Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.489 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20
JVLK schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:18:
[...]

Ze staan er al wel op maar EU microsoft live points werken niet op mijn US account, dus heb ik even via ebay 1600 us punten gekocht en hoop dat die wel werken op dat account, krijg de code zometeen via email toegestuurd.
Dat is wel slim inderdaad :) Laat het even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Gears of War toch niet naar PC

Dus dat wordt toch maar een Xbox 360 aanschaffen deze Kerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:30
devv05 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:23:

Ik vind dat echt niet erg hoor. Het geeft mij altijd dat "net ietsjes bijzonderder" gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
En Gears of War hoort gewoon op de Xbox 360 net zoals Halo. Die Halo-port naar de PC is zwaar verkracht, kwam veel te laat en was uiteindelijk een aanfluiting. Laat ze 'm maar lekker Xbox 360 exclusief houden :)

Sowieso, als er 2 jaar later een gare port van de game komt terwijl Gears of War 2 al aan de deur klopt, dan is dat bijna gelijk aan exclusief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
Alfisti schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:47:
Iemand toevallig gister/vandaag bij de MM Arena geweest en gekeken wat de premium daar kost? Almere heeft hem nu voor 369.- maar Amsterdam is ietsje dichterbij namelijk :)
Ga maar naar Almere toe. De MM Arena heeft alleen maar prutsaanbiedingen. Valt me altijd zwaar tegen als ik daar kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Anoniem: 181923 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:37:
Dat niemand hier de moeite neemt om Saturn te bellen zeg 8)7

Nou hier komt het dan:

IT'S ONE BIG MISTAKE!
Spel komt pas in december uit zodoende hebben ze het dus ook niet op voorraad en de prijs is helemaal niet juist want het gaat het dubbele kosten.

Zo, iedereen nu happy? >:)
Dus alles wat er in die folder staat is verkeerd? Das lekker dom :r
Ik had me al op die prijs verheugd.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

devv05 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:22:
[...]

Dat is wel slim inderdaad :) Laat het even weten.
Het werkt 8)
Zit nu Film aan het downloaden, dus alleen US points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Lost Planet multiplayer demo online! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
devv05 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:03:
omg downlooiuhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:41

S2S

devv05 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:23:

DUUHHH dat laat ms echt niet op de PC komen LOL

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

Denk niet dat we veel tegen de Saturn kunnen beginnen aangezien de game pas uitkomt als de folder al verlopen is :(. Voor 30 euro had ik hem ook meegenomen, maar voor 60 passeer ik. Eerst de backlog verminderen ;).

Voor de geinteresseerden, zoals beloofd de foot's van mijn 360 tv & 360 :) 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 14:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Hehe eindelijk ook GOW gehaald, was maar 44 euro bij MM R'dam Centrum.

Maar zag daar ook een software pakket liggen was volgens mij 44,95 ofzo. Hiermee kon je volgens de gebruikaanwijzing films streamen naar je Xbox360 zonder dat je Windows Media Center hebt.(ook muziek enzo) Ben alleen de naam vergeten, want wou namelijk op internet kijken hoe en wat. Er zat in iedergeval een grote X op de doos en iets met ultimate.

Weer iemand welke software ik bedoel of heeft er iemand ervaring mee?? Lijkt me een goedkoopere oplossing dan Windows Media Center aanschaffen :o

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Muthas schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:19:
[...]

6 mensen is echt geen statistiek, als jij 6 mensen ondervraagt over wat ze gaan stemmen en ze zeggen allemaal Wilders, is dat ook een realistische uitslag?
Ik ken ook 3 mensen met een xbox... ook allemaal een keertje weg moeten brengen.

Zo dat vult de statistieken weer wat bij...

Oh ja en half GoT heeft hem ook weleens terug gebracht lees ik zo nu en dan hier... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:49
devv05 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:03:
Die staat er bij mij nog niet bij :?

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 25534 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:08:
[...]

Ik ken ook 3 mensen met een xbox... ook allemaal een keertje weg moeten brengen.

Oh ja en half GoT heeft hem ook weleens terug gebracht lees ik zo nu en dan hier... :9
lijkt zo, maar is niet zo. De mensen die geen problemen hebben melden dat meestal niet.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 25534 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:08:
[...]

15%, is laatst nog een poll over gehouden. Dus je 50% is ietssss overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 12:40
Inderdaad, zelfde met de ANWB.
Die is ook de hele dag bezig, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen met pech staat :o

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

devv05 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:16:
[...]

15%, is laatst nog een poll over gehouden. Dus je 50% is ietssss overdreven.
Er kwam juist 30% uit de poll als je alle consoles die Microsoft terugstuurde die vervolgens nog een keer kapotgingen meetelde.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
* Staart nog steeds naar een leeg gat wat een week geleden nog was opgevuld met een xbox 360...

Krijg je trouwens nog bericht als ze je een nieuwe vervangende 360 toesturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153

Anoniem: 134612 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:10:
[...]

Je 1e zin is verwarrend. Er zijn er zoals jij het daar schrijft echt 6.
5 van je vrienden (waarvan er 2 zijn stuk gegaan) + 1 van jezelf.
Nee hoor, 5. Ik ben zelf ook onderdeel van de verzameling

Maar mijn punt hierbij was in weze dit : de 360 is gewoon te snel uitgebracht.

Het uitvalpercentage mag dan op gemiddeld 15 of 30 % gesteld worden (ik vind dat in ieder geval nog steeds een te groot uitvalpercentage), mijn EIGEN ervaring wijkt daar TE VEEL van af. Van Microsoft zul je namelijk in mijn ogen geen realistische cijfers ontvangen, dus moeten we het met aannames doen.

Zelfs bij het laagste percentage heb je het nog steeds over 15 van de 100 consoles. Je mag verwachten dat een 360 bij normaal gebruik in ieder geval 3-5 jaar mee zou moeten kunnen gaan.

