TheNostra schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:09:
[...]
Zou dit even aan Microsoft laten weten denk dat ze dan niet zo blij met de FRS worden en wie weet krijg je wel een presentje van Microsoft. En ofcourse ook laten weten aan het hoofdkantoor van de FRS. Want zo'n preorder kit geeft je namelijk ten alle tijden recht op het spel op launch day.
Goed idee, onderstaand bericht is naar de klantenservice van Free Record Shop gegaan.
Geachte mevrouw/heer,
Vorige maand, op 17 oktober, heb in dit filiaal een Pre-order Kit gekocht voor het Xbox 360 spel Gears of War. De Pre-order Kit geeft je recht op de Limited Edition versie van dit spel op de dag van release, vrijdag 17 november. Donderdagavond 16 november heb ik dit filiaal gebeld om te vragen of ik dit spel inderdaad op vrijdag 17 november op kon komen halen, dit werd mij door een dame aan de telefoon bevestigd. Vrijdagmiddag ben ik wat eerder van mij werk vertrokken om ervoor te zorgen dat ik in ieder geval voor sluitingstijd mijn spel kon ophalen. Bij het filiaal aangekomen bleek de GoW Limited Edition te zijn uitverkocht!! Terwijl mij donderdagavond nog werd beloofd dat ik het op 17 november kon komen ophalen.
Ik zit nu met een aantal vragen.
Kunt u mij vertellen wat nu nog in hemelsnaam het nut is van zo'n Pre-order Kit? Behalve dat u al een maand lang € 10,- voor de Pre-order Kit in uw bezit heeft! Juist deze Pre-order Kit moet je het recht geven om OP de release date dit spel te kunnen bemachtigen. Hoe kunnen er minder GoW Limited Edition geleverd worden dan dat er Pre-orders Kit verkocht zijn? Wellicht zijn de Limited Editions wel gewoon los verkocht aan klanten die niet eens een Pre-order Kit hebben aangeschaft. Vergoedt u de vrije uren die ik heb opgenomen om voor sluitingstijd mijn game op te halen?
Nu is mij door de dame aan de kassa beloofd dat ik morgen, lees 1 dag NA de release date, de GoW Limited Edition kan komen ophalen. Ik heb er eerlijk gezegd nog weinig hoop in. Aangezien er door de telefoon ook al het een en ander beloofd was. Ik zal geen genoegen nemen met de standaard uitvoering van dit spel, daarvoor heb ik de Pre-order Kit een maand geleden niet aangeschaft.
Ik ben benieuwd wat u eraan kunt doen om mijn vertrouwen in uw zaak weer te doen toenemen. En wellicht is mijn vertrouwen in uw zaak morgen wel helemaal verdwenen.
PS: er gaat ook een kopie van dit schrijven naar Microsoft.