Morgen is het donderdag, kon ik dus lekker spelen, maar vrijdag is de officiele releaseday.
Damn, wat gaat dit topic hard, sneller als het WoW topic
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Morgen is het donderdag, kon ik dus lekker spelen, maar vrijdag is de officiele releaseday.
Daar heb ik een telefoon voor
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Anoniem: 1091
Ja natuurlijk geet het niet alleen om NL, heb zelf ook QA & Localisation Testing gedaan voor de Sony Psp.PWM schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:08:
[...]
Het gaat niet alleen om NL,
De games moeten compleet in het Frans, compleet in het Italiaans, compleet in het Duits.
Wij als NL-ers vinden het allemaal prima om Engels te spelen. Fransen niet. Toch wil MS (en Nintendo, en Sony) 1 EU date, dus wachten wij op de landen die geen Engels spreken.
De vertalingen zijn voor het Gold gaan natuurlijk voor 95% af, maar die 5% en het nakijken, zorgt voor enkele dagen vertraging.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Gewoon niet druk over maken, je krijgt zo een ander.Boeboe schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:54:
hey,
vorige generatie was ik een grote ps2 liefhebber, met gc op de tweede plaats (xbox liet me volledig koud) en deze generatie staat de Wii bovenaan op mijn verlanglijstje (ps3 kan me geen barst schelen op dit moment).
Mijn aandacht voor de 360 is nu echter getrokken door het aangekondigde spel Blue Dragon. Een heerlijke Toriyama-style RPG die op de oerklassieke manier gespeeld zal worden in absolute kwijlgraphics. Hier zat ik al op te wachten sinds in Dragonquest 8 had uitgespeeld op de ps2. Weet er iemand wanneer deze titel in Europa verwacht wordt? Ik volg totaal geen 360 nieuws, dus ben hier niet van op de hoogte. Denken jullie dat ze in Europa ook een speciale "blue dragon" bundle op de markt zullen brengen (met mooie BD cover-art enzo
)
Verder heb ik ook nog een bedenking over de 360: in de TS staat dat slechts een minieme hoeveelheid 360 units last had van problemen, maar vorige week was ik op een spelbeurs (gamepower expo, België), en op een van de standen (EA geloof ik) waren er een groot aantal consoles (ik schat 1/3 van wat er stond) die enkel nog een knipperend rood licht toonden en voor de rest niets meer deden. Blijkbaar is de omvang van dit probleem toch niet te onderschatten? Hoe kan ik zeker zijn dat mijn console niet binnen de twee maanden de geest geeft?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Over Blue Dragon ; Ik denk niet dat er een bundle uitkomt in Europa. Deze bundle was meer bedoeldBoeboe schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:54:
hey,
vorige generatie was ik een grote ps2 liefhebber, met gc op de tweede plaats (xbox liet me volledig koud) en deze generatie staat de Wii bovenaan op mijn verlanglijstje (ps3 kan me geen barst schelen op dit moment).
Mijn aandacht voor de 360 is nu echter getrokken door het aangekondigde spel Blue Dragon. Een heerlijke Toriyama-style RPG die op de oerklassieke manier gespeeld zal worden in absolute kwijlgraphics. Hier zat ik al op te wachten sinds in Dragonquest 8 had uitgespeeld op de ps2. Weet er iemand wanneer deze titel in Europa verwacht wordt? Ik volg totaal geen 360 nieuws, dus ben hier niet van op de hoogte. Denken jullie dat ze in Europa ook een speciale "blue dragon" bundle op de markt zullen brengen (met mooie BD cover-art enzo
)
Verder heb ik ook nog een bedenking over de 360: in de TS staat dat slechts een minieme hoeveelheid 360 units last had van problemen, maar vorige week was ik op een spelbeurs (gamepower expo, België), en op een van de standen (EA geloof ik) waren er een groot aantal consoles (ik schat 1/3 van wat er stond) die enkel nog een knipperend rood licht toonden en voor de rest niets meer deden. Blijkbaar is de omvang van dit probleem toch niet te onderschatten? Hoe kan ik zeker zijn dat mijn console niet binnen de twee maanden de geest geeft?
mja, ik koop men 360 zowiso pas wanneer BD uitkomt, dus dat versieverhaal gaat voor mij niet op?Anoniem: 1091 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:02:
[...]
