Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.640 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

devv05 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:50:
[...]

Mja, hier was ik al 'bang' voor. Laat ze straks gewoon lekker maar games op HD-DVD uitbrengen, ik zit niet te wachten op 5-DVD versies van GTA 5 ofzo :P
Wel een beetje gek. Het spel is 5x groter dan Oblivion, wat hebben ze dan gedaan? Duurt het spel 10 weken non-stop?

EDIT

Voor degene die toevallig een Internet abo of telefonie abo bij Casema gaan nemen:

Je krijgt er voor 349,- een 360 Premium bij, incl 1 jaar Live Gold en PGR3.

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 21-11-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:15:
Kan iemand mij vertellen of er nog GoW's liggen voor € 34 bij MM Alexandrium ?
Ik woon namelijk niet echt in de buurt en ik wil niet een uur heen er terug reizen met het OV om er daar achter te komen dat er geen enkel spel meer ligt, of erger nog, ze opeens weer rond de € 60 kosten.
Ik heb vandaag GoW gehaald bij MM Alexandrium en het kost daar 40 euro. Nog altijd goedkoper als bij de rest van NL. :D

Hierbij mijn review:

KOPEN! Mocht je nog geen XBOX 360 hebben ga het snel halen en neem Gears of War erbij!
Wat een sfeervol game zeg!! Graphics zijn geweldig en daarnaast een soundtrack wat er bij past!! _/-\o_
Dit is absoluut een knaller!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Ik ben in het bezit van een Dell 2405FPW 24" schermpje, nu is het zo dat mijn vriendin min of meer de TV geconfisceerd heeft en ik gebonden ben aan mijn PC scherm. Een PS2 op dit scherm ziet er niet uit omdat het beeld gescaled wordt naar het volledige scherm, zonder full screen is het beeld te klein voor mij. De Dell telt 1920x1200 pixels, mijn vraag of dit goed werkt met de 1080i die de Xbox360 kan weergeven. Iemand ervaring mee misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heeft iemand al enig idee wat de strategie van Microsoft gaat zijn of een mogelijke inruil-regeling voor de grotere harde schijven en de HD-DVD uitbreiding?

Want beiden vind ik rete-interessant om aan te schaffen, en al helemaal voor de prijsstelling die er tegenover staat maar ik vind het een beetje zonde om zometeen de standaard Premium-HDD in een hoek te moeten gooien.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 18:26
MAX3400 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:51:
Heeft iemand al enig idee wat de strategie van Microsoft gaat zijn of een mogelijke inruil-regeling voor de grotere harde schijven en de HD-DVD uitbreiding?

Want beiden vind ik rete-interessant om aan te schaffen, en al helemaal voor de prijsstelling die er tegenover staat maar ik vind het een beetje zonde om zometeen de standaard Premium-HDD in een hoek te moeten gooien.
Ik ben eigenlijk nog benieuwder hoe ik mijn savegames kan overzetten. Waarschijnlijk alleen met een memory card van 30-35 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil via windows media connect met mijn 360 connecten. Nu heb ik al de poorten opengezet en windows media connect geïnstalleerd. Windows media connect vindt mijn 360 meteen, alleen vindt mijn 360 men PC niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:11:
Ik wil via windows media connect met mijn 360 connecten. Nu heb ik al de poorten opengezet en windows media connect geïnstalleerd. Windows media connect vindt mijn 360 meteen, alleen vindt mijn 360 men PC niet?
Je hebt ook een map geshared ?

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:23:
[...]

Je hebt ook een map geshared ?
Jep, ik heb net even op een andere XP PC Windows Media Connect geïnstalleerd, en die vindt hij wel. Op beide pc's heb ik de firewalls volledig uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:19

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:34:
[...]

Jep, ik heb net even op een andere XP PC Windows Media Connect geïnstalleerd, en die vindt hij wel. Op beide pc's heb ik de firewalls volledig uitgezet.
Zitten ze op dezelfde switch/router/hub? Ik heb zelf 2 switches en als ik ze NIET op dezelfde aansloot dan werkte het niet lekker... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar eens tijd voor mij om zo'n xbox aan te schaffen.

Heb wel gehoord dat er prijsverlagingen komen ivm opkomst PS3, klopt dit?

Weet dat het gruwelijk offtopic is... Maarreehh, welke LCD's van Samsung werden er gebruikt voor Xbox360 op de HCC dagen van vorig jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Heeft iemand van jullie ervaring met Media Center op een 360 via MCE op VMWare onder linux?

Ik wilde al heel lang linux draaien op mijn werkstation, maar het enige dat me ervan weerhield was het feit dat ik hele dagen MCE draai op m'n 360 en daarvoor windows nodig heb. Tot ik me ineens bedacht dat dat natuurlijk ook gewoon via VMWare kan :D

Ik heb dus VMWare geinstalleerd onder Ubuntu, en heb daar een MCE2005 image op draaien.
Ik heb alles geinstalleerd zoals ik dat normaal altijd deed om verbinding te maken met m'n 360, en het gaat allemaal goed en zonder foutmeldingen.
M'n 360 ziet MCE onder VMWare ook, want hij maakt een verbinding, maar hij komt niet verder dan het 'loading' scherm van Media Center op m'n 360. Dit scherm blijft een flinke tijd in beeld, en dan zegt hij ineens dat hij door de pc eraf is geknikkerd.

