vandaag heb ik voor het eerst maar eens een speler in de eregalerij gegooid. Een 30 jarige beginspeler van me ploeg die er vanavond in zijn 151e wedstrijd met +3 uitgeschopt werd.
Hij is materiaalman geworden wat een afgang zeg, snackbarbaas had ie toch wel verdiend. :D

[ Voor 37% gewijzigd door Quintus op 23-11-2006 13:21 ]

Unknown

• Loona35
Brainpower schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:35:
[...]

Ja dat wil ie wel he...zn teamnaam tussen het lijstje :)
Thxs iig
very eager ja :P

• ph4ge
Quintus schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:12:
[...]
Je kunt daarvoor kiezen bij het veranderen van je trainer. Een redelijk trainer met slecht leiderschap is 270k ofzo wanneer je heb van buiten de club haalt en niet eerst binnen de club optraint.
laat hem nou niet schikken, het kost maar 79 600 €. Een goed trainer kost 268 700 € en is wss nog wel te duur voor hem, hoewel hij die moet nemen zodra het kan.

Als je op je huidige trainer klikt staat op de regel boven zn personaliteit hoe goed de coach is, als je nog nooit je coach hebt vervangen is hij geloof ik zwak en dat is echt te laag, hoe hoeger de coaching vaardigheid hoe sneller je kan trainen en hoe meer winst dus. Leiderschap is veel minder belangrijk dan geld verdienen, leiderschap heeft invloed op je teamgeest, maar zonder leiderschap gaat het ook in de lagere divisies.

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Mijn teamnaam staat niet goed...Het is Hoedjevanpapier's XI tal.. :o

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Verwijderd

Het is erg stil hier. Weinig leesvoer tijdens me werk..............

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:46:
Het is erg stil hier. Weinig leesvoer tijdens me werk..............
Start eens een discussie dan...

Verwijderd

Een speler van mijn jeugdopleiding staat te koop bij een ander team. Zit een beetje de prijs op te voeren :9

Verwijderd

Pas wel op dat je hem niet zelf koopt :P. Er staat trouwens van mij ook een oud speler te koop, mocht hij er voor de vraag prijs uitgaan levert me dat ongeveer 40k op. Ga daar dus niet zelf op bieden dat risico is mij iets te groot :P

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 13:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:14:
Pas wel op dat je hem niet zelf koopt :P. Er staat trouwens van mij ook een oud speler te koop, mocht hij er voor de vraag prijs uitgaan levert me dat ongeveer 40k op. Ga daar dus niet zelf op bieden dat risico is mij iets te groot :P
Denk niet dat een uitstekende winger met formidabel passen eruit gaat voor 180 k :)

Verwijderd

Wat vinden jullie van de nieuwe jeugdfeature (na aankomend seizoen) naast de al bestaand jeugdpull? Maakt het voor jullie Hattrick uitdagender of juist niet? Zien jullie bergen met werk of juist niet? Gaan jullie allemaal gebruik maken van deze feature?

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:04:
Wat vinden jullie van de nieuwe jeugdfeature (na aankomend seizoen) naast de al bestaand jeugdpull? Maakt het voor jullie Hattrick uitdagender of juist niet? Zien jullie bergen met werk of juist niet? Gaan jullie allemaal gebruik maken van deze feature?
Ik vind het leuk bedacht. Je kan er zoveel tijd in steken als je wilt, zoals ik uit het verhaal opmaak. Ik wilde net gaan stoppen met de jeugdopleiding omdat het niet meer leuk was, maar nu ik dit gelezen heb wordt het een stuk aantrekkelijker

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:47
Het klinkt interresant, nu afwachten of het dat ook echt is.

Verwijderd

Het klinkt als een uitdaging. Hoeveel werk er in gaat zitten is helemaal afhankelijk hoe het precies gaat werken. Maar ga hem in eerste instantie gewoon gebruiken.Mocht het niets toevoegen dan kunnen we er altijd nog mee stoppen.

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Is het niet een idee om voor de GoT cup federatie een Jeugdcompetitie te maken met daar in divisies? Als ik het goed begrijp kan je je eigen competities maken :)

Wat mij leuk lijkt is bijvoorbeeld de ere divisie van jeugdteams :) Voor de GoT fed dan he ;)

Of begrijp ik het verhaal helemaal verkeer?? Kan ook hoor :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ga er zeker gebruik van maken. Het ligt er nog maar aan hoe ze het invullen, maar een wedstrijd per week wil ik zeker wel spelen met mijn jeugdteam.