Je gaat er van uit dat er door en door getest is. Dat gekoppeld aan mijn ervaringen met de service van Microsoft, doet mij in ieder geval niet erg veel vertrouwen meer geven in het heel blijven van het apparaat, en de rechten die je kunt laten gelden na de garantieperiode. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het nog steeds een goede console qua design en ook nog wel qua gebruiksgemak. Wat build quality betreft is ie gewoon een stuk minder.

Van mijn leverancier of Microsoft hoef ik na 2 jaar niets meer te verwachten. De twee jaar garantie als consumentenbescherming in de EU is dan dus minimaal.

Ik heb nu het idee dat de gebruikers van het eerste uur betatesters geweest zijn, en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Als 'early adopter' zou je wat meer krediet mogen hebben en mag je wat mij betreft dus wat meer dan een refurbished 360 verwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-03 12:45
Chaser2600 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:59:
[...]

Check het programmatje "Connect360" eens.
Het is niet een volwaardige Media Center oplossing maar het begin is er...

En ik kan je zeggen dat het uitstekend werkt via wireless.
Ik stream nu met gemak alle foto's (iPhoto), muziek (iTunes) en WMV Videos (die in the Movies map staan) vanaf mijn Mac mini naar mijn Xbox360.

Het is alleen nog even wachten op een real time converter voor niet WMV videos zodat ook deze ge-streamed kunnen worden middels Connect360.
Als dit natuurlijk performance wise mogelijk is.

http://www.nullriver.com/index/products/connect360
Met VMware of een andere virtual machine server (weet niet of Xen ook draait op de MAC) kan je een Microsoft winxp MCE VM draaien en dan met bijvoorbeeld transcode 360 realtime divx e.d. streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
De HDMI-kabel voor de Xbox 360 komt nu definitief. Microsoft heeft namelijk een plaatje van de Xbox 360 bundel van Lost Planet vrijgegeven en daar is ie op te zien :')

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=hdmi_711053.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
Nou het zou ook zomaar nog een VGA kabel kunnen zijn imo, slecht te zien.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:24
Niet echt superaanbiedingen, maar misschien toch leuk om te weten.

Bij MM Zoetermeer:

- GoW-bundel: 399,-
- GoW en Viva Pinata: 42,- per stuk
- Kameo, Perfect Dark Zero en NFS Most Wanted: 16,- per stuk
- Play & Charge kit: 12,-
- Universal Media Remote: 22,-
- Wireless Controller: 28,-

Voordeel bij MM Zoetermeer is dat je er gratis kunt parkeren, scheelt toch weer een paar euro >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Mr Magic op 23-11-2006 00:04 ]

• .GoO
Nette prijzen hoor :)

• ymmv
devv05 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 23:48:
De HDMI-kabel voor de Xbox 360 komt nu definitief. Microsoft heeft namelijk een plaatje van de Xbox 360 bundel van Lost Planet vrijgegeven en daar is ie op te zien :')

[afbeelding]
Dat is geen HDMI-kabel maar een Japanse D Terminal AV-kabel. Die bestaat uit composiet, twee audio-kabels en een VGA-achtig connectortje. Die ziet er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/350/PA.48915.001.jpg

Vergelijk maar met
Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/640/PA.79207.001.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door ymmv op 23-11-2006 00:47 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 12:40
Anoniem: 6153 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 23:08:
[...]

Het uitvalpercentage mag dan op gemiddeld 15 of 30 % gesteld worden (ik vind dat in ieder geval nog steeds een te groot uitvalpercentage), mijn EIGEN ervaring wijkt daar TE VEEL van af. Van Microsoft zul je namelijk in mijn ogen geen realistische cijfers ontvangen, dus moeten we het met aannames doen.

Zelfs bij het laagste percentage heb je het nog steeds over 15 van de 100 consoles. Je mag verwachten dat een 360 bij normaal gebruik in ieder geval 3-5 jaar mee zou moeten kunnen gaan.

Ik heb nu het idee dat de gebruikers van het eerste uur betatesters geweest zijn, en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Als 'early adopter' zou je wat meer krediet mogen hebben en mag je wat mij betreft dus wat meer dan een refurbished 360 verwachten....
Refurbished wil nog niet zeggen dat je een mishandelde 360 krijgt. Ik zou het ook doen als Microsoft zijnde, aangezien je dan niet alles weer hoeft weg te gooie (zonde). Bovendien denk ik ook niet dat je een gerepareerde krijgt, maar gewoon 1 (nieuwe) met gerepareerde/nieuwe onderdelen.

Ook ken ik zelf nog niemand(!) die een 360 heeft moeten terugbrengen.
Ik kom ook erg vaak in verschillende elektronicazaken en zie daar nooit iemand zn 360 terugbrengen, dus denk dat het wel meevalt (of ik moet ze toevallig mislopen).
Ook is het zo dat het misschien in jouw omgeving wat minder gaat, maar bv in slubberkutterveen niet.

Ik vind het nogal makkelijk om te zeggen dat je een betatester zou zijn. Ieder product wat nieuw is en met nieuwe hardware werkt is niet vanaf het begin 100%. Je kunt dat niet van de makers verwachten. Ik moet zeggen dat ik het apparaat ans sich helemaal niet slecht vind. Er zijn inderdaad wat dingen die beter konden, maar dat heb je toch altijd wel.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:41

Maximus

There is no substitute

Iemand die toevallig weet of Viva Pinata ook 42 is bij MM groningen?

PhD i.o.

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Waarom wil je zo graag een HDMI kabel dan.....?

Anoniem: 91635

Rainbow six: Las Vegas is regiovrij: http://www.play-asia.com/...v-49-en-84-j-70-1gk2.html

[afbeelding]
What the...... is dat een premium + box ofzo? Zie er dingen bij die je normaal volgens mij niet krijgt.
djmantri schreef op donderdag 23 november 2006 @ 01:22:
[...]

