Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.442 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bulls-NL schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:41:
[...]

dan haal je hem toch net na elven?
Morgen is het donderdag, kon ik dus lekker spelen, maar vrijdag is de officiele releaseday.

Damn, wat gaat dit topic hard, sneller als het WoW topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:48

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Daar heb ik een telefoon voor _O-

Die ik nu dus niet heb...

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1091

PWM schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:08:
[...]

Het gaat niet alleen om NL,

De games moeten compleet in het Frans, compleet in het Italiaans, compleet in het Duits.

Wij als NL-ers vinden het allemaal prima om Engels te spelen. Fransen niet. Toch wil MS (en Nintendo, en Sony) 1 EU date, dus wachten wij op de landen die geen Engels spreken.

De vertalingen zijn voor het Gold gaan natuurlijk voor 95% af, maar die 5% en het nakijken, zorgt voor enkele dagen vertraging.
Ja natuurlijk geet het niet alleen om NL, heb zelf ook QA & Localisation Testing gedaan voor de Sony Psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

hey,

vorige generatie was ik een grote ps2 liefhebber, met gc op de tweede plaats (xbox liet me volledig koud) en deze generatie staat de Wii bovenaan op mijn verlanglijstje (ps3 kan me geen barst schelen op dit moment).
Mijn aandacht voor de 360 is nu echter getrokken door het aangekondigde spel Blue Dragon. Een heerlijke Toriyama-style RPG die op de oerklassieke manier gespeeld zal worden in absolute kwijlgraphics. Hier zat ik al op te wachten sinds in Dragonquest 8 had uitgespeeld op de ps2 :). Weet er iemand wanneer deze titel in Europa verwacht wordt? Ik volg totaal geen 360 nieuws, dus ben hier niet van op de hoogte. Denken jullie dat ze in Europa ook een speciale "blue dragon" bundle op de markt zullen brengen (met mooie BD cover-art enzo :))

Verder heb ik ook nog een bedenking over de 360: in de TS staat dat slechts een minieme hoeveelheid 360 units last had van problemen, maar vorige week was ik op een spelbeurs (gamepower expo, België), en op een van de standen (EA geloof ik) waren er een groot aantal consoles (ik schat 1/3 van wat er stond) die enkel nog een knipperend rood licht toonden en voor de rest niets meer deden. Blijkbaar is de omvang van dit probleem toch niet te onderschatten? Hoe kan ik zeker zijn dat mijn console niet binnen de twee maanden de geest geeft?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:52

S2S

Boeboe schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:54:
hey,

vorige generatie was ik een grote ps2 liefhebber, met gc op de tweede plaats (xbox liet me volledig koud) en deze generatie staat de Wii bovenaan op mijn verlanglijstje (ps3 kan me geen barst schelen op dit moment).
Mijn aandacht voor de 360 is nu echter getrokken door het aangekondigde spel Blue Dragon. Een heerlijke Toriyama-style RPG die op de oerklassieke manier gespeeld zal worden in absolute kwijlgraphics. Hier zat ik al op te wachten sinds in Dragonquest 8 had uitgespeeld op de ps2 :). Weet er iemand wanneer deze titel in Europa verwacht wordt? Ik volg totaal geen 360 nieuws, dus ben hier niet van op de hoogte. Denken jullie dat ze in Europa ook een speciale "blue dragon" bundle op de markt zullen brengen (met mooie BD cover-art enzo :))

Verder heb ik ook nog een bedenking over de 360: in de TS staat dat slechts een minieme hoeveelheid 360 units last had van problemen, maar vorige week was ik op een spelbeurs (gamepower expo, België), en op een van de standen (EA geloof ik) waren er een groot aantal consoles (ik schat 1/3 van wat er stond) die enkel nog een knipperend rood licht toonden en voor de rest niets meer deden. Blijkbaar is de omvang van dit probleem toch niet te onderschatten? Hoe kan ik zeker zijn dat mijn console niet binnen de twee maanden de geest geeft?
Gewoon niet druk over maken, je krijgt zo een ander.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey,

Over Blue Dragon ; Ik denk niet dat er een bundle uitkomt in Europa. Deze bundle was meer bedoeld
om de mensen in Japan over te halen een 360 aan te schaffen vanwege de mensen die eraan gewerkt hebben.

Tja, over de levensduur van de 360. Gewoon zorgen dat ie genoeg koeling krijgt (niet in een kastje stoppen of zo). Je kan ook wachten totdat MS 360s uitbrengt met de nieuwe cores, maar dan moet je 1) wachten en 2) weten welke winkel de laatste versies van de 360 verkoopt.

Gewoon een 360 kopen en totdat Blue Dragon uitkomt genieten van spellen zoals GoW, R6 Vegas, PGR3 etc. Als ie kapot gaat heb je garantie en kan je binnen een aantal weken eentje terugverwachten die weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 1091 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:02:
[...]
Gewoon een 360 kopen en totdat Blue Dragon uitkomt genieten van spellen zoals GoW, R6 Vegas, PGR3 etc. Als ie kapot gaat heb je garantie en kan je binnen een aantal weken eentje terugverwachten die weer werkt.
mja, ik koop men 360 zowiso pas wanneer BD uitkomt, dus dat versieverhaal gaat voor mij niet op?
Schietspelletjes interesseren me niet btw (daar gebruik ik men pc wel voor). Viva Piñata en Kameo zijn twee andere games die ik nog zou overwegen :)

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 15-11-2006 16:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:05:
[...]

mja, ik koop men 360 zowiso pas wanneer BD uitkomt, dus dat versieverhaal gaat voor mij niet op?
Schietspelletjes interesseren me niet btw. Viva Piñata en Kameo zijn twee andere games die ik nog zou overwegen :)
Wanneer de 360s met nieuwe cores precies uitkomen weet ik niet maar ik denk dat je ze in Nederland zo rond half 2007 kunt verwachten. Maar zoals je weet, winkels laten hun 360s in hun verkoop en magazijn niet omruilen bij MS om de nieuwste versie te kunnen verkopen. Ze verkopen eerst wat ze hebben en bestellen daarna weer een nieuwe voorraad.

