Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.642 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:42:
[...]

GvD! Net een 360 premium gekocht.. nog zo gezegd dat ik eigenlijk wou wachten tot die nieuwe hdd's en ja hoor! Wedden.. nu krijg je een grotere hdd voor dezelfde prijs!!!
Het zal toch wel niet voor dezelfde prijs zijn?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Sony bashen is niet stoer kerel. Grow up :O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:47:
[...]

Het zal toch wel niet voor dezelfde prijs zijn?
Ze snijden zichzelf in de vingers als ze het weer duurder maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
voordat de mensen het in al dit GoW geweld vergeten:

IGN reviewt R6:LV ; best first person shooter on 360

sweeeet

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 18:20

S2S

Okyah schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:41:
[...]
Nooooooooooooooooooo ;( Ik vond Halo 2 er goed uit zien, maar ik vond het erg jammer dat er zo veel van die texture pop-ups in zaten. Zelfs in cut-scenes had je nog dat inene textures ingeladen werden terwijl iets al een tijdje in beeld was. Erg jammer...

Ik had eigenlijk gehoopt dat met de komst v/d 360 dingen als framedrops & pop-ups verleden tijd waren. Ik hecht veel meer aan een stabiele framerate & geen overduidelijke flaws in de graphics dan aan de scherpste textures & models met een enorm aantal polygonen. Maar goed, dat is voor iedereen anders natuurlijk ;)

Maarja, dit soort dingen zie je bij elke console tot nu toe eigenlijk :P Dat men spellen maakt welke eigenlijk net niet perfect lopen, waardoor er concessies gedaan moeten worden op of de framerate, of de textures, of viewdistance etc etc. Jammer, maar waar ;)

Zolang Halo 3 maar perfect loopt ben ik tevreden btw ^^
Echt mensen kunnen wel overdrijven het is helemaal niet zoals Halo2, die had er last van tijdens de game, GEARS niet die laad even in MP voordat de match begint en zie je dus wat POPUP, maar zoals ik al zei willen jullie leiver een zwart scherm met loading?

Tijdens de SP gameplay heb ik het niet gezien. En wat dan nog? Makt het de game slechter? IS er een een game mooier uit?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

robbynaish schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:38:
[...]

bedankt, ,maaar dan ga ik gewoon eisen dat ik hem voor die prijs wil hebben.
:)
dat lukt hooor, is met mijn laptop ook gelukt.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Lees dit artikel even, gaat over nintendo, maar beschrijft het "fanboy" zijn goed (en wat er op tegen is) :)
http://www.pointlesswasteoftime.com/games/fanboy.html

[ Voor 3% gewijzigd door Walkman op 17-11-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

[...]

GvD! Net een 360 premium gekocht.. nog zo gezegd dat ik eigenlijk wou wachten tot die nieuwe hdd's en ja hoor! Wedden.. nu krijg je een grotere hdd voor dezelfde prijs!!!
Niet alles uit het geruchtencircuit direct geloven. Voorlopig heeft MS nog bij ieder van de 300 geruchten over grotere HD's categorisch ontkend dat er op korte termijn plannen zijn.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
[...]

Het is een gerucht, en voorlopig zijn alle geruchten over een grotere hdd nog ontkent. Dat ie komt is zeker, de vraag is alleen wanneer. Maar mocht ie aangekondigt worden dan duurt het nog wel even voordat ie er is en dan zal ie zeker niet hetzelfde kosten als nu. Bovendien denk ik niet dat er packs gaan komen met de grotere harddisks (misschien op langere termijn) dus dan had je 'm sowieso los moeten kopen... Geniet gewoon maar lekker van je 360 en gewoon zien wat er komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wat een vaag spel is die viva vinata, had een soort pikmen verwacht met vrijheid enzo maar een tuintje aanleggen gaat me wel wat te ver 8)7

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:54:
[...]

knipperende textures, lighting fouten
erg blokkige characters af en toe met low res textures erover
vierkante ratten ;)

begrijp me niet verkeerd, het is een van de mooiste spellen qua sfeer, setting en hoe de wereld is gebouwd
maar af en toe laat het wat steekjes vallen, daarom vind ik een 10 zeker niet gerechtvaardigd, ook niet als je kijkt naar hoe kort de game eigenlijk is (ok insane wordt interessant denk ik, maar is dan wel moeilijk, maar evengoed kort)

een eerlijker punt voor deze game was naar mijn mening in de regio 8,5-9,0 geweest
Ik heb het spel gisteren 3-4 uur lang gespeeld en ik kan absoluut niet plaatsen wat je aangeeft met de knipperende textures en zo. Qua modelling van de chars is het denk ik meer een design keuze geweest, dan iets anders. Naar mijn mening blijft dan alleen je kritiek van de duur recht overeind staan, maar ik kan de relatie niet echt leggen naar een lagere waardering naar een 8,5 - 9, dat vind ik te fors. Then again, ik weet hoe kritisch jij op spellen bent (ook vanuit de Gamecube topics en waarschijnlijk nog wel op andere plaatsen her en der) en dan mag de Phusebox rating van 8,5-9 als uitermate hoog gezien worden.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:43:
[...]

Jepp, alleen gekapt met WoW he, dus hoor je me in dat topic niet meer ;)
Jij nog WoW?

En om 't maar ff on-topic te houden: wat is je gamerstag? kennen we ff co-oppen vanavond of morgen ofzo ;)
Off-Topic: Nee, op dit moment even geen WoW meer, pas als TBC uit is ga ik daar mee verder.

