Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.647 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:26:
[...]

wie zei dat ik GOW vondt tegenvallen?

grafisch viel het me iets tegen op sommige punten, maar dat komt gewoon door de hype die er was
verder is dit een van de 10 beste games die ik ooit gespeeld heb (hierbij laat ik de lengte van de SP campagin even buiten beschouwing want dat is echt triest)
Houdt alsjeblieft op over de lengte van de campaign. Te zien aan 1 van je vorige posts ("in 4 uurtjes t/m act 3 gespeeld") speel je op de makkelijkste stand. Dit is de kiddystand, je loopt door het spel. Speel is op hardcore stand, en je bent 3 uur bezig met act 1 (althans ik, toen ik die voor het eerst deed, coop mode met een vriend). Reken dan dus op een totaal van 14 uur. Dit is redelijk voor een SP, en dan hebben we het over Insane stand nog niet eens gehad.
PWM schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:26:
Shit:

Zit Rainbow Multiplayer te spelen nu. Dit spel zuigt

Dit spel zuigt omdat het zo goed is, dat ik het ook moet aanschaffen.

Da's nummer 3 deze maand.
:9~ Vraag me af of het toeval is, of echt vanwege de PS3, dat al die spellen tegelijk uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-06 16:56
Ponymaster schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:47:
[...]

Goed idee, onderstaand bericht is naar de klantenservice van Free Record Shop gegaan.

Geachte mevrouw/heer,

Vorige maand, op 17 oktober, heb in dit filiaal een Pre-order Kit gekocht voor het Xbox 360 spel Gears of War. De Pre-order Kit geeft je recht op de Limited Edition versie van dit spel op de dag van release, vrijdag 17 november. Donderdagavond 16 november heb ik dit filiaal gebeld om te vragen of ik dit spel inderdaad op vrijdag 17 november op kon komen halen, dit werd mij door een dame aan de telefoon bevestigd. Vrijdagmiddag ben ik wat eerder van mij werk vertrokken om ervoor te zorgen dat ik in ieder geval voor sluitingstijd mijn spel kon ophalen. Bij het filiaal aangekomen bleek de GoW Limited Edition te zijn uitverkocht!! Terwijl mij donderdagavond nog werd beloofd dat ik het op 17 november kon komen ophalen.

Ik zit nu met een aantal vragen.
Kunt u mij vertellen wat nu nog in hemelsnaam het nut is van zo'n Pre-order Kit? Behalve dat u al een maand lang € 10,- voor de Pre-order Kit in uw bezit heeft! Juist deze Pre-order Kit moet je het recht geven om OP de release date dit spel te kunnen bemachtigen. Hoe kunnen er minder GoW Limited Edition geleverd worden dan dat er Pre-orders Kit verkocht zijn? Wellicht zijn de Limited Editions wel gewoon los verkocht aan klanten die niet eens een Pre-order Kit hebben aangeschaft. Vergoedt u de vrije uren die ik heb opgenomen om voor sluitingstijd mijn game op te halen?

Nu is mij door de dame aan de kassa beloofd dat ik morgen, lees 1 dag NA de release date, de GoW Limited Edition kan komen ophalen. Ik heb er eerlijk gezegd nog weinig hoop in. Aangezien er door de telefoon ook al het een en ander beloofd was. Ik zal geen genoegen nemen met de standaard uitvoering van dit spel, daarvoor heb ik de Pre-order Kit een maand geleden niet aangeschaft.

Ik ben benieuwd wat u eraan kunt doen om mijn vertrouwen in uw zaak weer te doen toenemen. En wellicht is mijn vertrouwen in uw zaak morgen wel helemaal verdwenen.

PS: er gaat ook een kopie van dit schrijven naar Microsoft.
Het kan dus nog gekker!!
Vandaag weer dit leuke filiaal bezocht op de Kronenburgpassage in Arnhem. Stond er weer een ander kind achter de kassa. En natuurlijk hadden ze geen levering gehad van de GoW Limited Edition. Ze vertelde me dat ze er gisteren maar 3 stuks hadden binnengekregen voor de mensen die 'm gereserveerd hadden. Het meisje van gisteren vertelde dat ze er 8 ontvangen hadden en gewoon hadden meegegeven aan klanten die het eerst in de winkel waren!! Hmmmmm vreemd........... volgens mij behoor ik ook tot degene die 'm gereserveerd had.

Maar ze zei wel heel vriendelijk: "Ik kan u wel uw geld teruggeven!?". Die stomme doos begrijpt er dus helemaal niks van. Nu krijgen ze 'm dinsdag binnen. Wel vreemd dat je zo'n pre-order kit koopt om 'm juist een paar dagen na de release te kunnen ophalen. Nog vreemder, waarom worden er niet evenveel Limited Editions verstuurd als Pre-order Kitjes die verkocht zijn. Tenzij ze gewoon geen bestellingen hebben doorgegeven aan het hoofdkantoor of dat de LE gewoon los verkocht zijn aan degene die geen Pre-order kit hadden.

Ik hou jullie weer op de hoogte. Mijn weekend is alweer vergald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:40:
[...]

Ik heb ook een dell 2407 maar vindt VGA toch stukken beter dan component, veel scherper beeld.
Kortom mijn advies sluit hem via VGA aan 8)7
De reden dat ik mijn x360 via component op mn 2405fpw heb aangesloten, is omdat de kleuren minder goed worden weergegeven via VGA dan over component. Als ik dit mag geloven zijn ze bij Microsoft bezig o.a. dit probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:41:
hmm ik gister demo van Rainbow 6 Vegas gedownload... verheugde me echt helemaal op dit spel na de single player demo... maar wat een deceptie zeg.

graphics echt zwaar beneden de maat, crappy level design en nog wel meer dingen
hoef ik deze in ieder geval niet meer te kopen
De Graphics zijn inderdaad redelijk te noemen. Maar het level design:

Ik had het eerst ook niet door, en vond het maar wat beperkt. Echter, door wat rond te neuzen, merk je dat de level opbouw 1 van de beste is die ik ooit ben tegengekomen. Overal zijn doorgangen, trappen achter deuren, touwen om aan af te zakken. Even aan de rand van het dak aan een touw hangen, 2 verdiepingen naar beneden abseilen, en daar naar binnen waar ze het niet verwachten.

Door de vele mogelijkheden om van A naar B te gaan blijft het spannend.

Je moet ze wel even door hebben. Als je alleen al in het begin op het dak staat, zijn er 9 mogelijkheden om alleen maar 1 verdieping te zakkken. Daarna heb je ook weer keus zat, maar je moet het wel even weten :)

* PWM krijgt maandag GoW, Viva Pinata, DoaX 2 en Fear binnen. Geen idee wanneer Rainbow aan de beurt komt

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 18-11-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

En Coop met 4 man is helemaal geweldig. 25 enemies zien af te knallen. Gaaf is ook dat 1 van je collega's een schild voor zich kan houden. En als je uitgeschakeld bent is het helemaal gaaf om mee te kijken met je collega achter dat schild (als ie dan nog leeft tenminste).

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesflex
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 18:27
Weet iemand trouwens wat de Premium GOW edition pack bij de MM in amsterdam kost???

Kwil er morgen ff 1 gaan halen, maar als ie in zoetermeer en andere filialen goedkoper is dan laat ik de leasewage wel ff het verschil goedmaken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe duur gears of war bij de MM in alkmaar kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

allesflex schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:45:
Weet iemand trouwens wat de Premium GOW edition pack bij de MM in amsterdam kost???