/▌

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:30:
Is het niet een idee om voor de GoT cup federatie een Jeugdcompetitie te maken met daar in divisies? Als ik het goed begrijp kan je je eigen competities maken :)

Wat mij leuk lijkt is bijvoorbeeld de ere divisie van jeugdteams :) Voor de GoT fed dan he ;)

Of begrijp ik het verhaal helemaal verkeer?? Kan ook hoor :p
Opperde al een tweede GoT-Cup per seizoen in mijn eerste post hierover dus ik ben voor. Er is altijd plaats voor nog een GoT-cup :9

• Loona35
hoedjevanpapier schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:57:
[...]

Mijn teamnaam staat niet goed...Het is Hoedjevanpapier's XI tal.. :o
klein foutje.. zal 'em morgen ff fixen

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

En het is toch ook Tha Groove's ?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:09:
[...]

Opperde al een tweede GoT-Cup per seizoen in mijn eerste post hierover dus ik ben voor. Er is altijd plaats voor nog een GoT-cup :9
Denk dat een competitie leuker is :) We maken gewoon divisies van 12 of 14 ofzo :) Wel grappig toch? Ben reuze benieuwd :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets met 1x en nooit meer :X, zou iemand tussen de 100 en 200 K op 1 van mijn 2 spelers kunnen bieden. Wil graag een wereldklasse keepert kopen en kom nog net wat te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

^^ Done (Zal vast wel te laat zijn)

@ TU
wederom 13 conditie pops. Dat schiet nu lekker op.

@ Komend seizoen
Lijkt er op dat er een WO in de divisie zit. Dat is wel minder. Toch zijn de kansen om na één seizoen terug te keren in de V. :-) De eerste 3 competitiewedstrijden zullen dat duidelijk maken.

@ Nieuwe Jeugdopleiding
Goed idee, jeugdteams zal een andere dimensie toevoegen aan het spel. Vraag ik me alleen wel of het dan ook 11 weken gaat duren voor je een jeugdteam met spelers van <17 bij elkaar gespaard hebt of dat je ook daarvoor "beginspelers" krijgt?

[ Voor 7% gewijzigd door Quintus op 24-11-2006 08:31 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Zo ik leef nog hoor mensen. Laatste tijd wat druk gehad, dus ook mijn opstelling voor mijn friendly vergeten deze week. :'( Nu twee weekjes conditie trainen en dan hoop ik iedereen weer fit te hebben voor het nieuwe seizoen, waar ik toch eens hoger dan die 4de plek moet kunnen halen dacht ik zo. :)

Die nieuwe jeugdfeature lijkt me wel wat, al las ik dat je maar 1 jeugdspeler per week aan je jeugd kan toevoegen, dus eer je een jeugdteam hebt ben je alweer een seizoen verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me logisch dat je gewoon een start team krijgt, maar dat staat eigenlijk niet over vermeld. Zo een spits en winger op passen een omhoog. Nu twee weken conditie en dan gaan we er tegen aan in de VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 14:52
PM: +3

Leuk maar ik had het liever aan het begin van het volgende seizoen gehad. Scheelt weer salaris :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU

stamina +13
Form -2 (+5/-7)

dus wel behoorlijk

maar even iets anders als je vroeger stamina trainde dan gingen mensen met formidabel conditie omlaag bij de volgende training. Is dat eigenlijk nog steeds zo, vooral omdat ze nu ook al in het seizoen dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:02
Ralphie schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:27:
PM: +3

Leuk maar ik had het liever aan het begin van het volgende seizoen gehad. Scheelt weer salaris :)
Salaris gaat natuurlijk geleidelijk omhoog, niet per niveau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:41
Gelukkig ben ik niet gedegradeerd.
Verdediger is naar buitenaards gegaan.
Twijfel of ik hem door laat trainen of dat ik hem verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:34:
[...]

hangt toch gewoon af van de TSI van de speler???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 weken geleden een briljant verdediger gekocht met wretched vorm. Hij is nu al indequate. Mooi is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:44:
[...]

hangt toch gewoon af van de TSI van de speler???
Bijna. Loon wordt berekend op basis van de TSI van de speler als hij in REDELIJK vorm is. Dus ook als is ie op het moment van de loonupdate goed of zwak in vorm is.
TSI stijgt geleidelijk door de training.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja okee dat snap ik haha...maar TSI x redelijk vorm (met nog wat formules) = loon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 14:52
Coca-Cola schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:34:
[...]

Kijk weer wat geleerd :) Dus toch gewoon een mooie update :P

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:00:
ja okee dat snap ik haha...maar TSI x redelijk vorm (met nog wat formules) = loon ;)
Maar zoals je terecht impliceerde heeft het geen nut dat je de pops in het nieuwe seizoen moet laten vallen om een lager loon te krijgen. Het scheelt dan alleen die ene week training in het nieuwe seizoen.
Gezien zelfs conditie invloed heeft op de TSI werkt het ook loonopdrijvend als je nu conditie gaat trainen. De invloed van conditie op de TSI en daarmee op het loon is bij mids wel het hoogst.

