Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.639 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:59:
[...]

Hoe kun je dit geregeld krijgen bij Wehkamp? Ik wil het wel ergens ophalen als het mij niks gaat kosten...

Ik wil nu namelijk zo'n Xbox Premium met GOW bestellen en een draadloze controller erbij en misschien nog zo'n GOLD abonnement.
Tja of het nou gratis is of niet, daar ben ik dus nu niet helemaal zeker van. Wat ik wel weet is dat je tijdens je bestel-stappen, op een gegeven moment de keuze krijgt om hem thuis te laten bezorgen of bij een DHL punt. Ik heb dus daarvoor de Videoland gekozen want die is lekker lang open!

Je moet ook eerst een account maken om te kunnen bestellen. Dan krijg je een bestel nummer.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:56:
[...]

Halloooo ik haal altijd mijn kleren bij wehkamp hoor... 8)7

Euhh niet dus. Maar nee is niet de 1e keer, we hebben zelfs al een klantnummer! Gééék!
Dan heb je geluk :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wewt, zometeen GoW ophalen :D

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:52

bAdmuTs

mAzE

Damn de free heeft (zeggen ze) de CE's nog niet binnen, word morgen :( :X

[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 16-11-2006 12:38 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• allesflex
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 18:27
Iemand wellicht al de MM in Amsterdam gechecked of ze GOW al in de schappen hebben liggen? :9

En die aanbieding van GOW pakket met premium bij de MM, is dat bij alle, of weer allen bij die in Rotterdam?

Verwijderd

Mijn GoW CE ligt al klaar, kan em jammer genoeg pas vanmiddag pas ophalen :-)

Maarja dan maar wat eerder weg van mijn werk >:)

• bcd87
  • Niet online
Was 't trouwens niet pas morgen 'Emergence Day' hier? :P

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gimbooze schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:49:
Joh, kom je er nu al achter :+

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
[...]
EDIT:
Moet ik trouwens ook zo'n ADVANCED SCART CABLE erbij kopen bij een PREMIUM PACK?
Ik heb nu een 70cm 100hz philips breedbeeld tv en wil daar nog een paar maanden op gamen voordat ik 40inch lcd tv koop.
Ja. De Advanced Scart Cable wordt alleen los verkocht.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gimbooze schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:49:
Gisteren is hij al op verschillende plekken uit de grond gekomen hoor ;)

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
bAdmuTs schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:38:
Damn de free heeft (zeggen ze) de CE's nog niet binnen, word morgen :( :X
Vrijdags krijgen de FRS geen bestellingen binnen, ze zeggen dat het dinsdag wordt :(

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

[...]

Hoe kun je dit geregeld krijgen bij Wehkamp? Ik wil het wel ergens ophalen als het mij niks gaat kosten...
Van de Wehkamp site (had je dus ook zelf kunnen opzoeken):
Brengt Wehkamp bezorgkosten in rekening?

Ja, voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van uw bestelling betaalt u een bijdrage afhankelijk van het artikelsoort en -gewicht. Zie ook het overzicht van bezorgkosten. Deze bezorgkosten gelden ook wanneer u uw pakketje ophaalt van een DHL Servicepoint.
Wanneer op dezelfde dag nog een bestelling gedaan wordt, betaalt u slechts 1 keer bezorgkosten. Als wij een bestelling in meerdere keren moeten leveren, betaalt Wehkamp de extra kosten.
Als uw bestellingen door Selektvracht (of Kiala)worden geleverd en via onze Eigen Vervoersdienst, berekenen we alleen bezorgkosten voor de kleine artikelen. Op de bestelling die met de Eigen Vervoersdienst komt wordt alleen transporttoeslag berekend.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Ja, dat kan. Wehkamp biedt u de mogelijkheid uw pakketjes op een door uzelf te bepalen tijdstip op te halen op een DHL Servicepoint. U vindt de DHL Servicepoints op plaatsen waar u waarschijnlijk toch al regelmatig komt, zoals de bouwmarkt, videotheek, supermarkt en het tankstation bij u in de buurt. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Vind hier een DHL Servicepoint bij u in de buurt
Producten boven de 20 kilo kunnen niet opgehaald worden bij een DHL Servicepoint. Voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en afleveren van een bestelling rekent Wehkamp bezorgkosten. Dus ook wanneer u via een DHL Servicepoint uw bestelling afhaalt, betaalt u het normale tarief.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Verwijderd

TheKillingBean schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:12:
[...]

Vrijdags krijgen de FRS geen bestellingen binnen, ze zeggen dat het dinsdag wordt :(
Mijn zoon werkt bij de FRS, er komt van dinsdag tot en met zaterdag voorraad binnen.

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[...]