Gewoon een 360 kopen en totdat Blue Dragon uitkomt genieten van spellen zoals GoW, R6 Vegas, PGR3 etc. Als ie kapot gaat heb je garantie en kan je binnen een aantal weken eentje terugverwachten die weer werkt.
[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 15-11-2006 16:08 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Wanneer de 360s met nieuwe cores precies uitkomen weet ik niet maar ik denk dat je ze in Nederland zo rond half 2007 kunt verwachten. Maar zoals je weet, winkels laten hun 360s in hun verkoop en magazijn niet omruilen bij MS om de nieuwste versie te kunnen verkopen. Ze verkopen eerst wat ze hebben en bestellen daarna weer een nieuwe voorraad.Boeboe schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:05:
[...]
mja, ik koop men 360 zowiso pas wanneer BD uitkomt, dus dat versieverhaal gaat voor mij niet op?
Schietspelletjes interesseren me niet btw. Viva Piñata en Kameo zijn twee andere games die ik nog zou overwegen
Denk eerder dat de video kabel er dan uit was (krijg je ook een compleet knipperende rode ring of light)Boeboe schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:54:
hey,
[ Voor 50% gewijzigd door Giant87 op 15-11-2006 16:16 ]
Inderdaad, ze waren niet kapot maar de videokabel was gewoon niet aangeslotenGiant87 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:11:
[...]
Denk eerder dat de video kabel er dan uit was (krijg je ook een compleet knipperende rode ring of light)
[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 15-11-2006 16:18 ]
Dat kan niemand je garranderen. Wie weet geef je zelf wel binnen 2 maanden de geest. Ik wil je lot niet beïnvloeden, daar niet van, maar ervanuitgaand dat de meeste x360's wel lang meegaan zou je er een kunnen overwegenBoeboe schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:54:
hey,
Deze console beschikt standaard over alles wat je nodig hebt. Neem bijvoorbeeld de uitneembare vaste schijf van 20 GB (incl.)waarmee je content kunt downloaden en games kunt opslaanGiant87 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:15:
Volgens mij was het een core versie hoor
[ Voor 29% gewijzigd door Giant87 op 15-11-2006 16:21 ]
En nu wordt het dus wel bevestigd door Bart Smit.. wel vreemd dat hun website fout is EN het plaatje en dat ze gewoon niks veranderen terwijl ze het weten. Pure misleiding, was laatst bij hun ook al een keer meen ik.Giant87 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:20:
Op xbw had iemand met bartsmit gebeld mee ik. Het was een fout want het ging om de core + memrystick+pineta
//edit ja dus
http://forum.xbw.nl/showt...ge=33&highlight=bart+smit
hmmm dacht dat dixons hem niet meer mocht verkopen toch zo ook maar ff langslopen bij de dixonsSnackMasterFlex schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:32:
Net bij dixons enschede GOW en TH project 8 opgehaald, super service van hun! ff snel de games bekijken en dan nog ff de boeken in duiken. Vanavond wat langer los
Ik kom net bij de een van de dixons vandaan (Enschede die bij Burgerking) en die wouden hem pas morgen verkopen... nu dus maar nog snel ff langs dixons bij de Marktstraat!Donnie Darko schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:37:
[...]
hmmm dacht dat dixons hem niet meer mocht verkopen toch zo ook maar ff langslopen bij de dixons
[ Voor 26% gewijzigd door BaT op 15-11-2006 16:51 ]
Ach ben al lang blij dat ik hem toen door hun fout voor 31incl shipping heb kunnen preoderenAngeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:52:
Bah
Net de FRS gebeld, en ze krijgen hem pas vrijdag
freerecordshop heeft alleen limited edities vriedin van me werkt daar en ze zij dat ze enkel de limited gaan krijgen.Giant87 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:56:
[...]
