Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.641 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik speel bijna alleen singleplayer, maar alleen al de Achievements Points maken de live ervaring geweldig. Het motiveert mij tenminste om meer uit de singleplayer games te halen dan ik zou doen op de PC of andere consoles. Zo heb ik alle 1000 punten gehaald bij Oblivion, doordat je doelen blijft houden na het uitspelen van de normale verhaallijn. Zeer, zeer verslavend die achievements.
Het feit dat alle games volgens hetzelfde systeem werken online maakt het dat tevens alles heel 'smooth' werkt en dit maakt het imo zeer de moeite waard.

Overigens werken die Achievement Points volgens mij ook op de gratis variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:25
kiddyl schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:53:
[...]

Ik dacht maar 1 jaar garantie te hebben. Ik heb de bon bekeken en daar staat niks op.
Weet je zeker dat je de bon hebt gepakt en geen leeg A4 velletje uit de printer oid?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/assets/resources/2006/11/ps3grillreal.jpg

_O_ OMG ZO MEESTERLIJK

PS3Grill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

Net ff FEAR g3daan, ben bang dat na GEARS er in lange tijd niet zo'n leuke game en grafisch mooie game zal komen. Je kan dus zeggen dat GEARS veel games verpest :+

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 17:25
Eigelijk is de enige game waar ik een Xbox 360 voor zou willen kopen, Test Drive Unlimited. Met wireless controller zouden racegames op een console heel goed te doen moeten zijn, eigelijk zelfs beter dan met een keyboard. Maar hij komt ook voor de PC uit en dan kost het me niks...

Wat zijn nog meer top racegames die al uit zijn of nog moeten komen voor de Xbox 360?
En zijn er ook toffe vechtspelletjes?

Voor de rest denk ik dat ik nooit shooters zou doen omdat ik dat gewoon niet vind werken met een controller... doe mij maar keyboard & muis, zelfde geld voor strategy games..

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
Forza :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

Sluuut schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:03:
Eigelijk is de enige game waar ik een Xbox 360 voor zou willen kopen, Test Drive Unlimited. Met wireless controller zouden racegames op een console heel goed te doen moeten zijn, eigelijk zelfs beter dan met een keyboard. Maar hij komt ook voor de PC uit en dan kost het me niks...

Wat zijn nog meer top racegames die al uit zijn of nog moeten komen voor de Xbox 360?

Voor de rest denk ik dat ik nooit shooters zou doen omdat ik dat gewoon niet vind werken met een controller... doe mij maar keyboard & muis, zelfde geld voor strategy games..
Gears is geen gewone FPS ;) het is een 3rd person action horror shooter.
PGR3 is een goede race game, en straks Forza.
DOA4 is een aardige vechtgame.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalk
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
jvalk schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:41:
Ik heb een vraag over het gebruik van MCE met de Xbox360, en dan met name de "online spotlight" functie. Op mijn PC kreeg ik eerst alleen Amerikaanse content te zien. Na het veranderen van de taal (onder control panel, internet options, languages) is dit netjes NL content geworden. Als ik de functie selecteer via de Xbox360 zie ik nog steeds de Amerikaanse content. Beide apparaten opnieuw opsterten helpt ook niet. Mijn Live account staat ook op NL, de locatie ook...

Iemand een idee?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Waarom zou je de .nl content verkiezen boven de amerikaanse eigenlijk, ze zijn alletwee niet zo spannend maar de amerikaanse variant heeft tenminste nog comedy central :)

Wanneer je die verschrikkelijke goede .nl content toch wil hebben moet je je Regional Settings op Dutch zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
Ik wil graag NFS:Carbon capturen via een dv capture apparaat maar het probleem is dat de NFS gespeeld moet worden op 60hz waarschijnlijk dus NTSC, dus het beeld vervormt helemaal. Is hier een oplossing voor of moet ik perse een pal versie van NFS hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

devv05 schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:58:
[...]

Hoe installeer ik uberhaupt die plugin daarvoor? Dan zal ik het ook even proberen.
Sjezus 8)7 moest eerst een paar honderd reacties langs om te checken of er niemand op jou vraag gereageerd had :D Wat gaat dit topic toch hard :D

De uitzendinggemist plugin voor MCE kun je hier downloaden.
Voor nog meer plugins kun je o.a. terecht op www.mcesoft.nl

Ik hoor GRAAG van je of je het aan de praat krijgt.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14
Ik heb gisteren mijn account gewist op de harde schijf. Daarna heb ik geprobeerd om het profiel weer te recoveren op xbox live, maar al 2 dagen zonder succes. Ik moet mijn email account en wachtwoord invoeren en daarna geeft hij aan dat een profiel recoveren momenteel niet mogelijk is, try again later.
Dat is dus al twee dagen.

Doe ik soms iets fout??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mortal Kombat en Street Fighter Hyper fighter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuhlivisj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:04
peppie71 schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:50:
Ik heb gisteren mijn account gewist op de harde schijf. Daarna heb ik geprobeerd om het profiel weer te recoveren op xbox live, maar al 2 dagen zonder succes. Ik moet mijn email account en wachtwoord invoeren en daarna geeft hij aan dat een profiel recoveren momenteel niet mogelijk is, try again later.
Dat is dus al twee dagen.