Iemand anders die dit wel succesvol heeft draaien op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Ik heb een piepend d-pad, iemand een advies? :)

M'n linker d-pad piept mega irritant en dit is sinds ik em heb... (een week geleden gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
TdV schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:17:
[...]

Ik wilde het net voor je proberen maar mijn xboxje is zojuist overleden :'(

Hij blijft random hangen; 1x een e79 foutmelding gehad en de rode lichtjes geven fout 0102 aan...fijn. Soms start hij nog op maar GOW kom ik niet in. En de xboxhelpdesk geeft een rare ingesprekstoon...dat stemt niet hoopvol.

Om terug te komen op je vraag; de xbox kent 1680x1050 niet dus het scherm zal zelf moeten scalen. Ik zal zo met mijn pc dan maar even proberen of het nog mooi is.
Thnx anyway, succes ermee. Ik heb toendertijd hetzelfde gehad met die helpdesk, mobiel lukt het wel... maar dat kost wel wat geloof ik.

Ik vind het wel erg interessant om te weten hoe het er uit ziet op 1680x1050... niemand anders? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:16:

Weet dat het gruwelijk offtopic is... Maarreehh, welke LCD's van Samsung werden er gebruikt voor Xbox360 op de HCC dagen van vorig jaar?
Indien het gewoon de demo-pods waren die Microsoft overal gebruikt dan is het de LE23r41b/le23r51b (enige verschil is dat die scheiding van zwart/zilver recht of een punt is). Deze tv is er ook in grotere versies, maar is inmiddels alweer vervangen door de R71/S71 serie als ik me neit vergist. Moet je even zelf nakijken. Ik heb zelf de LE23r51B en die is ook perfect, is 'het goedkopere model' --> meer bang for the buck ;). Foto's op request :P.

Trouwens gelezen dat Rainbow Six bij de Saturn 30 euro wordt.. en voor die prijs kan ik hem bijna niet laten liggen :D. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:41:
Heeft iemand van jullie ervaring met Media Center op een 360 via MCE op VMWare onder linux?

Ik wilde al heel lang linux draaien op mijn werkstation, maar het enige dat me ervan weerhield was het feit dat ik hele dagen MCE draai op m'n 360 en daarvoor windows nodig heb. Tot ik me ineens bedacht dat dat natuurlijk ook gewoon via VMWare kan :D

Ik heb dus VMWare geinstalleerd onder Ubuntu, en heb daar een MCE2005 image op draaien.
Ik heb alles geinstalleerd zoals ik dat normaal altijd deed om verbinding te maken met m'n 360, en het gaat allemaal goed en zonder foutmeldingen.
M'n 360 ziet MCE onder VMWare ook, want hij maakt een verbinding, maar hij komt niet verder dan het 'loading' scherm van Media Center op m'n 360. Dit scherm blijft een flinke tijd in beeld, en dan zegt hij ineens dat hij door de pc eraf is geknikkerd.

Iemand anders die dit wel succesvol heeft draaien op deze manier?
Ik ben er al een week mee aan het stoeien.
Debian Sarge, VMware Server 1.01, MCE2005.
Alles werkt, behalve T360, wat ik maar niet aan de gang krijg. Ben net weer van scratch begonnen.

Misschien een open deur, maar ben je op http://www.xbox.com/pcsetup/ geweest (vanaf je MCE onder VM)? Dan komt een rits hotfixes, en de roll up, daarna nog eens naar die site, en de connectie wordt geconfigged voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:21:
[...]

Indien het gewoon de demo-pods waren die Microsoft overal gebruikt dan is het de LE23r41b/le23r51b (enige verschil is dat die scheiding van zwart/zilver recht of een punt is). Deze tv is er ook in grotere versies, maar is inmiddels alweer vervangen door de R71/S71 serie als ik me neit vergist. Moet je even zelf nakijken. Ik heb zelf de LE23r51B en die is ook perfect, is 'het goedkopere model' --> meer bang for the buck ;). Foto's op request :P.

Trouwens gelezen dat Rainbow Six bij de Saturn 30 euro wordt.. en voor die prijs kan ik hem bijna niet laten liggen :D. :+
Whoei, foto's lijken me uber! Stel voor om ze in dit topic te doen als je zin hebt:

[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 3
Alvast thx!!! (ook graag je mening over 720p en ghosting, zal me benieuwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:43:
[...]

Whoei, foto's lijken me uber! Stel voor om ze in dit topic te doen als je zin hebt:

Foto's @ MAX3400 in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 23"

Ik ben, helaas voor jou, principieel tegen Samsung LCD... >:)
offtopic:
In de afgelopen EISA-awards is Samsung ook niet terug te vinden met noemenswaardige credits

*edit*
Voor de VMWare-heren; ik heb XP Pro geprobeerd onder VMWare en daarna een (ik weet het, slecht) illegale upgrade naar MCE. Daarna TransCode360 eroverheen en daarna... Een melding dat de VGA-kaart geen DX ondersteunt en dus geen/verminderde performance levert. Dat klopt; geen video te streamen naar de 360; inherent aan de emulaties binnen VMWare. Dit alles met Workstation 5.5 laatste updates, ook niet na handmatige aanpassing van de VM-config naar 128MB VGA-geheugen.

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 21-11-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:27

TdV

koendt schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:20:
[...]

