Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.607 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194437

idd want ik schrok ook nogal van de divisie waar ik in zou komen. Maar misschien valt het mee en kan ik me handhaven in de VI. Vooral omdat ik van training ga wisselen en dat kan natuurlijk nogal wat problemen opleveren omdat mijn nieuwe trainees waarschijnlijk niet de ratings gaan halen die ik nu haal met mijn normale middenveld. Heeft er voor de rest niemand een TU eigenlijk of zijn ze een x goed.

Ik hoor niemand klagen namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mijne is ok, niet goed, maar wel met 2 verwachte stijgingen en een iets verbeterende vorm. Mij heb je dus ook niet horen klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-07 13:29
Vorm +2 (moch ook wel weer es)
TSI +800 (redelijk voor mijn doen)
Def + 1 (17jarige naar goed)

Pfew.. En ik maar denken dat het nu al zo goed als vast stond :p
Dan is er hoop voor volgend seizoen :D

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha ach ja maar je kunt je altijd nog versterken met opa's, je traint misschien effectiever en wordt dus sneller beter en misschien heb je de ME op je hand...ik heb hem altijd tegen dus er moeten ook mensen zijn die hem mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06 18:13

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, maar eens conditie trainen..... + 16
vorm -12 :s
tsi + 1200

en dan nu maar over op het trainen van spitsen..

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pfff....wat is het hier stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Ben aan het werk kan hier niet een volledige TU opvragen, maar er is weer een trainee (19) naar uitmuntend gegaan.

Als je echt een trainingswissel toe gaan passen vlak na een trainingswissel en wil handhaven kan je het ook in twee fase proberen. Koop eerst eent traininglinie en train die tot ze ongeveer gelijk zijn aan je huidige basis. Schuif de hele linie door en vervang je voormalige basisspelers door nieuwe trainees. Het is wel zonde van de trainingsplaatsen, maar als jij je echt wil handhaven is zo je kans groter. Tenminste dat is het idee wat ik er bij heb. Ik train komend seizoen gewoon mijn mids verder in de VI, maar weet niet of ik ineens zo switch zou maken. Het levert een behoorlijke klap op je middenveld, maar goed op termijn verdien je dat wel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn klap valt enigszins mee denk ik. Met ht-ratingscalculator heb ik uitgerekend dat mijn middenveld ongeveer gelijk blijft, misschien iets minder, maar ga van 3-4-3 naar 3-5-2 dus middenveld wordt versterkt.

Verder koop ik 19-jarigen briljant pm matig/redelijk passen goed/uitstekend conditie. Die zijn halverwege het seizoen dus al wonderbaarlijk. Ik heb hier ongeveer 5 mil voor te besteden dus maybe kies ik nog wel voor een hele goede pm'er moet nog even kijken. Maar handhaving moet op zich wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195610

Kan pas me training thuis bekijken, dus ik weet de stand van zaken atm niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

lameeuw schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:36:
Mjah, maar eens conditie trainen..... + 16
vorm -12 :s
tsi + 1200

en dan nu maar over op het trainen van spitsen..
Ik begin pas, dus effe een vraagje: hoe kom je aan zo een mooi overzichtje dat jij nu laat zien?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

bereken met rekenmachine ;)

je kan het oa. met HO! zien, er zijn verder genoeg andere hattricktools zoals HAM

tu: bagger, met spitsen slecht en waardeloos in vorm wordt het waarschijnlijk niks in p/d duel. Gelukkig is mijn buitenaards winger goed in vorm dus wellicht kunnen we daar wat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:34
chario2 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:13:
[...]

Ik begin pas, dus effe een vraagje: hoe kom je aan zo een mooi overzichtje dat jij nu laat zien?
In de openingspost staan linkjes naar zo ongeveer alle handige hulpsoftware. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Anoniem: 195610 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:46:
Kan pas me training thuis bekijken, dus ik weet de stand van zaken atm niet.....
Wat zijn dit voor onnuttige posts!

Sorry hoor, maar kan iemand het schelen wat voor TU andere mensen hebben? Mij boeit het echt totaal niks... :/

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Brainpower schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:37:
[...]

Wat zijn dit voor onnuttige posts!

Sorry hoor, maar kan iemand het schelen wat voor TU andere mensen hebben? Mij boeit het echt totaal niks... :/
Altijd nog beter dan sfeerbedervende posts. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Sommige mensen willen gewoon patsen/vergelijken. Het moet inderdaad niet te veel worden want dan wordt het een opsomtopic en gaat het op slot :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:41:
[...]

Altijd nog beter dan sfeerbedervende posts. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Sommige mensen willen gewoon patsen/vergelijken. Het moet inderdaad niet te veel worden want dan wordt het een opsomtopic en gaat het op slot :)
Een topic wat al 53 deeltjes mee gaat, gaat niet zomaar op slot hoor :)

Verder hecht ik persoonlijk ook geen waarde aan TU's. Persoonlijk post ik het dan ook alleen als er iets bijzonders gebeurt (U20 materiaal, 5 pops in 1x etc.). En dat gebeurt niet zo vaak als je SH traint ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:45:
[...]