Doe ik soms iets fout??????
nee je doet niks fout, het werkt niet.
Ze zijn al vanaf vrijdag bezig met het oplossen maar het kan nog de hele week duren volgens iemand op het forum van xbox.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
S2S schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:55:
Net ff FEAR g3daan, ben bang dat na GEARS er in lange tijd niet zo'n leuke game en grafisch mooie game zal komen. Je kan dus zeggen dat GEARS veel games verpest :+
Mwah, Call of Duty 3, Rainbow Six: Vegas, Viva Pinata, Lost Planet, Blue Dragon, Lost Odyssey, Mass Effect, BioShock, DOAX2, en zo kan ik nog wel ff doorgaan zijn grafisch toch best oke ;)

En die komen allemaal binnen nu en niet al teveel maanden. En dan heb je nog later Assassin's Creed, Halo 3, Halo Wars, Alan Wake, Heavy Rain, Colin Mcrae: DIRT, Forza 2, The Outsider, en nog een paar honderd :+

[ Voor 19% gewijzigd door .GoO op 20-11-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik had dat gevoel ook, heb de afgelopen dagen alleen maar GOW gespeeld. Vandaag eens de demo van F.E.A.R. geprobeerd en dan zie je ineens wel een heel groot verschil.

Ik had trouwens nog niet de trailer van army of two gezien, ondanks dat het EA is lijkt het me wel een hele leuke co-op game te worden. Vooral dat je rug tegen rug iedereen van je af kan houden en dat je als de ander gewond is die weg kan trekken en die ander nog wel kan schieten lijkt me fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Racegames die er al zijn:

- Burnout: Revenge
- Full Auto
- Import Tuner Challenge
- Moto GP 06
- Need for Speed: Carbon
- Need for Speed: Most Wanted
- PGR 3
- Ridge Racer 6
- Test Drive Unlimited

Racegames die nog gaan komen:

- Forza 2
- PGR 4
- Burnout 5
- Grand Raid Offroad
- SEGA Rally
- Cars
- Colin Mcrae: DIRT
- Flatout: Total Carnage
- GTR
- Harley Davidson Motorcycles
- Moto GP 07
- Stuntman 2
- Pimp my Ride

Fightgames:

- Ultimate Mortal Kombat 3
- Streetfighter 2
- Dead or Alive 3
- Fight Night 3
- DEF Jam Icon
Rumble Roses XX
- TNA iMPACT!
- WWE SmackDown! vs. RAW 2007
- Wrestle Kingdom

Vast nog wel meer, is niet zo'n mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Hoop dat moto gp 07 wat meer veranderingen met zich meebrengt. Want voorgaande delen waren nagenoeg allemaal hetzelfde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik niet met je eens :o mijn voorkeur gaat uit naar rainbow six

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
Laat bij die race games Import Tuner maar weg, dat is echt een ***game

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:20
Ben ik hier de enige die problemen heeft met connecten in cod3? (xbox live) Hij kan zogenaamd geen servers vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
djmantri schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:41:
Laat bij die race games Import Tuner maar weg, dat is echt een ***game
I know, maar daarom is het nog wel een racegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Zo, ik heb vanavond de advanced SCART cable gekocht van Madkatz.com bij de MM in Zwolle.
Ik had al gelezen dat dit niks uitmaakte m.b.t. de cable van Microsoft, en dat je hier alleen voor de naam betaald.

Afbeeldingslocatie: http://www.madcatz.com/Images2/products/enlarge/4703.gif
Dit is de kabel.
Voor de rest, optische kabel erin geplug en aangesloten op mijn versterker.
Damn wat een geluid zit er nu in zeg.
Alhoewel ik nog niet echt een verschil zie qua kwaliteit met de bijgeleverde kabel (zal wel aan mij liggen ;) )

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Electra schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:22:*knip*
Alhoewel ik nog niet echt een verschil zie qua kwaliteit met de bijgeleverde kabel (zal wel aan mi liggen ;) )
"De" bijgeleverde kabel? Geen idee wat voor kabel je bedoelt of welke aansluitingen je gebruikt/gebruikte, maar de kabel die bij de Premium zit/zat en waarvan ik de RGB-Component gebruik, geeft op mijn TV beter beeld dan de SCART...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

MAX3400 schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:24:
[...]

"De" bijgeleverde kabel? Geen idee wat voor kabel je bedoelt of welke aansluitingen je gebruikt/gebruikte, maar de kabel die bij de Premium zit/zat en waarvan ik de RGB-Component gebruik, geeft op mijn TV beter beeld dan de SCART...
Sorry, ik bedoelde de component kabel die meegeleverd was bij het Premium pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
devv05 schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:13:
[...]
I know, maar daarom is het nog wel een racegame.
Hij zocht toffe racegames :?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

MAX3400 schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:24:
[...]

Je krijgt beter beeld als je die gele stekker rechtstreeks in je tv stopt ipv mbv dat scartblok?

hmmm, zo maar eens proberen dan.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

T-8one schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:00:
[...]

Je krijgt beter beeld als je die gele stekker rechtstreeks in je tv stopt ipv mbv dat scartblok?

hmmm, zo maar eens proberen dan.
Je krijgt veel beter beeld met en RGB (aka Advanced Scart) kabel!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Tof is subjectief. Omdat jij een game kut vindt hoeft een ander die mening nog niet te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:34
Toch schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:36:
Ik zit zo af en toe es een Xbox 360 te overwegen, vooral nu er steeds leukere spellen verschijnen. Maar ik zie het niet zo zitten om extra te gaan betalen voor online gaming, aangezien ik mijn halve leven al (gratis) online speel op de PC. Nu heb ik daar sowieso niet zoveel tijd meer voor, maar af en toe es een race-je moet nog wel lukken. Ik vraag me nu af, zijn de meeste spellen in singleplayer wel leuk, of mis je zo wel heel erg veel pret? Ik vind het eigenlijk wel zonde om zoveel geld (399 + maandelijks) uit te geven als je er slechts af en toe mee speelt..
Als je het 'zonde' vindt dan blijf je toch gewoon 'af en toe' op je PC gamen....ik snap jouw ongemak niet eerlijk gezegd......??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Crawl NL schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:20:
[...]