Klopt, er zijn veel schietspellen die uitkomen op de 360 maar natuurlijk heeft de 360 veel meer spellen te bieden. Zit wellicht iets in wat je aanspreekt .. en dan is er ook nog Xbox Live.

Success met je beslissing en misschien tot gauw op Live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 02-05 19:57
hey,
Denk eerder dat de video kabel er dan uit was (krijg je ook een compleet knipperende rode ring of light)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-05 11:07
Iemand had trouwens de Bart Smit gebeld en gevraagd of deze advertentie klopt, en ze hebben het bevestigd.

Dus Xbox 360 Premium + Memory Card + Viva Pinata voor 350 euro. Koopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Volgens mij was het een core versie hoor

[ Voor 50% gewijzigd door Giant87 op 15-11-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Giant87 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:11:
[...]

Denk eerder dat de video kabel er dan uit was (krijg je ook een compleet knipperende rode ring of light)
Inderdaad, ze waren niet kapot maar de videokabel was gewoon niet aangesloten :) Het aantal kapotte 360's valt best mee, kwam laatst nog naar voren in een poll in dit topic. Was 15% ofzo, het lijkt meer doordat je degene zonder kapotte 360 er niet over hoort. Nogal scheef beeld dus.

Mocht ie toch kapot gaan, dan heb je gemiddeld binnen een week een nieuwe. En je hebt 2 jaar garantie. Geen risico dus.

Een Blue Dragon bundel hier, dat is nog niet bevestigd. Maar misschien dat die Viva Pinata bundel die ik net postte iets voor je is? Zie hier

[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 15-11-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
hey,
Dat kan niemand je garranderen. Wie weet geef je zelf wel binnen 2 maanden de geest. Ik wil je lot niet beïnvloeden, daar niet van, maar ervanuitgaand dat de meeste x360's wel lang meegaan zou je er een kunnen overwegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Giant87 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:15:
Volgens mij was het een core versie hoor
Deze console beschikt standaard over alles wat je nodig hebt. Neem bijvoorbeeld de uitneembare vaste schijf van 20 GB (incl.)waarmee je content kunt downloaden en games kunt opslaan

Hoe duidelijk wil je het hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Op xbw had iemand met bartsmit gebeld mee ik. Het was een fout want het ging om de core + memrystick+pineta

//edit ja dus
http://forum.xbw.nl/showt...ge=33&highlight=bart+smit

[ Voor 29% gewijzigd door Giant87 op 15-11-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Giant87 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:20:
Op xbw had iemand met bartsmit gebeld mee ik. Het was een fout want het ging om de core + memrystick+pineta

//edit ja dus
http://forum.xbw.nl/showt...ge=33&highlight=bart+smit
En nu wordt het dus wel bevestigd door Bart Smit.. wel vreemd dat hun website fout is EN het plaatje en dat ze gewoon niks veranderen terwijl ze het weten. Pure misleiding, was laatst bij hun ook al een keer meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-04 06:20
Net bij dixons enschede GOW en TH project 8 opgehaald, super service van hun! ff snel de games bekijken en dan nog ff de boeken in duiken. Vanavond wat langer los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
De boeken in duiken als je net GoW en THP8 heb gehaald, goede zelfdiscipline heb je dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
SnackMasterFlex schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:32:
Net bij dixons enschede GOW en TH project 8 opgehaald, super service van hun! ff snel de games bekijken en dan nog ff de boeken in duiken. Vanavond wat langer los :)
hmmm dacht dat dixons hem niet meer mocht verkopen toch zo ook maar ff langslopen bij de dixons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

Donnie Darko schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:37:
[...]

hmmm dacht dat dixons hem niet meer mocht verkopen toch zo ook maar ff langslopen bij de dixons ;)
Ik kom net bij de een van de dixons vandaan (Enschede die bij Burgerking) en die wouden hem pas morgen verkopen... nu dus maar nog snel ff langs dixons bij de Marktstraat!

Edit: Kom nu net bij andere Dixons vandaan ... die verkochten hem vanmorgen, maar hebben door telefonisch contact met MS weer uit de schappen gehaald en wouden mij er niet eentje meegeven... dus wachten... maar ja, me xbox is nog niet eens terug, dus waar maak ik me druk over 8)

[ Voor 26% gewijzigd door BaT op 15-11-2006 16:51 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bah :(

Net de FRS gebeld, en ze krijgen hem pas vrijdag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Angeloonie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:52:
Bah :(

Net de FRS gebeld, en ze krijgen hem pas vrijdag :'(
Ach ben al lang blij dat ik hem toen door hun fout voor 31incl shipping heb kunnen preoderen :D
(frs melde dat we hem desondanks wel krijgen voor die prijs)

Ben benieuwd welke versie ik krijg, normale lijkt me, maar je weet nooit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Giant87 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:56:
[...]