On Topic: Mijn gamerstag is mijn username alhier, alleen ik moet nog even een router op scharrelen om xbox-live in de lucht te krijgen, rechtstreeks op de modem aansluiten werkt niet. @home is daar in niet zo gebruiks vriendelijk. Want ik wil ook naast GoW, een potje NBA 2K7 tegen menselijke tegenstanders willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:50:
[...]

Ik heb het spel gisteren 3-4 uur lang gespeeld en ik kan absoluut niet plaatsen wat je aangeeft met de knipperende textures en zo. Qua modelling van de chars is het denk ik meer een design keuze geweest, dan iets anders. Naar mijn mening blijft dan alleen je kritiek van de duur recht overeind staan, maar ik kan de relatie niet echt leggen naar een lagere waardering naar een 8,5 - 9, dat vind ik te fors. Then again, ik weet hoe kritisch jij op spellen bent (ook vanuit de Gamecube topics en waarschijnlijk nog wel op andere plaatsen her en der) en dan mag de Phusebox rating van 8,5-9 als uitermate hoog gezien worden.
mwah ik ben gewoon erg kritisch ja... al 18 jaar ongeveer gamer en heb dus wel eea gezien. Elke console ongeveer gehad (zelfs vaker op een 3DO gespeeld :+ )

knipperende textures had ik soms in de gezichten, waar je een polygonen vlakje zag knipperen
maar goed... het spel was zo gehyped dat ik er NOG meer van verwachtte

maar het is en blijft zeker een geweldige game, hopelijk komen ze met genoeg downloadable content... nieuwe campaign missies zou erg vet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond 2xGOW LE ga halen. Een voor mijn broertje. Die heeft heeft net een beetje slecht ervaring mee gemaakt met de nette gekochte console"de beruchte ring of death" blijkt achter af aan de voeding te zitten...

Ben echt benieuwd naar die spel..lang erop gewacht..

gt=swordsman360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Moet je trouwens op de xbox 360 een gamerstag aanmaken? Heb zelf nog geen 360 dus weet niet preci3es hoe dat werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

De MP demo gaat schijnbaar vandaag online :) .

Ook deze game staat hoog op mijn verlanglijstje. Door al die toppers weet je als 360 gamer van gekkigheid niet wat je moet gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesflex
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 18:27
Gisteravond ff lekker zitten knallen met GOW, maar had bij 1 of ander veld waarbij je op een balkon staat en met een vaste gun het plein moet vrijmaken voor een chopper op gegeven moment dat alles weggeknald was, ik rondkijk en links een 2e vast schietapparaat zie staan, met een gat er rondom heen (door het balkon).

Ik loop ernaartoe en flikker daar naar beneden (op het plein), maar sta dus half 'in the building', want als ik ronddraai zie ik dus mooi het plein, en achter me dus gewoon witte vlakken zonder textures...
Standaar bug of was ik gewoon 'lucky'?

Kon trouwens niet het vlak uitlopen, want dat zou helemaal leuk geweest zijn :D soort BF2 buggies/tricks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

http://www.gamesystemwars.com/index.cfm

Leuk om een beetje in de gaten te houden :) 360 nu natuurlijk nog overal leider, maar we kunnen nu wel zien hoe de inhaalslag verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
xbox360 met GOW voor 386,10 is niet veel toch?
http://www.wehkamp.nl/win...ma=&ZoekMethode=&BAC=&LC=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Laatst online: 15-09 14:11
mindcre8r schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:02:
[...]

dat lukt hooor, is met mijn laptop ook gelukt.
Net even naar de mediamarkt in Alkmaar geweest maar ik kreeg hem niet mee voor 369 euro.

Bij welke mediamarkt kan je het allemaal halen voor 369 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

robbynaish schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:08:
[...]

Net even naar de mediamarkt in Alkmaar geweest maar ik kreeg hem niet mee voor 369 euro.

Bij welke mediamarkt kan je het allemaal halen voor 369 euro?
ze zijn het volgens mij zelfs verplicht... ik on die laptop niet in alkmaar halen toen (niet in het assorti heb em toen in amsterdam gekocht, in groningen was ie 200 eurie goedkoper 1799 ip 19999 euri) heb die prijs toen meegekregen (mm arena)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mindcre8r schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:12:
[...]

ze zijn het volgens mij zelfs verplicht... ik on die laptop niet in alkmaar halen toen (niet in het assorti heb em toen in amsterdam gekocht, in groningen was ie 200 eurie goedkoper 1799 ip 19999 euri) heb die prijs toen meegekregen (mm arena)
bull. ze bieden een laagsteprijs garantie in een straal van 30 km... meer niet
alle mediamarkten zijn aparte bv's met hun eigen prijzen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Laatst online: 15-09 14:11
mindcre8r schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:12:
[...]

Ok, zou iemand dan kunnen zeggen in welke MM hij 369 euro is zodat ik
dat dan kan aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te denken om de XBOX te kopen met GEARS oF WAR Pakket, maar ik lees allemaal
verschillende verhalen over de wifi gedeelte van de xbox.

Ik heb een experia box van de KPN en wil natuurlijk geen kabel trekken, afstand is wat
ongunstig. nu lees ik dat het de een wel lukt en de ander weer niet, maar dan er niet bijverteld
hoe hij/zij dat gedaan heeft.