Ach ben al lang blij dat ik hem toen door hun fout voor 31incl shipping heb kunnen preoderen
(frs melde dat we hem desondanks wel krijgen voor die prijs)
Ben benieuwd welke versie ik krijg, normale lijkt me, maar je weet nooit
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ach, denk maar zo: hij was altijd al geplanned voor de 17e, dus in principe verandert er nietsDutchzilla schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:05:
[...]
freerecordshop heeft alleen limited edities vriedin van me werkt daar en ze zij dat ze enkel de limited gaan krijgen.
alleen moet ik tot vrijdag wachten potjandikkie
ik wou vanavond spelen![]()
kut frs
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Anoniem: 189558
[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 15-11-2006 18:48 ]
Anoniem: 151447
Anoniem: 156423
Als het goed is komt er een apparaatje voor de PC, zodat ook die wireless is, ik dacht dat dit apparaatje rond de € 15 ging kosten, weet ik niet zeker!Jerox schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:09:
Hallo, ik ben jerox en ik heb draadfobia. Ik kan geestelijk niet tegen kabels en draden. Gelukkig kan je tegenwoord veilig draadloos gamen, zoals met de x360 wireless controller.
Nu heb ik altijd gelezen dat je de 360 controller met draad wel, maar zonder draad niet op de PC kan aansluiten.
Maar iemand vertelde dat ook de wireless op de pc kan en ik las ook dit:
http://www.microsoft.com/...ming/wxboxcontroller.aspx
hoe zit het ? iemand?
Ziet er leuk uit, maar er schijnt ok een apparaat uit te komen waarmee je draadloze zut op je pc kan aansluiten. Heb alleen geen zin om de afbeelding van het ding op te zoeken.Jerox schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:09:
Hallo, ik ben jerox en ik heb draadfobia. Ik kan geestelijk niet tegen kabels en draden. Gelukkig kan je tegenwoord veilig draadloos gamen, zoals met de x360 wireless controller.
Nu heb ik altijd gelezen dat je de 360 controller met draad wel, maar zonder draad niet op de PC kan aansluiten.
Maar iemand vertelde dat ook de wireless op de pc kan en ik las ook dit:
http://www.microsoft.com/...ming/wxboxcontroller.aspx
hoe zit het ? iemand?
[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 15-11-2006 19:26 ]
Bedoel je deze? Heb ik helaas ook, zie de reviewwimpie007 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:05:
[...]
Haha, nee die heb ik niet besteld, ja leek me al dat die intercooler geen goed idee was omdat de fans van de xbox al herrie maken en dan nog eens die fans in die intercooler met elkaar gaan resoneren lijkt me... Nee zijn met leds verlichte fans die meer airflow hebben en stiller zijn, ben benieuwd. Kostten €19
www.oldskoolnl.nl
Ja ik vond het een leuke demoYonix schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:48:
Ik moet zeggen dat EA toch goed werk heeft geleverd met Superman Returns.
Vergeleken met de voorgaande Superman games, is dit toch best een toffe game
Het ziet er grafisch goed uit - hoewel de framerate beter kan -, en ook de gameplay zit goed in elkaar - vooral de vrijheid (grote stad).
Het omhoog vliegen is vooral cool!
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Haha, Nice. Stond er nog wat bruikbaars op?Anoniem: 189558 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:46:
Zojuist me xbox na 1 week alweer terug, verstuurd zonder HD en ik krijg er 1 terug met HD.![]()
Das nog eens een goede actie van microsoft.
[ Voor 8% gewijzigd door Pixeldude op 15-11-2006 19:54 ]
Qua specs moet je daar prima op moeten gamen als 23 inch groot genoeg is voor je. Of het verder een goede tv is weet ik niet, daarvoor kun je het beste een aantal reviews nalezen. Lijkt me 'serieuzer' dan op een PC scherm te gamen in ieder gevalAnoniem: 156423 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:45:
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een goed scherm voor mijn 360,
Ik heb nu:
SyncMaster 940MW:
19 inch
1440x900
8 ms
700 : 1 contrast
300 cd/m² helderheid
Ik heb begrepen dat ik hier niet ''optimaal'' mee kan gamen, omdat de res te hoog is, en (vind ik zelf) dat hij eigenlijk iets te klein is, ik vind het er nog lang niet perfect uit zien (wazig om de G van gamerscore enz.)!
Dus wil ik gaan kopen:
Samsung LE-23R71 (HD ready):
23 inch
1366x768
8 ms
2000 : 1 contrast
450 cd/m² helderheid
Ga ik hier weer mee op mijn bek, of word het nu ''serieus''
[ Voor 3% gewijzigd door manzana op 15-11-2006 20:12 ]
Anoniem: 155811
Vage shit dat sommige dixons het dan wel verkopen en sommige niet.Royal schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:37:
Bij elke shop geweest in Enschede waar mogelijk GoW verkocht kan worden, Nedgame had hem binnen net zoals Dixons, ze wouden alleen niet verkopen.