Kwil er morgen ff 1 gaan halen, maar als ie in zoetermeer en andere filialen goedkoper is dan laat ik de leasewage wel ff het verschil goedmaken :9
Ik zal zometeen ff met mijn leasewagen een kijkje nemen voor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09
Ik zou bijna zeggen; Check www.mediamarkt.nl maar ik kom er net achter dat die site een groot drama is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesflex
ChuckyDevil schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:09:
Ik zou bijna zeggen; Check www.mediamarkt.nl maar ik kom er net achter dat die site een groot drama is...
:P Ja, zo ver was ik ook al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k Heb net een XBox 360 gekocht en wil m'n gratis maand Live activeren. Nu las ik ergens dat je dan bij het maken van het account moet kiezen voor een Gold abo en dat je DAN kan kiezen voor de maan gratis. Maar... wat ik ook doe, hij blijft vragen om credit card gegevens! Maar die wil ik niet invullen: ik wil gewoon de gratis maand! :? Ik zie ook nergens een code om in te voeren of zo. BEEEEEEEEEEEETJE onduidelijk, moet ik zeggen... :(

EDIT:
Ben er al achter. Voor degenen die hier ook problemen mee hebben: kies voor een Silver account: je wordt dan gevraagd of je dat echt wel wilt en niet liever een Gold account en dan zeg je NEE, IK WIL ZILVER en DAN PAS zegt 'ie dat je een maand Gold mag... Pffffffffffff...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 15:09:
'k Heb net een XBox 360 gekocht en wil m'n gratis maand Live activeren. Nu las ik ergens dat je dan bij het maken van het account moet kiezen voor een Gold abo en dat je DAN kan kiezen voor de maan gratis. Maar... wat ik ook doe, hij blijft vragen om credit card gegevens! Maar die wil ik niet invullen: ik wil gewoon de gratis maand! :? Ik zie ook nergens een code om in te voeren of zo. BEEEEEEEEEEEETJE onduidelijk, moet ik zeggen... :(
je moet silver abbo kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ja inderdaad je moet voor silver kiezen, die wordt gewoon de eerste maand gold.

Weet iemand welke email adres ik kan gebruiken om microsoft een klacht toe te sturen over de GOW preoder kit? Ik heb dus hetzelfde meegemaakt. De limited edition was al verkocht en ze verwachten dinsdag weer nieuwe. Wat een onzin, preoder je en wordt die ook nog voor je neus verkocht. Ik heb de normale versie maar gekocht bij een andere winkel :(

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChuckyDevil schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:09:
bellen hoef je ook niet, want ze mogen geen prijzen doorgeven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:51:
weet iemand hoe duur gears of war bij de MM in alkmaar kost.
Waarom bel je niet gewoon even naar de desbetreffende vestiging? No offence hoor, maar dit kun je binnen 5 min achterhalen, plus je weet direct of er voorraad is :)
Edit: laat maar zitten, was net te laat ;) Wel vreemd trouwens, heb MM Groningen weleens gebeld en ze vertelden de prijs altijd.

[ Voor 15% gewijzigd door manzana op 18-11-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, net Sands of Time eens op m'n 360 geprobeerd, maar ik kan hem niet beeldvullend krijgen. Waar ik het vroeger op de xbox gewoon via de "breedbeeld" instelling op de tv (philips 9830 37" & daarvoor een philips 32" CRT, beiden via RGB scart aangesloten) kon uitrekken gaat dit niet meer. Ik kan nu enkel kiezen uit "auto" & "widescreen". Auto laat links en rechts wat zwart over + knipt boven en onder wat weg. Widescreen laat links en rechts grote zwarte vlakken zien, de verhoudingen van het echte beeld zijn wel gewoon 4:3. Normaal (op de oude xbox) zou ik dit zo gehad hebben bij de "4:3" instelling v/d TV :P

Nu gebruik ik altijd de 1080i 60 Hz setting op de 360, dus ik dacht > eens 480p proberen, want dat is wat SoT normaal als maximale resolutie heeft. Als ik dan de "widescreen" mode kies is het al wat beter, dan krijg ik links en rechts maar een klein beetje zwart en boven en beneden niets weggeknipt. Helaas lijkt het wel iets waziger, waarschijnlijk omdat het upscalen door de 360 wat netter is dan door de tv.

Maar goed, iemand anders hier die dit soort problemen herkent & een goede oplossing heeft? :)

Ze mogen overigens wel eens wat meer patches voor backwardcompatibility uitbrengen, dacht laatst eens lekker Beyond Good & Evil te spelen, nja, daar dacht m'n 360 anders over :P :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Nou, ben net ff langsgeweest, ik moest bijna over het publiek heen kruipen zo druk was het.
Hij kost bij de MM Arena (in A'dam dus) € 49,99
En ze hebben er genoeg ............ Jammer dat ik niet ff kon wachten, heb toch weer € 8,- teveel betaald. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesflex
fulgore schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:27:
Nou, ben net ff langsgeweest, ik moest bijna over het publiek heen kruipen zo druk was het.
Hij kost bij de MM Arena (in A'dam dus) € 49,99
En ze hebben er genoeg ............ Jammer dat ik niet ff kon wachten, heb toch weer € 8,- teveel betaald. |:(
Maar heb je toevallig ook het Premium GOW pakket gezien? wat die kos?
Heb zelf GOW daar donderdag middag al gehaald, idd voor 49,99, maar toen hadde ze de combi pakketjes nog niet staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Nope, niet gezien helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:50

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Heb je toevallig wel naar de console's gekeken wat ze daar kosten? ( zowel premium als core )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:29
Hoe kan ik oude accounts verwijderen? Ik kan ze alleen bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:50
Ik weet niet wat dat is de laatste maand zo ongeveer denk ik. Maar die helpdesk is onbereikbaar geworden ofzo :? Dit terwijl mijn eerdere ervaringen juist heel erg postief zijn.

Met email duurt het ontzettend lang voordat je een reply krijgt. Ze zetten er vervolgens in dat ik de helpdesk moet bellen omdat het probleem te complex is voor email (microfoon is stuk van mijn headset)

Dit terwijl ik juist dat emailtje had gestuurd omdat ik niemand bij de helpdesk te pakken kreeg.

Ik heb lange tijd gehad dat de lijn soort van dood was als ik met de huistelefoon belde, dus de antwoordmachine nam niet eens op. Het nummer vanaf mobiel werkte wel. En dan nog het probleem dat als dat allemaal lukt, dat je gewoon niemand aan de lijn krijgt. Je krijgt 100x te horen dat de wachttijd meer dan 2 minuten bedraagd.. Ik heb 1x 30minuten aan de lijn gehangen zonder resultaat. Verder heb ik het vaker geprobeerd op totaal wisselende tijden en elke keer die wachtrij 'muts' die maar hetzelfde blijft zeggen.

Hebben nog meer mensen hier ervaring mee, of misschien tips qua beltijden etc? Ik vind dit echt vreemd want eerst was de service echt optimaal, is het onwijs veel drukker geworden met klachten ofzo?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, hier komt het :D

Ik heb vandaag de premium gehaald in Zoetermeer! Aardige verkopers daar! :D
Kreeg het mee voor een leuke deal!! Ik zag daar ook GOW liggen voor 42 euro.
Dus mochten mensen het nog willen hebben, daar hebben ze voldoende voor je liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Echt ongelooflijk zo goedkoop GoW daar! Zoetermeer had ook al 360 staan voor 350 toch?? Niet normaal.