Een topic wat al 53 deeltjes mee gaat, gaat niet zomaar op slot hoor :)

Verder hecht ik persoonlijk ook geen waarde aan TU's. Persoonlijk post ik het dan ook alleen als er iets bijzonders gebeurt (U20 materiaal, 5 pops in 1x etc.). En dat gebeurt niet zo vaak als je SH traint ;).
5 pops in een keer is dan een beetje weinig inderdaad ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Brainpower schreef op donderdag 16 november 2006 @ 23:19:
[...]

Waarom stel je jezelf niet voor om deze gewoon zondag al meteen te doen wanneer je je competitiewedstrijd checkt?
Omdat ik tegenwoordig vaak al niet eens meer m'n competitiewedstrijd check...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
^^^ naughty boy! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Marzman schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:41:
[...]

Haha nee hoor, maar komop wat boeit het nou verder zeg al die TU's 8)7

Denk jij bij iedereen die zn TU post... "zozo wow man, zijn spits is 1 level gestegen! Echt vet!" :+

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Brainpower schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:32:
[...]

Denk jij bij iedereen die zn TU post... "zozo wow man, zijn spits is 1 level gestegen! Echt vet!" :+
Nee, maar ik heb ze zelf ook genoeg gepost in de andere delen en als er nu een aantal nieuwkomers net in die fase zitten vind ik dat verder prima :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-06 22:11
Laatste wedstrijd helaas een walkover, zal 4de eindigen in mijn VI comp ( toch de 36st sterkste comp vd VI ) Vanavond een van mijn oogappels van mijn opleidinginstutuut op de tl gezet

Cornelus Wiekens (68485614)
Total Skill Index (TSI): 85 110
Scoren: buitenaards

dus als iemand nog een leuke spits wilt hebben....

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

PM +2 22jr buitenaards, 20 bovennatuurlijk
Vorm +5 / -7 :(
TSI + 13.110 / -9.470

denk niet dat ik de topper zondag ga winnen met die vorm dip en mijn spits geblesseerd. gelukkig ging het toch al nergens meer om. ik wil volgend seizoen toch wel echt een promoveren hoor, anders heb ik er een hard hoofd in om door te gaan. dit is SAAAAAI....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:24
Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:51:
TSI + 13.110 / -9.470

denk niet dat ik de topper zondag ga winnen met die vorm dip en mijn spits geblesseerd. gelukkig ging het toch al nergens meer om. ik wil volgend seizoen toch wel echt een promoveren hoor, anders heb ik er een hard hoofd in om door te gaan. dit is SAAAAAI....
Je weet niet wat saai is man, zeven seizoenen in dezelfde VI, das pas saai :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 30-06 11:43
Brainpower schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:32:
[...]

LOL @ Nivard :P
Weet je nog in deel 1 van het topic, toen postten wij ook massaal onze trainingsupdates (not :P).
Een aantal anderen wel trouwens geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Wat me opgevallen is in de seizoenen die ik nu meespeel dat ik nog nooit een club tegenkwam die een coach heeft die beter is dan goed. Wel hoe beter het team hoe beter het leiderschap van de coach. Mag ik daaruit concluderen dat een uitstekend of beter coach zonde van het geld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

simsim schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:14:
Wat me opgevallen is in de seizoenen die ik nu meespeel dat ik nog nooit een club tegenkwam die een coach heeft die beter is dan goed. Wel hoe beter het team hoe beter het leiderschap van de coach. Mag ik daaruit concluderen dat een uitstekend of beter coach zonde van het geld is?
Beter dan uitstekend kan niet :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:51:
TSI + 13.110 / -9.470

Ik zou ook helemaal gek worden denk ik. Toen ik begon met hattrick zat jij al in de VI.175 en nu promoveer ik naar de VI en je zit er nog, ik zou het er niet zo lang volhouden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tja, ik zit ook al weer 5 seizoenen in VI (net zo lang als HEIN volgens mij). Theoretisch kan ik nog 1e worden maar dan moet de nr 2 verliezen en moet ik de nr1 met meer dan drie doelpunten verschil inmaken. Ik verwacht dat beiden morgen niet gebeuren.

Volgend seizoen ga ik het eens met een coach met goed leiderschap proberen (alles piccen) want op het middenveld leg ik het af dit seizoen (door teamspirit, maar de vorm helpt ook niet erg mee dit seizoen. Mijn beste middenvelder was zowat het hele seizoen waardeloos in vorm en is vrijdag gestegen naar slecht in vorm :P ).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tsss slecht hoor, 5 seizoenen of meer in de VI zitten :)
sjonge hoe krijg je het voor elkaar. Na 1 seizoen had ik het daar ook wel weer gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 01:26

Quintus

Eg wel! Dus....