Gameshop twente zou hem om 5 uur binnen krijgen en wisten nog niet zeker of ze al gingen verkopen. Mediamarkt krijgt hem morgen binnen en gaat hem morgen dan ookal verkopen (werd mij verteld)
Koop je toch een 2de controller? Kan je ook nog is met je vrienden gamen zodra je andere terug isAnoniem: 155811 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:16:
Ik begin het zo langzamerhand helemaal zat te worden:
2 weken geleden mn xbox controller opgestuurd. Nog 7 euro voor moeten betalen ook.
Nu heb ik een week geleden gebeld en zeiden ze dat als ik m over een week niet had ik weer moest bellen. Zo gezegd, zo gedaan. Gister zeiden ze tegen me dat er een email naar Duitsland was verstuurd en dat ik z.s.m. zou wordne gebeld(vandaag dus). Echter: Geen telefoontje. Ook de laatste periode geen reactie op email. Feit is nu dat ik twee weken xbox live voor niets betaal.
Kan ik dit terugvragen of helpt dreigen met iets(ik ga naar de consumentenbond! o.i.d.:P)
P.S. Het is kut om net te zijn begonnen met Pro Evo en SPlinter Cell DA en je controller is weg.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Anoniem: 87302
Ik zal nog eens rondkijken, het is vrij nieuw scherm (2e kwartaal ofzow), en is (toevallige) sinds vorige week € 50 minder bij Alternate dan eerst!manzana schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:08:
[...]
Qua specs moet je daar prima op moeten gamen als 23 inch groot genoeg is voor je. Of het verder een goede tv is weet ik niet, daarvoor kun je het beste een aantal reviews nalezen. Lijkt me 'serieuzer' dan op een PC scherm te gamen in ieder geval
Anoniem: 149626
Als je écht iets heel moois wilt, kun je kijken naar een 1920*1080 monitor. De 360 support dat namelijk ook over VGA.Anoniem: 156423 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:45:
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een goed scherm voor mijn 360,
Ik heb nu:
SyncMaster 940MW:
19 inch
1440x900
8 ms
700 : 1 contrast
300 cd/m² helderheid
Ik heb begrepen dat ik hier niet ''optimaal'' mee kan gamen, omdat de res te hoog is, en (vind ik zelf) dat hij eigenlijk iets te klein is, ik vind het er nog lang niet perfect uit zien (wazig om de G van gamerscore enz.)!
Dus wil ik gaan kopen:
Samsung LE-23R71 (HD ready):
23 inch
1366x768
8 ms
2000 : 1 contrast
450 cd/m² helderheid
Ga ik hier weer mee op mijn bek, of word het nu ''serieus''
Omdat sommige geen mails lezen? Ze mogen hem gewoon niet verkopen. Maar anyway als MM hem gaat verkopen morgen dan volgt de rest wel en kan MS daar niets aan doen.Kaasje123 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:28:
[...]
Vage shit dat sommige dixons het dan wel verkopen en sommige niet.Ik kreeg hem gewoon mee met advies om niet teveel te spelen anders zou ik vierkante ogen krijgen Maar het was geen enkel probleem om hem mee te krijgen.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik kan je aanraden het scherm eens te bekijken in de winkel, specs zeggen natuurlijk niet alles. Kleur vind ik erg belangrijk en dat verschilt soms enorm per merk dus kijk je niet stuk op 1 model of merk. Maargoed, we dwalen afAnoniem: 156423 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:00:
[...]
Ik zal nog eens rondkijken, het is vrij nieuw scherm (2e kwartaal ofzow), en is (toevallige) sinds vorige week € 50 minder bij Alternate dan eerst!
Hij is regiovrij dus ja dat klopt.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:49:
klopt het wel dat GoW 37 euro kost bij Playasia? Dat is de Asia versie en er staat echt bij dat ie niet regiovrij is , alleen voor asia en japan. Maar iemand zei hier dat ie wel regiovrij is, wat is het nu?
Ja, maar,Anoniem: 149626 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:03:
[...]