Thnx anyway, succes ermee. Ik heb toendertijd hetzelfde gehad met die helpdesk, mobiel lukt het wel... maar dat kost wel wat geloof ik.

Ik vind het wel erg interessant om te weten hoe het er uit ziet op 1680x1050... niemand anders? O-)
Ik ben er in krap een half uur doorgekomen (na 4 keer een ingesprekstoon) en ik ben goed te woord gestaan. Mijn labels voor ups zijn al binnen en afgedrukt; morgen ups bellen voor een ophaalafspraak. Dit valt me niks tegen als je sommige verhalen hoort.

Mijn desktop ziet er iets softer uit op 1280x720 maar niet echt vreselijk lelijk; op 1360x768 is het behoorlijk goed zelfs. Het lijkt me op een 26" lcd tv iets mooier maar dan betaal je ook wel flink meer; dit scherm is ook goed voor de pc te gebruiken. Helaas niet met een echte xbox getest dus maar wel een indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:43:
[...]

Oops, typefoutje. Ik heb de le23t51b. Vandaar dat ik ook zei goedkoper, maar volgens mij zit daar praktisch hetzelfde paneel in. Enige andere is een kunstof hoestje ;). Als er nog steeds interesse is, zal ik begin morgenavond even wat foto's posten in desbetreffende topic (sorry eerder geen tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
koendt schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:20:
[...]

Ach..ik heb een LCD (in Windows 1680 x 1050) en op de XBOX draait hij 1280 x 768. Wat die vervormingen betreft valt het 100% mee ;) Gears of War ziet er in ieder geval UBERvet uit whehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
TheVMaster schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:20:
[...]

Ach..ik heb een LCD (in Windows 1680 x 1050) en op de XBOX draait hij 1280 x 768. Wat die vervormingen betreft valt het 100% mee ;) Gears of War ziet er in ieder geval UBERvet uit whehe
Vind ik fijn om te horen, want als 'arme' student heb ik ook niet veel uit te geven, en de afstand tot mijn scherm word toch niet al te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Weet iemand of deze koptelefoon ergens in Nederland verrkijgbaar is ?

Tritton AX360, 5.1 koptelefoon met rumble feature, elke kant bevat 4 dome speakers. Tevens aan te sluiten op PS2, XBOX, XBOX360, PC etc.

http://hardware.teamxbox....Xtreme-360-Headphones/p1/

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/xbox-hardware/ss/75/thumb/1149545626.jpg

Google levert alleen Ebay op als ik zoek op Nederlandse pagina's. De Website van de fabrikant laat geen resellers zien in Europa voor zover ik weet.

[ Voor 12% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 21-11-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm..ik weet niet of het al een keer ergens genoemd is maar ik ontdekte net iets :

Ik logte (vooral om te kijken of het downloaden van die TV series al werkte) ff in met m'n USA account op XBOX Live. Het gaat hier om een Silver account. Toen ik een demo probeerde te downloaden kreeg ik de melding dat ze alleen beschikbaar waren voor mensen met een Gold membership. Heeft iemand daar al eens eerder mee te maken gehad?

Als ik overigens inlog met mijn NL Account (Gold) dan zie ik die demo's helemaal niet staan omdat ze alleen in de USA gereleased zijn :)

Ze gaan dus toch beperkingen inbouwen voor de Silver accounts mbt downloaden van demo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:14:
[...]

Oops, typefoutje. Ik heb de le23t51b. Vandaar dat ik ook zei goedkoper, maar volgens mij zit daar praktisch hetzelfde paneel in. Enige andere is een kunstof hoestje ;). Als er nog steeds interesse is, zal ik begin morgenavond even wat foto's posten in desbetreffende topic (sorry eerder geen tijd).
Oh, maar dsa wel dezelfde lcd als op beurzen toch? Foto's zijn altijd welkom!

@MAX, Eisa awards zeggen me niks, commerciele bullcrap ;) Je hebt daar trouwens wel een Samsung voor digitale digitenne ofzo :P Of ik wacht wel gewoon op de OLED schermpies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

mijn xbox is maandag de 13de verstuurd dan kan ik er toch redelijk vanuit gaan dat hij deze week weer terug is?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
TheVMaster schreef op woensdag 22 november 2006 @ 03:29:
Hmm..ik weet niet of het al een keer ergens genoemd is maar ik ontdekte net iets :

Ik logte (vooral om te kijken of het downloaden van die TV series al werkte) ff in met m'n USA account op XBOX Live. Het gaat hier om een Silver account. Toen ik een demo probeerde te downloaden kreeg ik de melding dat ze alleen beschikbaar waren voor mensen met een Gold membership. Heeft iemand daar al eens eerder mee te maken gehad?

Als ik overigens inlog met mijn NL Account (Gold) dan zie ik die demo's helemaal niet staan omdat ze alleen in de USA gereleased zijn :)

Ze gaan dus toch beperkingen inbouwen voor de Silver accounts mbt downloaden van demo's.
Is al een tijdje, dat was ook al zo met de superman demo en de gears of war trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mathizsias schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:47:
Ik heb een piepend d-pad, iemand een advies? :)

M'n linker d-pad piept mega irritant en dit is sinds ik em heb... (een week geleden gekocht)
Hey dat heb ik ook! MEGA irritant! Ik heb mijn xbox pas een paar dagen en het piepte al vanaf dag1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 20:32
Ik had laatst even een xbox360 te leen, maar toen viel me op dat dat ding wel enorm veel lawaai maakte. Vooral als er een cd in zat.