Ik kan wel gewoon mijn psp of nds op mijn experia krijgen ,maar kan dit nu wel of niet
met de experia box

mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:40:
Ik zit te denken om de XBOX te kopen met GEARS oF WAR Pakket, maar ik lees allemaal
verschillende verhalen over de wifi gedeelte van de xbox.

Ik heb een experia box van de KPN en wil natuurlijk geen kabel trekken, afstand is wat
ongunstig. nu lees ik dat het de een wel lukt en de ander weer niet, maar dan er niet bijverteld
hoe hij/zij dat gedaan heeft.

Ik kan wel gewoon mijn psp of nds op mijn experia krijgen ,maar kan dit nu wel of niet
met de experia box

mijn dank is groot _/-\o_
als je gewoon de officiele wifi adapter koopt (70 euro 8)7 ) dan is het geen probleem hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik zit echt sterk te twijfelen tussen een premium en een core pack.
Maar waar zit hem nou echt het voordeel in van het Premium pack ? Streamen van me PC zal ik niet doen en heel erg vaak zal ik niet online zitten :)
Kan ik dan gewoon een USB stick als memory card gebruiken ?

En kan ik mijn Xbox 360 voorzien van een UTP kabel zodat ik mijn internet kan delen met mijn PC.
Ik zit hier helaas helemaal op de zolder en ik heb echt totaal geen zin om een wifi adapter te kopen van 70,-

[ Voor 6% gewijzigd door Dubbel Fristie op 17-11-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rainbow Six Multiplayer demo staat online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Dubbel Fristie schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:08:
Maar waar zit hem nou echt het voordeel in van het Premium pack ? Streamen van me PC zal ik niet doen en heel erg vaak zal ik niet online zitten :)

En kan ik mijn Xbox 360 voorzien van een UTP kabel zodat ik mijn internet kan delen met mijn PC.
Ik zit hier helaas helemaal op de zolder en ik heb echt totaal geen zin om een wifi adapter te kopen van 70,-
Premium heeft andere goodies hd cable, headset, wifi controller, 20GBhd en maand xbox live gold.

UTP mag tot 150meter lang zijn zonder problemen met een CAT.5 kabel, mits van goede kwaliteit uiteraard, als kabels leggen het probleem is, tja... die wifi-adapter voor de kerst vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik zou altijd een premium pack kopen, HD erbij, wireless controller en extra kabels voor HD aansluitingen op de tv, lijkt mij duidelijke zaak :)

En je hoeft hem natuurlijk niet wireless aan te sluiten, er zit natuurlijk een ethernet aansluiting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

evilpin0 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:49:
Wat een vaag spel is die viva vinata, had een soort pikmen verwacht met vrijheid enzo maar een tuintje aanleggen gaat me wel wat te ver 8)7
Ik ben er echt compleet verslaafd aan, hopelijk wordt dit de sleeper hit tussen al het release geweld van GoW & Rainbow Six. Al 4 avonden achter elkaar zitten spelen, dit spel is echt meer dan briljant.

Gisteren ging ik naar een vriend toe die nieuwe LCD had gekocht, controller mee zodat we GoW & Fifa konden spelen. Kwam er dus op neer dat we van 19:00-23:30 -alleen- maar Viva Pinata hebben zitten spelen _/-\o_

De vrijheid die je hebt plus de mogelijkheden maken dit spel echt super verslavend. Je blijft het maar spelen omdat je wil proberen een nog exclusievere Pinata te lokken of omdat je eindelijk aan alle requirements voldoet om 2 pinata's te laten 'romancen'. Plus dan nog eens alle mogelijke varianten van Pinata's die je kan 'kweken' door ze verschillende beesten/bloemen/planten/fruit te laten eten.

Via XBL is het mogelijk om elkaar Pinata's of andere goodies te sturen, later schijnt het ook mogelijk te gaan worden om Pinata's elkaars tuinen te laten bezoeken (ala Animal Crossing). Dit is zeer zeker geen kiddy game maar een echte aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Nu online
Slasher schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:24:
[...]

Ik zou altijd een premium pack kopen, HD erbij, wireless controller en extra kabels voor HD aansluitingen op de tv, lijkt mij duidelijke zaak :)

En je hoeft hem natuurlijk niet wireless aan te sluiten, er zit natuurlijk een ethernet aansluiting op.
Wireless controller heb ik liever niet (ivm aansluiten op pc) extra HD kabels heb ik niks aan aangezien mijn 205BW alleen VGA zal accepteren en dus kom ik alleen uit op de HD waar ik eenorm over twijfel of ik deze wel nodig heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Phusebox schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:54:
[...]

als je gewoon de officiele wifi adapter koopt (70 euro 8)7 ) dan is het geen probleem hoor...
Standaard gebruikt de Experia box WPA-PSK beveiliging, voor zover ik heb kunnen testen doet de 360 Wifi aansluiting dat gewoon niet. Ik heb de beveiliging aangepast waarna het wel werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
Denk wel dat je die handig zult vinden. Alle content van Xbox Live Marketplace alsmede veel patches kun je daarop kwijt (bij core heb je geen memorystick erbij). Bovendien kun je er je muziek e.d. op zetten zodat je die tijdens het spelen kan afspelen.

Wat ook nog een groot voordeel is, hij gebruikt die HD als cache voor allerlei bestanden van games waardoor deze sneller geladen kunnen worden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wist helemaal niet dat Viva Pinata al uit was?

damn weer een spel wat ik moet kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Alleen in de VS, voor EU staat ie 1 december of zo op de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Niet voor games opslaan.