Ach ben al lang blij dat ik hem toen door hun fout voor 31incl shipping heb kunnen preoderen :D
(frs melde dat we hem desondanks wel krijgen voor die prijs)

Ben benieuwd welke versie ik krijg, normale lijkt me, maar je weet nooit :+
freerecordshop heeft alleen limited edities vriedin van me werkt daar en ze zij dat ze enkel de limited gaan krijgen.
alleen moet ik tot vrijdag wachten potjandikkie
ik wou vanavond spelen :(
kut frs

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dutchzilla schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:05:
[...]

freerecordshop heeft alleen limited edities vriedin van me werkt daar en ze zij dat ze enkel de limited gaan krijgen.
alleen moet ik tot vrijdag wachten potjandikkie
ik wou vanavond spelen :(
kut frs
Ach, denk maar zo: hij was altijd al geplanned voor de 17e, dus in principe verandert er niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik had het niet verwacht, maar kom net van de bart smit met Gears of war....gelijk proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Bij elke shop geweest in Enschede waar mogelijk GoW verkocht kan worden, Nedgame had hem binnen net zoals Dixons, ze wouden alleen niet verkopen.

Gameshop twente zou hem om 5 uur binnen krijgen en wisten nog niet zeker of ze al gingen verkopen. Mediamarkt krijgt hem morgen binnen en gaat hem morgen dan ookal verkopen (werd mij verteld)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb helaas maar een half uurtje kunnen spelen (drukke avond), maar het eerste half uur speelt al lekker. Al moet je wel even wennen aan het feit dat je A voor alles gebruikt. Volgens mij heeft iedereen alle reviews wel gezien. Het was het wachten allemaal waard. Kan niet wachten totdat ik vanavond laat weer verder kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189558

Zojuist me xbox na 1 week alweer terug, verstuurd zonder HD en ik krijg er 1 terug met HD. 8)7
Das nog eens een goede actie van microsoft. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:18
Ik moet zeggen dat EA toch goed werk heeft geleverd met Superman Returns.
Vergeleken met de voorgaande Superman games, is dit toch best een toffe game :)
Het ziet er grafisch goed uit - hoewel de framerate beter kan -, en ook de gameplay zit goed in elkaar - vooral de vrijheid (grote stad).

Het omhoog vliegen is vooral cool! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 15-11-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-05 10:43
Hallo, ik ben jerox en ik heb draadfobia. Ik kan geestelijk niet tegen kabels en draden. Gelukkig kan je tegenwoord veilig draadloos gamen, zoals met de x360 wireless controller.

Nu heb ik altijd gelezen dat je de 360 controller met draad wel, maar zonder draad niet op de PC kan aansluiten.

Maar iemand vertelde dat ook de wireless op de pc kan en ik las ook dit:
http://www.microsoft.com/...ming/wxboxcontroller.aspx

hoe zit het ? iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Net men 360 terug van UPS na 9 dagen :)

Nu wil ik via Media Connect films etc kijken, en nu heb ik het volgende:

Windows XP sp 2
Router (poorten open voor Media Connect)
360

Bij Media Connect vind ik de 360 meteen, maar de 360 vindt mijn pc niet

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156423

Jerox schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:09:
Hallo, ik ben jerox en ik heb draadfobia. Ik kan geestelijk niet tegen kabels en draden. Gelukkig kan je tegenwoord veilig draadloos gamen, zoals met de x360 wireless controller.

Nu heb ik altijd gelezen dat je de 360 controller met draad wel, maar zonder draad niet op de PC kan aansluiten.

hoe zit het ? iemand?
Als het goed is komt er een apparaatje voor de PC, zodat ook die wireless is, ik dacht dat dit apparaatje rond de € 15 ging kosten, weet ik niet zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Jerox schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:09:

hoe zit het ? iemand?
Ziet er leuk uit, maar er schijnt ok een apparaat uit te komen waarmee je draadloze zut op je pc kan aansluiten. Heb alleen geen zin om de afbeelding van het ding op te zoeken.

edit: Moet wat vaker refreshen, al is het slecht bij te houden hier ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 15-11-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:06

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

wimpie007 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:05:
[...]

Haha, nee die heb ik niet besteld, ja leek me al dat die intercooler geen goed idee was omdat de fans van de xbox al herrie maken en dan nog eens die fans in die intercooler met elkaar gaan resoneren lijkt me... Nee zijn met leds verlichte fans die meer airflow hebben en stiller zijn, ben benieuwd. Kostten €19
Bedoel je deze? Heb ik helaas ook, zie de review :)
Stel je er niet te veel van voor, stiller wordt ie er niet van. Misschien dat je een andere hebt besteld, hoop dat die dan wel goed is.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 21-05 09:03
Yonix schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:48:
Ik moet zeggen dat EA toch goed werk heeft geleverd met Superman Returns.
Vergeleken met de voorgaande Superman games, is dit toch best een toffe game :)
Het ziet er grafisch goed uit - hoewel de framerate beter kan -, en ook de gameplay zit goed in elkaar - vooral de vrijheid (grote stad).

Het omhoog vliegen is vooral cool! _/-\o_
Ja ik vond het een leuke demo
Jammer dat als je goed geraakt wordt niet door gebouwen heen geramd kan worden, of mis ik iets?

tevens denk ik dat het voor mij een titel wordt als ie wat goedkoper wordt :D
voor de rest gaaf om een van hoogte een drop elbow te doen _/-\o_

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een goed scherm voor mijn 360,

Ik heb nu:

SyncMaster 940MW:
19 inch
1440x900
8 ms
700 : 1 contrast
300 cd/m² helderheid

Ik heb begrepen dat ik hier niet ''optimaal'' mee kan gamen, omdat de res te hoog is, en (vind ik zelf) dat hij eigenlijk iets te klein is, ik vind het er nog lang niet perfect uit zien (wazig om de G van gamerscore enz.)!

Dus wil ik gaan kopen:

Samsung LE-23R71 (HD ready):
23 inch
1366x768
8 ms
2000 : 1 contrast
450 cd/m² helderheid

Ga ik hier weer mee op mijn bek, of word het nu ''serieus'' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Anoniem: 189558 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:46:
Zojuist me xbox na 1 week alweer terug, verstuurd zonder HD en ik krijg er 1 terug met HD. 8)7
Das nog eens een goede actie van microsoft. :X
Haha, Nice. Stond er nog wat bruikbaars op? :P

Ik heb die van mij vanochtend ook mee gegeven. Hopelijk gaat het niet te lang duren. Krijg je daar trouwens nog een melding van ofzo? dat hij verstuurd is etc.

