Simpelweg het programmatje gedownload en geinstalleerd op mijn PC. Ze hebben daar toch wel een forum waar je het kunt vragen oid? Ik ben geen enkel probleem tegengekomen, het werkte binnen een minuut.UltraSub schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:34:
Hoe je T360 werkend hebt gekregen? Draai hier MCE2005 op een VM, en ik krijg het dus niet aan de gang...
Kan en werkt heel erg eenvoudigrobbynaish schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:53:
[...]
Mijn vriendin wilt graag nog een harddisk recorder voor jawel As the world turns.
Maar nu vraag ik me af.
Ik heb ook een pc staan met mediacenter erop en een tvkaart. Kan ik dat opnemen en dan via de xbox 360 bekijken op de tv.
Gaat dat overigens makkelijk of zijn daar allemaal handelingen voor nodig?
Verwijderd
Hehe hoe wou je anders aan een ps3 komen? hij komt hier pas in maart uit, hoop ik voor degene die een ps3 willen aanschaffen.
Ik ga hem aankomend weekend ff testen op multimedia toepassingen enz.
Verwijderd
Hallo. Ik heb een paar vragen voordat ik misschien een Xbox360 koop.
- Heeft de Xbox360 ook zo'n speciale controller: sixaxis controller (ps3) of wiimote zoals de wii?
- Is online gaming net als bij de Wii en PS3 gratis?
- Kan de xbox360 net als de PS3 out-of-the-box HD films afspelen?
- Heeft de xbox360 net als de PS3 Bluetooth?
- Heeft de xbox360 net als de Wii en PS3 standaard Wifi aan boord?
- Kun je de harddisk net als bij de PS3 goedkoop zelf upgraden (met garantie)?
- Kun je net als bij de PS3 Linux er op installeren en het als workstation gebruiken?
- Heeft de Xbox360 een 1Gbit netwerk aansluiting voor het evt. kunnen streamen vanaf een Windows PC van HD 1080p content?
- Heeft de Xbox360 net als de PS3 en Wii een *standaard* memoryslot (SD/MMC ofzoiets) ?
- Heeft de Xbox360 een HDMI poort zodat ik maar één kabel nodig heb naar m'n TV?
- Heeft de Xbox360 ook games die 1080p doen of alleen 720p en 1080i?
- Heeft de Xbox360 net als de PS3 (en Wii?) een standaard webbrowser aanboord?
Of kun je er eigenlijk alleen maar de spelletjes op spelen die ook al op de PC zijn en straks nog vaker i.v.m. Vista en DX10 en cross-compabitility tussen de PC/Xbox360 en multiplatform titles met andere consoles? Want in dat geval kan ik dan misschien beter naast m'n Gaming PC een PS3/Wii kopen hoewel iets duurder maar tenminste wel iets 'extras' bieden naast mn pc.
- Heeft de Xbox360 ook zo'n speciale controller: sixaxis controller (ps3) of wiimote zoals de wii?
- Kun je net als bij de PS3 Linux er op installeren en het als workstation gebruiken?
- Heeft de Xbox360 een 1Gbit netwerk aansluiting voor het evt. kunnen streamen vanaf een Windows PC van HD 1080p content?
- Heeft de Xbox360 net als de PS3 en Wii een *standaard* memoryslot (SD/MMC ofzoiets) ?
- Heeft de Xbox360 een HDMI poort zodat ik maar één kabel nodig heb naar m'n TV?
Of kun je er eigenlijk alleen maar de spelletjes op spelen die ook al op de PC zijn en straks nog vaker i.v.m. Vista en DX10 en cross-compabitility tussen de PC/Xbox360 en multiplatform titles met andere consoles? Want in dat geval kan ik dan misschien beter naast m'n Gaming PC een PS3/Wii kopen hoewel iets duurder maar tenminste wel iets 'extras' bieden naast mn pc.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 22:38 ]
Zal ik eens antwoorden geven?Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:28:
[...]
Heeft de Xbox360 ook zo'n speciale controller: sixaxis controller (ps3) of wiimote zoals de wii?
Nee
Is online gaming net als bij de Wii en PS3 gratis?
Nee
Kan de xbox360 net als de PS3 out-of-the-box HD films afspelen?
Nee
Hiervoor moet je een externe HD-DVD speler aanschaffen voor ongeveer 200 euro
Heeft de xbox360 net als de PS3 Bluetooth?
Nee, De 360 maakt gebruik van een ander draadloos systeem
Heeft de xbox360 net als de Wii en PS3 standaard Wifi aan boord?
Nee, moet je ook extra aanschaffen voor ~80 euro
Kun je de harddisk net als bij de PS3 goedkoop zelf upgraden (met garantie)?
Helaas
Kun je net als bij de PS3 Linux er op installeren en het als workstation gebruiken?
Nee
Heeft de Xbox360 een 1Gbit netwerk aansluiting voor het evt. kunnen streamen vanaf een Windows PC van HD 1080p content?
Geen id, ik dacht dat de poort gewoon 100 mbit is. Maar is dat niet genoeg voor het afspelen van 1080p dan?
Heeft de Xbox360 net als de PS3 en Wii een *standaard* memoryslot (SD/MMC ofzoiets) ?
Nee, de 360 heeft een custom memory card
Heeft de Xbox360 een HDMI poort zodat ik maar één kabel nodig heb naar m'n TV?
Ook niet, maar er zijn geruchten dat deze er aankomt.
Heeft de Xbox360 ook games die 1080p doen of alleen 720p en 1080i?
Ook 1080p
Heeft de Xbox360 net als de PS3 (en Wii?) een standaard webbrowser aanboord?
Helaas, maar ook hier zijn geruchten (een survey van Microsoft waarin gebruikers gevraagd werden of ze dit handig vinden) dat deze er misschien wel aankomt.
[ Voor 35% gewijzigd door Harmsen op 19-11-2006 22:36 . Reden: ff duidelijker gemaakt ]
What a fine day for Science! | Specs
Nu mijn vraag aan jou > Ben jij een fanboy van het een of ander?Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:28:
Nee, gewoon een prettige normale controller, welke verkrijgbaar is met & zonder draad.
Nee, gratis krijg je Live Silver, waarmee je demos & trailers kan downloaden, voor online mp moet je Live Gold hebben. Live Gold is iets van 60 eypo per jaar volgens mij, maar daar moeten anderen maar even iets over zeggen
Nee, er zit een gewone DVD-drive in. Voor HD materiaal is er een HD-DVD-drive welke voor 200 eypo te kopen zal zijn.
Nee, maar je kan dus wel draadloos gamepads aansluiten.
Nee, hier moet je een uitbreiding voor kopen, maar utp-kabel kan er zo in.
Nee, er is een soort harddisk, deze is 20gb. Momenteel is er officieel nog niets groters aangekondigd, noch kan je met garantie iets upgraden.
Keine Ahnung.
Idem dito
Ja, USB is best standaardOf bedoelde je iets anders? Je kan ook memorycards kaufen, maar hoe dat werkt weet ik niet, heb je niet echt nodig als je een hd hebt.
Nee, je kan gebruik maken van composiet, scart, component & vga kabels.
Er zijn spellen die tot 720p gaan, spellen die tot 1080i gaan en spellen die tot 1080p gaan.
- Heeft de Xbox360 net als de PS3 (en Wii?) een standaard webbrowser aanboord?Nee.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Het komt inderdaag nogal over als "Dit heeft de ps3 lekker wel, lekker puh
"
This space is occupied
Wie gebruikt er hier nog meer de 1080p resolutie (met de component kabel) of 1920 x 1080 (via de VGA kabel)? Ik heb hier een CRT projector staan die die resolutie met gemak aankan (Barco Graphics 1208s/2) maar door de idioot hoge front- en backporches van het signaal raak ik minimaal 15% van de zijkanten van het beeld kwijt. Dit is met name zichtbaar aan het Xbox dashboard. Ik vroeg me dus af of er mensen zijn die WEL tevreden zijn over het 1080p beeld?