Oftewel een core kost je 340 euro omdat je verplicht een memorystick moet kopen om games te saven, of 400 inclusief HD, of je koopt een premium voor 400 inclusief HD, wireless controller, ethernetkabel en headset. Niet zo'n moeilijke keuze hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbynaish schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:18:
[...]

Ok, zou iemand dan kunnen zeggen in welke MM hij 369 euro is zodat ik
dat dan kan aangeven.
Mediamarkt Alexandrium (Rotterdam/Capelle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Ace schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:24:
[...]

Via XBL is het mogelijk om elkaar Pinata's of andere goodies te sturen, later schijnt het ook mogelijk te gaan worden om Pinata's elkaars tuinen te laten bezoeken (ala Animal Crossing). Dit is zeer zeker geen kiddy game maar een echte aanrader!
heb er gemengde gevoelens over (bang dat er iemand binnen komt terwijl ik het zit te spelen oa) maar ik zal het een eerlijke kans geven :) Pikmin zag er ook kiddy uit maar was ook erg leuk

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik zie op internet dat bij de mediamarkt in zoetermeer de premium voor 349 staat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:48:
wist helemaal niet dat Viva Pinata al uit was?

damn weer een spel wat ik moet kopen ;)
In de US wel en het is een Microsoft Games Studio game, regiovrij dus :) Arriveerde tegelijkertijd met GoW dit weekend.

Het is trouwens een echte US release want ik moest mijn locale veranderen naar United Kingdom omdat ik anders de game gedwongen in het nederlands moest spelen :P (slecht vertaald trouwens, de text, voice acting ging nog wel).
evilpin0 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:18:
[...]
heb er gemengde gevoelens over (bang dat er iemand binnen komt terwijl ik het zit te spelen oa) maar ik zal het een eerlijke kans geven :) Pikmin zag er ook kiddy uit maar was ook erg leuk
Lekker belangrijk hoor als er iemand binnenkomt en die ziet je Pinata spelen. Het is gewoon een goed en zeer verslavend spel, of mag dat alleen maar wanneer er geschoten wordt en er veel ontploft? Bullshit!

Ik heb ook een DS met de meest briljante games (Elite Beat Agents ftw) en het zal mij echt aan m'n reet roesten wat anderen daarvan denken. Vooral die onzekere PSP mannetjes die maar blijven afgeven op de DS omdat het zo kiddy zou zijn en ondertussen alleen maar uitgekauwde re-releases van de PS2 spelen [/slighty offtopic rant]

[ Voor 43% gewijzigd door Ace op 17-11-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:20

rally

Deyterra Consultancy

Mathizsias schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:24:
[...]

Premium heeft andere goodies hd cable, headset, wifi controller, 20GBhd en maand xbox live gold.

UTP mag tot 150meter lang zijn zonder problemen met een CAT.5 kabel, mits van goede kwaliteit uiteraard, als kabels leggen het probleem is, tja... die wifi-adapter voor de kerst vragen :)
UTP mag maximaal 90 meter zijn + 2 x 5 meter patch kabel (100 meter totaal).
Dat je meer kunt trekken is wat anders. De kwaliteit van het signaal gaat dan wel hard achteruit overigens.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-06 16:56
Ik wil jullie nog even laten weten dat Free Record Shop de slechtste $#^&* zaak is ooit!

Een paar weken geleden heb ik daar mijn pre order kitje gehaald voor GoW. Ik gisteren bellen of ze 'm al hadden, werd mij verteld dat ik 'm vandaag op kon halen.
Ik vandaag iets vroeger van werk weg om dat ding op te halen. En wat denk je?

Alle Lim. Editions UITVERKOCHT!!!! Sta ik daar met mijn pre order kitje!!

NU werd mij beloofd dat ik 'm morgen op kan halen........ik geloof er geen zak meer van.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ponymaster schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:42:
Ik wil jullie nog even laten weten dat Free Record Shop de slechtste $#^&* zaak is ooit!

Een paar weken geleden heb ik daar mijn pre order kitje gehaald voor GoW. Ik gisteren bellen of ze 'm al hadden, werd mij verteld dat ik 'm vandaag op kon halen.

NU werd mij beloofd dat ik 'm morgen op kan halen........ik geloof er geen zak meer van.......
Leuk he zulke foute filialen!
Lekker geld incasseren, maar dan daarna de klant wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Morgen met je chainsaw-gun binnenstappen en je pre-order dingetje laten zien... Neem desnoods de rottweiler van de buren mee. >:)

offtopic:
Maar natuurlijk eerst een flash-bang naar binnen gooien!

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 17-11-2006 16:47 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
MAX3400 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:44:
[...]

Morgen met je chainsaw-gun binnenstappen en je pre-order dingetje laten zien... Neem desnoods de rottweiler van de buren mee. >:)

offtopic:
Maar natuurlijk eerst een flash-bang naar binnen gooien!
Ik stond er vanmiddag al met een lichaam vol agressie..........dus dat belooft morgen wat!!

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shit:

Zit Rainbow Multiplayer te spelen nu. Dit spel zuigt

Dit spel zuigt omdat het zo goed is, dat ik het ook moet aanschaffen.