// Edit

Ik zie trouwens nu al dat hij in Duitsland is aangekomen. Goed begin dus :)

[ Voor 8% gewijzigd door Pixeldude op 15-11-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Anoniem: 156423 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:45:

Ik heb nu:

SyncMaster 940MW:
19 inch
1440x900
8 ms
300 cd/m² helderheid

Ik heb begrepen dat ik hier niet ''optimaal'' mee kan gamen, omdat de res te hoog is, en (vind ik zelf) dat hij eigenlijk iets te klein is, ik vind het er nog lang niet perfect uit zien (wazig om de G van gamerscore enz.)!

Dus wil ik gaan kopen:

23 inch
1366x768
8 ms
450 cd/m² helderheid

Qua specs moet je daar prima op moeten gamen als 23 inch groot genoeg is voor je. Of het verder een goede tv is weet ik niet, daarvoor kun je het beste een aantal reviews nalezen. Lijkt me 'serieuzer' dan op een PC scherm te gamen in ieder geval ;)

[ Voor 3% gewijzigd door manzana op 15-11-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155811

Ik begin het zo langzamerhand helemaal zat te worden:

2 weken geleden mn xbox controller opgestuurd. Nog 7 euro voor moeten betalen ook.
Nu heb ik een week geleden gebeld en zeiden ze dat als ik m over een week niet had ik weer moest bellen. Zo gezegd, zo gedaan. Gister zeiden ze tegen me dat er een email naar Duitsland was verstuurd en dat ik z.s.m. zou wordne gebeld(vandaag dus). Echter: Geen telefoontje. Ook de laatste periode geen reactie op email. Feit is nu dat ik twee weken xbox live voor niets betaal.
Kan ik dit terugvragen of helpt dreigen met iets(ik ga naar de consumentenbond! o.i.d.:P)

P.S. Het is kut om net te zijn begonnen met Pro Evo en SPlinter Cell DA en je controller is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 08:19
Royal schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:37:
Bij elke shop geweest in Enschede waar mogelijk GoW verkocht kan worden, Nedgame had hem binnen net zoals Dixons, ze wouden alleen niet verkopen.

Gameshop twente zou hem om 5 uur binnen krijgen en wisten nog niet zeker of ze al gingen verkopen. Mediamarkt krijgt hem morgen binnen en gaat hem morgen dan ookal verkopen (werd mij verteld)
Vage shit dat sommige dixons het dan wel verkopen en sommige niet. :X Ik kreeg hem gewoon mee met advies om niet teveel te spelen anders zou ik vierkante ogen krijgen Maar het was geen enkel probleem om hem mee te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-05 16:51
Anoniem: 155811 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:16:

2 weken geleden mn xbox controller opgestuurd. Nog 7 euro voor moeten betalen ook.
Nu heb ik een week geleden gebeld en zeiden ze dat als ik m over een week niet had ik weer moest bellen. Zo gezegd, zo gedaan. Gister zeiden ze tegen me dat er een email naar Duitsland was verstuurd en dat ik z.s.m. zou wordne gebeld(vandaag dus). Echter: Geen telefoontje. Ook de laatste periode geen reactie op email. Feit is nu dat ik twee weken xbox live voor niets betaal.
Kan ik dit terugvragen of helpt dreigen met iets(ik ga naar de consumentenbond! o.i.d.:P)

P.S. Het is kut om net te zijn begonnen met Pro Evo en SPlinter Cell DA en je controller is weg.
Koop je toch een 2de controller? Kan je ook nog is met je vrienden gamen zodra je andere terug is :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

klopt het wel dat GoW 37 euro kost bij Playasia? Dat is de Asia versie en er staat echt bij dat ie niet regiovrij is , alleen voor asia en japan. Maar iemand zei hier dat ie wel regiovrij is, wat is het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

manzana schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:08:
[...]

Qua specs moet je daar prima op moeten gamen als 23 inch groot genoeg is voor je. Of het verder een goede tv is weet ik niet, daarvoor kun je het beste een aantal reviews nalezen. Lijkt me 'serieuzer' dan op een PC scherm te gamen in ieder geval ;)
Ik zal nog eens rondkijken, het is vrij nieuw scherm (2e kwartaal ofzow), en is (toevallige) sinds vorige week € 50 minder bij Alternate dan eerst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

Anoniem: 156423 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:45:

Ik heb nu:

SyncMaster 940MW:
19 inch
1440x900
8 ms
300 cd/m² helderheid

Dus wil ik gaan kopen:

23 inch
1366x768
8 ms
450 cd/m² helderheid

Als je écht iets heel moois wilt, kun je kijken naar een 1920*1080 monitor. De 360 support dat namelijk ook over VGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 08:52

S2S

Kaasje123 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:28:
[...]

Vage shit dat sommige dixons het dan wel verkopen en sommige niet. :X Ik kreeg hem gewoon mee met advies om niet teveel te spelen anders zou ik vierkante ogen krijgen Maar het was geen enkel probleem om hem mee te krijgen.
Omdat sommige geen mails lezen? Ze mogen hem gewoon niet verkopen. Maar anyway als MM hem gaat verkopen morgen dan volgt de rest wel en kan MS daar niets aan doen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Anoniem: 156423 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:00:
[...]