Om vragen voor te zijn: nee, dit heeft niets met mijn projector te maken. De Barco is namelijk ontworpen voor het weergeven van allerlei soorten hoge resoluties, wat hem gemakkelijk afgaat omdat hij geen native resolutie heeft.
Overigens ben ik blij dat ik een jaartje gewacht heb voordat ik de Xbox aanschafte (tweedehands, dat wel) omdat er nu eigenlijk pas games uitkomen die echt bijzonder zijn. Sowieso raad ik niemand aan de PS3 te kopen voor de games, maar eerst even een jaartje te wachten tot de gamemakers ervaring hebben opgedaan met de machine...
Om vragen voor te zijn: nee, dit heeft niets met mijn projector te maken. De Barco is namelijk ontworpen voor het weergeven van allerlei soorten hoge resoluties, wat hem gemakkelijk afgaat omdat hij geen native resolutie heeft.
Overigens ben ik blij dat ik een jaartje gewacht heb voordat ik de Xbox aanschafte (tweedehands, dat wel) omdat er nu eigenlijk pas games uitkomen die echt bijzonder zijn. Sowieso raad ik niemand aan de PS3 te kopen voor de games, maar eerst even een jaartje te wachten tot de gamemakers ervaring hebben opgedaan met de machine...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Whaha inderdaad man, dit kan niks anders zijn. Anders is hij/zij enorm lui, want alles kan je zo vinden. Zelf in de openings post staat de helftCollaborator schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:41:
Het komt inderdaag nogal over als "Dit heeft de ps3 lekker wel, lekker puh"
Moeten wij anders eens zo'n lijstje maken wat de xbox wel kan en de ps3.
Is de XBOX 500 en/of 600 euro net zoals de PS3?
Kan de XBOX netzoals de PS3 sommige spelen niet eens op 720P draaien wat wel beloofd wordt?
Is de XBOX ook zovaak uitgesteld als de PS3?
Ect...
Ect...
Ontopic pls
[ Voor 30% gewijzigd door m00n op 19-11-2006 22:57 ]
Verwijderd
don't feed the trolls....Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:28:
Cowboy_Bebop > Leuk dat je de 360 wil afkraken, maar wij vermaken ons allemaal best met goede spellen zoals Dead Rising, Gears of War, Kameo, Call of Duty 3, Test Drive Unlimited & Viva Pinata 
Verder zijn de graphics van de meeste spellen gewoon (erg) goed, bij zowel 720p, 1080i als 1080p (op de TVs die dat aankunnen, welke op een hand te tellen zijn op het moment). Op het geluid valt ook niets aan te merken, het Dashboard werkt soepeltjes, Live Marketplace werkt goed, de controllers zijn prettig, etc. De "problemen" die jij naar voren probeert te brengen doen voor een deel niet ter zake. Voorbeelden > De meesten hebben geen TV die 1080i/p aan kan. De six-axis controller van de PS3 lijkt me niet echt superieur aan de controller van de 360, plus spellen voor de PS3 zijn absoluut niet gebouwd rondom zo'n soort controller, in tegenstelling tot een groot deel van de Wii spellen. Idd, DFtT, maar ik vond dit wel redelijk kinderachtig. Daarom...
It's Ridge Racer! Riiiiiiiiidge Raceeeer!!! Remember that one?
Vegeta wants to buy a PS3, but guess what?
Verder zijn de graphics van de meeste spellen gewoon (erg) goed, bij zowel 720p, 1080i als 1080p (op de TVs die dat aankunnen, welke op een hand te tellen zijn op het moment). Op het geluid valt ook niets aan te merken, het Dashboard werkt soepeltjes, Live Marketplace werkt goed, de controllers zijn prettig, etc. De "problemen" die jij naar voren probeert te brengen doen voor een deel niet ter zake. Voorbeelden > De meesten hebben geen TV die 1080i/p aan kan. De six-axis controller van de PS3 lijkt me niet echt superieur aan de controller van de 360, plus spellen voor de PS3 zijn absoluut niet gebouwd rondom zo'n soort controller, in tegenstelling tot een groot deel van de Wii spellen. Idd, DFtT, maar ik vond dit wel redelijk kinderachtig. Daarom...
It's Ridge Racer! Riiiiiiiiidge Raceeeer!!! Remember that one?
Vegeta wants to buy a PS3, but guess what?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Om maar even de finale klap uit te delen,
afgelopen zaterdag bij mn werk een Samsung BluRay speler binnengekregen met een paar films zoals S.W.A.T
Even een test ritje gedaan op een Full HD 40" Sony X scherm, naast een 720P een vergelijkbare demo op een Sony V2000 en het verschil qua detail 1080p->720p is aanwezig maar niet noemenswaardig. Ik vind het iig niet de doorslaggevende factor om de PS3 als betere console aan te wijzen. Maargoed laten we terug ontopic gaan:
Gears of War iemand? :}
afgelopen zaterdag bij mn werk een Samsung BluRay speler binnengekregen met een paar films zoals S.W.A.T
Even een test ritje gedaan op een Full HD 40" Sony X scherm, naast een 720P een vergelijkbare demo op een Sony V2000 en het verschil qua detail 1080p->720p is aanwezig maar niet noemenswaardig. Ik vind het iig niet de doorslaggevende factor om de PS3 als betere console aan te wijzen. Maargoed laten we terug ontopic gaan:
Gears of War iemand? :}
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
IGN vond 'm crap zelfsOkyah schreef op zondag 19 november 2006 @ 23:17:
De six-axis controller van de PS3 lijkt me niet echt superieur aan de controller van de 360, plus spellen voor de PS3 zijn absoluut niet gebouwd rondom zo'n soort controller
Verder kun je ieder argument wat er in die extreem kinderachtige troll staat moeiteloos weerleggen met "maar de 360 is al een jaar uit en 200 euro goedkoper", waarbij we de dubbele stroomrekening die voor een beetje gamer ruim duurder is dan je Xbox Live Gold abo nog maar even vergeten, maar dat is niet de bedoeling van dit topic. Dus wacht gewoon netjes tot de mods 'm op z'n falie hebben gegeven en de troll hebben getrashed, en dan kunnen we in de tussentijd gewoon weer het 360-topic gebruiken voor prietpraat over 360's.
Verwijderd
Ik heb hier 1080p op mijn HDTV via component, werkt perfect!Spotmatic schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:51:
Wie gebruikt er hier nog meer de 1080p resolutie (met de component kabel) of 1920 x 1080 (via de VGA kabel)? Ik heb hier een CRT projector staan die die resolutie met gemak aankan (Barco Graphics 1208s/2) maar door de idioot hoge front- en backporches van het signaal raak ik minimaal 15% van de zijkanten van het beeld kwijt. Dit is met name zichtbaar aan het Xbox dashboard. Ik vroeg me dus af of er mensen zijn die WEL tevreden zijn over het 1080p beeld?
Vergeet er niet bij te vermelden dat je de HD-DVD speler ook gewoon op je pc aan kan sluiten. En dat deze dan natuurlijk ook gewoon werkt.Huntor schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:34:
[...]
Kan de xbox360 net als de PS3 out-of-the-box HD films afspelen?
Nee
Hiervoor moet je een externe HD-DVD speler aanschaffen voor ongeveer 200 euro
Verwijderd
Man Man Man, wat is die RB6: Vegas multiplayer lekker...
Bijna het hele weekend bezig geweest met die demo
Heerlijk omdat met je vrienden/clan te spelen. En als 1 level al zo verslavend is, dan kom ik denk ik niet meer buiten als het hele spel uit is
Bijna het hele weekend bezig geweest met die demo
Heerlijk omdat met je vrienden/clan te spelen. En als 1 level al zo verslavend is, dan kom ik denk ik niet meer buiten als het hele spel uit is
Inderdaad Vuurdraad. Ben echt geen fan van de multiplayer fps-en maar RB6 heeft mij meteen gehooked
De hele setting en sfeer spreekt me gewoon erg aan, mooie soundtrack ook en erg kleurrijke, warme gfx
Fijne besturing ook. Ga hem op 1 dec. zeker halen!