Da's nummer 3 deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

PWM schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:26:
Shit:

Idd, zowat heel 2006 stond m'n 360 alleen maar een beetje veredeld Media Center Extendertje te spelen en nu in amper een maand tijd een hele lading uber games. Beetje meer gespreid had ook wel gemogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Gow werkt niet op hitachi drives met oude firmware. Microsoft strikes back :) Weet niet hoe dat met nieuwe firmware zit. Je krijgt het bericht dat het spel in een xbox console gestopt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

rstyled schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:47:
Gow werkt niet op hitachi drives met oude firmware. Microsoft strikes back :) Weet niet hoe dat met nieuwe firmware zit. Je krijgt het bericht dat het spel in een xbox console gestopt moet worden.
Heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Laatst online: 09-09 15:28
Ik neem mijn eigen x360 als bron. Moest een originele x360 erbij halen om het te spelen. en er zijn meer mensen met hitachi (oude firmware) die er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Zou dit even aan Microsoft laten weten denk dat ze dan niet zo blij met de FRS worden en wie weet krijg je wel een presentje van Microsoft. En ofcourse ook laten weten aan het hoofdkantoor van de FRS. Want zo'n preorder kit geeft je namelijk ten alle tijden recht op het spel op launch day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:35
Shit:

Gelukkig dat GoW mij niet echt aantrekt... ;)
Maar wat een gave demo zeg!

- Attack & Defend + Co-op
- eigen matches opzetten (van co-op weet ik dat de tijd ook op unlimeted kan)
- veel aanpassingen al te doen aan je character.
- zo goed als alle wapens zijn unlocked!

Zo moeten alle demo's zijn 8)

En het spel zelf is helemaal gaaf; als je van realisme en teamworkt houdt.. :*)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

PWM schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:50:
http://www.gamesystemwars.com/index.cfm

Leuk om een beetje in de gaten te houden :) 360 nu natuurlijk nog overal leider, maar we kunnen nu wel zien hoe de inhaalslag verloopt.
Erg leuk, ook leuk dat Halo 3 al sinds begin dit jaar te koop is |:(

Halo 3
Price: $59.99
Sales rank: 37
Release date: January 1, 2006

Ook leuk dat Madden NFL PS3 al meer verkocht is dan de PS3 zelf 8)7

Snel mijn agressie botvieren middels GOW die ik zojuist heb mogen ontvangen van GCshop :D

Oh nee, eerst even de MP demo van RSV downloaden. Verdomme, kan bijna geen enkel spel meer uitspelen zoveel keus is er ;(

[ Voor 24% gewijzigd door fulgore op 17-11-2006 18:43 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Heb sinds gisteren mijn xbox premium met GoW.

Ik heb er de VGA HD kabel bij. Geluid is aangesloten via toslink op 5.1 receiver.
Nu heb ik het volgende probleem: soms kraakt het geluid in spellen!
Het is niet altijd maar komt geregeld voor, bij explosies en sommige stemmen.
Het vreemde is, dat alleen in spellen dit voorkomt (GoW en zowat alle demo's),
en bij het afspelen van films of market place trailers niet!

Weet iemand wat daar de oorzaak van is? Is vrij irritant namelijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:20:
Ik zie op internet dat bij de mediamarkt in zoetermeer de premium voor 349 staat......
WoW! Er staat alleen er niet bij dat het om een premium gaat. Zou dit echt een PREMIUM zijn?
Ik zag op PowerWeb staan dat er op de 22ste een 80 of een 100GB uitvoering uitgaat komen. Zou het kunnen zijn dat ze daardoor gunstig geprijsd zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Afbeeldingslocatie: http://martinespeksnijder.mine.nu/foto/xbox360.jpg
met HD en wireless controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Slasher schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:26:
Moet je trouwens op de xbox 360 een gamerstag aanmaken? Heb zelf nog geen 360 dus weet niet preci3es hoe dat werkt ;)
Yep, 1 gamertag en die gebruik je overal. Die gamertag koppel je automatisch aan je Microsoft Passport (live account tegenwoordig, waar ook hotmail en MSN enzo op zit) en zo heb je alles mooi centraal :) Hiermee log je ook in op Xbox.com enzo.

349 euro voor een Premium is trouwens wel ERG nette prijs hoor :) Meteen doen zou ik zeggen.

Overigens heb ik het idee dat vanaf nu de 360 pas echt goed begint te verkopen. Hoor opeens van heel veel mensen om me heen dat zer er deze of volgende maand 1 gaan halen :)

[ Voor 22% gewijzigd door .GoO op 17-11-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

deze actie is ook in Belgie? Indien zo ga ik er dit weekend om :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hmm.. ikke download de pacman demo, speel één keer, denk nah.. En delete.
Staat dat demootje in mijn lijst (played games) met achievements? Blegh..
Kan ik die daar niet weg krijgen? Andere demos die ik speel komen daar ook niet terecht. Ik dacht al dat daar alleen games kwamen te staan die je gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
UltraSub schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:41:
Hmm.. ikke download de pacman demo, speel één keer, denk nah.. En delete.
Staat dat demootje in mijn lijst (played games) met achievements? Blegh..
Kan ik die daar niet weg krijgen? Andere demos die ik speel komen daar ook niet terecht. Ik dacht al dat daar alleen games kwamen te staan die je gekocht hebt?
Nee, helaas blijven die staan. Vind ik enige minpunt aan die demo's.
Eigenlijk zouden ze alleen de full-versions in je achievement-lijsten moeten opnemen.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

devv05 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:01:
[...]