Als je het 'zonde' vindt dan blijf je toch gewoon 'af en toe' op je PC gamen....ik snap jouw ongemak niet eerlijk gezegd......??
Of je neemt een 360 zonder Live en blijft voor online games lekker bij de PC. Als je niks om Live geeft kun je altijd nog een 360 zonder hdd kopen, die kun je later toch altijd nog halen (evt. na een price drop of aankondiging van een grotere)

Mogelijkheden genoeg hoor :)

[ Voor 3% gewijzigd door .GoO op 20-11-2006 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Crawl NL schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:20:
[...]

Onlangs heb ik een Apple Macbook aangeschaft, die niet een zeer geavanceerde grafische chip aan boord heeft. Doordat ik mijn PC verkocht heb, kan ik dus sowieso geen moderne games meer spelen. Daarom overweeg ik een 360, maar aangezien ik dus niet heel vaak speel, lijkt het me zonde om voor de Premium editie te gaan, en dus vraag ik me af of je zonder Xbox Live (want dat is zonder HD mijns inziens zinloos) ook genoeg pret uit je games haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Toch schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:39:
[...]

Onlangs heb ik een Apple Macbook aangeschaft, die niet een zeer geavanceerde grafische chip aan boord heeft. Doordat ik mijn PC verkocht heb, kan ik dus sowieso geen moderne games meer spelen. Daarom overweeg ik een 360, maar aangezien ik dus niet heel vaak speel, lijkt het me zonde om voor de Premium editie te gaan, en dus vraag ik me af of je zonder Xbox Live (want dat is zonder HD mijns inziens zinloos) ook genoeg pret uit je games haalt.
Het antwoord is dus ja ;) De Xbox 360 is een mooie 'budget' oplossing om toch de nieuwste games te kunnen spelen zonder hardware gedoe en installatieproblemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31

TheVMaster

Moderator WOS
WAUWww......1 een woord : wat is GoW geweldig!!! :) Ziet er superstrak uit, niet zo gescript als CoD3 en HitMan.

De sfeer, het geluid...de bewegingen..(vooral met de A ingedrukt, net of je in een oorlogsgebeid meekijkt met een cameraman..zo realistisch)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie ow wie heeft afgelopen week bij wehkamp een xbox360 besteld en hem al binnen :?
Heb zelf de GOW Pack besteld (afgelopen vrijdag) en mij werd gezegd dat ie niet op voorraad was en dat ze verwachten dat ik um met een week binnen zou hebben.

MAAR IK KAN NIET WACHTE !!!!! :P :9

Heeft een van jullie al wat vernomen van wehkamp?

Thanks
(piet ongeduld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:07:
Wie ow wie heeft afgelopen week bij wehkamp een xbox360 besteld en hem al binnen :?
Heb zelf de GOW Pack besteld (afgelopen vrijdag) en mij werd gezegd dat ie niet op voorraad was en dat ze verwachten dat ik um met een week binnen zou hebben.

MAAR IK KAN NIET WACHTE !!!!! :P :9

Heeft een van jullie al wat vernomen van wehkamp?

Thanks
(piet ongeduld)
WTF.. met wie heb jij gesproken dan?
Ik heb hem donderdag besteld, en ik probeerde gister te bellen. En ik krijg overal een bandje! Dacht dat ik in de Twilight Zone beland was er er dus niet meer uit kon komen!
Maar ik eis toch echt wel deze week die pack, anders is het grote bullshit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Als het jullie eerste bestelling is kan je nog 2-3 weken wachten :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neeeeheee!!! Dat zei je vorige week ook, en je zit me gewoon bang te maken!
Niet doen! :)

Maar ik was al lang lid, die bestelling moet gewoon snel komen.. ik word gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:11:
[...]

WTF.. met wie heb jij gesproken dan?
Ik heb niet zo'n vriendschappelijke band met de telefoniste van wehkamp dat ik zijn naam hem onthouden :+
Echt geen idee, maar mij werd verteld 1 week ongeveer. Dus ik hoop um dit weekend te hebben, maar verwacht dat het nog wel langer gaat duren |:( (voorgevoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Halo 5 jaar video.

Geen nieuw halo 3 materiaal, maar wel dikke kippenvel _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:13:
Als het jullie eerste bestelling is kan je nog 2-3 weken wachten :P
2 tot 3 weken :Z , why????
wat zou de reden zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:36:
[...]

Staat op de website ergens. 1e bestelling moet je als klant aangemaakt worden enzo, en dat kan 2-3 weken duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:36:
[...]

Omdat als je nieuw bent, ze alles van je na gaan. Dus hoe je saldo is, je krediet e.d.

Heb ik gelukkig al geen last van... maar als ze nou zo moeilijk gaan doen of die packs.. mogen ze wel wat duidelijkheid in de zaak brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 21:43
devv05 schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:43:
[...]