MediaMarkt Alkmaar is altijd duur en heeft nooit leuke acties :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:38:
Ok, hier komt het :D

Ik heb vandaag de premium gehaald in Zoetermeer! Aardige verkopers daar! :D
Kreeg het mee voor een leuke deal!! Ik zag daar ook GOW liggen voor 42 euro.
Dus mochten mensen het nog willen hebben, daar hebben ze voldoende voor je liggen!
Misschien dan ook handig om te vertellen wat die deal precies was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je iets speciaals moet instellen om anderen te horen praten door de headset die bij de Premium zit...? Ik zie een icon bij m'n naam als ik wat zeg en ik zie ook icons bij de anderen, maar ik hoor niets... Typisch geval van 'kapot' of zie ik iets over het hoofd? (En nee, draaien aan het volumeknopje helpt niet. ;))

EDIT:
Gloeiende gloeiende... waarom vind ik het antwoord steeds als ik NET de vraag gesteld heb...? Ik moest dus de Family settings van Communications op Everyone zetten... |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat PGR3 online nu weinig bezoekers heeft? Wat zijn de meeste kansen om met man te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:44:
Echt ongelooflijk zo goedkoop GoW daar! Zoetermeer had ook al 360 staan voor 350 toch?? Niet normaal.

MediaMarkt Alkmaar is altijd duur en heeft nooit leuke acties :(
Ik heb de xbox premium voor 349 gehaald en daarbij de accu en lader voor 10 euro en een wireless controller voor 35 en GoW voor 40 :D 434 euro voor zo'n totaalpakket is peanuts :D (90 euro goedkoper als bij de FRS om de hoek)

Ik heb er wel bijna 2 uur voor moeten reizen ;) Maar ja een leasebak met gratis diesel doet wonderen! :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij vandaag rot gezocht naar PGR3. Het is bijna nergens meer te verkrijgen of je moet er 60 euro voor betalen. Dit vind ik dus veels te veel. Wie o wie kan mij vertellen waar ik voor 3 tientjes aan PGR3 kan komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:52:
Ik heb mij vandaag rot gezocht naar PGR3. Het is bijna nergens meer te verkrijgen of je moet er 60 euro voor betalen. Dit vind ik dus veels te veel. Wie o wie kan mij vertellen waar ik voor 3 tientjes aan PGR3 kan komen? :)
http://www.nedgame.com/ht...dswitch=101&uit=&gamesid=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb echt problemen met mijn component aansluiting en mijn philips plasma. Bij rustige beelden gaat het allemaal erg goed, maar zodra ik een filmpje opzet met snelle beelden of ga gamen, schiet het beeld heen en weer, zie ik allerlei kleuren heen en weer komen en kan ik eigenlijk niks meer.

Heb ik last van artifacts? Hoe kom ik erachter of het aan mijn tv of xbox ligt, ik heb niet nog even een HD scherm liggen om op te testen

Kan iemand mij helpen? Ik ben ten einde raad met mijn xbox van 1 dag oud!! :(

Fotootje dan maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.royz.nl/got/DSC09718.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Royz op 18-11-2006 23:02 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had gow voor 42 euro eigenlijk ook al moeten hebben, was het niet dat 9292ov.nl mij naar een tram verwees die niet meer in gebruik was. Nou goed stond erbij pak tram 2 naar brouwersgracht, geen probleem op zich. Dus ik tram 2 pakken, er vanuit gaande dat net als bij treinen er daar maar 1 soort van bestaat :p Daar kwam ik dus pas achter toen ik al was in gestapt in tram 6, want tram 2 bleek niet meer verder te gaan. :p Toen ik in tram 6 zat besefte ik me pas dat ik de hele verkeerde kant op ging :p . Van te voren wel op die borden gekeken waar de tram heen ging, brouwersgracht stond mooi in dat rijtje. Helaas blijkt het bij trams iets anders te werken, je moet kijken van waar tot waar ze rijden :p Nou goed uiteindelijk op brouwersgracht aangekomen. Kreeg ik het idee dat tram 3 helemaal niet richting zoetermeer ging, stond niet aangegeven op de borden die ik nu wel snapte. Totdat ik een tram 4 zag langskomen met grote letters zoetermeer derop. Mijn geluk kon niet op. Dus ik er snel in, bleek die naar javalaan te gaan :p . Toen ben ik er maar weer uitgegaan op den haag cs. In de hoop nog een bus te kunnen pakken, maar het was al te laat. Die zou op zijn vroegst pas om 21:02 aankomen. 2 minuten te laat om GOW nog te kunnen halen.

Kortom ik heb twee uur lopen kutten voor niets :p Nou is het geen ramp aangezien ik bijna elke dag langs den haag reis, dus nu gaan we diezelfde reis maandag nog eens proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:52:
vandaag nog gezien voor 28 pleurotjes bij de Mediamarkt Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Royz schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 22:23:
Ik heb echt problemen met mijn component aansluiting en mijn philips plasma. Bij rustige beelden gaat het allemaal erg goed, maar zodra ik een filmpje opzet met snelle beelden of ga gamen, schiet het beeld heen en weer, zie ik allerlei kleuren heen en weer komen en kan ik eigenlijk niks meer.

Heb ik last van artifacts? Hoe kom ik erachter of het aan mijn tv of xbox ligt, ik heb niet nog even een HD scherm liggen om op te testen

Kan iemand mij helpen? Ik ben ten einde raad met mijn xbox van 1 dag oud!! :(

Fotootje dan maar:

[afbeelding]
Vreemd, nog nooit last van gehad. Heb je dat ook als je de HD-switch op je stekkertje omzet? En heb je al verschillende resoluties geprobeerd? Stekkertjes er sowieso wel goed in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zegt voldoende....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

devv05 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 23:49:
[...]

Vreemd, nog nooit last van gehad. Heb je dat ook als je de HD-switch op je stekkertje omzet? En heb je al verschillende resoluties geprobeerd? Stekkertjes er sowieso wel goed in zitten?
Ja, de HD-switch staat op HD. Ook als ik hem op TV zet doet hij dit trouwens, dus of het is mijn tv, of het is de component kabel of de xbox. Maar ja hoe ik kom er nou achter wat het is?

Verschillende resoluties ook geprobeerd. Ik moet wel zeggen dat er regelmaat zit in het terugkeren van de artifacts. Hij verspringt constant op hetzelfde punt bij HD filmpjes bijvoorbeeld...
uhh? ik wil ook graag gamen dus hulp is gewenst O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Royz op 18-11-2006 23:54 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Onzin, Philips is gewoon een zeer goed merk over het algemeen. Ben ook erg tevreden over mijn Philips LCD TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 23:12:
[...]

vandaag nog gezien voor 28 pleurotjes bij de Mediamarkt Amsterdam
Dat is cheap :D Zijn er nog andere games die jullie mij zouden aanraden in dezelfde prijsklasse? :D
(morgen kijken of MM Arena open is en PGR3 halen. Je bedoelde MM Arena neem ik aan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
tdu is zooooooo vet :P ik ben nu al addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Heeft iemand eigenlijk al GoW (de asia ntsc j versie) via Play-Asia besteld en kan hij/zij mij vertellen of deze ook echt regio vrij is? Ik weet dat er mailtjes gestuurd zijn met antwoord dat hij regio vrij zou moeten zijn, maar ik twijfel nog steeds en heb geen zin om mijn "hard" en "zuur" verdiende pegels te verspillen. De europese prijzen vind ik gewoon absurd :? !