Yep, 1 gamertag en die gebruik je overal. Die gamertag koppel je automatisch aan je Microsoft Passport (live account tegenwoordig, waar ook hotmail en MSN enzo op zit) en zo heb je alles mooi centraal :) Hiermee log je ook in op Xbox.com enzo.

349 euro voor een Premium is trouwens wel ERG nette prijs hoor :) Meteen doen zou ik zeggen.

Overigens heb ik het idee dat vanaf nu de 360 pas echt goed begint te verkopen. Hoor opeens van heel veel mensen om me heen dat zer er deze of volgende maand 1 gaan halen :)
Ik kan helaas niet van deze aanbieding gebruik maken, ga hem volgende maand bij de MM halen voor 369,- ook geen slechte prijs dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Shit:

4 for mij ;) FEAR, COD3, GOW, VEGAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
ironx schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:48:
[...]

Nee, helaas blijven die staan. Vind ik enige minpunt aan die demo's.
Eigenlijk zouden ze alleen de full-versions in je achievement-lijsten moeten opnemen.
En toch is het raar. Heb een hele rits demos op mijn hd staan, die ik regelmatig wel eens speel. Top Spin 2 (denk over aanschaf), PGR3, Burn Out, COD2.. Geen enkele staat er in. En dat waren de demos. Kijk ik vervolgens naar arcade games, heb ik bijv de shareware van Texas Hold 'm Up gespeeld. Staat er niet in. Pacman dan weer wel... Das toch raar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
UltraSub schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:44:
[...]

En toch is het raar. Heb een hele rits demos op mijn hd staan, die ik regelmatig wel eens speel. Top Spin 2 (denk over aanschaf), PGR3, Burn Out, COD2.. Geen enkele staat er in. En dat waren de demos. Kijk ik vervolgens naar arcade games, heb ik bijv de shareware van Texas Hold 'm Up gespeeld. Staat er niet in. Pacman dan weer wel... Das toch raar??
Top spin 2 kost ongeveer 25 euro bij DVDcrave. Misschien een mooi bedrag om die gedachte op los te laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Pewwy schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:54:
[...]

Top spin 2 kost ongeveer 25 euro bij DVDcrave. Misschien een mooi bedrag om die gedachte op los te laten ;)
Hmm.. Goede tip :)
Zal nog eens wat met het vrouwtje oefenen. Wellicht gaat ze het gamen wel leuk vinden op die manier. Ze vind er nu nog geen zak aan, maar ik kon haar vandaag wel verleiden tot een potje tennis. Nu nog wat laten winnen, en dan.... :)
Ik hou niet van tennis, maar dit lijkt zo veel op een vernieuwed pong, ge-wel-dig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 17:25
HDTV bekabeling? Wut?
Ja, en dat ziet er heel vet uit als je een HDTV-ready televisie hebt!
Daar heb ik een vraagje over ;)

Ik heb nog geen Xbox 360 maar wel een Dell 24" 2407FPW. Speelt iemand anders daar ook Xbox360 op? Ik snap de uitgangen van de 360 namelijk niet helemaal.. Op m'n dell zit DVI/VGA/Component geloof ik..

TFT kan namelijk wel HDTV resoluties aan, maar ik vraag me af of dat er een beetje uit ziet op deze monitor.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
koop een vga kabel van microsoft en gamen maar. punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Sluuut schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:06:
[...]

Ik heb nog geen Xbox 360 maar wel een Dell 24" 2407FPW. Speelt iemand anders daar ook Xbox360 op? Ik snap de uitgangen van de 360 namelijk niet helemaal.. Op m'n dell zit DVI/VGA/Component geloof ik..

TFT kan namelijk wel HDTV resoluties aan, maar ik vraag me af of dat er een beetje uit ziet op deze monitor.
Als je een Premium koopt, kan je de bijgeleverde kabel gebruiken om Component aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
TheNostra schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:09:
[...]

Zou dit even aan Microsoft laten weten denk dat ze dan niet zo blij met de FRS worden en wie weet krijg je wel een presentje van Microsoft. En ofcourse ook laten weten aan het hoofdkantoor van de FRS. Want zo'n preorder kit geeft je namelijk ten alle tijden recht op het spel op launch day.
Goed idee, onderstaand bericht is naar de klantenservice van Free Record Shop gegaan.

Geachte mevrouw/heer,

Vorige maand, op 17 oktober, heb in dit filiaal een Pre-order Kit gekocht voor het Xbox 360 spel Gears of War. De Pre-order Kit geeft je recht op de Limited Edition versie van dit spel op de dag van release, vrijdag 17 november. Donderdagavond 16 november heb ik dit filiaal gebeld om te vragen of ik dit spel inderdaad op vrijdag 17 november op kon komen halen, dit werd mij door een dame aan de telefoon bevestigd. Vrijdagmiddag ben ik wat eerder van mij werk vertrokken om ervoor te zorgen dat ik in ieder geval voor sluitingstijd mijn spel kon ophalen. Bij het filiaal aangekomen bleek de GoW Limited Edition te zijn uitverkocht!! Terwijl mij donderdagavond nog werd beloofd dat ik het op 17 november kon komen ophalen.