Ik kom ook erg vaak in verschillende elektronicazaken en zie daar nooit iemand zn 360 terugbrengen, dus denk dat het wel meevalt (of ik moet ze toevallig mislopen)
Oh.. ben jij er zo eentje die heel de tijd in de winkel blijft hangen tot sluitings tijd... >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 25534 op 23-11-2006 08:43 ]

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb besloten om ook een 360 aan te gaan schaffen, ben nog wel even aan het zoeken naar de beste deal :

In duitsland (daar woon ik) bij alle mediamarkten :

xbox 360 premium + 2e wireless controller + kameo + pgr3 + 3maanden live gold voor 399.

En als de 360 je niet bevalt mag je hem tot 31-01-2007 terugbrengen voor volledig geld terug !
PGR3 en Kameo kosten ondertussen niet al te veel meer denk ik zo.

Aan de andere kant heb ik meer interesse in een GOW pack, en ik vroeg me af of iemand weet of ze die verkopen bij de MM in hengelo / enschede of groningen ? Dat is nog wel aan te rijden hier vandaan. GOW is verboden is Duitsland (jaja rare jongens die duitsers).

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-06 22:15

Armada

-Wat wil je weten?-

Anoniem: 6153 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 23:08:
[...]

Ja, sorry hoor, waar wordt die 15% nu uit afgeleid? Dat on-line polletje? Heb je de verkiezingen gisteren gezien, steekproef onder 26k mensen van de 12 mio stempopulatie. En dat was al niet accuraat. Voor de 360 hebben we hier een on-line polletje gehad van 200 mensen van de ondertussen 6 mio. No way dat je dat kan gebruiken voor argumenten.

De mijne draait ook nog prima en die is gekocht in Jan 2006. Maar dat ga ik hier niet elke week lopen melden. Misschien moet ik dat maar doen? Dan is iedereen ineens onvertuigd van de kwaliteiten? Je zegt het goed, alleen MS heeft de goede cijfers (en een mogelijk service center dat gebruikt wordt) en die krijgen we echt niet en dan kan je gaan aannemen tot je een ons weegt. Maar zoals ik me al eens in college heb laten vertellen: 'aannemen doen we in de bouw'.

Daarnaast bespeur ik enige ontevredenheid met de service van MS. Als ik het zo hoor van de meeste mensen, dan hoor ik alleen tevreden geluiden. Snel opgehaald, snel retour.
En als ik dat dan even tegen het 'bricken' van de Wii's aanhoud bij de eerste update, dan denk ik toch dat de kwaliteitsissues van de 360 buiten proporties geblazen zijn.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

HaseMike schreef op donderdag 23 november 2006 @ 08:47:
Ik heb besloten om ook een 360 aan te gaan schaffen, ben nog wel even aan het zoeken naar de beste deal :

In duitsland (daar woon ik) bij alle mediamarkten :

xbox 360 premium + 2e wireless controller + kameo + pgr3 + 3maanden live gold voor 399.

En als de 360 je niet bevalt mag je hem tot 31-01-2007 terugbrengen voor volledig geld terug !
PGR3 en Kameo kosten ondertussen niet al te veel meer denk ik zo.

Aan de andere kant heb ik meer interesse in een GOW pack, en ik vroeg me af of iemand weet of ze die verkopen bij de MM in hengelo / enschede of groningen ? Dat is nog wel aan te rijden hier vandaan. GOW is verboden is Duitsland (jaja rare jongens die duitsers).
Ik zou er niet eens meer over nadenken als ik jou was.
399 kost normaal gesproken alleen het premium pakket + 39 euro voor een 2e wireless controller + ongeveer 70 euro aan spellen.
Lijkt me een superdeal, waar je geen spijt van gaat krijgen.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• vlesierse
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:57
Zag trouwens in een foldertje van de Saturn dat ze Gears of Wars hebben voor 44 euro en Rainbow Six: Las Vages voor 30 euro!!! Rainbow Six kwam toch pas 1 december uit?

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-06 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

vlesierse schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:49:
Zag trouwens in een foldertje van de Saturn dat ze Gears of Wars hebben voor 44 euro en Rainbow Six: Las Vages voor 30 euro!!! Rainbow Six kwam toch pas 1 december uit?
Heeft die shop toevallig een website?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 17:52
Armada schreef op donderdag 23 november 2006 @ 08:54:
[...]
Daarnaast bespeur ik enige ontevredenheid met de service van MS. Als ik het zo hoor van de meeste mensen, dan hoor ik alleen tevreden geluiden. Snel opgehaald, snel retour.
Ontevredenheid heb ik ook, maar dat is dan vooral bij de Service Desk. Dat je lang moet wachten heb ik niet zo'n probleem mee, het is immers een gratis nummer. Maar de mensen die je vaak aan de lijn krijgt willen je vaak gewoon niet begrijpen (of doen alsof), of reageren alsof je uit je nek zit te lullen.

Zo ook met mn update-loop probleem. Wel 4 x moeten bellen. Tot 3 x toe krijg ik te horen 'blijf proberen om te updaten en we bellen je over 2/3 terug'. Waarom moet ik blijven proberen te updaten als het al 2 weken niet lukt? Waarom wordt ik tot 3 x toe niet teruggebeld? Waarom krijg ik het gevoel dat ik wordt behandeld als een malloot die niet weet waar die het over heeft?

Echter, waneer ze eindelijk overgaan tot het laten ophalen van je console ging het bij mij in een vliegend tempo. Mailtje met labels had ik binnen 2 uur ontvangen. Maandagmiddag de 360 opgehaald, de maandagavond daarop weer terug.

Dus slechte service, nee... alleen de eerste stappen zijn even doorzetten :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• .GoO
vlesierse schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:49:
Die aanbieding klopt niet, is hier gisteren al gezegd.