H2opoloër schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:38:
sjonge hoe krijg je het voor elkaar. Na 1 seizoen had ik het daar ook wel weer gezien ;)
Jaloers, dat je kunt praten met de VI clique hier? >:)

Tis gewoon gezellig in de VI, ik ga er ook maar weer eens naartoe. De V is ook niet alles. :D

Edit: Heuj mijn 700e post !!

[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 18-11-2006 22:42 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H2opoloër schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:38:
2 woorden: donald en duck ;)

paar seizoenen rijpen in de VI is niks mis mee. imo beter zelfs dan in 1x naar de V doorstomen. ben je ieder geval v waardig en is nacompetitie meteen te ontlopen. ik zit alleen nu tegen het rotte aan. schimmelplekjes al zelfs... en dan ook die brakke markt erbij.

trouwens die hattricks site loopt ook weer als dikke stront door een theezeef hé? niet te geloven. top migratie! wil een paar spelers te koop zetten maar dat kan dus niet

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 18-11-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
simsim schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:14:
Mag ik daaruit concluderen dat een uitstekend of beter coach zonde van het geld is?
Nee, dat mag niet :+

Het is een afweging die je moet maken. Het is niet zo dat de coachvaardigheid linear toeneemt. Het gat tussen redelijk en goed is een stuk groter dan tussen goed en uitstekend. Verder is zo'n rakker enorm duur, kost miljoenen, en betaalt (nu helemaal niet meer met die ingestorte markt) zich nooit meer terug.

Vb. Goed coach duurt training 6 weken, voor een redelijk coach zou dit dan 7 weken duren en met een uitstekend coach 5.6 weken. (dit zijn geen harde getallen hoor, maar dat je er een beetje beeld bij hebt, weet je ook meteen wat het kost, om maar een beetje sneller te trainen!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

managers die u20 materiaal trainen hebben vaak wel een uitstekend koots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
H2opoloër schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:42:
managers die u20 materiaal trainen hebben vaak wel een uitstekend koots
Vaak, vaak.

Als je bij het nederlands U20 kijkt, dan wordt er door 10 managers met een uitstekend coach getrained, door 7 managers door een goed coach en ook nog 1 manager die met een redelijk coach aan het werk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Sandyman538 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 22:00:
[...]

Vaak, vaak.

Als je bij het nederlands U20 kijkt, dan wordt er door 10 managers met een uitstekend coach getrained, door 7 managers door een goed coach en ook nog 1 manager die met een redelijk coach aan het werk is. :)
Een redelijk coach om een U20 speler te trainen. SCHANDE :D Tis vast een Zweed undercover :P

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:24

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

wow :)
mn laatste wedstrijd van deze competitie heb ik met 7-0 gewonnen..
dat betekent een tweede plek en ik ben dus gepromoveerd, op naar de VIII ...
dat zal 'peanuts' lijken voor degenen die het spel al langer spelen, maar ik hoop me daar enkel te handhaven volgend seizoen (als ik de prognose bekijk op alltid.org, zijn de teams in VIII wel een flink stuk sterker dan mijn team nu)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153961

Ben ik de enigste die al 2 dagen tervergeefs probeert in te loggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 153961 schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:02:
Ja ;) Hier weer een fantastische pull... Hopelijk vanavond meer geluk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 153961 schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:02:
Aangezien er nu ruim 44.000 mensen ingelogd zijn: ja, of in elk geval een van de weinigen ;)
Probeer eens via bijvoorbeeld www10 ipv www in te loggen, dat wil nog wel eens helpen.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 00:33

odan

The dark side is within all!

angstvallig stil hier rond deze tijd.

hattrick is wel zo sloom als ik weet niet wat btw.

ook leuk ik denk laatste wedstrijd boeiend we gaan motsen kampioen zijn we toch al ik wil een monsterzege. en wat doen die eikels van me? 0-2 en ze trekken zich op eigen helft terug :X

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na 21 minuten heeft mijn concurent thuis tegen een bot de helft van mijn voorsprong gedicht. Hij staat met 2-0 voor terwijl ik nog niet gescoord heb. Al wel genoeg kansen gehad, maar ja ze moeten er wel in natuurlijk.