Als je écht iets heel moois wilt, kun je kijken naar een 1920*1080 monitor. De 360 support dat namelijk ook over VGA.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 156423 op 15-11-2006 21:21 ]
Staat voor ongeveer 6gb aan themes/ gamer pictures/ video's en wat arcade games.Civic519 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:50:
[...]
Haha, Nice. Stond er nog wat bruikbaars op?
Ik heb die van mij vanochtend ook mee gegeven. Hopelijk gaat het niet te lang duren. Krijg je daar trouwens nog een melding van ofzo? dat hij verstuurd is etc.
// Edit
Ik zie trouwens nu al dat hij in Duitsland is aangekomen. Goed begin dus
Waarom ga je niet voor de 24 inch van Dell; Ik heb deze enkele weken ook gekocht puur voor de 360;Anoniem: 156423 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:18:
[...]
Ja, maar,
1. Duurder, wil maximaal € 600 uitgeven (ongeveer), en deze is sinds een week € 550 (bij Alternate)!
2. Niet onder de 23 inch (groter is niet nodig, kan het niet kwijt, en is groot zat)!
3. De Xbox kan het welliswaar wel, maar heel veel filmpjes op Marketplace zijn toch 720p, en volgends mij gaan games (tot nu toe) ook nog niet hoger!
4. Mocht ik ooit digitale TV willen, dan is 1080p vrijwel onbetaalbaar (of het wordt heel erg gecomprimeerd)!
Edit:
Maar waarom zijn heel veel HD TV's 1366x768 het was toch altijd 1280x720 bij 720p?
Krijg je dan geen uuiittrreekkkkiinnggeenn?
Waarom staat er dan op hun site dat ie alleen met de Jap / Asian versie compatible is? Vreemd. Heb je wel engelse teksten?
Hier staat de asian version van GoW niet tussen, wel mooi overzicht..KeN. schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:35:
Handige guide voor de regiovrijheid-issue @ Play-Asia:
http://www.play-asia.com/...tibility_guide-49-en.html
Nee ik heb ze gemailed met die vraag. USA versie is regio vrij maar de aziatische versie niet.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:49:
klopt het wel dat GoW 37 euro kost bij Playasia? Dat is de Asia versie en er staat echt bij dat ie niet regiovrij is , alleen voor asia en japan. Maar iemand zei hier dat ie wel regiovrij is, wat is het nu?
goed dat ik het nogmaals hier vraag, het is hier al tot DRIE keer toe verkeerd beantwoord.... en gesuggereerd dat de Asian versie regiovrij is... (!)Albinoraptor schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:49:
[...]
Nee ik heb ze gemailed met die vraag. USA versie is regio vrij maar de aziatische versie niet.
Tja al sla je me dood, maar het zal wel.
Ik had ook gehoopt hem voor 38 euro te kunnen krijgen. Dan maar 48 nog altijd stukken goedkoper dan hier.
Daarom heb ik het zelf maar even gevraagt aan hun.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:52:
[...]
goed dat ik het nogmaals hier vraag, het is hier al tot DRIE keer toe verkeerd beantwoord.... en gesuggereerd dat de Asian versie regiovrij is... (!)
Net alsof dat interessant is op een 23inch scherm...Anoniem: 149626 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:03:
[...]
Als je écht iets heel moois wilt, kun je kijken naar een 1920*1080 monitor. De 360 support dat namelijk ook over VGA.
mischien dat de Asian versie anders vertaalt is?Anoniem: 87302 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:52:
[...]
goed dat ik het nogmaals hier vraag, het is hier al tot DRIE keer toe verkeerd beantwoord.... en gesuggereerd dat de Asian versie regiovrij is... (!)
Dat dacht ik dus ook, ik dacht, een vrij hoge resolutie I.C.M. de grootte, en als je naar 1080p gaat, ben ik bang dat je maar weinige ''echt'' 1080p materiaal tegenkomt!_TP_ schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:02:
[...]
Net alsof dat interessant is op een 23inch scherm...![]()
Die Samsung LE-23R71 is een prima scherm dus gewoon kopen. Je kan eventueel ook nog naar een S71 kijken.. die zijn wat goedkoper en dan kan je misschien wel de 27inch versie ergens vandaan halen voor hetzelfde bedrag.
[ Voor 11% gewijzigd door Thomaszki op 15-11-2006 23:59 ]
Je kan je Xbox instellen op 1360x768Anoniem: 156423 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:09:
Maar ik weet nog steeds niet waarom heel veel HD ready TV's 1366x768 hebben, werkt dit dan wel lekker op 720p? Das toch een lagere resolutie?
