Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.345 views sinds 30-01-2008

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
wimpie007 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:58:
Hopeloos brak is ie niet, doet het verder perfect op het af en toe niet opengaan van de drive na dan., maar ik weet dat bijna alle 360-s een takkeherrie maken en koelings problemen hebben waardoor ze stukgaan. Dat feit reken ik Microsoft aan, niet dat ik geen volledige garantie meer krijg.
Niet iedere 360 gaat stuk vanwege koelingsproblemen, en de mijne had in dit ene geval dat ie terugmoest alleen maar een update-probleem.
Hoewel ik op zich wel vind dat ze best coulant mogen zijn als ie stuk gaat vanwege koelproblemen ook al is dat ding al eens open geweest, heeft geen direct verband met elkaar.
Ik vraag me af wat een "doornormale" consument in zijn 360 te zoeken heeft. Het is geen computer waar je een andere grafische kaart in kan stoppen of wat extra geheugen kan plaatsen. Hij hoeft dus ook niet open.

Zou MS wel garantie geven op consoles die zijn opengemaakt, dan kan ik wel raden wat er gaat gebeuren. Mensen gaan lopen knutselen met dat ding, maar zodra er iets kapot is mag MS het kosteloos gaan repareren? Kan ze alleen maar gelijk geven. Bovendien: is dat niet gewoon zo met alle apparaten als TV's, koffiezetters, DVD spelers etc.?
Maar de vraag was meer of meer mensen weleens hebben dat de drive niet open wil.
Daar heb ik zelf tot nu toe nog geen last van gehad.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Grozno

acts without consequence!

Hopeloos brak is ie niet, doet het verder perfect op het af en toe niet opengaan van de drive na dan., maar ik weet dat bijna alle 360-s een takkeherrie maken en koelings problemen hebben waardoor ze stukgaan.
[...]

Maar de vraag was meer of meer mensen weleens hebben dat de drive niet open wil.
[...]
Naar mijn weten hebben de meeste 360's geen last van koelingsproblemen, de meeste uitval werd of word veroorzaakt door slechte soldeerverbindingen.

Mijn launch-360 heeft geen enkel probleem, heb alleen vastlopers gehad door een slechte disc van PD: Z en mijn drive gaat altijd open.
Ow ja, heb 1 keer rode lampjes gehad! Toen had ik AV-kabel niet aangesloten 8)7

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 23:40
Dat ik geen garantie meer had wist ik al toen ik hem kocht hoor. Die gok heb ik bewust genomen, Was een premium voor €250 met 8 spellen erbij.(Nu inmiddels 16+) :P
[...]
Laat me raden, je hebt een gehackte firmware in je DVD-speler...

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47
Hopeloos brak is ie niet, doet het verder perfect op het af en toe niet opengaan van de drive na dan., maar ik weet dat bijna alle 360-s een takkeherrie maken en koelings problemen hebben waardoor ze stukgaan.

Dat feit reken ik Microsoft aan, niet dat ik geen volledige garantie meer krijg.
Hoewel ik op zich wel vind dat ze best coulant mogen zijn als ie stuk gaat vanwege koelproblemen ook al is dat ding al eens open geweest, heeft geen direct verband met elkaar.

Dat ik geen garantie meer had wist ik al toen ik hem kocht hoor. Die gok heb ik bewust genomen, Was een premium voor €250 met 8 spellen erbij.(Nu inmiddels 16+) :P

[...]
:r leuk dat je trots bent op een gemodde (geflashte) console
en dan niet klagen over problemen 7(8)7
ow ja, en gelieve met je 'nuttige' posts een ander forum te vervuilen _O-
S2S schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:38:
[...]

Ik ja, afgelopen maandag is voor het eerst iets van Play bij de douane komen te liggen, game 1 week later en 8,50 extra betalen.
hmm dan kan ik em beter hier kopen voor 50 euro en de nederlandse economie sponsoren

voor die 1,50 hoef ik t niet te doen

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 23-11-2006 11:29 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Anoniem: 157915

Anoniem: 25534 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:33:
[...]
PS: WehkamP???!! Waar blijft me schatje nou!! :X
JA!!!!! |:(
Give me my xbox360 GOW 7(8)7
Oeps :X :X :X

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
devv05 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 23:48:
De HDMI-kabel voor de Xbox 360 komt nu definitief. Microsoft heeft namelijk een plaatje van de Xbox 360 bundel van Lost Planet vrijgegeven en daar is ie op te zien :')

[afbeelding]
Niemand die het opvalt dat hier de media remote weer bij zit, die 'exclusive' bij launch zou zijn?

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 18:40

DeluxZ

Livin' the good life

Anoniem: 157915 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:20:
[...]

Ik wou hem bestellen is die weer 429 euro ;(

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:58
O-) O-) O-)
ymmv schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:17:
[...]

Laat me raden, je hebt een gehackte firmware in je DVD-speler...

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-04 09:16

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Ik heb voor mijzelf eens de balans opgemaakt na een jaar in het bezit te zijn (bijna dan) van een 360. Ondanks dat ik het wel ongeveer wist natuurlijk, schrok ik toch wel een beetje van het bedrag dat ik heb uitgegeven hieraan. Het was namelijk €1.304,57.

Ik heb hiervoor een premium console, 10 spellen en een reeks randapparatuur (Wireless network kit, play and charge, extra wireless controller met battery pack, live vision camera, faceplates), en ik heb totaal 1 1/2 jaar live gekocht, wat nu nog loopt tot oktober 2007.