Edit:

Rust met een 0-0 bij mij en een 2-0 bij de nr. 2. Vreemde is wel dat hij maar 68% balbezit haalt tegen een botteam. Maar goed zolang ik zelf niet scoor heb ik er niets aan.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 19-11-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

dit is mijn 2 wedstrijd, speel nu tegen de nr 1. kom gewoon terug van 0-2 achter tot 2-2, LOL _/-\o_

Wat meteen opviel was dat feyenoord zich wilde toeleggen op de vleugelaanval. In de 8e minuut werd het 0-1 toen feyenoord-speler Storm Vlaun door de centrale verdediging glipte en de bal over de keeper stiftte. Een sprankelende combinatie door het midden zette feyenoord-speler Hector Nativel in de 10e minuut vrij voor het doel. Hij omspeelde de keeper eenvoudig en tikte de bal binnen: 0-2! In de 12e minuut week Chario2-speler Nicolás Espinoza uit naar de vleugel, waar hij een briljante pass ontving. Hij wist de verdedigers van de tegenstander te omzeilen en bracht de stand op 1-2. Hector Nativel van feyenoord kreeg in de 14e minuut een gele kaart voor spelbederf. De linies sloten niet goed aan bij Chario2, dat veel balverlies leed. Het organisatieniveau zakte dan ook naar goed. feyenoord-speler Jarkko Halonen slalomde in de 32e minuut door de vijandelijke defensie en leek te gaan scoren, maar van links kwam nog een verdediger in die de bal van de lijn haalde. Chario2 stond nogal opportunistisch te spelen en de organisatie binnen het team viel terug naar zwak. Na een overtreding in de 39e minuut kreeg Chario2 op de rand van het strafschopgebied een vrije schop toegewezen. Stan Klashorst wist deze kans te benutten en de stand weer gelijk te trekken: 2-2. De ruststand was 2-2. feyenoord had het meeste balbezit, namelijk 60 procent.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@alle kampioenen: GEFELICITEERD!

@alle degradanten: veel succes volgend seizoen!

@alle p/d kandidaten: veel plezier met de extra inkomsten!

@Hein: succes volgend seizoen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0-3 verloren in de misschien wel laatste wedstrijd in de V......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:52:
@alle kampioenen: GEFELICITEERD!

@alle degradanten: veel succes volgend seizoen!

@alle p/d kandidaten: veel plezier met de extra inkomsten!

@Hein: succes volgend seizoen in de beker! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
"Campione, campione, olé olé oléé" galmt er op dit moment door heel Oosterhout. FC Strijen is er na zeven jaar in geslaagd kampioen te worden in haar divisie.

"Prachtig, prachtig," schreeuwde Biemans uit. De verslaggever kan hem nauwelijks verstaan. "Moet je horen. Hier hebben wij zo lang op gewacht, zo hard voor geknokt... Niet normaal."

"We hebben dit verdient. Nu is het nog hopen dat he genoeg is om een stapje hogerop te mogen, maar dat horen we morgen van de KNVB. Let's hope so!"

:) Doelpuntensaldo +43 met 35 punten. De lijn van vorige week werd getrokken bij +42 en 32 punten. Spanneeeend :9 Ik wil zo graag weg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

3-0 gewonnen van de nr1 (die nu nr2 of 3 is). Ik zit nog te wachten op de uitslag van de loting of ik 2e of 3e ga worden. Heb gelijk aantal punten, gelijk doelsaldo en gelijk aantal doelpunten. Jammer dat ze niet kijken naar onderling resultaat want ik heb twee keer van hem gewonnen.

[edit]Ik heb ook de loting gewonnen. 2e plek, en ik ben er blij mee :P

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 19-11-2006 22:27 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kom net met 1-0 achter en zie die titel nu langzaam aan de horizon verdwijnen. Zeker omdat mijn concurent net met 3-0 voor is gekomen. Hopen dat we de achterstand nog om kunnen zetten naar een voorsprong en dat mijn concurent onder de 5 doelpunten blijft tegen een bot .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6-1 gewonnen van de nummer 1!! maarja hij had niet echt zijn beste elftal zo te zien. waarom snap ik niet hij hoeft toch geen p/d te spelen

nougoed iig met opgeheven hoofd het seizoen afgerond.

goddelijk mid ook ;) keeper met +5 eraf :(((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand toevallig hoelang het duurt voordat p/d bekent word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Jeeuj!
Kampioen *O*

12 gewonnen, 2 gelijk, 54 goals voor - 9 goals tegen
En topscorer :D

Competitie: VIII, here I come *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
H2opoloër schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:30:
weet iemand toevallig hoelang het duurt voordat p/d bekent word
morgenvroeg zijn ze officieus (99.9999% accuraat) op AlltidHattrick te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:34:
[...]

morgenvroeg zijn ze officieus (99.9999% accuraat) op AlltidHattrick te vinden
Uit het topic wat op het ht-forum loopt over de seizoensovergang.

Zondag 19. November 2006
* Laatste speelronde
* Geld voor de topscoorder
* Tegenstander voor de promotie/degradatie wordt bekend

Dus ze staan er zo al op als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bah ik word verdomme met 34 punten niet eens kampioen. wat is de p/d grens ook alweer? 32 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:52:
bah ik word verdomme met 34 punten niet eens kampioen. wat is de p/d grens ook alweer? 32 toch?
32 en een doelsaldo van +42 ja, maar daar komen maandag nog drie punten bij van deze week. 35 dus.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm nog max. een half uur wachten dus.....