Het antwoord is dus ja ;) De Xbox 360 is een mooie 'budget' oplossing om toch de nieuwste games te kunnen spelen zonder hardware gedoe en installatieproblemen :)
Afgezien van het feit dat je een Memorycard nodig hebt om je games te kunnen saven.
Deze kost zo'n 35 euro. Uiteindelijk ben ik bang dat je net zo goed een Premium kunt aanschaffen aangezien je naast de 100 euro voor de HDD ook nog eens een Wireless controller krijgt en de Component/Composiet kabel. Hoe dan ook zul je langer met je 360 doen dan met een pc voor games. Maar, de keuze is natuurlijk geheel aan jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Aaaargh ik ben duidelijk te veel bezig met mijn Xbox.
Ik heb gisternacht alleen maar gedroomd over:

Composiet kabels
VGA kabels
Advanced SCART kabels
Componentkabels
Toslink kabels

Het ging elke keer weer door mijn hoofd heen.
Best wel creepy eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:51:

Composiet kabels
VGA kabels
Advanced SCART kabels
Componentkabels
Toslink kabels

Niet zo raar als je nickname Electra is _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
Electra schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:51:

Composiet kabels
VGA kabels
Advanced SCART kabels
Componentkabels
Toslink kabels

ugh, ik weet hoe het voelt, speel zelf nogal veel WoW en het is eng hoe vaak je dan wel niet droomt over naxxramas en ironforge :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:13:
[...]

Niet zo raar als je nickname Electra is _O-
LOL 8)7
Maar wat kun je toch onbewust met dit soort dingen bezig zijn he.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Morgen groot xbox nieuws, ben erg benieuwd, hopelijk een prijsverlaging :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Slasher schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:40:
Morgen groot xbox nieuws, ben erg benieuwd, hopelijk een prijsverlaging :)
Heb je hier een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3006
Deze maand november krijgt de Xbox 360 voor het eerst serieuze concurrentie voor de Playstation 3, dus Microsoft doet er alles aan om de Xbox 360 in de spotlights te zetten. Na de release van grote games als Call of Duty 3, Rainbow Six: Vegas, Viva Pinata en natuurlijk Gears of War en de aankondiging van een multiplayer demo van Halo 3 zou Microsoft nog meer voor ons in petto hebben.

Verse geruchten fluisteren namelijk dat Microsoft rond 22 november, de dag dat voor het eerst films en tv-series via Marketplace te downloaden zullen zijn, met nog een grote aankondiging gaat komen. Het zou gaan om twee nieuwe harddisks, de langverwachte HDMI-kabel en nog prijsdalingen van een aantal oudere games.

On the hard drive: They are going to announce and release 80GB or 100GB hard drives, but not sure yet which one but possibly both. As well as the future 160GB and 200GB options.
Cables: HDMI cables and prices should follow this hard drive news. Expect a $69.99 price.
Game price drops: The Outfit for the 360 is dropping to $10 at Best Buy FOR SURE. also a solid rumor that many will drop to $15 and $20 through the holidays. Madden 06, PDZ, THUG, King Kong, NHL06, Ridge Racer (already is) and most dated sports games.

Het gerucht is afkomstig van de website Destructoid, maar ook andere websites bevestigen het bericht en zeggen zeker te weten dat in ieder geval de harddisks en de prijsverlagingen eraan zitten te komen. Helaas kunnen we weinig anders doen dan afwachten wat er gaat gebeuren.
Zal wel geen prijsverlaging op de console komen maar je weet het maar nooit met kerst in aantocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Kon lag trouwens bij Toys'r'Us in Alexander voor rond de 30 euro. Valt best mee.

En heb net wehkamp gebelt en ik kreeg me toch een sago aan de lijn.
Wat valt dat toch vaak op, dat de wat oudere mensen die een baan hebben bij een call centre altijd zo beter weterig klinken. Ik bel toch niet voor niks om te vragen hoe lang het nog kan duren?? Dat is omdat ik het inderdaad niet weet nee mevrouwtjuh!

Maar het komt er dus op neer dat hun daar niks op voorraad hebben.. het pakket uit de fabriek naar hun toe gestuurd wordt en daarna sturen zij het op naar mij.
Hoe lang dat nog kan duren? Niemand die het weet.. je wordt afgepoeierd met binnen een week.
Wat dus inhoudt dat het voor Wehkamp hooguit nog 2 dagen duurd (aangezien ik hem donderdag besteld hebt).
Maar ik geloof er weinig van! :(

edit:
Heb het idee dat die pakketten pas donderdag weer beschikbaar zijn met GoW erin. ik lees op de site van dixons:
Leverbaar vanaf 23-11-2006

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 11:30 . Reden: omdat het gewoon MOEST! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Electra schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:22:
Alhoewel ik nog niet echt een verschil zie qua kwaliteit met de bijgeleverde kabel (zal wel aan mij liggen ;) )
Nou ik viel van m'n stoel hoor toen ik destijds van composite naar RGB-SCART overstapte 8)7 Kijk voor de lol in dashboard eens naar de knop-bolletjes onderin: die zijn ineens echt rood, groen, geen en blauw, ipv wazige uitgewassen neigingen tot die kleuren ;) Kleurechtheid en scherpte zijn de hoofdpunten waarop composite faalt, en die onder SCART al heel veel beter zijn. Component zelf is weer wat beter, maar niet zo'n grote sprong :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie hier alles over bezorgen door wehkamp
komt kort gezegd hier op neer
we bezorgen binnen binnen 24 uur mits op voorraad