Ik heb iig sinds vandaag CoD3 binnen gekregen en echt een heel erg immens spel dit :D Meteen dikke actie en strakke gfx! Nog niet op live kunnen spelen, want mijn gold proef abbo is afgelopen week verlopen :(

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fusion.fake schreef op zondag 19 november 2006 @ 00:09:
tdu is zooooooo vet :P ik ben nu al addicted
TDU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:00
Royz schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 23:52:
[...]

Ja, de HD-switch staat op HD. Ook als ik hem op TV zet doet hij dit trouwens, dus of het is mijn tv, of het is de component kabel of de xbox. Maar ja hoe ik kom er nou achter wat het is?

Verschillende resoluties ook geprobeerd. Ik moet wel zeggen dat er regelmaat zit in het terugkeren van de artifacts. Hij verspringt constant op hetzelfde punt bij HD filmpjes bijvoorbeeld...

[...]
Bon eerste post van mij in een poging om te helpen. :)

Wat gebeurd er als je de HD switch niet omzet ? heb je dan hetzelfde probleem ?
Indien je hem niet via component zet maar via het bij geleverde scart verloop stuk, wat zie je dan ? (Of bedoel je dat als je zegt 'Als ik hem op tv zet doet hij het ook'.

Lijken mij niet echt artifacts maar eerder slechte syncronisatie.

Die switch mag je pas omschakelen als de xbox uit staat, niet dat er dan iets stuk gaat of zo, maar volgens mij ziet hij het pas na het starten van de console.

Wat zijn de specs van je plasma, of kan het het type nummer geven.
Mischien eens bij iemand langs gaan en kijken wat het daar geeft, mag ook een gewone tv zijn, als het probleem zich daar ook voordoet is de kans groot dat het je console is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:45
TDU = Test Drive Unlimited.... en dat is inderdaad echt een heel vet spel! :)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een domme vraag.
ik heb een sd plasma en heb de 360 op 720p staan, geeft perfect beeld op mijn SD (niet HD ) plasma.

nu lees ik dat als je dvd's afspeelt op de 360 deze geupscaled kunnen worden naar o.a. 720p. Hoe gaat een SD plasma daarmee om? Is het dan lood om oud ijzer of gaat het er mooier uitzien? (nog niet getest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, ik ben vandaag bij iemand geweest die een ps3 heeft gekocht afgelopen zaterdag.

Nou mensen, de ps3 ziet er wel leuk uit enz maar hij had wat demo's gedownload waaronder resistance fall of men, formula 1 en motorstorm enz.

En oh mensen wat ziet het er allemaal slecht uit he, die kerel had ridge racer 7 erbij gekocht en de 360 versie ziet er echt beter uit.

Dit is uiteraard wat ik ervan vind maar ik had er echt meer van verwacht.

Volgens mij gaat het nog wel effe duren voordat er spellen als gears of war op de ps3 gaan komen want oh wat ziet die game er goed uit en wat speelt ie ook super.

Voor mensen die zitten te twijfelen om hun 360 te verkopen en een ps3 te kopen.. mensen NIET doen! echt niet.

Ohja nog wat.. de ps3 is echt superzwaar en de joypad voelt echt super cheap aan, ik heb motorstom met de sixxaxis gebeuren aan en vind het niet echt wat bijzonders, ze hadden echt beter rumble in de joypad kunnen laten zitten enz.

De menu's enz zien er gewoon psp uit en het lijkt ook gewoon alsof ze helemaal geen zin en geen tijd hebben gehad om zich te verdiepen hierin. dat gevoel heb ik trouwens bij de hele ps3 maarjah iedereen zijn eigen mening. ik hou mooi mijn xbox360 :) en dat raad ik iedereen aan die nu een xbox360 hebben en zitten te twijfelen of ze een ps3 moeten kopen of niet.. zeker niet doen.

Dit bericht is niet bedoelt om te flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat tig mensen gaan reageren op de PS3: dit topic is daar niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Overgeef Dave schreef op zondag 19 november 2006 @ 00:39:
[...]

Bon eerste post van mij in een poging om te helpen. :)

Wat gebeurd er als je de HD switch niet omzet ? heb je dan hetzelfde probleem ?
Indien je hem niet via component zet maar via het bij geleverde scart verloop stuk, wat zie je dan ? (Of bedoel je dat als je zegt 'Als ik hem op tv zet doet hij het ook'.

Lijken mij niet echt artifacts maar eerder slechte syncronisatie.

Die switch mag je pas omschakelen als de xbox uit staat, niet dat er dan iets stuk gaat of zo, maar volgens mij ziet hij het pas na het starten van de console.

Wat zijn de specs van je plasma, of kan het het type nummer geven.
Mischien eens bij iemand langs gaan en kijken wat het daar geeft, mag ook een gewone tv zijn, als het probleem zich daar ook voordoet is de kans groot dat het je console is.
Nee, wat jij bedoelt met HD switch niet omzetten, bedoel ik met 'Als ik hem op tv zet doet hij het ook'. Dus ja dan heb ik hetzelfde probleem... Ik heb hem zojuist op scart aangesloten op een oudere tv en hier deed de xbox het perfect (zowel filmpjes die bij component wel stotteren als games).

Als je trouwens de switch omschakeld terwijl de xbox aanstaat, dan reboot hij vanzelf naar de geselecteerde keuze (HD of TV dus).

Het gaat om deze plasma. Specs ervan zijn dus:
Schermtype : HD-plasmascherm
Schermresolutie : 1024 x 1080i

Ondersteunde beeldschermresolutie
Computerformaten : 640 x 480, 60 Hz, 800 x 600, 60 Hz, 1024 x 768, 60 Hz
Videoformaten : 640 x 480i - 1Fh, 640 x 480p - 2Fh, 720 x 576i - 1Fh, 720 x 576p - 2Fh, 1280 x 720p - 3Fh, 1920 x 1080i - 2Fh

Video afspelen : NTSC, PAL, SECAM

Ext. 3 : YPbPr, VGA (5x cinch RGB+H/V), Audio L/R in

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat hij zo deed omdat ik alle electronische opties van de TV aan had staan (pixel plus, DNM, nog meer van dat soort grappen) en dat hij dat gewoon allemaal niet tegelijk kon verbeteren waardoor ik dit beeld kreeg. Echter nadat ik dat allemaal uit had gezet was het wel iets beter (toeval?) maar kwam het nog steeds voor :(

Bedankt voor je meedenken in ieder geval!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 01:37:
Hallo mensen, ik ben vandaag bij iemand geweest die een ps3 heeft gekocht afgelopen zaterdag.
[...............................................]
Waar speeld hij op dan? wel een HD TV? of gewoon standaard, want dat maakt ook een groot verschil, en ik denk eerder dat de PS3 meer op 1080p gericht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar schreef op zondag 19 november 2006 @ 00:54:
[...]

TDU = Test Drive Unlimited.... en dat is inderdaad echt een heel vet spel! :)
He? Test Drive? Dat was vroeger op mijn 286 inderdaad een vet spel maar de makers kunnen toch nooit tippen aan PGR? Wat maakt het zo vet vergeleken met PGR of NFS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

fulgore schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:10:
[...]