Ik hoop dat je ongelijk hebt :| Dat zou al helemaal extreem lullig zijn. Pre-order je de LE, krijg je hem veel later pas :(

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:18:
[...]

Ik hoop dat je ongelijk hebt :| Dat zou al helemaal extreem lullig zijn. Pre-order je de LE, krijg je hem veel later pas :(
Zie mijn post boven die van jou. :)

Verwijderd

[...]

Moet ik trouwens ook zo'n ADVANCED SCART CABLE erbij kopen bij een PREMIUM PACK?
Ik heb nu een 70cm 100hz philips breedbeeld tv en wil daar nog een paar maanden op gamen voordat ik 40inch lcd tv koop.
Hoeft niet echt, want als het goed is zit er een convertertje naar SCART ( in MS-grijs ) bij. Zat er bij de originele Premium pack wel bij.

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
VAndaag (7 dagen na verzending) briefje van de UPS dat ze mijn xbox woude bezorgen, was helaas niet thuis... maar morgen wel!! :D

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:18:
[...]

Mijn zoon werkt bij de FRS, er komt van dinsdag tot en met zaterdag voorraad binnen.
Ok erg raar dan dat hij het zei. Het was tevens de FRS in Leeuwarden, ik hoop wel dat ie morgen komt anders heeft zo'n preorder wel heel weinig zin. Ik vermaak me nog erg goed met COD3 maar ik ben toch wel erg nieuwschierig hoe GOW er uit ziet en speelt :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
[...]

Ik wil nu namelijk zo'n Xbox Premium met GOW bestellen en een draadloze controller erbij en misschien nog zo'n GOLD abonnement.

EDIT:
Zou ik wel doen want de kabel die bij de premium zit stuurt of component uit of composite en audio l+R via het scartverloopje en dus geen RGB, ik heb hier nog een advanced scart liggen voor je :

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/51048

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wow, ik kon GoW vanochtend al ophalen volgens een SMS van mijn leverancier... Helaas; ik lag nog in mijn nest dus het wordt vrijdagochtend maar dat is vroeg zat... _/-\o_

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

wimpie007 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:41:
[...]

Zou ik wel doen want de kabel die bij de premium zit stuurt of component uit of composite en audio l+R via het scartverloopje en dus geen RGB, ik heb hier nog een advanced scart liggen voor je :

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/51048
Maar als ie toch over een paar maanden een HDTV gaat kopen :?

• bcd87
  • Niet online
K, GoW is fucking sick :P

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Convoy

g44p

[...]

kreeg vanochtend telefoontje van FRS dat ik em gewoon vrijdag kan komen ophalen hoor ;)

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:22

Maximus

There is no substitute

GOW vraagje - ACT 2
spoiler:
Weet iemand hoe ik het beste over die brug heen kan komen, rechtsboven is een turret met een locus en nog meer van dat gespuis. Echter mijn teammates wandelen zo de vuurlinie in en gaan dus dood.

help? :+ :?

PhD i.o.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:46:
[...]

Maar als ie toch over een paar maanden een HDTV gaat kopen :?
Tja ik zou ook liever een paar maanden RGB(=mooier, strakker beeld) hebben als dat ik via dat vieze verloopblokje moet kijken. Ik zag in ieder geval veel verschil bij een vriend van me tussen de advanced scart en de kabel die bij de premium zit. Ik heb mijn LCD tv nu dus via een VGA aan de Xbox geknoopt(nog mooier beeld)

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Convoy

g44p

als iemand btw nog een pre order kit voor GOW wil... heb er nog 1 over:) incl t-shirt ;)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

wimpie007 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:10:
[...]

Tja ik zou ook liever een paar maanden RGB(=mooier, strakker beeld) hebben als dat ik via dat vieze verloopblokje moet kijken. Ik zag in ieder geval veel verschil bij een vriend van me tussen de advanced scart en de kabel die bij de premium zit. Ik heb mijn LCD tv nu dus via een VGA aan de Xbox geknoopt(nog mooier beeld)
Maar voor de duidelijkheid: de kabel die bij de premium versie zit is het beste voor een aansluiting op een LCD tv?

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Hallo,

Nou weet ik het niet meer hoor, dus als ik de Samsung LE-23R71 koop, dan ga ik er (flink) op vooruit?

En moet ik dan ''per see'' zo'n VGA kabel kopen (voor optimaal beeld dan)?
Ik dacht namelijk dat de kleuren daarvan niet tegen de kleuren van een Component kabel op kunnen?

Ik dacht namelijk het HD-tijdperk in te stappen door de SyncMaster 940mw te kopen, maar als dit alles is wat HD te bieden heeft, dan valt het hard tegen!

Maar ik ga niet weer op mijn bek als ik dat scherm koop, I.C.M. een VGA kabel, krijg ik dan de ''echte'' hd (nee, ik bedoel niet True HD) ervaring?