http://www.wehkamp.nl/informatie/p_informatie.asp?Page=INF&BC=&IHC=BEZ&IPC=002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:38:
zie hier alles over bezorgen door wehkamp
komt kort gezegd hier op neer
we bezorgen binnen binnen 24 uur mits op voorraad

http://www.wehkamp.nl/informatie/p_informatie.asp?Page=INF&BC=&IHC=BEZ&IPC=002
Ik heb nog nooit bij Wehkamp besteld. Kan ik zomaar bestellen?
Als dit uw eerste bestelling bij Wehkamp is en u hebt nog geen klantnummer dan wordt er eerst een klantnummer voor u aangevraagd. Tevens worden uw gegevens gecontroleerd en een startkrediet bepaald. Omdat wij uw eerste bestelling in behandeling hebben, is 24-uurs levering helaas nog niet mogelijk. Als u gekozen hebt om de bestelling af te halen bij een DHL Servicepoint krijgt u via voicemail, sms, e-mailbericht vanaf het DHL Servicepoint.
Waarom duurt levering bij een nieuwe klant langer?
Voor een nieuwe klant wordt een klantnummer aangevraagd, gegevens gecontroleerd en een startkrediet bepaald. Daarom is de bestelling in behandeling bij de afdeling Kredietservice. U ontvangt hierover binnen een week bericht of u krijgt de bestelling thuisbezorgd.

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 21-11-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Is dit sinds kort het grote Wehkamp topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Omg, ik heb gister voor het eerst in mn leven mn controller tegen de muur gesmeten uit frustratie. Heb dit nog nooit gedaan! Nog nooit op mn keyboard geramt, nog nooit met mn joystick geslingerd, nog nooit mn muis een zwieper gegeven... ik wist niet dat ik zulke agressie in mn had maaarr ooeeh wat werd ik bloedlink met een potje co-op in GoW waarbij we samen dat ene stuk wel 50x opnieuw hebben moeten doen.. pfff.

edit:
En ja, mn headset ging er na los gerukt door de worp er even hard achteraan maar die belande op mn bed..

helaas zitten er nu een paar kleine putjes in mn controller van de structuur verf van mn muur :o

[ Voor 10% gewijzigd door Tristan op 21-11-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:32
Nasty Nate schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:09:
Zeg ik heb die Vision cam thuis aangesloten op de xbox maar ik wil graag met diezelfde cam ook beelden kunnen ontvangen op mijn pc als die aanstaat, is er een mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen zonder dat ik steeds de usb stekker moet verwisselen?

Oftewel is er een usb adapter waar 1x usb ingaat en 2x uitgaat die vga kan doorsturen?
Excuus voor de snelle zelf quote (we zijn drie pagina's verder) maar weet iemand of zoiets mogelijk is?
Mijn pc staat weliswaar in dezelfde ruimte als de 360 maar het is gewoon echt niet makkelijk om die usb kabel van de 360 naar de pc te zetten en andersom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Pixxa: had je geen headset ingeplugd? :+

[ Voor 11% gewijzigd door curry684 op 21-11-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

curry684 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:36:
[...]

Nou ik viel van m'n stoel hoor toen ik destijds van composite naar RGB-SCART overstapte 8)7 Kijk voor de lol in dashboard eens naar de knop-bolletjes onderin: die zijn ineens echt rood, groen, geen en blauw, ipv wazige uitgewassen neigingen tot die kleuren ;) Kleurechtheid en scherpte zijn de hoofdpunten waarop composite faalt, en die onder SCART al heel veel beter zijn. Component zelf is weer wat beter, maar niet zo'n grote sprong :)
Je hebt helemaal gelijk Curry684, ik heb gisteravond even een manual van mijn TV gedownload.
Scart1 was RGB over Scart, en ik had de Advanced Scart van de Xbox op Scart2.
Nadat ik dit had aangepast, was het verschil wel duidelijk zichtbaar.
Wel vet trouwens hoor dat ik het geluid nu via mijn versterker krijg :D
Heb gisteren met Volume40 zitten racen in NFS Most Wanted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
curry684 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:59:
Pixxa: had je geen headset ingeplugd? :+
Vergat die die er idd ook achteraan is gegaan met mn controller mee, welliswaar in solovlucht omdat hij gelukkig werd los gerukt tijdens mn worp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou is op...

Ik was al lid! :*)

En nu eis ik mijn uber-geile-mooie-gekke-gaafe-gerse-vette Xdoos!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:56:
Omg, ik heb gister voor het eerst in mn leven mn controller tegen de muur gesmeten uit frustratie. Heb dit nog nooit gedaan! Nog nooit op mn keyboard geramt, nog nooit met mn joystick geslingerd, nog nooit mn muis een zwieper gegeven... ik wist niet dat ik zulke agressie in mn had maaarr ooeeh wat werd ik bloedlink met een potje co-op in GoW waarbij we samen dat ene stuk wel 50x opnieuw hebben moeten doen.. pfff.

edit:
En ja, mn headset ging er na los gerukt door de worp er even hard achteraan maar die belande op mn bed..

helaas zitten er nu een paar kleine putjes in mn controller van de structuur verf van mn muur :o
Die frustratie kan ik wel ermee spreken..maar ja na een paar honderd keer dood gegaan, kon ik me toch inhouden. Gewoon blijf proberen..
Mijn controller wegsmijten is zker niet verstandig in het huis van mijn vriendin.
GOW op Hard core en geen cheating..gewoon blijf proberen..
Tof game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Electra schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:59:
[...]