• wimpie007
  • Laatst online: 12-06 20:55
Hmmm, als ik alle reacties zo lees over kapotte 360-s belooft dat weinig goeds voor mijn Xbox 360, 2ehands gekocht die ook een takkeherrie maakt en al open geweest is. Met een gat in de achterkant. Geen garantie voor wimpie dus als dat ding stukgaat doordat Microsnot te weinig aan koeling gedaan heeft. Lijkt wel een Fohn die aanstaat! Vooral mijn Toshiba drive maakt veel herrie en gaat af en toe niet open. Hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 5% gewijzigd door wimpie007 op 23-11-2006 10:01 ]

• Phusebox
  • Nu online
originele wireless controller 28 euro??

damnz...waarom nooit hier he die aanbiedingen *zucht*
Mr Magic schreef op donderdag 23 november 2006 @ 00:03:
Niet echt superaanbiedingen, maar misschien toch leuk om te weten.

Bij MM Zoetermeer:

- GoW-bundel: 399,-
- GoW en Viva Pinata: 42,- per stuk
- Kameo, Perfect Dark Zero en NFS Most Wanted: 16,- per stuk
- Play & Charge kit: 12,-
- Universal Media Remote: 22,-
- Wireless Controller: 28,-

Voordeel bij MM Zoetermeer is dat je er gratis kunt parkeren, scheelt toch weer een paar euro >:)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• DNL_TIM
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 11:09
devv05 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:56:
[...]

Die aanbieding klopt niet, is hier gisteren al gezegd.
Rotterdammers die nog Gears of War willen kopen, kunnen naar MM Alexander rijden. Daar kost ie 39 euro.

Anoniem: 182467

wimpie007 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:01:
Hmmm, als ik alle reacties zo lees over kapotte 360-s belooft dat weinig goeds voor mijn Xbox 360, 2ehands gekocht die ook een takkeherrie maakt en al open geweest is. Met een gat in de achterkant. Geen garantie voor wimpie dus als dat ding stukgaat doordat Microsnot te weinig aan koeling gedaan heeft. Lijkt wel een Fohn die aanstaat! Vooral mijn Toshiba drive maakt veel herrie en gaat af en toe niet open. Hebben meer mensen hier last van?
Ja dat krijg je he, 2e hands gekocht, niet gekeken naar de staat van het apparaat en er nu achterkomen dat ie al een keer open is geweest. Ik vind het ook wel erg vreemd dat je dan nog bij Microsoft gaat klagen dat hun apparaat zogenaamd niet goed is......

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
Wellicht een beetje offtopic, aan de andere kant ook weer niet, want het gaat over de 360 extender functie...
Wat als ik een film kijk, en ik wil de resume functie ook behouden als MCE wordt afgesloten? Dat gaat niet? Bookmark opties zie ik ook niet? Het gevolg is dat je moet fast forwarden naar waar je was gebleven, en das knap lastig.. Mis ik hier iets?

• Phusebox
  • Nu online
iemand ervaring met play-asia en invoerkosten?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Christenziele jij hebt vol 100% bewust een hopeloos brakke en op voorhand gesloopte 360 gekocht en gaat nu klagen dat Microsoft een kutapparaat heeft gebouwd :?

Professionele website nodig?

Phusebox schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:02:
originele wireless controller 28 euro??

damnz...waarom nooit hier he die aanbiedingen *zucht*
Lees ik ergens over heen?? waar dan?

PS: WehkamP???!! Waar blijft me schatje nou!! :X

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:41

S2S

Phusebox schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:32:
iemand ervaring met play-asia en invoerkosten?
Ik ja, afgelopen maandag is voor het eerst iets van Play bij de douane komen te liggen, game 1 week later en 8,50 extra betalen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:19

Grozno

acts without consequence!

curry684 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:32:
[...]

Christenziele jij hebt vol 100% bewust een hopeloos brakke en op voorhand gesloopte 360 gekocht en gaat nu klagen dat Microsoft een kutapparaat heeft gebouwd :?
Tja, dat is idd vragen om problemen. Als ik iets tweedehands koop moet het of tip-top in orde zijn, of makkelijke te fixen... (Zoals een platenspeler }:| )

[ Voor 48% gewijzigd door Grozno op 23-11-2006 10:42 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• wimpie007
Hopeloos brak is ie niet, doet het verder perfect op het af en toe niet opengaan van de drive na dan., maar ik weet dat bijna alle 360-s een takkeherrie maken en koelings problemen hebben waardoor ze stukgaan.

Dat feit reken ik Microsoft aan, niet dat ik geen volledige garantie meer krijg.
Hoewel ik op zich wel vind dat ze best coulant mogen zijn als ie stuk gaat vanwege koelproblemen ook al is dat ding al eens open geweest, heeft geen direct verband met elkaar.

Dat ik geen garantie meer had wist ik al toen ik hem kocht hoor. Die gok heb ik bewust genomen, Was een premium voor €250 met 8 spellen erbij.(Nu inmiddels 16+) :P

Maar de vraag was meer of meer mensen weleens hebben dat de drive niet open wil.
curry684 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:32:
[...]

[ Voor 5% gewijzigd door wimpie007 op 23-11-2006 11:00 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:30
wimpie007 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:58:
Hopeloos brak is ie niet, doet het verder perfect op het af en toe niet opengaan van de drive na dan., maar ik weet dat bijna alle 360-s een takkeherrie maken en koelings problemen hebben waardoor ze stukgaan.

Dat feit reken ik Microsoft aan, niet dat ik geen volledige garantie meer krijg.
Hoewel ik op zich wel vind dat ze best coulant mogen zijn als ie stuk gaat vanwege koelproblemen ook al is dat ding al eens open geweest, heeft geen direct verband met elkaar.

Dat ik geen garantie meer had wist ik al toen ik hem kocht hoor. Die gok heb ik bewust genomen, Was een premium voor €250 met 8 spellen erbij.(Nu inmiddels 16+) :P

Maar de vraag was meer of meer mensen weleens hebben dat de drive niet open wil.

[...]
Je zou ook nog waterkoeling kunnen overwegen als je toch geen garantie meer hebt en hij toch al open is geweest. Dan ben je gelijk van de herrie af en koelt hij een stuk beter. Er moet als het goed is een set in omloop zijn, maar weet het niet zeker meer.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:01

Smarron

The bend

De herrie komt puur door de DVD-drive, althans dat is bij mij zo. Zit je gewoon in je dashboard maakt dat ding maar net iets meer geluid dan de oude Xbox en daar valt wel mee te leven.