Verwijderd
IDD, mooi spel, heb hem ook al aardig gedraaid, volgens mij was er iemand hier die de graphics laag vond ofzow?Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:28:
Man Man Man, wat is die RB6: Vegas multiplayer lekker...
Bijna het hele weekend bezig geweest met die demo![]()
Nou, ik kan je vertellen, ik was degene met die ''is dit scherm beter dan die ik nu heb'' maar dit spel ziet er gewoon erg goed uit op mijn scherm (dat nieuwe scherm is nog niet uit mijn hoofd hoor)!
Edit:
Aleen het joinen is slecht gedaan vind ik, stap je per omgeluk in een match die 5 seconden bezig is, kun je weer wachten of een andere uitzoeken!
Erg frustrerend, het laden is ook al niet zomaar gebeurd, maar ALS je in een match zit, blijf je er meestal ook de hele dag in, ik zit meestal gewoon uren met een host!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 09:42 ]
dus als ik 'm wil hebben voor 35, dan moet ik naar de andere MM in Rotterdam?Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:55:
GoW Rotterdam Centrum 44 euro. Core systeem 249 euro.
* DarkChylde wordt niet goed van al die verschillende prijzen per MM
na jarenlang te hebben geupgrade aan mijn PC ben ik het een beetje moe... de spellen die me momenteel interesseren draaien niet meer op mijn pc, of toch niet vlot.
Nu zat ik te denken om een xbox360 aan te schaffen. Het is goedkoper .... enkel weet ik niet wat de kwaliteit is van de games
Gears of War, oblivion, Call of duty lijken me al de moeite ! Maar zijn er ook goede RTS en RPG games te vinden op de xbox ?
Nu zat ik te denken om een xbox360 aan te schaffen. Het is goedkoper .... enkel weet ik niet wat de kwaliteit is van de games
Gears of War, oblivion, Call of duty lijken me al de moeite ! Maar zijn er ook goede RTS en RPG games te vinden op de xbox ?
Verwijderd
Voor RTS'en hoef je niet naar de Xbox 360 over te stappen daar is er momenteel maar 1 van: Battle for Middle Earth. Er komen er nog meer waaronder de nieuwe C&C. Maar RTS blijven in mijn mening toch het best speelbaar op een PC.Dieter schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:34:
De RPG's zijn daarin tegen wel goed te doen op de 360..
Een paar toppertjes die komen zijn:
Mass Effect
Blue Dragon
Lost Odyssey (ofzo)
en nog een paar toppers.
Je zit wat betreft shooters, sports, racing, action/adventure en rpg's wel goed bij de 360.
Dank je Vuurdraad, ik denk dat ik vanamiddag maar eens ga kijken wat het kost.
Ik dacht aan een Core met een HDD bij ...
Kan je met de Core (zonder HDD dan) echt geen demo's downloaden ed ?
Nee, waar wou hij ze opslaan?Dieter schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:46:
Dank je Vuurdraad, ik denk dat ik vanamiddag maar eens ga kijken wat het kost.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Voor mensen die niet kunnen wachten tot Viva Pinata in Nederland uitkomt.
http://www.play-asia.com/...v-49-en-84-j-70-1ppo.html
He Arunia even een vraagje aan jouArunia schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:14:
[...]
Vergeet er niet bij te vermelden dat je de HD-DVD speler ook gewoon op je pc aan kan sluiten. En dat deze dan natuurlijk ook gewoon werkt.
Ik kan me herrineren dat jij ooit een defecte HDD hebt gehad, en je last had van corrupte profiles.
Nou doet mijn 360 de laatste tijd ook moeilijk met vastlopers enzo, en nu zegt Microsoft dat het waarschijnlijk aan de HDD ligt. Had jij ook last van vastlopers ? Dat het beeld echt "vastzit" en de controller / xbox helemaal niks meer doet ? Me Xbox geeft overigens geen rode lampjes of wat dan ook.
Hoe zit dat met Play-asia, waar moet je opletten als je daar een spelletje besteld? Regio codes, land, etc? Weet jij dat?Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:48:
Voor mensen die niet kunnen wachten tot Viva Pinata in Nederland uitkomt.
Region free ASIA version, zit je altijd goed. Verder hebben ze op die site ook een lijst.Pixxa schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:12:
[...]
Hoe zit dat met Play-asia, waar moet je opletten als je daar een spelletje besteld? Regio codes, land, etc? Weet jij dat?
Ik heb er vaak wat besteld en latijd nog gehad, tot nu, helaas wil mijn FEAR deze keer maar niet komen, of is onderweg kwijt/gejat of ligt bij de douane, dat kan nl wel gebeuren. Dus extra betalen
[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 20-11-2006 11:18 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
En ieder jaar een nieuwe grafische kaart van 600 euro kun je verdomd veel goede console games voor kopen, en lam achterover op de bank wireless gamen op een groot scherm met surround is zoveel gaver... ja ik ken hetDieter schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:34:
na jarenlang te hebben geupgrade aan mijn PC ben ik het een beetje moe... de spellen die me momenteel interesseren draaien niet meer op mijn pc, of toch niet vlot.
Als je goed de betere gamesites in de gaten houdt kom je er vanzelf achter wat wel of niet de moeite waard is. Op dit moment is de top van 360-games (bijv. Gears en Dead Rising) nog redelijk ongeevenaard op PC. Mocht je niet op een kleine selectie aan reviews willen vertrouwen: Metacritic is je vriend, die aggregeren 20+ reviews per game.Nu zat ik te denken om een xbox360 aan te schaffen. Het is goedkoper .... enkel weet ik niet wat de kwaliteit is van de games
Nou Oblivion is een RPGGears of War, oblivion, Call of duty lijken me al de moeite ! Maar zijn er ook goede RTS en RPG games te vinden op de xbox ?
Voor wat betreft RTS: ik ben fel tegenstander van het "shooters-moeten-met-muis" fabeltje, maar RTS is imo onbegonnen werk op een controller. Voordeel: van BOFM2 staat er gewoon een gratis demo op Marketplace, dus je hebt het zo uitgeprobeerd als je wil, en voor RTS volstaat een wat gedateerdere PC meestal ook gewoon.
BOFM2 was prima te besturen hoor met een controller, ik ben dan ook blij dat C&C ook naar de 360 komt.curry684 schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:21:
Voor wat betreft RTS: ik ben fel tegenstander van het "shooters-moeten-met-muis" fabeltje, maar RTS is imo onbegonnen werk op een controller. Voordeel: van BOFM2 staat er gewoon een gratis demo op Marketplace, dus je hebt het zo uitgeprobeerd als je wil, en voor RTS volstaat een wat gedateerdere PC meestal ook gewoon.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Klopt, ik heb een HDD gehad die stuk was.Thomaszki schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:06:
[...]
He Arunia even een vraagje aan jou
Ik kan me herrineren dat jij ooit een defecte HDD hebt gehad, en je last had van corrupte profiles.
Nou doet mijn 360 de laatste tijd ook moeilijk met vastlopers enzo, en nu zegt Microsoft dat het waarschijnlijk aan de HDD ligt. Had jij ook last van vastlopers ? Dat het beeld echt "vastzit" en de controller / xbox helemaal niks meer doet ? Me Xbox geeft overigens geen rode lampjes of wat dan ook.
Ik had geen last van vastlopers. Soms (heb die 360 ook maar heel kort gehad en weinig gespeelt) dat de 360 niet echt op wilde starten, dus geen beeld gaf. Voor de rest werkte hij wel naar behoren.
Ik heb bij jou het idee dat er meer mis is dan alleen die HDD, maar ja. Dat kan ik natuurlijk niet zo zeggen.
Command & Conquer 3 op de Xbox 360 lijkt me idd ook best oke worden.