Ik zit nu met een aantal vragen.
Kunt u mij vertellen wat nu nog in hemelsnaam het nut is van zo'n Pre-order Kit? Behalve dat u al een maand lang € 10,- voor de Pre-order Kit in uw bezit heeft! Juist deze Pre-order Kit moet je het recht geven om OP de release date dit spel te kunnen bemachtigen. Hoe kunnen er minder GoW Limited Edition geleverd worden dan dat er Pre-orders Kit verkocht zijn? Wellicht zijn de Limited Editions wel gewoon los verkocht aan klanten die niet eens een Pre-order Kit hebben aangeschaft. Vergoedt u de vrije uren die ik heb opgenomen om voor sluitingstijd mijn game op te halen?

Nu is mij door de dame aan de kassa beloofd dat ik morgen, lees 1 dag NA de release date, de GoW Limited Edition kan komen ophalen. Ik heb er eerlijk gezegd nog weinig hoop in. Aangezien er door de telefoon ook al het een en ander beloofd was. Ik zal geen genoegen nemen met de standaard uitvoering van dit spel, daarvoor heb ik de Pre-order Kit een maand geleden niet aangeschaft.

Ik ben benieuwd wat u eraan kunt doen om mijn vertrouwen in uw zaak weer te doen toenemen. En wellicht is mijn vertrouwen in uw zaak morgen wel helemaal verdwenen.

PS: er gaat ook een kopie van dit schrijven naar Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lol, heb je het wel in Outlook verstuurd met een 20% opacity middelvinger op de achtergrond? >:)

Hopelijk voor je komen ze met een duidelijk antwoord en een goede oplossing en niet zo'n halfgaar warmhoud-verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

@ponymaster > laat ook even weten hoe het afloopt! Vind het erg interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
Lol, zal ik doen luitjes.

Ik voel me wel zo'n ouwe zeikerd nu ik het zo terug lees....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Tssk, ouwe zeikerd! Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/talktothehand.gif

:+

Zal me benieuwen wat ze op je broef te zeggen hebben (vooral Microsoft).
Keep us updated d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opa_vertelt schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:35:
[...]

Tssk, ouwe zeikerd! [afbeelding]

:+

Zal me benieuwen wat ze op je broef te zeggen hebben (vooral Microsoft).
Keep us updated d:)b
Wat is een broef? of ben ik nou ook een zeikerd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
mijn xbox loopt vast en vast :(
maandag microsoft bellen

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Um, dat vastlopen wat ik hier zo vaak tegen kom he... Heeft dat niks te maken met warmte?
Want damn, dat ding wordt me toch een partij warm hier! Kan me niet voorstellen dat dat op de lange termijn goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Ponymaster schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:47:
[...]

Goed idee, onderstaand bericht is naar de klantenservice van Free Record Shop gegaan.

verhaal
Klopt je verhaal wel?
Als je op de zijkant van de pre-order doos kijkt staat daar:

Limited Collectors Collection ( :? ) kan worden afgehaald in de week van 17 november t/m 25 november 2006.

Volgens mij kan je hoog en laag springen maar heb je niet perse recht op jouw pre-order OP release dag.

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
op het preorder doosje van gears of war staat
tevens maak je kan op gratis toegangs bewijs voor gameplay 2006.
maar hoe maak je daar dan kans op?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Dutchzilla schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:20:
op het preorder doosje van gears of war staat
tevens maak je kan op gratis toegangs bewijs voor gameplay 2006.
maar hoe maak je daar dan kans op?
Nou... bij mij zat er gewoon een toegangskaartje in de pre-order doos. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Sluuut schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:06:
[...]

Heb hier een x360 op die Dell aangesloten.. gewoon via component aansluiten en dan werkt het perfect! (knopje #5 op de monitor als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Ben sinds vandaag ook de trotse bezitter van de 360 premium :). Alleen flikkert het beeld nogal op elke resolutie in HD. Ben ik een instelling vergeten? Soms trekken zelfs de kleuren weg... anyone :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_TP_ schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:29:
[...]

Heb hier een x360 op die Dell aangesloten.. gewoon via component aansluiten en dan werkt het perfect! (knopje #5 op de monitor als het goed is)
Ik heb ook een dell 2407 maar vindt VGA toch stukken beter dan component, veel scherper beeld.
Kortom mijn advies sluit hem via VGA aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
Mutatie schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:13:
[...]

Klopt je verhaal wel?
Als je op de zijkant van de pre-order doos kijkt staat daar:

Limited Collectors Collection ( :? ) kan worden afgehaald in de week van 17 november t/m 25 november 2006.

Volgens mij kan je hoog en laag springen maar heb je niet perse recht op jouw pre-order OP release dag.

:O
Dat betekent dat ze je pre order van 17 t/m 25 voor je vasthouden en niet verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:40:
[...]

Ik heb ook een dell 2407 maar vindt VGA toch stukken beter dan component, veel scherper beeld.
Kortom mijn advies sluit hem via VGA aan 8)7
De VGA - Component discussie is dezelfde als de Plasma - LCD discussie.

De 1 vind het ene mooier, de ander de ander :) Ik vind VGA mooier, vriendje heeft hem op component.

Kwstie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
Dutchzilla schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:00:
mijn xbox loopt vast en vast :(
maandag microsoft bellen
Maandag pas? Je kan morgen ook bellen hoor :)

PS: Heb mijne terug, 7 dagen na verzending.
Ben nu met fifa 07 en nfs:carbon bezig, wel lachen :)
Maar moet eerst maar eens een groter beeldscherm hebben...

[ Voor 78% gewijzigd door DialOut op 18-11-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Ponymaster schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:09:
[...]