Jij bent gewoon TE kritisch, als je GOW al vindt tegenvallen dan heeft R6V natuurlijk helemaal geen kans.
Welk spel op de 360 vind jij dan wel echt mooi en geweldig :?
Assassin's Creed :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig met het zoeken van games voor op de X360 die sublieme beeldkwaliteit hebben. Ik heb hiervoor bijna elke console gehad en wil nu echt zien wat the next-gen aankan. Op IGN zag ik dat GoW / COD3 / VEGAS bijzonder hoog scoren met graphics. Zijn er nog andere games die super gelikt uitzien en leuk zijn om te spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:22:
Ik ben nu bezig met het zoeken van games voor op de X360 die sublieme beeldkwaliteit hebben. Ik heb hiervoor bijna elke console gehad en wil nu echt zien wat the next-gen aankan. Op IGN zag ik dat GoW / COD3 / VEGAS bijzonder hoog scoren met graphics. Zijn er nog andere games die super gelikt uitzien en leuk zijn om te spelen? :)
Bioshock, maar die is er nog niet :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 09:36:
[...]

He? Test Drive? Dat was vroeger op mijn 286 inderdaad een vet spel maar de makers kunnen toch nooit tippen aan PGR? Wat maakt het zo vet vergeleken met PGR of NFS?
trust me, dit is veel beter dan de oudere versies :) een eiland van 4000km2 ofzo je kan overal heen je hebt een map die zowat google earth is, het is een groot eiland die precies nagemaakt is met missie's en het zijn vette issie's zo moest ik net een ferrari enzo van mijn baas van plek naar plek vervoeren zonder schade :P de verschillende auto's zijn ook mooi, het is 1 lange lisjt met vele auto's en de graphics is beter natuurlijk

@ dagi,

heeft gran turismo je vroeger altijd vermaakt en vind je sommige racing games mooi , download eens een demo'tje van tdu

[ Voor 8% gewijzigd door fusion.fake op 19-11-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fusion.fake schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:31:
[...]

trust me, dit is veel beter dan de oudere versies :) een eiland van 4000km2 ofzo je kan overal heen je hebt een map die zowat google earth is, het is een groot eiland die precies nagemaakt is met missie's en het zijn vette issie's zo moest ik net een ferrari enzo van mijn baas van plek naar plek vervoeren zonder schade :P de verschillende auto's zijn ook mooi, het is 1 lange lisjt met vele auto's en de graphics is beter natuurlijk

@ dagi,

heeft gran turismo je vroeger altijd vermaakt en vind je sommige racing games mooi , download eens een demo'tje van tdu
Thank you for the info, and i'm on it :D

edit:

Ik ga denk ik zo maar eens richting Amsterdam om PGR3 te halen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 21:21
Zijn er ergens uitgebreide artikelen te vinden mbt de multimedia functies van de xbox 360.
Dus hoe is deze inzetbaar als media center? Welke formaten speelt deze af, en hoe ziet de interface uit, en hoe goed werkt het allemaal. Ik gebruik nu XMBC voor de Xbox en heb ervaring met PC Media Center. Iemand URL's met veel screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Source schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:08:
Zijn er ergens uitgebreide artikelen te vinden mbt de multimedia functies van de xbox 360.
Dus hoe is deze inzetbaar als media center? Welke formaten speelt deze af, en hoe ziet de interface uit, en hoe goed werkt het allemaal. Ik gebruik nu XMBC voor de Xbox en heb ervaring met PC Media Center. Iemand URL's met veel screenshots?
Goed dat je dit vraagt :)
Ik heb namelijk een tweetal externe hardeschijven en heb gisteren dus een update uitgevoerd op mijn x360. Nu wil ik graag de media die op mijn externe hdd staat afspelen via mijn xbox. Is dit al werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ben nu aan het stoeien met MCE2005 op een VM. Werkt perfect. Alleen krijg ik Transcode 360 niet aan de gang, dus ik kan (nog) geen andere videoformaten spelen. Kreeg steeds de melding "cannot queue video file". T360 forums helpen ook niet veel.. Damn, ik moet dit aan de gang krijgen, want het ziet er echt supervet uit.
Screenshots? Het ziet er gewoon uit als MCE2005 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
fusion.fake schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:31:
[...]
@ dagi,

Ik heb TDU ook vergeleken met GT. Qua graphics ziet het er zeker goed uit. Qua handling vind ik het echter wel erg tegen vallen. Vooral als je Gran Turismo hebt gespeeld. Daarom zit ik ook met smart te wachten op een goede racer voor de 360. PGR3 vind ik ook niet 'je van het' qua handling. NFS serie valt op dat gebied al helemaal af helaas. Het wachten is dan denk ik op Forza of heeft iemand nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kan je trouwens het beste de 360 horizontaal of verticaal neerzetten?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Laatst online: 18:36
MandaloR schreef op zondag 19 november 2006 @ 00:13:
Heeft iemand eigenlijk al GoW (de asia ntsc j versie) via Play-Asia besteld en kan hij/zij mij vertellen of deze ook echt regio vrij is? Ik weet dat er mailtjes gestuurd zijn met antwoord dat hij regio vrij zou moeten zijn, maar ik twijfel nog steeds en heb geen zin om mijn "hard" en "zuur" verdiende pegels te verspillen. De europese prijzen vind ik gewoon absurd :? !
Ik vind 35 euro voor Gears of War nogal meevallen anders :-P
Dat is de prijs bij Mediamarkt Rotterdam Alexander.

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:44:
Kan je trouwens het beste de 360 horizontaal of verticaal neerzetten?
Kan allebei. Maar het beste lijkt MIJ persoonlijk liggende! Een kennis van mij had 'm staan en die is al een keer heel hard omver gevallen (hij deed het nog wel maar het blijft eng!). Ook is het veel makkelijker de discs in een liggende 360 te leggen dan in een staande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:22

Aldmar

Niks...

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:06:
[...]

Kan allebei. Maar het beste lijkt MIJ persoonlijk liggende! Een kennis van mij had 'm staan en die is al een keer heel hard omver gevallen (hij deed het nog wel maar het blijft eng!). Ook is het veel makkelijker de discs in een liggende 360 te leggen dan in een staande.
Dat hij omgevallen is heeft, mijns inziens, niets te maken met het feit dat de 360 verticaal stond. Hij valt tenslotte niet vanzelf om ;) Als je hem gewoon rustig in een kastje laat staan oid, dan is er niets aan de hand.
Ik heb hem zelf al vanaf de launch verticaal staan en heb nergens last van. Het inleggen van de discs is idd even wennen maar persoonlijk stoor ik mij er niet aan.

GoW is trouwens best pittig. Ik heb niet zo veel ervaring met shooters op een console dus het mikken is nog een beetje lastig :+ Moet ik hem maar vaak spelen om ervaring op te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Alfisti schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:56:
Heb je toevallig wel naar de console's gekeken wat ze daar kosten? ( zowel premium als core )
Die zijn bij de MM Arena € 395,- om € 295,-
De PES uitvoering kost € 429,-

Dus niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Weet er iemand of er binnen kort nog een SSX titel uit gaat komen voor de 360? SSX Tricky heb ik destijds helemaal kaal gespeeld maar helaas is die niet backwards compatible met de 360. En dat andere snowboard spel amped (geloof ik) voor de 360 is het ook net nie.