Toch niet de Call of Duty 3 waarvan in alle PS 3 reviews aangeven dat deze er op de PS3 minder goed uitziet en Frame rate problems heeft?Okyah schreef op zondag 19 november 2006 @ 23:17:
Cowboy_Bebop > Leuk dat je de 360 wil afkraken, maar wij vermaken ons allemaal best met goede spellen zoals Dead Rising, Gears of War, Kameo, Call of Duty 3, Test Drive Unlimited & Viva Pinata

Ach zo gek is dat niet. Dat hebben namelijk op dit moment alle spellen die zowel op de PS3 als de 360 uitkomen.
Flamen is zooooo makkelijk.
Toch vind ik dit soort dingen altijd leuk, dus:
Bij de Wii heeft de controller toegevoegde waarde.Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:28:
Bij de 360 krijg je Rumble, wat in veel meer games bruibaar is dan een SixAxis contol, die over 3 axis werkt.
De Wii heeft op dit moment 0 games die online kunnen spelen.- Is online gaming net als bij de Wii en PS3 gratis?
Voor de PS3 is het inderdaad een leuk punt, maar laten we even afwachten hoe het PS3 netwerk het houd als er meer mensen spelen, dan de 10 die hem daadwerkelijk uitgepakt hebben.
Yep. Deze komen online beschikbaar.- Kan de xbox360 net als de PS3 out-of-the-box HD films afspelen?
Nee, gelukkig niet. De 360 heeft een nieuwe draadloze techniek, waarmee ik zelfs 2 verdiepingen hoger nog gewoon door kan praten als ik op Live zit.- Heeft de xbox360 net als de PS3 Bluetooth?
Nah, is het nodig? Bij mij, en iedereen die ik ken, staat de 360 gewoon verbonden via een kabel die er toch al ligt. Ik heb een hekel aan functionaliteit die ik wel betaal, maar niet gebruik.- Heeft de xbox360 net als de Wii en PS3 standaard Wifi aan boord?
He, het eerste item waar je een puntje hebt- Kun je de harddisk net als bij de PS3 goedkoop zelf upgraden (met garantie)?
Godzijdank niet zeg. Ik koop een game console, geen computer. 99% van de console kopers zal er net zo over denken. Moet je eens buiten GoT kijken hoeveel mensen het over de linux support hebben. Bar weinig.- Kun je net als bij de PS3 Linux er op installeren en het als workstation gebruiken?
Via 100Mbit kan ik op de 360 in theorie 5 HD films streamen. Heeft de PS3 daar een gigabit voor nodig? Pff, de overhead op dat ding zeg.- Heeft de Xbox360 een 1Gbit netwerk aansluiting voor het evt. kunnen streamen vanaf een Windows PC van HD 1080p content?
Nee, je kan er wel een USB stick instoppen.- Heeft de Xbox360 net als de PS3 en Wii een *standaard* memoryslot (SD/MMC ofzoiets) ?
Nee, nog niet. Begin maart wel, en krijgt nou wat, dat is eerder dan iemand zijn Nederlandse PS3 op die manier kan aansluiten- Heeft de Xbox360 een HDMI poort zodat ik maar één kabel nodig heb naar m'n TV?
Alle 3. En ook 1080i inderdaad, waardoor mensen met een oudere HDtv gewoon 1920x1080 kunnen draaien i.p.v. 640x480p op de PS3.- Heeft de Xbox360 ook games die 1080p doen of alleen 720p en 1080i?
Waarom zou ik dat willen? Echt, leg me die is uit?- Heeft de Xbox360 net als de PS3 (en Wii?) een standaard webbrowser aanboord?
Nou ik weer, en 1 vraag is voldoende:
Hoelang heb jij al kunnen genieten van HD en online gaming op je PS3? Ik al een jaar op de 360
[ Voor 71% gewijzigd door PWM op 20-11-2006 11:43 ]
Punt is dat een muis op een FPS geen enorm voordeel heeft ten opzichte van een controller, en dat de controller op veel punten juist voordelen biedt omdat een 360-degree analog stick voor lopen veel preciezer en flexibeler is dan WASD. In FPS is het in beginsel quitte, wat in de praktijk ook al lang sluitend is bewezen met cross-platform shooters.On_E schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:22:
[...]
BOFM2 was prima te besturen hoor met een controller, ik ben dan ook blij dat C&C ook naar de 360 komt.
Voor RTS daarentegen ben je 100% afhankelijk van snel units controllen. Daarvoor moet je group shortcuts kunnen definieren en snel bouwcommando's kunnen uitvoeren, en desnoods snel een willekeurige groep units kunnen selecteren. Ik heb ooit nog GUI's bestuurd met een joystick, en dat was ook niet te doen
Ik heb een vraag over het gebruik van MCE met de Xbox360, en dan met name de "online spotlight" functie. Op mijn PC kreeg ik eerst alleen Amerikaanse content te zien. Na het veranderen van de taal (onder control panel, internet options, languages) is dit netjes NL content geworden. Als ik de functie selecteer via de Xbox360 zie ik nog steeds de Amerikaanse content. Beide apparaten opnieuw opsterten helpt ook niet. Mijn Live account staat ook op NL, de locatie ook...
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Dit is dus niets? [NTSC-J] gaat niet werken op mijn xbox?S2S schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:18:
[...]
Region free ASIA version, zit je altijd goed. Verder hebben ze op die site ook een lijst.
Ik heb er vaak wat besteld en latijd nog gehad, tot nu, helaas wil mijn FEAR deze keer maar niet komen, of is onderweg kwijt/gejat of ligt bij de douane, dat kan nl wel gebeuren. Dus extra betalen
Vandaag voor de 2e keer een repair request gedaan voor mijn Xbox360. Soms start hij niet goed op en krijg ik geen beeld. Een paar keer aan/uit helpt dan. Een ander vervelender probleem is dat hij vastloopt na een tijdje spelen. Dit schijnt een probleem te kunnen zijn na de recente update. Een nieuwe update zal het hoogstwaarschijnlijk verhelpen. Ik wacht daar nu niet meer op aangezien de garantie anders verlopen is op 12 december.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Gaaf, jouw 360 is al 2 jaar oud?kiddyl schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:06:
Ik wacht daar nu niet meer op aangezien de garantie anders verlopen is op 12 december.
Verwijderd
Wat ik niet begrijp is dat een paar mensen hier prijzen doorgeven en wanneer ik de MM bel in R'dam of A'dam totaal andere prijzen hoor.
GoW zou in R'dam Alexanderium 35 moeten kosten maar dat is dus 40 euro
GoW zou in A'dam 44 euro moeten kosten maar dat is 50.
PGR3 zou in A'dam 28 moeten kosten maar is 30. Ze zouden voldoende van moeten hebben liggen maar GoW is al een tijdje op in R'dam kreeg ik zojuist te horen..
Dus een korte update voor iedereen hier.

GoW zou in R'dam Alexanderium 35 moeten kosten maar dat is dus 40 euro
GoW zou in A'dam 44 euro moeten kosten maar dat is 50.
PGR3 zou in A'dam 28 moeten kosten maar is 30. Ze zouden voldoende van moeten hebben liggen maar GoW is al een tijdje op in R'dam kreeg ik zojuist te horen..
Dus een korte update voor iedereen hier.
MediaMarkt zijn allemaal franchises, en die kunnen volstrekt onafhankelijk van elkaar op dagelijkse basis hun prijzen veranderen hoe ze daar zin in hebben. Het snel omhoog gooien van de prijzen van iets wat toch wel op gaat verbaast me in dat licht niet echt.
ben net dus bij MM rotterdam Centrum geweest voor GoW, en die weigeren hun prijs aan te passen naar de 35 euro van MM alexandrium. met als argument het is absurd laag...
dus een MM binnen hun eigen laagste prijs garantie gebied (30km), weigert de prijs aan te passen.
zijn wel echt K*T winkels eigenlijk.