Best dure hobby, maar wel een fantastisch leuke! :)

Anoniem: 64755

Grozno schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:12:
[...]

Naar mijn weten hebben de meeste 360's geen last van koelingsproblemen, de meeste uitval werd of word veroorzaakt door slechte soldeerverbindingen.

Mijn launch-360 heeft geen enkel probleem, heb alleen vastlopers gehad door een slechte disc van PD: Z en mijn drive gaat altijd open.
Ow ja, heb 1 keer rode lampjes gehad! Toen had ik AV-kabel niet aangesloten 8)7
Nee joh tuurlijk de xbox 360 heeft geen koelingsproblemen 8)7
Man bij een groot gedeelte van de mensen die een tijd gears of war spelen (een van de weinige spellen die alle 3 de cores benut) last heeft van dat de chip zooo heet wordt dat hij gewoon loslaat. En dan wil jij zeggen dat hij geen koelingsprobleem heeft? Wat dan wel? Een laat los vanwege hitte probleem >:)

• ironx
Volgens Major Nelson zou de Lost Planet Multiplayer Demo online moeten staan... ik zie 'm alleen nog niet :)
The following content is now available on the Xbox Live Marketplace for all Xbox Live Gold members*:

Name: LOST PLANET Multiplayer Online Demo
Price: Free
Available in: All Xbox Live regions
Dash Details: The online demo for the highly anticipated SciFi action shooter LOST PLANET is here! Snow pirates around the world await your entry into the hostile, frozen world of LOST PLANET!

*This content will be available for all Xbox Live Silver members on 11/30/06.

• ironx
Anoniem: 64755 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:30:
[...]
Man bij een groot gedeelte van de mensen die een tijd gears of war spelen (een van de weinige spellen die alle 3 de cores benut) last heeft van dat de chip zooo heet wordt dat hij gewoon loslaat. En dan wil jij zeggen dat hij geen koelingsprobleem heeft? Wat dan wel? Een laat los vanwege hitte probleem >:)
Lezen is een vak...
Geloof niet dat ik gezegd heb 'geen enkele 360 heeft last van koelingsproblemen', of wel?

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-04 16:04
kan iemand mij vertellen of ik via mn w2k3 server mijn films kan streamen naar mn 360 (divx en dvd's enz) ?

zou me wel een hoop gedoe schelen met een virtual mce te installeren enz..

wie o wie geeft mij het perfect werkende progje hiervoor :D ?

ik geloof dat divx streamen all wel mogelijk was maar redelijk veel cpu kracht koste..

welk prog is dit want dan gaan we dat ff uit proberen want dan heb ik wel de ideale manier om divx's te kijken op mn tv.. (en het scheelt me heel wat cd's branden)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Grozno
  • Nu online

Grozno

-O- |:( }:| :r :N
Anoniem: 64755 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:30:
[...]

Ik had het over de meeste 360's, niet dat koelingsproblemen niet bestaan...

[ Voor 63% gewijzigd door Grozno op 23-11-2006 11:36 ]

ironx schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:34:
[...]

Lezen is een vak...
Geloof niet dat ik gezegd heb 'geen enkele 360 heeft last van koelingsproblemen', of wel?
Nee maar de meeste hebben er last van. Het is niet zo dat er enkele last van hebben, maar er hebben er maar ENKELE GEEN last van!

en by the way heb ik niet gezegd dat ze er allemaal last van hebben! dus jij ook beter lezen dan he :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 64755 op 23-11-2006 11:42 ]

Anoniem: 25534

Anoniem: 157915 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:20:
[...]

wtf.. ik zit een beetje rond te neusen op internet. En volgens nu.nl komt heel die gears of war i.c.m. met een 360 pas morgen uit!!
Als dat zo is, vind ik het onbeschoft dat ze dat niet gewoon even erbij vermelden inplaats van net doen of dat het pakket op dit moment niet meer op voorraad is!!

• Phusebox
Bizzarro schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:29:
Ik heb voor mijzelf eens de balans opgemaakt na een jaar in het bezit te zijn (bijna dan) van een 360. Ondanks dat ik het wel ongeveer wist natuurlijk, schrok ik toch wel een beetje van het bedrag dat ik heb uitgegeven hieraan. Het was namelijk €1.304,57.

Ik heb hiervoor een premium console, 10 spellen en een reeks randapparatuur (Wireless network kit, play and charge, extra wireless controller met battery pack, live vision camera, faceplates), en ik heb totaal 1 1/2 jaar live gekocht, wat nu nog loopt tot oktober 2007.

damn ja ik zit ook in de buurt van de 1200 euro... 100 euro per maand dus

offtopic:
premium - 400
kabels - 60
controller - 45
games 9x ca. 540
live vision + live abo's : 115
play&charge: 25

• ironx
Anoniem: 64755 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:35:
[...]
Nee maar de meeste hebben er last van. Het is niet zo dat er enkele last van hebben, maar er hebben er maar ENKELE GEEN last van!

en by the way heb ik niet gezegd dat ze er allemaal last van hebben! dus jij ook beter lezen pik
Cool down, straks raak je ook nog overhit :>
* ironx steekt handje uit ... laten we het wel gezellig houden ok? :9

ironx schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:39:
[...]