Ik zal nog eens rondkijken, het is vrij nieuw scherm (2e kwartaal ofzow), en is (toevallige) sinds vorige week € 50 minder bij Alternate dan eerst!
Ik kan je aanraden het scherm eens te bekijken in de winkel, specs zeggen natuurlijk niet alles. Kleur vind ik erg belangrijk en dat verschilt soms enorm per merk dus kijk je niet stuk op 1 model of merk. Maargoed, we dwalen af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:49:
klopt het wel dat GoW 37 euro kost bij Playasia? Dat is de Asia versie en er staat echt bij dat ie niet regiovrij is , alleen voor asia en japan. Maar iemand zei hier dat ie wel regiovrij is, wat is het nu?
Hij is regiovrij dus ja dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:03:
[...]

Als je écht iets heel moois wilt, kun je kijken naar een 1920*1080 monitor. De 360 support dat namelijk ook over VGA.
Ja, maar,

1. Duurder, wil maximaal € 600 uitgeven (ongeveer), en deze is sinds een week € 550 (bij Alternate)!
2. Niet onder de 23 inch (groter is niet nodig, kan het niet kwijt, en is groot zat)!
3. De Xbox kan het welliswaar wel, maar heel veel filmpjes op Marketplace zijn toch 720p, en volgends mij gaan games (tot nu toe) ook nog niet hoger!
4. Mocht ik ooit digitale TV willen, dan is 1080p vrijwel onbetaalbaar (of het wordt heel erg gecomprimeerd)!

Edit:
Maar waarom zijn heel veel HD TV's 1366x768 het was toch altijd 1280x720 bij 720p?
Krijg je dan geen uuiittrreekkkkiinnggeenn?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 156423 op 15-11-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Handige guide voor de regiovrijheid-issue @ Play-Asia:

http://www.play-asia.com/...tibility_guide-49-en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Civic519 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:50:
[...]

Haha, Nice. Stond er nog wat bruikbaars op? :P

Ik heb die van mij vanochtend ook mee gegeven. Hopelijk gaat het niet te lang duren. Krijg je daar trouwens nog een melding van ofzo? dat hij verstuurd is etc.

// Edit

Ik zie trouwens nu al dat hij in Duitsland is aangekomen. Goed begin dus :)
Staat voor ongeveer 6gb aan themes/ gamer pictures/ video's en wat arcade games.
Iemand een idee hoe ik deze kan overzetten naar me eigen HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156423 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:18:
[...]

Ja, maar,

1. Duurder, wil maximaal € 600 uitgeven (ongeveer), en deze is sinds een week € 550 (bij Alternate)!
2. Niet onder de 23 inch (groter is niet nodig, kan het niet kwijt, en is groot zat)!
3. De Xbox kan het welliswaar wel, maar heel veel filmpjes op Marketplace zijn toch 720p, en volgends mij gaan games (tot nu toe) ook nog niet hoger!
4. Mocht ik ooit digitale TV willen, dan is 1080p vrijwel onbetaalbaar (of het wordt heel erg gecomprimeerd)!

Edit:
Maar waarom zijn heel veel HD TV's 1366x768 het was toch altijd 1280x720 bij 720p?
Krijg je dan geen uuiittrreekkkkiinnggeenn?
Waarom ga je niet voor de 24 inch van Dell; Ik heb deze enkele weken ook gekocht puur voor de 360;
en zeer tevreden over beeldkwaliteit. Niet via Dell gekocht maar via supradictus (op tweakers wel bekend) Scherm kost iets van Eur 769,00 bij hem.

volg dit draadje maar eens : Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:11:
[...]

Hij is regiovrij dus ja dat klopt.
Waarom staat er dan op hun site dat ie alleen met de Jap / Asian versie compatible is? Vreemd. Heb je wel engelse teksten?
Hier staat de asian version van GoW niet tussen, wel mooi overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:51
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:49:
Nee ik heb ze gemailed met die vraag. USA versie is regio vrij maar de aziatische versie niet. :/
Tja al sla je me dood, maar het zal wel. :)

Ik had ook gehoopt hem voor 38 euro te kunnen krijgen. Dan maar 48 nog altijd stukken goedkoper dan hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Albinoraptor schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:49:
[...]

Nee ik heb ze gemailed met die vraag. USA versie is regio vrij maar de aziatische versie niet. :/

Ik had ook gehoopt hem voor 38 euro te kunnen krijgen. Dan maar 48 nog altijd stukken goedkoper dan hier. :)
goed dat ik het nogmaals hier vraag, het is hier al tot DRIE keer toe verkeerd beantwoord.... en gesuggereerd dat de Asian versie regiovrij is... (!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:52:
[...]

goed dat ik het nogmaals hier vraag, het is hier al tot DRIE keer toe verkeerd beantwoord.... en gesuggereerd dat de Asian versie regiovrij is... (!)
Daarom heb ik het zelf maar even gevraagt aan hun. :)
Liever 10 euro meer uitgeven dan een versie hebben die helemaal niets doet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Anoniem: 149626 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:03:
[...]

Net alsof dat interessant is op een 23inch scherm... |:(

Die Samsung LE-23R71 is een prima scherm dus gewoon kopen. Je kan eventueel ook nog naar een S71 kijken.. die zijn wat goedkoper en dan kan je misschien wel de 27inch versie ergens vandaan halen voor hetzelfde bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-05 23:20
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:52:
[...]

mischien dat de Asian versie anders vertaalt is?

chinese ondertiteling.. voice overs??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_TP_ schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:02:
[...]

Net alsof dat interessant is op een 23inch scherm... |:(

Die Samsung LE-23R71 is een prima scherm dus gewoon kopen. Je kan eventueel ook nog naar een S71 kijken.. die zijn wat goedkoper en dan kan je misschien wel de 27inch versie ergens vandaan halen voor hetzelfde bedrag.
Dat dacht ik dus ook, ik dacht, een vrij hoge resolutie I.C.M. de grootte, en als je naar 1080p gaat, ben ik bang dat je maar weinige ''echt'' 1080p materiaal tegenkomt!