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 19-11-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik heb een vrij lastige p/d tegenstander getroffen. Niet onmogelijk, maar omdat hij ook nog thuisvoordeel heeft heb ik er een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijne moet te doen zijn, maar het zal erom spannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Yes gedegradeerd haha. Terug naar de 8ste met een veel te goed elftal. Uit de cijfers bleek dat ik 4de was met stats, sterren enz, maargoed.

Aanval was niks waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 7533 schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:52:
Vorig jaar was het 34 punten inde VI

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Weet iemand wat het effect is van een coach met niet bestaan leiderschap? Bestaat dat? Wat is dan de "neutrale" teamspirit?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Quintus schreef op maandag 20 november 2006 @ 00:40:
[...]

Vorig jaar was het 34 punten inde VI
En nu weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3-0 verloren :S

khaalde 51,5 ster en hij 36,5 alleen zijn mid was briljant en dat van mij maar uitstekend terwlijk hattrick calculator uitmuntend (oud) aangaf best wel verneukt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even wachten en dan kunnen we zien waar we terecht komen volgend seizoen. Helaas niet gepromoveert met een titel. Terwijl ik alleen maar hoefde te winnen om hem doelgemiddelde binnen te slepen. Ze kregen waarschijnlijk knikkende knieen bij dat idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
De nieuwe indelingen staan online :D

Godzijdank is het tenopzichte van ronde 13 op de schop gegaan en kom ik niet in de 'gevreesde' VIII.165 maar in VIII.1705 !
Ik zie een plekje in de middenmoot nu wel goedkomen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:39

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

6-1 gewonnen, maar door de vorige twee wedstrijden die ik verloren had ben ik weer tweede geworden, dus nog een seizoentje VIII. Komend seizoen moet wel voor mij worden, behalve als er twee ontzettend goede gaan promoveren naar mijn divisie. Ach we zien wel, eerst ff tussenseizoen. Saaaaaaai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 00:33

odan

The dark side is within all!

ok ik ben absoluut niet blij.

met 40 punten ongeslagen kampioen geworden. en naar welke divisie mag je dan? de 2e sterkste 7e die er is. oftewel ik ga hoogstwaarschijnlijk keihard weer degraderen. :'(

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, gisteren 3-1 verloren en gewoon de pisang. Gezakt van P2 naar P5. En de nummer 1 heeft wederom punten laten liggen, waardoor hij p/d moet spelen, en zo goed als zeker in de comp blijft hangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb net mn waarschijnlijke compo van volgend jaar gezien....moet op zich makkelijk kampioen kunnen worden. Geen tegenstander haalt evenveel punten en volgend jaar mids trainen dus dan wordt mn middenveld nog wel sterker. Mn aanval is al heel sterk en ik wil nog wat investeren in mn verdediging.....volgend seizoen gaan we weer een x voor het kampioenschap en ga ik het hopelijk binnenhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167922

Phheewwww.....

4-1 verloren...... van een bot! Yessss.... geen promotie :)
Maargoed dat ik m'n opstelling heb vern**kt. Anders had ik gewonnen en, met m'n ballenteam dat eigenlijk zou moeten degraderen naar de VIII, promotie hebben gemaakt naar de VI.

Volgend seizoen rustig bouwen aan m'n team en het seizoen daarna proberen door te stoten naar de VI.

Kampioenen en promovendi: gefeliciteerd. _/-\o_
Degradanten: meer succes volgend seizoen :'(
Zij die nog niet klaar zijn met dit seizoen: De beuk erin bij de P/D wedstrijd }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195610

Heb 3-3 gespeeld tegen de nr 3 en eindig dus als 4e in mijn competitie. In het tussenseizoen mijn stadion maar vergroten met 2500-3000 plaatsen en dan ga ik volgend seizoen voor het kanpioenschap. Iedereen succes met haar/zijn p/d wedstrijd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Woohoo, directe promotie, dus toch :)
Ik kom terecht in de V.17 en dat beloofd een super seizoen te worden. Veel supporters, maar vooral: we zitten allemaal rond de 235 hatstats :) No exceptions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-06 06:14
Woei met 1 punt verschil gehandhaafd in de VII, zoals voorspeld. Ik zat in een van de sterkste VII's, en zie tot mijn vreugd dat er 1 bot team en 3 teams bij komen die zwakker lijken dan de huidige nummer laatst.

Ik heb ook alvast gekeken naar mn bekertegenstander... p/d duels zouden daar voor mij volgens mij geen invloed op moeten hebben, aangezien ik tegen een andere nr6 moet uit een VII. Ik heb zelf wel een iets hogere ranking, dus ik moet uit ;(.