Edit:
Zien 720p filmpjes erop uit, ik blijf maar bij de gedachte dat 720p 1280x720 is, en het scherm 1366x768, dus niet 100% 1:1 scherp, dat word toch upscaling?

Edit 2:
Het lijkt me een goed idee, om naar een echt beeld forum te gaan, nu hou ik jullie op met jullie ''spannende'' verhalen over games door vrijwel telkens offtopic te gaan over een scherm!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 14:41 ]

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:34
Als je TV een component aansluiting hebt hoef je geen extra kabels meer te kopen voor het beste beeld.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

M@cer schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:40:
Als je TV een component aansluiting hebt hoef je geen extra kabels meer te kopen voor het beste beeld.
Inderdaad,

Benodigdheden:

HDTV met Component aansluiting (HDMI voor de toekomst ;) )
Advanced Scartcable van MS (die bij de premium pack zit)
Xbox360 met bijvoorbeeld Gears of War ;-)

EN KWIJLEN MAAR :9~

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 14:49 . Reden: Typo ]

Verwijderd

YES, GOW is binnen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik heb hem net bij de FRS op de nieuwendijk (A'dam ) kunnen halen. Die verkoper zei dat ze net een half uurtje toestemming hadden gekregen van MS omdat er al een winkelketen (waarschijnlijk Dixons) was die hem al had verkocht. Ik ga er dus vanuit dat dit voor alle winkels geld.

Ik ga mij even 5 minuten mentaal voorbereiden en dan *O* *O* *O*

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:46:
[...]

Inderdaad,

Benodigdheden:

HDTV met Component aansluiting (HDMI voor de toekomst ;) )
Advanced Scartcable van MS (die bij de premium pack zit)
Xbox360 met bijvoorbeeld Gears of War ;-)

EN KWIJLEN MAAR :9~
ff mierenneuken, maar je moet dus niet de Advanced Scart kabel kopen als je hem op een HDTV wil aansluiten, maar de bijgeleverde kabels die bij een Premium zitten (dat is dus niet de Advanced Scart) of een VGA kabel.

Verwijderd

Wekko306 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:57:
[...]

ff mierenneuken, maar je moet dus niet de Advanced Scart kabel kopen als je hem op een HDTV wil aansluiten, maar de bijgeleverde kabels die bij een Premium zitten (dat is dus niet de Advanced Scart) of een VGA kabel.
Okay my bad ik dacht namelijk dat die advanced scart = bijgeleverd maar ik snap nu wat je bedoeld, ik heb hem zelf ook aangesloten via RGB op mijn Samsung 32 inch LCD TV. Perfecte kwaliteit...

• PhuSioN
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:01:
[...]

Okay my bad ik dacht namelijk dat die advanced scart = bijgeleverd maar ik snap nu wat je bedoeld, ik heb hem zelf ook aangesloten via RGB op mijn Samsung 32 inch LCD TV. Perfecte kwaliteit...
Je bedoelt de component kabel neem ik aan anders heb je nog steeds 480i met de RGB kabel (=advanced scart kabel).

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

rgb? zit er dan gewone composiet bij die premium pack? Je zou toch component verwachten bij een HD console?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

Ik had hem al gepreordened bij mijn vaste spelletjesboer, ga hem morgen wel halen :P

By the way? leef jij ook nog ;)

• PhuSioN
  • Laatst online: 16:27
Boeboe schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:28:
rgb? zit er dan gewone composiet bij die premium pack? Je zou toch component verwachten bij een HD console?
Compenent en composiet zitten inderdaad op een kabel bij de premium.(6 tulpjes)
Afbeeldingslocatie: http://www.gamersreports.com/hosted/images/360_HD_Adapter.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door PhuSioN op 16-11-2006 15:30 ]

Verwijderd

PhuSioN schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:20:
[...]

Je bedoelt de component kabel neem ik aan anders heb je nog steeds 480i met de RGB kabel (=advanced scart kabel).
haha 2e foutje idd, component ;-)
wordt een beetje 8)7 van al die termen, component, composiet, rgb... bladie bladie bla :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 15:38 ]

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

allesflex schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:46:
Iemand wellicht al de MM in Amsterdam gechecked of ze GOW al in de schappen hebben liggen? :9

En die aanbieding van GOW pakket met premium bij de MM, is dat bij alle, of weer allen bij die in Rotterdam?
Bij de MM in de bijlmer hebben ze nog bergen liggen van GOW, zijn er sinds een uurtje of 13:00

You can't free a fish from water.

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:28:
[...]

Ik had hem al gepreordened bij mijn vaste spelletjesboer, ga hem morgen wel halen :P

By the way? leef jij ook nog ;)
Jepp, alleen gekapt met WoW he, dus hoor je me in dat topic niet meer ;)
Jij nog WoW?