Maar ik weet nog steeds niet waarom heel veel HD ready TV's 1366x768 hebben, werkt dit dan wel lekker op 720p? Das toch een lagere resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:39
Even een vraagje..

Heb nu de afgelope dagen al 3 vastlopers met CoD3 gehad. Daarvoor bij andere spellen ook wel eens, in totaal zo'n 1 x in de maand ongeveer. Alleen de laatste paar dagen is het dus veel erger geworden :|

Hebben meer mensen dit met CoD3? Of is mijn Xbox 360 aan het overlijden ? :{

En is het verstandig Microsoft nu al te bellen ?

[ Voor 11% gewijzigd door Thomaszki op 15-11-2006 23:59 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 156423 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:09:

Maar ik weet nog steeds niet waarom heel veel HD ready TV's 1366x768 hebben, werkt dit dan wel lekker op 720p? Das toch een lagere resolutie?
Je kan je Xbox instellen op 1360x768 :)

• .GoO
Albinoraptor schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:49:
[...]

Ik heb ze ook gemaild met die vraag en mij zeiden ze dat ie WEL regiovrij is, tot TWEE keer toe:
Hi,

thank you for contacting Play-Asia.com.

The Asian version is actually region free. Do you still want to change the
order?

In case of any further question please do not hesitate to contact us
again.

Best regards,

Tony
Play-Asia.com
Op mijn vraag of ie ook wel Engels was:
Hi,

Yes, the game is in English.

again.

Best regards,

Michelle
Play-Asia.com
Nog maar een keer mailen dan :{ Heb echt geen idee of ie nu wel of niet regiovrij is.....

[ Voor 5% gewijzigd door .GoO op 16-11-2006 01:13 ]

• .GoO
O btw, check de MotorStorm beater

Colin Mcrea: Dirt :9~

PWM schreef op donderdag 16 november 2006 @ 00:02:
[...]

Je kan je Xbox instellen op 1360x768 :)
Via component?
Ik vind dat namelijk raar, 720p is toch DE standaard?
Maar al die schermen zijn hoger, is de kwaliteit wel lekker dan?

• Albinoraptor
devv05 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 01:08:
[...]

Ik heb ze ook gemaild met die vraag en mij zeiden ze dat ie WEL regiovrij is, tot TWEE keer toe:

[...]

Op mijn vraag of ie ook wel Engels was:

[...]

Nog maar een keer mailen dan :{ Heb echt geen idee of ie nu wel of niet regiovrij is.....
WTF??? Nou ja nu heb ik dus echt geen enkel idee meer hoor. :P

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 156423 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 07:35:
[...]

Via component?
NOFI, maar moet je niet eens gaan lezen in andere topics op GoT waar je het over denkt te hebben?

Nee, tuurlijk is de kwaliteit > 720P niet goed of zouden ze BluRay en HD-DVD voor Jan met de korte achternaam hebben ontwikkeld en op de markt gegooid? 8)7

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• NiaX
  • Niet online
Is die site van jou? Omdat je zo'n beetje elke 2e post daar naar linkt?

• Thomaszki
Anoniem: 156423 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 07:35:
[...]

Via component?
Nee niet via component maar via de VGA kabel kun je hem op 1360x768 instellen.

Als je component gebruikt kun je hem op 720p zetten (1280x720) en je TV zet die dan weer naar zijn eigen native resolutie om als het goed is.

Dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit :)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:04
NiaX schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:55:
[...]

waarom zoekt iedereen toch altijd ergens iets achter... ik heb die colin mcrae dirt ook nog nergens anders gezien, dus misschien was dat wel de enige/eerste site met deze beelden...

* conspiracy thinking is getting old *

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• .GoO
Albinoraptor schreef op donderdag 16 november 2006 @ 07:52:
[...]

WTF??? Nou ja nu heb ik dus echt geen enkel idee meer hoor. :P
Gears of War NTSC J versie is WEL regiovrij!
Are you really sure the Asian NTSC J version of Gears of War is region free
and in English?

I heard from other people that it's not and they got the answer from Play-Asia
as well, so we're actually wondering about the right answer now.....
It's also not on your compatibility list here:

http://www.play-asia.com/...tibility_guide-49-en.html

Please clearify it so I can tell my friends the final answer as well, thanks ;)

Kind regards,
Hi,

As stated before, it is region free.

again.

Best regards,

Tony
Play-Asia.com
Staat nu vast lijkt me.

• .GoO
NiaX schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:55:
[...]

Nee is niet van mij. Ze zijn snel met nieuws en ik heb geen zin om al die screenshots te gaan copy/pasten. Wil je niet klikken dan klik je lekker niet. Het is geen commerciele website ofzo, dus ik zie het probleem niet zo.

[ Voor 5% gewijzigd door .GoO op 16-11-2006 09:19 ]

• .GoO
Video van XNA Racer

Gemaakt door 1 persoon binnen 4 weken, draait op 720p. Toch wel impressive, dit ziet er beter uit dan de meeste Live Arcade games.

• PWM
  • Niet online

PWM

devv05 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 09:52:
Video van XNA Racer

Gemaakt door 1 persoon binnen 4 weken, draait op 720p. Toch wel impressive, dit ziet er beter uit dan de meeste Live Arcade games.
:9

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:04
weet iemand of Rainbow 6: Vegas regiovrij is/wordt?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• .GoO
Phusebox schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:40:
weet iemand of Rainbow 6: Vegas regiovrij is/wordt?
Volgens mij zijn Ubisoft games altijd regiovrij. Maar als je het zeker wilt weten ff mailen :)

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
Anoniem: 155811 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:16:

Het terugbellen door MS/Customer Service is inderdaad een punt waar ik ook niet zo'n goede ervaring mee heb. Zelfs tot 3x toe zouden ze me terugbellen na 2/3 dagen maar heb ik iedere keer zelf maar weer teruggebeld de 4e dag.