// Edit

Trouwens, het gaat door. Amazon gaat volgende week de 360 (core) voor $100 verkopen :)

http://www.i4u.com/article7149.html

[ Voor 20% gewijzigd door Pixeldude op 19-11-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Civic519 schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:31:
Weet er iemand of er binnen kort nog een SSX titel uit gaat komen voor de 360? SSX Tricky heb ik destijds helemaal kaal gespeeld maar helaas is die niet backwards compatible met de 360. En dat andere snowboard spel amped (geloof ik) voor de 360 is het ook net nie.
SSX Tricky was fantastisch. Er is daarna nog een deel geweest op de Xbox (SSX on Tour), maar die haalde het niet bij de Tricky versie _/-\o_ (hoewel SSX on tour zeker geen verkeerd spel was)

Voor zover ik weet staat er geen nieuwe op stapel op dit moment.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 19-11-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
PWM schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:42:
[...]

SSX Tricky was fantastisch. Er is daarna nog een deel geweest op de Xbox (SSX on Tour), maar die haalde het niet bij de Tricky versie _/-\o_ (hoewel SSX on tour zeker geen verkeerd spel was)

Voor zover ik weet staat er geen nieuwe op stapel op dit moment.
Jammer ik heb me daar echt uren mee vermaakt :)
Als ik die muziek nu af en toe nog hoor dan zie ik me zelf alweer die gruwelijke uber moves uithalen, kon dr echt geen genoeg van krijgen. Wat een gewedig spel was dat _/-\o_

En even voor alle mensen die nu zoiets hebben van "SSX Tricky?"

De intro zegt genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwvliet schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:47:
[...]

Ik vind 35 euro voor Gears of War nogal meevallen anders :-P
Dat is de prijs bij Mediamarkt Rotterdam Alexander.
Echt waar? 35 euro?? Hadden ze nog wat liggen? Dan ga ik dat morgen snel even regelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
oh damn SSX Tricky heb ik helemaal dood gespeelt, en die RunDMC - Its Tricky soundtrack is zooo vet.
Echt balen dat die niet compatibly is op 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls-NL schreef op zondag 19 november 2006 @ 03:18:
[...]

Waar speeld hij op dan? wel een HD TV? of gewoon standaard, want dat maakt ook een groot verschil, en ik denk eerder dat de PS3 meer op 1080p gericht is.
Hij speelt op een 32" samsung lcd scherm (hd ready) ik dacht op 720p. maar hij zou echt beter moeten op 720p.

Maarjah er gaat natuurlijk nog veel leuk spul komen op de ps3 maar ik had meer verwacht van de 1ste generatie games en volgens mij duurt het ook nog een tijd voordat de 2de generatie eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Laatst online: 17:29
Ik probeer mijn profiel te "recoveren"via live, maar dat lukt de hele dag al niet. Hebben meer mensen hier last van?

Ik moet mijn emailadres en wachtwoord invoeren, en dan zegt hij "recovering may take some minutes". Vervolgens geeft hij aan dat recoveren op het moment niet mogelijk is bij live. Probeer het later nog eens.

Dat duurt dus al de hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 17:25
Damn, ik begin echt een beetje Xbox 360 geil te worden na de Test Drive Unlimited filmpjes te hebben gezien op Youtube.

Ik zit alleen nog te twijfellen of ik voor een Core system of een duurdere versie moet gaan. Ben bang dat als ik voor de Core ga toch spijt ga krijgen dat er geen HDD bij zit... Dus die later alsnog aanschaf plus een wireless controller en misschien ook nog wel een afstandsbediening en een paar kabels ofzo.. Dus dan zit ik alweer rond de 500 :P

Volgende salarisronde ben ik al een hoop kwijt dus waarschijnlijk toch nog 2 maanden wachten :(
Sinterklaas komt ook nog :( :P

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Sluuut schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:38:
Damn, ik begin echt een beetje Xbox 360 geil te worden na de Test Drive Unlimited filmpjes te hebben gezien op Youtube.

Ik zit alleen nog te twijfellen of ik voor een Core system of een duurdere versie moet gaan. Ben bang dat als ik voor de Core ga toch spijt ga krijgen dat er geen HDD bij zit... Dus die later alsnog aanschaf plus een wireless controller en misschien ook nog wel een afstandsbediening en een paar kabels ofzo.. Dus dan zit ik alweer rond de 500 :P

Volgende salarisronde ben ik al een hoop kwijt dus waarschijnlijk toch nog 2 maanden wachten :(
Sinterklaas komt ook nog :( :P
Ik zou gewoon voor de premium versie gaan, toch de meest complete versie, helaas wel iets duurder, en idd TDU is vette shizzle wat ik er van gezien heb. Heb helaas zelf ook nog geen 360 ;(

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Laatst online: 18:36
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:28:
[...]
Echt waar? 35 euro?? Hadden ze nog wat liggen? Dan ga ik dat morgen snel even regelen :D
Echt waar. Ze hadden er best nog wel een hoop liggen vrijdag.
Overigens waren de consoles 250 voor de core en 369 voor de premium. PES pack was 419.

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Vraagje: Ik heb MCE draaien, nu heb ik de plugin voor uitzendinggemist geinstalleerd. Als ik nu op mijn pc mediacenter start (bureau-accesoires, Medicenter etc.) kan ik uitzendingen via uitzendinggemist perfect bekijken. Start ik nu mediacenter via de 360 en start ik uitzendinggemist en ik kies vervolgens voor een uitzending verschijnt de melding 'videofout'. Moet ik nu nog ergens een codec vandaan halen ?
Iemand die het weet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwvliet schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:51:
[...]

Echt waar. Ze hadden er best nog wel een hoop liggen vrijdag.
Overigens waren de consoles 250 voor de core en 369 voor de premium. PES pack was 419.
PW helemaal super! Dan ga ik ervoor zorgen dat ik morgen GoW heb voor 35 :D
Dat lijkt mij echt een tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Vorig jaar heb ik kort een xbox 360 gehad uit belangstelling voor de techniek om het zo maar te zeggen. Hij was snel weer de deur uit vanwege de enigzins tegenvallende games t.o.v. de pc.

Aangezien het ondertussen een jaar later is, vroeg ik mij af hoe de xbox 360 bezitters hier tegen de huidige situatie aankijken. Dus gooi je ""fan zijn" overboord en probeer objectief te zijn ;) :

- Is de xbox 360 een goede aanschaf als je ook al een forse game pc bezit (c2d, ati x1900xt) ?
- Zijn de games op hetzelfde nivo als op de pc, of zelfs beter ?

Mocht ik er 1 kopen dan wordt hij niet op de tv aangesloten maar op mijn widescreen 20inch pc monitor. Volgens de specs kan die via de vga kabel 720p aan. (hij is 1680x1050, ik neem aan dat hij het beeld dan verder zelf oprekt).

Iemand ervaring met de 360 aan een widescreen pc monitor ?

En als laatste van mijn te lange vragenlijst : Is de wlan adapter van de 360 (voor internet aansluiting) ok qua bereik ?

Umm tja hou er rekening mee dat ik zwaar bejaard ben : 42 en mijn interesse hoofdzakelijk uitgaat naar goede racers en af en toe eens een stevige fps :)

Thx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

fulgore schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:29:
[...]

Die zijn bij de MM Arena € 395,- om € 295,-
De PES uitvoering kost € 429,-

Dus niet interessant.
Dank je wel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Sluuut schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:38:
Ik zit alleen nog te twijfellen of ik voor een Core system of een duurdere versie moet gaan.
Zelfde hier :) Er gaan geruchten dat de 22e er mogelijk grotere HD's aankomen.......... ik wacht dus nog heel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
HaseMike schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:21:
Vorig jaar heb ik kort een xbox 360 gehad uit belangstelling voor de techniek om het zo maar te zeggen. Hij was snel weer de deur uit vanwege de enigzins tegenvallende games t.o.v. de pc.