Nu las ik op internet ergens dat de latere modellen van de xbox360 een andere cd\dvdrom drive heeft die wat minder lawaai maakt.

Klopt dat ?

http://specs.tweak.to/9714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 15-09 11:30
nudie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:21:
[...]

Ik zou gewoon een advanced scart kabel nemen ala 25euro ofzo, of mij even een mailtje sturen want ik heb er nog eentje voor 10EUR :)

Succes
Ik heb je een mailtje gestuurd!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

cycloon_ schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:14:
Ik had laatst even een xbox360 te leen, maar toen viel me op dat dat ding wel enorm veel lawaai maakte. Vooral als er een cd in zat.

Nu las ik op internet ergens dat de latere modellen van de xbox360 een andere cd\dvdrom drive heeft die wat minder lawaai maakt.

Klopt dat ?
Mijn Xbox is van Juni 2006, maar maakt met een DVD ook redelijk wat geluid.
Echter, zodra ik het geluid aanzet, en een spel start, hoor ik het "lawaai" niet meer hoor.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Sony verliest nog meer exclusives :)

Twee PS3 games komen ook naar Xbox 360

Vooral Fatal Inertia lijkt me wel vet :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 10:45 . Reden: Daar zijn dikgedrukte letters niet voor bedoeld. Volgende keer gaat de hele link weg. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
cycloon_ schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:14:

Klopt dat ?
De 360 die wij voor het ruilen hadden kwam uit begin 2006. Deze had nog de oude Hitachi DVDrom drive. Degene die we nu hebben heeft de latere drive welke minder lawaai maakt.
Overigens over het beschadigen van games door de Hitachi drive kan ik het volgende zeggen, dat doet die dus! Een vriend van ons heeft één van de eerste 360's. Zijn game van Dead Rising is volledig vernageld in de zin van doorgesloten dat hij nog maar een GameCube schijfje over had. Dit was in één keer spelen het geval. Dus niet over tijd, maar echt de laatste keer dat hij de game in de drive deed gebeurde dit. MS gaat er naar kijken en dan krijgt hij een nieuwe. Zowel een 360 als game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:16:

Er komt geen prijsverlaging, maar er zijn wel allerlei kortingsacties. Als je even goed oplet ben je vaak bij een MediaMarkt of Wehkamp/Bart Smit actie wel 50 euro goedkoper uit. En een bundel (met game) scheelt natuurlijk ook iets. Maar een prijsverlaging hoef je niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Arunia schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:38:
[...]

De 360 die wij voor het ruilen hadden kwam uit begin 2006. Deze had nog de oude Hitachi DVDrom drive. Degene die we nu hebben heeft de latere drive welke minder lawaai maakt.
Overigens over het beschadigen van games door de Hitachi drive kan ik het volgende zeggen, dat doet die dus! Een vriend van ons heeft één van de eerste 360's. Zijn game van Dead Rising is volledig vernageld in de zin van doorgesloten dat hij nog maar een GameCube schijfje over had. Dit was in één keer spelen het geval. Dus niet over tijd, maar echt de laatste keer dat hij de game in de drive deed gebeurde dit. MS gaat er naar kijken en dan krijgt hij een nieuwe. Zowel een 360 als game.
Inderdaad, dat lossen ze wel netjes op. Maar de nieuwere Xbox 360 consoles maken veel minder lawaai, dus daar hoef je je niet druk om te maken. Ik heb nog wel een 'herriemaker' uit 2005, maar heb er eigenlijk nauwelijks last van. Mn geluid komt er toch altijd dik overheen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Gisteren had ik ineens een aanlopende fan in mijn 360 (dec. 2005), ding maakte een takkeherrie en na verloop van tijd verdween het langzaam. Volgens mij zit er een flinke berg stof in die fan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 07:53:
[...]

Hey dat heb ik ook! MEGA irritant! Ik heb mijn xbox pas een paar dagen en het piepte al vanaf dag1 :(
Maar nog niemand die tips of truuks heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mathizsias schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:12:
[...]

Maar nog niemand die tips of truuks heeft :(
Siliconenspray/smeerolie? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 21:43
devv05 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:01:
[...]

Inderdaad, dat lossen ze wel netjes op. Maar de nieuwere Xbox 360 consoles maken veel minder lawaai, dus daar hoef je je niet druk om te maken. Ik heb nog wel een 'herriemaker' uit 2005, maar heb er eigenlijk nauwelijks last van. Mn geluid komt er toch altijd dik overheen :+
Ik vind dat de huidige van ons een iritanter geluid maakt (dat is gewoon zonder de DVDrom speler die iets doet). Maar ja, als het geluid aan staat hoor je het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:12
is er iemand die de HD-DVD drive al heeft gezien in de NL winkels? (volgens diverse release lijsten moet ie rond de 24ste in de winkel liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
UltraSub schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:25:
[...]

Ik ben er al een week mee aan het stoeien.
Debian Sarge, VMware Server 1.01, MCE2005.
Alles werkt, behalve T360, wat ik maar niet aan de gang krijg. Ben net weer van scratch begonnen.