Terugvragen/eisen van je Xbox Live geld voor de periode van 2 weken heeft denk ik weinig zin. Of je juridisch gezien kans zou hebben weet ik niet, maar aangezien het hier wel om een heel klein bedrag gaat (0,16 per dag * 14 dagen = 2,30) denk ik dat het de moeite niet eens waard is.

Maar er zijn dus wel meer mensen die dezelde frustraties hebben ;)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 08:55
Ja maar via component doet ie, ook al staat ie op 720P ingesteld, DVD's op 576P afspelen. Via VGA houdt hij hem bij mij op 1360 bij 768 (upscalen) Dus lijkt me via VGA aansluiten beter als via component?
Thomaszki schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:59:
[...]

Nee niet via component maar via de VGA kabel kun je hem op 1360x768 instellen.

Als je component gebruikt kun je hem op 720p zetten (1280x720) en je TV zet die dan weer naar zijn eigen native resolutie om als het goed is.

Dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit :)

• m00n
  • Laatst online: 09:04
PS. voor de mensen die nog een xbox360 willen hebben, wehkamp geeft nu 10% korting op alles, dus ook de xbox'en.

Premium van 399,99 voor: € 359,99
Gears Of War Pack van 429,00 voor: € 386,10

Just a tip.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Anoniem: 25534

m00n schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:59:
PS. voor de mensen die nog een xbox360 willen hebben, wehkamp geeft nu 10% korting op alles, dus ook de xbox'en.

Just a tip.
Dan ga ik vanmiddag nu een bestelling bij Wehkamp doen! :D

• Thomaszki
wimpie007 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:59:
Ja maar via component doet ie, ook al staat ie op 720P ingesteld, DVD's op 576P afspelen. Via VGA houdt hij hem bij mij op 1360 bij 768 (upscalen) Dus lijkt me via VGA aansluiten beter als via component?

[...]
Nou de Xbox 360 "berekent" alles toch op 720p, op welke resolutie je hem ook zet. Hoe dat met DVD's precies zit weet ik niet, volgens mij worden de 576p beelden automatisch omgezet naar 720p als je via component aansluit maar dat weet ik niet zeker, ik heb zelf een VGA kabel :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Thomaszki schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:03:
[...]

Nou de Xbox 360 "berekent" alles toch op 720p, op welke resolutie je hem ook zet. Hoe dat met DVD's precies zit weet ik niet, volgens mij worden de 576p beelden automatisch omgezet naar 720p als je via component aansluit maar dat weet ik niet zeker, ik heb zelf een VGA kabel :)
Nee. Bijvoorbeeld PGR3 werd gerendered op 600p en daarna ge-up-scaled.

Ik draai zelf op 1360x768 en daar zit 0 (nul, niks, nada, noppes) kwaliteitsverlies in door het eventuele upscalling.

• robbynaish
  • Laatst online: 10:37
Is er trouwens ook een DVI kabel voor de Xbox 360?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

m00n schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:59:

Just a tip.
Heel goedkoop idd, maar bij de mediamarkt is hij al tijden 369,- ook een toppie aanbieding toch?

Elect a clown, expect a circus.

Slasher schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:10:
[...]

Heel goedkoop idd, maar bij de mediamarkt is hij al tijden 369,- ook een toppie aanbieding toch?
Ja maar dan is het Gears of war pakket toch alsnog €419,-.. Tenminste zoveel kosten daar alle bundels.

Dus dan maar Wehkamp! O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 25534 op 16-11-2006 11:14 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Slasher schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:10:
[...]

Niet in de MM waar ik was dit weekend :?

• Thomaszki
PWM schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:06:
[...]

Nee. Bijvoorbeeld PGR3 werd gerendered op 600p en daarna ge-up-scaled.

Ik draai zelf op 1360x768 en daar zit 0 (nul, niks, nada, noppes) kwaliteitsverlies in door het eventuele upscalling.
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat eigenlijk alle games wel op 720p gerendered werden.

Maargoed, die VGA kabel is inderdaad ideaal ik zie zelf ook absoluut geen kwaliteitsverlies :)

Anoniem: 6153

ironx schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:53:
[...]

Het terugbellen door MS/Customer Service is inderdaad een punt waar ik ook niet zo'n goede ervaring mee heb. Zelfs tot 3x toe zouden ze me terugbellen na 2/3 dagen maar heb ik iedere keer zelf maar weer teruggebeld de 4e dag.

Terugvragen/eisen van je Xbox Live geld voor de periode van 2 weken heeft denk ik weinig zin. Of je juridisch gezien kans zou hebben weet ik niet, maar aangezien het hier wel om een heel klein bedrag gaat (0,16 per dag * 14 dagen = 2,30) denk ik dat het de moeite niet eens waard is.

Maar er zijn dus wel meer mensen die dezelde frustraties hebben ;)
I second that. De kennis, ondersteuning en routering van calls laat nog al eens te wensen over.

Daarnaast is het mij - door mijn intensieve contact de laatste weken met Microsoft Xbox Support - duidelijk geworden dat de calls doorgestuurd worden naar diverse callcenters, die de load onderling verdelen, maar die ook met elkaar concurreren ( LEES: het zijn ingehuurde callcenters ). Hoe Microsoft die centers aanstuurt, is mij niet duidelijk, wel dat er met dat proces iets behoorlijk fout gaat.

Heb in ieder geval mijn frustraties gisteravond - in het Engels - in een mail richting Microsoft gestuurd, wat ik ook al in een eerder geval gedaan heb.