En als je een film kijkt is de herrie ook veel minder erg dan met een game. Als ik ga gamen staat mijn HT-set toch wel aan. 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Smarron op 23-11-2006 11:11 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• wimpie007
Ja dat is inderdaad een goed alternatief, ik heb wel al andere fans (met kermis leds haha) besteld die meer Airflow hebben en stiller zouden moeten zijn. Neemt nog steeds niet weg dat de drive ook veel herrie maakt. Kan de kast wel dichtdoen waar ie instaat maar dan wordt ie helemaa te warm vermoed ik. Snap niet waarom de drive af en toe niet open wil, hij maakt wel een opengaan beweging en gaat dan een paar mm open en dan niet verder, als ik nog een keer op de knop duw gaat ie wel open.
Arunia schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:04:
[...]

Je zou ook nog waterkoeling kunnen overwegen als je toch geen garantie meer hebt en hij toch al open is geweest. Dan ben je gelijk van de herrie af en koelt hij een stuk beter. Er moet als het goed is een set in omloop zijn, maar weet het niet zeker meer.

• ironx
Hopeloos brak is ie niet, doet het verder perfect op het af en toe niet opengaan van de drive na dan., maar ik weet dat bijna alle 360-s een takkeherrie maken en koelings problemen hebben waardoor ze stukgaan. Dat feit reken ik Microsoft aan, niet dat ik geen volledige garantie meer krijg.
Niet iedere 360 gaat stuk vanwege koelingsproblemen, en de mijne had in dit ene geval dat ie terugmoest alleen maar een update-probleem.
Ik vraag me af wat een "doornormale" consument in zijn 360 te zoeken heeft. Het is geen computer waar je een andere grafische kaart in kan stoppen of wat extra geheugen kan plaatsen. Hij hoeft dus ook niet open.

Zou MS wel garantie geven op consoles die zijn opengemaakt, dan kan ik wel raden wat er gaat gebeuren. Mensen gaan lopen knutselen met dat ding, maar zodra er iets kapot is mag MS het kosteloos gaan repareren? Kan ze alleen maar gelijk geven. Bovendien: is dat niet gewoon zo met alle apparaten als TV's, koffiezetters, DVD spelers etc.?
Daar heb ik zelf tot nu toe nog geen last van gehad.

• Grozno

Grozno

[...]

[...]
Naar mijn weten hebben de meeste 360's geen last van koelingsproblemen, de meeste uitval werd of word veroorzaakt door slechte soldeerverbindingen.

Mijn launch-360 heeft geen enkel probleem, heb alleen vastlopers gehad door een slechte disc van PD: Z en mijn drive gaat altijd open.
Ow ja, heb 1 keer rode lampjes gehad! Toen had ik AV-kabel niet aangesloten 8)7

• ymmv
[...]
Laat me raden, je hebt een gehackte firmware in je DVD-speler...

• Phusebox
  • Nu online

[...]
:r leuk dat je trots bent op een gemodde (geflashte) console
en dan niet klagen over problemen 7(8)7
ow ja, en gelieve met je 'nuttige' posts een ander forum te vervuilen _O-
S2S schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:38:
[...]

Ik ja, afgelopen maandag is voor het eerst iets van Play bij de douane komen te liggen, game 1 week later en 8,50 extra betalen.
hmm dan kan ik em beter hier kopen voor 50 euro en de nederlandse economie sponsoren

voor die 1,50 hoef ik t niet te doen

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 23-11-2006 11:29 ]

Anoniem: 157915

Anoniem: 25534 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:33:
[...]
PS: WehkamP???!! Waar blijft me schatje nou!! :X
JA!!!!! |:(
Give me my xbox360 GOW 7(8)7
Oeps :X :X :X

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

[afbeelding]
Niemand die het opvalt dat hier de media remote weer bij zit, die 'exclusive' bij launch zou zijn?

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

Anoniem: 157915 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:20:
[...]

Ik wou hem bestellen is die weer 429 euro ;(

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• wimpie007
O-) O-) O-)
ymmv schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:17:
[...]

Laat me raden, je hebt een gehackte firmware in je DVD-speler...

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:51

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Ik heb voor mijzelf eens de balans opgemaakt na een jaar in het bezit te zijn (bijna dan) van een 360. Ondanks dat ik het wel ongeveer wist natuurlijk, schrok ik toch wel een beetje van het bedrag dat ik heb uitgegeven hieraan. Het was namelijk €1.304,57.

Ik heb hiervoor een premium console, 10 spellen en een reeks randapparatuur (Wireless network kit, play and charge, extra wireless controller met battery pack, live vision camera, faceplates), en ik heb totaal 1 1/2 jaar live gekocht, wat nu nog loopt tot oktober 2007.

Best dure hobby, maar wel een fantastisch leuke! :)

Anoniem: 64755

Grozno schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:12:
[...]

Naar mijn weten hebben de meeste 360's geen last van koelingsproblemen, de meeste uitval werd of word veroorzaakt door slechte soldeerverbindingen.

Mijn launch-360 heeft geen enkel probleem, heb alleen vastlopers gehad door een slechte disc van PD: Z en mijn drive gaat altijd open.
Ow ja, heb 1 keer rode lampjes gehad! Toen had ik AV-kabel niet aangesloten 8)7
Nee joh tuurlijk de xbox 360 heeft geen koelingsproblemen 8)7
Man bij een groot gedeelte van de mensen die een tijd gears of war spelen (een van de weinige spellen die alle 3 de cores benut) last heeft van dat de chip zooo heet wordt dat hij gewoon loslaat. En dan wil jij zeggen dat hij geen koelingsprobleem heeft? Wat dan wel? Een laat los vanwege hitte probleem >:)

• ironx
Volgens Major Nelson zou de Lost Planet Multiplayer Demo online moeten staan... ik zie 'm alleen nog niet :)
The following content is now available on the Xbox Live Marketplace for all Xbox Live Gold members*:

Name: LOST PLANET Multiplayer Online Demo
Price: Free
Available in: All Xbox Live regions
Dash Details: The online demo for the highly anticipated SciFi action shooter LOST PLANET is here! Snow pirates around the world await your entry into the hostile, frozen world of LOST PLANET!