Dat betekent dat ze je pre order van 17 t/m 25 voor je vasthouden en niet verkopen
Ik weet het ook niet precies maar het lijkt alsof ze zich daarmee wel indekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Royz schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:32:
Ben sinds vandaag ook de trotse bezitter van de 360 premium :). Alleen flikkert het beeld nogal op elke resolutie in HD. Ben ik een instelling vergeten? Soms trekken zelfs de kleuren weg... anyone :?
Wekrt je TV/monitor wel goed op de betreffende resoluties op de betreffende ingang? Indien ja, dan lijkt het me een probleem met je XB (geen zware spanningskabels naast je signaalkabel ofzo??). Indien nee, dan is het een probleem met je TV...
Ponymaster schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:09:
[...]

Geen idee hoe je dat moet interpreteren. Het kan ook zijn dat je recht hebt op een Limited/Collectors Edition omdat er wereldwijd maar x aantal worden gemaakt. Tja, of dat dan op launch-day is; je zou verwachten van wel maar het is wel vaag van de FRS.

[ Voor 58% gewijzigd door MAX3400 op 18-11-2006 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vandaag de premium halen. Nu wil ik graag weten of ik dan de 'herfstupdate' nog moet uitvoeren? Ik las toch echt dat het voor de nodige problemen heeft veroorzaakt. Is er al een nieuwe update beschikbaar dat wel 100% betrouwbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:01:
[...]

Had het nou een week eerder beslist, dan had je hem bij E-Plaza voor 339 gehad... :)
Maar ja, das natuurlijk achteraf gelul. Blijft zonde...
Zou het nog steeds 339 zijn bij e-plaza? Ik probeer op hun website te komen maar het is nog altijd down. In welke stad heb jij hem gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 08:28:
Ik ga vandaag de premium halen. Nu wil ik graag weten of ik dan de 'herfstupdate' nog moet uitvoeren? Ik las toch echt dat het voor de nodige problemen heeft veroorzaakt. Is er al een nieuwe update beschikbaar dat wel 100% betrouwbaar is?
Yup de update werkt nu perfect, maak je geen zorgen, ik heb de mijne ook pas geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 09:40:
[...]

Yup de update werkt nu perfect, maak je geen zorgen, ik heb de mijne ook pas geupdate.
Moet ik dat als eerste doen wanneer ik de xbox heb aangesloten aan mijn router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 08-09 15:54
_TP_ schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:29:
[...]

& @ PWN

Component ziet dr behoorlijk verpest uit op de Dell 24"(zeer beroerde verwerking op die monitor), VGA is daarop tienmaal beter. Het ligt dus niet aan de Component techniek\kwaliteit maar aan die Dell 2407 Component en VGA zijn op mijn plasma idd ongeveer net zo goed/mooi.

[ Voor 17% gewijzigd door Carel op 18-11-2006 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 09:49:
[...]

Moet ik dat als eerste doen wanneer ik de xbox heb aangesloten aan mijn router?
Zodra de X360 internet heeft, yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
UltraSub schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:44:
[...]
Ik heb het over de Arcade demo's. Normale demo's verschijnen niet in je lijst.

Alle arcade demo's die ik heb gespeeld staan gewoon in mijn achievementlijst met 0 punten.
Dit gebeurt alleen als je ze dus speelt waneer je met je profiel bent ingelogd op je Xbox/Xbox Live.
Speel je ze zonder met een profiel te zijn ingelogd verschijnen ze dus nergens.

Ik vind het een beetje een minpunt, al is het alleen maar omdat het cosmetisch geen gezicht is tussen al je achievements :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
koendt schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 01:19:
[...]
PS: Heb mijne terug, 7 dagen na verzending.
Ben nu met fifa 07 en nfs:carbon bezig, wel lachen :)
Maar moet eerst maar eens een groter beeldscherm hebben...
Uhm... UPS levert (helaas) niet af op zaterdag zodat ik ook nog een kleine kans maak dit weekend dat ik wat terug kan zien uit Duitsland? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik gister demo van Rainbow 6 Vegas gedownload... verheugde me echt helemaal op dit spel na de single player demo... maar wat een deceptie zeg.

graphics echt zwaar beneden de maat, crappy level design en nog wel meer dingen
hoef ik deze in ieder geval niet meer te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Phusebox schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:41:
hmm ik gister demo van Rainbow 6 Vegas gedownload... verheugde me echt helemaal op dit spel na de single player demo... maar wat een deceptie zeg.

Yup, ik koop hem niet meer. En dan wel te bedenken dat het dezelfde engine is als GEARS lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Phusebox schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:41:

Jij bent gewoon TE kritisch, als je GOW al vindt tegenvallen dan heeft R6V natuurlijk helemaal geen kans.
Welk spel op de 360 vind jij dan wel echt mooi en geweldig :?

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
fulgore schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:10:
[...]

Jij bent gewoon TE kritisch, als je GOW al vindt tegenvallen dan heeft R6V natuurlijk helemaal geen kans.
Welk spel op de 360 vind jij dan wel echt mooi en geweldig :?
wie zei dat ik GOW vondt tegenvallen?

grafisch viel het me iets tegen op sommige punten, maar dat komt gewoon door de hype die er was
verder is dit een van de 10 beste games die ik ooit gespeeld heb (hierbij laat ik de lengte van de SP campagin even buiten beschouwing want dat is echt triest)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.