Deze eerdere klacht werd zover ik weet door support in US behandeld. Het is dat mijn Hotmail geleegd is - tijdje niet ingelogd - anders had ik de mailwisseling daarvan nog wel kunnen reproduceren.

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 6153 op 16-11-2006 11:17 . Reden: spellingscheck ;) ]

• Walkman
  • Niet online
Prijzen bij Wehkamp zijn relaxed, scheelt ook voor een Gold abonnement (als je er nog wat andere dingen bijkoopt, want de kosten gaan omhoog met bezorgen)

[ Voor 27% gewijzigd door Walkman op 16-11-2006 11:25 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Thomaszki schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:12:
[...]

Oh dat wist ik niet, ik dacht dat eigenlijk alle games wel op 720p gerendered werden.

Maargoed, die VGA kabel is inderdaad ideaal ik zie zelf ook absoluut geen kwaliteitsverlies :)
Upscaling is een vies woord, en wordt ook zo opgevat.

Natuurlijk, je moet het voorkomen. Echter, een 360 die hardwarematig upscaled is 500x beter dan je tv die upscaled. Het is geen ramp :)

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 13:36
[...]
Nee, DVD's worden via de component kabel afgespeeld op 576p.
Als je hem via de VGA kabel afspeeld scaled te XBOX hem wel voor je naar de ingstelde resolutie.

Dit heeft iets te maken met licenties etc.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

robbynaish schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:07:
Is er trouwens ook een DVI kabel voor de Xbox 360?
Nee, geen digitale output tot op heden.

Professionele website nodig?

Walkman schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:18:
Prijzen bij Wehkamp zijn relaxed, scheelt ook voor een Gold abonnement (als je er nog wat andere dingen bijkoopt, want de kosten gaan omhoog met bezorgen)
gratis als je hem bij een DHL (euh ofzo) punt bezorgt.

curry684 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:28:
[...]

Nee, geen digitale output tot op heden.
Dus op mijn computer monitor aansluiten is geen optie?

• Walkman
  • Niet online
Anoniem: 25534 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:29:
[...]

Helaas niet : "Voor het afhalen van een pakketje gelden dezelfde bezorgkosten als wanneer het pakketje bij u thuisbezorgd wordt."

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 25534 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:33:
[...]

Dus op mijn computer monitor aansluiten is geen optie?
Jawel, via VGA.

Walkman schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:39:
[...]

Helaas niet : "Voor het afhalen van een pakketje gelden dezelfde bezorgkosten als wanneer het pakketje bij u thuisbezorgd wordt."
Raar.. die totaal kosten zag ik niet op de rekening staan.
In een tussen scherm zag ik ook ergens het bedrag staan.. exclusief de verzend kosten. Maar bij het totaal bedrag in het eind scherm mag ik tot verwachten dat ik geen verassingen meer krijg.
Nouja ik zie het wel, als het me 8 euro kost vind ik het aso, maar dat zien we wel weer.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 25534 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:41:
[...]

Raar.. die totaal kosten zag ik niet op de rekening staan.
In een tussen scherm zag ik ook ergens het bedrag staan.. exclusief de verzend kosten. Maar bij het totaal bedrag in het eind scherm mag ik tot verwachten dat ik geen verassingen meer krijg.
Nouja ik zie het wel, als het me 8 euro kost vind ik het aso, maar dat zien we wel weer.
Vergeet niet dat als dit je eerste bestelling bij Wehkamp is het 2-3 weken kan duren :P

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-05 22:41
devv05 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 09:52:
Video van XNA Racer

Dat lijkt verdomd veel op de eerste TrackMania :)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Volgens mij was de eis van MS dat spellen minimaal op 720p gerendered worden. Waarom hier voor PGR3 een uitzondering voor is gemaakt... Ik weet het niet :P

Er zijn ook genoeg spellen welke op zowel (480p als) 720p als 1080i (& in de nabije toekomst 1080p) gerendered kunnen worden. Sterker nog, van de spellen die ik nu heb is er maar 1 waarbij dit niet kan! :) Lego Star Wars II, Burnout 4 & Dead Rising hebben op de achterzijde van het doosje 1080i als optie staan, alleen Kameo heeft dit niet. 1080p schijnt met sommige huidige spellen ook al mogelijk te zijn, ook al staat dit niet op het doosje. Hier weet ik echter weinig van, want m'n TV ondersteunt het niet :P Als Halo 3 nu ook in 1080p zal werken moet ik tijdig een nieuwe TV hebben... o_O :+

Overigens, bij gebruik van een component kabel wordt er niets geupscaled aan DVDs, er wordt gewoon een 576p signaal verzonden voor zover ik kan zien :P

[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 16-11-2006 11:57 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Angeloonie schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:48:
[...]

Vergeet niet dat als dit je eerste bestelling bij Wehkamp is het 2-3 weken kan duren :P
Halloooo ik haal altijd mijn kleren bij wehkamp hoor... 8)7

Euhh niet dus. Maar nee is niet de 1e keer, we hebben zelfs al een klantnummer! Gééék!

Anoniem: 181923

Anoniem: 25534 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:29:
[...]

Hoe kun je dit geregeld krijgen bij Wehkamp? Ik wil het wel ergens ophalen als het mij niks gaat kosten...

Ik wil nu namelijk zo'n Xbox Premium met GOW bestellen en een draadloze controller erbij en misschien nog zo'n GOLD abonnement.

EDIT:
Moet ik trouwens ook zo'n ADVANCED SCART CABLE erbij kopen bij een PREMIUM PACK?
Ik heb nu een 70cm 100hz philips breedbeeld tv en wil daar nog een paar maanden op gamen voordat ik 40inch lcd tv koop.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 16-11-2006 12:18 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.