[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 24-11-2006 10:05 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff.... twordt nu wel heel erg leerzaam op de vroeg morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 11:02

vinnie1908

Appel != peer

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:36:
22jr

Het bieden is geëindigd!

hmmm in mijn compo komt 'De Sjappies' niet bijster goed maar ook zeker niet slecht. zal weer lastig worden. msch moet ik mijn mids maar gewoon houden dan maak ik nog de meeste kans.
Ik train spitsen, die heb ik getraind al meer dan een seizoen (TSI van 3.500 naar 34.000) en hij is nu minder waard dan waar ik hem toen, als koopje, voor kocht.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

vinnie1908 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:18:
[...]
Ik train spitsen, die heb ik getraind al meer dan een seizoen (TSI van 3.500 naar 34.000) en hij is nu minder waard dan waar ik hem toen, als koopje, voor kocht.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt tot mensen hun geld op de bank gaan houden (dan klapt de markt helemaal in) en alleen nog de noodzakelijke spelers en reservespelers kopen en trainen. (zelf verkoop ik trouwens nog geen spelers met verlies)

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 24-11-2006 10:29 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Daar begin ik nu al mee, nu elke week de prijzen verder dalen koop ik echt pas als het niet meer anders kan. Tot die tijd pot ik gewoon op en zie ik het geld meer waard worden.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja...ik moet wisselen van training omdat mn middenveld gewoon ruk is...mijn spitsen leveren amper een miljoen op...terwijl ze allemaal wereldklasse zijn, weliswaar zonder relvante bijstats maar toch... als ik mijn spelers heb dan blijf ik ze ook voorlopig trainen en houd ik mn geld op de bank of geef ik het uit aan stadionuitbreiding (is ook hard nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:05
Waarom zijn er mensen die gister al een conditie training hebben gedaan ipv een skill training?
Aangezien je vorihe week nog 2 wedstrijden had en dus je A&B linie kon trainen..
Niet genoeg aan de komende 2 weken om conditie te trainen? Of mis ik iets :)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in mijn geval niet heb spelers die op matig conditie zitten en wil ze minimaal op goed hebben dus jah...dan zal je toch egt drie weken moeten trainen...had ze liever met een hoger niveau conditie gekocht maar dat is niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:52:
in mijn geval niet heb spelers die op matig conditie zitten en wil ze minimaal op goed hebben dus jah...dan zal je toch egt drie weken moeten trainen...had ze liever met een hoger niveau conditie gekocht maar dat is niet gelukt.
Dan had ik toch die extra week training gedaan nadat de salarissen worden vastgesteld :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nopez...want dan heb ik nog langer last van een vormcrisis...dat beetje extra salaris :P geld zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das niet zo slim :)
die vormcrisis komt er sowieso eind seizoen. dus een dikke week training down the drain :)

ik heb geen spannende TU. wel mijn speler naar goed EXP gegaan met redelijk LS. nieuwe coach wordt dat als ik tenminste geld heb en OOIT EENS IETS VERKOOP!!!! AAAH!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 11:02

vinnie1908

Appel != peer

Ik heb hem overigens nog niet verkocht, ik zie dat mijn beste spitsen nu voor 1.8M weg gaan max 2.0M. Die ging een jaar geleden (verkocht ik een gelijke) voor een kleine 5M...

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:27:
die vormcrisis komt er sowieso eind seizoen. dus een dikke week training down the drain :)

ik heb geen spannende TU. wel mijn speler naar goed EXP gegaan met redelijk LS. nieuwe coach wordt dat als ik tenminste geld heb en OOIT EENS IETS VERKOOP!!!! AAAH!!
Bij mij gaat het wel wel lekker met verkopen, gisteren zijn 7 van de 9 spelers er uit gegaan (van een koper kreeg ik nog een berichtje of ik een speler aub terug wilde kopen omdat hij bijna failliet was) :)

Ik hoop voor de teamreset alles wat ik wil verkopen kwijt te zijn (zo'n 25 spelers) en weer vervanging te hebben.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:27:

ach spitsen trainen had niet echt zin meer omdat ze toch al waren gepopt en die halve training pm...conditie moet toch ook op peil zijn denk, of ik nu een week minder train of begin volgend seizoen zoveel maakt dat niet uit.

overigens....proef ik hier enige frustratie..???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat proef jij heel goed! ik raak gefrustreerd omdat ik mijn spelers niet kwijtraak voor angstaanjagend lage prijzen.

ik kan nu niet mijn stadion vergroten, geen nieuwe coach nemen en zo meteen mijn salarissen niet meer betalen. en dat allemaal door de fijne markt. uiteraard dalen de prijzen van stadions en coaches niet mee. nee die blijven lekker even duur. gevolg: HT is zwaar verneukt.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.