(maar prijs in alexandrium is dus 40 euro?)
dus een MM binnen hun eigen laagste prijs garantie gebied (30km), weigert de prijs aan te passen.
Ik dacht maar 1 jaar garantie te hebben. Ik heb de bon bekeken en daar staat niks op.
Verwijderd
Iemand had hier 35 euro geroepen gisteren en vandaag heb ik dus gebeld en het is nu 40 euro dus.DarkChylde schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:51:
ben net dus bij MM rotterdam Centrum geweest voor GoW, en die weigeren hun prijs aan te passen naar de 35 euro van MM alexandrium. met als argument het is absurd laag...
In het centrum is het denk ik 44 euro.
Ik zie hem juist niet bij region free staan? Daarnaast wil ik hem graag in het nederlands hebben.S2S schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:18:
[...]
Region free ASIA version, zit je altijd goed. Verder hebben ze op die site ook een lijst.
Is onlangs verlengd naar 2 jaarkiddyl schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:53:
[...]
Ik dacht maar 1 jaar garantie te hebben. Ik heb de bon bekeken en daar staat niks op.
Hij is wel regiovrij. En in het Nederlands? Alsjeblieft zeg.. Volgens mij ligt ie hier niet eens in het Nederlands in de winkels.. en gelukkig maar.it0 schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:57:
[...]
Ik zie hem juist niet bij region free staan? Daarnaast wil ik hem graag in het nederlands hebben.
Ik heb dit gerucht al vaker gehoord/gelezen, maar is hier ook een officiele bron voor?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Alle technische apparatuur heeft in de Europese Unie sinds enkele jaren per definitie garantie gedurende de minimaal redelijk te verwachten levensduur, met een minimum van 24 maanden.kiddyl schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:53:
[...]
Laten we het dan nu voor eens en altijd voor alle lezers van dit topic oplossen:Exar schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:15:
[...]
Ik heb dit gerucht al vaker gehoord/gelezen, maar is hier ook een officiele bron voor?
Op 18 mei 1999 vaardigde de Raad een verordening uit waardoor consumenten twee jaar garantie krijgen op elk roerend goed dat zij waar ook in de EU kopen. Het recht van de consument op reparatie en vervanging is vastgelegd in de verordening. Onder bepaalde voorwaarden kan de consument zijn geld terugvorderen.
Helaas is deze verordening toch anders in de praktijk. Als ze geen officiele garantie geven van 2 jaar zul je erg veel moeite moeten doen om je gelijk te krijgen. Ik kan het in ieder geval nergens vinden.
Denk jij dat MS graag publiek regels van de EU overtreedt? Dacht het ook niet nee
Toen ik mijn Xb360 (ehm.. die van m'n vriendin that is) moest registreren voor reparatie, werd mij ook verteld dat ik gewoon 2 jaar garantie heb. En ja, het is in NL gewoon geregeld.Exar schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:15:
[...]
Mijn 360 ging 1 dag voor release GOW stukExar schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:15:
[...]
Alleen moet je wel je savegames proberen op te slaan op memory kaart, ze kunnen niet garanderen dat je HD content erop blijft staan.
nee... zulke dingen zou microsoft nooit doencurry684 schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:27:
Denk jij dat MS graag publiek regels van de EU overtreedt? Dacht het ook niet nee

onlangs heeft microsoft twee boetes van een paar honderd miljoen euro gekregen, van de EU !!
omdat ze europese regels overtraden met windows xp....

LOL!
Verwijderd
Zit nog steeds te wachten op mijn Xbox360 GoW pakket... WEHKAMP hurry up!
Bij ons staat er nergens een plasma scherm of lcd tv. Dus ik moet het toch vooral hebben van de iets mindere kwaliteit.
Mijn vraag dan ook, is het dus echt aan te raden die advanced scart te halen. EN hoe zit het met de eye-candy van de 360 op een normale televisie?
Vriend van mij had namelijk PES6 + zijn 360 mee genomen naar mij toe.. en ik was niet onder de indruk, omdat ik dit spel heb gezien op een LCD tv in een winkel.
Is dit dus nu overal zo erg?
Bij ons staat er nergens een plasma scherm of lcd tv. Dus ik moet het toch vooral hebben van de iets mindere kwaliteit.
Mijn vraag dan ook, is het dus echt aan te raden die advanced scart te halen. EN hoe zit het met de eye-candy van de 360 op een normale televisie?
Vriend van mij had namelijk PES6 + zijn 360 mee genomen naar mij toe.. en ik was niet onder de indruk, omdat ik dit spel heb gezien op een LCD tv in een winkel.
Is dit dus nu overal zo erg?
ticker: ja haal een advanced scart cable, als je hem gewoon aansluit dan zal je zien dat kleine teksten erg moeilijk te lezen zijn. Met de advanced is er een betere kleurenscheiding en zijn de teksten goed te lezen.
In een vorig deel had ik wat screenshots gevonden die het verschil lieten zien.
Ik ga even een beroep op je inlevingsvermogen doen, dus ik hoop dat je er klaar voor bent. Met kinderen (<8 jaar) is het wel prettig als zo'n game nederlands gesproken is, anders is het niet speelbaar.devv05 schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:58:
[...]
Hij is wel regiovrij. En in het Nederlands? Alsjeblieft zeg.. Volgens mij ligt ie hier niet eens in het Nederlands in de winkels.. en gelukkig maar.
edgarf28 schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:34:
[...]
nee... zulke dingen zou microsoft nooit doen![]()
![]()
![]()
onlangs heeft microsoft twee boetes van een paar honderd miljoen euro gekregen, van de EU !!
omdat ze europese regels overtraden met windows xp....![]()
LOL!

Ik ben het hier pertinent niet mee eens. Mijn zoontje is 7 een speelt al jaren pokemon games op de GBA en alle games waarvan ik vind dat ze niet te aggressief zijn. Hij spreekt een paar woordjes Engels, maar niet zoveel dat hij alles begrijpt. Kinderen kunnen dit makkelijk. Erger nog, we deden het zelf vroeger ook, omdat spellen toen helemaal niet in het Nederlands uitkwamen.it0 schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:55:
[...]
Ik ga even een beroep op je inlevingsvermogen doen, dus ik hoop dat je er klaar voor bent. Met kinderen (<8 jaar) is het wel prettig als zo'n game nederlands gesproken is, anders is het niet speelbaar.
Verwijderd
Is er in de regio van Den Bosch winkels waar ik PGR3 voor 30 euro kan kopen? Ik vind het belachelijk om hiervoor naar Amsterdam te moeten.
Replay al geprobeerd naast de Sint Jan? Ik meen dat PGR3 daar inmiddels toch een budget game is...Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:15:
Is er in de regio van Den Bosch winkels waar ik PGR3 voor 30 euro kan kopen? Ik vind het belachelijk om hiervoor naar Amsterdam te moeten.
Het pas toe ik de advanced scart cable binnenhad dat ik serieus begon te xboxen, op een gewone oude sony breedbeeld tv ziet het er naar mijn doen nog goed uit. Zonder advanced scart cable kreeg ik echt hoofdpijn van de wazigheid, je kan inderdaad de tekst zo goed als niet lezen.it0 schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:52:
ticker: ja haal een advanced scart cable, als je hem gewoon aansluit dan zal je zien dat kleine teksten erg moeilijk te lezen zijn. Met de advanced is er een betere kleurenscheiding en zijn de teksten goed te lezen.
Advanced scart cable is een MUST voor mensen met een gewone tv
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Daar is het een classic en kost het 40 euro. GoW is 60 euro.Shiverzz schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:37:
[...]
Replay al geprobeerd naast de Sint Jan? Ik meen dat PGR3 daar inmiddels toch een budget game is...
is de xbox360 ook op mn lcd monitor aan te sluiten? (heb een breedbeeld lcd monitor met dvi aansluiting, samsung syncmaster 940bw)
Nee, heb je een VGA > DVI adapter voor nodig, en die zijn er niet, hetzelfde geldt voor een DVI kabel voor de 360.