Misschien een open deur, maar ben je op http://www.xbox.com/pcsetup/ geweest (vanaf je MCE onder VM)? Dan komt een rits hotfixes, en de roll up, daarna nog eens naar die site, en de connectie wordt geconfigged voor je!
Damn! Het werkt!
Update Rollup 2 verwijderd, Mediacenter extender software verwijderd, T360 verwijderd, alle codecs verwijderd. Daarna Update Rollup 2 inclusief hotfixes er op, codecs er weer op, T360 er weer op, extender software, en gaaaaaan.
Mwoooaaah.. Wat is het mooi om op deze manier een divxje te kunnen kijken :)
Mijn vriendin kan nou zonder problemen haar foto's bekijken, zij ook blij, en ik mijn xbox weer meer gevalideerd :P
devv05 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:01:
[...]

Heb er een uit 06-2006 en die heeft een Hitachi drive. Takke herrie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
hoe duur is een gears of war + xbox360 pakket nu? Ik kan een premium tweede hands (verder kaal) voor 350 euro kopen, maar goed, misschien kan ik er net zo goed een nieuw halen voor niet al te veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:42:
hoe duur is een gears of war + xbox360 pakket nu? Ik kan een premium tweede hands (verder kaal) voor 350 euro kopen, maar goed, misschien kan ik er net zo goed een nieuw halen voor niet al te veel meer.
Voor 15 euro extra koop je een orginele bij MM (capelle) je bent dus gek als je je zo laat naaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

DarkShadow schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:42:
Dat lijkt me geen koopje. Op sommige plaatsen kun je voor dat geld gewoon een nieuwe halen. Een beetje zoeken loont! (BTW, de mijne, ook een premium, heb ik ook tweedehands gekocht, voro 300 euro).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ok bedankt :), dan ga ik het toch maar niet doen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
trouwens, als ik de xbox360 op mn lcd pc scherm wil aansluiten met vga kabel, moet ik dan eerst een speciale kabel erbij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelt iemand hier nog PGR3 Live ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

DarkShadow schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:54:
trouwens, als ik de xbox360 op mn lcd pc scherm wil aansluiten met vga kabel, moet ik dan eerst een speciale kabel erbij kopen?
Ehhhm een Xbox 360 VGA cable? :+
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/xbox-hardware/ss/40/1133487764.jpg
Deze dus

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Ik had even een vraagje over die series en films die vandaag dus in de US te downloaden zijn, nu heb ik dus een silver account voor us content maar ik vroeg me af of ik ook op die account microsoft points kan zetten om die films dus te huren?
Want het schijnt zo te zijn dat je geen US points kan gebruiken op je europese xbox, daarom vroeg ik me af of ik hier gewoon points in de winkel kan halen en die voor us silver account kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik ben dus van plan een X360 te kopen vanwege mijn MCE. Het wordt een premium vanwege de extra dingen zoals de draadloze controler.

Toch was ik benieuwd of er iemand ervaring heeft met de X360 en MCE2005 via een 54Mbit draadloos netwerk. Kan ik hier problemen verwachten? Is de 54Mbit snel genoeg voor streaming video?

Een ander ding met mijn MCE is, is dat hij automatisch uit gaat. Nu zet ik hem aan met een draadloos toetsenbord (heb de kast boven staan) en ga ik de opgenomen programma's kijken. Kan ik met de X360 het ding aanzetten? Of moet ik mijn toetsenbord behouden?

En als laatste, de afstandsbediening. Ik heb nu een orginele MCE afstandsbediening. Kan ik die blijven gebruiken met de X360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
kk bedankt, kan niet wachten tot gears of war

[ Voor 85% gewijzigd door DarkShadow op 22-11-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 20:32
Arunia schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:38:
[...]

Dat klinkt goed, maar ik zie dat zelfs halverwege 2006 dus nog hitachi drives worden uitgeleverd, wellicht oude voorraden. Maw ik moet dus ff goed checken welke drive erin zit.

http://www.xavbox360.com/fr/lecteur-xbox-360.php3

http://specs.tweak.to/9714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
maniak schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:07:
Ik ben dus van plan een X360 te kopen vanwege mijn MCE. Het wordt een premium vanwege de extra dingen zoals de draadloze controler.

Toch was ik benieuwd of er iemand ervaring heeft met de X360 en MCE2005 via een 54Mbit draadloos netwerk. Kan ik hier problemen verwachten? Is de 54Mbit snel genoeg voor streaming video?
Geen ervaring, maar al mijn ervaring met het streamen van DVD's over wireless naar mijn normale laptop, zegt me dat dit geen enkel probleem is. Mits je verbinding optimaal is, en je dus makkelijk je 54mb haalt. Een mediacenter doet dat niet anders, dus ook dan is je 54mb genoeg. Alhoewel ik er altijd voor zou zorgen dat je xbox bedraad wordt aangesloten.
Een ander ding met mijn MCE is, is dat hij automatisch uit gaat. Nu zet ik hem aan met een draadloos toetsenbord (heb de kast boven staan) en ga ik de opgenomen programma's kijken. Kan ik met de X360 het ding aanzetten? Of moet ik mijn toetsenbord behouden?
Geen idee, maar ik denk dat dit niet gaat. Je start mediacenter op je xbox, en die probeert te connecten. Denk dat die een timeout gaat krijgen :)
En als laatste, de afstandsbediening. Ik heb nu een orginele MCE afstandsbediening. Kan ik die blijven gebruiken met de X360?
Hmm.. Hier moet ik je het antwoord schuldig blijven. Wat ik heb gedaan, is de wireless extension kit gekocht a 69 euri (ging nog 15% vanaf toevallig), daarin zit nóg een wireless controller (handig, want alleen gamen is ook niet altijd alles), een lader voor de accus van de controllers, én de xbox afstandsbediening, die dus ook MCE doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:14:
[...]