Cool down, straks raak je ook nog overhit :>
* ironx steekt handje uit ... laten we het wel gezellig houden ok? :9
Hehe ok dan!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:17

Dat bedrag heb ik alleen al aan spellen besteed. Ik zie het dan ook meer als een verzameling want een aantal van die spellen heb ik nog nooit gespeeld 8)7

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ironx schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:32:
Volgens Major Nelson zou de Lost Planet Multiplayer Demo online moeten staan... ik zie 'm alleen nog niet :)

[...]
Featered downloads wordt gezegd, ik kwam bij hem via die banner rechts in beeld :)

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 10:27

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

wimpie007 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:01:
Hmmm, als ik alle reacties zo lees over kapotte 360-s belooft dat weinig goeds voor mijn Xbox 360, 2ehands gekocht die ook een takkeherrie maakt en al open geweest is. Met een gat in de achterkant. Geen garantie voor wimpie dus als dat ding stukgaat doordat Microsnot te weinig aan koeling gedaan heeft. Lijkt wel een Fohn die aanstaat! Vooral mijn Toshiba drive maakt veel herrie en gaat af en toe niet open. Hebben meer mensen hier last van?
ten 1ste:

Ik vind dit gewoon een gevalletje van domheid/luiheid:
Dom, omdat je van te voren moeten testen hoe de 360 werkt.

Ten 2e:
Toshiba levert geen opticals voor de 360. Dat doen alleen HItachi, Samsung en Philips

Dat feit reken ik Microsoft aan, niet dat ik geen volledige garantie meer krijg.

Takkeherrie??. Ik heb 2 vershcillende 360's gehad. Beide hitachi drives. 1 uit maart en 1 uit april. Beide maken ze geen herrie en hebben geen koelingsproblemen gehad.
Enige wat herrie maakt zijn de fans maar dat vind ik persoonlijk wel kunnen, omdat de cores zowat rond de 100 graden celsius komen.

ff voor de duidelijkheid 360 UIT 2005 hebben een hardwareprobleem !!!! of dit nou een koelingsprobleem of hardware ontwerpfout is laat ik in het midden.

Dat ik geen garantie meer had wist ik al toen ik hem kocht hoor. Die gok heb ik bewust genomen, Was een premium voor €250 met 8 spellen erbij.(Nu inmiddels 16+)

Hoezo coulant doen als het al open is geweest??
Als je garantiezegel verbroken is heb je gewoon pech. die 360 is niet gemaakt om door klanten open gemaakt te worden.

Ik vind het vervelend voor je dat je wellicht opgelicht bent majah zoals je al zei die risico heb je gewoon genomen.

ik wil niet lullig doen nu, mar het feit dat hij open is geweest en dat de drive niet open wilt gaan kan duiden op het verkeerd "ombouwen" van de 360
Reg. datum: 11 oktober 2000
--------------------------------------------------------------------------------
Is het niet zo dat MS verbeteringen heeft aangebracht bij de nieuwere consoles die later uitgebracht zijn ? Dus dat de console van bijv. 08-2006 beter zou zijn dan die van 12-2005 ?
het klopt dat MS wat verbeteringen heeft aangebracht ten ozichte van het fenomeen 3 red lights of death en de wat lawaaierige drives.

[ Voor 59% gewijzigd door crzyhiphopazn op 23-11-2006 12:27 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Smarron
  • Laatst online: 22-04 07:26

Smarron

The bend

Is het niet zo dat MS verbeteringen heeft aangebracht bij de nieuwere consoles die later uitgebracht zijn ? Dus dat de console van bijv. 08-2006 beter zou zijn dan die van 12-2005 ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Smarron schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:48:
Jawel, dat gebeurt bij elke console. Kleine verbeteringen.

AzN_cRzY schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:47:
[...]

ten 1ste:

Ten 2e:
Toshiba levert geen opticals voor de 360. Dat doen alleen HItachi, Samsung en Philips
Ten 1ste:

Hoe kan je daar nou over oordelen? Dom, Misschien deed hij bij de koop wel niet zo raar.

Ten 2e:
Zoals je kan zien op xbox-scene.com dat in de xbox360 Toshiba-samsung drives zitten en Hitachi-LG.
http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/dvd/TS-HLG.jpg

Dus eerst kèken dan kwèken!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 18:05

• wimpie007
Ten 1ste, toen ik dat ding op ging halen was ik zo blij als een kind en keek ik niet zo heel nauw en viel de herrie wel mee. Ook ging ik toen niet 10 keer de drive open en dicht doen om te kijken of ie om de zoveel tijd wel of niet open ging he!

Ten 2e is het wel degelijk een Toshiba-Samsung drive, Toshiba for short (Wie heeft de xbox nu open liggen jij of ik?)
AzN_cRzY schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:47:
[...]

ten 1ste:

Ten 2e:

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Puntje 1: Eigenlijk té goedkoop 214 dollar is wel erg weinig
Puntje 2: Minimum orderbedrag 500 dollar

Puntje 3: Inkoopactie? 8)

Elect a clown, expect a circus.