Ding heeft toch ook wel een VGA-ingang mag ik hopen?
Anders moet je even checken of ie DVI-A cq. DVI-I accepteert, dan kan het via een VGA2DVI verlengstukje.
@ Muthas: VGA naar DVI-A (analoog) kan wel, naar DVI-D niet. Ze bestaan echt
Puur adapter is zelfs maar 4 dollar 
Tigste edit: volgens Samsung heeft die SyncMaster van je gewoon een D-sub 15 pins ingang en leveren ze daarvoor zelfs een kabel mee. 15 pins D-sub staat in de volksmond ook wel bekend als 'VGA'
@ Muthas: VGA naar DVI-A (analoog) kan wel, naar DVI-D niet. Ze bestaan echt
Tigste edit: volgens Samsung heeft die SyncMaster van je gewoon een D-sub 15 pins ingang en leveren ze daarvoor zelfs een kabel mee. 15 pins D-sub staat in de volksmond ook wel bekend als 'VGA'
[ Voor 81% gewijzigd door curry684 op 20-11-2006 15:53 ]
Dscaler bijvoorbeeld is gratis, maar bij zo'n beetje elke tvkaart krijg je er ook een programma voor.GUZA schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:45:
[...]
Nou ik moet het ook in pal resolutie hebben aangezien het voor op tv is, hoger is niet nodig.
Maar met wat voor programma`s kun je capturen? het liefst freeware progs.
Dank u curry684curry684 schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:46:
Ding heeft toch ook wel een VGA-ingang mag ik hopen?Anders moet je even checken of ie DVI-A cq. DVI-I accepteert, dan kan het via een VGA2DVI verlengstukje.
@ Muthas: VGA naar DVI-A (analoog) kan wel, naar DVI-D niet. Ze bestaan echtPuur adapter is zelfs maar 4 dollar

Monitor in kwestie heeft trouwens VGA zie ik, gewoon een VGA kabel kopen dus
edit:
Te snel voor mij
Te snel voor mij
[ Voor 26% gewijzigd door Muthas op 20-11-2006 16:03 ]
Mensen ik zit even met het volgende probleem.
Ik heb mijn Xbox aangesloten op mijn gewone TV d.m.v de kabel die meegeleverd was in mij Premium Pakket.
Mijn TV heeft 2 SCART aansluitingen die beide gebruikt worden.
* 1 voor de DVD speler.
* 1 voor een kabel naar mijn versterker, zodat ik de TV via de versterker kan laten lopen.
De Xbox is dus nu aangesloten via de meegeleverde kabel, aan de zijkant van mijn TV (rood wit geel).
Wat ik nu eigenlijk wil is dat het geluid van de Xbox via mijn versterker loopt, en het beeld via de ingangen aan de zijkant.
ik zit dus met de volgende vragen.
* Welke kabel moet ik aanschaffen om het geluid te scheiden van de Xbox?
* Is de ingang aan de zijkant van mijn TV net zo goed als SCART?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo.
Ik heb mijn Xbox aangesloten op mijn gewone TV d.m.v de kabel die meegeleverd was in mij Premium Pakket.
* 1 voor de DVD speler.
* 1 voor een kabel naar mijn versterker, zodat ik de TV via de versterker kan laten lopen.
De Xbox is dus nu aangesloten via de meegeleverde kabel, aan de zijkant van mijn TV (rood wit geel).
Wat ik nu eigenlijk wil is dat het geluid van de Xbox via mijn versterker loopt, en het beeld via de ingangen aan de zijkant.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
ja ik heb ook een vga ingang dr naast zitten, maar is het beeld dan wel hd?curry684 schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:46:
Ding heeft toch ook wel een VGA-ingang mag ik hopen?Anders moet je even checken of ie DVI-A cq. DVI-I accepteert, dan kan het via een VGA2DVI verlengstukje.
@ Muthas: VGA naar DVI-A (analoog) kan wel, naar DVI-D niet. Ze bestaan echtPuur adapter is zelfs maar 4 dollar
Ten eerste, het maakt niet uit of je via VGA of DVI speelt, het gaat om de resolutie.DarkShadow schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:00:
[...]
ja ik heb ook een vga ingang dr naast zitten, maar is het beeld dan wel hd?
Je monitor heeft een native van 1440x900. Ik heb zelf ook een tft met deze resolutie. De 360 ondersteunt deze resolutie echter niet, maar er komen er wel 2 dichtbij, 1366x768 en 1280x720. Die laatste wordt ook wel 720p genoemd, en wordt als HD resolutie beschouwt. De eerste is echter nog beter als de 2e, en omdat deze dichterbij je native in de buurt komt, zie je minder stretching, eigenlijk geen, ivm de 2e, waar je het wel kan zien.
Kortom: gewoon een VGA kabel kopen, en met 1366x768 spelen. Dat is officieel geen HD resolutie, maar wel beter als 720p. Sinds de fall update is er ook 1920x1080 als resolutie bij gekomen, maar dat is ver boven je native resolutie, en gaat niet werken.
[ Voor 51% gewijzigd door Muthas op 20-11-2006 16:13 . Reden: Leesbaarheid ]
Zeg ik heb die Vision cam thuis aangesloten op de xbox maar ik wil graag met diezelfde cam ook beelden kunnen ontvangen op mijn pc als die aanstaat, is er een mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen zonder dat ik steeds de usb stekker moet verwisselen?
Oftewel is er een usb adapter waar 1x usb ingaat en 2x uitgaat die vga kan doorsturen?
Oftewel is er een usb adapter waar 1x usb ingaat en 2x uitgaat die vga kan doorsturen?
* Je hoeft alleen de rode en witte stekkertjes uit je tv te halen en in je versterker te stoppen. Als de afstand te groot is kan je gewoon een verlengkabeltje kopen die bij elke elektronicaboer wel te koop is.Electra schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:58:
Een andere mogelijkheid is om een optischkabeltje te kopen en op deze manier de 360 met je versterker te verbinden. Het voordeel daarvan is is dat het digitaal en 5.1 geluid is.
* Hoe jij hem nu hebt aangesloten is composiet. Dat is de slechtste manier hoe je de 360 kan aansluiten. Ook de composiet stekker in het meegeleverde scartblokje geeft niet zo'n goed beeld. Component/VGA is het beste en daar tussen zit de advanced scart kabel. Als je dus geen Component/VGA hebt is het het beste om het via de advanced scart kabel aan te sluiten.
[ Voor 8% gewijzigd door Aldmar op 20-11-2006 16:14 ]
Als je versterker een optische ingang heeft dan moet je een optische kabel kopen (toslink). Verder is de ingang aan de zijkant van je tv waarschijnlijk composite (rood en wit tulpingang), wat overeenkomt met bagger. Is de ingang met de slechtste kwaliteit op je tv, scart is beter, vervolgens komen component, VGA en HDMI (in willekeurige volgorde, meningen hierover zijn verdeeld).Electra schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:58:
Mensen ik zit even met het volgende probleem.
* 1 voor de DVD speler.
edit:
Damn you Aldmar! ;-)
Damn you Aldmar! ;-)
Grab shell dude!
Ook wel RGB-scart genoemd.Van de 3rd parties is er meestal wel een kabel te krijgen waarbij je halverwege de rode en witte kunt aftappen.Aldmar schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:13:
[...]
* Je hoeft alleen de rode en witte stekkertjes uit je tv te halen en in je versterker te stoppen. Als de afstand te groot is kan je gewoon een verlengkabeltje kopen die bij elke elektronicaboer wel te koop is.
Een andere mogelijkheid is om een optischkabeltje te kopen en op deze manier de 360 met je versterker te verbinden. Het voordeel daarvan is is dat het digitaal en 5.1 geluid is.