En om 't maar ff on-topic te houden: wat is je gamerstag? kennen we ff co-oppen vanavond of morgen ofzo ;)

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
Op mijn samsung beslist het beste beeld met een VGA kabel, kan geen composiet kabel tegen op. ik heb ook een 23" van vorig jaar december, weet ff het type nummer niet meer, maar hijs compleet zwart.

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Net bij de FRS (Rijswijk) geweest, en ze hadden de normale editie in de verkoop, de CE/LE was niet tegelijkertijd verzonden en kan ik echt morgen pas ophalen -O-

Nouja, niet zo erg, moet toch leren voor 2 toetsen voor morgen, kan ik hem 's middags ophalen :9

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

Zo, net naar de MM in Zoetermeer gegaan om te kijken naar Gears of War. Er liggen nog minstens 30 stuks, maar helaas geen CE/LE versie en die wilde ik wel graag.
Okee, door naar FRS of naar andere winkels... Hey! Even kijken naar de prijs.... 42 EUR...?
Toch maar deze meegenomen en met een glimlach op mijn gezicht de winkel verlaten. Met dat prijsverschil ga je hem toch ook niet van Play-Asia voor importeren.
Anyhoe, doe er je voordeel mee als je kan.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:54
wat is dat ce/le nou eigenlijk ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik heb op heel veel plekken gehoord dat de CE/LE er pas volgende week is.

Overigens is het wellicht een idee om de ontelbare Gears vragen/opmerkingen richting [X360] Gears of War te manouvreren ;)

@angel000nogwat: Collector's Edition / Limited Edition. Bij Gears voor 10 euro extra een tin box met bonus-DVD en boekje over de historie van Sera en de Locust. Pics en content.

[ Voor 37% gewijzigd door curry684 op 16-11-2006 16:07 ]

Professionele website nodig?

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
Armada schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:52:
Zo, net naar de MM in Zoetermeer gegaan om te kijken naar Gears of War. Er liggen nog minstens 30 stuks, maar helaas geen CE/LE versie en die wilde ik wel graag.
Okee, door naar FRS of naar andere winkels... Hey! Even kijken naar de prijs.... 42 EUR...?
Toch maar deze meegenomen en met een glimlach op mijn gezicht de winkel verlaten. Met dat prijsverschil ga je hem toch ook niet van Play-Asia voor importeren.
Anyhoe, doe er je voordeel mee als je kan.
zo deze ook al 42 euro!! ik heb deze week COD 3 ook voor die prijs meegenomen bij MM utrecht :)

GamerTag Live!

• AjDuLion
  • Laatst online: 18:54
ah net zoiets als de saints row pack (die van mij zit ook in een silveren tin case inplaats van zo'n plastic ding)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:12
curry684 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:05:
Ik heb op heel veel plekken gehoord dat de CE/LE er pas volgende week is.
niet overal ik ga hem zo ophalen ;)

• DialOut
Was net in Middelburg, daar lag GoW al bij de Dixons

• allesflex
  • Laatst online: 14-09 18:27
HEB "M!!! Gewoon bij de MM in amsterdam met 10 tallen in de schappen, alsof ze op mij lagen te wachten :D

Het zag er zo netjes uit, dat ik volgens mij de eerste had :D :9~ :9~ :9~

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Overigens stonden hier bij de Dixons in Rijswijk een stuk of 50 doosjes in het rek :| Het hele Xbox360 schap was GoW :+

• DialOut
Ik haal maar de gewone, krijg je niet zo'n groote kist voor je game in te stoppen ;)

Ik heb trouwens de CE van NFS:carbon gehaald. Heb ik hier wat aan? ten opzicht van de gewone versie?

Verwijderd

allesflex schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:25:
HEB "M!!! Gewoon bij de MM in amsterdam met 10 tallen in de schappen, alsof ze op mij lagen te wachten :D

wat kost ie daar? 69 euro of 42 euro?

• .GoO
koendt schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:23:
[...]

Ik haal maar de gewone, krijg je niet zo'n groote kist voor je game in te stoppen ;)

Ik heb trouwens de CE van NFS:carbon gehaald. Heb ik hier wat aan? ten opzicht van de gewone versie?
Wat bonusmateriaal geloof ik en wat extra auto's en banen :)

Overigens zijn er vandaag een zootje nieuwe screenshots van Halo 3 (ja een link, ik ga niet 19 screenshots kopieren en plakken) verschenen. Ik vind het nog niet indrukwekkend, maarja is nog in early development zullen we maar aannemen.