Ik heb ze ook gemaild met die vraag en mij zeiden ze dat ie WEL regiovrij is, tot TWEE keer toe:Albinoraptor schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:49:
[...]
Nee ik heb ze gemailed met die vraag. USA versie is regio vrij maar de aziatische versie niet.
Tja al sla je me dood, maar het zal wel.
Ik had ook gehoopt hem voor 38 euro te kunnen krijgen. Dan maar 48 nog altijd stukken goedkoper dan hier.
Op mijn vraag of ie ook wel Engels was:Hi,
thank you for contacting Play-Asia.com.
The Asian version is actually region free. Do you still want to change the
order?
In case of any further question please do not hesitate to contact us
again.
Best regards,
Tony
Play-Asia.com
Nog maar een keer mailen danHi,
Yes, the game is in English.
again.
Best regards,
Michelle
Play-Asia.com
[ Voor 5% gewijzigd door .GoO op 16-11-2006 01:13 ]
Via component?
WTF??? Nou ja nu heb ik dus echt geen enkel idee meer hoor.devv05 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 01:08:
[...]
Ik heb ze ook gemaild met die vraag en mij zeiden ze dat ie WEL regiovrij is, tot TWEE keer toe:
[...]
Op mijn vraag of ie ook wel Engels was:
[...]
Nog maar een keer mailen danHeb echt geen idee of ie nu wel of niet regiovrij is.....
NOFI, maar moet je niet eens gaan lezen in andere topics op GoT waar je het over denkt te hebben?Anoniem: 156423 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 07:35:
[...]
Via component?
Ik vind dat namelijk raar, 720p is toch DE standaard?
Maar al die schermen zijn hoger, is de kwaliteit wel lekker dan?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Is die site van jou? Omdat je zo'n beetje elke 2e post daar naar linkt?devv05 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 01:14:
O btw, check de MotorStorm beater
Colin Mcrea: Dirt
Nee niet via component maar via de VGA kabel kun je hem op 1360x768 instellen.Anoniem: 156423 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 07:35:
[...]
Via component?
Ik vind dat namelijk raar, 720p is toch DE standaard?
Maar al die schermen zijn hoger, is de kwaliteit wel lekker dan?
waarom zoekt iedereen toch altijd ergens iets achter... ik heb die colin mcrae dirt ook nog nergens anders gezien, dus misschien was dat wel de enige/eerste site met deze beelden...NiaX schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:55:
[...]
Is die site van jou? Omdat je zo'n beetje elke 2e post daar naar linkt?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gears of War NTSC J versie is WEL regiovrij!Albinoraptor schreef op donderdag 16 november 2006 @ 07:52:
[...]
WTF??? Nou ja nu heb ik dus echt geen enkel idee meer hoor.
Are you really sure the Asian NTSC J version of Gears of War is region free
and in English?
I heard from other people that it's not and they got the answer from Play-Asia
as well, so we're actually wondering about the right answer now.....
It's also not on your compatibility list here:
http://www.play-asia.com/...tibility_guide-49-en.html
Please clearify it so I can tell my friends the final answer as well, thanks
Kind regards,
Staat nu vast lijkt me.Hi,
As stated before, it is region free.
again.
Best regards,
Tony
Play-Asia.com
Nee is niet van mij. Ze zijn snel met nieuws en ik heb geen zin om al die screenshots te gaan copy/pasten. Wil je niet klikken dan klik je lekker niet. Het is geen commerciele website ofzo, dus ik zie het probleem niet zo.NiaX schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:55:
[...]
Is die site van jou? Omdat je zo'n beetje elke 2e post daar naar linkt?
[ Voor 5% gewijzigd door .GoO op 16-11-2006 09:19 ]
devv05 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 09:52:
Video van XNA Racer
Gemaakt door 1 persoon binnen 4 weken, draait op 720p. Toch wel impressive, dit ziet er beter uit dan de meeste Live Arcade games.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Volgens mij zijn Ubisoft games altijd regiovrij. Maar als je het zeker wilt weten ff mailenPhusebox schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:40:
weet iemand of Rainbow 6: Vegas regiovrij is/wordt?