* Hoe jij hem nu hebt aangesloten is composiet. Dat is de slechtste manier hoe je de 360 kan aansluiten. Ook de composiet stekker in het meegeleverde scartblokje geeft niet zo'n goed beeld. Component/VGA is het beste en daar tussen zit de advanced scart kabel. Als je dus geen Component/VGA hebt is het het beste om het via de advanced scart kabel aan te sluiten.
Echter als je versterker een Optische aansluiting heeft, dan kun je deze in de stekker steken die in je Xbox zit.
Verwijderd
Sorry dat ik hier even op inhaak, maar mijn Samsung 204b heeft 1600x1200 als native reso. Voor mij geld dan ook een VGA kabel kopen? En op welke resolutie zou ik dan het beste kunnen gaan gamen?Muthas schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:06:
[...]
Ten eerste, het maakt niet uit of je via VGA of DVI speelt, het gaat om de resolutie.
Je monitor heeft een native van 1440x900. Ik heb zelf ook een tft met deze resolutie. De 360 ondersteunt deze resolutie echter niet, maar er komen er wel 2 dichtbij, 1366x768 en 1280x720. Die laatste wordt ook wel 720p genoemd, en wordt als HD resolutie beschouwt. De eerste is echter nog beter als de 2e, en omdat deze dichterbij je native in de buurt komt, zie je minder stretching, eigenlijk geen, ivm de 2e, waar je het wel kan zien.
Kortom: gewoon een VGA kabel kopen, en met 1366x768 spelen. Dat is officieel geen HD resolutie, maar wel beter als 720p. Sinds de fall update is er ook 1920x1080 als resolutie bij gekomen, maar dat is ver boven je native resolutie, en gaat niet werken.
Uh rood en wit zijn audio L/R, het composite videosignaal staat op de gelejOzh schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:14:
[...]
Verder is de ingang aan de zijkant van je tv waarschijnlijk composite (rood en wit tulpingang), wat overeenkomt met bagger.
Maar idd als je SCART's al vol zitten: check in de handleiding van de TV welke van de 2 RGB-over-SCART accepteren, even bij de lokale elektrohandel een splitter scoren en via de Advanced SCART kabel je 360 op RGB-SCART aansluiten.
Als je TV echt een oud of cheap barrel is en geen van beide SCART-ingangen feitelijk RGB accepteert schiet je er alsnog geen hol mee op, dan krijg je composite-over-SCART bagger die hetzelfde is als je composite nu. Dan is het wel hoog tijd voor een nieuwe TV overigens
Bedankt voor de duidelijke reactie! Nog een laatste vraag, als ik de xbox zo koop, gaat deze dan direct goed werken? Of moet ik nog een andere kabel aanschaffen?Muthas schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:06:
[...]
Ten eerste, het maakt niet uit of je via VGA of DVI speelt, het gaat om de resolutie.
Helemaal gelijk, I stand corrected.curry684 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:23:
[...]
Uh rood en wit zijn audio L/R, het composite videosignaal staat op de gele
Van mij mogen ze die ingangen overigens helemaal afschaffen
Grab shell dude!
Nu is dan toch FEAR van Play-asia gekomen, en idd douane 8,50 kon slechter, heb ik hem nog voor 40 euro.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik zit zo af en toe es een Xbox 360 te overwegen, vooral nu er steeds leukere spellen verschijnen. Maar ik zie het niet zo zitten om extra te gaan betalen voor online gaming, aangezien ik mijn halve leven al (gratis) online speel op de PC. Nu heb ik daar sowieso niet zoveel tijd meer voor, maar af en toe es een race-je moet nog wel lukken. Ik vraag me nu af, zijn de meeste spellen in singleplayer wel leuk, of mis je zo wel heel erg veel pret? Ik vind het eigenlijk wel zonde om zoveel geld (399 + maandelijks) uit te geven als je er slechts af en toe mee speelt..
Verwijderd
Die VGA kabel om je xdoos aan te sluiten op je monitor, zit toch al standaard in het premium pakket??
Of is dit net zoals de advanced scart weer zo'n marketing truuc, dat je die ook weer moet kopen?
Of is dit net zoals de advanced scart weer zo'n marketing truuc, dat je die ook weer moet kopen?
Nou ben ik niet bekend met alle pokemon spelletjes maar gezien de doelgroep lijken ze mij behoorlijk recht toe recht aan, lijken mij typische actie spelletjes. Heeft mijn dochter ook geen problemen mee op de GBA. Dit is een sim game, waarvan de meeste reviews zeggen dat het behoorlijk complex is, zelfs voor volwassenen. Als er dan lappen tekst, dan wel/niet gesproken voorbij komen, dan lijkt het me voor haar minder frustrerend als dit in het nederlands is. Ik ben van mening dat ze nog niet vloeiend engels hoeft te spreken. Met jouw standpunt kunnen we net zo goed de nederlandse taal afschaffen.Pewwy schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:04:
[...]
Ik ben het hier pertinent niet mee eens. Mijn zoontje is 7 een speelt al jaren pokemon games op de GBA en alle games waarvan ik vind dat ze niet te aggressief zijn. Hij spreekt een paar woordjes Engels, maar niet zoveel dat hij alles begrijpt. Kinderen kunnen dit makkelijk. Erger nog, we deden het zelf vroeger ook, omdat spellen toen helemaal niet in het Nederlands uitkwamen.
Zit er niet in, deze zal je dus ook apart moeten kopenVerwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:38:
Die VGA kabel om je xdoos aan te sluiten op je monitor, zit toch al standaard in het premium pakket??
Meestal geven reviews wel aan of single player wel leuk is, ik raad je dan ook aan om de reviews van je favo games te lezen. Dat gezegd te hebben, heel dat live is perfect uitgewerkt, daar kan de pc of andere consoles niet tegenop.Toch schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:36:
Ik zit zo af en toe es een Xbox 360 te overwegen, vooral nu er steeds leukere spellen verschijnen. Maar ik zie het niet zo zitten om extra te gaan betalen voor online gaming, aangezien ik mijn halve leven al (gratis) online speel op de PC. Nu heb ik daar sowieso niet zoveel tijd meer voor, maar af en toe es een race-je moet nog wel lukken. Ik vraag me nu af, zijn de meeste spellen in singleplayer wel leuk, of mis je zo wel heel erg veel pret? Ik vind het eigenlijk wel zonde om zoveel geld (399 + maandelijks) uit te geven als je er slechts af en toe mee speelt..
Is het nu al een marketingtruc dat ze je niet laten betalen voor 4 dure hoogkwaliteitskabels waarvan je er 3 nooit gebruikt terwijl je ook de goede zelf los kunt kopen?Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:38:
Bedankt Arunia voor je reactie.
Even over die garantie; die beste man van Microsoft die ik aan de lijn had vertelde me dat mijn garantie tot maart 2008 loopt
xbox is van november 2005. Dus dat vind ik wel mooi nieuws!
Maargoed ga ze zometeen weer bellen, ik denk dat er ook meer aan de hand is dan een defecte HDD.
Even over die garantie; die beste man van Microsoft die ik aan de lijn had vertelde me dat mijn garantie tot maart 2008 loopt
Maargoed ga ze zometeen weer bellen, ik denk dat er ook meer aan de hand is dan een defecte HDD.
Ik heb toch graag een globale mening van de dagelijkse gamer i.t.t. tot de gamejournalist. Ik zit vooral te denken aan spellen als Test Drive Unlimited, en andere racegames. Dat een spel als Call of Duty 3 vooral online erg goed zal zijn is wel begrijpelijk. Verder denk ik niet dat online gamen op een console tegen dat op een PC op kan, maar dat moet iedereen voor zichzelf bekijken natuurlijk. Vooralsnog denk ik niet dat het voor mij een maandelijks bedrag waard is.it0 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:40:
[...]
Meestal geven reviews wel aan of single player wel leuk is, ik raad je dan ook aan om de reviews van je favo games te lezen. Dat gezegd te hebben, heel dat live is perfect uitgewerkt, daar kan de pc of andere consoles niet tegenop.
