maniak schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:07:
Ik ben dus van plan een X360 te kopen vanwege mijn MCE. Het wordt een premium vanwege de extra dingen zoals de draadloze controler.
Toch was ik benieuwd of er iemand ervaring heeft met de X360 en MCE2005 via een 54Mbit draadloos netwerk. Kan ik hier problemen verwachten? Is de 54Mbit snel genoeg voor streaming video?
Geen ervaring, maar al mijn ervaring met het streamen van DVD's over wireless naar mijn normale laptop, zegt me dat dit geen enkel probleem is. Mits je verbinding optimaal is, en je dus makkelijk je 54mb haalt. Een mediacenter doet dat niet anders, dus ook dan is je 54mb genoeg. Alhoewel ik er altijd voor zou zorgen dat je xbox bedraad wordt aangesloten.
Een ander ding met mijn MCE is, is dat hij automatisch uit gaat. Nu zet ik hem aan met een draadloos toetsenbord (heb de kast boven staan) en ga ik de opgenomen programma's kijken. Kan ik met de X360 het ding aanzetten? Of moet ik mijn toetsenbord behouden?
Geen idee, maar ik denk dat dit niet gaat. Je start mediacenter op je xbox, en die probeert te connecten. Denk dat die een timeout gaat krijgen

En als laatste, de afstandsbediening. Ik heb nu een orginele MCE afstandsbediening. Kan ik die blijven gebruiken met de X360?
Hmm.. Hier moet ik je het antwoord schuldig blijven. Wat ik heb gedaan, is de wireless extension kit gekocht a 69 euri (ging nog 15% vanaf toevallig), daarin zit nóg een wireless controller (handig, want alleen gamen is ook niet altijd alles), een lader voor de accus van de controllers, én de xbox afstandsbediening, die dus ook MCE doet.