Aangezien het ondertussen een jaar later is, vroeg ik mij af hoe de xbox 360 bezitters hier tegen de huidige situatie aankijken. Dus gooi je ""fan zijn" overboord en probeer objectief te zijn ;) :

- Is de xbox 360 een goede aanschaf als je ook al een forse game pc bezit (c2d, ati x1900xt) ?
Zeker, er zijn een hoop games die niet op de pc uitkomen, maar ook vanwege het gemak dat je niets hoeft in te stellen. Ook ben je voor langere tijd van verzekerd dat je niet hoeft te upgraden.
Hetzelfde maar ook beter! Vooral Gears of War heb ik nog niet op de PC gezien (schijnt wel uit te komen trouwens) Maar qua kwaliteit kan die zich zeker meten met enkele andere toppers.
Mocht ik er 1 kopen dan wordt hij niet op de tv aangesloten maar op mijn widescreen 20inch pc monitor. Volgens de specs kan die via de vga kabel 720p aan. (hij is 1680x1050, ik neem aan dat hij het beeld dan verder zelf oprekt).
Widescreen heb ik geen ervaring mee, maar dat zal geen probleem zijn. Ik heb hem aan mn gewone monitor gehangen en daar werkt het meer dan prima op! Enigste puntje wat een nadeel kan zijn, backwards compatible games doen het vaak niet op de monitor om dat die alleen 60Hz ondersteund!
En als laatste van mijn te lange vragenlijst : Is de wlan adapter van de 360 (voor internet aansluiting) ok qua bereik ?
Jazeker, deze is erg goed! Beetje prijzig dat wel, maar behalve het netwerk hoef je niets in te stellen of te installeren.
Umm tja hou er rekening mee dat ik zwaar bejaard ben : 42 en mijn interesse hoofdzakelijk uitgaat naar goede racers en af en toe eens een stevige fps :)
Racers zijn tegenwoordig goed vertegenwoordigd op de 360, bovendien komt volgend jaar ook nog Forza 2 uit. FPS is ook goed vertegenwoordigd, maar dan moet je wel rekening houden met het feit dat je geen muis hebt. Het is echter wel gewoon goed te doen.
Thx !
Graag gedaan ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu achter gekomen dat ik een 'samsung' drive heb. Is dit de 'betere' dvd-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
Ik wil graag NFS:Carbon op de Xbox360 gaan capturen zodat ik het kan bewerken in een edit programma.
Maar hoe kan ik dit het beste capturen zonder dure apparatuur te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is niet echt goed te doen. Met een TV kaart kan je het op PAL resolutie capturen, en dan krijg je zoiets als dit (eigen screenshots uit Saints Row, heb een tvkaart)

Afbeeldingslocatie: http://swprozee1.com/marten/tweakers/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://swprozee1.com/marten/tweakers/2.jpg

Duurdere tvkaarten zullen wel iets betere kleuren geven, maar een hogere resolutie is AFAIK niet mogelijk.

Daarnaast speel je via je PC scherm, wat waarschijnlijk kleiner is, een kan het zijn dat je wat lag in je beeld hebt, wat niet echt fijn speelt lijkt me.

Het kan dus wel, maar echt mooi is het niet. Als je het op youtube oid gooit zie je dit toch niet, dus je kan het best proberen.

[ Voor 37% gewijzigd door Muthas op 19-11-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 23:56:
[...]

Dat is cheap :D Zijn er nog andere games die jullie mij zouden aanraden in dezelfde prijsklasse? :D
(morgen kijken of MM Arena open is en PGR3 halen. Je bedoelde MM Arena neem ik aan?)
Call of Duty 2, Condemned, Hitman, Kameo, Ghost Recon... toppertjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
MandaloR schreef op zondag 19 november 2006 @ 00:13:

Ik heb iig sinds vandaag CoD3 binnen gekregen en echt een heel erg immens spel dit :D Meteen dikke actie en strakke gfx! Nog niet op live kunnen spelen, want mijn gold proef abbo is afgelopen week verlopen :(
Hij is gisteren shipped dus ik krijg 'm donderdag binnen. Dan kan ik het je met zekerheid zeggen. Als ie niet werkt stuur ik 'm gewoon terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik heb de Xbox 360 en Windows XP Media Center en ik kan je vertellen dat het geweldig werkt. De interface op de Xbox 360 is exact hetzelfde als in Media Center en hij kan vrijwel alle formaten afspelen (met behulp van Transcode 360) waaronder Mp3, WMV, Xvid en Divx.

Hij ondersteunt verder subtitles, tv (via je PC dus), audio, films, mappen-structuur. Bij muziek kun je werken via ID3 tags maar ook gewoon op bestandsnaam. En natuurlijk zoeken op Artiest, Album, Genre etc. Alle films en muziek stream je dus realtime via je LAN en dat gaat supersnel zonder vertraging.

Mja, wat wil je nog meer weten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoW Rotterdam Centrum 44 euro. Core systeem 249 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
fulgore schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:52:
Vraagje: Ik heb MCE draaien, nu heb ik de plugin voor uitzendinggemist geinstalleerd. Als ik nu op mijn pc mediacenter start (bureau-accesoires, Medicenter etc.) kan ik uitzendingen via uitzendinggemist perfect bekijken. Start ik nu mediacenter via de 360 en start ik uitzendinggemist en ik kies vervolgens voor een uitzending verschijnt de melding 'videofout'. Moet ik nu nog ergens een codec vandaan halen ?
Iemand die het weet :?
Hoe installeer ik uberhaupt die plugin daarvoor? Dan zal ik het ook even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
HaseMike schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:21:

Thx !
Hmm lastig. Als je voornamelijk geintresseerd bend in goede racers en af en toe een stevige fps dan is het game aanbod op het moment denkik nog te schaars. Als echte shooter toppers welke je (nog) niet op de PC terug vind zijn er spellen als: COD3, GOW.
Voor race spellen (welke niet terug te vinden zijn op de PC) vind ik persoonlijk alleen PGR3 de moeite waard. En daarna houd het qua spellen denkik wel op.
Echter komen er in de toekomst nog wel enige intressante titels aan, maar op het moment zijn er ten opzichte van de PC denkik nog te weinig games waarvoor je echt een Xbox360 zou moeten kopen. Helemaal als je van plan bent hem op een PC monitor aan te sluiten, aangezien dan zowel het "bank effect" als het "tv is groter dan monitor" effect verdwijnt.

Verder is het niveau van de games naar mijn mening hetzelfde als de PC. Crossplatform spellen zijn waarschijnlijk zelfs nog beter aangezien de helemaal op de console zelf getweaked zijn en je dus geen hardware en software problemen zal hebben. Daarnaast zal de besturing bij dit soort spellen vaak ook eerder op de console afgesteld zijn en bij de PC versie zul je je controls naar het spel moeten afstellen. Maargoed das slechts een kwestie van instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 01:37:

Nou mensen, de ps3 ziet er wel leuk uit enz maar hij had wat demo's gedownload waaronder resistance fall of men, formula 1 en motorstorm enz.

[..]
* TheVMaster kijkt op z'n calender.

Het is nog geen maart 2007 dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk ;)

Maar goed. Ontopic weer :) Is er btw al meer bekend over Transcode en Windows Vista? Zodat ik ook eindelijk DivX naar de 360 kan streamen via Windows Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
TheVMaster schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:16:
[...]