• UltraSub
  • Laatst online: 21-04 10:57
Zijn dit intake fans, of outtake? (zit op mijn werk, en kan niet kijken..)
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilewhack.com/reviews/Picture%20019%20%28Small%29-thumb.jpg
Indien intake, dan mod ik mijn televisiekast, en zet er een paar 80 mm Sunon fans in, die verse lucht naar deze fans blazen, krijgt het ding het wat koeler. Als ik zo lees wat er aan probleempjes is met koeling, wil ik dat graag voor zijn. Want damn, het wordt heet in die kast :P

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:13

Als je geen PC hebt dan valt het wel mee.
Als ik kijk naar hoeveel ik in de loop van de jaren (5 jaar ofzo) aan PC's heb uitgegeven is dat zeker meer dan 10.000 euro :/

57696520646974206c65657374206973206e657264

Anoniem: 157915

Anoniem: 25534 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:37:
[...]

wtf.. ik zit een beetje rond te neusen op internet. En volgens nu.nl komt heel die gears of war i.c.m. met een 360 pas morgen uit!!
Als dat zo is, vind ik het onbeschoft dat ze dat niet gewoon even erbij vermelden inplaats van net doen of dat het pakket op dit moment niet meer op voorraad is!!
WTF :( })
Zo maar eens mijn vrienden van wehkamp bellen :S :Y

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

wimpie007 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:07:
Ten 1ste, toen ik dat ding op ging halen was ik zo blij als een kind en keek ik niet zo heel nauw en viel de herrie wel mee. Ook ging ik toen niet 10 keer de drive open en dicht doen om te kijken of ie om de zoveel tijd wel of niet open ging he!

Ten 2e is het wel degelijk een Toshiba-Samsung drive, Toshiba for short (Wie heeft de xbox nu open liggen jij of ik?)

[...]
Sorry ten 1ste dat ik zo bot overkom. Niet mijn bedoeling geweest.

Je hebt gelijk het is inderdaad ene Toshiba-Samsung drive.
Hoe ik daarover heen heb gelezen :? 8)7

mijn situatie:
maar toen ik een 360 voor een vriend van me overkocht van een gast heb ik die 360 letterlijk een stress tst gegeven om te kijken of het geluid goed was, pfr date, bveschadigingen en of het nog wel goed functioneerde. Ik heb toen bij aanschaf ongeveer 2/2,5 uur samen met die gast gegamed.

majah we zijn hier om elkaar te helpen. Dus wil ik je wel even een tutorial geven hoe je dit kan verhelpen.

Mail me op richard_cepeda@stream.com

Dan mail ik je wel terug hoe je eventueel van dit probleem af kan.

[ Voor 5% gewijzigd door crzyhiphopazn op 23-11-2006 12:37 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Anoniem: 157915 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:14:
[...]

WTF :( })
Zo maar eens mijn vrienden van wehkamp bellen :S :Y
Keep me updated!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Weet iemand of het zo is dat in spanje viva pinata al verkocht wordt en zo ja waarom nu nog niet hier??

op tothegame.com staat dat viva pinata 1dec voor uk/eur :/

• wimpie007
Ja kwam een beetje bot over idd, en zodoende reageerde ik ook op die manier terug.
Sorry ook voor mijn reactie dan. Bedoel je het probleem van die drive die niet open gaat? Of van de herrie? Want heb al andere fans besteld.
AzN_cRzY schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:34:
[...]

Sorry ten 1ste dat ik zo bot overkom. Niet mijn bedoeling geweest.

Je hebt gelijk het is inderdaad ene Toshiba-Samsung drive.
Hoe ik daarover heen heb gelezen :? 8)7

mijn situatie:
maar toen ik een 360 voor een vriend van me overkocht van een gast heb ik die 360 letterlijk een stress tst gegeven om te kijken of het geluid goed was, pfr date, bveschadigingen en of het nog wel goed functioneerde. Ik heb toen bij aanschaf ongeveer 2/2,5 uur samen met die gast gegamed.

majah we zijn hier om elkaar te helpen. Dus wil ik je wel even een tutorial geven hoe je dit kan verhelpen.

Mail me op richard_cepeda@stream.com

Dan mail ik je wel terug hoe je eventueel van dit probleem af kan.

Anoniem: 181923

ironx schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:34:
[...]

Lezen is een vak...
Ik merkte dit gisteren ook tijdens het gamen! Ik kreeg artifacts op mijn scherm. Toen haalde ik de xdoos uit zijn kastje en legde het verticaal neer op de grond en na een reboot was het weer prima scherp. Hoe kan ik er voor zorgen dat het beter wordt gekoeld??

Ik moet overigens ook zeggen dat mijn SAMSUNG drive erg veel lawaai maakt. Xbox is alles behalve stil...

Anoniem: 182467

http://www.amazon.com/gp/...?ie=UTF8&id=cv%2Fhomepage

Een 360 Core Unit voor $100....
Alleen vandaag en het bestelllen begint om 11:00 PST

Iemand ervaring met amazon.com?

want voor $100 koop ik er nog wel een 360 bij ;)

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:32

Armada

-Wat wil je weten?-

En nu over het aantal gaming uren overslaan en dan is het natuurlijk ook leuk om te kijken wat die hobby je per jaar kost. Je initiële aanschaf (console, randapp) ga je natuurlijk over steeds meer jaar verdelen.
* Armada is stats freak, sorry...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

wimpie007 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:49:
Ja kwam een beetje bot over idd, en zodoende reageerde ik ook op die manier terug.
Sorry ook voor mijn reactie dan. Bedoel je het probleem van die drive die niet open gaat? Of van de herrie? Want heb al andere fans besteld.

[...]
Allebei.

Ik wil ook andere fans erin laten zetten. Ik wil papst fans erin zetten omdat die 1 van de stilste fans is.
Ik heb ergens een keertje gelezen dat iemand papst fans had besteld en die erin had gemonteerd, maar toen wearen er nog geen foto's helaas. Ben benieuwd of het wat wordt met andere fans erin :)
Anoniem: 181923 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:51:
[...]