*This content will be available for all Xbox Live Silver members on 11/30/06.

• ironx
Anoniem: 64755 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:30:
[...]
Man bij een groot gedeelte van de mensen die een tijd gears of war spelen (een van de weinige spellen die alle 3 de cores benut) last heeft van dat de chip zooo heet wordt dat hij gewoon loslaat. En dan wil jij zeggen dat hij geen koelingsprobleem heeft? Wat dan wel? Een laat los vanwege hitte probleem >:)
Lezen is een vak...
Geloof niet dat ik gezegd heb 'geen enkele 360 heeft last van koelingsproblemen', of wel?

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 20:07
kan iemand mij vertellen of ik via mn w2k3 server mijn films kan streamen naar mn 360 (divx en dvd's enz) ?

zou me wel een hoop gedoe schelen met een virtual mce te installeren enz..

wie o wie geeft mij het perfect werkende progje hiervoor :D ?

ik geloof dat divx streamen all wel mogelijk was maar redelijk veel cpu kracht koste..

welk prog is dit want dan gaan we dat ff uit proberen want dan heb ik wel de ideale manier om divx's te kijken op mn tv.. (en het scheelt me heel wat cd's branden)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Grozno

Grozno

-O- |:( }:| :r :N
Anoniem: 64755 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:30:
[...]

Ik had het over de meeste 360's, niet dat koelingsproblemen niet bestaan...

[ Voor 63% gewijzigd door Grozno op 23-11-2006 11:36 ]

ironx schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:34:
[...]

Lezen is een vak...
Geloof niet dat ik gezegd heb 'geen enkele 360 heeft last van koelingsproblemen', of wel?
Nee maar de meeste hebben er last van. Het is niet zo dat er enkele last van hebben, maar er hebben er maar ENKELE GEEN last van!

en by the way heb ik niet gezegd dat ze er allemaal last van hebben! dus jij ook beter lezen dan he :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 64755 op 23-11-2006 11:42 ]

Anoniem: 157915 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:20:
[...]

wtf.. ik zit een beetje rond te neusen op internet. En volgens nu.nl komt heel die gears of war i.c.m. met een 360 pas morgen uit!!
Als dat zo is, vind ik het onbeschoft dat ze dat niet gewoon even erbij vermelden inplaats van net doen of dat het pakket op dit moment niet meer op voorraad is!!

• Phusebox
  • Nu online
Bizzarro schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:29:
Ik heb voor mijzelf eens de balans opgemaakt na een jaar in het bezit te zijn (bijna dan) van een 360. Ondanks dat ik het wel ongeveer wist natuurlijk, schrok ik toch wel een beetje van het bedrag dat ik heb uitgegeven hieraan. Het was namelijk €1.304,57.

Ik heb hiervoor een premium console, 10 spellen en een reeks randapparatuur (Wireless network kit, play and charge, extra wireless controller met battery pack, live vision camera, faceplates), en ik heb totaal 1 1/2 jaar live gekocht, wat nu nog loopt tot oktober 2007.

damn ja ik zit ook in de buurt van de 1200 euro... 100 euro per maand dus

offtopic:
premium - 400
kabels - 60
controller - 45
games 9x ca. 540
live vision + live abo's : 115
play&charge: 25

• ironx
Anoniem: 64755 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:35:
[...]
Nee maar de meeste hebben er last van. Het is niet zo dat er enkele last van hebben, maar er hebben er maar ENKELE GEEN last van!

en by the way heb ik niet gezegd dat ze er allemaal last van hebben! dus jij ook beter lezen pik
Cool down, straks raak je ook nog overhit :>
* ironx steekt handje uit ... laten we het wel gezellig houden ok? :9

ironx schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:39:
[...]

Cool down, straks raak je ook nog overhit :>
* ironx steekt handje uit ... laten we het wel gezellig houden ok? :9
Hehe ok dan!

• Dikkie
  • Laatst online: 12-06 16:05

Dat bedrag heb ik alleen al aan spellen besteed. Ik zie het dan ook meer als een verzameling want een aantal van die spellen heb ik nog nooit gespeeld 8)7

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ironx schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:32:
Volgens Major Nelson zou de Lost Planet Multiplayer Demo online moeten staan... ik zie 'm alleen nog niet :)

[...]
Featered downloads wordt gezegd, ik kwam bij hem via die banner rechts in beeld :)

• crzyhiphopazn
  • Laatst online: 10-06 21:40

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

ten 1ste:

Ik vind dit gewoon een gevalletje van domheid/luiheid:
Dom, omdat je van te voren moeten testen hoe de 360 werkt.

Ten 2e:
Toshiba levert geen opticals voor de 360. Dat doen alleen HItachi, Samsung en Philips

Takkeherrie??. Ik heb 2 vershcillende 360's gehad. Beide hitachi drives. 1 uit maart en 1 uit april. Beide maken ze geen herrie en hebben geen koelingsproblemen gehad.
Enige wat herrie maakt zijn de fans maar dat vind ik persoonlijk wel kunnen, omdat de cores zowat rond de 100 graden celsius komen.

ff voor de duidelijkheid 360 UIT 2005 hebben een hardwareprobleem !!!! of dit nou een koelingsprobleem of hardware ontwerpfout is laat ik in het midden.

Dat ik geen garantie meer had wist ik al toen ik hem kocht hoor. Die gok heb ik bewust genomen, Was een premium voor €250 met 8 spellen erbij.(Nu inmiddels 16+)

Hoezo coulant doen als het al open is geweest??
Als je garantiezegel verbroken is heb je gewoon pech. die 360 is niet gemaakt om door klanten open gemaakt te worden.