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:26

Aldmar

Niks...

allesflex schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:25:

Hier bij MM Zwolle lag GOW ook in volle glorie te wachten. Heb hem meteen meegenomen voor 52 euro. _/-\o_

COD3 kost er trouwens 59 euro :)

• Yonix
  • Laatst online: 22:28
Ook ik ben de gelukkige eigenaar van een Gears of War spel :*)
Woohoo! :p

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

devv05 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:17:
[...]

Wat bonusmateriaal geloof ik en wat extra auto's en banen :)

Overigens zijn er vandaag een zootje nieuwe screenshots van Halo 3 (ja een link, ik ga niet 19 screenshots kopieren en plakken) verschenen. Ik vind het nog niet indrukwekkend, maarja is nog in early development zullen we maar aannemen.
Bungie heeft deze shots vrijgegeven als zijnde sfeer shots. Het is niet de bedoeling dat mensen denken het spel er zo uit gaat zien.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:39
Ik zag gisteren avond dat Contra uit was!! Echt pwnage man. Dat is nou echt mijn game. Ik heb vandaag meteen zo een ms points card gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/gears.jpg

En eh... Gears of War kwam vandaag binnnen dus heb ik er ook maar meteen 1 van die erbij gedaan.

//edit
sorry posten t verkeerde plaatje :+

[ Voor 18% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-11-2006 19:20 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sir_Hendro schreef op donderdag 16 november 2006 @ 19:01:
Ik zag gisteren avond dat Contra uit was!! Echt pwnage man. Dat is nou echt mijn game. Ik heb vandaag meteen zo een ms points card gehaald.

[afbeelding]

En eh... Gears of War kwam vandaag binnnen dus heb ik er ook maar meteen 1 van die erbij gedaan.
Pff, Gears of War is gewoon een Contra rip-off :+

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:37:
[...]

haha 2e foutje idd, component ;-)
wordt een beetje 8)7 van al die termen, component, composiet, rgb... bladie bladie bla :*)
Wat is het nu, component of composiet als je hem op een hdtv wil aansluiten ? Nou weet ik het ook niet meer :o

Mijn sony bravia klv-2610a10e heeft veel aansluitingen, zelfs een hdmi maar weet nu niet op welke uitgang ik de 360 moet aansluiten.

Ik zit het boekje van de tv te bekijken, maar volgens mij zit er een component ingang op.

[ Voor 28% gewijzigd door Slasher op 16-11-2006 20:00 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Slasher schreef op donderdag 16 november 2006 @ 19:56:
[...]

Wat is het nu, component of composiet als je hem op een hdtv wil aansluiten ? Nou weet ik het ook niet meer :o

Mijn sony bravia klv-2610a10e heeft veel aansluitingen, zelfs een hdmi maar weet nu niet op welke uitgang ik de 360 moet aansluiten.

Ik zit het boekje van de tv te bekijken, maar volgens mij zit er een component ingang op.
Ik zou Component gebruiken :)

Composiet kan gebruikt worden voor de Atari 2600.

VGA kan natuurlijk ook.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

PWM schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:22:
[...]

Ik zou Component gebruiken :)

VGA kan natuurlijk ook.
Dat dacht ik ook.... er zit een hdmi aansluiting op de tv, gaat de 360 die ooit nog gebruiken?

• PWM
  • Niet online

PWM

Slasher schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:30:
[...]

Dat dacht ik ook.... er zit een hdmi aansluiting op de tv, gaat de 360 die ooit nog gebruiken?
Ja, die HDMI kabel komt volgend jaar.

• MAX3400

MAX3400

Slasher schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:30:
[...]

Tja, ware het niet dat HDMI ietwat overhyped is...

• PWM
  • Niet online

PWM

MAX3400 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:45:
[...]

Tja, ware het niet dat HDMI ietwat overhyped is...
Iet wat? Hartstikke. Dat neemt niet weg dat hij komt :+

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:19
PWM schreef op donderdag 16 november 2006 @ 19:14:
[...]

Pff, Gears of War is gewoon een Contra rip-off :+
Ik moest ook erg aan Contra denken, niet te lange game.. kort maar krachtig met over the top actie ;)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

PWM schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:45:
[...]

Ja, die HDMI kabel komt volgend jaar.
Da's mooi, ik had die tv eigenlijk met het oog op de PS3 (ja sorry voor het woord in dit topic) gekocht maar ik ben ondertussen van gedachten veranderd, dus ben blij dat ik die aansluiting er komt, weet alleen niet of het beeld dan beter word ivm de HD kabel die er al bij zit.

• PWM
  • Niet online

PWM

Slasher schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:04:
[...]