Het terugbellen door MS/Customer Service is inderdaad een punt waar ik ook niet zo'n goede ervaring mee heb. Zelfs tot 3x toe zouden ze me terugbellen na 2/3 dagen maar heb ik iedere keer zelf maar weer teruggebeld de 4e dag.Anoniem: 155811 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:16:
Ik begin het zo langzamerhand helemaal zat te worden:
2 weken geleden mn xbox controller opgestuurd. Nog 7 euro voor moeten betalen ook.
Nu heb ik een week geleden gebeld en zeiden ze dat als ik m over een week niet had ik weer moest bellen. Zo gezegd, zo gedaan. Gister zeiden ze tegen me dat er een email naar Duitsland was verstuurd en dat ik z.s.m. zou wordne gebeld(vandaag dus). Echter: Geen telefoontje. Ook de laatste periode geen reactie op email. Feit is nu dat ik twee weken xbox live voor niets betaal.
Kan ik dit terugvragen of helpt dreigen met iets(ik ga naar de consumentenbond! o.i.d.:P)
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Thomaszki schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:59:
[...]
Nee niet via component maar via de VGA kabel kun je hem op 1360x768 instellen.
Als je component gebruikt kun je hem op 720p zetten (1280x720) en je TV zet die dan weer naar zijn eigen native resolutie om als het goed is.
Dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit
Anoniem: 25534
Dan ga ik vanmiddag nu een bestelling bij Wehkamp doen!m00n schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:59:
PS. voor de mensen die nog een xbox360 willen hebben, wehkamp geeft nu 10% korting op alles, dus ook de xbox'en.
Premium van 399,99 voor: € 359,99
Gears Of War Pack van 429,00 voor: € 386,10
Just a tip.
Nou de Xbox 360 "berekent" alles toch op 720p, op welke resolutie je hem ook zet. Hoe dat met DVD's precies zit weet ik niet, volgens mij worden de 576p beelden automatisch omgezet naar 720p als je via component aansluit maar dat weet ik niet zeker, ik heb zelf een VGA kabelwimpie007 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:59:
Ja maar via component doet ie, ook al staat ie op 720P ingesteld, DVD's op 576P afspelen. Via VGA houdt hij hem bij mij op 1360 bij 768 (upscalen) Dus lijkt me via VGA aansluiten beter als via component?
[...]
Nee. Bijvoorbeeld PGR3 werd gerendered op 600p en daarna ge-up-scaled.Thomaszki schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:03:
[...]
Nou de Xbox 360 "berekent" alles toch op 720p, op welke resolutie je hem ook zet. Hoe dat met DVD's precies zit weet ik niet, volgens mij worden de 576p beelden automatisch omgezet naar 720p als je via component aansluit maar dat weet ik niet zeker, ik heb zelf een VGA kabel
Heel goedkoop idd, maar bij de mediamarkt is hij al tijden 369,- ook een toppie aanbieding toch?m00n schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:59:
PS. voor de mensen die nog een xbox360 willen hebben, wehkamp geeft nu 10% korting op alles, dus ook de xbox'en.
Premium van 399,99 voor: € 359,99
Gears Of War Pack van 429,00 voor: € 386,10
Just a tip.
Elect a clown, expect a circus.
Ja maar dan is het Gears of war pakket toch alsnog €419,-.. Tenminste zoveel kosten daar alle bundels.Slasher schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:10:
[...]
Heel goedkoop idd, maar bij de mediamarkt is hij al tijden 369,- ook een toppie aanbieding toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 25534 op 16-11-2006 11:14 ]
Niet in de MM waar ik was dit weekendSlasher schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:10:
[...]
Heel goedkoop idd, maar bij de mediamarkt is hij al tijden 369,- ook een toppie aanbieding toch?
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat eigenlijk alle games wel op 720p gerendered werden.PWM schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:06:
[...]
Nee. Bijvoorbeeld PGR3 werd gerendered op 600p en daarna ge-up-scaled.
Ik draai zelf op 1360x768 en daar zit 0 (nul, niks, nada, noppes) kwaliteitsverlies in door het eventuele upscalling.
Anoniem: 6153
I second that. De kennis, ondersteuning en routering van calls laat nog al eens te wensen over.ironx schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:53:
[...]