Ik vind dat de huidige van ons een iritanter geluid maakt (dat is gewoon zonder de DVDrom speler die iets doet). Maar ja, als het geluid aan staat hoor je het niet meer.
ja maar bij een sfeervol stil spel dan?
Ze hadden gewoon wat meer geld moeten steken in het stil maken van dat kreng :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Deze kan ik wel bevestigen, de MCE remote werkt perfect!

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 16:27

TdV

Ja; je kan in het menu van de xbox kiezen voor enkel de media remote of alle mce afstandbedieningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik heb nu aan mn pc een normaal creative 5.1 setje zonder optische uitgang of decoder, is er toch nog een manier om deze (analoog) met de xbox te gebruiken, en zoniet: wat is een goedkoop en goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES ! Small Arms staat online _/-\o_
Ben hem nu aan het binnen halen. Hij is 800 MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Micropoint waar ik zoveel over lees.
Zijn die alleen te kopen? Dus is het een verkapte vorm van euro's.. Of kan je deze ook verdienen door bijvoorbeeld een spel uit te spelen o.i.d.?

Ps: wehkamp.. waar blijft ie nou :'(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 13:39 . Reden: de k is een s ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Heb ik ook, is zat :)
Je hoeft MediaCenter helemaal niet op je PC op te starten, alleen op je Xbox 360. Die zoekt automatisch contact en op je PC kun je gewoon verder als je dat wilt.
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Is er hier iemand die xbox't op een Sony 32v2000? Bevalt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:34:
Zijn die alleen te kopen? Dus ik het een verkapte vorm van euro's.. Of kan je deze ook verdienen door bijvoorbeeld een spel uit te spelen o.i.d.?

Moet je denk ik ff op Xbox Live checken..
Ohnee, je hebt je X360 nog niet :+

Je kan die point alleen in winkels halen (of via live met je CC), je kan ze niet verdienen. Het is dus zoals je zegt idd een omwisseling van je euro's :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:34:
Zijn die alleen te kopen? Dus ik het een verkapte vorm van euro's.. Of kan je deze ook verdienen door bijvoorbeeld een spel uit te spelen o.i.d.?

Alleen kopen. 100 Points is ongeveer 1 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er ooit nog een mediacenter voor de xbox 360 die ook met de Mac compatible is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Small Arms net gespeeld maar dat is wel ff wennen zeg...

Het spel ziet er echt fantastisch uit. Bizar mooi voor een Arcade game, en zelfs beter dan sommige normale dvd games. Maar die controls zijn wel ff wennen. Ik heb mij al flink lopen ergeren aan het feit dat het mannetje niet precies doet wat ik wil. Mijn controler is al een keer uit frustratie door de kamer gevlogen en dat al na 15 minuten spelen. Ik hoop dat het een kwestie van wennen is van het spel heeft zeker potentie. Ik ga eerst ff afkoelen en dan nog maar en keer proberen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Je hoeft MediaCenter helemaal niet op je PC op te starten, alleen op je Xbox 360. Die zoekt automatisch contact en op je PC kun je gewoon verder als je dat wilt.
Ik heb een PC speciaal voor MCE. Deze gaat naar 5 minuten in slaapstand en springt automatisch aan als er iets moet worden opgenomen. Willen wij iets kijken moet ik op een draadloos toetsenbord drukken om de PC uit slaapstand te halen. De vraag is dan ook, doet de xbox360 dat automatisch?

Ik heb al wat info verzameld en het blijkt dat de xbox 360 wol berichtjes stuurt naar je MCE totdat die een reply geeft. Dus de xbox 360 haalt je MCE uit slaapstand :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:17

Kroontje

...

Gimbooze schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:35:
Is er hier iemand die xbox't op een Sony 32v2000? Bevalt het?
Yep, bevalt uitstekend! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 21:38
tip: bij saturn in rotterdam is RS:LV 30 euro :o
* DarkChylde wil die helaas niet hebben, maar moet zijn mede-tweakers uiteraard helpen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 15-09 11:30
DarkChylde schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:21:
* DarkChylde wil die helaas niet hebben, maar moet zijn mede-tweakers uiteraard helpen ;-)
Hij is er toch pas op 30 nov?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
DarkChylde schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:21:
oeh damn ik ken niemand in rotterdam :S
iemand die mij wil helpen aan een exemplaar?