Nu ik zit te kijken, zie ik dat mn bekertegenstander een sterk team heeft, maar zn teamscherm is nogal leeg... Er staat geen gebruikersnaam enzo, alleen de teamnaam en stand (team is "fc brillie (206757)"), betekent dit dat het een botteam wordt? En zo ja, wanneer ?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kheb ook ff mn bekertegenstander gecheckt hij heeft een sterrenrecord van maar liefs (hou je vast) 14 sterren...ik vlieg er gelijk uit denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 194437 schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:31:
kheb ook ff mn bekertegenstander gecheckt hij heeft een sterrenrecord van maar liefs (hou je vast) 14 sterren...ik vlieg er gelijk uit denk ik :P
Pas maar op (kijk maar naar H3!N, dan snap je wat ik bedoel) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De beker begint 6 december weer toch? En zondag de 2e de teamspirit reset? Ik moet nog een hoop spelers dumpen namelijk.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ik ga richting VI.1022 en ben daar helemaal niet ontevreden over. Dit seizoen waren ze de 966e in het divieklassement. Als ik mijn middenveld nog kan versterken met een winger dan moet lijfsbehoud er zeker wel inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kzal scherp zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Zo volgend jaar kampioen. Ga rond de 8 spelers ontslaan en haal versterkingen voor wingerposities en spitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 22:50

JeanJeremy

broer van Ron

vraagje: hoe kunnen jullie nu al de indeling voor volgend seizoen zien :?

mijn competitie laat alleen het huidig eindresultaat zien en ik zie geen linkje om te zien wat seizoen 20 me gaat brengen.

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

netherlands.alltidhattrick.org en dan even je team opzoeken. Staat een veldje bij promoveert naar.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 20-11-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Krijg er volgend seizoen 1 redelijk team bij, die andere lijkt niets te worden, maar dat wachten we af. Met mijn nieuwe coach en 2 nieuwe trainees moet plek 2-4 haalbaar zijn. Nu nog kijken of ik ergens wat geld kan scoren om een nieuwe mid te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 20:27

Flipm0de

geen

wow, ik promoveer naar een 6e met haast alleen maar counterteams. Wordt gezellig als midd trainer :(

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flipm0de schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:28:
wow, ik promoveer naar een 6e met haast alleen maar counterteams. Wordt gezellig als midd trainer :(
ach...je hatstats ongeveer net zo goed en aanvallend brengen die teams meestal wat minder...als je middenveld gewoon zoveel beter is dat hun er niet aan komen is er gewoon van te winnen hoor. En natuurlijk eens sterke aanval heb nog wel wat spitsen te koop :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 194437 op 20-11-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik stijg naar een VIII die niet eens zo sterk zou moeten zijn, nu 1381 van de 2048 staat..
maar dat was met een bot-team...
het volgend seizoen krijgen ze, behalve mij, gewoon twee imho sterke nieuwe teams erbij...

voor mij wordt het vechten tegen de degradatie en om eerlijk te zijn geef ik mn team nauwelijks een kans..
Hoe kan ik dit het beste aanpakken, betekent dat spelen op de counter en ook verdediging trainen; of is dan pressie spelen een betere optie?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn bekertegenstander haalt nog geen 100 ratings, dat wordt dus lekker makkelijk eroverheen pissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:41:
ik stijg naar een VIII die niet eens zo sterk zou moeten zijn, nu 1381 van de 2048 staat..
het volgend seizoen krijgen ze, behalve mij, gewoon twee imho sterke nieuwe teams erbij...

voor mij wordt het vechten tegen de degradatie en om eerlijk te zijn geef ik mn team nauwelijks een kans..
Hoe kan ik dit het beste aanpakken, betekent dat spelen op de counter en ook verdediging trainen; of is dan pressie spelen een betere optie?
wat is je teamnaam dan kunnen we je wat makkelijker helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 194437 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:48:
[...]

wat is je teamnaam dan kunnen we je wat makkelijker helpen...
FC Keldertrapje : http://alltid.org/team/997939/ :: http://hattrick.org/Common/teamDetails.asp?teamID=997939

de degradant uit de VII heeft een gemiddelde TSI die vijf x die van mij is ....
het enige psositieve daaraan is dat die persoon zo teleurgesteld lijkt te zijn, dat hij zn team mogelijk opgeeft, althans er staat een bericht op zn teampagina, waar hij verkondigt te stoppen...

[ Voor 31% gewijzigd door RM-rf op 20-11-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je training moet je niet veranderen voor een team. Ik denk dat het in VIII nog wel mee valt, er zit vast wel een manager bij die zijn team laat verslappen, vergeet opstellingen te maken of verkeerde opvattingen heeft over zijn beste opstelling.

Ik speel pressie als ik net iets slechter ben als mijn tegenstander (in middenveld en scoren) of als ik verwacht dat de teams ongeveer gelijk zijn en beiden veel kansen gaan krijgen. Soms zie je wel eens teams opeens gaan counteren omdat ze een zware tegenstander krijgen, maar als je nooit countert (en dus geen ervaring en geschikte spelers hebt) dan is dat vrij kansloos. Ik denk dat counteren alleen werkt voor verdedigingstrainers (als je dat traint dan is het dus wel een optie).