Da's mooi, ik had die tv eigenlijk met het oog op de PS3 (ja sorry voor het woord in dit topic) gekocht maar ik ben ondertussen van gedachten veranderd, dus ben blij dat ik die aansluiting er komt, weet alleen niet of het beeld dan beter word ivm de HD kabel die er al bij zit.
Theorie en Praktijk :)

In Theorie is HDMI beter
In praktijk heb ik 2 HDMI apparaten (DVD speler, HD-Recorder) teruggebracht wegens de vele problemen (matig beeld, geluid out-of-sync etc.).

Deze problemen liggen niet aan mijn tv, maar zijn problemen die vaak gerapporteerd worden.

Een op en top werkende HDMI interface is het best. Ik ben hem echter nog niet tegen gekomen.

• Alfisti
  • Laatst online: 21:25

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ben het PS3 gezeur en uitsel gezannik zat dus gaat er een 360 komen :P Iemand nog een suggestie voor een goedkope aanbieding voor het premium systeem? Gaat alleen om het systeem, ik wil geen PES, GoW of wat dan ook :) Tot nu toe is het goedkoopste wat ik tegenkwam bij de Wehkamp voor 359 euro :)

[ Voor 13% gewijzigd door Alfisti op 16-11-2006 21:22 ]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Alfisti schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:21:
Ben het PS3 gezeur en uitsel gezannik zat dus gaat er een 360 komen :P Iemand nog een suggestie voor een goedkope aanbieding voor het premium systeem? Gaat alleen om het systeem, ik wil geen PES, GoW of wat dan ook :) Tot nu toe is het goedkoopste wat ik tegenkwam bij de Wehkamp voor 359 euro :)
Ik denk die aanbieding op dit moment het goedkoopste is, bij de MM liggen ze voor € 369,=

• MAX3400

MAX3400

10% korting op ALLES bij Wehkamp.nl (ook Premium packs + game); let alleen wel op de bezorgkosten bij opmaken van de rekening...

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Had het nou een week eerder beslist, dan had je hem bij E-Plaza voor 339 gehad... :)
Maar ja, das natuurlijk achteraf gelul. Blijft zonde...

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Lol, ik zag vandaag een briefje van de TNT in de bus vanuit Duitsland.
Daarnaast vandaag een mail van MS helpdesk dat de order voor de HDD (vervanging) geannuleerd is.
Ehmm... ik dacht dat ze de HDD zouden versturen wanneer ze de onze hadden gekregen.
Geen idee wat ik ga doen. Denk dat ik em maar eventjes bewaar. Ben benieuwd of ze gaan bellen. d:)b
Vandaag Enchanted Arms gekocht, dus ben benieuwd. Overigens ook nog even met GoW gespeeld. Geen idee of ik de besturing onder de knie zal krijgen. In iedergeval voorlopig nog geen geld voor.
Maar ik moet zeggen dat het er erg gelikt uit ziet.

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:22:
[...]

Geeft de Atari dan 1080i of 1080p weer? :P

Ontopic: waar is GoW het goedkoopst in Nederland? 42 euro bij sommige Mediamarktten?
Enig idee in omgeving Amsterdam?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 23:40 ]

• .GoO
UltraSub schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:01:
[...]

Had het nou een week eerder beslist, dan had je hem bij E-Plaza voor 339 gehad... :)
Ach, maar then again.. wat is 20 euro op een console waar je de komende jaren zo verschrikkelijk veel uren plezier aan gaat hebben...? :+

359 is een nette prijs, ik zou het doen.

[ Voor 5% gewijzigd door .GoO op 16-11-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:15:
Vandaag Enchanted Arms gekocht, dus ben benieuwd. Overigens ook nog even met GoW gespeeld. Geen idee of ik de besturing onder de knie zal krijgen. In iedergeval voorlopig nog geen geld voor.
Maar ik moet zeggen dat het er erg gelikt uit ziet.
Enchanted Arms kopen om vervolgens geen geld over te houden voor GOW :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:19
Miscrosoft heeft met Gears of War echt een vlaggeship voor de 360. :Y

Zelfs m'n zus die alleen Nintendogs en Mariokart speelt is vanavond de stad ingevlogen en heeft een 360 premium met GoW en al gekocht........ :S

:o

[ Voor 3% gewijzigd door Mutatie op 17-11-2006 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Is er iets te doen aan die takkeherrie van de 360?
Vind het maar verdomd irritant, zeker bij SCDA. De fans gaan op zich nog (ook al belachelijk hard voor een console), maar die drive (Hitachi-LG)... Boh. Het is zeker niet mogelijk om de hele game naar hd te rippen, en vanaf hd te spelen, zoals dat vroegah met een gemodde xbox kon?
Let op: ik vraag hier niet voor een hack/crack/whateva. Wil gewoon in "stilte" kunnen spelen, wel zo toepasselijk bij SCDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:51
damn... ik dacht eerst "ok, gears of war, niet mijn game maar ik koop em toch om es te zien 'what the fuzz is about'"

maar damn... co-op gisteren gespeeld en we waren meteen hooked... in 4 uurtjes t/m act 3 gespeeld...
hulde