Ik merkte dit gisteren ook tijdens het gamen! Ik kreeg artifacts op mijn scherm. Toen haalde ik de xdoos uit zijn kastje en legde het verticaal neer op de grond en na een reboot was het weer prima scherp. Hoe kan ik er voor zorgen dat het beter wordt gekoeld??

Ik moet overigens ook zeggen dat mijn SAMSUNG drive erg veel lawaai maakt. Xbox is alles behalve stil...
Wat is de PFR date achterop je 360?? Als het voor April 2006 is, is er een verhoogde kans op artifacts.

[ Voor 31% gewijzigd door crzyhiphopazn op 23-11-2006 13:05 ]

• wimpie007
Outtake fans,
Je zou in je kast naast de 360 een intake fan voor frisse lucht kunnen doen en aan de achterkant een outtake fan.
Maar je bent dus wel afhankelijk van de fans van de 360 voor de koeling van dat apparaat. Want die blaast bij mij hele hete lucht naar buiten. In mijn kast staat ook nog een AVR235 lekker veel hitte te maken dus dat verbeterd de boel niet echt.
UltraSub schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:12:
Zijn dit intake fans, of outtake? (zit op mijn werk, en kan niet kijken..)
[afbeelding]
Indien intake, dan mod ik mijn televisiekast, en zet er een paar 80 mm Sunon fans in, die verse lucht naar deze fans blazen, krijgt het ding het wat koeler. Als ik zo lees wat er aan probleempjes is met koeling, wil ik dat graag voor zijn. Want damn, het wordt heet in die kast :P

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:10

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoe krijg je die faceplate er af 8)7

Ik kan nergens klemmetjes oid vinden die je moet wegduwen 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• wimpie007
Hard trekken!
Angeloonie schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:06:
Hoe krijg je die faceplate er af 8)7

Ik kan nergens klemmetjes oid vinden die je moet wegduwen 8)7

• Smarron
  • Laatst online: 22-04 07:26

Smarron

The bend

Anoniem: 25534 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:49:
Jawel, dat gebeurt bij elke console. Kleine verbeteringen.
Dan ben ik benieuwd wiens 360's allemaal door slechte koeling kapot zijn gegaan. Dit lijkt me dan alleen met de 1e modellen of zijn er dan ook mensen welke een "nieuwe" hebben die kapot zijn gegaan ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Grozno
  • Nu online

Grozno

Anoniem: 181923 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:51:
[...]

Je moet zo'n kacheltje ook niet opsluiten in een kast... |:( Dan stikt ie natuurlijk in zijn eigen adem ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Grozno op 23-11-2006 13:22 ]

• Nordcore
Slasher schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:12:
[...]

Puntje 1: Eigenlijk té goedkoop 214 dollar is wel erg weinig
Puntje 2: Minimum orderbedrag 500 dollar

Puntje 3: Inkoopactie? 8)
zat ik ook al aan te denken.

al hoewel die amazon kraker ook wel goed klinkt:

ik ga even overwegen

Anoniem: 151447

Anoniem: 182467 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:51:

Hoe laat is 11 uur PST hier in NL?

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Lost Planet multiplayer is leuker dan ik gedacht had :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Anoniem: 151447 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:22:
[...]

Hoe laat is 11 uur PST hier in NL?
Als het goed is 20:00 vanavond,

zoek anders ff op google: World Clock of Time Zones

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-04 16:12

mindcre8r

Tradepedia

GoW is ook bij de MM in alkmaar nu voor 44 te koop :) wpoei! vanaaf ff halen :D

Bears and Bulls

• Nordcore
ben inderdaad ook wel benieuwd naar de nederlandse tijd....

verder wat zijn de nadelen van een buitenlandse xbox 360?

Nordcore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:36:
ben inderdaad ook wel benieuwd naar de nederlandse tijd....

verder wat zijn de nadelen van een buitenlandse xbox 360?
Regiocode misschien? Want op de xboxen 360 uit NL kan je meestal geen spellen uit VS spelen..

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

mindcre8r schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:35:
GoW is ook bij de MM in alkmaar nu voor 44 te koop :) wpoei! vanaaf ff halen :D
Voor de mensen die bikkel willen zijn in dit spel raad ik aan om elke SP modus van begin tot eind te spelen.

Ik heb zelf casual en hardcore helemaal uitgespeeld. Ik ben nu in act 1 op Insane niveau.
Ik geniet elke keer weer dat ik speel. Zoveel detail in het spel levelopbouw is ook wel goed. AI tegenstanders is echt te dope op Insane. Locust komen je gewoon halen als je niet terug schiet.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

hoe ik GoW gameplay eigenlijk voorstellen?

voor de ps2 heb je zo'n spel met pistolen (ook in de arcadehallen) waarbije telkens een pedaal indrukt om weg te duiken,
is het misschien een kruising tussen dat spel en een FPS?