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 22-11-2006 13:37 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Bij mij was 54Mbit niet genoeg om stabiel HD films te streamen. Ik heb toen maar een kabel gelegd (kon hem uit het zicht leggen direct naar router in meterkast) wat eigenlijk perfect werkt.
De applicatie MCE hoeft niet te draaien op je PC.
Sterker nog, de PC hoeft niet eens aan te staan. De xbox zet automatisch de pc aan op het moment dat hij uitstaat en je via de xbox toch contact zoekt met de mce-pc.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Danfoss schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:33:
Sterker nog, de PC hoeft niet eens aan te staan. De xbox zet automatisch de pc aan op het moment dat hij uitstaat en je via de xbox toch contact zoekt met de mce-pc.
Ben dan opeens wel benieuwd waar je dit in kan stellen. Ik moet er altijd voor zorgen dat m'n HTPC minimaal in de slaapstand staat wil de 360 'm vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37

Werkt prima, ik gebruik het inmiddels al bijna een jaar, en het werkt zonder probleem. Enige issue die ik heb ondervonden is een te laag bereik met de antenna (draadloze module) vastgeclicked aan de Xbox zelf. Als ik hem lostrek en zo ver mogelijk van de xbox af leg werkt het perfect...

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op woensdag 22 november 2006 @ 07:17:
mijn xbox is maandag de 13de verstuurd dan kan ik er toch redelijk vanuit gaan dat hij deze week weer terug is?
Nee, gemiddelde is 2-3 tot 4 weken. Microsoft zelf zegt 15 werkdagen ( oftewel 3 weken ).

Ga er van uit dat je 'een' XBOX360 terug krijgt, waarschijnlijk 'refurbished' :( .... Ik weet nu dat in mijn eigen vrienden- en kennissenkring (naast die van mezelf) er 2 van de 5 360's kapotgeweest zijn ( da's dus 60% uitval). Van deze 3 zijn er zeker weten in 2 gevallen andere boxen teruggestuurd ( andere weet het niet ), en daarvan was het gemiddelde ruim 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Danfoss schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:33:
[...]

Bij mij was 54Mbit niet genoeg om stabiel HD films te streamen. Ik heb toen maar een kabel gelegd (kon hem uit het zicht leggen direct naar router in meterkast) wat eigenlijk perfect werkt.
Maar ja, dat zijn dan ook HD's. Voor "gewone" DVD is het zat. :)
[...]

Um.. Dan moet je wel minstens een nic hebben die dit support, en in je bios zal wake-on-lan aan moeten staan lijkt me. Dit gaat iig niet overal werken.
Maar inderdaad, de MCE schil zélf hoeft niet te lopen, die gaat draaien onder de MCX1 user, waarmee de 360 inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Hoe zie ik eigenlijk of ik een andere xbox krijg? De mijne is kapot en ik heb het nummer opgeschreven wat achter het rechterklepje zit om dit te controleren maar ik besef me net dat dit nummmer misschien helemaal niet uniek is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
uhm, weet ik niet. op een ander forum het bericht gelezen. staat ook in de folder van saturn.. www.saturn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

devv05 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:35:
[...]

Alleen kopen. 100 Points is ongeveer 1 euro
Plus 20% cash.

Dus 100 punten zijn EUR 1,20. Dit maakt toch weer wat uit bij spellen zoals Lumines, waarbij de prijs 1200 punten dus geen 12 EUR is, maar EUR 14,20.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Premium versie is bij Saturn (TOT de 29e) €349,- !!!

Als ik dit weekend die Wehkamp pack nog niet binnen heb, ren ik langs hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:22:
Premium versie is bij Saturn (TOT de 29e) €340,- !!!

Als dit weekend die Wehkamp pack nog niet binnen heb, ren ik langs hoor!
waar is saturn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

R'dam zuidplein, ook wel de blauwe media markt genoemd (zijn broertjes van elkaar)

[ Voor 17% gewijzigd door Royz op 22-11-2006 14:27 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:58:
[...]

Ik weet nu dat in mijn eigen vrienden- en kennissenkring (naast die van mezelf) er 2 van de 5 360's kapotgeweest zijn ( da's dus 60% uitval).
Terug naar school jij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

_O-

Hier gelukkig 0% uitval met 1 van de 1 XB360's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:22:
Premium versie is bij Saturn (TOT de 29e) €349,- !!!

Als ik dit weekend die Wehkamp pack nog niet binnen heb, ren ik langs hoor!
Zag ik ook ja, nu heb ik er al eentje, maar als je die daar koopt met gears of wars erbij is hij goedkoper dan de bundel (die 429 is), is wel een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
UltraSub schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:26:

[...]
Geen idee, maar ik denk dat dit niet gaat. Je start mediacenter op je xbox, en die probeert te connecten. Denk dat die een timeout gaat krijgen :)

[...]
Voor zover ik weet werkt dat gewoon en gaat je MCE gewoon aan. Althans er zit (volgens mij) ergens en mogelijkheid om dit in te stellen indien het niet standaard aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:32:
[...]

30 euro is echt wel interessant. Als er iemand is die dit spel voor mij daar wilt halen, DM me dan en hopelijk kunnen wat regelen, ik woon er helaas ook te ver vandaan :( .

Happy birthday Xbox 360 *O* (in Amerika dan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gaf dus al aan "Ik weet nu dat in mijn eigen vrienden- en kennissenkring (naast die van mezelf) er 2 van de 5 360's kapotgeweest zijn ( da's dus 60% uitval)."

Lezen en rekenen zijn dus niet voor niets langdurig onderwezen basisschool-vakken. >:).

1 kapotte 360 ( van mezelf )
2 kapotte 360's( vriend en kennis )
-- +
3 kapotte 360's op een totaal van 5. Oftewel 60 % uitval...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:25

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Iemand toevallig gister/vandaag bij de MM Arena geweest en gekeken wat de premium daar kost? Almere heeft hem nu voor 369.- maar Amsterdam is ietsje dichterbij namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Phusebox schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:32:
[...]