FEAR is 16+ of zelfs 18+, dus ik mag aannemen dat die niet door kleine kinderen gespeeld wordt.it0 schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:55:
[...]
Ik ga even een beroep op je inlevingsvermogen doen, dus ik hoop dat je er klaar voor bent. Met kinderen (<8 jaar) is het wel prettig als zo'n game nederlands gesproken is, anders is het niet speelbaar.
Eerder andersom, online gamen op de PC kan bij verre na niet op tegen Xbox Live. Dat is echt zo centraal en goed geregeld dat je het moet ervaren. Je betaalt er (optioneel dus, maar dat wist je al) zo'n 4 euro per maand voor en dat is het dubbel en dwars waard.Toch schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:45:
[...]
Ik heb toch graag een globale mening van de dagelijkse gamer i.t.t. tot de gamejournalist. Ik zit vooral te denken aan spellen als Test Drive Unlimited, en andere racegames. Dat een spel als Call of Duty 3 vooral online erg goed zal zijn is wel begrijpelijk. Verder denk ik niet dat online gamen op een console tegen dat op een PC op kan, maar dat moet iedereen voor zichzelf bekijken natuurlijk. Vooralsnog denk ik niet dat het voor mij een maandelijks bedrag waard is.
Mocht je ervoor kiezen om dat niet te nemen dan hebben alle games in singleplayer natuurlijk ook genoeg te bieden. Test Drive Unlimited bijvoorbeeld heeft een gigantisch eiland waar nog steeds heel erg veel te ontdekken valt, je mist alleen het racen tegen online tegenstanders. Bij CoD3 etc. kun je natuurlijk gewoon de singleplayer campaign spelen, maar de replay waarde wordt iets minder dan wanneer je online nog verder kunt gaan (als je daar uberhaupt zin in hebt, anders houdt het al gauw op)
Je krijgt een maand gratis Live Gold bij de aanschaf van een Xbox 360 dus ik zou je aanraden er gewoon een te halen en het een maand te proberen. Vind je het niks, dan blijf je gewoon lekker offline gamen. Maar ik denk dat de kans groot is dat je in die maand helemaal om bent
Ik was altijd een redelijk fanatiek PC-gamer (ook online) maar dit bevalt me toch echt veel beter. Heb sinds december 2005 op enkele uitzonderingen na bijna geen PC-game meer aangeraakt.
[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 20-11-2006 16:54 ]
Als je wat verder terugleest dan zie je dat ik het over viva pinata heb. Dit soort topics zijn ook makkelijker te lezen met 100 posts per pagina ipv 25.devv05 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:46:
[...]
FEAR is 16+ of zelfs 18+, dus ik mag aannemen dat die niet door kleine kinderen gespeeld wordt.
Hahahahahaha, de TV is nu een jaar of 5 oud denk ik.curry684 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:23:
[...]
Uh rood en wit zijn audio L/R, het composite videosignaal staat op de gele
Maar idd als je SCART's al vol zitten: check in de handleiding van de TV welke van de 2 RGB-over-SCART accepteren, even bij de lokale elektrohandel een splitter scoren en via de Advanced SCART kabel je 360 op RGB-SCART aansluiten.
Als je TV echt een oud of cheap barrel is en geen van beide SCART-ingangen feitelijk RGB accepteert schiet je er alsnog geen hol mee op, dan krijg je composite-over-SCART bagger die hetzelfde is als je composite nu. Dan is het wel hoog tijd voor een nieuwe TV overigens
Het was toentertijd een vrij dure TV van Philips.
Ik denk dus wel dat deze TV RGB over SCART kan weergeven.
Zal vanavond eens kijken of dit mogelijk is, ik hou jullie op de hoogte.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
jacurry684 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:41:
[...]
Is het nu al een marketingtruc dat ze je niet laten betalen voor 4 dure hoogkwaliteitskabels waarvan je er 3 nooit gebruikt terwijl je ook de goede zelf los kunt kopen?
edit:
en tevens.. waarom zijn ze zo duur, terwijl de normale zou goedkoop zijn. Omdat ze er extra nijverig aan hebben gewerkt?
en tevens.. waarom zijn ze zo duur, terwijl de normale zou goedkoop zijn. Omdat ze er extra nijverig aan hebben gewerkt?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 17:00 ]
Maar je quotte een bericht over FEARit0 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:54:
[...]
Als je wat verder terugleest dan zie je dat ik het over viva pinata heb. Dit soort topics zijn ook makkelijker te lezen met 100 posts per pagina ipv 25.
Toch schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:45:
[...]
Verder denk ik niet dat online gamen op een console tegen dat op een PC op kan
Je bedoelt dat een naadloze integratie van alles, inclusief subtiele notificaties zodra friends online komen, continu de mogelijkheid om te zien wat al je friends doen en de mogelijkheid om mensen die andere games aan het doen zijn invites te sturen, of zelfs hun huidige game binnen te springen, tegenwoordig ook al globaal ingevoerd is onder alle online PC games? En dat alle PC-gamers headsets hebben en die ook gebruiken tijdens het online gamen?
Ik begrijp uiteraard je redenering, al zit ik waarschijnlijk in het verkeerde topic om jullie ervan te overtuigen dat online PC-gaming zeker ook z'n charmes heeft, en ik dat nog steeds liever zou hebben, maar ik gewoon geen tijd meer heb. Ik zou dan ook een 360 kopen om af en toe een spelletje te spelen, je weet wel, aan met dat ding, en even een half uurtje. Om daar nu een Premium Pack van 399 voor te kopen, en per maand zo'n 5 euro extra te betalen lijkt me dat toch wel erg duur. Ik probeer daarom een beetje uit te zoeken of een Xbox360 voor mij "uit" kan, d.w.z. dat ik voor een zo laag mogelijke prijs toch een beetje leuk kan gamen. Ik zit namelijk wel te denken aan de Core set, al is die harddisk niet onaardig. Maar dat is misschien met een komende prijsverlaging wel te overzien..devv05 schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:53:
[...]
Eerder andersom, online gamen op de PC kan bij verre na niet op tegen Xbox Live. Dat is echt zo centraal en goed geregeld dat je het moet ervaren. Je betaalt er (optioneel dus, maar dat wist je al) zo'n 4 euro per maand voor en dat is het dubbel en dwars waard.
Mocht je ervoor kiezen om dat niet te nemen dan hebben alle games in singleplayer natuurlijk ook genoeg te bieden. Test Drive Unlimited bijvoorbeeld heeft een gigantisch eiland waar nog steeds heel erg veel te ontdekken valt, je mist alleen het racen tegen online tegenstanders. Bij CoD3 etc. kun je natuurlijk gewoon de singleplayer campaign spelen, maar de replay waarde wordt iets minder dan wanneer je online nog verder kunt gaan (als je daar uberhaupt zin in hebt, anders houdt het al gauw op)
Je krijgt een maand gratis Live Gold bij de aanschaf van een Xbox 360 dus ik zou je aanraden er gewoon een te halen en het een maand te proberen. Vind je het niks, dan blijf je gewoon lekker offline gamen. Maar ik denk dat de kans groot is dat je in die maand helemaal om bent
Ik was altijd een redelijk fanatiek PC-gamer (ook online) maar dit bevalt me toch echt veel beter. Heb sinds december 2005 op enkele uitzonderingen na bijna geen PC-game meer aangeraakt.
mwja voor serieus shooters online te spelen is er toch maar 1 machientje, de pc 
xbox live is leuk maar werkt ook nog niet vlekkeloos met veel lag in bepaalde spellen, ik zie live meer als iets leuks voor erbij.
xbox live is leuk maar werkt ook nog niet vlekkeloos met veel lag in bepaalde spellen, ik zie live meer als iets leuks voor erbij.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik heb nog 0,0 lag gezien in de nieuwste shooters CoD3 en GoW.evilpin0 schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:04:
mwja voor serieus shooters online te spelen is er toch maar 1 machientje, de pc
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dit topic is gesloten.