Wel vet trouwens hoor dat ik het geluid nu via mijn versterker krijg :D
Heb gisteren met Volume40 zitten racen in NFS Most Wanted ;)
Ik zet NFSMW niet boven de 11 anders krijg ik de overburen op bezoek :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalk
  • Laatst online: 17-11-2024
Ace schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:15:
[...]

Waarom zou je de .nl content verkiezen boven de amerikaanse eigenlijk, ze zijn alletwee niet zo spannend maar de amerikaanse variant heeft tenminste nog comedy central :)

Wanneer je die verschrikkelijke goede .nl content toch wil hebben moet je je Regional Settings op Dutch zetten.
Uitzendiggemist gaat het me om, rest van de content idd niet top. Thanks voor de reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

curry684 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:48:
[...]

Lol, en die volumeregelingen zijn natuurlijk universeel 8)7

Mijn TV op 10 en je hoort niets, op 25 is het normaal

M'n logitech setje wat aan de X360 hangt heeft niet eens nummers, die staat misschien voor 15% open (en dan is het al hard), ik druf niet eens naar de 40% te gaan :D Dan knallen m'n ruiten denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

curry684 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:48:
[...]

Hehehehhehehe laat maar komen ;)
50 is de max bij mij, en 40 doet echt al pijn aan je oren maar goed, dat weegt niet op tegen het geluid.
Het was hooguit 2 a 3 minuten op die hoge stand.

[ Voor 15% gewijzigd door Semper Fight op 21-11-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Electra schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:15:
[...]

Hehehehhehehe laat maar komen ;)
50 is de max bij mij, en 40 doet echt al pijn aan je oren maar goed, dat weegt niet op tegen het geluid.
Het was hooguit 2 a 3 minuten op die hoge stand.
Bij mij is 50 ook de max, maar de 360 op 11 trillen de kopjes hier al uit de kast :+ Beetje zware stereo :P

Je kan beter redelijk onderin de schaal al flink volume hebben, dan is tenminste nog niet aan het oversturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

curry684 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:23:
[...]

Bij mij is 50 ook de max, maar de 360 op 11 trillen de kopjes hier al uit de kast :+ Beetje zware stereo :P

Je kan beter redelijk onderin de schaal al flink volume hebben, dan is tenminste nog niet aan het oversturen :)
Ik moet zeggen dat de ik het ook redelijk voelde trillen allemaal, en het was niet de rumble uit mijn controller ;)
Ben blij overigens dat ik mijn subwoofer los bij kan regelen :D
Maar goed, ik moet nu nog even met de instellingen bezig op mijn versterker.
Hij geeft namelijk aan in NFSMW dat hij Dolby Digital II 3.1 sound heeft, terwijl er op het doosje toch echt 5.1 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 jaar deze set van logitech:

http://www.logitech.com/i...,CRID=2177,CONTENTID=9486

Man man wat komt daar een geluid uit. Echt super helder en mooi geluid.
Over volume gesproken ik kan em niet over de helft heen draaien want dan gaan bij de buren de ramen eruit :Y
Maar hij blijft ondanks het volume wel crispy clear, geen vervorming of dat soort zooi d:)b

Ik heb zelfs een keer een avondje met vrienden need for speed en halo 1 of 2 op de vorige xbox gedaan en toen sprak me moeder de volgende dag de buurvrouw die zei:

"Heb jij dat gister niet gehoord? Er was politie die iemand achtervolgde en ik hoorde ook schoten" :?

Ik heb me kapot gelachen (en ik heb mijn volume sindsdien niet meer zo hard gezet :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kan iemand mij vertellen of er nog GoW's liggen voor € 34 bij MM Alexandrium ?
Ik woon namelijk niet echt in de buurt en ik wil niet een uur heen er terug reizen met het OV om er daar achter te komen dat er geen enkel spel meer ligt, of erger nog, ze opeens weer rond de € 60 kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:15:
Ik woon namelijk niet echt in de buurt en ik wil niet een uur heen er terug reizen met het OV om er daar achter te komen dat er geen enkel spel meer ligt, of erger nog, ze opeens weer rond de € 60 kosten.
nee voor 40,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

40 is ook soepel..

[ Voor 0% gewijzigd door Ken. op 21-11-2006 14:21 . Reden: overheen gelezen.. had beter moeten searchen :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En niet een uur lang het doosje gaan lezen op de reis terug! :P

/me heeft de advanced scart kabel zojuist gehaald.. maar nog geen xdoos...

/me is onder de indruk van de verpakking.. wanneer zou ik hem kunnen gebruiken?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe die kans zit er dik in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:20:
[...]

En niet een uur lang het doosje gaan lezen op de reis terug! :P

/me heeft de advanced scart kabel zojuist gehaald.. maar nog geen xdoos...

/me is onder de indruk van de verpakking.. wanneer zou ik hem kunnen gebruiken?
Verklaar eens, wel kabel kopen, geen xbox hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:24:
[...]

Zoiets als een aanhanger kopen zonder dat je een auto hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 21:38
.KeN. schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:15:
en in centrum is die ook 40 (was gister 44 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Slasher schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:55:
[...]

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3006

[...]

Zal wel geen prijsverlaging op de console komen maar je weet het maar nooit met kerst in aantocht.
Het is een rumor, van een redelijk gare site (bron van de bron, van jou bron :+ waarom linkt xbox360only niet terug naar de echte bron), dus ik zou er maar niet teveel van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

DarkChylde schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:31:
[...]

en in centrum is die ook 40 (was gister 44 8)7 )
waarom doen ze dat nou niet in alkmaar heh :( of iemand em wel gesignaleerd voor die prijs?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixxa schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:24:
[...]