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52

amazon stuurt geen hardware naar europa volgens mij!
was in het verleden zo weet niet of het nu nog geld?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• MegamanXZero
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-04-2020

MegamanXZero

Maverick Hunter X

pokeran schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:45:
hoe ik GoW gameplay eigenlijk voorstellen?

voor de ps2 heb je zo'n spel met pistolen (ook in de arcadehallen) waarbije telkens een pedaal indrukt om weg te duiken,
is het misschien een kruising tussen dat spel en een FPS?
Nee, het is niet echt als Time Crisis.
Je speelt gewoon vanaf 3rd Person View, je kan vrij lopen en schieten. Je kan wel achter muren en obstakels cover nemen zodat je niet makkelijk geraakt wordt. Als je gaat aimen schiet je vanuit First Person View, maar je kan ook vanuit 3rd Person View schieten maar dat is minder accuraat.

[ Voor 10% gewijzigd door MegamanXZero op 23-11-2006 13:53 ]

Dutchzilla schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:50:
[...]

en daarbij komt dat je er toch geen EU spellen op kan spelen ivm regiocode..

Anoniem: 198011

Ter info: de XB360 Premium is momenteel € 369 bij MM

• bAdmuTs
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Dutchzilla schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:50:
[...]

Hmmm, volgens mij heb je gelijk :X :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-04 00:12

fulgore

goud

How to Get Amazon Customers Vote Deals

Please note that none of the candidate items ships internationally. Additionally, at least one of the items only ships to the 48 contiguous United States. If you reside in Alaska or Hawaii, click through to the detail page of the item you're interested in to make sure we can get it to you.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Anoniem: 64755 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:53:
[...]

en daarbij komt dat je er toch geen EU spellen op kan spelen ivm regiocode..
ehm dit wordt meer een 2e console voor "kuch" divx filmpjes en dat soort dingen O-)

maarehh bij shipping staat dat er ook gewoon naar nl wordt geshipped.

Anoniem: 181923

AzN_cRzY schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:02:
[...]

Allebei.

Ik wil ook andere fans erin laten zetten. Ik wil papst fans erin zetten omdat die 1 van de stilste fans is.
Ik heb ergens een keertje gelezen dat iemand papst fans had besteld en die erin had gemonteerd, maar toen wearen er nog geen foto's helaas. Ben benieuwd of het wat wordt met andere fans erin :)

[...]

Wat is de PFR date achterop je 360?? Als het voor April 2006 is, is er een verhoogde kans op artifacts.
16 september 2006.. Dus dat mag het niet zijn. Het is overigens een Samsung drive en las ergens dat de nieuwe hitachi dvd speler een stuk stiller is.

fulgore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:58:
[...]

Please note that none of the candidate items ships internationally. Additionally, at least one of the items only ships to the 48 contiguous United States. If you reside in Alaska or Hawaii, click through to the detail page of the item you're interested in to make sure we can get it to you.
Jep zag het ook net, jammer jammer, want voor $100 is dat natuurlijk een super deal...

Anoniem: 155599

Anoniem: 182467 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:03:
[...]

Jep zag het ook net, jammer jammer, want voor $100 is dat natuurlijk een super deal...
1seconde later zal alles wel uitverkocht zijn :)

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Anoniem: 181923 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:00:
[...]

16 september 2006.. Dus dat mag het niet zijn. Het is overigens een Samsung drive en las ergens dat de nieuwe hitachi dvd speler een stuk stiller is.
Ik heb niet gezegd als je 360 na april gemaakt is dat het fenomeen er niet kan zijn. Er is alleen een VERHOOGDE KANS als het voor april gemaakt is.

Ik ben overigens heel weinig 360's tegen gekomen die na april gemaakt zijn en 3 rode ringen hadden.

• Nordcore
fulgore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:58:
[...]

hhmm klote....

maar goed dan kunnen we altijd boor voor de andere deal gaan, de xbox 360 premium voor 214 eurio:

http://www.discounts-webs...=products&product_id=1568

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 17:44

alvv

zijn er nog interessante aanbieden van de xbox360 premium in verband met een telefoon abonnement voor 1 jaar? Weet iemand dit?

• Slasher
  • Niet online

Slasher

alvv schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:24:
zijn er nog interessante aanbieden van de xbox360 premium in verband met een telefoon abonnement voor 1 jaar? Weet iemand dit?
Vast niet.....1 jaar is te kort, en als ze er 1 weggeven zal het een core zijn.

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nordcore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:20:
[...]

hhmm klote....

maar goed dan kunnen we altijd boor voor de andere deal gaan, de xbox 360 premium voor 214 eurio:

http://www.discounts-webs...=products&product_id=1568
En dat is allemaal te vertrouwen? Dat kan toch gewoon niet voor dat bedrag zou ik zeggen...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• Nordcore
Speedfight schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:32:
[...]

En dat is allemaal te vertrouwen? Dat kan toch gewoon niet voor dat bedrag zou ik zeggen...
tja het enigste "addertje onder het gras" dat ik kan ontdekken is dat je minimaal voor $500 aan artikelen besteld.

verder hebben ze veel meer goedkope artikelen daar zo te zien...

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-04 20:07
ik zou het niet doen.. er staat ook een zwarte ipod nano(4 gb). Deze bestaat niet eens. De zwarte is alleen te krijgen in 8 gb versie. Kan natuurlijk een typfoutje zijn maar toch...

GamerTag Live!

• Speedfight
  • Niet online
Nordcore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:37:
[...]

tja het enigste "addertje onder het gras" dat ik kan ontdekken is dat je minimaal voor $500 aan artikelen besteld.

verder hebben ze veel meer goedkope artikelen daar zo te zien...
Als je op internet zoekt kan je hier beter niet bestellen:
http://forums.dealnews.com/read.php?9,2624828,2626499

Als je een 360 Premium wilt kan je die volgens mij op het moment het beste bij de Saturn in Rotterdam kopen..

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• wimpie007
Ik heb je gemaild, maar geen reactie nog. Goede mailadres?
AzN_cRzY schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:02:
[...]

Allebei.

[...]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Speedfight schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:46:

Als je een 360 Premium wilt kan je die volgens mij op het moment het beste bij de Saturn in Rotterdam kopen..
Als je dan ook nog even vertelt hoe duur die daar is?

• Speedfight
  • Niet online
Slasher schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:49:
[...]

Als je dan ook nog even vertelt hoe duur die daar is?
Premium versie is bij Saturn (TOT de 29e) €349,- zie www.saturn.nl en dan de folder

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-04 00:12

fulgore

goud

Speedfight schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:54:
[...]

Premium versie is bij Saturn (TOT de 29e) €349,- zie www.saturn.nl en dan de folder
Ik dacht gelezen te hebben een aantal posts hierboven dat er van de folder niet veel klopt vwb de prijzen.

edit: Volgens die post lijkt het idd alleen over R6V te gaan. O-)

[ Voor 17% gewijzigd door fulgore op 23-11-2006 15:04 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• Speedfight
  • Niet online
fulgore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:58:
[...]

Ik dacht gelezen te hebben een aantal posts hierboven dat er van de folder niet veel klopt vwb de prijzen.
Hmm dat ging volgens mij over het Rainbow Six spel, niet over de console..

fulgore schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:58:
[...]

Ja idd, die 30 voor Rainbow Six: Vegas scheen ook al niet te kloppen

• UltraSub
  • Laatst online: 21-04 10:57
wimpie007 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:04:
Outtake fans,
Je zou in je kast naast de 360 een intake fan voor frisse lucht kunnen doen en aan de achterkant een outtake fan.
Maar je bent dus wel afhankelijk van de fans van de 360 voor de koeling van dat apparaat. Want die blaast bij mij hele hete lucht naar buiten. In mijn kast staat ook nog een AVR235 lekker veel hitte te maken dus dat verbeterd de boel niet echt.

[...]
Shit. Had gehoopt op intake. Dat had betekent dat achter in het meubel verse lucht richting die fans werd geblazen, waardoor de 360 beter zou worden gekoeld. Waar zuigt de 360 zijn lucht dan aan nu? Aan de zijkant begrijp ik? Want het rooster bovenop (voor de HD), stoot ook vies hete lucht uit. Naja, zal hem straks nog eens uit het meubel halen en eens gaan kijken.
En oh ja, bij staat er een AVR130 naast, en ook die wordt verdomd heet :)

Bedankt!

• DarkChylde
  • Laatst online: 21-04 10:46
er wordt van rechts opzij veel lucht aangezogen. de lucht die uit de achterkant komt is vrij heet.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:13
Anoniem: 198011 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:55:
Ter info: de XB360 Premium is momenteel € 369 bij MM
Altijd handig dat mensen er niet bij zeggen welk filiaal dit is.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Sluuut schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:21:
[...]

Altijd handig dat mensen er niet bij zeggen welk filiaal dit is.
Iig, Almere en Rotterdam Centrum / Alexandrium daar weet ik het iig van.

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-04 13:19
Ik heb op mijn xbox een mrf-date van 2006-03-01. Is dit dan 3 januari of 1 maart?

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:10

Angeloonie

Cheeseburger Addict

philippevk schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:33:
Ik heb op mijn xbox een mrf-date van 2006-03-01. Is dit dan 3 januari of 1 maart?
1 maart

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-03 21:41
gvd , zet ik net mijn xbox360 aan....3 rode lichten Ring of death

gvd...gvd...gvd...gvd...gvd...

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Anoniem: 87302

Terrestra schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:36:

details. hoe oud is die? staat ie in een kast? welke spellen heb je er van de week op gespeeld?

• allesflex
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-04 19:45
Ik volg het hier nu al een tijdje en zie de 'ring of death' toch best vaak voorbij komen en begin 'm ook wel beetje te knijpen... Ik heb mijne op de release dag gekocht vorig jaar met zo'n pre-order pakketje en het apparaat heeft eigenlijk een jaar staan wegstoffen (ja, ben fanatiek PC gamer...)..

Maaarrrrr.... sinds GOW moet ik zeggen dat hij toch wat vaker aanstaat. Mijn 'herrie' xbox360 staat rechtop met veel vrije lucht bij m'n tv (dus niet in een kassie).

- Komt die ring of death nu door de warmte ontwikkeling of heeft het een andere oorzaak?
- Heb je bij het voorkomen van rod nog garantie buiten het 1e jaar?
- Krijg je altijd een 'refurbished' oud ding? of kans op een nieuwe met een nieuwere stillere drive?
- Kan je het expres veroorzaken?
- Kan dat zomaar, gewoon een ander 'oud' apparaat meegeven? Je heb toch recht op een gerepareerde 'eigen' xbox of een nieuwe?

• Phusebox
Terrestra schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:36:

had ik laatst ook een keer; probeer eens alle kabels los te trekken, dus echt alles

en dan opnieuw aansluiten

daarna heb ik nooit meer problemen gehad

• Martinspire
  • Laatst online: 22-04 19:44
Volgens mij is er dan iets aan de hand met je kabels (voornamelijk de kabel van xbox naar monitor/tv) en dan inderdaad ff opnieuw erin en eruit halen.

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 23-11-2006 16:15 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Ik heb net GOW gekocht maar me xdoos is nog op vakantie bij het reparatiecentrum in duitsland. kut! ze hebben hem nu 9-10 dagen maar waar moet ik vanuit gaan? nog een paar dagen?

Hij is maandag 13-11 met ups meegegaan.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

darkphoenix schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:15:
Ik heb net GOW gekocht maar me xdoos is nog op vakantie bij het reparatiecentrum in duitsland. kut! ze hebben hem nu 9-10 dagen maar waar moet ik vanuit gaan? nog een paar dagen?

Koop een nieuwe bij de dixons ofzo.
Als je dan de jouwe terug krijgt, breng je die van dixons terug!

8)

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
allesflex schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:07:
Ik volg het hier nu al een tijdje en zie de 'ring of death' toch best vaak voorbij komen en begin 'm ook wel beetje te knijpen... Ik heb mijne op de release dag gekocht vorig jaar met zo'n pre-order pakketje en het apparaat heeft eigenlijk een jaar staan wegstoffen (ja, ben fanatiek PC gamer...)..

Maaarrrrr.... sinds GOW moet ik zeggen dat hij toch wat vaker aanstaat. Mijn 'herrie' xbox360 staat rechtop met veel vrije lucht bij m'n tv (dus niet in een kassie).

- Komt die ring of death nu door de warmte ontwikkeling of heeft het een andere oorzaak?
- Heb je bij het voorkomen van rod nog garantie buiten het 1e jaar?
- Krijg je altijd een 'refurbished' oud ding? of kans op een nieuwe met een nieuwere stillere drive?
- Kan je het expres veroorzaken?
- Kan dat zomaar, gewoon een ander 'oud' apparaat meegeven? Je heb toch recht op een gerepareerde 'eigen' xbox of een nieuwe?
Op alle xboxen zit 2 jaar garantie, ondanks dat er 1 jaar in het boekje staat. Microsoft zegt dit zelf ook. Als je ring of death hebt met drie rode lampjes is het een intern xbox probleem en zal Microsoft zonder problemen hem gratis repareren. Of je dan een altijd een andere krijgt weet ik niet. Ik heb nu ook een reparatie lopen vandaar dit ik dit weet. Hij liep bij mij vast na zeg twee minuten. Na een reset na 1 minuut en als je dat een paar keer herhaalde start hij helemaal niet meer met drie lampjes ring of death.

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

darkphoenix schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:15:

Die van mij was dinsdag 7-11 met ups meegegaan; 8-11 was ie op reparatie center; gisteren had ik gebeld naar Xbox helpdesk : hij was nog in duitsland. Net als jij heb ik ook Gears of War al aangeschaft.. ik ben het wachten beu.

Trouwens hebben ze je xbox maar maximaal 8 dagen; uitgaande dat ie de volgende dag (14-11) afgeleverd was bij Xbox Repair Center. Weekenden tellen nl niet mee, omdat ze dan simpel weg niet aan je xbox werken. Ze vertelden me dat het nu zo'n 3 weken kost voor die xbox om te repairen, en dat is alleen de benodigde tijd in duitsland dus! Daar komen dus ook nog minstens 2 (werk)dagen bij voor vervoer Ups; dus het duurt zo'n 3,4 week.

Creative Director - Connec2

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-03 21:41
Phusebox schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:07:
[...]

had ik laatst ook een keer; probeer eens alle kabels los te trekken, dus echt alles

en dan opnieuw aansluiten

daarna heb ik nooit meer problemen gehad
alles geprobeerd ( hd eraf , kabels eruit erin )
box is van 2005-12-10 ( dus een van de eerste )
Pes 6 ging erin ( update werdt uitgevoerd ) , eerste match liep ie na 2 min vast. Opnieuw opgestart
match duurde 10 sec weer vastgelopen. Dus weer opnieuw geprobeerd en toen kwamen de 3 "mooie" rode lampjes ( ringen )

microsoft gebeld , krijg een mail met de gegevens waar ik hem naar op kan sturen via ups

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

wimpie007 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:48:
Ik heb je gemaild, maar geen reactie nog. Goede mailadres?

[...]
Yes sorry ik had het ff druk op mn werk ik mail je zo terug ;)

Terrestra schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:36:
[...]

alles geprobeerd ( hd eraf , kabels eruit erin )
box is van 2005-12-10 ( dus een van de eerste )
Pes 6 ging erin ( update werdt uitgevoerd ) , eerste match liep ie na 2 min vast. Opnieuw opgestart
match duurde 10 sec weer vastgelopen. Dus weer opnieuw geprobeerd en toen kwamen de 3 "mooie" rode lampjes ( ringen )

microsoft gebeld , krijg een mail met de gegevens waar ik hem naar op kan sturen via ups
Huh.. op eigen kosten opsturen????

• Phusebox
Anoniem: 25534 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:42:
[...]

Huh.. op eigen kosten opsturen????
relax... adem rustig... NEE niet op eigen kosten... *sigh*

Anoniem: 134033

heeft iemand al de wireless headset? volgens mij kwam die vandaag of morgen uit.
ben beniewd of die goed is, krijg last van men oor met de gewone headset :)

Phusebox schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:45:
[...]

relax... adem rustig... NEE niet op eigen kosten... *sigh*
Pffff!!

Me lucht is terug!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.