Ik speel zelf altijd 3-5-2. Het enige dat ik verder aanpas aan de tegenstander is een vleugelverdediger die soms een gewone verdediger wordt en een vleugelspeler die naar het midden speelt om het middenveld te boosten (als dit niet nodig is staan beide vleugelspelers aanvallend). Als je een aanvallende middenvelder hebt (en vier goede middenvelders in totaal) is het ook wel eens leuk als verassing je aanvallende middenvelder op te stellen als aanvallende verdediger (daar heb ik vorig seizoen een aantal wedstrijden mee gewonnen, maar ik heb nu geen middenvelder meer "over").

Als je coach een beetje leiderschap heeft kun je ook nog wat met pic en mots doen (piccen tegen makkelijke en onhaalbare tegenstanders en normaal of motsen tegen gelijkwaardige / iets sterkere tegenstanders. Ik zit te denken om volgend seizoen alles te piccen (met een goed/goed coach moet je teamspirit vooral zolang je in de beker zit snel omhoog gaan)

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 20-11-2006 17:25 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-06 06:14
ik dacht ook een onmogelijk opgave te hebben, en heb het dit seizoen net gehaald. Ik zou ten eerste altijd uit gaan van je eigen kracht, en uitkiezen welke potjes je wilt winnen. Dus veel PIC en MOTS. Ook moet je goed gebruik maken van je kennis van de tegenstander en daar je opstelling op aan te passen. Zo kan het tegen een counter team handig zijn met een middenvelder minder te speler, maar met een extra spits. Iemand die CA speelt kan je het best aanpakken met 3 centrale verdedigers, zonder backs. Als je nou echt geen kans maakt iig pik, en dan mss pressie om de schade beperkt te houden.

Dit heeft mij handhaving in de VII gebracht

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Geen probleem als je een veel beter mid hebt. Ik verlies constant van een team met max 150 hatstats als ik op de counter speel. Gewoon vertouwen in je mid en zorgen dat je een redelijke def hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
ik promoveer naar de VI.151. Zo te zien ben ik direct degradatie kandidaad dus dat wordt goed plannen en hopen op lijfsbehoud. Ik moet die 2 Milj. in kas maar eens goed gaan besteden aan versterking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 29-06 18:13

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Geen best seizoen..... majah, volgend seizoen beter. Geeindigd op P4, wel de topscorer (17 goals) en een aantal fouten gemaakt. Volgend seizoen nog eens in de VIII.1046 waar er een (huidig) bot-team vanuit de VII bij komt, een keeperstrainer als promovendus en nog een ander vaag geval.

In de beker (eerste keer, joepie) tegen een team uit de VI, maar afwachten wat dat wordt, ik reken nergens op, ast wel wat wordt is het mooi meegenomen.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fluitend kampioen worden dus. en denk eraan hé PICCEN tegen die ratten. moet jij eens kijken hoe simpel het gaat. en 3-4-3 spelen om nog minder mid te halen en meer aanval. trainertje erbij met leiderschap. hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit nu de teams in mijn comp voor volgend seizoen eens beter te bekijken en kom tot ontdekking dat er een in een bot gaat veranderen. Dat scheelt alvast weer een plaats dan hoef ik er nog maar één achter me te houden voor lijfsbehoud. Het begint er steeds mooier uit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-01 13:58

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Nog een jaartje in de VII op de 3e plaats geëindigd. Maarja, ik heb wat $$$ gespaard en wil binnenkort mijn slag slaan op de transfermarkt. Ik denk dat de transfermarkt in zijn dieptepunt zit, nog lagere transfer prijzen dan nu het geval is kan ik me bijna niet meer voorstellen en stel me eerder voor dat ze zullen stijgen.

1.2milj voor een wereldklasse verdediger (die goede oude tijd dat je een kale uitmuntend pm verkocht voor 1 milj). Die lonen liggen vele malen hoger dan mijn spelertjes die ik nu heb.

Mijn vraag is dus of het veel uitmaakt of ik Nederlandse spelers aankoop of buitenlanders mbt salaris +20%. Aangezien Nederlandse speler toch relatief schaars is mbt buitenlanders is het dus makkelijker om een buitenlander te kopen.

Ik wil een stuk of 5 wereldklasse spelers kopen. Die verdienen zo'n 12k. Een buitenlanders kost dus 20% meer en dat van 12k is 2,4k en dat x 5spelers = totaal 12k meer aan kosten per week.

Ik zou zeggen, dat maakt niet veel uit, maar 12*16 weken is wel weer bijna 200k per seizoen.

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

_AzN_GhOsT schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 00:00:
Nog een jaartje in de VII op de 3e plaats geëindigd. Maarja, ik heb wat $$$ gespaard en wil binnenkort mijn slag slaan op de transfermarkt. Ik denk dat de transfermarkt in zijn dieptepunt zit, nog lagere transfer prijzen dan nu het geval is kan ik me bijna niet meer voorstellen en stel me eerder voor dat ze zullen stijgen.