Ik vind het vervelend voor je dat je wellicht opgelicht bent majah zoals je al zei die risico heb je gewoon genomen.

ik wil niet lullig doen nu, mar het feit dat hij open is geweest en dat de drive niet open wilt gaan kan duiden op het verkeerd "ombouwen" van de 360
Reg. datum: 11 oktober 2000
--------------------------------------------------------------------------------
Is het niet zo dat MS verbeteringen heeft aangebracht bij de nieuwere consoles die later uitgebracht zijn ? Dus dat de console van bijv. 08-2006 beter zou zijn dan die van 12-2005 ?
het klopt dat MS wat verbeteringen heeft aangebracht ten ozichte van het fenomeen 3 red lights of death en de wat lawaaierige drives.

[ Voor 59% gewijzigd door crzyhiphopazn op 23-11-2006 12:27 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Smarron

Smarron

The bend

Is het niet zo dat MS verbeteringen heeft aangebracht bij de nieuwere consoles die later uitgebracht zijn ? Dus dat de console van bijv. 08-2006 beter zou zijn dan die van 12-2005 ?

Smarron schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:48:
Jawel, dat gebeurt bij elke console. Kleine verbeteringen.

AzN_cRzY schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:47:
[...]

ten 1ste:

Ten 2e:
Toshiba levert geen opticals voor de 360. Dat doen alleen HItachi, Samsung en Philips
Ten 1ste:

Hoe kan je daar nou over oordelen? Dom, Misschien deed hij bij de koop wel niet zo raar.

Ten 2e:
Zoals je kan zien op xbox-scene.com dat in de xbox360 Toshiba-samsung drives zitten en Hitachi-LG.
http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/dvd/TS-HLG.jpg

Dus eerst kèken dan kwèken!

• Nordcore
  • Laatst online: 12-06 21:25

• wimpie007
Ten 1ste, toen ik dat ding op ging halen was ik zo blij als een kind en keek ik niet zo heel nauw en viel de herrie wel mee. Ook ging ik toen niet 10 keer de drive open en dicht doen om te kijken of ie om de zoveel tijd wel of niet open ging he!

Ten 2e is het wel degelijk een Toshiba-Samsung drive, Toshiba for short (Wie heeft de xbox nu open liggen jij of ik?)
AzN_cRzY schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:47:
[...]

ten 1ste:

Ten 2e:

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Puntje 1: Eigenlijk té goedkoop 214 dollar is wel erg weinig
Puntje 2: Minimum orderbedrag 500 dollar

Puntje 3: Inkoopactie? 8)

Elect a clown, expect a circus.

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
Zijn dit intake fans, of outtake? (zit op mijn werk, en kan niet kijken..)
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilewhack.com/reviews/Picture%20019%20%28Small%29-thumb.jpg
Indien intake, dan mod ik mijn televisiekast, en zet er een paar 80 mm Sunon fans in, die verse lucht naar deze fans blazen, krijgt het ding het wat koeler. Als ik zo lees wat er aan probleempjes is met koeling, wil ik dat graag voor zijn. Want damn, het wordt heet in die kast :P

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:24

Als je geen PC hebt dan valt het wel mee.
Als ik kijk naar hoeveel ik in de loop van de jaren (5 jaar ofzo) aan PC's heb uitgegeven is dat zeker meer dan 10.000 euro :/

57696520646974206c65657374206973206e657264

Anoniem: 157915

Anoniem: 25534 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:37:
[...]

wtf.. ik zit een beetje rond te neusen op internet. En volgens nu.nl komt heel die gears of war i.c.m. met een 360 pas morgen uit!!
Als dat zo is, vind ik het onbeschoft dat ze dat niet gewoon even erbij vermelden inplaats van net doen of dat het pakket op dit moment niet meer op voorraad is!!
WTF :( })
Zo maar eens mijn vrienden van wehkamp bellen :S :Y

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

wimpie007 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:07:
Ten 1ste, toen ik dat ding op ging halen was ik zo blij als een kind en keek ik niet zo heel nauw en viel de herrie wel mee. Ook ging ik toen niet 10 keer de drive open en dicht doen om te kijken of ie om de zoveel tijd wel of niet open ging he!

Ten 2e is het wel degelijk een Toshiba-Samsung drive, Toshiba for short (Wie heeft de xbox nu open liggen jij of ik?)

[...]
Sorry ten 1ste dat ik zo bot overkom. Niet mijn bedoeling geweest.

Je hebt gelijk het is inderdaad ene Toshiba-Samsung drive.
Hoe ik daarover heen heb gelezen :? 8)7

mijn situatie:
maar toen ik een 360 voor een vriend van me overkocht van een gast heb ik die 360 letterlijk een stress tst gegeven om te kijken of het geluid goed was, pfr date, bveschadigingen en of het nog wel goed functioneerde. Ik heb toen bij aanschaf ongeveer 2/2,5 uur samen met die gast gegamed.

majah we zijn hier om elkaar te helpen. Dus wil ik je wel even een tutorial geven hoe je dit kan verhelpen.

Mail me op richard_cepeda@stream.com

Dan mail ik je wel terug hoe je eventueel van dit probleem af kan.

[ Voor 5% gewijzigd door crzyhiphopazn op 23-11-2006 12:37 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Anoniem: 157915 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:14:
[...]

WTF :( })
Zo maar eens mijn vrienden van wehkamp bellen :S :Y
Keep me updated!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Weet iemand of het zo is dat in spanje viva pinata al verkocht wordt en zo ja waarom nu nog niet hier??

op tothegame.com staat dat viva pinata 1dec voor uk/eur :/

• wimpie007
Ja kwam een beetje bot over idd, en zodoende reageerde ik ook op die manier terug.
Sorry ook voor mijn reactie dan. Bedoel je het probleem van die drive die niet open gaat? Of van de herrie? Want heb al andere fans besteld.
AzN_cRzY schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:34:
[...]

Sorry ten 1ste dat ik zo bot overkom. Niet mijn bedoeling geweest.