Wehkamp!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Al betaald? Anders haal je hem toch lekker ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 16:18

Rj-

Hallo, Ik ben vandaag tot de conclusie gekomen dat de aanschaf van een xbox 360 toch wel een must is voor mij zelf. En ik er een wil aanschaffen.

Mijn oog is gevallen op het pakket wat samengaat met Gears of war
dat +/- rond de 430 euro zit.
Over dit pakket heb ik nog 2 vragen.

De eerste vraag: Is ik wil online kunnen spelen. Ik neem aan dat je na het aansluiten van je 360 thuis hem gewoon kan verbinden met een normale netwerk kabel die op de router zit aangesloten en daarna gebruik kan maken van xbox live?
Ik begrijp dat je voor xbox live moet betalen maar er zit toch 1 maand gratis bij?

De tweede vraag: Omdat wij thuis nog beschikken over een vrij oude breedbeeld tv zonder HDTV support. Het enige spannende wat ik heb kunnen vinden is een S-video ingang. Wil ik mijn xbox aansluiten op mijn 19’TFT omdat dit wel HD zou moeten ondersteunen tot 720i?? Moet ik hier gewoon een extra kabel voor aanschaffen vga/digital ingang.. en zal het dan zonder problemen verlopen? en hoeveel mag dit kabeltje nog kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Rj- schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:15:
Hallo, Ik ben vandaag tot de conclusie gekomen dat de aanschaf van een xbox 360 toch wel een must is voor mij zelf. En ik er een wil aanschaffen.

De eerste vraag: Is ik wil online kunnen spelen. Ik neem aan dat je na het aansluiten van je 360 thuis hem gewoon kan verbinden met een normale netwerk kabel die op de router zit aangesloten en daarna gebruik kan maken van xbox live?
Ik begrijp dat je voor xbox live moet betalen maar er zit toch 1 maand gratis bij?

De tweede vraag: Omdat wij thuis nog beschikken over een vrij oude breedbeeld tv zonder HDTV support. Het enige spannende wat ik heb kunnen vinden is een S-video ingang. Wil ik mijn xbox aansluiten op mijn 19’TFT omdat dit wel HD zou moeten ondersteunen tot 720i?? Moet ik hier gewoon een extra kabel voor aanschaffen vga/digital ingang.. en zal het dan zonder problemen verlopen? en hoeveel mag dit kabeltje nog kosten?
Allereerst, gefeliciteerd met het zien "het licht".
- Ja je kan gewoon hoppa op een router en click n play
- Je hebt 1 maand gratis gold en waarschijnlijk 48uur extra couponnetje van Gears of War
- Ik zou hem op je normale breedbeeld aansluiten en langzaam sparen voor een leuke LCD, een 19" is leuk maar de sfeer is helemaal weg aangezien je waarschijnlijk achter een bureautje zit. En een leuke 70cm breedbeeld ziet er ook goed uit. Daarnaast heb je een VGA kabel nodig als je hem wil aansluiten op je LCD. Ik zou gewoon een advanced scart kabel nemen ala 25euro ofzo, of mij even een mailtje sturen want ik heb er nog eentje voor 10EUR :)

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014

je kan meteen online met een maandje gratis, en je kan je xbox verbinden met de normale kabel , er zit zelfs eentje inbegrepen , (ik gok 5 meter)

ik zou als ik jou was op de tft monitor aansluiten, mbv een vga kabel van microsoft zelf, (kost 30 euro best duur vnd ik persoonlijk, maar de kwaliteit mag er zijn :)) heb je dat niet maar een dvi, kijk dan of je ook een component ingang hebt ofzo anders kan je hem ook daarop aansluiten. ik weet niet of dit 100% kan maar je zou eventueel een vga female to dvi female kunnen kopen en zo gewoon op ee n dvi aansluiting kunnnen aansluiten

/edit , iets te laat.
maargoed een 19" is echt niet té klein. je kan er makkelijk en relaxd op gamen en het is niet klein mocht je dat denken, ik vind het zelf wel fijn spelen op mijn 19 inch.

[ Voor 5% gewijzigd door fusion.fake op 21-11-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Live bestaat uit 2 abbo's
silver=gratis, je krijgt sommige content 1 week later, je kan niet online tegen elkaar gamen
goud=betalen, je krijgt alle content meteen,je kan online tegen elkaar gamen

Goud krijg je 1 maand gratis.
Als je een breedbeeld hebt dan heb je scart lijkt mij.
Als je tft de resoluties aan kan 720p of 1080p dan is het geen probleem. Ik dacht dat een vga kabel rond de 30 euro zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
Ik game nu achter een 19". Je moet nog een VGA kabel kopen voor ongeveer 30 euro.
Gaat prima, maar vind het niet groot genoeg.

Hier komt mijn vraag. Ik wil graag een 22" breedbeeld monitor kopen. Ondersteund de VGA kabel of de 360 zelf de resolutie 1680 x 1050? Want dat niet volgens mij?
Gaat er dan ge-upscaled worden door die monitor, door de 360, of helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 16:18

Rj-

Nu ik al die spannende reacties lees, wil ik toch nog wel het een en ander weten.
wat is een advanced scart kabel, zorgt dit voor betere beeld kwaliteit?