Het terugbellen door MS/Customer Service is inderdaad een punt waar ik ook niet zo'n goede ervaring mee heb. Zelfs tot 3x toe zouden ze me terugbellen na 2/3 dagen maar heb ik iedere keer zelf maar weer teruggebeld de 4e dag.
Terugvragen/eisen van je Xbox Live geld voor de periode van 2 weken heeft denk ik weinig zin. Of je juridisch gezien kans zou hebben weet ik niet, maar aangezien het hier wel om een heel klein bedrag gaat (0,16 per dag * 14 dagen = 2,30) denk ik dat het de moeite niet eens waard is.
Maar er zijn dus wel meer mensen die dezelde frustraties hebben
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 6153 op 16-11-2006 11:17 . Reden: spellingscheck ;) ]
[ Voor 27% gewijzigd door Walkman op 16-11-2006 11:25 ]
Upscaling is een vies woord, en wordt ook zo opgevat.Thomaszki schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:12:
[...]
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat eigenlijk alle games wel op 720p gerendered werden.
Maargoed, die VGA kabel is inderdaad ideaal ik zie zelf ook absoluut geen kwaliteitsverlies
Nee, DVD's worden via de component kabel afgespeeld op 576p.Thomaszki schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:03:
[...]
Nou de Xbox 360 "berekent" alles toch op 720p, op welke resolutie je hem ook zet. Hoe dat met DVD's precies zit weet ik niet, volgens mij worden de 576p beelden automatisch omgezet naar 720p als je via component aansluit maar dat weet ik niet zeker, ik heb zelf een VGA kabel
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Nee, geen digitale output tot op heden.robbynaish schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:07:
Is er trouwens ook een DVI kabel voor de Xbox 360?
gratis als je hem bij een DHL (euh ofzo) punt bezorgt.Walkman schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:18:
Prijzen bij Wehkamp zijn relaxed, scheelt ook voor een Gold abonnement (als je er nog wat andere dingen bijkoopt, want de kosten gaan omhoog met bezorgen)
Dus op mijn computer monitor aansluiten is geen optie?curry684 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:28:
[...]
Nee, geen digitale output tot op heden.
Helaas niet : "Voor het afhalen van een pakketje gelden dezelfde bezorgkosten als wanneer het pakketje bij u thuisbezorgd wordt."Anoniem: 25534 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:29:
[...]
gratis als je hem bij een DHL (euh ofzo) punt bezorgt.
Jawel, via VGA.Anoniem: 25534 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:33:
[...]
Dus op mijn computer monitor aansluiten is geen optie?
Raar.. die totaal kosten zag ik niet op de rekening staan.Walkman schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:39:
[...]
Helaas niet : "Voor het afhalen van een pakketje gelden dezelfde bezorgkosten als wanneer het pakketje bij u thuisbezorgd wordt."
Vergeet niet dat als dit je eerste bestelling bij Wehkamp is het 2-3 weken kan durenAnoniem: 25534 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:41:
[...]
Raar.. die totaal kosten zag ik niet op de rekening staan.
In een tussen scherm zag ik ook ergens het bedrag staan.. exclusief de verzend kosten. Maar bij het totaal bedrag in het eind scherm mag ik tot verwachten dat ik geen verassingen meer krijg.
Nouja ik zie het wel, als het me 8 euro kost vind ik het aso, maar dat zien we wel weer.
Dat lijkt verdomd veel op de eerste TrackManiadevv05 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 09:52:
Video van XNA Racer
Gemaakt door 1 persoon binnen 4 weken, draait op 720p. Toch wel impressive, dit ziet er beter uit dan de meeste Live Arcade games.
Volgens mij was de eis van MS dat spellen minimaal op 720p gerendered worden. Waarom hier voor PGR3 een uitzondering voor is gemaakt... Ik weet het nietThomaszki schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:03:
[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 16-11-2006 11:57 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Halloooo ik haal altijd mijn kleren bij wehkamp hoor...Angeloonie schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:48:
[...]
Vergeet niet dat als dit je eerste bestelling bij Wehkamp is het 2-3 weken kan duren
Anoniem: 181923
Hoe kun je dit geregeld krijgen bij Wehkamp? Ik wil het wel ergens ophalen als het mij niks gaat kosten...Anoniem: 25534 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:29:
[...]
gratis als je hem bij een DHL (euh ofzo) punt bezorgt.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 16-11-2006 12:18 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq