Niet iedere 360 gaat stuk vanwege koelingsproblemen, en de mijne had in dit ene geval dat ie terugmoest alleen maar een update-probleem.wimpie007 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:58:
Hopeloos brak is ie niet, doet het verder perfect op het af en toe niet opengaan van de drive na dan., maar ik weet dat bijna alle 360-s een takkeherrie maken en koelings problemen hebben waardoor ze stukgaan. Dat feit reken ik Microsoft aan, niet dat ik geen volledige garantie meer krijg.
Ik vraag me af wat een "doornormale" consument in zijn 360 te zoeken heeft. Het is geen computer waar je een andere grafische kaart in kan stoppen of wat extra geheugen kan plaatsen. Hij hoeft dus ook niet open.Hoewel ik op zich wel vind dat ze best coulant mogen zijn als ie stuk gaat vanwege koelproblemen ook al is dat ding al eens open geweest, heeft geen direct verband met elkaar.
Zou MS wel garantie geven op consoles die zijn opengemaakt, dan kan ik wel raden wat er gaat gebeuren. Mensen gaan lopen knutselen met dat ding, maar zodra er iets kapot is mag MS het kosteloos gaan repareren? Kan ze alleen maar gelijk geven. Bovendien: is dat niet gewoon zo met alle apparaten als TV's, koffiezetters, DVD spelers etc.?
Daar heb ik zelf tot nu toe nog geen last van gehad.Maar de vraag was meer of meer mensen weleens hebben dat de drive niet open wil.
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.