Ik woon helaas niet in de buurt van zuid. En heb net 2100 punten/12 maanden live/tony hawk p8 gekocht. Ik heb nog 4 spellen die ik nog moet uitspelen.. ik pas even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
waar zijn live punten het goedkoopst? bij dixons zijn ze 25 euro voor 2100 punten.
bol is weer duurder.. :?
wie is goedkoper ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 22:52

bAdmuTs

mAzE

Gcshop geloof ik 24 euro :P

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:29:
[...]

Ik gaf dus al aan "Ik weet nu dat in mijn eigen vrienden- en kennissenkring (naast die van mezelf) er 2 van de 5 360's kapotgeweest zijn ( da's dus 60% uitval)."

Lezen en rekenen zijn dus niet voor niets langdurig onderwezen basisschool-vakken. >:).

-- +

Je 1e zin is verwarrend. Er zijn er zoals jij het daar schrijft echt 6.
5 van je vrienden (waarvan er 2 zijn stuk gegaan) + 1 van jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Shiverzz schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:49:
[...]

Ben dan opeens wel benieuwd waar je dit in kan stellen. Ik moet er altijd voor zorgen dat m'n HTPC minimaal in de slaapstand staat wil de 360 'm vinden.
UltraSub schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:07:
Um.. Dan moet je wel minstens een nic hebben die dit support, en in je bios zal wake-on-lan aan moeten staan lijkt me. Dit gaat iig niet overal werken.
Maar inderdaad, de MCE schil zélf hoeft niet te lopen, die gaat draaien onder de MCX1 user, waarmee de 360 inlogt.
Klopt. Je moet WOL aanzetten en je nic/pc moet dat ondersteunen. Maar tegenwoordig ondersteund elke NIC dit toch?

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:29:
[...]

-- +

6 mensen is echt geen statistiek, als jij 6 mensen ondervraagt over wat ze gaan stemmen en ze zeggen allemaal Wilders, is dat ook een realistische uitslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:58:
[...]

Nee, gemiddelde is 2-3 tot 4 weken. Microsoft zelf zegt 15 werkdagen ( oftewel 3 weken ).

Ga er van uit dat je 'een' XBOX360 terug krijgt, waarschijnlijk 'refurbished' :( .... Ik weet nu dat in mijn eigen vrienden- en kennissenkring (naast die van mezelf) er 2 van de 5 360's kapotgeweest zijn ( da's dus 60% uitval). Van deze 3 zijn er zeker weten in 2 gevallen andere boxen teruggestuurd ( andere weet het niet ), en daarvan was het gemiddelde ruim 3 weken.
Ik had em binnen 5 werkdagen na versturen binnen, heb hem inmiddels al weer een weekje.
Ga er vanuit dat je niet dezelfde krijgt. Ik heb een 'refurbished' uit 2005 terug gekregen, die wel bijzonder stil is :) (naar mijn gevoel!) maar wel dezelfde drive lijkt t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

Muthas schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:19:
[...]

6 mensen is echt geen statistiek, als jij 6 mensen ondervraagt over wat ze gaan stemmen en ze zeggen allemaal Wilders, is dat ook een realistische uitslag?
Het is wel statistiek, alleen geen representatieve populatie.

"Lies, damn lies and statistics"

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat niemand hier de moeite neemt om Saturn te bellen zeg 8)7

Nou hier komt het dan:

IT'S ONE BIG MISTAKE!
Spel komt pas in december uit zodoende hebben ze het dus ook niet op voorraad en de prijs is helemaal niet juist want het gaat het dubbele kosten.

Zo, iedereen nu happy? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Daarnet ff dat Small Arms geprobeert en vind het maar een mislukte kruising tussen Smash Brothers en soldat. Gameplay is net niet. Velden (in de demo) zijn te klein en te simpel voor leuke schiet actie en tegelijkertijd heb je te weinig moves voor leuke close combat beat em up actie. De controls laten overigens wel zien dat Soldat achtige gameplay perfect kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:47:
komt er ooit nog een mediacenter voor de xbox 360 die ook met de Mac compatible is?
Check het programmatje "Connect360" eens.
Het is niet een volwaardige Media Center oplossing maar het begin is er...

En ik kan je zeggen dat het uitstekend werkt via wireless.
Ik stream nu met gemak alle foto's (iPhoto), muziek (iTunes) en WMV Videos (die in the Movies map staan) vanaf mijn Mac mini naar mijn Xbox360.

Het is alleen nog even wachten op een real time converter voor niet WMV videos zodat ook deze ge-streamed kunnen worden middels Connect360.
Als dit natuurlijk performance wise mogelijk is.

http://www.nullriver.com/index/products/connect360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Heeft iemand al geprobeerd om met een usa account die movie marketplace te benaderen ?
Zou wel leuk zijn als dat zo makkelijk te omzeilen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

it0 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:02:
Heeft iemand al geprobeerd om met een usa account die movie marketplace te benaderen ?
Zou wel leuk zijn als dat zo makkelijk te omzeilen zou zijn.
Ze staan er al wel op maar EU microsoft live points werken niet op mijn US account, dus heb ik even via ebay 1600 us punten gekocht en hoop dat die wel werken op dat account, krijg de code zometeen via email toegestuurd.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.