(alhoewel grafisch me het een beetje tegenviel op sommige punten :X)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

UltraSub schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 07:15:
Is er iets te doen aan die takkeherrie van de 360?
Surround harder zetten zoals dat hoort bij een goede game, en ja dat werkt zelfs bij SCDA :+

Phusebox: wat in godesnaam valt je grafisch tegen aan Gears 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Ik speel nu wat demo's om zo te kijken welke games mijn aanspreken, ik merk wel helaas tijdens demo's dat er soms een massive drop in fps zichtbaar is. Kan dit kloppen met demo's? Hoe is het met DVD-games... hoop niet dat dit altijd aan de orde is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Demo's zijn *vaak* van prefinal builds, en in dat geval gaat het met de final (fractioneel tot veel) beter. Carbon bijv. gaat echt van shocky naar fluent, maar het varieert heel erg per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Quote van xbox360only.nl:
Donderdag 16 november 2006 - Deze maand november krijgt de Xbox 360 voor het eerst serieuze concurrentie voor de Playstation 3, dus Microsoft doet er alles aan om de Xbox 360 in de spotlights te zetten. Na de release van grote games als Call of Duty 3, Rainbow Six: Vegas, Viva Pinata en natuurlijk Gears of War en de aankondiging van een multiplayer demo van Halo 3 zou Microsoft nog meer voor ons in petto hebben.

Verse geruchten fluisteren namelijk dat Microsoft rond 22 november, de dag dat voor het eerst films en tv-series via Marketplace te downloaden zullen zijn, met nog een grote aankondiging gaat komen. Het zou gaan om twee nieuwe harddisks, de langverwachte HDMI-kabel en nog prijsdalingen van een aantal oudere games.

On the hard drive: They are going to announce and release 80GB or 100GB hard drives, but not sure yet which one but possibly both. As well as the future 160GB and 200GB options.
Cables: HDMI cables and prices should follow this hard drive news. Expect a $69.99 price.
Game price drops: The Outfit for the 360 is dropping to $10 at Best Buy FOR SURE. also a solid rumor that many will drop to $15 and $20 through the holidays. Madden 06, PDZ, THUG, King Kong, NHL06, Ridge Racer (already is) and most dated sports games.

Het gerucht is afkomstig van de website Destructoid, maar ook andere websites bevestigen het bericht en zeggen zeker te weten dat in ieder geval de harddisks en de prijsverlagingen eraan zitten te komen. Helaas kunnen we weinig anders doen dan afwachten wat er gaat gebeuren.
Link: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3006

Ik ben heel erg benieuwd wat ze in petto hebben...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 01:11:
[...]

Enchanted Arms kopen om vervolgens geen geld over te houden voor GOW :X
Haha, gelukkig heeft mijn vriendin die gekocht en niet ik.
Ikzelf leef al 2 weken van 16 euro op mijn rekening, dus moet toch nog even wachten op salaris.
Daarnaast ga ik de 24/25e Final Fantasy III voor de DS halen en daarna 18 december Zelda voor de GameCube. Overigens 1 december meebetalen aan Viva Pinata voor m'n meisje.
Gears of War komt er misschien nog weleens, maar voor mij is het niet een spel wat bovenaan op het lijstje staat. Het ziet er mooi uit, maar of het ook daadwerkelijk een spel voor mij is, dat weet ik absoluut nog niet. Ik vond gisteren de besturing nog redelijk rot, aangezien ik niet zo'n console controller speler ben wat betreft first en third person games. Erger me meestal kapot in plaats van dat ik het ook daadwerkelijk leer. Dat haalt voor mij de fun er best wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Laatst online: 14:11
Slasher schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:23:
[...]

Ik denk die aanbieding op dit moment het goedkoopste is, bij de MM liggen ze voor € 369,=
Ik was verleden week nog bij de Mediamarkt in Alkmaar maar daar is het premium pakket gewoon 399 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Een beetje onverwacht lag de LE van Gears gister al op mn deurmat, en ik had eigenlijk plannen om met het vrouwtje naar de bios te gaan….Toch maar even "alvast" de tutorial doorspelen dacht ik. Yeah right, tegen de tijd dat we doorhadden hoe laat we leefden was de film inmiddels al afgelopen.
Ben echt heavily impressed door deze game. Niet alleen grafisch onovertroffen, maar ook qua "feel" gewoon helemaal goed. Enige puntje van kritiek tot nu toe zijn wat hickups in de framerate tijdens sommige cutscenes. Dit weekend maar eens wat extra tijd gaan inlassen om coop eens onder handen te nemen.

Hulde aan EPIC _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

robbynaish schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 08:46:
[...]