Je hebt gelijk het is inderdaad ene Toshiba-Samsung drive.
Hoe ik daarover heen heb gelezen :? 8)7

mijn situatie:
maar toen ik een 360 voor een vriend van me overkocht van een gast heb ik die 360 letterlijk een stress tst gegeven om te kijken of het geluid goed was, pfr date, bveschadigingen en of het nog wel goed functioneerde. Ik heb toen bij aanschaf ongeveer 2/2,5 uur samen met die gast gegamed.

majah we zijn hier om elkaar te helpen. Dus wil ik je wel even een tutorial geven hoe je dit kan verhelpen.

Mail me op richard_cepeda@stream.com

Dan mail ik je wel terug hoe je eventueel van dit probleem af kan.

Anoniem: 181923

ironx schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:34:
[...]

Lezen is een vak...
Ik merkte dit gisteren ook tijdens het gamen! Ik kreeg artifacts op mijn scherm. Toen haalde ik de xdoos uit zijn kastje en legde het verticaal neer op de grond en na een reboot was het weer prima scherp. Hoe kan ik er voor zorgen dat het beter wordt gekoeld??

Ik moet overigens ook zeggen dat mijn SAMSUNG drive erg veel lawaai maakt. Xbox is alles behalve stil...

http://www.amazon.com/gp/...?ie=UTF8&id=cv%2Fhomepage

Een 360 Core Unit voor $100....
Alleen vandaag en het bestelllen begint om 11:00 PST

Iemand ervaring met amazon.com?

want voor $100 koop ik er nog wel een 360 bij ;)

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-06 22:15

Armada

-Wat wil je weten?-

En nu over het aantal gaming uren overslaan en dan is het natuurlijk ook leuk om te kijken wat die hobby je per jaar kost. Je initiële aanschaf (console, randapp) ga je natuurlijk over steeds meer jaar verdelen.
* Armada is stats freak, sorry...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

wimpie007 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:49:
Ja kwam een beetje bot over idd, en zodoende reageerde ik ook op die manier terug.
Sorry ook voor mijn reactie dan. Bedoel je het probleem van die drive die niet open gaat? Of van de herrie? Want heb al andere fans besteld.

[...]
Allebei.

Ik wil ook andere fans erin laten zetten. Ik wil papst fans erin zetten omdat die 1 van de stilste fans is.
Ik heb ergens een keertje gelezen dat iemand papst fans had besteld en die erin had gemonteerd, maar toen wearen er nog geen foto's helaas. Ben benieuwd of het wat wordt met andere fans erin :)
Anoniem: 181923 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:51:
[...]

Ik merkte dit gisteren ook tijdens het gamen! Ik kreeg artifacts op mijn scherm. Toen haalde ik de xdoos uit zijn kastje en legde het verticaal neer op de grond en na een reboot was het weer prima scherp. Hoe kan ik er voor zorgen dat het beter wordt gekoeld??

Ik moet overigens ook zeggen dat mijn SAMSUNG drive erg veel lawaai maakt. Xbox is alles behalve stil...
Wat is de PFR date achterop je 360?? Als het voor April 2006 is, is er een verhoogde kans op artifacts.

[ Voor 31% gewijzigd door crzyhiphopazn op 23-11-2006 13:05 ]

• wimpie007
Outtake fans,
Je zou in je kast naast de 360 een intake fan voor frisse lucht kunnen doen en aan de achterkant een outtake fan.
Maar je bent dus wel afhankelijk van de fans van de 360 voor de koeling van dat apparaat. Want die blaast bij mij hele hete lucht naar buiten. In mijn kast staat ook nog een AVR235 lekker veel hitte te maken dus dat verbeterd de boel niet echt.
UltraSub schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:12:
Zijn dit intake fans, of outtake? (zit op mijn werk, en kan niet kijken..)
[afbeelding]
Indien intake, dan mod ik mijn televisiekast, en zet er een paar 80 mm Sunon fans in, die verse lucht naar deze fans blazen, krijgt het ding het wat koeler. Als ik zo lees wat er aan probleempjes is met koeling, wil ik dat graag voor zijn. Want damn, het wordt heet in die kast :P

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-06 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoe krijg je die faceplate er af 8)7

Ik kan nergens klemmetjes oid vinden die je moet wegduwen 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• wimpie007
Hard trekken!
Angeloonie schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:06:
Hoe krijg je die faceplate er af 8)7

Ik kan nergens klemmetjes oid vinden die je moet wegduwen 8)7

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 25534 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:49:
Jawel, dat gebeurt bij elke console. Kleine verbeteringen.
Dan ben ik benieuwd wiens 360's allemaal door slechte koeling kapot zijn gegaan. Dit lijkt me dan alleen met de 1e modellen of zijn er dan ook mensen welke een "nieuwe" hebben die kapot zijn gegaan ?

• Grozno

Grozno

Anoniem: 181923 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:51:
[...]

Je moet zo'n kacheltje ook niet opsluiten in een kast... |:( Dan stikt ie natuurlijk in zijn eigen adem ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Grozno op 23-11-2006 13:22 ]

• Nordcore
  • Laatst online: 12-06 21:25
Slasher schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:12:
[...]

Puntje 1: Eigenlijk té goedkoop 214 dollar is wel erg weinig
Puntje 2: Minimum orderbedrag 500 dollar

Puntje 3: Inkoopactie? 8)
zat ik ook al aan te denken.

al hoewel die amazon kraker ook wel goed klinkt:

ik ga even overwegen

Anoniem: 151447

Anoniem: 182467 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:51:

Een 360 Core Unit voor $100....
Alleen vandaag en het bestelllen begint om 11:00 PST

Iemand ervaring met amazon.com?

want voor $100 koop ik er nog wel een 360 bij ;)
Hoe laat is 11 uur PST hier in NL?

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 19:25

bAdmuTs

mAzE

Lost Planet multiplayer is leuker dan ik gedacht had :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Anoniem: 151447 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:22:
[...]

Hoe laat is 11 uur PST hier in NL?