* .GoO kijkt op z'n calender.

Het is nog geen maart 2007 dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk ;)

Maar goed. Ontopic weer :) Is er btw al meer bekend over Transcode en Windows Vista? Zodat ik ook eindelijk DivX naar de 360 kan streamen via Windows Vista?
Ik ken ook al mensen met een PS3 hoor. Niet iedereen woont in Nederland en anders kun je dat ding altijd nog importeren als je genoeg geld hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
devv05 schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:21:
[...]

Ik ken ook al mensen met een PS3 hoor. Niet iedereen woont in Nederland en anders kun je dat ding altijd nog importeren als je genoeg geld hebt :+
Da's ook wel weer waar natuurlijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF wat anders met M.B.T. de grotere HDD, ik neem aan dat er nog genoeg mensen zijn die hier Backwards Compatibility gebruiken, hoe ga je die savegames dan opslaan overzetten?

Ik had eens een memorycard gehaald, ik denk mooie backup medium, maar ik werd dus mooi afgewezen door me Box met can't copy en can't move, dus je Halo-savegame ben je dan mooi kwijt!

Alleen 360 savegames waren te ''moven''!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 21:21
devv05 schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:48:
[...]

Ik heb de Xbox 360 en Windows XP Media Center en ik kan je vertellen dat het geweldig werkt. De interface op de Xbox 360 is exact hetzelfde als in Media Center en hij kan vrijwel alle formaten afspelen (met behulp van Transcode 360) waaronder Mp3, WMV, Xvid en Divx.

Hij ondersteunt verder subtitles, tv (via je PC dus), audio, films, mappen-structuur. Bij muziek kun je werken via ID3 tags maar ook gewoon op bestandsnaam. En natuurlijk zoeken op Artiest, Album, Genre etc. Alle films en muziek stream je dus realtime via je LAN en dat gaat supersnel zonder vertraging.

Mja, wat wil je nog meer weten? :+
Dank je, overige dingen die ik mij afvraag;

- gaat dit allemaal ook met een core systeem, of heb ik de 20GB HD ergens voor nodig?
- werkt dit ook al vanuit Vista?
- Kun je met Transcode ook aansturen vanuit de xbox 360? Of dien je eerst op je PC alle movies om te zetten, en kun je ze dan pas bekijken. Maw, kun jij vanaf je xbox 360, zonder bij je pc te zijn, een movie in xvid formaat selecteren, en opstarten, waarbij je pc het automatisch omzet en streamt, of hoe werkt dit? Het lijkt mij lastig om eerst alle movies om te zetten, of om naar je pc te rennen, een movie stream aan te zetten en dan weer terug naar je xbox / tv te rennen om deze te bekijken. Snap je een beetje mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik via mijn X360 mijn pc benaderen of anders via mijn pc de xbox??
Ik wil namelijk gedownloade series op mijn tv bekijken en zou het fijn vinden als ik het kon streamen naar mijn xbox? Of kan ik mijn externe usb2.0 hdd aansluiten en vanaf daar afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ja, je kan met T360 een movie in xvid selecteren, transcode klikken, en de movie wordt realtime ge-transcode en gestreamed naar je xbox. Alleen krijg ik het hier voor geen meter aan de gang. Zit nu al uren te kloten, en heb al van alles geprobeerd, maar krijg het ding niet zover... (unable to queue movie for transcode).
devv05 schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:48:
[...]
\Mja, wat wil je nog meer weten? :+
Hoe je T360 werkend hebt gekregen? Draai hier MCE2005 op een VM, en ik krijg het dus niet aan de gang... :(

[ Voor 29% gewijzigd door UltraSub op 19-11-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
Muthas schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:37:
Is niet echt goed te doen. Met een TV kaart kan je het op PAL resolutie capturen, en dan krijg je zoiets als dit (eigen screenshots uit Saints Row, heb een tvkaart)

[afbeelding]
[afbeelding]

Duurdere tvkaarten zullen wel iets betere kleuren geven, maar een hogere resolutie is AFAIK niet mogelijk.

Daarnaast speel je via je PC scherm, wat waarschijnlijk kleiner is, een kan het zijn dat je wat lag in je beeld hebt, wat niet echt fijn speelt lijkt me.

Het kan dus wel, maar echt mooi is het niet. Als je het op youtube oid gooit zie je dit toch niet, dus je kan het best proberen.
Nou ik moet het ook in pal resolutie hebben aangezien het voor op tv is, hoger is niet nodig.
Maar met wat voor programma`s kun je capturen? het liefst freeware progs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 14:11
UltraSub schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:34:
Ja, je kan met T360 een movie in xvid selecteren, transcode klikken, en de movie wordt realtime ge-transcode en gestreamed naar je xbox. Alleen krijg ik het hier voor geen meter aan de gang. Zit nu al uren te kloten, en heb al van alles geprobeerd, maar krijg het ding niet zover... (unable to queue movie for transcode).

[...]
Hoe je T360 werkend hebt gekregen? Draai hier MCE2005 op een VM, en ik krijg het dus niet aan de gang... :(
Mijn vriendin wilt graag nog een harddisk recorder voor jawel As the world turns.

Maar nu vraag ik me af.

Ik heb ook een pc staan met mediacenter erop en een tvkaart. Kan ik dat opnemen en dan via de xbox 360 bekijken op de tv.

Gaat dat overigens makkelijk of zijn daar allemaal handelingen voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
robbynaish schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:53:
[...]

Mijn vriendin wilt graag nog een harddisk recorder voor jawel As the world turns.

Maar nu vraag ik me af.

Ik heb ook een pc staan met mediacenter erop en een tvkaart. Kan ik dat opnemen en dan via de xbox 360 bekijken op de tv.

Gaat dat overigens makkelijk of zijn daar allemaal handelingen voor nodig?
Dit kan zeer zeker enneh..het werkt supermakkelijk. Heb hier dezelfde situatie. Alleen programmeert mijn vriendin (remote via IE) dmv WebGuide4 de MediaPC en als ze dan hier is kijkt ze beneden via de XBOX 360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
The Source schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:25:
[...]

Dank je, overige dingen die ik mij afvraag;

- gaat dit allemaal ook met een core systeem, of heb ik de 20GB HD ergens voor nodig?
ik heb geen core dus kan het niet met zekerheid zeggen, maar aangezien je die HDD niet direct gebruikt (je streamed namelijk) zal het denk ik met een Core ook wel kunnen.. maar pin me hier dus niet op vast

- werkt dit ook al vanuit Vista?
Geen idee.. zover ik weet nog niet

- Kun je met Transcode ook aansturen vanuit de xbox 360? Of dien je eerst op je PC alle movies om te zetten, en kun je ze dan pas bekijken. Maw, kun jij vanaf je xbox 360, zonder bij je pc te zijn, een movie in xvid formaat selecteren, en opstarten, waarbij je pc het automatisch omzet en streamt, of hoe werkt dit? Het lijkt mij lastig om eerst alle movies om te zetten, of om naar je pc te rennen, een movie stream aan te zetten en dan weer terug naar je xbox / tv te rennen om deze te bekijken. Snap je een beetje mijn vraag :)
Ik snap 'm en ja dat kan. Je kunt gewoon Xvid/Divx kijken zonder iets om te zetten. Het enige wat je moet doen is Transcode360 eenmalig op je PC installeren (minuutje werk)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.