Ik was verleden week nog bij de Mediamarkt in Alkmaar maar daar is het premium pakket gewoon 399 euro.
Niet elke MM heeft dezelfde prijsstelling, in Rotterdam centrum is hij wel 369 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50
curry684 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 08:13:
[...]

Surround harder zetten zoals dat hoort bij een goede game, en ja dat werkt zelfs bij SCDA :+

Nou, het valt mij wel op dat soms sommige textures nog "geladen" moeten worden, zoals bv een muur of pilaar en dat ziet er maar lelijk uit. Ik leg het een beetje krom uit maar weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen :P Halo 2 had er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Wanneer komt rainbow six vegas eigenlijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Laatst online: 02-03-2024
Hebben er meer mensen problemen met installeren van de
zune software?

Wil namelijk een gewone WinXP SP2 machine verbinden met de xbox360

http://www.xbox.com/en-US/pcsetup/xpsp2.htm

Maar bij installeren van de zune software zegt hij in het begin controleren op
updates. Dan zegt hij op een gegeven moment geen updates gevonden.
Heb het ook op meerdere pc's geprobeerd. Zou iemand het misschien kunnen proberen?
Maar hij geeft aan je moet zorgen dat er een internet verbinding is.. lijkt erop
dat het dus down is.. heb het gister ook geprobeerd hopen dat het vandaag wel gaat lukken.

[ Voor 21% gewijzigd door MasterMike op 17-11-2006 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Laatst online: 14:11
Slasher schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:06:
[...]

Niet elke MM heeft dezelfde prijsstelling, in Rotterdam centrum is hij wel 369 euro
bedankt, ,maaar dan ga ik gewoon eisen dat ik hem voor die prijs wil hebben.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:51
curry684 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 08:13:
[...]
knipperende textures, lighting fouten
erg blokkige characters af en toe met low res textures erover
vierkante ratten ;)

begrijp me niet verkeerd, het is een van de mooiste spellen qua sfeer, setting en hoe de wereld is gebouwd
maar af en toe laat het wat steekjes vallen, daarom vind ik een 10 zeker niet gerechtvaardigd, ook niet als je kijkt naar hoe kort de game eigenlijk is (ok insane wordt interessant denk ik, maar is dan wel moeilijk, maar evengoed kort)

een eerlijker punt voor deze game was naar mijn mening in de regio 8,5-9,0 geweest

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 21:25

Alfisti

So macht Reisen Spaß

UltraSub schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:01:
[...]

jammer inderdaad :(

Weet iemand wat de core versie kost bij de MM Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ZakHooi schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:14:
Wanneer komt rainbow six vegas eigenlijk uit?
1 December.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

Thomaszki schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:08:
[...]

Nou, het valt mij wel op dat soms sommige textures nog "geladen" moeten worden, zoals bv een muur of pilaar en dat ziet er maar lelijk uit. Ik leg het een beetje krom uit maar weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen :P Halo 2 had er ook last van.
Nou in SP ben ik dat niet tegen gekomen. MP wel.. maar het is een game, wat had je dan gewilt een zwart scherm met loading totdat alles ingeladen is? Ik bedoel het is 4 sec ofzo. Ik vind het wel tof om de res van de texures omhoog te zien gaan. Als het eenmaal geldan is zie je het ook niet meer.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Thomaszki schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:08:
Nooooooooooooooooooo ;( Ik vond Halo 2 er goed uit zien, maar ik vond het erg jammer dat er zo veel van die texture pop-ups in zaten. Zelfs in cut-scenes had je nog dat inene textures ingeladen werden terwijl iets al een tijdje in beeld was. Erg jammer...

Ik had eigenlijk gehoopt dat met de komst v/d 360 dingen als framedrops & pop-ups verleden tijd waren. Ik hecht veel meer aan een stabiele framerate & geen overduidelijke flaws in de graphics dan aan de scherpste textures & models met een enorm aantal polygonen. Maar goed, dat is voor iedereen anders natuurlijk ;)

Maarja, dit soort dingen zie je bij elke console tot nu toe eigenlijk :P Dat men spellen maakt welke eigenlijk net niet perfect lopen, waardoor er concessies gedaan moeten worden op of de framerate, of de textures, of viewdistance etc etc. Jammer, maar waar ;)

Zolang Halo 3 maar perfect loopt ben ik tevreden btw ^^

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 08:35:
Quote van xbox360only.nl:

[...]

Link: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3006

Ik ben heel erg benieuwd wat ze in petto hebben...... :)
GvD! Net een 360 premium gekocht.. nog zo gezegd dat ik eigenlijk wou wachten tot die nieuwe hdd's en ja hoor! Wedden.. nu krijg je een grotere hdd voor dezelfde prijs!!!
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.