1.2milj voor een wereldklasse verdediger (die goede oude tijd dat je een kale uitmuntend pm verkocht voor 1 milj). Die lonen liggen vele malen hoger dan mijn spelertjes die ik nu heb.

Mijn vraag is dus of het veel uitmaakt of ik Nederlandse spelers aankoop of buitenlanders mbt salaris +20%. Aangezien Nederlandse speler toch relatief schaars is mbt buitenlanders is het dus makkelijker om een buitenlander te kopen.

Ik wil een stuk of 5 wereldklasse spelers kopen. Die verdienen zo'n 12k. Een buitenlanders kost dus 20% meer en dat van 12k is 2,4k en dat x 5spelers = totaal 12k meer aan kosten per week.

Ik zou zeggen, dat maakt niet veel uit, maar 12*16 weken is wel weer bijna 200 ton per seizoen.
Ik vind 20 procent best veel, maar het ligt een beetje aan wat voor spelers je koopt en hoe veel. Met spelhervatten kun je tot 50 spelers trainen en dan ga je echt wel op de loonkosten letten :)

Die 12 k uit jouw berekening valt dan wel weer mee. Het ligt er maar net aan wat voor spelers je koopt en hoe veel je er koopt. Kijk eens naar de totale loonkosten van je elftal en tel daar eens 20 procent bij op of af.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 21-11-2006 00:08 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ RM-rf

ik heb, nu ik er tijd voor had even naar je team gekeken. Het lijkt me een verstandig idee om sowieso iets te gaan trainen, want uit je team kan ik niet echt goed afleiden wat je zou trainen. Je hebt op elke linie spelers die ouder zijn dan 25. Het is verstandig om structuur aan te brengen in je elftal en te plannen voor de toekomst. Ik weet niet hoeveel geld je beschikbaar hebt voor eventuele transfers ed. Beslis welke linie je gaat trainen aan de hand van de startersguide (staat in de openingspost) en koop al je spelers zo jong mogelijk. En maak niet de fout spelers te kopen zonder 'bijstats' dat wil zeggen voor middenvelder passen of verdedigen/aanvallers passen/verdedigers passen of vleugelspel. Deze spelers leveren uiteindelijk veel meer op.

Wat betreft je nieuwe competitie. Gemiddeld zijn de teams wel wat sterker, maar mijn tip is probeer in te spelen op een zwakte. Goed voorbeeld is een team met een enorm sterke centrale verdediging. Deze hebben vaak een zijde (rechts en/of links) die wat zwakker is. Speel daar op in. Andere tip download een programma waarmee je je ratings kan zien en deze kan vergelijken met de je komende tegenstander. Hierdoor kun je zien wat verschillende taktieken doen en het kan je nogal helpen een zwakte te vinden. Heb je geen kans doe wat hierboven al gezegd PICCEN dus, probeer niet teveel te MOTsen omdat dit vaak op de lange termijn problemen geeft, vooral omdat je middenveld al niet al te sterk is. En mocht je degraderen dan is het gewoon jammer en probeer je het over twee seizoenen nog een x. Lange termijn is belangrijker dan lijfsbehoud in die 8e divisie. Ik hoop dat het zo duidelijk is, want ik heb hier nog nooit zo'n lang verhaal afgestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:59:
[...]

fluitend kampioen worden dus. en denk eraan hé PICCEN tegen die ratten. moet jij eens kijken hoe simpel het gaat. en 3-4-3 spelen om nog minder mid te halen en meer aanval. trainertje erbij met leiderschap. hoppa!
Ratten :?

Counteren heerscht :)

Maar ik blijf erbij, die max 4 counters, waarvan er meestal maar 3 voorkomen, kan je het beste stoppen door een leuke verdediging neer te zetten. Dan kom je er best doorheen. Dat is namelijk ook mijn conclusie dit seizoen.

[ Voor 23% gewijzigd door Pewwy op 21-11-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167922

Pewwy schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:17:
[...]

Maar ik blijf erbij, die max 4 counters, waarvan er meestal maar 3 voorkomen, kan je het beste stoppen door een leuke verdediging neer te zetten. Dan kom je er best doorheen. Dat is namelijk ook mijn conclusie dit seizoen.
Sluit ik me helemaal bij aan. Ik heb in mijn compo ook 2 defense teams. Ze hebben veel betere stats dan mijn team. 180 tegen 130 hatstats.

Maar door de juiste tactiek, voldoende psycho's (voor een sterkere aanval) een redelijke verdediging en een beter mid dan hun heb ik toch 1x winst en 1x gelijkspel tegen beiden gehaald. Dus 8 van de 12 punten gehaald tegen hun!

Counterteams zijn dus te verslaan! Ook al is hun verdediging supersterk.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.