Ik wil GOW natuurlijk spelen met de beste beeld ervaring.

Als extra informatie

Een voorbeeld van de tv die wij thuis hebben het is niet hetzelfde model maar het komt in de buurt.
http://www.consumer.phili...WXNXKVJ0RMRESHQVHKFSEKI5P

TFT beeldscherm wat ik thuis heb staan
http://www.samsung.com/nl...onitors/economy/940bf.asp

Beste keuzen? gaan voor advanced scart kabel of de VGA kabel :)?

[ Voor 42% gewijzigd door Rj- op 21-11-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
vga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:50
Rj- schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:25:
[...]

Nu ik al die spannende reacties lees, wil ik toch nog wel het een en ander weten.
wat is een advanced scart kabel, zorgt dit voor betere beeld kwaliteit?

Ik wil GOW natuurlijk spelen met de beste beeld ervaring.

Als extra informatie

Een voorbeeld van de tv die wij thuis hebben het is niet hetzelfde model maar het komt in de buurt.
http://www.consumer.phili...WXNXKVJ0RMRESHQVHKFSEKI5P

TFT beeldscherm wat ik thuis heb staan
http://www.samsung.com/nl...onitors/economy/940bf.asp

Beste keuzen? gaan voor advanced scart kabel of de VGA kabel :)?
Ik zou voor je TV gaan. Game je op 81cm is toch wat vetter denk ik dan zo'n 19" tftje dat niet eens breedbeeld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Blue dragon op 3 dvd's
Ohoh.. zie ik daar een ps3 horde in de verte? :P

Kijk wel ongelovelijk uit naar deze game zeg, 40-50 uur op de mainquest alleen al, en dat van de genie achter de FF serie, heerlijk.

[ Voor 32% gewijzigd door DeepSeven op 21-11-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

vga geeft per definitie beter beeldkwaliteit, maar 32 inch ipv 19, en breedbeeld, mijn keuze is scart :)

Met scart heb je RGB en dus betere kleurenscheiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Gears of war geeft geen goed breedbeeld op non breedbeeld beeldschermen! Je krijgt dan zwaar vervormd beeld.
Dus ga voor de breedbeeld tv met Advance Scart (RGB!)

[ Voor 20% gewijzigd door Collaborator op 21-11-2006 17:01 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 21:38
32 inch breedbeeld speelt lekkerder. en dan kan je relaxed vanaf je bank gamen.
door de afstand van je bank naar de tv valt het kwaliteitsverschil ook wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
Collaborator schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:47:
Gears of war geeft geen goed breedbeeld op non breedbeeld beeldschermen! Je krijgt dan zwaar vervormd beeld.
Dus ga voor de breedbeeld tv met Advance Scart (RGB!)
Is dat zo? ik speel op een 19 inch TFT op 1280x1024 en ik zie gewoon keurig 2 balken.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
The Otherside schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:17:
[...]

Is dat zo? ik speel op een 19 inch TFT op 1280x1024 en ik zie gewoon keurig 2 balken.
same here :)

die balkjes irriteren mij ook niet echt, ik zit op 1,5 meter van het beeldscherm dus tja klein is het ook niet

[ Voor 19% gewijzigd door fusion.fake op 21-11-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

The Otherside schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:17:
[...]

Zelfs bij de balken was het hier nog vervormd, vergelijkbaar met Saints row (voor de update)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Collaborator schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:26:
[...]

Zelfs bij de balken was het hier nog vervormd, vergelijkbaar met Saints row (voor de update)
Onzin.

Ik speel Saints Row en Gears of War op mijn 1280x1024 17" TFT scherm, en ik heb nergens last gehad van vervorming, sterker nog, het ziet er beter uit dan op m'n normale TV, omdat daar alles uitgerekt wordt.

Die balken vind ik alleen maar toegevoegde waarde hebben, zo krijg je een film-achtig gevoel bij een spel :D

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 21-11-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
DeepSeven schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:37:
Blue dragon op 3 dvd's
Ohoh.. zie ik daar een ps3 horde in de verte? :P

Kijk wel ongelovelijk uit naar deze game zeg, 40-50 uur op de mainquest alleen al, en dat van de genie achter de FF serie, heerlijk.
Mja, hier was ik al 'bang' voor. Laat ze straks gewoon lekker maar games op HD-DVD uitbrengen, ik zit niet te wachten op 5-DVD versies van GTA 5 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:27

TdV

koendt schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:47:
[...]

Ik game nu achter een 19". Je moet nog een VGA kabel kopen voor ongeveer 30 euro.
Gaat prima, maar vind het niet groot genoeg.

Hier komt mijn vraag. Ik wil graag een 22" breedbeeld monitor kopen. Ondersteund de VGA kabel of de 360 zelf de resolutie 1680 x 1050? Want dat niet volgens mij?
Gaat er dan ge-upscaled worden door die monitor, door de 360, of helemaal niet?
Ik wilde het net voor je proberen maar mijn xboxje is zojuist overleden :'(

Hij blijft random hangen; 1x een e79 foutmelding gehad en de rode lichtjes geven fout 0102 aan...fijn. Soms start hij nog op maar GOW kom ik niet in. En de xboxhelpdesk geeft een rare ingesprekstoon...dat stemt niet hoopvol.

Om terug te komen op je vraag; de xbox kent 1680x1050 niet dus het scherm zal zelf moeten scalen. Ik zal zo met mijn pc dan maar even proberen of het nog mooi is.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.